Snowpiercer: leuk, maar ik vraag me soms echt af hoe ze nu een nachtclub kunnen naspelen op de vierkante meter, soms is er geen juiste aandacht voor de breedte . ook hoe men nu goed van voor naar achter kan komen .. leuk hoor een klas met duren in het midden maar hoe gaan mensen nu van wagon A naar B .. dus wat dat betreft een beetje een knudde uitvoer ..
en voor de rest redelijk vermakelijk.
Control Z gekeken .. leuke serie, kijkt snel weg .. niets mis mee
Killing Eve .. vond de finale nah.. laat maar.. Ben benieuwd hoe ze S4 gaan opzetten.
The 100 liet wat meer zien over de Anomaly .. nou dat is een story line .. maar goed hoe kom je nu van A naar B ..

Heb daar meer van kunnen genieten dan de eerste aflevering.
Billions: zou me niet verbazen als dit het einde is. Maar wellicht wordt het nog wat dit jaar.
Penny Dreadful: mja speciaal sausje maar niet bijzonder ..
Hightown: nog vol te houden maar eigenlijk stelt deze serie ook nog geen donder voor
Vida: elke aflevering een beetje van hetzelfde .. scene over dit, over dat nu moet dit en dan weer dat. je weet eigenlijk al elke aflevering wat er komen gaat al is de inhoud elke keer iets anders .. Storyline weer heel erg dun
Stargirl: echt voor de kids .. valt me nog niet tegen wat ik heb gezien. Zit redelijk tempo in, maar ook hier: dunne storyline vooralsnog
Dirty John op punt van beginnen. Ben benieuwd naar S2 ..
Als ik zo achter me kijk dan zit er niet echt een serie op dit moment tussen waarvan ik zeg; die moet ik persé kijken ..