Buitenlandse TV Series 2019-2020 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 133.641 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

xoniq schreef op zondag 31 mei 2020 @ 12:34:
Ik ben recent voor het eerst begonnen met The Magicians. Wat zijn hier de meningen over? Ik ben nog halverwege seizoen 1, maar het zit soms best lekker gruwelijk in elkaar, niet zo 'kinderlijk' als ik in de eerste instantie dacht.
Geweldige serie. Misschien wel beter dan de boeken.

Het "Harry Potter for adults"-labeltje is er ook alleen maar opgeplakt omdat er magie en een school voor magie in voorkomen. Daar houden de gelijkenissen ook wel op.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:18
Poekie schreef op zondag 31 mei 2020 @ 12:48:
[...]

Het "Harry Potter for adults"-labeltje is er ook alleen maar opgeplakt omdat er magie en een school voor magie in voorkomen. Daar houden de gelijkenissen ook wel op.
Oh ik vergeleek het op geen enkel moment met Harry Potter, kinderen met een stokje zwaaiend. Dit is wel 'iets' meer leguber in elkaar gezet. Ooit ben ik ermee begonnen toen de serie net van start ging, weet niet meer waarom ik stopte, maar goed, nu alweer een inhaalslag gemaakt in 3 dagen tijd, dus ik ga nog ff door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-06 17:32

jmk

xoniq schreef op zondag 31 mei 2020 @ 12:34:
Ik ben recent voor het eerst begonnen met The Magicians. Wat zijn hier de meningen over? Ik ben nog halverwege seizoen 1, maar het zit soms best lekker gruwelijk in elkaar, niet zo 'kinderlijk' als ik in de eerste instantie dacht.
Bedankt voor de tip!

Ik ben zelf wel een Harry Potter fan. Het geeft ook wel weer een vertrouwd gevoel. Beetje dezelfde fibe als His Dark Materials omdat een "volwassen" verhaald wordt verteld vanuit het standpunt van een kind.

Ook de wat meer dark fantasy als The Umbrella Academy en Watchmen vind ik heel leuk.

Dus zo te lezen past The Magicians ook wel in mijn straatje. Ben benieuwd!

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-06 08:21
The Magicians was een van de betere series over magie en tovenarij. Ik vond het heel jammer dat de serie is afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Inmiddels ook klaar met het 2de seizoen van IMDB: Homecoming (TV Series 2018– )

Was even vergeten dat de afleveringen maar een half uurtje duurden en dit keer ook maar 7 afleveringen dus je bent er supersnel doorheen.

Ik miste toch wel het sterke acteerwerk van Julia Roberts, Bobby Cannavale en Shea Whigham.

Qua verhaal wel prima te doen, maar helaas niet het niveau van het eerste seizoen. Krijgt van mij daarom een 7.

Je zag dit trucje ook al eerder bij IMDB: Westworld (TV Series 2016– ) Het eerste seizoen een "A list acteur" en zodra die niet terugkeren in het tweede seizoen, daalt het niveau. Hopelijk wordt dit geen trend, anders gaat de kwaliteit van goede series snel achteruit.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb vanavond een start gemaakt met Gentleman Jack en ik denk dat ik het hele seizoen achter elkaar ga verschalken _/-\o_

Suranne Jones (Scott & Bailey, Doctor Foster) is geniaal als de veel te moderne lesbo die met mooie vrouwen aanpapt en ondertussen d'r familiehuis wat opleukt en voor ophef zorgt in d'r woonplaats :P
A dramatization of the life of LGBTQ+ trailblazer, voracious learner and cryptic diarist Anne Lister, who returns to Halifax, West Yorkshire in 1832, determined to transform the fate of her faded ancestral home Shibden Hall.
En breaking the fourth wall in a period drama, vind het wel lache :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De rest van Fuller House is er :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Greatsword schreef op zondag 31 mei 2020 @ 19:06:

Je zag dit trucje ook al eerder bij IMDB: Westworld (TV Series 2016– ) Het eerste seizoen een "A list acteur" en zodra die niet terugkeren in het tweede seizoen, daalt het niveau. Hopelijk wordt dit geen trend, anders gaat de kwaliteit van goede series snel achteruit.
Euh, dat is bij Westworld niet het geval?

Space Force 1e aflevering gezien. Bevalt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 09:59:
[...]Space Force 1e aflevering gezien. Bevalt goed.
Steve Carell is bij mij altijd een vraagstuk.
Soms is hij geniaal, andere keren volledig ruk.

In SpaceForce is hij er niet om 'grappig' te zijn, maar zijn onhandigheid is geweldig, voorspelbaar maar het werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:22
[...]

Denk dat ie doelt op Anthony Hopkins. ;)
Persoonlijk vond ik 'm niet een dragend karakter, maar goed; ieder z'n eigen mening.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Nnoitra schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 10:27:
[...]

Persoonlijk vond ik 'm niet een dragend karakter, maar goed; ieder z'n eigen mening.
Weet ik en die komt ook nog eens gewoon terug in S02. Vandaar dat ik zijn opmerking niet helemaal snapte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-06 13:24

krvabo

MATERIALISE!

Poekie schreef op zondag 31 mei 2020 @ 12:48:
[...]

De boeken van The Magicians (Lev Grossman) waren de reden dat ik ooit bijna geheel ben gestopt met lezen. Een constant gezeur over hoe depressief de hoofdpersoon is, en het moment dat
spoiler:
z'n vriendin wraak neemt door luidkeels seks te hebben met een andere vriend als wraak voor z'n dronken? trio
sloeg bij mij echt zo in het verkeerde keelgat...

Laten we zeggen dat ik daardoor de serie ook gewoon niet wil kijken :D En dat terwijl ik er heel veel positieve meningen over hoor.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Nnoitra schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 10:27:
[...]

Klopt inderdaad. Vond Anthony Hopkins juist meesterlijk in deze serie.

Het personage i.c.m. het acteerwerk was puur genot.

@Anoniem: 93986 In seizoen 2 was hij echt amper te bekennen, maar het gaat natuurlijk om de discussie van grote acteurs gebruiken voor de launch van een serie ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

krvabo schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 10:50:
[...]
Laten we zeggen dat ik daardoor de serie ook gewoon niet wil kijken :D En dat terwijl ik er heel veel positieve meningen over hoor.
In de serie is Q lang niet zo naar (in de boeken heb ik ook af en toe de neiging gehad om m voor z'n bek te slaan), en is het veel meer een ensemble-cast dan uit Q's point of view. Dat helpt ook heel erg. Je zit niet in zijn hoofd zoals in de boeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-06 16:35

zeroday

There is no alternative!

Snowpiercer: leuk, maar ik vraag me soms echt af hoe ze nu een nachtclub kunnen naspelen op de vierkante meter, soms is er geen juiste aandacht voor de breedte . ook hoe men nu goed van voor naar achter kan komen .. leuk hoor een klas met duren in het midden maar hoe gaan mensen nu van wagon A naar B .. dus wat dat betreft een beetje een knudde uitvoer ..

en voor de rest redelijk vermakelijk.

Control Z gekeken .. leuke serie, kijkt snel weg .. niets mis mee

Killing Eve .. vond de finale nah.. laat maar.. Ben benieuwd hoe ze S4 gaan opzetten.

The 100 liet wat meer zien over de Anomaly .. nou dat is een story line .. maar goed hoe kom je nu van A naar B .. ;) Heb daar meer van kunnen genieten dan de eerste aflevering.

Billions: zou me niet verbazen als dit het einde is. Maar wellicht wordt het nog wat dit jaar.

Penny Dreadful: mja speciaal sausje maar niet bijzonder ..

Hightown: nog vol te houden maar eigenlijk stelt deze serie ook nog geen donder voor

Vida: elke aflevering een beetje van hetzelfde .. scene over dit, over dat nu moet dit en dan weer dat. je weet eigenlijk al elke aflevering wat er komen gaat al is de inhoud elke keer iets anders .. Storyline weer heel erg dun

Stargirl: echt voor de kids .. valt me nog niet tegen wat ik heb gezien. Zit redelijk tempo in, maar ook hier: dunne storyline vooralsnog

Dirty John op punt van beginnen. Ben benieuwd naar S2 ..

Als ik zo achter me kijk dan zit er niet echt een serie op dit moment tussen waarvan ik zeg; die moet ik persé kijken ..

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06 12:36

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

[...]

Space Force 1e aflevering gezien. Bevalt goed.
Ik heb gisteren de laatste aflevering gezien van space force maar die was wel een beetje tenenkrommend slecht. Voor de rest was het wel een leuke serie waarbij Carell soms echt duf uit de hoek kan komen wat uiteraard geweldig is.

-Te huur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:00
zeroday schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 13:46:
The 100 liet wat meer zien over de Anomaly .. nou dat is een story line .. maar goed hoe kom je nu van A naar B .. ;) Heb daar meer van kunnen genieten dan de eerste aflevering.
Dit had ik wel verwacht.... ik vond aflevering 7.02 namelijk echt geen flikker aan.
Heel het karakter Diyoza kan me niet boeien, en haar kind nog minder.
Voor Octavia is het puur een redemption arch, na het hele Bloodreina verhaal.
Maar wat nog het ergste was: De manier waarop Gabriel de sleutel tot breken van de code ontnomen werd.
Niet te geloven wat voorspelbaar, dat zag je al aankomen op het moment dat hij die tablet laat liggen.
Gabriel en Echo zijn niet mijn favo karakters zullen we maar zeggen, ik ben meer van de OG cast.
Wel leuk detail:
spoiler:
in aflevering 13 zullen we flashbacks krijgen, of een alternate universe/andere tijdlijn, want Thomas McDonell (Finn Collins) komt daarin opdraven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

AcidBurn schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 21:22:
[...]

Dit had ik wel verwacht.... ik vond aflevering 7.02 namelijk echt geen flikker aan.
Heel het karakter Diyoza kan me niet boeien, en haar kind nog minder.
Voor Octavia is het puur een redemption arch, na het hele Bloodreina verhaal.
Maar wat nog het ergste was: De manier waarop Gabriel de sleutel tot breken van de code ontnomen werd.
Niet te geloven wat voorspelbaar, dat zag je al aankomen op het moment dat hij die tablet laat liggen.
Gabriel en Echo zijn niet mijn favo karakters zullen we maar zeggen, ik ben meer van de OG cast.
Wel leuk detail:
spoiler:
in aflevering 13 zullen we flashbacks krijgen, of een alternate universe/andere tijdlijn, want Thomas McDonell (Finn Collins) komt daarin opdraven.
LOL ;_) grappig hoe iedereen het verhaal anders beleeft.

Je spoiler klopt dat werd overal op het net al aangekondigd als spin-off naar 97 jaar voordat The 100 naar aarde gestuurd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

AcidBurn schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 21:22:
[...]

Idd; apart hoe iedereen het anders oppikt.
Ik vond het juist een positieve verandering: ehtweak in "Netflix Nederland en België"

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-06 09:18
IMDB: Gangs of London (TV Series 2020– )

Damn wat is dit toch een ongelofelijke goede brute serie.
Aflevering 5 damn.

Als je deze nog niet kijkt vooral gaan doen beste serie van 2020 imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

heplam schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 11:51:
IMDB: Gangs of London (TV Series 2020– )

Damn wat is dit toch een ongelofelijke goede brute serie.
Aflevering 5 damn.

Als je deze nog niet kijkt vooral gaan doen beste serie van 2020 imo
Ziet er zeker interessant uit, heb em aan de (toch weer langer wordende :P) lijst toegevoegd, thx :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Een lange lijst met dingen die je nog wilt zien is juist goed in deze tijd. :P

Door de coronacrisis zijn opnames heel lastig, en die situatie duurt nog wel even. Ik vrees dat 2020-2021 heel erg leeg zal gaan zijn.

Dus wees zuinig op je backlog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

BlackMage schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 15:09:

Door de coronacrisis zijn opnames heel lastig, en die situatie duurt nog wel even. Ik vrees dat 2020-2021 heel erg leeg zal gaan zijn.

Hollywood is aan het kijken hoe ze weer kunnen gaan werken nadat in de UK er al een aantal opnames weer mogen gaan starten (o.a. the Batman en de nieuwe Fantastic Beasts).
Kan me niet voorstellen dat TV-series dan hard achterblijven (en het artikel heeft het er over dat TV ook weer opstart).

https://www.theguardian.c...for-restart-of-uk-filming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Control Z gekeken .. leuke serie, kijkt snel weg .. niets mis mee
Net dit gekeken, aardige serie, geen hoogvlieger met toch nog best een redelijk WTF einde.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 17:09
BlackMage schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 15:09:

Volgens mijn iTV Shows app nog 1650 afleveringen :X :X

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Poekie schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 15:28:
[...]

Hollywood is aan het kijken hoe ze weer kunnen gaan werken nadat in de UK er al een aantal opnames weer mogen gaan starten (o.a. the Batman en de nieuwe Fantastic Beasts).
Kan me niet voorstellen dat TV-series dan hard achterblijven (en het artikel heeft het er over dat TV ook weer opstart).

https://www.theguardian.c...for-restart-of-uk-filming
Het artikel spreekt over producties met heel hoog budget. Dan is er wat meer mogelijk wat betreft bouwen van grotere sets en goede CGI om de puntjes op de i te zetten.

Maar ik denk dat verreweg de meeste serie producties die luxe niet hebben en dat zelfs met versoepelde regels het onmogelijk is om de kwaliteit hoog te houden.

Daarnaast.... niks is zeker nu, dus geldschieters zullen vast niet heel graag hun portemonnee trekken op goed vertrouwen dat er geen tweede golf komt en de restricties niet weer aangescherpt worden halverwege de productie.

Ik ben een beetje "glas half leeg" hier in :P maar ik zit er graag naast, zolang het maar veilig gebeurd voor alle betrokkenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-06 13:43
Vandaag the boys afgekeken. Ik moest er even inkomen maar vond het toch lekker wegkijken. Goede acteurs, prima kwaliteit , leuke / sterke teksten, een mooi seizoenseind en ook wel.eens leuk om superhelden op een andere manier te zien ipv het Marvel geweld. Ik moest wel even wennen aan Antony Starr als Homelander. Toch wel een ander gezicht dan in Banshee

[ Voor 8% gewijzigd door 038Zwolle op 04-06-2020 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-06 15:08
Leuk dat er hier en daar Britse series tussen zitten. Kijk ik eigenlijk te zelden. Meestal omdat ik nergens goede suggesties vind.

Gekeken naar Traces. Zeker geen top serie maar vond het wel leuk om te volgen. En vooral, het zijn maar 6 afleveringen. Valt het tegen, weet je dat de pijn niet te lang zal duren.

Net gedaan met Treadstone, zie ik dat de rest geannuleerd is. Was ook geen topper (er zijn eigenlijk veel te weinig toppers voor de moment) maar mocht wel nog beetje verder lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Weet niet waar ze mee bezig zijn, maar Blindspot s5 gaat nergens meer over.
Het laatste, verkorte seizoen, en toch blijven ze dezelfde onzin herhalen.
Rich zegt letterlijk "hoevaak hebben onderlinge geheimen al voor problemen gezorgd?" en ja hoor....
Maar ook het missies uitvoeren terwijl ze zelf undercover zijn. Kwestie van tijd voor ze achterhaald worden.
Ik had een explosief no-holds-barred kort laatste seizoen verwacht, maar tot dusver is dit verreweg het slechtste seizoen van de serie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Geheel bij toeval gisteren ontdekt dat van de boekenserie over Alex Rider, na de redelijk geflopte film van het eerste boek (Stormbreaker, uit 2006), deze week een Amazon-serie is uitgekomen.
Gisteren afl 1 en 2 gekeken en ik ben tevreden! Behoorlijk grittier dan de film. Het eerste boek is nu overgeslagen, wel een aantal dingen komen terug, verder is de plot vooral uit boek 2. Gezien de boeken behoorlijk donker worden tegen het eind van de serie snap ik de grittier reboot wel en ben ik blij dat het nu een tv-serie is.

Voor mij gedeeltelijk jeugdsentiment - maar ik vind hem de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
Poekie schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 15:24:
Geheel bij toeval gisteren ontdekt dat van de boekenserie over Alex Rider, na de redelijk geflopte film van het eerste boek (Stormbreaker, uit 2006), deze week een Amazon-serie is uitgekomen.
Gisteren afl 1 en 2 gekeken en ik ben tevreden! Behoorlijk grittier dan de film. Het eerste boek is nu overgeslagen, wel een aantal dingen komen terug, verder is de plot vooral uit boek 2. Gezien de boeken behoorlijk donker worden tegen het eind van de serie snap ik de grittier reboot wel en ben ik blij dat het nu een tv-serie is.

Voor mij gedeeltelijk jeugdsentiment - maar ik vind hem de moeite waard!
Ik zag de naam hier staan en ben eens gaan zoeken. Blijken jeugdboeken voor 12-15 jaar te zijn. Daar kan toch nooit een serieuze serie voor volwassenen uit voortkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Shutdown schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 17:16:
[...]

Normal people is een behoorlijk realistische serie. Die laat goed zien hoe vroege relaties zich kunnen ontvouwen. Erg goed geschreven en geacteerd. Wel vond ik het iets te lang doorgaan en hadden ze het korter kunnen houden.

Upload heb ik ook gezien en is wat matig. Het idee is leuk, maar de uitvoering wat kinderlijk. Raad die niet zo snel aan.

Defending Jacob moet ik nog zien.
Van het weekend Normal People gezien. Korter houden ben ik niet geheel mee eens, want nu hebben ze perfect de tijd om de 2 karakters goed uit te diepen en zie je aan beide kanten dat er toch wel wat psychische nood is ;) En ik snap dat je zegt dat het zou kunnen, maar dan was er wat minder diepte geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

coelho schreef op zondag 7 juni 2020 @ 17:30:
[...]

Ik zag de naam hier staan en ben eens gaan zoeken. Blijken jeugdboeken voor 12-15 jaar te zijn. Daar kan toch nooit een serieuze serie voor volwassenen uit voortkomen?
Tja, net als Potter - de boeken groeiden met de lezers mee. Het idee van serie over een geheim agent voor young adults is toch niet per definitie kinderachtig. Maar zoals ik zei, wellicht is het jeugdsentiment voor de boeken. Ik vind de serie goed, mijn vriend ook en die heeft de boeken nooit gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-06 15:07
Poekie schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 15:24:
Je noemt de naam van een geflopte film, maar niet de naam van de boekenserie of van de tv-serie. Als ik bij prime zoek op 'stormbreaker' vind ik niks.

Kun je je post iets behulpzamer maken? :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

dreamscape schreef op zondag 7 juni 2020 @ 19:38:
[...]

Je noemt de naam van een geflopte film, maar niet de naam van de boekenserie of van de tv-serie. Als ik bij prime zoek op 'stormbreaker' vind ik niks.

Kun je je post iets behulpzamer maken? :)
Misschien niet zo moeilijk denken en gewoon op Alex Rider zoeken?
;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 16-06 15:07
zeroday schreef op zondag 7 juni 2020 @ 20:08:
[...]

Misschien niet zo moeilijk denken en gewoon op Alex Rider zoeken?
;-)
Ah, ik moet zelf de naam van de serie maar gokken. Zoeken op 'alex rider' op primevideo.com lever ook allerlei rare treffers op (en niet desbetreffende serie), dus ook dat lijkt zinloos. Maar goed, als dat de naam van de serie is, weet ik inmiddels voldoende. Dan vind ik hem wel. ;)

edit: is hij wellicht alleen via de UK versie van Amazon Prime te vinden?

[ Voor 7% gewijzigd door dreamscape op 07-06-2020 20:30 ]

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb Prime, maar Alex Rider moest ik downloaden want die is daar nog niet te vinden.
Vond het een goede serie die ik achter elkaar heb uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

dreamscape schreef op zondag 7 juni 2020 @ 20:24:
[...]

Ah, ik moet zelf de naam van de serie maar gokken. Zoeken op 'alex rider' op primevideo.com lever ook allerlei rare treffers op (en niet desbetreffende serie), dus ook dat lijkt zinloos. Maar goed, als dat de naam van de serie is, weet ik inmiddels voldoende. Dan vind ik hem wel. ;)

edit: is hij wellicht alleen via de UK versie van Amazon Prime te vinden?
https://www.amazon.co.uk/...KS4/ref=atv_dp_share_cu_r

misschien alleen op prime UK te vinden?

[ Voor 3% gewijzigd door zeroday op 07-06-2020 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

@dreamscape Excuus, ik dacht dat het noemen van Alex Rider wel voldoende was, ik lees m'n post nu terug en zie dat ik inderdaad wel even iets duidelijker had kunnen zijn! Had niet direct de naam van de boekenserie aan de tv-serie gelinkt in de post. Sorry! Iets met zelf er mee overbekend zijn en dan een stap missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shutdown
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-06-2020
zeroday schreef op zondag 7 juni 2020 @ 19:01:
[...]

Van het weekend Normal People gezien. Korter houden ben ik niet geheel mee eens, want nu hebben ze perfect de tijd om de 2 karakters goed uit te diepen en zie je aan beide kanten dat er toch wel wat psychische nood is ;) En ik snap dat je zegt dat het zou kunnen, maar dan was er wat minder diepte geweest.
Goed punt, alleen ik vond dat er teveel dezelfde scènes in zaten. Iets minder drama en de boodschap was mijn inziens nog steeds hetzelfde geweest. Maar sowieso een goede serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-06 07:16

odan

The dark side is within all!

Ze beginnen blijkbaar in tv land ook al door te draaien. 8)7

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Het is CW, daar vinken ze sowieso liever de hele diversiteitsbingokaart af ipv goede karakters te creëren.

Tweets van 8 jaar geleden ook. Tsja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Goed ...
Snowpiercer.. valt me niet tegen.

spoiler:
2e plot van snowpiercer is voorbij.. ben benieuwd wat voor nieuw draadje het in de serie gaat geven, in ieder geval doen ze er niet een hele seizoen oever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

zeroday schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 07:42:
Goed ...

spoiler:
2e plot van snowpiercer is voorbij.. ben benieuwd wat voor nieuw draadje het in de serie gaat geven, in ieder geval doen ze er niet een hele seizoen oever
Mogelijk nieuw plot
spoiler:
Waarvan het eten gemaakt is voor de Tail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Gekkenhuis schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 08:37:
[...]

Mogelijk nieuw plot
spoiler:
Waarvan het eten gemaakt is voor de Tail?
Dat kwam toch al in de film voorbij als ik het me goed herinner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

xoniq schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 08:48:
[...]

Dat kwam toch al in de film voorbij als ik het me goed herinner?
Ja in de film wel maar in de serie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Gekkenhuis schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 08:49:
[...]

Ja in de film wel maar in de serie niet.
Ah oke, nog geen tijd gehad om verder te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

sambalbaj schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 00:28:
Het is CW, daar vinken ze sowieso liever de hele diversiteitsbingokaart af ipv goede karakters te creëren.

Heb je de tweets gelezen? Die vent was toen gewoon ruim midden/eind 20 toen hij die 'humor' schreef. Zitten verontrustende uitspraken bij. Bij gewone bedrijven kun je voor dat sociale media ongein al aangepakt worden, laat staan als je een functie hebt waarmee je in de publieke belangstelling staat.

On-topic: FX toppers zijn er best veel. What we do in the shadows volg ik met plezier, Ms America mee gestart, interessante setting en Kate Blanchet. Devs staat nog op de watchlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:59
odan schreef op maandag 8 juni 2020 @ 23:54:
[...]

Ze beginnen blijkbaar in tv land ook al door te draaien. 8)7
Is toch niks nieuws? Disney+ heeft er sinds de start al een handje van ;w

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

2Dutch schreef op zondag 31 mei 2020 @ 23:00:
Heb vanavond een start gemaakt met Gentleman Jack en ik denk dat ik het hele seizoen achter elkaar ga verschalken _/-\o_

Suranne Jones (Scott & Bailey, Doctor Foster) is geniaal als de veel te moderne lesbo die met mooie vrouwen aanpapt en ondertussen d'r familiehuis wat opleukt en voor ophef zorgt in d'r woonplaats :P

En breaking the fourth wall in a period drama, vind het wel lache :)
Nog ff ter info, prachtig serie O+ Ben ook wel benieuwd naar het verdere verhaal dat ze gaan gebruiken voor s2. IRL liep het niet leuk af, dus vrees dat dat ook de insteek gaat worden, maar hopelijk tot de allerlaatste riedel ellende nog wel wat positievers te zien. Ik ben erg blij om weer eens fatsoenlijke content te hebben gevonden die een echte relatie tussen twee vrouwen op een normale manier (voor zover dat kon in die tijden :P) laat zien. Zal de vele hetero's aan hun reet roesten vermoedelijk, maar ja, ik vind het wel belangrijk dat het er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 18:42
Vroeger opgegroeid met de Alex Rider boek van Anthony Horowitz, dus moest toen vorige week de ver-serie'ing door Amazon uit kwam hem eventjes bekijken. Ik dacht dat ik alleen even de eerste aflevering zou kijken omdat de boeken gericht zijn op tieners/young adults, dus dacht dat is vast te kinderachtig gefilmd maar dat viel erg mee. 1 aflevering, werd 2 afleveringen en toen uiteindelijk alle 8. Het valt qua sfeer beetje tussen young adult en volwassen serie, dus wel veel spanning en echt de Britse manier van filmen maar geen doden of schieten of grof geweld om het toch nog beetje voor young adults te houden.
Ook in de Engelse pers krijgt het goede recensies, hopelijk worden de resterende boeken dan ook verfilmd als een seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 13-06 22:24

T-8one

take it easy, take a sisi

zeroday schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 07:42:
Goed ...

spoiler:
Hoe verhoudt die zich eigenlijk t.o.v. de film uit 2013?
Uit de trailer lijkt het inhoudelijke erg veel op elkaar.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-06 23:45
sambalbaj schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 00:28:

Precies. The Flash is bij deze van mijn lijstje af. Dus alleen Legends of Tomorrow blijft nog over, nou was dat ook voor mij ook verreweg de beste serie de afgelopen jaren. De schrijvers van die serie zijn gelukkig slim genoeg om hun "wokeness" te verstoppen in het verhaal ipv keihard naar het publiek te schreeuwen dat ze diversiteit hebben. Legends bevat meer diversiteit dan alle andere CW series, maar geen enkele keer maken ze er iets speciaals van, iets wat imho de manier is. Zolang je iets gaat benadrukken blijft het speciaal ipv normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Anoniem: 224360 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 09:28:
[...]

Heb je de tweets gelezen? Die vent was toen gewoon ruim midden/eind 20 toen hij die 'humor' schreef. Zitten verontrustende uitspraken bij. Bij gewone bedrijven kun je voor dat sociale media ongein al aangepakt worden, laat staan als je een functie hebt waarmee je in de publieke belangstelling staat.
Wat er geciteerd werd in ieder geval wel, daar zat inderdaad weinig fraais bij.
Punt was meer dat het ging om dingen van 6 jaar voor hij deze rol kreeg. Daar heeft the CW zelf destijds gefaald in hun screening maar proberen er nu in het tijdsbeeld wel nog even hun imago mee op te poetsen. Daar is weinig awereness aan maar vooral marketing.

Maar OT. Flash seizoen ging nog wel. Legends en Supergirl vind ik steeds vervelender worden. Black Lightning heb ik al opgegeven.
Stargirl vind ik vooralsnog best grappig en vermakelijk. Zie dat ook geen seizoenen vullen, daar is het wel te dun voor.

[ Voor 14% gewijzigd door sambalbaj op 09-06-2020 17:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Terranova schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:02:
The Flash is bij deze van mijn lijstje af.
Na de eerste twee seizoenen had ik het wel gezien met die serie, want dat ging echt nergens meer over met elke keer dezelfde zooi in een nieuw jasje :F

Nu ik erover nadenk is het zelfs best wel een prestatie dat ik het zo lang heb volgehouden! :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
T-8one schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 10:24:
[...]

Het loopt voor nu ook redelijk gelijk, alleen worden zaken rondom de trein dieper aangepakt, er is meer dialoog om bepaalde onderwerpen heen.

Net als bij Shooter, was qua lijn identiek aan de gelijknamige film met Mark Wahlberg, voor één seizoen, maar ging daarna een eigen kant op. Bij Shooter was er ook meer uitgediept dan in de film, waardoor het allemaal net wat meer diepgang krijgt qua verhaal. Soms werkt het ook averechts omdat het dan te langdradig wordt, maar bij bovengenoemde series vond ik dat totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

T-8one schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 10:24:
[...]

Film (nog) niet gezien, dus ik ga er blank in. Al heb ik wel wat stukjes her en der van youtube gezien
Ik denk niet dat ze alle plots van de film over gaan doen. Ik ga ervanuit dat men daar zijdelings aandacht aan besteed en het als een ' fact ' neerplempen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Terranova schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 11:02:
[...]

Precies. The Flash is bij deze van mijn lijstje af. Dus alleen Legends of Tomorrow blijft nog over, nou was dat ook voor mij ook verreweg de beste serie de afgelopen jaren. De schrijvers van die serie zijn gelukkig slim genoeg om hun "wokeness" te verstoppen in het verhaal ipv keihard naar het publiek te schreeuwen dat ze diversiteit hebben. Legends bevat meer diversiteit dan alle andere CW series, maar geen enkele keer maken ze er iets speciaals van, iets wat imho de manier is. Zolang je iets gaat benadrukken blijft het speciaal ipv normaal.
Je zou nu nog StarGirl kunnen proberen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
sambalbaj schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 16:55:
[...]

Wat er geciteerd werd in ieder geval wel, daar zat inderdaad weinig fraais bij.
Punt was meer dat het ging om dingen van 6 jaar voor hij deze rol kreeg. Daar heeft the CW zelf destijds gefaald in hun screening maar proberen er nu in het tijdsbeeld wel nog even hun imago mee op te poetsen. Daar is weinig awereness aan maar vooral marketing.

Maar OT. Flash seizoen ging nog wel. Legends en Supergirl vind ik steeds vervelender worden. Black Lightning heb ik al opgegeven.
Stargirl vind ik vooralsnog best grappig en vermakelijk. Zie dat ook geen seizoenen vullen, daar is het wel te dun voor.
Ik vind alles wel tof :) Gotham trouwens de beste DC serie en ze zouden die kerel The Joker moeten maken in de films, maar goed.

Swamp Thing schijnt trouwens HEEL vet te zijn (ook DC serie). Harley Quinn de webserie is ook tof met de stem van Penny uit The Big Bang Theory als Harley _/-\o_

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
CryptoNL schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 12:44:
[...]

Ik vind alles wel tof :) Gotham trouwens de beste DC serie en ze zouden die kerel The Joker moeten maken in de films, maar goed.

Swamp Thing schijnt trouwens HEEL vet te zijn (ook DC serie). Harley Quinn de webserie is ook tof met de stem van Penny uit The Big Bang Theory als Harley _/-\o_
Er zit wel een flink verschil tussen de Arrowverse CW series en andere DC series.

Van de eerste had ik Batwoman nog niet genoemd. De ballad van Kate en Alice was wel prima, maar verder liep die serie gewoon niet. Dat Ruby Rose gestopt is, vind ik niet erg. Rachel Skarsten als Beth/Alice droeg eigenlijk de serie. De overige sidekicks vond ik ook erg zwak. Ze gaan nu geloof ik geheel opnieuw verder met een nieuw figuur geïnspireerd op Batwoman of zoiets. Dat zegt eigenlijk al alles.

Gotham was inderdaad een hele toffe serie. Titans en Doom Patrol, waar over 2 weken het tweede seizoen van komt, zijn ook erg prima.

Ben toevallig net met Swamp Thing bezig, begint erg sterk maar zakt nu halverwege toch flink weg. Harley Quinn is dan animated, soms erg leuke aflevering maar soms ook geen klap aan. Beetje wisselend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
sambalbaj schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:08:
[...]

Er zit wel een flink verschil tussen de Arrowverse CW series en andere DC series.

Van de eerste had ik Batwoman nog niet genoemd. De ballad van Kate en Alice was wel prima, maar verder liep die serie gewoon niet. Dat Ruby Rose gestopt is, vind ik niet erg. Rachel Skarsten als Beth/Alice droeg eigenlijk de serie. De overige sidekicks vond ik ook erg zwak. Ze gaan nu geloof ik geheel opnieuw verder met een nieuw figuur geïnspireerd op Batwoman of zoiets. Dat zegt eigenlijk al alles.

Gotham was inderdaad een hele toffe serie. Titans en Doom Patrol, waar over 2 weken het tweede seizoen van komt, zijn ook erg prima.

Ben toevallig net met Swamp Thing bezig, begint erg sterk maar zakt nu halverwege toch flink weg. Harley Quinn is dan animated, soms erg leuke aflevering maar soms ook geen klap aan. Beetje wisselend.
Vixen animated _/-\o_ (Hoort bij de Arrowerse)
Freedom Fighters The Ray animated _/-\o_
Justice League animated _/-\o_

Krypton (moet ik nog kijken)
Alfred Pennyworth (moet ik nog kijken) Gaat meer over het leven van de butler Alfred.

Constantine heb je ook nog. Hoort ook bij Arrowverse.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Yes.. !! een van mijn favo History channel series is weer begonnen: Alone !!

Who's gonna tap out first ..
ai ai ai ..
wie overleeft 100 dagen in de wildernis en wint een miljoen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

zeroday schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 19:32:
Yes.. !! een van mijn favo History channel series is weer begonnen: Alone !!

Who's gonna tap out first ..
ai ai ai ..
wie overleeft 100 dagen in de wildernis en wint een miljoen ..
Grappig : Ik zie dat juist weer als één van de zoveelste Big Brother achtige series en andere over the top drama meuk en zap altijd z.s.m. weer verder als ik het toevallig tegenkom! :)
CryptoNL schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 12:44:
Harley Quinn de webserie is ook tof met de stem van Penny uit The Big Bang Theory als Harley _/-\o_
CryptoNL schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:10:
Vixen animated _/-\o_ (Hoort bij de Arrowerse)
Freedom Fighters The Ray animated _/-\o_
Justice League animated _/-\o_

Krypton (moet ik nog kijken)
Alfred Pennyworth (moet ik nog kijken) Gaat meer over het leven van de butler Alfred.

Constantine heb je ook nog. Hoort ook bij Arrowverse.
Interessant! :o

Er zijn nog maar weinig normale series die ik interessant vind dus misschien maar eens aan zoiets beginnen! :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Eindelijk weer eens een redelijk goede aflevering van Blindspot, maar het einde verkloot de hele boel.
spoiler:
Rich is bloed gaan halen voor Jane, en is daarbij getraceerd door diegene bij wie hij dat geregeld heeft. Vervolgens blijkt het daardoor een eitje te zijn om hen te vinden, voor degene die hen heeft geholpen in Ijsland. Die gast komt letterlijk en figuurlijk hun bunker binen zonder enig probleem. En de FBI kan ze maar niet vinden.
Dit seizoen heeft meer plotholes dan een Zwitserse kaas.
Ik snap dat dit de setup is voor de volgende aflevering, maar de manier waarop slaat echt helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Snowpiercer: leuk, maar ik vraag me soms echt af hoe ze nu een nachtclub kunnen naspelen op de vierkante meter, soms is er geen juiste aandacht voor de breedte . ook hoe men nu goed van voor naar achter kan komen .. leuk hoor een klas met duren in het midden maar hoe gaan mensen nu van wagon A naar B .. dus wat dat betreft een beetje een knudde uitvoer ..
Het is een vrij hoge trein :+
Er loopt een gangenstelsel onder de cabines door, soort metro.
Als je je al druk maakt om de ruimte ( TARDIS ;) ) wat dacht je van de eeuwigdurende locomotief ;)

Met wat missers inderdaad daargelaten, heb ik me er zeker mee vermaakt, wil de volgende ook kijken ( maar wel in binge-setting, dus ik wacht op de volgende 4 afleveringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-06 17:22
Weer een nieuwe serie gevonden van cinemax. Deze heet Trackers,

https://www.imdb.com/video/vi2414067225

Verder geen info nog, eerste 2 afleveringen staan online. speelt zich af in Zuid Afrika.

Plet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:42

duderuud

Sliden is koel

Net de laatste aflevering van The Morning Show gekeken.

Holy shit...maakte wel indruk. Bijzonder goede serie zeg!

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

pletter schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 14:43:
Weer een nieuwe serie gevonden van cinemax. Deze heet Trackers,

https://www.imdb.com/video/vi2414067225

Verder geen info nog, eerste 2 afleveringen staan online. speelt zich af in Zuid Afrika.

Plet
Dit is toch wel een lekkere serie hoor. Eerste aflevering is even erin komen en daarna gaat het los ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
zeroday schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 22:15:
[...]

Dit is toch wel een lekkere serie hoor. Eerste aflevering is even erin komen en daarna gaat het los ;)
Alleen de trailer gezien, maar met dit soort verhalen hoop ik altijd dat het een miniserie is waarbij er al over een einde nagedacht is. à la 'The Night Manager' zeg maar. Vaak doet het een serie geen goed als er gerekt gaat worden vanwege het succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

coelho schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 23:20:
[...]

Alleen de trailer gezien, maar met dit soort verhalen hoop ik altijd dat het een miniserie is waarbij er al over een einde nagedacht is. à la 'The Night Manager' zeg maar. Vaak doet het een serie geen goed als er gerekt gaat worden vanwege het succes.
Series is op basis van een boek .. dus dat zal dan wellicht meevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
zeroday schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 07:39:
[...]

Series is op basis van een boek .. dus dat zal dan wellicht meevallen ;)
Maar dat is absoluut geen garantie op succes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:06

Tijntje

Hello?!

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

2Dutch schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 10:14:
[...]

Nog ff ter info, prachtig serie O+ Ben ook wel benieuwd naar het verdere verhaal dat ze gaan gebruiken voor s2. IRL liep het niet leuk af, dus vrees dat dat ook de insteek gaat worden, maar hopelijk tot de allerlaatste riedel ellende nog wel wat positievers te zien. Ik ben erg blij om weer eens fatsoenlijke content te hebben gevonden die een echte relatie tussen twee vrouwen op een normale manier (voor zover dat kon in die tijden :P) laat zien. Zal de vele hetero's aan hun reet roesten vermoedelijk, maar ja, ik vind het wel belangrijk dat het er is :)
Bedankt voor de tip namens mijn vrouw. Het lesbische aspect maakt 'r niet uit, maar ze vindt de tijdsperiode te gek dus die ben ik weer een paar avonden kwijt. ;)

Nomen nescio

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Bra-Jo schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:13:
[...]

Bedankt voor de tip namens mijn vrouw. Het lesbische aspect maakt 'r niet uit, maar ze vindt de tijdsperiode te gek dus die ben ik weer een paar avonden kwijt. ;)
Als het d'r bevalt graag gedaan en geniet van je mannenavonden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Ik vraag me af wat bij een aantal kritische reviews wat ze vonden van het bekertje in Game of Thrones. Je kan overal zout op leggen en als je op zo'n manier kijkt zijn er maar een paar series die je zou kunnen kijken.

Soms iets door de vingers zien. Ik stoor me soms ook wel aan de continuïteits fouten maar och ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:03

Zenix

BOE!

Kijken er nog mensen Condor? Zijn ook weer drie afleveringen, blijft leuk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:08
HBO will offer all nine episodes of the series WATCHMEN for free starting FRIDAY, JUNE 19 through SUNDAY, June 21 exclusively on HBO.com and Free On Demand, as an extension of the network’s content offering highlighting Black experiences, voices and storytellers.
Ook in onze gebieden te zien! Je moet het letterlijk bingen als je geen Telenet/Ziggo hebt.
https://www.hbo.com/watchmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Zenix schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 20:08:
Yep. Ben benieuwd. Ben net begonnen aan aflevering 2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-06 08:45
algalid schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 01:28:
[...]

Ook in onze gebieden te zien! Je moet het letterlijk bingen als je geen Telenet/Ziggo hebt.
https://www.hbo.com/watchmen
Wat mij betreft de moeite waard. Begreep dat het voor de echte fans wat teveel afwijkt van hoe zij het Watchmen-universe hebben leren kennen, maar voor mij als 'heb alleen de Watchmen-film gezien'-kijker een bijzonder leuke serie (8*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:33
Bedankt voor de heads up (y)
Seizoen 1 was best goed ... benieuwd of ze hetzelfde niveau kunnen behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Ik had geen idee dat er een seizoen 2 zou komen. Tot nu toe is seizoen 2 een beetje een matige kopie van Homeland. In seizoen 1 had je nog een duidelijk plot, en een duivels slim en kwaadaardig plan, waar de klok naar aftelde en wat de helden moesten stoppen. Een mol in de CIA is iets dat ik al genoeg gezien heb.

Er zijn wel een paar nieuwe acteurs die de moeite waard zijn. Constance Zimmer en Toby Leonard Moore stellen nooit teleur en dat is maar goed ook want Max Irons heeft nog steeds de uitstraling van een zak zand.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:04
Yes, moest alleen wel de trailer van seizoen 1 weer 3x kijken, en er bestaat geen recap van season 1 op youtube oid :(. Seisoen 1 vond ik toen goed, heb nu 2 afleveringen van s02 gezien, het moet nog even opstarten hoop ik, we gaan het zien.

Verder ben ik klaar met gangs of london, holy shit wat een serie. Hier en daar geen hele diepe conversaties, maar o wat een brute actie, en het zit prima in elkaar, ik wacht echt op season 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Outlander geprobeerd te kijken, maar is te zoetsappig en echt iets voor een RTL4 zender. Na 1,5 aflevering er maar snel een eind aan gemaakt.

Hopelijk begint Succession snel weer. Kijk echt uit naar seizoen 3!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Laatst online: 21:07
Starbucks schreef op zondag 21 juni 2020 @ 15:14:
Outlander geprobeerd te kijken, maar is te zoetsappig en echt iets voor een RTL4 zender. Na 1,5 aflevering er maar snel een eind aan gemaakt.
Hmm... martelingen, verkrachtingen en full frontal nudity.
Jouw definitie van zoetsappig is niet de mijne. ;)

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Mr_Blobby schreef op zondag 21 juni 2020 @ 15:24:
[...]
Hmm... martelingen, verkrachtingen en full frontal nudity.
Jouw definitie van zoetsappig is niet de mijne. ;)
Een afbeelding zegt meer dan een 1000 woorden ;)

Afbeeldingslocatie: https://www.chicklit.nl/ckfinder/userfiles/images/Chicklit/artikelen/Series/Outlander%20seizoen%205%201(1).jpg

Een foto van Outlander die mijn inziens genoeg zegt over zoetsappigheid. Mocht je het er dan nog niet mee eens zijn, dan hebben wij inderdaad een andere definitie van dat woord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Starbucks schreef op zondag 21 juni 2020 @ 15:42:

[Afbeelding]

Een foto van Outlander die mijn inziens genoeg zegt over zoetsappigheid. Mocht je het er dan nog niet mee eens zijn, dan hebben wij inderdaad een andere definitie van dat woord :)
Ik heb de eerste twee seizoenen zo nu en dan gekeken en je moet meer richting Game of Thrones denken dan de zoetsappigheid van de gemiddelde serie! ;)

Echter vond ik de serie wel een beetje repetitief en saai worden dus kon het me niet zoveel meer schelen na een tijdje...

Eigenlijk wel zonde, maar niet de eerste serie waarvan je na een tijdje denkt : "Nou... leuk joh! **GAAP** " :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:03

Zenix

BOE!

Dacuuu schreef op zondag 21 juni 2020 @ 15:13:
[...]

Yes, moest alleen wel de trailer van seizoen 1 weer 3x kijken, en er bestaat geen recap van season 1 op youtube oid :(. Seisoen 1 vond ik toen goed, heb nu 2 afleveringen van s02 gezien, het moet nog even opstarten hoop ik, we gaan het zien.

Verder ben ik klaar met gangs of london, holy shit wat een serie. Hier en daar geen hele diepe conversaties, maar o wat een brute actie, en het zit prima in elkaar, ik wacht echt op season 2.
Ja was goed. Ik heb de laatste twee weken gezien
- The Capture
- Gangs of London
- Upload, maar kan mij niet bekoren
- Trackers eerste twee afleveringen zijn goed te doen.

Ik kijk uit naar Yellowstone, die begint volgende week ook weer. Ondertussen ben ik nog wel weer op zoek naar nieuwe series, want ik volg zo'n 45 actieve series, maar ik ben helemaal bij....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Zenix schreef op zondag 21 juni 2020 @ 16:59:
[...]

Ja was goed. Ik heb de laatste twee weken gezien
- The Capture
- Gangs of London
- Upload, maar kan mij niet bekoren
- Trackers eerste twee afleveringen zijn goed te doen.

Ik kijk uit naar Yellowstone, die begint volgende week ook weer. Ondertussen ben ik nog wel weer op zoek naar nieuwe series, want ik volg zo'n 45 actieve series, maar ik ben helemaal bij....
Toch maar eens aan trackers beginnen dan. Ik heb de laatste maanden vooral series afgesloten ipv gestart. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
[...]

[Afbeelding]

Mwa, er zit genoeg (ruwe) actie in toch? Ik heb zelf alleen seizoen 1 en 2 gezien, daarna gestopt. Vrouw is wel bijna bij, maar volgens mij is het nu meer gtst geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Laatst online: 21:07
Outlander krijgt ook een soort "spinoff". Twee hoofdpersonen van de serie Outlander maken een humoristische documentaireserie over de Schotse historie die zo veel in Outlander langs komt: Men in Kilts

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Dat Schotse stuk was nog het aardigste bij Outlander.
Frankrijk vond ik al minder en die Cariben was echt slecht. Nu in de VS vind ik het nog steeds vrij matig.
Dat zeikwijf Claire blijft ook zo gruwelijk irritant.

maar gelukkig is er weer iets begonnen waar ik zelf wel weer erg vrolijk van word:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-06 21:35

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou, 21 augustus de eerste helft van Season 5 van Lucifer (Netflix). EIN-DE-LIJK! Dat werd tijd man, anderhalf jaar.
Supernatural gaat pas in de herfst verder.

[ Voor 15% gewijzigd door Deathchant op 23-06-2020 10:53 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Deathchant schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 10:52:
Nou, 21 augustus de eerste helft van Season 5 van Lucifer (Netflix). EIN-DE-LIJK! Dat werd tijd man, anderhalf jaar.
Kan langer :P , Wynonna Earp....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Voor de liefhebbers van kostuumdrama: Belgravia. Van de schrijver van Downton Abbey, over een stel star-crossed lovers bij de slag van Waterloo wier relatie 25 jaar later nog steeds effect heeft op de upper (middle) class in Londen.

Voor liefhebbers van kostuumdrama en mysteries: The Luminaries. Over een meisje dat alleen naar de goldrush in Nieuw Zeeland afreist om haar geluk te beproeven en daar meteen in een web van intrige terechtkomt. Met o.a. Eva Green.

Voor liefhebbers van kostuumdrama en crime: Miss Scarlet and the Duke. Vond m wel ok wegkijken, niet erg hoogstaand maar ach, entertainment.

[ Voor 13% gewijzigd door Poekie op 23-06-2020 20:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

[...]

[Afbeelding]

tsja.. als je zo'n plaatje pakt .. dan heb je wel een hele verkeerde context ..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bxw8plCVJpvTHT_kXecbWv9a6Q0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8NU15KBhdsdNVT6L8jzSm64J.jpg?f=fotoalbum_large

even een overgestelde dan maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Dacuuu schreef op zondag 21 juni 2020 @ 19:01:
[...]

Mwa, er zit genoeg (ruwe) actie in toch? Ik heb zelf alleen seizoen 1 en 2 gezien, daarna gestopt. Vrouw is wel bijna bij, maar volgens mij is het nu meer gtst geworden.
Tjsa het volgt de boeken, maar als je dan weer de laatste aflevering pakt van het laatste seizoen ..
nou .. (S5 E12) .. pak je maar in .. dat was echt even slikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

zeroday schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 20:37:
[...]

tsja.. als je zo'n plaatje pakt .. dan heb je wel een hele verkeerde context ..

[Afbeelding]

even een evenovergestelde dan maar..
Haha - Outlander is onschuld kostuumdrama, fijn om samen met vriendin weg te zwijmelen. O+

Het wordt op IMDB vreemd genoeg gemiddeld met wel een 8,4 beoordeeld.... 8)7

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Merlijn_merlin schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 20:47:
[...]

Haha - Outlander is onschuld kostuumdrama, fijn om samen met vriendin weg te zwijmelen. O+

Het wordt op IMDB vreemd genoeg gemiddeld met wel een 8,4 beoordeeld.... 8)7
Gelukkig is er nu Gangs of London !

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online

Dark seizoen 3

27 juni; Apocalypse Day. oOo
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
POST GEEN SPOILERS!

In dit topic wordt over veel verschillende series gepraat, en er zijn altijd lezers die de serie waarover je post nog niet gezien hebben. Post daarom in dit topic dus geen spoilers, ook niet als je ze "netjes" in spoilertags zet.

Als je dieper op een serie wil ingaan en ook discussiëren over zaken die spoilers zijn voor mensen die de serie nog niet gezien hebben, doe dat dan in het topic specifiek voor die serie - en als die er nog niet is, dan kan je die natuurlijk maken.