Dat. Naast elkaar zie je het verschil duidelijk, maar tijdens normaal gebruik en als je ze niet naast elkaar houdt, zijn de LCD's van apple prima.winwiz schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:59:
Scherm is wel een stuk beter maar persoonlijk vind ik een OLED niet zóveel beter dat het een must is. De Apple LCD's zijn zeker ook al topklasse. Toen ik overstapte van mijn 7plus naar de X was OLED een leuke extra, maar niet meer dan dat.
Mwa, ook dat is persoonlijk.
Ik heb (helaas) geen ervaring met de Xr en de 11, maar het beeldscherm van mijn 8 vind ik niet fijn meer sinds ik de X en Xs Max in gebruik heb genomen. Zal gedeeltelijk ook met de grootte te maken hebben, maar ook zeker met de techniek. De kleuren en scherpte doen echt onder voor het OLED scherm.
Ik heb (helaas) geen ervaring met de Xr en de 11, maar het beeldscherm van mijn 8 vind ik niet fijn meer sinds ik de X en Xs Max in gebruik heb genomen. Zal gedeeltelijk ook met de grootte te maken hebben, maar ook zeker met de techniek. De kleuren en scherpte doen echt onder voor het OLED scherm.
Dus je hebt ook beide? Als ik naar mijn iPad Pro kijk of naar mijn iPhone X.. Ik vind het geen dacht en nacht verschil maar, ja er is verschilRnB schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:23:
Mwa, ook dat is persoonlijk.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Jep.
Tot vorige week had ik ook een iPad Pro 11'' laatste model en die had wel een heel mooi scherm, maar ook daar had ik liever een OLED scherm in gezien. De iPad scoort beter op kleur en scherpte dan mijn iPhone 8, maar evenaart niet het scherm van mijn Xs Max.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik bij mijn iPad minder de neiging had me aan het beeld te ergeren in vergelijking met mijn iPhone 8.
Tot vorige week had ik ook een iPad Pro 11'' laatste model en die had wel een heel mooi scherm, maar ook daar had ik liever een OLED scherm in gezien. De iPad scoort beter op kleur en scherpte dan mijn iPhone 8, maar evenaart niet het scherm van mijn Xs Max.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik bij mijn iPad minder de neiging had me aan het beeld te ergeren in vergelijking met mijn iPhone 8.
kunnen we weer lekker on topic blijven & iphone 11 pro ervaringen delen hier
?
A person who never made a mistake never tried anything new.
Welke ervaringen?Nick25 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:03:
kunnen we weer lekker on topic blijven & iphone 11 pro ervaringen delen hier?
Het is weer September 2025 :)
Nog een uurtje of 40 verwachtingen
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Inderdaad. Die ervaringen heb je niet, want je hebt het toestel nog niet. Slotje dan maar?
Ik heb meermaals in dit topic de vraag voorbij zien komen hoeveel RAM de nieuwe iPhone's hebben, bij deze met als bron Xcode:
[Twitter: https://twitter.com/stroughtonsmith/status/1174378210714357762]
Niet dat het echt relevant is, het gaat immers om de beleving van het toestel en niet de harde specs op papier.
[Twitter: https://twitter.com/stroughtonsmith/status/1174378210714357762]
Niet dat het echt relevant is, het gaat immers om de beleving van het toestel en niet de harde specs op papier.
Vorige keer kreeg ik ‘m pas om 16:00 uur, dus ik hoop dat ik ‘m deze keer wat eerder krijg
Apart, aangezien de iPhone 8 een hogere ppi heeft dan de iPad pro 11RnB schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:53:
Jep.
Ik zelfs pas tussen 18-19:00 ofzo, dacht dat ie niet meer zou komen die dag.. maar helaas heb ik vrijdag officiele opening van het nieuwe bedrijfspand, oftewel pas laat thuismr.JamesBond schreef op woensdag 18 september 2019 @ 20:20:
[...]
Vorige keer kreeg ik ‘m pas om 16:00 uur, dus ik hoop dat ik ‘m deze keer wat eerder krijg
Gewoon thuis blijven johScrtz schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:33:
[...]
Ik zelfs pas tussen 18-19:00 ofzo, dacht dat ie niet meer zou komen die dag.. maar helaas heb ik vrijdag officiele opening van het nieuwe bedrijfspand, oftewel pas laat thuis
Haha dat is helaas geen optie meermr.JamesBond schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:39:
[...]
Gewoon thuis blijven johIk skip mijn colleges morgen ook hahaha
Hier nog een fotograaf review (tekstueel):
http://austinmann.com/trek/iphone-11-pro-review-china
Prachtige plaatjes. maar ja, ook iemand die weet hoe je die moet maken...
Wow! Die man op dat bootje in night modecranebird schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:00:
Hier nog een fotograaf review (tekstueel):
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Dit topic wordt vanaf ong overmorgen uiteraard bestookt met de allermooiste (low-light/wide angle!!) foto's ooit gemaakt met een iPhone...door fellow Tweakers 
Ik kijk er serieus naar uit!
Ik kijk er serieus naar uit!
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 19-09-2019 10:43 ]
Zit een beetje te twijfelen.. Heb nu een iPhone 8 met 64 gb. Dat is voor mij meer dan zat ruimte. Wil wel graag weer een nieuwe. Verschil tussen 11 en 11 Pro is eigenlijk alleen het scherm toch? Qua scherm etc alles gelijk..? Ik maak weinig foto's, alleen voor wat thuisgebruik.. Dus camera vind ik altijd wel best.
Tja dan vraag ik me af waarom je iets nieuws wil.Black-Death schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:35:
Zit een beetje te twijfelen.. Heb nu een iPhone 8 met 64 gb. Dat is voor mij meer dan zat ruimte. Wil wel graag weer een nieuwe. Verschil tussen 11 en 11 Pro is eigenlijk alleen het scherm toch? Qua scherm etc alles gelijk..? Ik maak weinig foto's, alleen voor wat thuisgebruik.. Dus camera vind ik altijd wel best.

Ik ga misschien overstappen van een 7plus en die functioneert nog zo goed dat ik me al afvraag waarom ik dat eigenlijk zou gaan doen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Toch wel weer wat groter scherm.. da's het voornaamste eigenlijkHelp!!!! schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:04:
[...]
Tja dan vraag ik me af waarom je iets nieuws wil.![]()
Ik ga misschien overstappen van een 7plus en die functioneert nog zo goed dat ik me al afvraag waarom ik dat eigenlijk zou gaan doen.
Het 11 pro topic is een stuk actiever dan het 11 topic. Niemand dan de 11 besteld? Afgaande op de cijfers het populairste model. Maar goed, Tweakers is geen goede afspiegeling van de ‘normale’ consument.
Gisteren de iphone 11 pro Silver Grey 64GB besteld.
Ik heb momenteel een iphone 6 64GB dus het werd tijd.
Zonder ongelukken met mijn telefoons upgrade ik telkens na 5 jaar (dus wanneer ik geen iOS upgrade meer krijg).
Het enigste waar ik een beetje "bang" voor ben, is dat er volgend jaar een complete overhaul van de iphone gaat gebeuren, waardoor ik deze toch zou willen...
Zonder ongelukken met mijn telefoons upgrade ik telkens na 5 jaar (dus wanneer ik geen iOS upgrade meer krijg).
Het enigste waar ik een beetje "bang" voor ben, is dat er volgend jaar een complete overhaul van de iphone gaat gebeuren, waardoor ik deze toch zou willen...
Grats!Redondo77 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:07:
Gisteren de iphone 11 pro Silver Grey 64GB besteld.
Ik vind de groene 11 Pro echt megamooi, maar met mijn 6S zit ik net in iets ander vaarwater denk ik. Hij is nog snel zat en krijgt ook nog de upgrade naar iOS 13. Heb ook net door Apple de batterij laten vervangen.
Vind het aan de ene kant wel jammer, want ik word toch elke keer een beetje opgewonden als ik dat "midnight green" zie..
De gewone 11 is eigenlijk gewoon de XR van vorig jaar (dus LCD met grote bezels etc). Ik zou die niet zo snel kopen zelf.WouterL schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:32:
Het 11 pro topic is een stuk actiever dan het 11 topic. Niemand dan de 11 besteld? Afgaande op de cijfers het populairste model. Maar goed, Tweakers is geen goede afspiegeling van de ‘normale’ consument.
Slimme marketing van Apple als die nu ineens het populairste model zou zijn, terwijl de XR het volgens mij niet super deed.
[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 19-09-2019 15:32 ]
In 2020 rolt oa t-mobile het 5g netwerk uit. Helaas zitten op deze iPhones nog geen 5g. Dus als je er langer mee wilt doen kan het zij dat je dus geen gebruik kan maken van het super snelle 5G netwerk met deze iPhone.
Daar zit je toch behoorlijk verkeerdBosmonster schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:27:
[...]
Grats!
Ik vind de groene 11 Pro echt megamooi, maar met mijn 6S zit ik net in iets ander vaarwater denk ik. Hij is nog snel zat en krijgt ook nog de upgrade naar iOS 13. Heb ook net door Apple de batterij laten vervangen.
Vind het aan de ene kant wel jammer, want ik word toch elke keer een beetje opgewonden als ik dat "midnight green" zie..
[...]
De gewone 11 is eigenlijk gewoon de XR van vorig jaar (dus LCD met grote bezels etc). Ik zou die niet zo snel kopen zelf.
Slimme marketing van Apple als die nu ineens het populairste model zou zijn, terwijl de XR het volgens mij niet super deed.
[ Voor 3% gewijzigd door WouterL op 19-09-2019 15:45 ]
Damn, dat had ik niet verwacht. Misschien iets teveel persoonlijke bias dan.WouterL schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:44:
[...]
Daar zit je toch behoorlijk verkeerdde xr was het best verkochte toestel van 2019.. en dan niet alleen van Apple maar van alle toestellen.
Weet je de overgang van 3G naar 4G nog?elaho schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:28:
In 2020 rolt oa t-mobile het 5g netwerk uit. Helaas zitten op deze iPhones nog geen 5g. Dus als je er langer mee wilt doen kan het zij dat je dus geen gebruik kan maken van het super snelle 5G netwerk met deze iPhone.
Tegen de tijd dat 5G betaalbaar is, is de iPhone 13-14 al uit...
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Als het net zo gaat als 4G dan ben je sowieso 2 a 3 jaar verder eerdat het een beetje landelijk werkend is. Ze beginnen meestal eerst met de grote steden.elaho schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:28:
Ik zie er dus niet zo'n probleem in en zo slecht is 4G niet
Midnight Green gaat volgens mij idd de best verkopende kleur zijn, daarom dat ik gewoon een zwarte genomen hebGrats!
Nee, ben bang dat ik dat groen na een tijdje beu gezien ben...
In uw situatie, met een 6S, zou ik ook niet upgraden. Volgend jaar he
[ Voor 6% gewijzigd door Redondo77 op 19-09-2019 16:04 ]
Ergens niet gek natuurlijk. De iPhone 11 krijgt alle features op het scherm en de tele na. Zelfs dezelfde hoeveelheid ram dit jaar.Bosmonster schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:49:
[...]
Damn, dat had ik niet verwacht. Misschien iets teveel persoonlijke bias dan.
kmf schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:51:
[...]
Weet je de overgang van 3G naar 4G nog?
Tegen de tijd dat 5G betaalbaar is, is de iPhone 13-14 al uit...
Haha ja precies, dat duurt zo ellendig lang allemaal. Daarbij was ik van 3G naar 4G nog wel 'hyped' en merkte je erg goed de verbetering. Maar zie de meerwaarde van 5G nog niet zo snel, het is niet alsof ik vanalles download via mijn iPhone of iPad, dat doe ik dan wel als ik WiFi heb, zoals bij (grote) app updates.elaho schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:28:
Mwa ik heb hem natuurlijk nog niet in het echt gezien (morgen pas) maar op de foto's en video's lijkt het meer grijs met een wat groene schijn, niet echt groen groen dusRedondo77 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 16:00:
[...]
Midnight Green gaat volgens mij idd de best verkopende kleur zijn, daarom dat ik gewoon een zwarte genomen heb![]()
Nee, ben bang dat ik dat groen na een tijdje beu gezien ben...
In uw situatie, met een 6S, zou ik ook niet upgraden. Volgend jaar he
[ Voor 24% gewijzigd door Scrtz op 19-09-2019 19:00 ]
Ik moet zeggen dat ik blij verrast ben door Vodafone. Ik heb vrijdag rond 16:00 uur mijn nieuwe iPhone besteld, maar nadat ik de bevestiging kreeg bleek dat ze de verkeerde telefoon in de order hadden gezet. Vrijdagavond ben ik er nog een paar keer doorheen gekomen (was mega druk) maar niemand kon de order aanpassen. Zaterdagochtend gelukkig wel met het eerste telefoontje zonder wachten gecorrigeerd. Volgens Post-NL wordt hij morgen voor 12:45 uur bezorgd.
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
De XR was hun best verkochte model, dus hoezo niet super doen ?Bosmonster schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:27:
De gewone 11 is eigenlijk gewoon de XR van vorig jaar (dus LCD met grote bezels etc). Ik zou die niet zo snel kopen zelf.
Trouwens aan de hand van wat pre-orders en het aantal posts in een topic kunnen we nu moeilijk al voor release zeggen welk model het meest verkocht gaat zijn, daarvoor moeten we de holiday sales etc afwachten.
Trouwens in jouw logica is de Pro en Pro Max ook maar de XS en XS Max qua scherm ( zelfde size,resolutie, OLED), blijkbaar aangezien de XR hun best sold model was van die iPhone reeks hebben weinig mensen issues met een LCD scherm en een iets grotere zwarte rand.
Mijn opmerking gaat meer om de marketing. De XR werd neergezet als een goedkopere XS. Nu is dat de standaard iPhone en de 11 Pro de duurdere.Katmi schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:34:
[...]
De XR was hun best verkochte model, dus hoezo niet super doen ?
Trouwens aan de hand van wat pre-orders en het aantal posts in een topic kunnen we nu moeilijk al voor release zeggen welk model het meest verkocht gaat zijn, daarvoor moeten we de holiday sales etc afwachten.
Trouwens in jouw logica is de Pro en Pro Max ook maar de XS en XS Max qua scherm ( zelfde size,resolutie, OLED), blijkbaar aangezien de XR hun best sold model was van die iPhone reeks hebben weinig mensen issues met een LCD scherm en een iets grotere zwarte rand.
Marketingtechnisch hebben ze dus een switch gemaakt.
Ik had eigenlijk gekozen voor de iPhone 11 in het groen, 128gb maar nu twijfel ik toch om voor de iPhone 11 pro 64gb te gaan.. Alleen twijfel echt met de opslag. Heb gemiddeld 6000 foto's en zo'n 200 videos na 2 jaar.. Op m'n android zit ik nu ook aan de 70GB waarvan 20 GB apps. Zou 64 genoeg zijn?
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
iCloud opslag gebruiken en 'iphone opslag optimaliseren' aanvinken, gaat prima hier, 10.000 foto's and counting. Wordt weer tijd om wat foto's op te ruimenTerrie schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:37:
Ik had eigenlijk gekozen voor de iPhone 11 in het groen, 128gb maar nu twijfel ik toch om voor de iPhone 11 pro 64gb te gaan.. Alleen twijfel echt met de opslag. Heb gemiddeld 6000 foto's en zo'n 200 videos na 2 jaar.. Op m'n android zit ik nu ook aan de 70GB waarvan 20 GB apps. Zou 64 genoeg zijn?
Hoeveel opslag gebruik je dan gemiddeld?kom van een Note 8 af en ben bang dat de downgrade in scherm me pijn gaat doen.Alexknl schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:41:
[...]
iCloud opslag gebruiken en 'iphone opslag optimaliseren' aanvinken, gaat prima hier, 10.000 foto's and counting. Wordt weer tijd om wat foto's op te ruimen
[ Voor 10% gewijzigd door Terrie op 19-09-2019 22:48 ]
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Mijn totale iCloud Photo Library: 137.8GBTerrie schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:45:
[...]
Hoeveel opslag gebruik je dan gemiddeld?kom van een Note 8 af en ben bang dat de downgrade in scherm me pijn gaat doen.
Aantal foto’s: 26.503
Aantal video’s: 595
Ruimte in beslag op m’n iPhone (met optimized storage actief): 4.8GB
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het formaat ga je absoluut merken. Dan zou ik als ik jou was de iPhone liever in het echt vasthouden voordat je over gaat tot een beslissing. Zo’n Note heeft natuurlijk een geweldig formaat. M’n XS Max (is net groot qua formaat als m’n S10+) zou ik ook niet kleiner willen, daarom ben ik zelf ook voor een Pro Max gegaan.Terrie schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:45:
[...]
Hoeveel opslag gebruik je dan gemiddeld?kom van een Note 8 af en ben bang dat de downgrade in scherm me pijn gaat doen.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
iPhone 11 Pro vanmiddag binnen gekregen (retailer, demo’s) en het groen is echt erg mooi. Eindelijk een nieuwe kleur. Ook het goud is anders, niet lelijk.
De ‘pukkels’ van de camera vallen reuze mee. De iPhones mogen m’n winkel niet uit of überhaupt de media in, maar dit mag ik delen. Kortom, een mooi dingetje. Morgen mee spelen.
De ‘pukkels’ van de camera vallen reuze mee. De iPhones mogen m’n winkel niet uit of überhaupt de media in, maar dit mag ik delen. Kortom, een mooi dingetje. Morgen mee spelen.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
85gb van mijn 200gb icloud gebruikt, 21.6gb van de 64gb op iPhone. En heb naar mijn idee best veel apps erop staan. Muziek stream ik, geen opslag nodig voor de rest.Terrie schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:45:
[...]
Terwijl ik SG supermooi vind, vind ik de MG echt spuuglelijk. Ik denk echt dat het een gevalletje love it or hate it is.
Wilde voor de MG gaan. Eigenlijk altijd al SG gehad, maar ik denk dat de MG op den duur gaat vervelen.Dennisweb schreef op donderdag 19 september 2019 @ 23:22:
[...]
Terwijl ik SG supermooi vind, vind ik de MG echt spuuglelijk. Ik denk echt dat het een gevalletje love it or hate it is.
Dat denk ik ook. En mijn iPhones gaan na een jaar de verkoop in. Dan denk ik dat SG een veiligere keus is. Over een jaar is de hype rondom MG vast ruimschoots voorbij. Misschien zijn de meesten er na een paar dagen al op uitgekeken.mprkooij schreef op donderdag 19 september 2019 @ 23:26:
[...]
Wilde voor de MG gaan. Eigenlijk altijd al SG gehad, maar ik denk dat de MG op den duur gaat vervelen.
Voor de mensen die dan een tweedehands kunnen kopen niet lijkt mij.Dennisweb schreef op donderdag 19 september 2019 @ 23:30:
[...]
Dat denk ik ook. En mijn iPhones gaan na een jaar de verkoop in. Dan denk ik dat SG een veiligere keus is. Over een jaar is de hype rondom MG vast ruimschoots voorbij. Misschien zijn de meesten er na een paar dagen al op uitgekeken.
Anyway ik vind het zonde om hier al te veel rekening mee te houden, het is geen auto of nieuwe keuken die je in je huis plaatst.. maar goed that’s me.
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Maar je koopt 'm in eerste instantie toch voor jezelf? Ik verkoop mijn iPhones ook altijd door.. maar kies uiteindelijk wel de versie die ik zelf wil. Dus dit jaar is het de Midnight Green. Ben erg benieuwd!Dennisweb schreef op donderdag 19 september 2019 @ 23:30:
[...]
Dat denk ik ook. En mijn iPhones gaan na een jaar de verkoop in. Dan denk ik dat SG een veiligere keus is. Over een jaar is de hype rondom MG vast ruimschoots voorbij. Misschien zijn de meesten er na een paar dagen al op uitgekeken.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als ik mijn zus mag geloven koop ik de iPhones voor haar gezien ze elk jaar of elke 2 doorschuivenRivanov schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 06:27:
[...]
Maar je koopt 'm in eerste instantie toch voor jezelf? Ik verkoop mijn iPhones ook altijd door.. maar kies uiteindelijk wel de versie die ik zelf wil. Dus dit jaar is het de Midnight Green. Ben erg benieuwd!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ja precies, lekker boeiend. Aan de andere kant doet sowieso 99% de iPhone in een hoesje dus dan zie je toch niet of de iPhone nu wit, zwart, goud of groen is aangezien de voorkant toch altijd zwart is sinds de X.Rivanov schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 06:27:
[...]
Maar je koopt 'm in eerste instantie toch voor jezelf? Ik verkoop mijn iPhones ook altijd door.. maar kies uiteindelijk wel de versie die ik zelf wil. Dus dit jaar is het de Midnight Green. Ben erg benieuwd!
Als mensen een bepaalde kleur willen kopen ze maar zelf een nieuwe
Damn. Had eigenlijk de knoop doorgehakt om hem toch aan te schaffen, maar shit. Die camera's zijn echt lelijk. Weer twijfel.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Klopt het dat de 11 pro wel de portret lens heeft, maar de gewone 11 niet ?
Beide hebben de portret lens, echter heeft de iPhone 11 pro de mogelijkheid om 2x zoom toe te passen in portret mode, en dit kan de "gewone" 11 niet.So_Surreal schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:38:
Klopt het dat de 11 pro wel de portret lens heeft, maar de gewone 11 niet ?
Fly or Die
Inmiddels al 11 uur en nog steeds geen foto's in deze topic, beetje jammer
Haha idd. Wij wachters willen foto’s zien.s0kkie schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:00:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Heb alleen nog een foto van het doosje van m'n vriendin gekregen. Helaas nog even werken op kantoor vandaag.s0kkie schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:00:
Windhoos Ryzen 7800x3d | rtx 5060 8 gb | 32gb & Macbook Air m3 8gb
Die kan je beter voor jezelf houden inderdaad.BassieB schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:07:
[...]
Heb alleen nog een foto van het doosje van m'n vriendin gekregen. Helaas nog even werken op kantoor vandaag.
Binnen!

Wel fijn dat UPS geen tijdvak aangeeft. Durf niet eens rustig te gaan bouten..
https://imgshare.io/image/snb5c
https://imgshare.io/image/snaJ4
https://imgshare.io/image/snaJ4
[ Voor 14% gewijzigd door Nick25 op 20-09-2019 11:16 ]
Hier ook!
...en meteen 13.1 Dev Beta 4 erop...uiteraard.
[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 20-09-2019 11:30 ]
Precies dat dus.. heb niks aan de end of the day meldingWouterL schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:09:
Die van mij verstuurd met DHL. Staat nu al de hele ochtend op Shipment on hold.

Hehe. De nieuwe iPhone voelt na 5 minuten weer als vanouds. Echt niet nodig om je helemaal op te jutten hoor.WouterL schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:09:
Dan komt die vanavond.kevinwalter schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:15:
Die van mij verstuurd met DHL. Staat nu al de hele ochtend op Shipment on hold.
Net maar even gebeld. Tussen 14:00 en 18:00. Spannund....
Wat is die MidnightGreen toch een geweldig toestel!
Achterkant lijkt niet van glas, mooi afgewerkt!
Achterkant lijkt niet van glas, mooi afgewerkt!
Het zou de lichtinval misschien zijn... maar zit er nu geen apple logo op??(of een verdomd dun hoesje
licht invalVanitas1996 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:26:
[...]
Het zou de lichtinval misschien zijn... maar zit er nu geen apple logo op??(of een verdomd dun hoesje)
Wellicht mierenneukerij, maar wat zonde dat wij altijd zo'n lelijke print aan de onderzijde op de achterkant krijgen. In de US is de achterkant op het Apple logo na helemaal clean.
S
Het is niet zo zeer de nieuwe iPhone, maar meer het feit dat ik al twee week zonder privé toestel zitgiantgiantus schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:15:
[...]
Hehe. De nieuwe iPhone voelt na 5 minuten weer als vanouds. Echt niet nodig om je helemaal op te jutten hoor.
FWouterL schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:29:
S
[...]
Het is niet zo zeer de nieuwe iPhone, maar meer het feit dat ik al twee week zonder privé toestel zit
Niet als aanval bedoeld, maar heb je toevallig ook wat betere foto's (vooral van de achterkant)?
Deze foto geeft niet echt een beeld van de kleur.
Fly or Die
Die foto's heb je hopelijk niet met een andere iPhone 11 (pro) gemaakt
Voor diegenen die hun nieuwe iphone gaan instellen mbv de Migratie tool en met hun oude toestel al op 13.1 beta zitten. De migratie tool werkt niet tussen 13.1 en 13.0. Dus eerst install proces snel doorlopen, dan 13.1 beta erop...reset doen...en daarna bij de eerste install kun je de migratie tool gebruiken.
Volgens mij heeft Google die wel, en anders zijn er duizend video's op youtube te vinden over de kleurFjeze schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:36:
[...]
Niet als aanval bedoeld, maar heb je toevallig ook wat betere foto's (vooral van de achterkant)?
Deze foto geeft niet echt een beeld van de kleur.
WAUW! Wat een prachtige kleur dat Midnight Green.

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 20-09-2019 12:01 ]
Hoe is het met vettige poten? Zie je alles op dat glas of juist niets?Rivanov schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:01:
WAUW! Wat een prachtige kleur dat Midnight Green.
[Afbeelding]
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Hier is de Pro Max ook binnen, matte afwerking is erg mooi!

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2019 12:50 ]
Midnight Green of Space Grey?Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:26:
[Afbeelding]
Iemand de woningen app al gereed?
Ik open hem hier op de nieuwe maar hij zegt steeds dat ik iCloud sleutelhanger moet aanzetten. Uiteraard staat dit gewoon aan
Kan niet verder nu..
Ik open hem hier op de nieuwe maar hij zegt steeds dat ik iCloud sleutelhanger moet aanzetten. Uiteraard staat dit gewoon aan
Kan niet verder nu..
[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 20-09-2019 13:02 ]
Hier (940x) ook binnen XS Max space grey
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Ik zou binnenkort graag mijn pre-ordered pro clean willen herinstalleren, dus geen backup terug zetten.
Maar smsjes via imessage zou ik wel graag willen behouden, alsook mss nog een paar andere configureerde apps.
Hoe kan ik dit best in orde krijgen? Een backup terug zetten is alles of niets maar bestaat er iets waar ik mee kan aangeven wat ik terug wil zetten?
Maar smsjes via imessage zou ik wel graag willen behouden, alsook mss nog een paar andere configureerde apps.
Hoe kan ik dit best in orde krijgen? Een backup terug zetten is alles of niets maar bestaat er iets waar ik mee kan aangeven wat ik terug wil zetten?
[ Voor 7% gewijzigd door Redondo77 op 20-09-2019 13:33 ]
Ook helemaal geen tekst meer op de achterkant. Ziet er super strak uit!Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:26:
[Afbeelding]
©2004
Wellicht beter in iOS topic vragen.Redondo77 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:33:
Ik zou binnenkort graag mijn pre-ordered pro clean willen herinstalleren, dus geen backup terug zetten.
Mijn boefje is liev!
Zeker wel: CE en niet in de vuilnisbak gooien.harm12nl schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:35:
[...]
Ook helemaal geen tekst meer op de achterkant. Ziet er super strak uit!
Zie ik niet terug op de foto...pacificocean schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:40:
[...]
Zeker wel: CE en niet in de vuilnisbak gooien.
©2004
Verrek, nou je het zegt! Helemaal niet bij stil gestaan ook niet gezien in reviews.harm12nl schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:35:
[...]
Ook helemaal geen tekst meer op de achterkant. Ziet er super strak uit!
De mijne is ook binnen, iPhone 11 Pro Max 256GB Space Grey (wow....wat een lange naam
Moet hem nog uitpakken, eerst een meeting.... dat wordt een lange meeting.
[ Voor 9% gewijzigd door Nitai op 20-09-2019 13:46 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Wie o wie gaat vanavond de allereerste lowlight foto posten hier!? 
En uiteraard een wideangle foto
En uiteraard een wideangle foto
[ Voor 20% gewijzigd door _Bailey_ op 20-09-2019 13:51 ]
Zucht. Ik had de iPhone 11 Pro Max gekocht mét AppleCare+ a 229 euro. Krijg ik een melding dat ik maar beperkte garantie heb en dat ik nog 55 dagen tijd heb om AppleCare+ te kopen. Dat wordt even bellen.
Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6