Eigenlijk zou ten Hag m nu meteen moeten wisselen. Alleen haalt ie daarmee zijn eigen keus enorm onderuitMaarten_E schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:07:
Wat voor naaktfoto's heeft Veltman van Ten Hag dat hij in het basiselftal blijft?
Hij blijft maar zulke fouten maken, is. gewoon. niet. betrouwbaar.
Statistieken winnen geen wedstrijden.snmght schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:08:
[...]
Ja maar het is een echte Ajacied hé! En statistisch top!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat is wel heel erg gezichtsverlies inderdaad.
Het probleem is ook dat Alvarez/Schuurs ook niet echt een zekerheid zijn.
Topic refresht inderdaad niet vanzelf.
Gewoon alvaraz er gewoon ingooien en veltman loodsen aan Feyenoord
Tot dusver aardig respect voor supporters. Nauwelijks gefluit als Ajax aan de bal is.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Heb de voorbeschouwing gemist, is Dest geblesseerd? Want Ten Hag zei vorige week nog dat Mazraoui nog naar zijn vorm zoekt en stelt hem wel op vanavond? Vreemd..
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Wissel Veltman maar. Staat alleen maar onder druk en doet geen reet met de ballen die hij krijgt.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:25
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dat is nog stuk het inladen van nieuwe berichten. Nieuwe berichten dynamisch inladen stuk
Even ouderwets handmatig f5 vanavond.
[ Voor 15% gewijzigd door tweakduke op 05-11-2019 21:11 ]
Heeft Alvarez überhaupt al centraal achterin gespeeld bij Ajax? Volgens mij niet.dutchgio schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:09:
Dat is wel heel erg gezichtsverlies inderdaad.
Chelsea is het Vitesse van de PLephymerous schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:10:
Uitpubliek wordt wel gemist. Nul sfeer daar.
Chelsea heeft door dat als ze volle bak druk zetten op Veltman, dat hij niet mee kan in het uitvoetballen dat Ajax wil doen.
Wordt een lastige avond.
Wordt een lastige avond.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dank voor de opheldering. Maar f5en inderdaad en hopen dat het snel gefixt gaat worden.tweakduke schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:11:
Dat is nog stuk het inladen van nieuwe berichten. Nieuwe berichten dynamisch inladen stuk
Dit was geen penalty man! Herhaling duidelijk, raakt hem niet en speler valt zelf uit balans doordat ie tackle probeert te ontwijken....
Oei, gelukkig afgekeurd.
⏩ PVOutput☀️
Ajax staat ook wel heel erg aanvallend volgens mij.
⏩ PVOutput☀️
Komt Ajax mee weg. Chelsea is behoorlijk scherp.
En wat mis je een Frenkie dan. Altijd aan te spelen onder druk. Gene wat je nu mist.
En wat mis je een Frenkie dan. Altijd aan te spelen onder druk. Gene wat je nu mist.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hij raakt hem zeker wel. De herhaling vanuit de andere hoek laat dat duidelijk zien.Sleehond schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:13:
Dit was geen penalty man! Herhaling duidelijk, raakt hem niet en speler valt zelf uit balans doordat ie tackle probeert te ontwijken....
Afgelopen weekend toch, of niet?Vos schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:11:
[...]
Heeft Alvarez überhaupt al centraal achterin gespeeld bij Ajax? Volgens mij niet.
Wanneer gaat tadic eens in vorm raken. Hij raakt geen pepernoot meer
Moet je nagaan hoe belangrijk de Jong en de Ligt waren. Het elftal is geen schim meer van de ploeg die er vorig jaar stond.
Tjelsie is echt veel beter
Anders laat je je even makkelijk uitspelen op het middenveld waardoor ze vrije doorgang hebben..

Chelsea is beter dan ik had verwacht (kon heenwedstrijd niet kijken) als je naar de namen in het elftal kijkt.
Ik weet niet of je het onbewust doet maar je bent er regelmatig als de kippen bij om dit soort one liners over Ajax hier neer te gooien. Vaak zijn ze niet eens onderbouwd. Ajax doet het qua resultaten in zowel competitie als CL niet veel anders dan vorig jaar?Leon Zwiers schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:15:
Moet je nagaan hoe belangrijk de Jong en de Ligt waren. Het elftal is geen schim meer van de ploeg die er vorig jaar stond.
[ Voor 70% gewijzigd door Aghanim op 05-11-2019 21:17 ]
Daar moet tadic echt beter mee omspringen, zoveel kansen krijg je ook niet
Chelsea iets beter maar Ajax kan ook zo maar scoren
Chelsea iets beter maar Ajax kan ook zo maar scoren
[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 05-11-2019 21:16 ]
Nou nou beetje overdreven.Leon Zwiers schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:13:
Ajax wordt weggespeeld
Ah, daar ben je. De spuit van de dokter is ingewerkt nadat je ontploft bent door @Verwijderd?Harribo schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:15:
Daar moet tadic echt beter mee omspringen, zoveel kansen krijg je ook niet
Het is geen zit voetbalgroggy schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:14:
Waarom mag tadic blijven staan?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Spelen al een tijdje vrij lekker.Aghanim schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:15:
Chelsea is beter dan ik had verwacht (kon heenwedstrijd niet kijken) als je naar de namen in het elftal kijkt.
Betrap me erop dat ik soms vrijwillig naar hun PL wedstrijden zit te kijken.
Dit Chelsea vind ik een stuk leuker dan het Chelsea van de vorige jaren
Hmm, nog maar eens kijken dan hoor. Ik zag/zie het echt niet...PWM schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:14:
[...]
Hij raakt hem zeker wel. De herhaling vanuit de andere hoek laat dat duidelijk zien.
Veltman doet op laatst zijn benen nog omhoog, heel dom.Sleehond schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:16:
[...]
Hmm, nog maar eens kijken dan hoor. Ik zag/zie het echt niet...
- tweakduke
Chelsea zet goed druk op Ajax dat zijn niet veel ploegen die dat lukken. Kijken hoe ze lang het volhouden.
Geen schim is wat overdreven, maar het is wel duidelijk dat ze flink wat kwaliteit kwijt zijn.Leon Zwiers schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:15:
En veel beter vind ik Chelsea ook niet. Wel zetten ze goed druk, waar Ajax het moeilijk mee heeft.
Ik vind dat Veltman zich de laatste tijd goed ontwikkeld heeft. Maar ja het blijft geen top verdediger. Qua snelheid verliest hij het van snelle Chelsea spelersLeon Zwiers schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:16:
[...]
Ah, daar ben je. De spuit van de dokter is ingewerkt nadat je ontploft bent door @Verwijderd?
Kan me vorig jaar anders niet echt een pot herinneren waarin Ajax zo enorm onder druk stond. Kan ook weer niet zeggen dat ze geen ploegen van het kaliber Chelsea zijn tegengekomen, want dat zijn ze wel.Aghanim schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:15:
[...]
Ik weet niet of je het onbewust doet maar je bent er regelmatig als de kippen bij om dit soort one liners over Ajax hier neer te gooien. Vaak zijn ze niet eens onderbouwd. Ajax doet het qua resultaten in zowel competitie als CL niet veel anders dan vorig jaar?
Ik vind het verschil nogal opvallen.
Wtf Promes?!?!
⏩ PVOutput☀️
1-2

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
NETJEEEES!!!!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wordt afgekeurd.
⏩ PVOutput☀️
Die ander ook.snmght schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:14:
Onana al twee keer gepasseerd..
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
- tweakduke
Zo Ziyech en Promes voelen elkaar fijn aan
Bam! Lekker hoor, mooie pass Ziyech
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat was een heerlijke voorzet, goed binnen gekopt!
Voor de verandering een keer niet afgekeurd!

⏩ PVOutput☀️
En zie: Ajax scoort!
Nee ik snap ten hag heel goed, aanvallen is de beste verdediging.
Daarom vind ik dus oa ten hag een goede trainer
Nee ik snap ten hag heel goed, aanvallen is de beste verdediging.
Daarom vind ik dus oa ten hag een goede trainer
Gaf hij nou een duimpje naar de grens?
Omdat hij geen buitenspel staat?Quad schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:20:
Wordt afgekeurd.
Of toch nietQuad schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:20:
Wordt afgekeurd.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Omdat de VAR lijntjes verkeerd tekent.

⏩ PVOutput☀️
Het lag niet aan Joel, maar aan ‘t veltman. Wat een knoeperd ook (flauw ja)
Maar goed dat die quincyano ronaldo goed bezig is
Maar goed dat die quincyano ronaldo goed bezig is
[ Voor 9% gewijzigd door Mosin op 05-11-2019 21:23 ]
Zelfs tadic had hem in deze vorm gescoord, die goal is natuurlijk gewoon 100% Ziyech zijn goalSempy schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:20:
Quincy wordt met de week een betere aankoop
Ajax heeft de blauwe boys even laten uitrazen en maakt het nu gewoon af. Net als vorig jaar in de CL
Ajax moet oppassen voor de snelheid van Chelsea, ook qua passing.
Mooi hoor dat Ajax zo begint
Mooi hoor dat Ajax zo begint
Verschil met vorige week: Ziyech speelt nu wel goed.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Enige wat Ajax kan. Terug druk zetten en voor de goal rouleren. Verdedigen kunnen wij niet.
Promes altijd op de juiste plek!
Had even nodig om team te leren kennen, maar is echt los hoor. Gozer is behoorlijk belangrijk zo!
Had even nodig om team te leren kennen, maar is echt los hoor. Gozer is behoorlijk belangrijk zo!
Tempo ligt wel weer bizar hoog. Kunnen ze nooit volhouden de hele wedstrijd.
Onzin, Quincy geeft aan waar die moet komen, maakt de loopactie en scoort hem. 50/50 dus.Joostje123 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:22:
[...]
Zelfs tadic had hem in deze vorm gescoord, die goal is natuurlijk gewoon 100% Ziyech zijn goal
Float like a butterfly, sting like a bee.
't klinkt alsof we naar een trainingspartij kijken.. Zelfs in Fifa klinkt de sfeer beter.
⏩ PVOutput☀️
Promes deze zomer weg voor 40mln en dan vragen ze zich in Spanje af wat er in hemelsnaam gebeurd is
Even iets tussendoor, ik krijg geen meldingen meer (gele balk) dat er nieuwe berichten zijn, meer mensen hier last van?
Dat snappen ze wel als Ajax de cup met de grote oren omhoog houdt!Deadsy schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:24:
Promes deze zomer weg voor 40mln en dan vragen ze zich in Spanje af wat er in hemelsnaam gebeurd is
@Barfman zie reply van Tweakdude
[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 05-11-2019 21:25 ]
Vriendin kijkt ook, enige wat ze zei:
Die sokken passen totaal niet bij tenue
Lelijk
Lelijk
yip.Quad schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:23:
't klinkt alsof we naar een trainingspartij kijken.. Zelfs in Fifa klinkt de sfeer beter.
Gelukkig is de wedstrijd daarintegen vrij leuk om naar te kijken.
Hoop niet dat dit een teken is dat de overige wedstrijden deze week weer slecht zijn
Er wordt bij meer van Promes' doelpunten gedaan alsof het alleen maar intikkers zijn maar je moet er ook hier op tijd de loopactie inzetten en dan zo'n half hoge bal binnen weten te werken.Joostje123 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:22:
[...]
Zelfs tadic had hem in deze vorm gescoord, die goal is natuurlijk gewoon 100% Ziyech zijn goal
Gewoon weer een prima goal van Promes.
Lol same here!Harribo schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:25:
Vriendin kijkt ook, enige wat ze zei:
Lelijk
Is bekend.Barfman schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:24:
Even iets tussendoor, ik krijg geen meldingen meer (gele balk) dat er nieuwe berichten zijn, meer mensen hier last van?
Hopelijk kan je ervan slapen vannacht?Terranova schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:23:
Super irritant tijdens een wedstrijd geen automatisch berichten er bij
⏩ PVOutput☀️
Het Engelse commentaar bij Ziggo is echt al een aantal minuten lang veren in de kont van Ajax aan het steken. Ze hebben het er onder andere over hoe goed de aanval wel niet is. Erg mooi om te horen.
Ten Hag zet hem niet als back neer zoals die Spanjaarden deden.Deadsy schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:24:
Oeffff
Maar vriendin zegt ook... bij 1-2 is Ajax door toch...
Ze proberen het altijd wel...
Maar vriendin zegt ook... bij 1-2 is Ajax door toch...
Ze proberen het altijd wel...
[ Voor 101% gewijzigd door Typhone op 05-11-2019 21:27 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken