Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ze counteren ze van de mat. Dat doen ze dus echt heel goedGunner schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:31:
[...]
Je doet hiermee az wel zwaar tekort. Ook counteren kan je met schoonheid doen. Ze spelen bij vlagen Ajax gewoon van de mat.
Life is what happens while you're busy making other plans
Ajax is aanvallend pover en AZ countert goed weg.Leon Zwiers schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:30:
AZ is veel beter
Edit.... Prachtgoal AZ
[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 01-03-2020 21:33 ]
Nu is het hopen op een gelijkspel.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nou ja ook een kwaliteit. Net zoals de 0-2. Weer zo een heerlijk bal.Exocet schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:32:
[...]
Ze counteren ze van de mat. Dat doen ze dus echt heel goed
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nee hoor
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dat sowieso niet.frumper schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:32:
Rustig maar... het wordt nog wel 1-1 in de 93e minuut... toch?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Je mag hopen dat je niet 4-0 op je klote krijgt. Ajax is echt heel erg matig.
PSN: Finally_Chris
Ajax moet zich daar veel beter tegen kunnen wapenen. Niet jezelf uit het spel laten halen op zo'n ontzettend makkelijk manier.Montaner schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:33:
‘Getafe tafeleren’.. mogen duidelijker zijn voor wie de commentator is0-2 op z’n neus (pun)
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Je hebt gelijk, we gaan nog voor de winst.
Kom op Ajax!!
Toch leuk dat Ajax het spannend wil houden.
En dit moet het Bayern van Nederland worden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
[ Voor 3% gewijzigd door Terranova op 01-03-2020 21:36 ]
Nu moet je winnen van Ajax (is al een opgave) en moet Ajax nog minimaal 1x verliezen en 1x gelijk spelen, terwijl Feyenoord alles moet winnen. Gaat niet gebeuren.
Zeiden de niet-Ajacieden hierdutchgio schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:35:
En dit moet het Bayern van Nederland worden.
Prima gejinxt wat mij betreft.
Thuis met 4-0 verliezen van AZ is geen schande, kunnen wij (PSV) over meepratenCR1691 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:34:
[...]
Je mag hopen dat je niet 4-0 op je klote krijgt. Ajax is echt heel erg matig.
/edit
En Huntelaar weer
[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 01-03-2020 21:38 ]
XXXVI
Gewoon compleet kansloos in een thuiswedstrijd.
Verkeerd op geanticipeerd na vorig seizoen. Er is dik cash aanwezig en het is ze gelukt om niet 2 toppers te halen voor deze twee linies.
Knap hoor..

[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 01-03-2020 21:38 ]
Dit Ajax gaat nog heel wat punten morsen als er niet snel wat verandert.PWM schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:36:
Zo zonde van vanmiddag
Nu moet je winnen van Ajax (is al een opgave) en moet Ajax nog minimaal 1x verliezen en 1x gelijk spelen, terwijl Feyenoord alles moet winnen. Gaat niet gebeuren.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Natuurlijk wel. Dit Ajax wint amper een wedstrijd meer op deze manierPWM schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:36:
Zo zonde van vanmiddag
AZ daarentegen zie ik wel kampioen worden op deze manier...PWM schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:36:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En Ziyech heeft er ook genoeg van.
Stom van Nico, want kon wel degelijk ontwijken.
WAT geen rood voor onze Nico....???
Heeft niets met kwaliteit te maken, dat is voldoende aanwezig. Zeker nu Ziyech en Promes terug zijn. Voetballen naar je spelers en niet vasthouden aan een tactiek die aan Frenkie hing. Een Advocaat of van Gaal tegenwoordig winnen hiermee alle wedstrijden dik.Sleehond schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:37:
Middenveld en verdediging ontbeert kwaliteit bij Ajax.
XXXVI
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Zo kun je de VAR ook wel opdoeken.
Idd wat is dit voor wisselExocet schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:40:
Lekker slim Ten Hag.... Ziyech wisselen
Op basis van deze wedstrijd wel.hoevenpe schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:39:
[...]
AZ daarentegen zie ik wel kampioen worden op deze manier...
Maar ook AZ is na de winterstop behoorlijk ingekakt.
alles kan off-topic
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hij hoeft niet te kijken, was 100% rood dus dan kan hij meteen rood geven zonder te kijken. Was zo duidelijk. Maar de VAR laat nog maar eens zien hoe slecht ze zijn.carpebios schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:41:
Hoezo gaat die niet eens kijken????
Ben benieuwd wat een Nijhuis of Van Basten hierover te zeggen zou hebben...
[ Voor 43% gewijzigd door CR1691 op 01-03-2020 21:42 ]
Hupske schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:41:
Nee lijkt mij prima Ziyech te wisselen. Zet hem maar met de pootjes weer op de grond. Niks laten zien vandaag behalve zijn ploeggenoten zitten afzeiken.

De enige die nog wat probeerde...
Ik heb het over de verdediging en middenveld en jij komt met Promes en Ziyech. Bijzonder.ephymerous schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:40:
[...]
Heeft niets met kwaliteit te maken, dat is voldoende aanwezig. Zeker nu Ziyech en Promes terug zijn. Voetballen naar je spelers en niet vasthouden aan een tactiek die aan Frenkie hing. Een Advocaat of van Gaal tegenwoordig winnen hiermee alle wedstrijden dik.
Nogmaals, deze twee linies ontberen kwaliteit!
Schuurs, Dest, Alvarez, Marin, Eiting, Gravenberch en Martinez
Allemaal te zwak voor woorden. Dus volgens mij heb ik wel degelijk een punt.
PS Ziyech na zijn transfer naar Chelsea en blessure is het ook echt DRAMATISCH hoor.
[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 01-03-2020 21:43 ]
Kan de KNVB achteraf nog een straf geven?CR1691 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:42:
Ajax mag niet klagen met de var vanavond
Eerste wat ik ook dacht...PWM schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:41:
Had iemand verwacht dat de VAR zou ingrijpen hier? Nee toch?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dit heeft wederom niks met de VAR te maken, maar met een kneus achter het beeldscherm en een scheids op het veld die deze wedstrijd alleen maar voor Ajax fluit.Maarten_E schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:42:
Het failliet van de VAR is hiermee bewezen.
Ben benieuwd wat een Nijhuis of Van Basten hierover te zeggen zou hebben...
Na vanmiddag niet meer.PWM schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:41:
Had iemand verwacht dat de VAR zou ingrijpen hier? Nee toch?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
KNVB, VAR, andere namen, allebei voorbeelden van extreme incompetentie.
Wijken ze gewoon van af als dat zo uitkomt, zie vd Brom een paar weken geleden.
alles kan off-topic
Ziyech is voor mij middenveld. Met deze selectie moet je makkelijk kampioen kunnen worden van Nederland.Sleehond schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:42:
[...]
Ik heb het over de verdediging en middenveld en jij komt met Promes en Ziyech. Bijzonder.
Nogmaals, deze twee linies ontberen kwaliteit!
Schuurs, Dest, Alvarez, Marin, Eiting, Gravenberch en Martinez
Allemaal te zwak voor woorden. Dus volgens mij heb ik wel degelijk een punt.
PS Ziyech na zijn transfer naar Chelsea en blessure is het ook echt DRAMATISCH hoor.
XXXVI
Van mij mag Tagliafico wel een wedstrijd of 5 toekijken na zo'n smerige overtreding. Maar zie het niet gebeuren.Ankona schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:44:
[...]
Wijken ze gewoon van af als dat zo uitkomt, zie vd Brom een paar weken geleden.
Fijne speler! En jammer dat ie voor Marokko heeft gekozen ja. Sterk en fel!hoevenpe schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:47:
Jammer dat Idrissi voor Marokko gekozen heeft, die hadden we deze zomer wel kunnen gebruiken.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Onkunde, niets meer en niets minder.Terranova schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:49:
Echt Ten Hag. 1 wissel in een wedstrijd die ja al vanaf het begin achter staat en dan pas in de 80e minuut. Heb jij het wel begrepen?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Toen ik de opstelling zag was ik positief, maar het is gewoon schandalig. Alleen Neres en Veltman waren er niet bij tov het elftal wat zo goed speelde begin van het seizoen. Blessures zijn geen excuus meer.ephymerous schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:45:
[...]
Ziyech is voor mij middenveld. Met deze selectie moet je makkelijk kampioen kunnen worden van Nederland.
Zoals ik afgelopen donderdag al zei, het is crisis en het seizoen zit erop. Ziyech zit met zijn hoofd al in Londen.
Ik zie dit Ajax niet winnen van FC UtrechtPWM schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:46:
Tagliafico zal tegen Utrecht wel belangrijk blijken. Zo gaat dat.
Ach da's maar beker, dat boeit niks.PWM schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:46:
Tagliafico zal tegen Utrecht wel belangrijk blijken. Zo gaat dat.
Wat anders, hoe vaak moeten we nog verliezen voordat we wel medestanders krijgen in de vragen voor ontslag van Ten Hag?
Maar dan kan hij dus wel alsnog rood krijgen toch?PWM schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:50:
LOL. Ik zie nu dat Leeuwin geel kreeg voor zeuren. Tagliafico kreeg dus niet eens geel.
Je lijkt die VAR bij de Spurs wel....P.O. Box schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:51:
ik snap de VAR op zich wel. Het leek mij overduidelijk een bewussie, maar als je alleen maar in slow-mo naar de actie kijkt kun je een per ongelukje niet uitsluiten. is gewoon dom dat ze daar geen afspeelregels voor hebben
Bij PSV heeft het lang geduurd, en toen niet (meteen) gebracht wat er gehoopt werd. Als we dat schema aanhouden kan je makkelijk 3 maanden op vakantie als Ajax fan nutoolkist schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:51:
[...]
Ach da's maar beker, dat boeit niks.
Wat anders, hoe vaak moeten we nog verliezen voordat we wel medestanders krijgen in de vragen voor ontslag van Ten Hag?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dat dacht ik begin van het seizoen ook.ephymerous schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:45:
[...]
Ziyech is voor mij middenveld. Met deze selectie moet je makkelijk kampioen kunnen worden van Nederland.
Maarrrr...
Eiting, Dest, Alvarez, Marin, Ekkelenkamp, Gravenberch, Martinez, Schuurs
Allemaal of (nog) niet goed genoeg (Eiting, Marin, Alvarez, Gravenberch) of niet in vorm (Martinez, Dest en Schuurs)
8 spelers die dus niet goed genoeg zijn wat mij betreft.
Dus makkelijk kampioen....? Nou nee!
Met jullie 'super zondag'

Snel vergeten deze wedstrijd, volgende week 3 punten tegen Heerenveen en dan zijn we er bijna!
Nee. Er is door de scheids (en de VAR) geoordeeld dat er niks aan de hand was. Leeuwin heeft toen geel gekregen voor zeuren. Maar de situatie is wel beoordeeld en daarvoor zijn geen kaarten uitgedeeld.hoevenpe schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:51:
[...]
Maar dan kan hij dus wel alsnog rood krijgen toch?
De analisten van Fox zijn erg blij met het verlies van Ajax zo te horen
[ Voor 35% gewijzigd door Exocet op 01-03-2020 21:56 ]
Het is bizar dat mensen ‘m maar blijven verdedigen. Zelfs de spelers willen niet meer voor deze clown spelen.toolkist schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:51:
[...]
Ach da's maar beker, dat boeit niks.
Vorig seizoen was het al pover wat ie liet zien. Veegpartij in Rotterdam, veel geluk tegen PSV thuis, dramatische opstelling en wissels tegen Spurs thuis. Iedereen met een trainersdiploma presteert met zo’n selectie.
[ Voor 5% gewijzigd door ephymerous op 01-03-2020 21:56 ]
XXXVI
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken