Ah, beetje zoals in de 1e helft dus. Hij zoekt hem op. Zoals toen Ihatarren door de benen speelde bij Tadic speelde en vervolgens onderuit werd gehaald door Tadic. Dat was net zo veel als dit. Ze zijn dus wel consistent.
Daar hebben we de corrupte scheidsrechter weer.
Dus de VAR negeert in de eerste helft een 100% handsbal en negeert nu een zuivere penalty, opdoeken die handel, heb je dus helemaal niks aan.
OPSLAGHOND schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:18:
Bjorn Gozubuyuk
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Boscagli is even wendbaar en bruikbaar als een Boskalis baggerboot op een voetbalveld...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hoe kan dit joh. Dan kan je werkelijk wel gaan stoppen met de var als je dit doet.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Maar Boscagli zet ook nog wel eens z'n voet ertussen. Dus die zoekt Dest dan toch ook op?Leon Zwiers schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:19:
Ja, hij zoekt m wel heel erg nadrukkelijk op, vind het ook geen pingel TBH
Wat een lachertje dit... geen bal gespeeld, blok gezet. Gewoon 100% penalty
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Lachwekkend, geen ander woord voor mogelijk. Tekstboek strafschop, blijkbaar willen ze de spanning in de wedstrijd houden.
Wat een schandalige scheids zeg.. . En dan Nijhuis als var, daar waar ie zelf totaal op tegen is?
Wat een lachertje...
Wat een lachertje...
Kan bijna niet anders dan dat PSV in de 5e minuut van de verlenging gelijk maakt...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wil gewoon zijn ongelijk niet toegeventoolkist schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:20:
Wat een schandalige scheids zeg.. . En dan Nijhuis als var, daar waar ie zelf totaal op tegen is?
Wat een lachertje...
Bizar
Hier kan Kuipers weinig anders. Als Nijhuis het geen grote fout vindt kan hij niet ingrijpen en kan Kuipers vrij lastig een andere beslissing nemen.Exocet schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:20:
[...]
Wil gewoon zijn ongelijk niet toegeven
Bizar
Dit is echt niveautje "de komende maand 2e divisie" voor Kuipers en Nijhuis
Eiting en Gravenberch hebben geluk dat er 3x gewisseld is vanwege een blessure, anders stonden zijn ook onder de douche.
Hoe verschilt dit tov een speler die opgevangen wordt door een andere speler door hem op te zoeken, tegen hem op te lopen en 10 van de 10 keer de vrije trap mee krijgt?
Dest wijkt zelfs nog uit en wordt gewoon keihard onderuit geschoffeld.
Penalty had hier niet misstaan.
Dest wijkt zelfs nog uit en wordt gewoon keihard onderuit geschoffeld.
Penalty had hier niet misstaan.
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 02-02-2020 18:24 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat hij hier niet meteen fluit voor een pingel bewijst het trieste niveau van de Nederlandse scheidsrechters maar weer eens. De VAR die 'm vervolgens afwijst is de kers op de taart.Napo schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:22:
[...]
Hier kan Kuipers weinig anders. Als Nijhuis het geen grote fout vindt kan hij niet ingrijpen en kan Kuipers vrij lastig een andere beslissing nemen.
Kan iemand Mitroglu de buitenspelregel uitleggen?
⏩ PVOutput☀️
En morgen weer het wekelijkse momentje van Wiedemeijer waar hij zegt "hier willen wij een penalty zien".toolkist schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:22:
Dit is echt niveautje "de komende maand 2e divisie" voor Kuipers en Nijhuis
Hopelijk staat dit moment weer snel op youtube als VAR moment van de week, want wil wel weten waarom dan niet.
En dat was eigenlijk gewoon geel voor martinez. Weer een misser
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Geen geel uiteraard.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Die commentator weet het ook niet meer. 4de keer dat hij het heeft over Alvarez, terwijl hij Martinez bedoeld.
Formerly known as Ragdoll
Verbaasde mij ook al, ook omdat niemand het hier erover hadInFamous schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:24:
Die commentator weet het ook niet meer. 4de keer dat hij het heeft over Alvarez, terwijl hij Martinez bedoeld.
Stiekem hoop ik voor de spanning in de competitie dat PSV nog wel een goal maakt, maar absoluut niet verdiend.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
5-1 in het voordeel van PSV qua slechte beslissingen dus, we hebben nog even te gaanElPaco schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:23:
Komt Martinez goed weg zeg
Had je nu Noa lang maar niet verhuurd.. Babel en promes zouden zo maar tijdje kwijt kunnen zijn
Mazrauoi linksbuiten
Mazrauoi linksbuiten

[ Voor 13% gewijzigd door Crysania op 02-02-2020 18:27 ]
Neemt niet weg dat hij goed weg komttoolkist schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:26:
[...]
5-1 in het voordeel van PSV qua slechte beslissingen dus, we hebben nog even te gaan
Penalty moment net was evenveel opvangen als Tadic bij Ihattaren deed in de 1e helft, daar werd ook niet voor gefloten.
Zoiets kun je natuurlijk niet voorzien. Bij normale omstandigheden zou Lang toch een groot deel van het seizoen op de bank zitten, nu kan hij spelen. Dat is het idee achter die verhuurCrysania schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:27:
Had je nu Noa lang maar niet verhuurd.. Babel en promes zouden zo maar tijdje kwijt kunnen zijn
Mazrauoi linksbuiten
Zal de scheids in de blessure tijd Ajax nog gaan naaien?
Het is geen grote slapstickshow geworden maar zeker topper onwaardig.
Iemand opvangen of iemand tackelen is toch niet te vergelijken?ElPaco schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:27:
[...]
Neemt niet weg dat hij goed weg komt
Penalty moment net was evenveel opvangen als Tadic bij Ihattaren deed in de 1e helft, daar werd ook niet voor gefloten.
Ja dat is niet gek, als je 2 aanvallers verliest...Leon Zwiers schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:29:
Ajax is in de 2e helft ook echt ingezakt zeg. Niveau is bij beide ploegen nu om te huilen.
Ja wat verwacht je, 3 spelers noodgedwongen gewisseld waarvan 2 uit de voorhoede.
Formerly known as Ragdoll
Straks wordt Feyenoord nog kampioen...Leon Zwiers schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:29:
Ajax is in de 2e helft ook echt ingezakt zeg. Niveau is bij beide ploegen nu om te huilen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Niet erg gek met 3 wissels en een rechtsachter nu als linksvoor. Maar erg hotseknotsen voetbal inderdaad.Leon Zwiers schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:29:
Nieuw dieptepunt? Mazraoui linksbuiten? Gelukkig heb ik een etentje.
XXXVI
Zou hier nu een heel stuk rustiger zitten als Ajax de 2-0 zou maken

Als ie de kans krijgt verbaast het me niks.Deadsy schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:29:
Zal de scheids in de blessure tijd Ajax nog gaan naaien?
Hij probeert zelf door de speler heen te lopen. Die stond er al.ElPaco schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:28:
Dit is toch ook gewoon een overtreding dan? Hij is wel consistent.
Ik mag het niet hopen zeg

Een rechtsachter, die eigenlijk middenvelder is als linksvoorPompi schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:30:
[...]
Niet erg gek met 3 wissels en een rechtsachter nu als linksvoor. Maar erg hotseknotsen voetbal inderdaad.
Ik zie m nog eerder nog aan de andere kant vallen... Ajax is zo slordigKrukar schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:30:
Zou hier nu een heel stuk rustiger zitten als Ajax de 2-0 zou maken
Wie anders?ephymerous schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:30:
Nieuw dieptepunt? Mazraoui linksbuiten? Gelukkig heb ik een etentje.
Zie
Terranova schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:29:
[...]
Ja dat is niet gek, als je 2 aanvallers verliest...
Ondanks dat heeft PSV nog geen kans gehad.Exocet schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:31:
[...]
Ik zie m nog eerder nog aan de andere kant vallen... Ajax is zo slordig
Maar die hoge elleboog hing er nog niet. Mja, zal het verschil zijn tussen voor Ajax of voor PSV zijn.toolkist schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:31:
[...]
Als ie de kans krijgt verbaast het me niks.
[...]
Hij probeert zelf door de speler heen te lopen. Die stond er al.
Vreemd dat Mazraoui niet voor Onana inviel vorige week ...
Waren de eiwitten op in Amsterdam?
Volgens mij heeft Ten Hag en z'n assistenten verkeerd getrained deze week, gezien al die hamstring blessures
Vergis je niet in hem.ElPaco schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:23:
Komt Martinez goed weg zeg
Het is een Zuid Amerikaan, en die zijn heel goed in mannelijk spel.
Zou Traore de komende wedstrijden op linksvoor kunen staan met Huntelaar dan in de spits en Tadic op rechtsvoor? Hij is snel en breed genoeg, maar geen idee of hij daar al ervaring heeft.
Elleboog heb ik niet gezien, maar kan zijn omdat ik nu teveel op mn mobiel zit te tikkenElPaco schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:32:
[...]
Maar die hoge elleboog hing er nog niet. Mja, zal het verschil zijn tussen voor Ajax of voor PSV zijn.
Tot na de wedstrijd
Donny had ook al weer 4x kunnen scoren vandaag. Zo bal net moet toch ook gewoon strak in de verre hoek gekruld worden
Naja je had toch gewoon Huntelaar kunnen brengen of niet? Desnoods met 2 spitsen dit snap ik echt niet
En Van Der Beek zit ook aan de hamstring te voelen..
Ben benieuwd hoe het elftal er volgende week uit gaat zien.
Ben benieuwd hoe het elftal er volgende week uit gaat zien.
Zal wel Hansen, Unuvar of Danilo moeten worden. Misschien Timber. Jong Ajax zit ook al niet breed in buitenspelersPompi schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:33:
Zou Traore de komende wedstrijden op linksvoor kunen staan met Huntelaar dan in de spits en Tadic op rechtsvoor? Hij is snel en breed genoeg, maar geen idee of hij daar al ervaring heeft.
Reken wel dat Ziyech mogelijk volgende wedstrijd al z'n rentree maakt. Als dat gebeurt hoef je niet zo te schuiven en kan Huntelaar dan wel Traoré gewoon op de bank blijven.Pompi schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:33:
Kuipers heeft een overtreding gezien, de wonderen zijn de wereld nog niet uit...
Nu kwam ie er echt niet mee weg...Exocet schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:36:
Hij fluit!
Lekker Donny?
⏩ PVOutput☀️
Raymond Verheijen zal van de week wel in t nieuws komen over alle blessure gevallen bij Ajax
Schwalbe
Vraag mij af of Faber zo gaat vertellen dat ie een goed PSV heeft gezien, zo kijkt hij namelijk wel
Staat nog maar 1-0. Zou ik als psv zijnde ook wel trots op zijn.Krukar schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:39:
Vraag mij af of Faber zo gaat vertellen dat ie een goed PSV heeft gezien, zo kijkt hij namelijk wel
Sjongejongejonge, dit had al lang beslist moeten zijn

Ik hoop op een fenomenale redding van Onana in de laatste seconde. Dat zou de wedstrijd wel recht doen. (Tottenham)
Wat deed die keeper daar?
Kop je die bal in de voeten van een Ajax speler is het 2-0.
Kop je hem er in dan is het 1-1, wat heb je te verliezen?Krukar schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:42:
Wat deed die keeper daar?Kop je die bal in de voeten van een Ajax speler is het 2-0.
Najah... 3 punten. Mager resultaat, maar de punten tellen. Balen van al die blessures, dure pot zo
Als je wederom speelt om niet te verliezen, dan mag je je alsnog schamen.Hupske schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:40:
[...]Staat nog maar 1-0. Zou ik als psv zijnde ook wel trots op zijn.
? Dat het geen 4-0 werd bedoel je?DoeEensGek schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:44:
Wat een geluk...
[ Voor 10% gewijzigd door Exocet op 02-02-2020 18:45 ]
Verwijderd
Ongelofelijk knap om te winnen met zoveel blessures in je team! Bijna geen kans weggeven, wat erg mooi is. Wel balen dat je de het komende wedstrijden erg lastig gaat krijgen.
Nou, punten zijn binnen.
Als Ajax wat scherper was in de eerste helft en we een competente VAR hadden gehad was het wel veel makkelijker was geweest.
Aan de andere kant, 0 kansen voor PSV
Als Ajax wat scherper was in de eerste helft en we een competente VAR hadden gehad was het wel veel makkelijker was geweest.
Aan de andere kant, 0 kansen voor PSV

Nou nou psv heeft toch amper een kans gehad? Dus echt geluk is het niet 3 blessures erbij en komende week naar altijd lastige Utrecht die op de een of andere manier alleen tegen ajax zich kunnen opladenDoeEensGek schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:44:
Wat een geluk...
Eerst maar eens afwachten hoe ernstig de blessures blijken te zijn.
Kuipers mag de komende maanden een enkeltje naar de KKD, wat een zwakke pot van hem.
2e divisie ja.Han schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:45:
Kuipers mag de komende maanden een enkeltje naar de KKD, wat een zwakke pot van hem.
Heujjj 3 punten!
PSV had werkelijk helemaal recht op, zelfs niet op een "goed gespeeld" handje
Hopelijk vallen de blessures mee want dit is wel zorgelijk. Als ik Ajax was zou ik Getafe en de NLe beken laten voor wat ze zijn, daar absoluut geen risico mee lopen en vol voor de competitie gaan vanwege directe plaatsing CL.
PSV had werkelijk helemaal recht op, zelfs niet op een "goed gespeeld" handje
Hopelijk vallen de blessures mee want dit is wel zorgelijk. Als ik Ajax was zou ik Getafe en de NLe beken laten voor wat ze zijn, daar absoluut geen risico mee lopen en vol voor de competitie gaan vanwege directe plaatsing CL.
Nouja als Ajax niet verbeterd dan gaan ze nog punten verliezen. Ik zag de kans op 1-1 groter in de 2e helft dan de 2-0. En wat ze in de studio ook zeggen, gewoon slecht.
Wat een draak van een wedstrijd. Vooraf gehoopt op vuur van PSV, maar zelfs dat zit er gewoon niet in. Ajax in slechte condities alsnog de 3 punten.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
3 punten zijn het belangrijkste, maar de scheids was erg slecht. 100% penalty wat Kuipers verkeerd zag en Nijhuis uiteraard bewust niet geeft.
Eerste helft had je het eigenlijk al moeten afmaken.
Eerste helft had je het eigenlijk al moeten afmaken.
PSV heeft gedaan wat het moest doen, Ajax zodanig verzwakken dat teams die wel kunnen voetballen van Ajax kunnen winnen. Dat je daarbij verliest is van ondergeschikt belang
PSV heeft 0 kansen gehad in 94 minuten, op basis van wat was de kans op de 1-1 dan groter?DoeEensGek schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:46:
[...]
Nouja als Ajax niet verbeterd dan gaan ze nog punten verliezen. Ik zag de kans op 1-1 groter in de 2e helft dan de 2-0. En wat ze in de studio ook zeggen, gewoon slecht.

Optisch bedrogKrukar schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:49:
[...]
PSV heeft 0 kansen gehad in 94 minuten, op basis van wat was de kans op de 1-1 dan groter?
Gerbrands vraagt aan vd Sar of er nog vacatures zijn bij Ajax
In Tilburg zijn ze vast al begonnen met het vieren van Carnaval.Han schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:44:
Najah... 3 punten. Mager resultaat, maar de punten tellen. Balen van al die blessures, dure pot zo
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken