Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 13:03
Zijn er mensen die upgraden vanaf een iPhone 7? Ik twijfel zelf een beetje of ik voor de iPhone 11 ga, al vind ik de verschillen tamelijk summier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Belecthor schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:08:
Zijn er mensen die upgraden vanaf een iPhone 7? Ik twijfel zelf een beetje of ik voor de iPhone 11 ga, al vind ik de verschillen tamelijk summier.
Mijn vrouw in ieder geval. En als de videokwaliteit beter is dan van mijn Xs dan zit ik er zelf ook aan te denken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
crazylegs schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:56:
Zelf op zich wel benieuwd naar de review van MKBHD, maakt altijd goede items naar mijn idee
Same here. En de review van Erica...specifiek mbt beeldscherm kwaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
D-Ed schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:10:
[...]

Mijn vrouw in ieder geval. En als de videokwaliteit beter is dan van mijn Xs dan zit ik er zelf ook aan te denken :o
YouTube: iPhone 11 Pro vs iPhone Xs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
dafmay schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:11:
[...]

Same here. En de review van Erica...specifiek mbt beeldscherm kwaliteit.
Ik wacht nog even op de review van Mr. Mobile :). Één van de fijnste reviewers om naar te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Video en selfie camera is beter van de 11 in vergelijking met de xs. Batterij is ook beter. Scherm ga je wel op achteruit LCD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
d.castello schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:14:
Video en selfie camera is beter van de 11 in vergelijking met de xs. Batterij is ook beter. Scherm ga je wel op achteruit LCD.
En @Knamix thx 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Hier even een video m.b.t. "night mode".

YouTube: iPhone 11 Pro Max night mode vs. Pixel 3 XL and Huawei P30 Pro - Bli...

iPhone 11 Pro / P30 Pro / Pixel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
d.castello schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:14:
En de 11 heeft weer geen telelens (maar wel een ultragroothoek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:40
Welke verschillen vind je zoal summier aan deze twee toestellen? Gebruik de 7 zakelijk, en vond het verschil met de Xr al aanzienlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
WouterL schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:33:
[...]

Welke verschillen vind je zoal summier aan deze twee toestellen? Gebruik de 7 zakelijk, en vond het verschil met de Xr al aanzienlijk..
Wat zijn de grote verschillen die je hebt gemerkt? Ik zie geen gigantische verschillen in snelheid, schermkwaliteit, alleen de camera is een stuk mooier (maar ook geen wereldschokkende verschillen volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 16:17
Ik lees nu pas dat de iphone 11 een ultragroothoek heeft als 2e lens ipv een zoom zoals nu op mijn 8 Plus. Dit veranderd de zaken want juist die ultragroothoek vond ik een gemis. De zoom lens gebruik ik nu ook weinig. Twijfel hierdoor om alsnog voor de gewone iphone 11 te gaan ipv 11 Pro. Scheelt me 500,- op een 2-jarig abonnement (leuk besparing of koop er een apple watch voor)... Keuzes...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Belecthor schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:49:
[...]

Wat zijn de grote verschillen die je hebt gemerkt? Ik zie geen gigantische verschillen in snelheid, schermkwaliteit, alleen de camera is een stuk mooier (maar ook geen wereldschokkende verschillen volgens mij).
Compleet anders design, levendiger scherm, aanzienlijk betere accu (7 is echt mega prut), face ID (touch ID op de zeven werkt mega prut bij mij, zweethandjes), merkbaar sneller, helderder scherm, aanzienlijk betere stereo speakers, extra camera, aanzienlijk betere sensor (binnenshuis maar ook buitenshuis). Maar goed als je deze dingen niet belangrijk vindt, dan is de 7 een prima toestel. Komt qua snelheid prima mee. En goedkoop :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:10
Vanaf de 7 ga je echt overal van genieten. Ik raad sowieso iedereen die nog een 8 of ouder heeft aan om te upgraden na een X of hoger, fantastisch is dat nieuwe oled scherm icm faceid en de veel betere camera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
WouterL schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 17:02:
[...]

Compleet anders design, levendiger scherm, aanzienlijk betere accu (7 is echt mega prut), face ID (touch ID op de zeven werkt mega prut bij mij, zweethandjes), merkbaar sneller, helderder scherm, aanzienlijk betere stereo speakers, extra camera, aanzienlijk betere sensor (binnenshuis maar ook buitenshuis). Maar goed als je deze dingen niet belangrijk vindt, dan is de 7 een prima toestel. Komt qua snelheid prima mee. En goedkoop :)
Dat zijn sterke punten, zeker de betere accu maakt het aantrekkelijk. Dit brengt me aan het twijfelen.. echter wil ik niet korter dan drie jaar per telefoon doen en ik zit daar bijna op met m'n huidige telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

mprkooij schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 09:51:
[...]

Klopt helemaal, vandaag om 12:00 Nederlandse tijd staan de unboxings en reviews online.
YT review The Verge
YouTube: iPhone 11 Pro review: the BEST camera on a phone

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die stond er pas een paar keer maar toch bedankt :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:55
Scrtz schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 17:04:
[...]

Vanaf de 7 ga je echt overal van genieten. Ik raad sowieso iedereen die nog een 8 of ouder heeft aan om te upgraden na een X of hoger, fantastisch is dat nieuwe oled scherm icm faceid en de veel betere camera's.
Ik ga upgraden vanaf de 6 naar de 11 Pro, merk ik dan verschil?

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:09
Pino112 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:11:
[...]

https://www.woorden.org/s...%20bekende%20weg%20vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Pino112 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:11:
[...]

Je zou er bijna op achteruit gaan, NIET doen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik overweeg om van mijn XR te upgraden. Begin dit jaar een XR gekocht met fysieke dual-sim, dat heb ik dankzij t-mobile niet meer echt nodig.

Daarnaast vind ik de XR nog steeds NET te groot, ik kom echt net niet bij de '123' button (links onder op SwiftKey) met 1 hand. Dat lukte op mijn 6s prima.

Kleinigheidje :-). iPhone 11 of een jaartje wachten op de 5.4" variant (als ik de geruchten mag geloven)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:05
Jay-v schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:34:
Ik overweeg om van mijn XR te upgraden. Begin dit jaar een XR gekocht met fysieke dual-sim, dat heb ik dankzij t-mobile niet meer echt nodig.

Daarnaast vind ik de XR nog steeds NET te groot, ik kom echt net niet bij de '123' button (links onder op SwiftKey) met 1 hand. Dat lukte op mijn 6s prima.

Kleinigheidje :-). iPhone 11 of een jaartje wachten op de 5.4" variant (als ik de geruchten mag geloven)...
Ik zou nu gewoon upgraden dan heb je er alvast plezier van. Volgend jaar moet je maar weer afwachten wat er komt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Scrtz schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 17:04:
[...]

Na een X? Ik doe liever ervoor. ;)

Een 8 kan overigens echt nog prima mee. Helemaal qua snelheid. Die heeft gewoon dezelfde CPU als de X. Back camera's zijn zo goed als hetzelfde voor zover ik weet. Ik heb destijds heel bewust de 8 Plus boven de X verkozen vanwege Touch ID. Als het OLED scherm en Face ID je niet boeien, is een upgrade naar de X totaal zinloos.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 17-09-2019 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
bram1984 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:06:
[...]

Na een X? Ik doe liever ervoor. ;)

Een 8 kan overigens echt nog prima mee. Helemaal qua snelheid. Die heeft gewoon dezelfde CPU als de X. Back camera's zijn zo goed als hetzelfde voor zover ik weet. Ik heb destijds heel bewust de 8 Plus boven de X verkozen vanwege Touch ID. Als het OLED scherm en Face ID je niet boeien, is een upgrade naar de X totaal zinloos.
Ach de 6 en 6S kunnen zelfs nog mee qua snelheid, de 8 al helemaal. Maar qua features loopt de 8 hopeloos achter. Zonde dat je de X hebt laten gaan voor de 8 plus imo, de 8 was in mijn opinie de meest waardeloze iPhone die je maar kon kopen. De X bood sinds jaren eindelijk eens echt wat vernieuwing, maar je hebt er altijd een aantal bij die zich vasthouden aan het oude en bekende, zit in de mens hé. Ik heb touchID in ieder geval geen moment gemist, en de homeknop nog minder. Gebruik trouwens zakelijk nog een 7 en ik vind het vreselijk tov mijn huidige X, die homeknop is alleen maar onhandig zodra je faceid gewent bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:50
On topic :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 12-09 10:06
Misschien is het al aan bod gekomen, maar met het snel doorlezen van het topic ben ik het niet tegengekomen. Waar ik benieuwd naar ben is hoe het "standaard" snelladen voor de accu gaat zijn. Er zijn genoeg verhalen op internet te vinden dat het herhaaldelijk snelladen van een telefoon accu slecht is. Ik heb zelf een aantal maanden een Anker 30w PD oplader gekocht en mijn iPhone XR hier een aantal keer mee geladen. Binnen een kleine 2 weken ging mijn batterij capaciteit van 100% naar 96% . Opzich niet schrikbarend, maar het zorgt er wel voor dat ik het snelladen alleen gebruik zodra ik niet heel lang de tijd heb om hem op te laden. Het feit dat Apple nu dus standaard een snellader levert bij de aanschaf van een toestel, voed bij mij de gedachte dat ze misschien iets met de accu van de telefoon hebben gedaan. Het zou mij anders namelijk niks verbazen als Apple van alle kopers na 1 jaar na aanschaf allerlei klachten krijgt dat de accu capaciteit schrikbarend is teruggelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
GertJan2012 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:40:
Misschien is het al aan bod gekomen, maar met het snel doorlezen van het topic ben ik het niet tegengekomen. Waar ik benieuwd naar ben is hoe het "standaard" snelladen voor de accu gaat zijn. Er zijn genoeg verhalen op internet te vinden dat het herhaaldelijk snelladen van een telefoon accu slecht is. Ik heb zelf een aantal maanden een Anker 30w PD oplader gekocht en mijn iPhone XR hier een aantal keer mee geladen. Binnen een kleine 2 weken ging mijn batterij capaciteit van 100% naar 96% . Opzich niet schrikbarend, maar het zorgt er wel voor dat ik het snelladen alleen gebruik zodra ik niet heel lang de tijd heb om hem op te laden. Het feit dat Apple nu dus standaard een snellader levert bij de aanschaf van een toestel, voed bij mij de gedachte dat ze misschien iets met de accu van de telefoon hebben gedaan. Het zou mij anders namelijk niks verbazen als Apple van alle kopers na 1 jaar na aanschaf allerlei klachten krijgt dat de accu capaciteit schrikbarend is teruggelopen.
Dat durf ik niet te zeggen.
Ik weet wel dat er een functie komt die zorgt dat de telefoon in de nacht opgeladen wordt tot 80% en de laatste 20% net voordat je wakker wordt.
Dit zal de telefoon vanzelf gaan leren of misschien in combinatie met de wekker oid.

Maar hoe het op lange termijn gaat zijn weet nog niemand denk ik :9

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
iPhone 11 Pro Preview: The Camera Hardware Changes

Blog post van Sebastiaan de With (ontwikkelaar Halide)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
R-utger schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:53:
[...]

Dat durf ik niet te zeggen.
Ik weet wel dat er een functie komt die zorgt dat de telefoon in de nacht opgeladen wordt tot 80% en de laatste 20% net voordat je wakker wordt.
Dit zal de telefoon vanzelf gaan leren of misschien in combinatie met de wekker oid.

Maar hoe het op lange termijn gaat zijn weet nog niemand denk ik :9
Wat ik nog vergeten ben om te vermelden, is dat ik bijna altijd stop met laden tussen 80% en 85%. Maar alsnog ging hij hard achteruit bij het laden met de snellader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Scrtz schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:16:
[...]

Ach de 6 en 6S kunnen zelfs nog mee qua snelheid, de 8 al helemaal. Maar qua features loopt de 8 hopeloos achter. Zonde dat je de X hebt laten gaan voor de 8 plus imo, de 8 was in mijn opinie de meest waardeloze iPhone die je maar kon kopen. De X bood sinds jaren eindelijk eens echt wat vernieuwing, maar je hebt er altijd een aantal bij die zich vasthouden aan het oude en bekende, zit in de mens hé. Ik heb touchID in ieder geval geen moment gemist, en de homeknop nog minder. Gebruik trouwens zakelijk nog een 7 en ik vind het vreselijk tov mijn huidige X, die homeknop is alleen maar onhandig zodra je faceid gewent bent.
Vind je? Wereld van verschil tussen de 6 en de 8. Ik vind de 6 echt niet meer lekker qua snelheid.

Voor mij bood de X geen vernieuwing buiten een OLED scherm om, maar die heb ik al in 65 inch in de huiskamer staat voor mijn HDR/Dolby Vision fix. Leuk dat het erop zit, maar bij normaal gebruik amper zichtbaar en in de felle zon zelfs een nadeel. En als ik kon kiezen tussen beide zou ik weer blind voor Touch ID gaan ten opzichte van Face ID. Het is objectief sneller en werkt vanuit iedere hoek (ik unlock mijn toestel regelmatig vanuit hoeken waarbij de front camera mij niet kan zien. Zit in de mens ja, net zoals je dure aankoop goedpraten, wat jij nu doet, heb ik het idee. Het is gewoon nonsens om mensen met een 8 naar een X te praten en van een enorme upgrade te spreken. De toestellen zijn nota bene gelijktijdig op de markt gekomen en hebben dezelfde CPU. Al had je nu de Xs genoemd, had je een punt. Verder prima dat je er blij mee bent, ik ben nog heel blij met mijn Touch ID. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Scrtz schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:16:
Ik heb touchID in ieder geval geen moment gemist, en de homeknop nog minder. Gebruik trouwens zakelijk nog een 7 en ik vind het vreselijk tov mijn huidige X, die homeknop is alleen maar onhandig zodra je faceid gewent bent.
Doe eens uit de doeken in welke situaties de homeknop volgens jou dan onhandig is zodra je faceid gewend bent? Want ik kan me daar echt he-le-maal niets bij voorstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GertJan2012 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:40:
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je met die Anker lader je accu van 100% naar 96% krijgt in die korte tijd.

Daar moet iets anders aan de hand zijn.

Ik laad mijn Xs Max bijvoorbeeld altijd snel. Na een jaar nog op 100%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
Heerlijke uitgebreide (camera) review van Mashable...

https://mashable.com/feature/apple-iphone-11-pro-max-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
joblamie schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:22:
[...]

Doe eens uit de doeken in welke situaties de homeknop volgens jou dan onhandig is zodra je faceid gewend bent? Want ik kan me daar echt he-le-maal niets bij voorstellen.
Nou gewoon met alles. Alle nieuwe gestures sinds de introductie van de X voelen veel natuurlijker aan dan dat de homeknop en bijbehorende clicks en dubbelclicks ooit hebben gedaan. Ook weer iets waar je pas achterkomt als je het eens gehad hebt..

Het is lastig uit leggen maar komt er op neer dat je nooit meer je vingers/hand van je scherm hoeft af te halen om om de menuknop te duwen of te dubbelclicken om terug te gaan. Dat klinkt als iets heel kleins maar werkt in de praktijk veel beter met bijvoorbeeld het eenmalig omhoog swipen om de app te sluiten.

Zou zeggen probeer een X, XR, XS of 11 voor een weekje en dan weet je precies wat ik bedoel ;)
bram1984 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:57:
[...]

Vind je? Wereld van verschil tussen de 6 en de 8. Ik vind de 6 echt niet meer lekker qua snelheid.

Voor mij bood de X geen vernieuwing buiten een OLED scherm om, maar die heb ik al in 65 inch in de huiskamer staat voor mijn HDR/Dolby Vision fix. Leuk dat het erop zit, maar bij normaal gebruik amper zichtbaar en in de felle zon zelfs een nadeel. En als ik kon kiezen tussen beide zou ik weer blind voor Touch ID gaan ten opzichte van Face ID. Het is objectief sneller en werkt vanuit iedere hoek (ik unlock mijn toestel regelmatig vanuit hoeken waarbij de front camera mij niet kan zien. Zit in de mens ja, net zoals je dure aankoop goedpraten, wat jij nu doet, heb ik het idee. Het is gewoon nonsens om mensen met een 8 naar een X te praten en van een enorme upgrade te spreken. De toestellen zijn nota bene gelijktijdig op de markt gekomen en hebben dezelfde CPU. Al had je nu de Xs genoemd, had je een punt. Verder prima dat je er blij mee bent, ik ben nog heel blij met mijn Touch ID. :)
Het verschil is echter dat ik touchid en faceid heb ervaren en jij enkel touchid. Dus je ervaring/mening is gebaseerd op 1 kant van het verhaal, zegt dus eigenlijk niks.

Nee de verbeteringen van de X en daarna gaan veel verder dan dat. Het is een compleet andere ervaring dan de iPhone 8 en daarvoor was. Maar ook dat is moeilijk uit te leggen aangezien jij (nog) niet beter weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@Scrtz Ja want jij kent mij natuurlijk en weet precies wat ik wel en niet ervaren heb. Ik heb zowel de X als de Xs gebruikt. Geniet vooral lekker van je "compleet andere ervaring" en blijf dat jezelf vooral wijs maken. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!
natuurlijk is een X een enorme upgrade t.o.v een 8.
Oled, hogere resolutie, dubbele camera, veiligere unlock methode.

Al is het niet voor dit topic natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
Donstil schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:30:
[...]

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je met die Anker lader je accu van 100% naar 96% krijgt in die korte tijd.

Daar moet iets anders aan de hand zijn.

Ik laad mijn Xs Max bijvoorbeeld altijd snel. Na een jaar nog op 100%
En wat voor lader gebruik je? En je gebruikt dus geen andere lader ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GertJan2012 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:04:
[...]

En wat voor lader gebruik je? En je gebruikt dus geen andere lader ?
Meestal de lader welke bij mijn iPad pro 2018 zat.
Dat is als het goed is dezelfde als we nu bij onze 11 pro krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
bram1984 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:01:
@Scrtz Ja want jij kent mij natuurlijk en weet precies wat ik wel en niet ervaren heb. Ik heb zowel de X als de Xs gebruikt. Geniet vooral lekker van je "compleet andere ervaring" en blijf dat jezelf vooral wijs maken. :+
Prima maar jij claimt dat het upgraden van de 8 naar bijv de X het (totaal) niet waard is wat gewoon onzin is want de X is vele malen beter in elk opzicht. Dat je het qua financiën misschien niet waard is prima, dat is voor iedereen persoonlijk dus laten we dat in ieder geval achterwege houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 14:42
Weet iemand of er al screenprotectors te bestellen zijn? Appelhoes zegt gewoon de XS Max screenprotectors pakken, maar volgens mij zijn die te klein?

iPhone 11 Pro Max:
Breedte: 77,8 mm
Hoogte: 158,0 mm
Diepte: 8,1 mm

iPhone XS Max:
Breedte: 77,4 mm
Hoogte: 157,5 mm
Diepte: 7,7 mm

Scheelt niet gek veel, maar toch. Heb me suf gezocht maar kom alleen pre-orders tegen. Maar he, Tweakers weten nog wel eens wat :-D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:42
Net ook ff de review van bright.nl beken.. Wat blijft die gast tenenkrommend zeg.. :-|

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

crazylegs schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:31:
Net ook ff de review van bright.nl beken.. Wat blijft die gast tenenkrommend zeg.. :-|
Maar toch kijken :+

Beter geen views geven zodat die gekke pipo zo snel mogelijk verdwijnt!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:58
Ik had hun podcast over de iPhone geluisterd vanmorgen, overdreven kritisch. Sommige kritiek is prima, maar veel was erg gezocht.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Famous schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:33:
[...]

Maar toch kijken :+

Beter geen views geven zodat die gekke pipo zo snel mogelijk verdwijnt!
Klopt.. Reden waarom ik heb gekeken is dat ik alles wat tot dusver is verschenen over de toestellen graag wil zien en lezen, maar deze pipo idd niet weer.. :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:58
Justin schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:25:
Weet iemand of er al screenprotectors te bestellen zijn? Appelhoes zegt gewoon de XS Max screenprotectors pakken, maar volgens mij zijn die te klein?

iPhone 11 Pro Max:

iPhone XS Max:

Scheelt niet gek veel, maar toch. Heb me suf gezocht maar kom alleen pre-orders tegen. Maar he, Tweakers weten nog wel eens wat :-D
Vorig jaar kon ik op de dag van de release een screenprotector kopen bij Amac. Was van het merk Belkin. Kostte best wat, maar was het dubbel en dwars waard.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:28
Die belkin glass heb ik op mijn zakelijke XR zitten. Zit heel erg recht en strak, via de amac machine geplakt schat ik in. Zo recht als hij zit, op de micro millimeter nauwkeurig.

Op die gebolde schermen is het lastig plakken als je het zelf doet. Iets teveel opzij en je hebt een “rand”.

Dezelfde machine staat volgens mij ook in Apple stores. Of dus amac.

[ Voor 10% gewijzigd door stormfly op 17-09-2019 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 15:27
Justin schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:25:

iPhone 11 Pro Max:

iPhone XS Max:

Ik heb afgelopen vrijdag wat spul besteld op Amazon en gisteren en vandaag binnengekregen. Op de doosjes staat echt “iPhone 11 Pro Max” dus ik ben benieuwd...

In het accessoires topic heb ik links geplaatst naar de specifieke producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 14:42
kw_nl schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:38:
[...]

Vorig jaar kon ik op de dag van de release een screenprotector kopen bij Amac. Was van het merk Belkin. Kostte best wat, maar was het dubbel en dwars waard.
Thanks, vind ik een prima optie, wil er gerust voor betalen maar in gebruik nemen zonder protector doe ik nooit weer haha.
smoken schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:47:
[...]

Ik heb afgelopen vrijdag wat spul besteld op Amazon en gisteren en vandaag binnengekregen. Op de doosjes staat echt “iPhone 11 Pro Max” dus ik ben benieuwd...

In het accessoires topic heb ik links geplaatst naar de specifieke producten.
Ik ga een blik werpen, bedankt! Hopelijk kan Amazon dan nog op tijd leveren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 15:27
Justin schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:00:

Ik ga een blik werpen, bedankt! Hopelijk kan Amazon dan nog op tijd leveren :D
Graag gedaan! Ik heb zojuist wat foto's toegevoegd, wellicht heb je er iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die de ouderwetse homebutton mist is gewoon een ouwe lul 😜 Faceid is super, in IOS11 kon het trager overkomen dan touchid maar sinds IOS12 en 13 is dat zeker niet meer het geval. Anyways in sommige gevallen persoonlijke smaak, en prima.
Waar.is Tweakers met zijn review???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:24
@Justin De screenprotectors lijken mij niet te klein. De afmetingen die je noemt gaan over de behuizing en hebben te maken met de grotere batterij. Het lijkt me stug dat de screenprotectors niet meer passen. Het scherm is weliswaar gewijzigd in techniek, maar niet in oppervlak. Het lijkt me ook niet dat het scherm een paar tiende millimeter is opgeschoven.
Screen protectors van de afgelopen generatie (of de generatie daarvoor in geval van de 11 pro) passen gewoon. Front is identiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 23:48:
Waar.is Tweakers met zijn review???
Voor een review is Tweakers afhankelijk van een review exemplaar van Apple. Die krijg je alleen vòòr de launch als je ook door Apple was uitgenodigd voor het event en dat was dit jaar niet het geval. Het gaat dus ietsje langer duren.

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-09 08:22
Na het zien van de review van The Verge gisteren toch gezwicht... De iPhone 11 Pro 256GB Green in bestelling geplaatst.
Mijn huidige X door naar de vrouw, zij komt van een 7 Plus. Eerst in testfase als ze het scherm groot genoeg zal vinden... :D

Hopelijk krijg ik snel een leverdatum.

PSN: extreme8eight

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:49
extreme8eight schreef op woensdag 18 september 2019 @ 07:21:
Na het zien van de review van The Verge gisteren toch gezwicht... De iPhone 11 Pro 256GB Green in bestelling geplaatst.
Mijn huidige X door naar de vrouw, zij komt van een 7 Plus. Eerst in testfase als ze het scherm groot genoeg zal vinden... :D

Je weet dat het scherm van de X groter is dan die van de 7 Plus? :+

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-09 08:22
Khayma schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:03:
[...]

Haha ja dat weet ik maar zij ziet dat niet meteen ;) :+

PSN: extreme8eight

• Scrtz
[...]

In hoogte maar niet in breedte :P

• WouterL
[...]

In effectieve screen real estate is de x aanmerkelijk kleiner. ;)

• Remtronica
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-09 16:47
Hoeveel werkgeheugen krijgt de iPhone 11 pro nu? 4gb of 6 gb?

• WouterL
Remtronica schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:25:
4gb

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 13:37
Remtronica schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:25:
Genoeg zou Rolls Royce zeggen

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:02

JB

Cédric roelt!

extreme8eight schreef op woensdag 18 september 2019 @ 07:21:

Hier gaan we het ook zo doen. Nog even wachten tot na 20 sept maar verwacht niet echt veranderingen in prijs alleen wil ik zelf het toestel even zien voordat ik bestel. Die nieuwe camera look went inmiddels maar heeft nog wat tijd nodig :+

Mijn boefje is liev!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 20:37
Als je bij de nieuwe iphone zwart neemt en je kijkt niet naar de camera. Zou de nieuwe kleur vanachter dan opvallen of zou je geen verschil merken met het zwart van de xs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

svenn15 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:18:
Als je bij de nieuwe iphone zwart neemt en je kijkt niet naar de camera. Zou de nieuwe kleur vanachter dan opvallen of zou je geen verschil merken met het zwart van de xs
Dan zou ik een witte nemen als je het belangrijk vind, dat anderen kunnen zien dat je de nieuwste iPhone hebt ;) :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

JB schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:54:
[...]

Die nieuwe camera look went inmiddels maar heeft nog wat tijd nodig :+
Hier niet eigenlijk, na de filmpjes van gisteren op de midnight green.
Ben erg benieuwd vrijdag...

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 20:37
JB schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:20:
[...]

Dan zou ik een witte nemen als je het belangrijk vind, dat anderen kunnen zien dat je de nieuwste iPhone hebt ;) :+
Vind
Totaal niet belangrijk maar vroeg me gewoon af.

Zou ik tijdelijk nog mijn iphone x hoesje over de nieuwe kunnen hangen of zou deze niet passen ?

Cameras zijn wel niet zichtbaar denk veronderstel ik

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:32
svenn15 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:23:
[...]

Vind
Totaal niet belangrijk maar vroeg me gewoon af.

Zou ik tijdelijk nog mijn iphone x hoesje over de nieuwe kunnen hangen of zou deze niet passen ?

Knoppen komen ook niet overeen. En de iPhone 11 pro is iets dikker.

• JB

JB

Cédric roelt!

svenn15 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:23:
[...]

Dat gaat niet passen lijkt me? Zeker als het een cover is want die camera's zitten "erop". Mijn Sena pouch van de X verwacht ik wel gewoon te kunnen hergebruiken ondanks dat de 11 Pro iets dikker is.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xsess
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:21
WouterL schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:25:
[...]

In effectieve screen real estate is de x aanmerkelijk iets kleiner. ;)
There, I fixed it for you. Het is ook maar 0,32 inch (2 cm2) groter, dus zo aanmerkelijk is het ook weer niet :P
  • iPhone 7/8 Plus: 13,02 inch
  • iPhone X/XS: 12,72 inch
  • iPhone XS Max: 15,62 inch

::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::

• WouterL
xsess schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:59:
[...]

There, I fixed it for you. Het is ook maar 0,32 inch (2 cm2) groter, dus zo aanmerkelijk is het ook weer niet :P
  • iPhone 7/8 Plus: 13,02 inch
  • iPhone X/XS: 12,72 inch
  • iPhone XS Max: 15,62 inch
Aanmerkelijk in de betekenis van merkbaar. :)
Overigens is 2cm2 op een mobiel schermpje best aanzienlijk te noemen!
Gelukkig is 0,3 inch geen 2cm, maar 0,76cm2

[ Voor 11% gewijzigd door WouterL op 18-09-2019 10:25 ]

• WouterL
Yero schreef op woensdag 18 september 2019 @ 07:20:
[...]

Voor een review is Tweakers afhankelijk van een review exemplaar van Apple. Die krijg je alleen vòòr de launch als je ook door Apple was uitgenodigd voor het event en dat was dit jaar niet het geval. Het gaat dus ietsje langer duren.
Hoe lukt het de grootste techwebsite van Nederland niet om een uitnodiging te bemachtigen, en Bright wel? :F

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:09
WouterL schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:32:
[...]

Hoe lukt het de grootste techwebsite van Nederland niet om een uitnodiging te bemachtigen, en Bright wel? :F
Bright zal leunen op het feit dat ze onderdeel zijn van de RTL groep. Ik begreep dat er ook een of andere vlogster bij het event was namens RTL Boulevard.

[ Voor 12% gewijzigd door ZiSE op 18-09-2019 11:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 14-09 16:57
WouterL schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:32:
[...]

Naja, paar jaar terug kreeg de Linda voorkeur boven Tweakers. ;(

• WouterL
ZiSE schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:06:
[...]

Bright zal leunen op het feit dat ze onderdeel zijn van de RTL groep. Ik begreep dat er ook een of andere vlogster bij het event was namens RTL Boulevard.
De Persgroep is eigenaar van Tweakers. |:( Uitgever van AD, de Volkskrant en Het Parool. Je zou toch zeggen dat daar genoeg kansen liggen.

• WouterL
chengbondkwok schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:08:
[...]

Naja, paar jaar terug kreeg de Linda voorkeur boven Tweakers. ;(
Treurig 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
WouterL schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:07:
[...]

0.3 inch is toch echt 1.94 cm2 (=0.3*2.54^2)

• xsess
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:21
WouterL schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:07:
[...]

"Aanmerkelijk" - behoorlijk groot of veel / aanzienlijk

0,32 inch (2 cm2) over lengte x breedte valt m.i. wel mee. In real life (m'n vrouw heeft een 8 Plus en ikzelf een XS) is het m.i. verwaarloosbaar, maar "merkbaar" is uiteraard subjectief :P

Off-topic: Overigens is 0,32 inch wel degelijk (bijna) 2 cm2. Het is namelijk "0,3 x 2,542", wat op 1,94 cm2 uitkomt... ;)

[ Voor 0% gewijzigd door xsess op 18-09-2019 11:33 . Reden: Spuit11 - Was net te laat op @loeberce ]

::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::

• WouterL
xsess schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:19:
[...]

"Aanmerkelijk" - behoorlijk groot of veel / aanzienlijk

0,32 inch (2 cm2) over lengte x breedte valt m.i. wel mee. In real life (m'n vrouw heeft een 8 Plus en ikzelf een XS) is het m.i. verwaarloosbaar, maar "merkbaar" is uiteraard subjectief :P

Off-topic: Overigens is 0,32 inch wel degelijk (bijna) 2 cm2. Het is namelijk "0,3 x 2,542", wat op 1,94 cm2 uitkomt... ;)
0,3^2 inch is inderdaad 2 cm. Maar niet 2cm^2 :P Maar misschien laten mijn basic mathematische vaardigheden mij in de steek.

derp

[ Voor 5% gewijzigd door WouterL op 18-09-2019 12:05 ]

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
WouterL schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:29:
[...]

0,3^2 inch is inderdaad 2 cm. Maar niet 2cm^2 :P Maar misschien laten mijn basic mathematische vaardigheden mij in de steek.
Maar 0,3 inch^2 is toch echt 2cm^2.

• WouterL
pacificocean schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:37:
[...]

Maar 0,3 inch^2 is toch echt 2cm^2.
Je hebt helemaal gelijk. 1 inch^2 is 6,45 cm^2. Ik kom er alleen even niet meer bij waarom :+
Dat krijg je als alles allemaal weer even weg is gezakt. :X

Maar goed, raketten zijn om deze reden ontploft, dus ik vergeef het mijzelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
is dit een topic over de nieuwe iPhones of ''Wiskunde voor rookies''?

• winwiz
WouterL schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:29:
[...]

Jij stelt dus dat lengte maat een oppervlakte heeft?

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• JB

JB

Cédric roelt!

Geert1976 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:52:
is dit een topic over de nieuwe iPhones of ''Wiskunde voor rookies''?
Inderdaad. Dat weiße Gitarre vergelijk hoeft van mij ook niet :+

Mijn boefje is liev!

• Knamix

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ga je serieus een filmpje posten waarin de allernieuwste iPhone vergeleken wordt met een Pixel 3a (notabene zonder Visual Core)? ;)

Dan laat dat vergelijkingsfilmpje maar later dit jaar nog eens zien; Pixel 4 vs iPhone 11 Pro

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
Gebruiken jullie Siri niet? [i] ‘Hé Siri, hoeveel cm is 2 inch?’ [i/]

[ Voor 7% gewijzigd door de Foarsitter op 18-09-2019 12:16 ]

• Knamix
Geert1976 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:15:
[...]

ga je serieus een filmpje posten waarin de allernieuwste iPhone vergeleken wordt met een Pixel 3a (notabene zonder Visual Core)? ;)

Dan laat dat vergelijkingsfilmpje maar later dit jaar nog eens zien; Pixel 4 vs iPhone 11 Pro
Naja, het feit dat Deep Fusion nog uit moet komen (wat Night Mode ook weer beter moet maken) ben ik daar ook benieuwd naar :)

• WouterL
winwiz schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:59:
[...]

Jij stelt dus dat lengte maat een oppervlakte heeft?
Je kunt screen estate uitdrukken in bruikbaar schermoppervlakte of scherm diagonaal. De eerste geeft een goede weergave, de diagonaal een minder goede indruk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

mr.JamesBond schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:16:
Gebruiken jullie Siri niet? [i] ‘Hé Siri, hoeveel cm is 2 inch?’ [i/]
Voor dat soort dingen niet, gewoon scherm Naar beneden trekken en daar typen.
Ook een stuk makkelijker met aanpassingen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bemQKsqsNpaqiIbngizsJJZj/full.jpg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• crazylegs
Kunnen we ophouden over dat 2inch geneuzel en gewoon weer on topic gaan?

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:55

Fjeze

AllesPerfect!

Een vraag over de camera('s) van de iPhone 11 pro.

Ik weet niet meer precies in welk filmpje/welke review, maar ik dacht te zien dat je met de iPhone 11 pro voortaan ook voort 2x zoom kan gebruiken in de portret modus. Iemand hier meer info over?

Op de iPhone XS wordt namelijk altijd de zoom lens gebruikt voor portretmodus, waardoor je dus en altijd een ingezoomde foto krijgt (t.o.v. de iPhone XR met maar 1 lens) en daarnaast ook snel veel ruis (waterverf effect) ontstaat bij portret foto's in wat mindere lichtomstandigheden.

Fly or Die

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Fjeze schreef op woensdag 18 september 2019 @ 13:57:
Een vraag over de camera('s) van de iPhone 11 pro.

Ik weet niet meer precies in welk filmpje/welke review, maar ik dacht te zien dat je met de iPhone 11 pro voortaan ook voort 2x zoom kan gebruiken in de portret modus. Iemand hier meer info over?
Ja, klopt. Het werkt nu ook met de standaardlens. Handig, want dan kun je per situatie kiezen.

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:55

Fjeze

AllesPerfect!

Yero schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:31:
[...]

Ja, klopt. Het werkt nu ook met de standaardlens. Handig, want dan kun je per situatie kiezen.
Kijk, dat vind ik wel een erg mooie verbetering!

Fly or Die

• elaho
Nog meer mensen die voor de kleur zilver hebben gekozen? Ik hoor midnight green het meest voorbij komen. 😊😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
elaho schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:07:
Nog meer mensen die voor de kleur zilver hebben gekozen? Ik hoor midnight green het meest voorbij komen. 😊😃
Zie:

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
Ik heb momenteel een 8 plus. Ik reis veel voor werk en kijk dan vaak een serie of een film op mijn iPhone (heb ook een iPad maar pak ik er meestal toch niet bij). Verder doe ik privé alles op m’n phone en heb ik geen MacBook of andere computer meer.

Ik vraag me af of de 11 pro max nu een echte meerwaarde heeft. Foto’s maak ik bijna nooit.

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:50
giantgiantus schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:47:
Ik heb momenteel een 8 plus. Ik reis veel voor werk en kijk dan vaak een serie of een film op mijn iPhone (heb ook een iPad maar pak ik er meestal toch niet bij). Verder doe ik privé alles op m’n phone en heb ik geen MacBook of andere computer meer.

Ik vraag me af of de 11 pro max nu een echte meerwaarde heeft. Foto’s maak ik bijna nooit.
Wat dacht van je van het scherm & de snelheid? :z

A person who never made a mistake never tried anything new.

• elaho
En de verbeterde accuduur😊

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
Ja het scherm lijkt me ook top. Hoe ervaren mensen het oled scherm? Echt een meerwaarde bij films en series? Niet irritant dat het een andere verhouding heeft (geen 16:9).

Snelheid iPhone lijkt me irrelevant. De 8+ is al mega snel voor alle taken die ik er mee doe.

• winwiz
Scherm is wel een stuk beter maar persoonlijk vind ik een OLED niet zóveel beter dat het een must is. De Apple LCD's zijn zeker ook al topklasse. Toen ik overstapte van mijn 7plus naar de X was OLED een leuke extra, maar niet meer dan dat.

Pagina: 1 ... 10 ... 36 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6