Het grote spoorwegentopic - deel 24 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 162 163 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:44
Ze gooien hun eigen glazen in, laten we het erop houden dat inmiddels een hoop mensen een pilsje opentrekken als er wel een IC doorheen was gedenderd.

Electoraal is het gewoon niet slim: wie heeft het deze verkiezingen nog over klimaat, onderwijs of zorg, het gaat vooral over Gaza en migratie.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

ocaj schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 22:37:
[...]

"Niks stuk maken...." Was dat maar zo, afgelopen zondag zijn deze "demonstranten" de ballast onder het spoor gaan verwijderen. Spoor is daar ter plekke inmiddels wel weer hersteld (met groot materieel), ik hoop dat de betrokkenen de rekening krijgen.

zie: https://www.spoorpro.nl/g...poor-groter-dan-verwacht/

Ik draag het milieu een groot hart toe en ben ook van mening dat de energietransitie van fossiel naar duurzaam veel te langzaam gaat. Demonstreren is een groot recht, maar gebruik die passie en emotie dan op een constructieve manier. Ik heb echt 0,0 respect voor het buiten alle regels en wetgeving bewust vernielen van andermans spullen.
Volgens mij zijn we het gewoon eens. Ik vind ook dat schade als gevolg van bewuste vernieling gewoon verhaald moet proberen te worden.
Gevolgschade voor vervoerders en andere bedrijven die afhankelijk zijn van het spoor is verder gewoon ondernemersrisico bij een bedrijf in een gezonde democratie. Als ondernemer kom je nu eenmaal wel eens mensen tegen die wat vinden van je bedrijfsvoering.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Pagina: 1 ... 162 163 Laatste