Buitenlandse TV Series 2019-2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 133.569 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:36
Zenix schreef op zondag 21 juni 2020 @ 16:59:
[...]

Ja was goed. Ik heb de laatste twee weken gezien
- The Capture
- Gangs of London
- Upload, maar kan mij niet bekoren
- Trackers eerste twee afleveringen zijn goed te doen.
Thanks! Had erg genoten van Gangs of London (duhh :P ) dus jouw tip van The Capture leek me wel interessant. Ik vond het behoorlijk goed, met plezier zitten kijken. Uiteindelijk was het allemaal niet super diep en de karakters waren een klein beetje eendimensionaal maar dat kan bij een miniserie wel. Ze maakten een interessant punt en er zat een leuke twist in dus die krijgt van mij een hele dikke voldoende.

Iemand anders nog tips voor (liefst een beetje recente) spannende Britse miniseries in de stijl van Bodyguard, The Night Manager (ook zo tof) Gangs of London en The Capture?

Ohja heb ook al gezien, Utopia, River, Broadchurch, Luther, Sherlock, Happy Valley en misschien nog wel wat.

[ Voor 8% gewijzigd door Sebastiaannn op 24-06-2020 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ohja Outlander, de Net 5 serie. Niks mis mee, maar niet mijn cup of thee. Erg hoog nivau van doktorsroman. Zelfs mijn vriendin haakte daarop af en die is juist daar wel van vaak.

Wel goeie productie value's, maar net 5 de middeleeuwse serie vond ik niet zo heel boeiend. Zoals aangehaald werd, erg zoet en happy. Wat prima is maar niet mijn ding.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Merlijn_merlin schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 20:47:
[...]

Haha - Outlander is onschuld kostuumdrama, fijn om samen met vriendin weg te zwijmelen. O+
*knip*

Het had zo'n potentie kunnen hebben ware het niet dat er altijd zoveel brute, expliciete martel- en verkrachtscenes zijn.

Siren is ook zo'n serie met veel potentie; wat ze in de eerste 2 seizoenen opgezet hadden, namelijk een liefdesrelatie tussen een zeemeermin, zwart meisje en witte jongen *knip*

En zo zijn er nog wel meer series. Dus ik ben op zoek naar eens een echte (fantasygerelateerde) serie die eens echt vooruitstrevend is en niet alleen maar terugvalt naar clichés.
Spoilers zijn niet de bedoeling in dit topic. Als je uitgebreider wil discussiëren over een serie doe dat in een apart topic.

[ Voor 50% gewijzigd door tweakduke op 24-06-2020 13:19 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Deathchant schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 10:28:
[...]

En zo zijn er nog wel meer series. Dus ik ben op zoek naar eens een echte (fantasygerelateerde) serie die eens echt vooruitstrevend is en niet alleen maar terugvalt naar clichés.
Glitch wel eens gekeken?

Wij zijn nu net halverwege seizoen 3. En ik moet zeggen, het bovenatuurlijke, de sf, het drama; het zit er allemaal in! :Y

Wikipedia: Glitch (TV series)
https://www.netflix.com/nl/title/80108495

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 15:15
Weet niet hoeveel mensen hier naar Cobra Kai de Youtube Original remake/sequel van The Karate Kid keken, maar ik heb genoten van de eerste 2 seizoenen en was dus wel blij verrast om nu te lezen dat ze van Youtube Original naar Netflix verhuizen voor seizoen 3. De eerste 2 seizoenen komen dan ook op Netflix.
2 van de originele casts doen mee en zijn soort van (zij-)hoofdpersonen, namelijk Ralph Macchio als Daniel LaRusso en William Zabka als zijn concurrent Johnny Lawrence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06 14:12
Deathchant schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 10:28:
[...]

Dat dachten mijn vriendin en ik ook aangezien wij ook al 17x in Schotland zijn geweest. Maar wij zijn na vorig seizoen afgehaakt.....
Dank je wel voor de spoilers :|

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Mr_Blobby schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 11:44:
[...]
Dank je wel voor de spoilers :|
Ik had even niet goed gelezen dat er niks gezegd mocht worden over series die al volledig uitgezonden waren. Ik zie het nu pas in de warnings. Excuus. Een mod heeft mijn post al geedit zie ik.

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:57
Deathchant schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 10:52:
Nou, 21 augustus de eerste helft van Season 5 van Lucifer (Netflix). EIN-DE-LIJK! Dat werd tijd man, anderhalf jaar.
Supernatural gaat pas in de herfst verder.
WTF?!? Nog een seizoen Supernatural? Ik ben ein-de-lijk aangekomen bij seizoen 15 na een flinke inhaalactie en was in de veronderstelling dat dit ook de laatste zou zijn. Ik weet niet of ik blij moet zijn met nog een seizoen *O* of me weer schrap zetten voor welke zijsprong ze nu weer met de lore hebben bedacht om nog een seizoen te vullen -O-

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Joarie schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 15:20:
[...]

WTF?!? Nog een seizoen Supernatural? Ik ben ein-de-lijk aangekomen bij seizoen 15 na een flinke inhaalactie en was in de veronderstelling dat dit ook de laatste zou zijn. Ik weet niet of ik blij moet zijn met nog een seizoen *O* of me weer schrap zetten voor welke zijsprong ze nu weer met de lore hebben bedacht om nog een seizoen te vullen -O-
Nee, ik bedoelde dat het huidige seizoen (S15) in maart gestopt is vanwege corona. Ze zijn ergens bij episode 12 ofzo blijven hangen, maar het zou 18 eps moeten krijgen. In de herfst hervatten ze de laatste paar afleveringen pas weer. Dit is namelijk het eindseizoen. Ik ben nu toevallig alle seizoenen weer opnieuw aan het kijken en ik zit nu bij S06E15 en de eerste 5 seizoenen waren wel echt goed. Dat was de tijd dat Supernatural nog leuk was. Alles na S05 vind ik niet veel meer (maar toch hoopten we elk seizoen dat het beter werd :P) Dus ik kijk het gewoon als guilty pleasure om het af te kijken. Maar ik vind het al een tijdje niet meer echt goed. Jared Padalecki's karakter heeft gewoon al zeker 8 seizoenen niet echt meer een goeie character-development gehad, en het is allemaal veel van hetzelfde. Weinig échte dreiging en weinig échte progress (en daarmee heb ik toch echt niks gespoiled).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-05 11:24

zeroday

There is no alternative!

De Vloekenteller kan weer uit de kast

Doom Patrol gaat weer beginnen !!

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zeroday schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 20:04:
Deze?
:+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 02:57
Deathchant schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 18:08:
[...]

Nee, ik bedoelde dat het huidige seizoen (S15) in maart gestopt is vanwege corona. Ze zijn ergens bij episode 12 ofzo blijven hangen, maar het zou 18 eps moeten krijgen. In de herfst hervatten ze de laatste paar afleveringen pas weer. Dit is namelijk het eindseizoen. Ik ben nu toevallig alle seizoenen weer opnieuw aan het kijken en ik zit nu bij S06E15 en de eerste 5 seizoenen waren wel echt goed. Dat was de tijd dat Supernatural nog leuk was. Alles na S05 vind ik niet veel meer (maar toch hoopten we elk seizoen dat het beter werd :P) Dus ik kijk het gewoon als guilty pleasure om het af te kijken. Maar ik vind het al een tijdje niet meer echt goed. Jared Padalecki's karakter heeft gewoon al zeker 8 seizoenen niet echt meer een goeie character-development gehad, en het is allemaal veel van hetzelfde. Weinig échte dreiging en weinig échte progress (en daarmee heb ik toch echt niks gespoiled).
Ah dank voor de toelichting. Ik had nog niet gekeken hoeveel afleveringen er al beschikbaar waren, maar dit klinkt logisch. Dan wacht ik even met bingen totdat het hele seizoen binnen is.

Tja, hoe vaak kun je nog dreigen met doodgaan als je 14 seizoenen lang al hebt laten zien dat er allerlei loopholes en methodes zijn om een karakter weer terug te schrijven? Maar blijft wel fijne suffe wegkijk-tv voor in de avond met vriendin.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Joarie schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 11:42:
Tja, hoe vaak kun je nog dreigen met doodgaan als je 14 seizoenen lang al hebt laten zien dat er allerlei loopholes en methodes zijn om een karakter weer terug te schrijven? Maar blijft wel fijne suffe wegkijk-tv voor in de avond met vriendin.
@Joarie En dát is het idd ja. Ik zet het maar even in de spoilertag...je weet maar nooit wat er tegenwoordig al als spoiler opgevat wordt...

Shit, spoilertags mogen ook niet :'(

EDIT: maar supernatural had een eigen topic, is weer gesloten, en is op verzoek van anderen toch niet terug open gegaan en verder besproken in Buitenlandse TV series 2013-2014, dus on that note post ik dan toch even mijn berichtje "netjes" in spoilertags, omdat er geen ander topic meer is (geweest). Mods, help! Wat te doen hier?

Er is zoveel ongebruikte potentie...en elke keer vanaf Seizoen 7 kreeg ik hoop omdat ze weer een nieuwe dreiging aankondigde waar veel potentie inzat, maar altijd met een sisser afliep. Zo heb ik dan toch nog 8 seizoenen volgehouden als suffe wegkijk-tv waar ik dan toch te nieuwsgierig voor ben om te missen :)
Wat vind jij?

[ Voor 228% gewijzigd door Deathchant op 27-06-2020 21:31 . Reden: Moest spoilertag helaas weghalen, sorry Joarie ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-05 13:58
Deathchant schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 13:53:
[...]
Goede opsomming van gemiste kansen in Supernatural
Precies daarom ben ik ergens in seizoen 7 afgehaakt. En dat terwijl de eerste paar seizoenen fantastisch waren in mijn ogen. Had een classic kunnen zijn, als ze na seizoen 5 ofzo waren gestopt. Dan op later moment nog een film (don't they all) en klaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

mefjoew schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 15:43:
[...]

Precies daarom ben ik ergens in seizoen 7 afgehaakt. En dat terwijl de eerste paar seizoenen fantastisch waren in mijn ogen. Had een classic kunnen zijn, als ze na seizoen 5 ofzo waren gestopt. Dan op later moment nog een film (don't they all) en klaar :+
Het was ook de bedoeling dat het na S5 klaar was; je merkte ook dat het einde echt zo gemaakt was. Mijns inziens hadden ze daar gewoon moeten stoppen.

Overigens, er mogen geen spoilers (ook niet in tags) geplaatst worden, en er is geen topic van supernatural, waardoor het door de regeltjes eigenlijk onmogelijk wordt om erover te vertellen. Wellicht beetje makkelijk, maar ik heb echt 0,0 animo om zo'n uitgebreide startpost te maken, maar als er iemand een topic voor wilt maken met goede startpost, dan zou dat fijn zijn. Is er uberhaupt wel interesse voor? Supernatural eindigt namelijk snel en ik weet niet zo goed hoeveel mensen deze serie uberhaupt nog willen bespreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Deathchant schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 16:56:
[...]
ik weet niet zo goed hoeveel mensen deze serie uberhaupt nog willen bespreken?
Als er al 15j geen topic over is gestart, zegt dat genoeg ;)

Zelfs Westworld had al vóór de eerste aflevering een enorme fanbase :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
zeroday schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 20:04:

Doom Patrol gaat weer beginnen !!

woop, woop gelijk 3 afleveringen. :Y oOo oOo

en nog even een leuke uit seizoen 1 ep 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:58
Er komt een verfilming van Brave New World van Aldous Huxley. De trailer doet me vermoeden dat het maar losjes is gebaseerd op het boek. Het onderscheid in verschillende rangen (wat toch een vd belangrijkste aspecten was) lijkt te ontbreken, meer haves en have nots.
In US komt het uit vanaf 15 juli op de nieuwe dienst Peacock, in de UK op Sky One. Waar het in de Benelux komt is me niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

FreshMaker schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 17:24:
[...]

Als er al 15j geen topic over is gestart, zegt dat genoeg ;)
Ja ik weet het, maar als er geen topic over is, en je mag hier niks erover zeggen, dan is er dus effectief geen spreekruimte over deze serie mogelijk, tenzij ik een mega startpost ga zitten maken. Daar heb ik niet zo'n zin in to be honest, dus tja....can't have it both ways dan :'( Ik moest even van een mod peilen of er interesse was in een Supernatural topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Gisteren the Luminaries afgekeken, het was een mooie miniserie en een aanrader voor de mensen die van kostuumdrama's houden. Het speelt zich af tijdens de gold rush in Nieuw-Zeeland (1865/1866), het is een murder mystery (who-and-whydunnit) maar het zo noemen doet de serie wel wat teniet. Ik wil er verder ook niet te veel over vertellen, want het wie & waarom (de serie speelt zich het jaar voor en de week na de moord af) is moeilijk niet te spoilen om het plot uit te leggen.

Ik had m al dus eerder genoemd, maar nu heb ik m ook afgekeken en ja, aanrader voor fans van het genre.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
algalid schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 22:44:
Er komt een verfilming van Brave New World van Aldous Huxley. De trailer doet me vermoeden dat het maar losjes is gebaseerd op het boek. Het onderscheid in verschillende rangen (wat toch een vd belangrijkste aspecten was) lijkt te ontbreken, meer haves en have nots.
In US komt het uit vanaf 15 juli op de nieuwe dienst Peacock, in de UK op Sky One. Waar het in de Benelux komt is me niet bekend.
[YouTube: Brave New World | Official Trailer | Peacock]
[YouTube: Brave New World: Official Teaser Trailer (2020) Alden Ehrenreich, Demi Moore]
Was Peacock niet gratis als je het bekeek met advertenties? Dan zou je het dus via een VPN mogelijk kunnen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Als ik het goed begrijp is de gratis versie eerder voor lopende NBC shows, niet voor de Peacock Originals (waarvan sommige eigenlijk van BBC komen maar exclusive zijn in de US).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dark S3 is er :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Wauw .. S3 heeft met niet teleurgesteld. Heel lastig te volgen gezien de vele verbindingen, vele gezichten en het vele tijdreizen (en dan verklap ik echts niets) .. Ondanks de complexiteit heel mooi neergezet en het einde komt uit de hoge hoed ;)

Heb er van genoten. Ik denk dat als je S1 t/m S3 bingewatched je er dan wellicht nog iets meer van begrijpt (wie wat waar en hoe) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@Raven @zeroday Er is toch een apart DⱯʁK topic:
[serie] Dark
:)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Daarom plaats ik niets inhoudelijks hier ;) , het ging mij erom dat degenen die dat topic niet volgen (maar de serie wel) weten dat S3 er is ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06 20:58
Deze is toch alleen op hbo max in de VS? En dus voorlopig ook niet in Nl te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Grindtegel schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 11:45:
[...]

Deze is toch alleen op hbo max in de VS? En dus voorlopig ook niet in Nl te zien
Seizoen 2 staat ieder geval niet op Amazon Prime in nederland nee.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor de liefhebbers: Beavis & Butt-Head keren bij Comedy Central na jaren terug op tv
Het duo Beavis & Butt-Head keert na jaren afwezigheid terug op tv. Comedy Central maakte woensdag bekend dat er twee nieuwe seizoenen van de Amerikaanse tekenfilmreeks zullen worden uitgezonden.

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08:40
Een paar interessante renewals zijn net bekend gemaakt:The Kominsky Method S2 kwam in oktober uit dus het verbaast mij dat Netflix zo lang heeft gewacht met het bekendmaken van S3. Daarnaast vind ik het jammer dat dit het laatste seizoen wordt. Ik had gehoopt dat TKM lang zou doorgaan, vooral omdat Grace & Frankie ook gaat stoppen volgend jaar.
Never Have I Ever S2 verbaast mij niet, deze serie stond op nummer één op top-10 lijsten, in meerdere landen..
Wel is het opvallend dat de Hulu-serie The Great een S2 krijgt, omdat deze serie een miniserie was (net zoals Big Little Lies eerst een miniserie was en later een S2 kreeg).

Daarnaast heeft Amazon bekend gemaakt dat zij werken aan een Fallout-serie, met de makers van Westworld:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou he he, eindelijk nieuws over Lucifer S05. Op 21 augustus zendt Netflix de eerste 8 episodes uit:
Wikipedia: Lucifer (TV series)

De laatste 8 episodes is nog steeds onbekend.
Er is ook officieel uitgekomen dat Lucifer nog een 6e en een 7e (tevens het laatste) seizoen gaat krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door Deathchant op 03-07-2020 12:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-06 09:57
Hallo iedereen ,Het vervolg van Hanna S01 is verkrijgbaar.

Deze serie is van Amazon. link: IMDB: Hanna (TV Series 2019– )

Veel kijk plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-06 12:54
Aflevering 4 van Doom Patrol was weer heerlijk! Zo fucking bizar en over the top, geweldig! _/-\o_

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Wow die laatste Blindspot zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 15:11
Zonder spoilers, positief of negatief? Ik ben eerlijk gezegd afgehaakt na seizoen 2, vond de eerste aflevering van seizoen 3 zo vergezocht dat ik er klaar mee was... Toch nog de moeite?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

coelho schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 00:44:
[...]

Zonder spoilers, positief of negatief? Ik ben eerlijk gezegd afgehaakt na seizoen 2, vond de eerste aflevering van seizoen 3 zo vergezocht dat ik er klaar mee was... Toch nog de moeite?
Tja, wat zal ik zeggen? Op zich vind ik dit seizoen best okee. Maar het is vooral de dingen die er gebeurd zijn deze aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05:38
Blindspot zit in zijn laatste seizoen, nu zelfs in de laatste paar afleveringen.
Nog 3 te gaan volgens imdb, maar ik meen dat het 13 in totaal zou worden dus zou het nog 5 moeten zijn.
Dus je zou wel verwachten dat de shitstorm eindelijk echt losbarst, had van mij al veel eerder gemogen.
Maar in plaats van going out with a bang, krijg ik het idee dat het budget behoorlijk ingeperkt is dit laatste seizoen.

Ik volg de serie vanaf het begin, seizoen 3 was inderdaad het slechtste. 4 was redelijk, nu kijk ik het alleen nog om te zien hoe het eindigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-06 13:36
pletter schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 17:29:

Veel kijk plezier.
Ah top! Ik was bezig met Chicago Fire, maar ineens kwam ik erachter dat Amazon alleen maar S1-S4 had, en ik de rest maar elders moet zoeken. Ben nog bezig met 24 op Netflix, maar ik ga tussendoor Hanna weer hervatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-06 09:14
Anoniem: 91868 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 08:29:
[...]

Tja, wat zal ik zeggen? Op zich vind ik dit seizoen best okee. Maar het is vooral de dingen die er gebeurd zijn deze aflevering.
En toch weiger ik te geloven dat dat ene dingetje ook echt gebeurd is.
Wellicht komen we er de volgende aflevering al achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tartarus schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 22:41:
[...]

Ik weet het niet hoor, het zag eruit alsof die situatie 100% was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Warrior Nun gezien .. flinke tegenvaller
Verhaal mwoah .. maar veels te traag ..
1 of 2 afleveringen hadden ze er zo minder van kunnen maken.
en het einde .. tsja. cliffhanger van hier tot ginder .. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door zeroday op 05-07-2020 18:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
zeroday schreef op zondag 5 juli 2020 @ 18:27:
Met zo'n titel zou ik er al niet eens aan beginnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Starbucks schreef op zondag 5 juli 2020 @ 20:33:
[...]

Hanna Seizoen 2 is inderdaad stukken beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
In ben net begonnen met kijken. Ik vind ‘m vooral grappig. Ik ga ‘m zeker uitkijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
zeroday schreef op zondag 5 juli 2020 @ 21:20:
[...]

Hanna Seizoen 2 is inderdaad stukken beter ;)
Haha, ja titels zeggen natuurlijk ook niet alles. Warrior Nun is dan wel weer een erg slechte titel en nodigt mij daarom al niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Starbucks schreef op zondag 5 juli 2020 @ 20:33:
[...]

Ik zit net in de serie. Soort van Dan Brown meets Marvel. Ik vind hem leuk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Bwa Ava en Beatrice zijn wel leuk om naar te kijken^^

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Mwah... Warrior Nun. :+
Tja, geen hoogvlieger, maar gewoon video vermaak.

Af en toe wat leuke effecten, op zich interessante locaties en redelijk acteergedrag.
Dialogen hadden beter gekund.
Maar vooral de laatste aflevering is zo van: ehhh, ja, en nu? Hoe verder? Kortom erg onbevredigend. :-(
En idd, er lopen fraaie dames rond, maar je ziet er bar weinig van. ;)

Leuk detail; de welbekende Ikea stoel duikt weer op in een high-tech omgeving. Zowel in ST Discovery alsmede in het lab van Arq-Tech komt deze stoel voor! :Y
Afbeeldingslocatie: https://www.ikea.com/nl/nl/images/products/jules-child-s-desk-chair-blue-white__0726678_PE735378_S5.JPG?f=g

De oorlogsnon is absoluut onvergelijkbaar met het niveau van b.v., een DⱯʁK. _/-\o_
[serie] Dark
Of b.v. The Sinner S3 d:)b
https://www.netflix.com/nl/title/80175802

[ Voor 26% gewijzigd door ehtweak op 06-07-2020 10:53 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

ehtweak schreef op maandag 6 juli 2020 @ 10:44:
Mwah... Warrior Nun. :+
Tja, geen hoogvlieger, maar gewoon video vermaak.
Af en to loopt die dame met zo'n grote grijs op haar gezicht rond dat je denkt: die scene hebben ze zo vaak over moeten doen, er was geen verdere hoop en dit was het beste ..

[/quote]
Af en toe wat leuke effecten, op zich interessante locaties en redelijk acteergedrag.
[/quote]

inderdaad. Locaties mooi, maar die lange wandeling had wat mij betreft helemaal achterwege gelaten mogen worden want dat sloeg inhoudstechnisch nergens op. Je kan zo de karakters wat meer diepgang bieden maar pfff.. het had niets om het lijf.
Maar vooral de laatste aflevering is zo van: ehhh, ja, en nu? Hoe verder? Kortom erg onbevredigend. :-(
En idd, er lopen fraaie dames rond, maar je ziet er bar weinig van. ;)
Inderdaad. Ik keek nog eens goed, is de aflevering echt afgelopen? Oh ok .. uhm.. en dan is seizoen 2 nog niet eens zeker .. dan heb je wel lef ;)
De oorlogsnon is absoluut onvergelijkbaar met het niveau van b.v., een DⱯʁK. _/-\o_
[serie] Dark
Ja Dark was wel een toppertje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 18:52
Deathchant schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 12:14:
Nou he he, eindelijk nieuws over Lucifer S05. Op 21 augustus zendt Netflix de eerste 8 episodes uit:
Wikipedia: Lucifer (TV series)

De laatste 8 episodes is nog steeds onbekend.
Er is ook officieel uitgekomen dat Lucifer nog een 6e en een 7e (tevens het laatste) seizoen gaat krijgen.
Ik had uit de nieuwsberichten begrepen dat het zesde seizoen het laatste seizoen zou zijn. Overigens al een dikke bonus aangezien S5 al was aangekondigd als de laatste. Een zevende seizoen lijkt me gortig?

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
pletter schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 17:29:

Veel kijk plezier.
Vind seizoen erg tegenvallen, alsof ze er op hadden gerekend op een 2de seizoen want waar Hanna in eerste seizoen erg zelfstandig is en de wereld ontdekt wordt ze nu als heel afhankelijk en net een bange tiener afgeschilderd die niet durft weg te gaan als een groep andere tieners zegt dat het niet mag. Verder voelt het midden van het seizoen erg aan als filler afleveringen want je had ook zonder die afleveringen gekund, er is nauwelijks karakterontwikkeling en verder veel heen en weer om niks. Erg jammer, want vond eerste seizoen wel leuk en had toekomst maar dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik zie net een datum van Absentia S3 voorbij komen: 17 juli begint die :)

‘Chilling Adventures of Sabrina’ Canceled at Netflix, Part Four to Premiere Later in 2020 :/

[ Voor 60% gewijzigd door Raven op 09-07-2020 12:22 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Tartarus schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 22:41:
[...]

Anoniem: 91868 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 12:19:
[...]

Ik weet het niet hoor, het zag eruit alsof die situatie 100% was.
Ik heb letterlijk een sprong in de lucht gemaakt van vreugde, met kreet en al, om te zien dat ik gelijk had 😂😂

[ Voor 20% gewijzigd door Tartarus op 12-07-2020 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
Iemand die de een-na laatste aflevering van Blindspot heeft gezien?
Als het eindigd waar het nu op uit lijkt te draaien *knip*
Geen spoilers in dit topic aub

dan is het wat mij betreft echt het beroerdste einde van de serie dat je kan bedenken. Ik hoop dat ze dit niet doen en er op het laatste moment nog een oplossing gevonden wordt of een andere cop-out, hoezeer ik daar normaal ook tegen ben.
Moet zeggen dat aflevering 9 wel weer goed was. nr 10 was mij te goofy met de Three Blind Mice terug.

[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 12-07-2020 22:22 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Hoe groot moet die waarschuwing zijn in de topicwarning vraag ik mij weleens af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Ik heb Warrior Nun ook maar eens gecheckt, opzich best leuk, al hadden ze het hele "teenage drama" deel van het begin wel een paar tikjes minder mogen doen.

Maar..... het einde... zo eindig je een seizoen niet. Dit verwacht je van een mid season finale, niet van een eind van een seizoen waarbij je een jaar moet wachten, laat staan je niet eens weet of er een 2e seizoen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 18:52
Balen zeg! Kon echt genieten van deze serie en wat is hij mooi gemaakt...kleuren spatten van mijn oled scherm. Jammer jammer.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AcidBurn schreef op zondag 12 juli 2020 @ 14:06:
Iemand die de een-na laatste aflevering van Blindspot heeft gezien?
Als het eindigd waar het nu op uit lijkt te draaien [mbr]*knip*
Geen spoilers in dit topic aub[/]

dan is het wat mij betreft echt het beroerdste einde van de serie dat je kan bedenken. Ik hoop dat ze dit niet doen en er op het laatste moment nog een oplossing gevonden wordt of een andere cop-out, hoezeer ik daar normaal ook tegen ben.
Moet zeggen dat aflevering 9 wel weer goed was. nr 10 was mij te goofy met de Three Blind Mice terug.
Ik ben ook zeer benieuwd wat ze daarmee gaan doen. Maar dit is dus het laatste seizoen?
Over heel de serie gezien was Roman wel m'n favoriete character.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 91868 op 13-07-2020 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Anoniem: 91868 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 13:52:
[...]
Ik ben ook zeer benieuwd wat ze daarmee gaan doen. Maar dit is dus het laatste seizoen?
Over heel de serie gezien was Roman wel m'n favoriete character.
Dit is het laatste seizoen ja, aflevering s05e11 is de allerlaatste aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

En zo was Snowpiercer met 2 afleveringen gisteren ineens weer afgelopen.
de lead-in voor S2 kwam snel en verrassend en was wat mij betreft niet goed uitgewerkt.
Te kort door de bocht maar goed.. In ieder geval zal er in S2 weer wat te beleven zijn ..

En S3 is inmiddels ook aangekondigd..

En van Snowpiercer konden we naar P-Valley maar wat ik daar van moet denken? Nieuwe serie over stripclub dancers .. maar na E1 kan ik er nog weinig van bakken of ik er wat van vind.

Update:
Begonnen met Brave New World. Ik heb het boek niet gelezen maar wat een verwarrende serie. Alles anders ;)
althans, na aflevering 1 en in het eerste deel van aflevering 2 ..
Snap nog niet geheel welke kant het op gaat ..

[ Voor 19% gewijzigd door zeroday op 17-07-2020 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Absentia S3 is er :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Brave New World: Leuke serie. Ook naar aanleiding van een boek.
Einde niet helemaal zoals ik had verwacht of misschien wel gehoopt. Althans, het einde geeft vragen en online is al te lezen dat de mogelijkheid bestaat om naar een seizoen 2 te gaan. Ook al komt er geen S2 dan is het einde met de wetenschap van de 9 afleveringen voldoende om er vrede mee te hebben ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 22:36

Damian

Insane Obtrusion

Warrior Nun vond ik eigenlijk best vermakelijk. Ik vond op een of andere manier het acteren en de houding van Ava wel grappig, beetje cynisch naar alles, maar wel serieus als het moet. Actie scenes en locaties waren ook prima.

En potverdorie wat ben ik verliefd op haar :P
Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a43oRdv_460s.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Damian op 17-08-2020 09:20 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou de laatste Blindspot sloot het goed genoeg af vond ik.
*knip*
Aub geen spoilers plaatsen in dit topic, zie de Topic Warning

[ Voor 39% gewijzigd door tweakduke op 25-07-2020 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Anoniem: 91868 schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 14:03:
Knip
Ik vond het nogal overkill op dat vlak. Plus dat de schrijvers duidelijk niet wilden kiezen welk einde definitief was om zo min mogelijk fans voor het hoofd te stoten en daarom dit maar gedaan hebben. Terwijl het eigenlijk toch wel heel duidelijk is wat de bedoeling was.

[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 25-07-2020 17:41 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Dankzij Youtube vandaag een nieuwe serie gestart en gelijk afgekeken.....

Youtube raad mij opeens een serie aan uit Frankrijk genaamd SKAM en gelijk een 6e seizoens aflevering. Ik nieuwsgierig dus toch maar even de clip aangezet. Twee uur later en ik heb het hele 6e seizoen bekeken (kan zonder eerdere seizoenen te bekijken) :X :X

Ik weet niet waar ze de hoofdrolspeelster hebben gevonden, maar die kan me een potje acteren. Niet snel dat ik tranen in mijn ogen heb, maar dit keer wel

Kleine teaser waar het seizoen over gaat:
spoiler:
Meisje is verslaafd, valt terug en verliest ongeveer alle hoop in leven

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Anoniem: 91868 schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 14:03:
AcidBurn schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 14:55:

Ik vond het nogal overkill op dat vlak. Plus dat de schrijvers duidelijk niet wilden kiezen welk einde definitief was om zo min mogelijk fans voor het hoofd te stoten en daarom dit maar gedaan hebben. Terwijl het eigenlijk toch wel heel duidelijk is wat de bedoeling was.
Ik ben best wel content met hoe het is afgelopen. Gek genoeg gaf het me toch een gevoel van voldoening

[ Voor 5% gewijzigd door Tartarus op 26-07-2020 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
HBO heeft met Comic-con een aantal trailers gereleased, oa voor het nieuwe seizoen van His Dark Materials (dat al een tijdje is ingeblikt vanwege de leeftijd vd heldin):

De andere serie is de nieuwkomer Lovecraft Country
[YouTube: Lovecraft Country: Official Trailer | HBO]

[ Voor 21% gewijzigd door algalid op 26-07-2020 19:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 08:52

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

algalid schreef op zondag 26 juli 2020 @ 19:42:
HBO heeft met Comic-con een aantal trailers gereleased, oa voor het nieuwe seizoen van His Dark Materials (dat al een tijdje is ingeblikt vanwege de leeftijd vd heldin):
[YouTube: His Dark Materials: Season 2 | Official Comic-Con Trailer | HBO]
Niet alleen dat de serie is ook direct gekocht en je hebt volgens mij 3 seizoenen en elk seizoen is weer een boek. Dus alles komt gegarandeerd grofweg :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De Earps zijn er weer *O* , S4 is begonnen :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Van het weekend 'Cursed 2020' gekeken. Vermakelijk en goed te doen.
Wel even gefronst met de wenkbrouwen toen in één van de eerste afleveringen een veldslag te zien was waarin vergeten was dat sommige mensen bezig waren in het luchtledige te steken .. ipv in een vijand.
Hier en daar goedkope effecten maar op andere punten weer goed.

Weten we meteen waar 'Floki' het afgelopen seizoen was gebleven. Die had geen tijd voor Vikings ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Topicstarter
Raven schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:09:
Jep. Het heeft 2 jaar geduurd maar ze zijn er weer :)

En de uitzending van afgelopen nacht verklaart ook waarom ze nu om 22:00 uitzenden in Amerika. Holy shit.....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Voor de fans van het eerste seizoen; the Alienist seizoen 2 is inmiddels een aardig eindje op weg. Ik wist niet eens dat er een tweede seizoen zou komen!

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Raven schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:09:
Wynonna Earp bedoel je dan denk ik? Had er nog nooit van gehoord, maar die gaat ff op de lijst! Thanks!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

wontcachme schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 09:37:
[...]

Jep. Het heeft 2 jaar geduurd maar ze zijn er weer :)

En de uitzending van afgelopen nacht verklaart ook waarom ze nu om 22:00 uitzenden in Amerika. Holy shit.....
Ik zag aan het einde van vorige week een naakte officer Haught, was dat iets te veel van het goede voor de preutse Amerikanen dat ze het daarom laat uitzenden? :+ (Ep van vannacht nog niet gezien.)

"Well, Sheriff Haught. At least you are wearing a smile." _O-
Peter_Aragorn schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 09:47:
[...]

Wynonna Earp bedoel je dan denk ik? Had er nog nooit van gehoord, maar die gaat ff op de lijst! Thanks!
:Y

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 03-08-2020 09:56 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Topicstarter
Raven schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 09:56:
[...]

Ik zag aan het einde van vorige week een naakte officer Haught, was dat iets te veel van het goede voor de preutse Amerikanen dat ze het daarom laat uitzenden? :+ (Ep van vannacht nog niet gezien.)
Ik zeg niks O-) :z

Ik hoor het wel wanneer je de ep gezien hebt :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-06 15:44

Robtimus

me Robtimus no like you

Vraagje: hoe kijken jullie Wynonna Earp? Netflix loopt namelijk hopeloos achter (seisoen 3 moet nog komen...), en volgens mij is dat het officiële distributiekanaal voor Europa.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Robtimus schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 13:45:
Vraagje: hoe kijken jullie Wynonna Earp?
Op een manier dat hier niet besproken mag worden O-) :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 22:36

Damian

Insane Obtrusion

Meer mensen die Impuls aan het kijken zijn? Youtube Premium serie.

Ik kan er erg van genieten!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Damian schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 23:57:
Meer mensen die Impuls aan het kijken zijn? Youtube Premium serie.

Ik kan er erg van genieten!

[YouTube: Impulse | Official Trailer - YouTube Originals]
Ik vond ‘m saai, langdradig en stom.
Sorry to burst your bubble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:57
@Damian Ik vond het ook een leuke serie, helaas schijnt het bij 2 seizoenen te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

wontcachme schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 10:00:
[...]

Ik zeg niks O-) :z

Ik hoor het wel wanneer je de ep gezien hebt :+ :+
Hallo zeg :9 , de scene vlak voor het einde verklaard het tijdstip wel, al dacht ik eerst dat het de vele seksgrappen waren :+

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 04-08-2020 11:07 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-06 15:44

Robtimus

me Robtimus no like you

Raven schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 17:22:
[...]

Op een manier dat hier niet besproken mag worden O-) :+
Ik had al zo'n vermoeden...

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:27
Redelijk einde van condor moet ik zeggen, niet niveau Homeland maar het kan erger. Ben benieuwd of er een derde seizoen komt. De laatste aflevering sloot veel dingen af maar bracht wel weer iets kleins voor een derde seizoen.

[ Voor 19% gewijzigd door CCJJVV op 04-08-2020 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tony Danza en Alyssa Milano weer te zien in vervolg Who's The Boss
Er is een vervolg op de jarentachtigsitcom Who's The Boss in de maak. Tony Danza (69) en Alyssa Milano (47), die in de serie te zien waren als vader en dochter, spelen volgens The Hollywood Reporter wederom de hoofdrollen.

Who's The Boss was van 1984 tot en met 1992 te zien en draaide om weduwnaar en ex-honkballer Tony Micelli (Danza), die een baan als huishoudhulp nam in het gezin van carrièrevrouw Angela Bower (Judith Light). In het vervolg is Samantha Micelli (Milano) inmiddels een alleenstaande moeder en is haar vader met pensioen.

Het is nog niet bekend of Light en Danny Pintauro, die de zoon van Lights personage speelde, ook weer te zien zijn in de vervolgreeks. Actrice Katherine Helmond, die een bijrol had als de moeder van Angela Bower, overleed in 2019.

De laatste jaren wordt meerdere series uit de jaren tachtig en negentig nieuw leven ingeblazen. Zo is er op Netflix een vervolg op Full House te zien en werd onlangs bekend dat er een nieuwe versie van de sitcom The Wonder Years komt.

Who's The Boss was in Nederland onder de titel De baas in huis te zien bij de VARA.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08:40
Vorige week zijn de Emmy Award-nominaties bekend gemaakt en in mijn ogen zijn deze toch verrassend:
  • The Mandalorian 15 nominaties gekregen (waaronder Outstanding Drama Series)
  • Reese Witherspoon heeft geen enkele nominatie gekregen als actrice, ondanks dat zij in maar liefst drie series speelde dit jaar (Big Little Lies, The Morning Show en Little Fires Everywhere)
  • What We Do In The Shadows heeft 8 nominaties gekregen (waaronder Outstanding Comedy Series)
  • Steve Carell heeft een nominatie voor Outstanding Lead Actor in a Drama Series voor The Morning Show (zijn rol was kleiner dan Billy Crudup die een nominatie heeft voor Supporting Actor)
  • Zendaya heeft een nominatie gekregen voor de HBO tienerserie Euphoria
Vorig jaar waren de nominaties wat zelfsprekender en minder verrassend.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• algalid
Die nieuwe serie van Ridley Scott ziet er wel gelikt uit (vanaf 3 sept op Ziggo volgens Moviemeter):
[YouTube: Raised by Wolves | Official Trailer | HBO Max]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Ren & Stimpy Show krijgt reboot op Comedy Central :o
Comedy Central heeft groen licht gegeven voor een reboot van The Ren & Stimpy Show. De animatieserie voor volwassen was razend populair in de jaren negentig en staat bekend om zijn zwarte en grove humor.

The Ren & Stimpy Show draait om de psychotische chihuahua Ren en de niet al te snuggere kat Stimpy. De serie wordt gekenmerkt door zijn donkere humor. Zo probeert Ren Stimpy vaak te vermoorden in de serie en denkt Stimpy veel aan seks.

De makers zijn verheugd over de terugkeer van de personages. "Ik wil onze partners bij Nick Animation bedanken dat wij de kans krijgen deze iconische personages opnieuw vorm te geven met een creatief team", stelt Nina L. Diaz, hoofd content bij Comedy Centrals moederbedrijf ViacomCBS.

De reboot past bij het streven van Comedy Central om meer (oude) volwassen tekenfilms nieuw leven in te blazen. Zo keert ook Beavis & Butthead terug. Daarnaast komt er net als ieder jaar weer een nieuw seizoen van South Park.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:27
wontcachme schreef op zondag 26 juli 2020 @ 15:18:
Dankzij Youtube vandaag een nieuwe serie gestart en gelijk afgekeken.....

Youtube raad mij opeens een serie aan uit Frankrijk genaamd SKAM en gelijk een 6e seizoens aflevering. Ik nieuwsgierig dus toch maar even de clip aangezet. Twee uur later en ik heb het hele 6e seizoen bekeken (kan zonder eerdere seizoenen te bekijken) :X :X

Ik weet niet waar ze de hoofdrolspeelster hebben gevonden, maar die kan me een potje acteren. Niet snel dat ik tranen in mijn ogen heb, maar dit keer wel
Interessante suggestie! Ik heb er iets meer over opgezocht: Het is van origine een Noorse webserie, die populair werd en sindsdien is nagebootst in een hele reeks andere landen. Daarvan is de Franse versie het langst met momenteel 6 seizoenen. De Noorse is gestopt na 4 seizoenen, en er is o.a. een Spaanse, Duitse en ook een Nederlandse versie met elk 2-4 seizoenen. De Nederlandse is geannuleerd na 2 seizoenen vanwege budgetgebrek.

Allemaal gaan ze over varianten op de thema's van het origineel, maar toegespitst op het specifieke land, met eigen producties.

Afleveringen zijn 15-35 minuten, en werden origineel vaak uitgezonden opgedeeld in korte stukjes, op Youtube of soortgelijk, en daarna gecombineerd tot hele afleveringen (en seizoenen).

https://en.wikipedia.org/wiki/Skam_(TV_series)

[ Voor 11% gewijzigd door geert1 op 06-08-2020 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Ik volg Skam ook al een tijdje. Ik moet zeggen dat het zeker niet voor iedereen is want tienerdrama's zijn wel een specifiek genre. De Noorse versie moest het vooral hebben van niet-professionele acteurs die de leefwereld van de jongeren meer benaderde.

Versies van andere landen zien er soms wat te gelikt uit. Hoewel ze niet zo ver afwijken zoals Amerikaanse "high school series" waar je late twintigers veel te oud ziet acteren. En dat geeft wel extra charme aan die Skam-reeksen.

De algemene populariteit van Elite of Riverdale die zgz ook over tieners gaan zal het niet krijgen, ik denk zelfs dat ze al over het hoogtepunt heen zijn.

De Vlaamse versie die "WTFock" heet heeft een Zoom-versie gemaakt die "WTFockdown" werd. Een originele format en afwijking van de vaste Skam-scenario's.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Niemand die Devils volgt?

IMDB: Devils (TV Series 2020– )

Heel vet. Snap het lage cijfer niet zo, aangezien de waardering per episode veel hoger ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
PWM schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 22:13:
Niemand die Devils volgt?

IMDB: Devils (TV Series 2020– )

Heel vet. Snap het lage cijfer niet zo, aangezien de waardering per episode veel hoger ligt.
Bedankt voor de tip.

Ondertussen kijk ik eerst The wire even af.. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• algalid
Er zijn nog andere HBO trailers uitgekomen.
De eerste is een bovennatuurlijke serie met Jude Law (14 sept)

De tweede is een drama met Nicole Kidman en Hugh Grant (en vele andere sterren) (25 okt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-06 19:23

jmk

The Third Day lijkt me heel mooi. Heeft een beetje een Broadchurch fibe met een horror sausje, zo aan de trailer te zien. Voor de donkere dagen voor kerstmis.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er komt (nog een) film van Knight Rider: Levende auto Kit keert terug in grootse 'Knight Rider'-film
In de jaren 80 waren er verschillende tv-series die veel aandacht kregen. Denk aan The A-Team, Airwolf en ook zeker Knight Rider met Baywatch-baas David Hasselhoff. Nu komt er een film over de pratende auto van Michael Knight.

Het is namelijk niemand minder dan filmmaker James Wan, bekend van onder meer de The Conjuring-franchise en Aquaman, die de film wil gaan maken als producent, samen met Michael Clear en Spyglass Media. Dit meldt Deadline.

Kit keert terug!
De film speelt zich naar verluidt af in de huidige tijd en moet de toon van de originele serie behouden. Het script komt van de game-ontwikkelaar TJ Fixman, bekend van de games Ratchet and Clank en Resistance: Fall of Man.

De serie Knight Rider wasvan 1982 tot en met 1996 te zien en er verscheen ook een revivalserie zonder Hasselhoff in 2008, maar deze duurde slechts één seizoen. Ook verschenen de tv-films Knight Rider 2000 en Knight Rider 2010 en in 1985 was er zelfs de spin-off serie Code of Vengeance.
Nooit geweten dat er in de 80's een spinoff was :o , de film 2010 kende ik ook nog niet. Wel apart dat ze TKR dan niet noemen :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Raven schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 10:31:
Er komt (nog een) film van Knight Rider: Levende auto Kit keert terug in grootse 'Knight Rider'-film

[...]
Nooit geweten dat er in de 80's een spinoff was :o , de film 2010 kende ik ook nog niet. Wel apart dat ze TKR dan niet noemen :P
Op die website staat dat de serie van ‘82 tot en met ‘96 heeft gespeeld. Dat moet dus ‘82-‘86 zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeVM
  • Laatst online: 00:43

MikeVM

- Baloo -

Sebastiaannn schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 23:30:
[...]
Iemand anders nog tips voor (liefst een beetje recente) spannende Britse miniseries in de stijl van Bodyguard, The Night Manager (ook zo tof) Gangs of London en The Capture?

Ohja heb ook al gezien, Utopia, River, Broadchurch, Luther, Sherlock, Happy Valley en misschien nog wel wat.
Taboo misschien, niet echt brits, maar ik vind het wel het vermelden waard

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 12:24
Wel jammer dat de muts die het stukje heeft getypt nog nooit van KITT heeft gehoord en het apparaat dus 'Kit' noemt. :X

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jojo19
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-03 17:52
Sebastiaannn schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 23:30:
[...]

Thanks! Had erg genoten van Gangs of London (duhh :P ) dus jouw tip van The Capture leek me wel interessant. Ik vond het behoorlijk goed, met plezier zitten kijken. Uiteindelijk was het allemaal niet super diep en de karakters waren een klein beetje eendimensionaal maar dat kan bij een miniserie wel. Ze maakten een interessant punt en er zat een leuke twist in dus die krijgt van mij een hele dikke voldoende.

Deep State met Mark Strong misschien iets? Qua recensies niet de beste, maar ik vond het zelf een erg interessant en spannend verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Laatst online: 08-06 13:36
dreamscape schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 10:41:
[...]

Wel jammer dat de muts die het stukje heeft getypt nog nooit van KITT heeft gehoord en het apparaat dus 'Kit' noemt. :X
K.I.T.T: wat ook uiteraard een afkorting is (geen naam) van: Knight Industries Two Thousand.
Dat stukje zag ik ook, en ergerde ik me ook behoorlijk aan het continu gebruiken van de 'naam' "Kit".

Later had je ook nog het 'evil broertje':

K.A.R.R (Knight Automated Roving Robot)

[ Voor 9% gewijzigd door xoniq op 17-08-2020 15:33 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.