Dat is waar ik bij mijn T-Cross wel het meeste spijt van heb: dat ik niet de audio upgrade (beats volgens mij) gepakt heb. De standaard speakers vind ik echt ronduit ruk klinken als ze harder dan 20-25% staan. Misschien als je alleen dance luistert gaat het wel, maar als er gitaar in voorkomt dan wordt het midden/hoog enorm schel, en de bas is net een weke modderpoel. brrr.
Ben zelf niet kapot van beats audiospul, dus vandaar dat ik het niet gepakt heb, maar achteraf kan ik me niet voorstellen dat dat slechter klinkt dan dit.
Had er eigenlijk helemaal geen rekening mee gehouden, want in de Seat Leon Business (2014) waar ik bijna 3 jaar in gereden heb klonken de speakers best redelijk. Geen high end, maar het was ook zowat de meest kale uitvoering ooit
, maar geen rare dingen iig, redelijk vlak allemaal. Maar in de T-Cross is het huilen met de pet op....
Ben zelf niet kapot van beats audiospul, dus vandaar dat ik het niet gepakt heb, maar achteraf kan ik me niet voorstellen dat dat slechter klinkt dan dit.
Had er eigenlijk helemaal geen rekening mee gehouden, want in de Seat Leon Business (2014) waar ik bijna 3 jaar in gereden heb klonken de speakers best redelijk. Geen high end, maar het was ook zowat de meest kale uitvoering ooit
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
:strip_exif()/f/image/bbaCqdeny5g9zJFH3Qdd4Eof.jpg?f=fotoalbum_large)

verschil bij mijn klein licht. halogeen | led
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KNg7YSOMQVUBwqziJyJLoWDV.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/NOY2VNSG2oa8Nazkm1ZceoQC.jpg?f=fotoalbum_large)