Toen ik midden jaren '90 begon uit te gaan naar lokale fuiven, begon het reeds om 20u, en om 22u zat het afgeladen vol. Nu denkt men pas om te vertrekken naar een fuif om 22u.
En het is maar hoe je het organiseert. Moet je bij een concert echt 2 voorprogramma's hebben voor de ster van de avond op het podium kruipt?
De AB in Brussel houdt rekening met de treinuren. Ze hebben een samenwerking met NMBS, zodat je een treinticket aan 50% kan kopen, en in de inkomhal hangen schermen met de treinuren.
Ze beginnen hun concert iets vroeger, en stoppen dan ook vroeger. Naar de grote steden heb je dan nog wel een trein. Maar als ik me een beetje haast, kan ik zelfs nog met de trein tot in Turnhout geraken op een weekdag. In het weekend zou ik het laatste half uur van het concert missen.
Hun site geeft het volgende aan :
En het is maar hoe je het organiseert. Moet je bij een concert echt 2 voorprogramma's hebben voor de ster van de avond op het podium kruipt?
De AB in Brussel houdt rekening met de treinuren. Ze hebben een samenwerking met NMBS, zodat je een treinticket aan 50% kan kopen, en in de inkomhal hangen schermen met de treinuren.
Ze beginnen hun concert iets vroeger, en stoppen dan ook vroeger. Naar de grote steden heb je dan nog wel een trein. Maar als ik me een beetje haast, kan ik zelfs nog met de trein tot in Turnhout geraken op een weekdag. In het weekend zou ik het laatste half uur van het concert missen.
Hun site geeft het volgende aan :
AB ligt op amper 10 minuutjes stappen van het station Brussel-Centraal. Met een Bravo! Ticket AB reis je zonder parkeerstress heen en terug aan de helft van de prijs. De kortingscode voor dit ticket vind je terug op je concertticket.
Heen: van elk Belgisch station naar Brussel-Centraal, op de dag van je concert.
Terug: van Brussel-Centraal naar je vertrekstation, op de dag van je concert of de dag nadien. (De meeste concerten stoppen om 22u30, dus waarschijnlijk haal je de laatste trein nog.)
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier