Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 21:35
trummel schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:03:
Per 1 oktober een nieuwe werkgever. Even afwachten wat de nieuwe telefoon gaat worden. Indien het een XS is dan laat ik het erbij, anders schaf ik zelf een iPhone 11 Pro aan. Wil middels de eSIM een dual sim gaan gebruiken. Heb momenteel een iPhone 7 en 8 via werk.

Iemand ervaringen met de dualsim via eSIM?
Denk dat je bij een werkgever hooguit op een instapper kan rekenen, dus de 11, XR of nog ouder. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
Scrtz schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:46:
[...]

Denk dat je bij een werkgever hooguit op een instapper kan rekenen, dus de 11, XR of nog ouder. :P
Ja, gaan het zien. Betekend dat ik zelf maar wat ga aanschaffen dan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:53
....

[ Voor 98% gewijzigd door smoken op 16-09-2019 16:59 . Reden: Eigenlijk voegt dit niets toe aan het topic ;-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danield
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 18:27
Knamix schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:01:
Ligt het nou aan mij of had ik nu al wat reviews moeten verwachten van Youtubers over de iPhone 11/Pro/Max (iJustine, Mr. Mobile, mrwhosetheboss) etc.?

Ik neem aan dat ze al een toestel hebben gekregen om te kunnen testen/reviewen.
ik verwacht dat ze wel al een toestel hebben maar dat ze niet voor de release het mogen posten.

Amd Ryzen 9 7900x Arctic II 360 A-RGB NZXT H7 Flow Zwart ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 Samsung 990 Pro 1TB Samsung 980 1TB MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X Be quiet! Dark Power Pro 11 850W 3 Arctic P14 PWM PST A-RGB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
danield schreef op maandag 16 september 2019 @ 17:01:
[...]

ik verwacht dat ze wel al een toestel hebben maar dat ze niet voor de release het mogen posten.
@Donstil had het nagekeken en zei dat vorig jaar alle reviews op dinsdag werden gepost. Komt niet omdat ze traag schrijven maar omdat Apple dat tegen houdt tot een bepaalde datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Herax10NL schreef op zondag 15 september 2019 @ 21:21:
Ik zit nog te twijfelen om de 11 Pro naakt (wel een tempered glass screenprotector voor) te gaan gebruiken of om toch voor een hoesje te gaan. Ik heb altijd een hoesje gebruikt voor mijn telefoons, maar toch stoor ik me er altijd aan. Ik ben daarnaast erg voorzichtig met mijn spullen (de fietsenmaker dacht dat ik na 10 jaar de fiets te gebruiken voor school deze de klas mee in had genomen). Maar het risico dat de telefoon toch een keer valt is me te groot. Daarom zit ik te twijfelen om dan misschien AppleCare+ te nemen. Wat zijn jullie ervaringen hier mee? Is de prijs (€229 geloof ik dat het is?) rechtmatig voor wat je er voor terug krijgt of adviseren jullie om toch voor een (dun) hoesje te gaan?
Doe dit nu al een jaar met mijn Xs Max en het bevalt me echt prima. De fornt heb ik bij Amac er op laten zetten en die ziet er nog steeds keurig uit zonder bubbels of dat het ergens los laat. Achterkant is een Wish product welke ik om de paar maanden vervang. De iPhone ziet er nog steeds als nieuw uit, al ben ik er ook wel zuinig op. Ik doe al jaren aan "phone aware"...dus als ik op de telefoon moet zijn (ben geen hardcore gebruiker) zorg ik altijd voor een zachte ondergrond (bank, bed, stoel etc).

Ik weet dat ik dit niet moet zeggen, want dat is waarschijnlijk de goden verzoeken, maar heb nog nooit een broken glass gehad of serieze schade aan een iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Zo net de Iphone 11 Pro 256 besteld, ik ben benieuwd! (Ik kom van de iphone xs 256)

Ik twijfel nu wel waarom zou ik niet voor de Pro MAX gaan....?
Ik heb er een verzekering op gezet voor valschade, iemand ervaring daar mee? (T-mobile)

[ Voor 50% gewijzigd door d.castello op 16-09-2019 21:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:41
d.castello schreef op maandag 16 september 2019 @ 20:26:
Zo net de Iphone 11 Pro 256 besteld, ik ben benieuwd! (Ik kom van de iphone xs 256)

Ik heb er een verzekering op gezet voor valschade, iemand ervaring daar mee? (T-mobile)
De echte tip is nooit een verzekering nemen voor iets wat je zelf makkelijk kan betalen. Scheelt je enorm veel geld op de lange duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12

nice!

[ Voor 13% gewijzigd door niekosniekos op 16-09-2019 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 23:32

Ik heb zelf de pro max bestelt omdat ik de teksten makkelijker vind lezen en ook gamen op groter scherm mooier vind plus filmpjes en Netflix kijken is ook beter op dat grotere scherm. 😊

Wat betreft je verzekering check eerst even je inboedelverzekering. Die van mij dekt nl ook schade buitenshuis. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 08:36
Yzord schreef op maandag 16 september 2019 @ 20:23:
[...]

Doe dit nu al een jaar met mijn Xs Max en het bevalt me echt prima. De fornt heb ik bij Amac er op laten zetten en die ziet er nog steeds keurig uit zonder bubbels of dat het ergens los laat. Achterkant is een Wish product welke ik om de paar maanden vervang. De iPhone ziet er nog steeds als nieuw uit, al ben ik er ook wel zuinig op. Ik doe al jaren aan "phone aware"...dus als ik op de telefoon moet zijn (ben geen hardcore gebruiker) zorg ik altijd voor een zachte ondergrond (bank, bed, stoel etc).

Ik weet dat ik dit niet moet zeggen, want dat is waarschijnlijk de goden verzoeken, maar heb nog nooit een broken glass gehad of serieze schade aan een iPhone.
Ja maar om daar nu ‘phone Aware’ voor te worden meh, heb sinds de 4 en een 5S en nu een 7 plus nog nooit een kapot scherm gehad, en ik mik het ding gewoon overal neer en op.

In die hele periode al wel honderden schermen moeten vervangen bij andere mensen maar goed das hun probleem :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

SpoekGTi schreef op maandag 16 september 2019 @ 21:55:
[...]

Ja maar om daar nu ‘phone Aware’ voor te worden meh, heb sinds de 4 en een 5S en nu een 7 plus nog nooit een kapot scherm gehad, en ik mik het ding gewoon overal neer en op.

In die hele periode al wel honderden schermen moeten vervangen bij andere mensen maar goed das hun probleem :)
Ieder zijn ding toch? Ik heb er geen probleem mee en tuurlijk leg ik hem ook neer waar ik ben, maar wel gewoon voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:34
Yzord schreef op maandag 16 september 2019 @ 22:36:
[...]

Ieder zijn ding toch? Ik heb er geen probleem mee en tuurlijk leg ik hem ook neer waar ik ben, maar wel gewoon voorzichtig
Bizar hoe kwetsbaar een gebruiksvoorwerp is, als Apple echt wil innoveren dan zouden ze dat eens moeten gaan aanpakken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Bossie schreef op maandag 16 september 2019 @ 23:35:
[...]

Bizar hoe kwetsbaar een gebruiksvoorwerp is, als Apple echt wil innoveren dan zouden ze dat eens moeten gaan aanpakken.
Ik denk dat als de achterkant niet meer van glas zou zijn maar een iets ruwer oppervlak dat mensen hem iig minder snel zouden laten vallen. Ik heb nu alleen een hoesje om m'n iPhone omdat ik er anders te weinig grip op heb. Best jammer want telefoon word er niet mooier op. Of misschien de rand aan om het toestel van een iets ruwer materiaal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

mike30 schreef op maandag 16 september 2019 @ 23:41:
[...]

Ik denk dat als de achterkant niet meer van glas zou zijn maar een iets ruwer oppervlak dat mensen hem iig minder snel zouden laten vallen. Ik heb nu alleen een hoesje om m'n iPhone omdat ik er anders te weinig grip op heb. Best jammer want telefoon word er niet mooier op. Of misschien de rand aan om het toestel van een iets ruwer materiaal maken.
Eerder het formaat. Ik zou toch graag een 5/5S/SE formaat terug zien zonder bezels. Groot genoeg en ideaal voor in de hand, maar goed dat zie ik niet meer gebeuren

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
Niet morgen, niet overmorgen, maar de dag na overmorgen is het zo ver!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

mr.JamesBond schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 09:14:
Niet morgen, niet overmorgen, maar de dag na overmorgen is het zo ver!
Hopelijk vandaag al Youtube shizzle met de eerste reviews sinds launch.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 18:13
De review van the Verge stond vorig jaar op dinsdag online op:

Sep 18, 2018, 6:00am EDT (https://www.theverge.com/...a-processor-battery-price)

6:00am EDT is als het goed precies tussen de middag bij ons:

http://www.timebie.com/std/edt.php?q=6

Wired idem, dus ik zeg nog 2 uur en 10 minuten wachten.

[ Voor 8% gewijzigd door overtones op 17-09-2019 09:50 ]

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
Ik hoop het.
Erg benieuwd naar de camera's, night mode en de batterij.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:38
overtones schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 09:46:
De review van the Verge stond vorig jaar op dinsdag online op:

Sep 18, 2018, 6:00am EDT (https://www.theverge.com/...a-processor-battery-price)

6:00am EDT is als het goed precies tussen de middag bij ons:

http://www.timebie.com/std/edt.php?q=6
Klopt helemaal, vandaag om 12:00 Nederlandse tijd staan de unboxings en reviews online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Alhoewel de reviews van de diverse techsites interessant zijn, vind ik real life experience van (gewone) consumenten interessanter.

de gelikte filmpjes van de hippe YouTubers geloof ik nu wel na een aantal jaar.

Met name benieuwd naar de camera's.
De rest zal ongetwijfeld wel weer iets sneller, beter en zuiniger zijn dan de Xs (Max).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

@Geert1976 eerder benieuwd naar de batterijduur!
Die camera geloof ik wel, de XS maakt ook al prima foto's.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Famous schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:40:
@Geert1976 eerder benieuwd naar de batterijduur!
Die camera geloof ik wel, de XS maakt ook al prima foto's.
Zou wel lekker zijn als ie echt 4 uur meer doet inderdaad :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik vind die “gelikte” filmpjes wel leuk eigenlijk. Leuk voor tijdens het wachten.

Waar ik juist minder waarde aan hecht zijn de fans die dat ding op release kopen, die zijn toch fan en hebben net $999 betaald dus zien kleine dingen graag door de vingers.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
mprkooij schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 09:51:
[...]

Klopt helemaal, vandaag om 12:00 Nederlandse tijd staan de unboxings en reviews online.
Ludo! Welke iPhone heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:49
Enn ze staan online :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-09 09:39
The verge

GOOD STUFF
Excellent camera
Terrific battery life
Beautiful display
BAD STUFF
iOS 13 is buggy
Expensive
No headphone jack or dongle in the box
The garden is beautiful, but the walls grow ever higher

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:28
"This three-lens camera on the back of the iPhone 11 Pro and iPhone 11 Pro looks as though it was borne out of the nest egg of an alien ship." _O-

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Beetje matige review trouwens. Dit had ik waarschijnlijk ook wel kunnen opschrijven zonder de iphones in mijn bezit te hebben :P Ook een NL review online: https://www.bright.nl/tes...1-pro-max-review-iphone11

[ Voor 28% gewijzigd door WouterL op 17-09-2019 12:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 11:21

[ Voor 48% gewijzigd door Khayma op 17-09-2019 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
nah, iedereen massaal z'n pre order annuleren... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Geert1976 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 12:18:
[...]

ik bedoel de kwaliteit van de review:P
Review van de The Verge: https://www.theverge.com/...reen-midnight-green-price

[ Voor 25% gewijzigd door WouterL op 17-09-2019 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Was te verwachten dat het niet de wow factor iphone x release model is maar voor mijn prima om van x na deze te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
''As mentioned, we spent a ton of time testing photo and video in our iPhone 11 Pro review, including a deep dive into video, so if you want more, go check it out there. But I think the iPhone 11 cameras are so good that they’re worth a year-over-year upgrade from the XR; I don’t usually say that.'' - The Verge

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Damned die titel beloofd wat, kan de video echter alleen even niet kijken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

wat verwacht je dan ook van Wired of Bright... super oppervlakkig. Wacht op theverge of anandtech voor de indepth reviews.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
kmf schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 12:27:
[...]

wat verwacht je dan ook van Wired of Bright... super oppervlakkig. Wacht op theverge of anandtech voor de indepth reviews.
Al online :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:50

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Mooie uitgebreide review van TechCrunch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Poeh die camera i impressive. Met name Night Sight ziet er echt goed uit t.o.v. de Pixel 3 van Google.
Erg grote upgrade t.o.v. m'n iPhone X.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Donstil schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 12:27:
[YouTube: iPhone 11 Pro review: the BEST camera on a phone]
Damned die titel beloofd wat, kan de video echter alleen even niet kijken nu.
Samengevat:

Kutnaam ("Pro")

Beste camera ooit. Vergelijkingen met de Pixel 3 en Note 10. Meer detail, betere kleuren etc. En nog zonder deep fusion

Goed scherm, grote bezels vergeleken met concurrentie. In normale situaties is de vooruitgang in scherm niet zichtbaar, maar wel als je HDR content kijkt. Even helder maar meer natuurlijk dan de Note 10

Aanzienlijk betere batterij t.o.v. Xs

iOS13 is buggy

Te duur in verhouding met de standaard 11. Ze raden de meeste mensen de standaard 11 aan die grotendeels hetzelfde doet. Scherm van 11 is groter. Tegelijk vindt hij het wel weer de stap waard vanaf de Xs, dus beetje dubbel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:38
mr.JamesBond schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:48:
[...]

Ludo! Welke iPhone heb jij besteld?
De iPhone 11 Pro 64GB Space Grey.

Familielid gaat voor de iPhone 11 Pro Max 64GB Midnight Green. Dan test ik gelijk de Max uit. Denk dat die te groot is, maar zo niet dan ga ik toch voor de Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Ik begin me serieus af te vragen hoe zo'n telefoon aflegt tegen een "echte" mirrorless/dslr/whatever camera.

Een camera heeft betere lenzen en sensoren, een iPhone 11 Pro Max heeft een enorme processingkracht om 3-4 shots over verschillende sensoren te analyseren en te combineren tot 1 foto.

Mijn Sony Alpha doet ook aan noise reduction, color correction en weet ik veel allemaal, maar dat adhv 1 foto. Ik kan me voorstellen dat een combinatie van meerdere shots tot scherpere, ruislozere, kleurechtere foto's leidt.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
kmf schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:00:
Ik begin me serieus af te vragen hoe zo'n telefoon aflegt tegen een "echte" mirrorless/dslr/whatever camera.

Een camera heeft betere lenzen en sensoren, een iPhone 11 Pro Max heeft een enorme processingkracht om 3-4 shots over verschillende sensoren te analyseren en te combineren tot 1 foto.

Mijn Sony Alpha doet ook aan noise reduction, color correction en weet ik veel allemaal, maar dat adhv 1 foto. Ik kan me voorstellen dat een combinatie van meerdere shots tot scherpere, ruislozere, kleurechtere foto's leidt.
Als eigenaar van een fujifilm X-t20 mirrorless kan ik je zeggen dat het verschil echt aanzienlijk is. Kan me niet voorstellen dat de 11 daar veranderingen in brengt. Kijk je alleen foto's op een smartphone of op instagram, dan worden de verschillen lastig op te merken. Voor albums en afdrukken zou ik mijn camera zeker niet thuislaten.

[ Voor 3% gewijzigd door WouterL op 17-09-2019 13:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 12:18:
[...]

Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Die camera is wel een dikke upgrade hoor en die night modus helemaal! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 13:37
Ik wacht op iPhonedo op zijn minst de meest vermakelijke :)

[ Voor 3% gewijzigd door winwiz op 17-09-2019 13:32 ]

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d.castello
Na het zien van de Youtube reviews vandaag, ben ik een tikkeltje teleurgesteld. Ik heb de Iphone 11 pro midnight green besteld gisteren, maar vandaag toch geannuleerd. Ik heb nu zelf een Iphone xs 256 GB, en na het zien van de reviews het nut niet in om te ‘upgraden’ Ik denk toch dat ik een simonly neem op mijn huidige toestel en volgend jaar wellicht te upgraden. Wordt misschien toch ooit verstandig in het leven. Ik heb het idee dat meerdere mensen zo denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
d.castello schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:49:
Na het zien van de Youtube reviews vandaag, ben ik een tikkeltje teleurgesteld. Ik heb de Iphone 11 pro midnight green besteld gisteren, maar vandaag toch geannuleerd. Ik heb nu zelf een Iphone xs 256 GB, en na het zien van de reviews het nut niet in om te ‘upgraden’ Ik denk toch dat ik een simonly neem op mijn huidige toestel en volgend jaar wellicht te upgraden. Wordt misschien toch ooit verstandig in het leven. Ik heb het idee dat meerdere mensen zo denken.
Naar mijn inziens 2 redenen waarom je vanaf een Xs zou upgraden:

1. Je bent een fan-fanboy
2. Accuduur

Als geen van beide voor jou relevant is, zie ik ook niet in waarom je zou upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 07:43
Ikzelf wacht al een tijdje op de 3 camera's, dat vind ik echt een gemis bij mij huidige iPhone 8 Plus. Om me heen mensen met Android toestellen met 3 camera's en dat geeft echt wel veel meer mogelijkheden. Voor mij iig een reden om wel over te stappen. Als fotografie minder je ding is dan lijkt een upgrade vanaf een XS mij ook minder interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 12:17

Fjeze

AllesPerfect!

Jaymone schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:53:
[...]

2. Accuduur

Als geen van beide voor jou relevant is, zie ik ook niet in waarom je zou upgraden.
Of de camera upgrade, voor mij DE reden dat ik toch echt serieus twijfel om over te stappen vanaf mijn iPhone XS

Fly or Die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
Hoe houden jullie de camera van de iPhone schoon? Ik merk dat die van mijn Xs Max wat vlekjes heeft en de foto’s gaan er echt op achteruit. Ik gebruik ‘m naked, misschien dat dat invloed heeft.
[...]

2. Accuduur

Die eerste reden weegt zwaar

[ Voor 22% gewijzigd door de Foarsitter op 17-09-2019 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Precies.

Loop je met een Xs (Max) en is fotografie niet een must have, kun je 11 Pro prima skippen.

Is fotografie een must have, dan zeer zeker de 11 Pro.
Uit reviews blijkt nu dat de camera's zelfs de Pixel 3 overstijgen, dat was voor kort echt de King wat betreft smartphone camera (voornamelijk door Google's image processing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
Een fanboy Apple ben ik sowieso. Ik upgrade normaal elk jaar sinds de iphone 5. Een keer een overstap gemaakt naar de Note Samsung, kon niet aan android wennen. Ik sla dit jaar toch over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Fjeze schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:55:
[...]

Of de camera upgrade, voor mij DE reden dat ik toch echt serieus twijfel om over te stappen vanaf mijn iPhone XS
Vind zelf de camera van de Xs ook super en geen reden om up te graden. Dat wil niet zeggen dat het niet relevant kan zijn voor iemand maar ik denk dat het voor de meeste Xs gebruikers geen reden zal zijn.
d.castello schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:57:
[...]

Een fanboy Apple ben ik sowieso. Ik upgrade normaal elk jaar sinds de iphone 5. Een keer een overstap gemaakt naar de Note Samsung, kon niet aan android wennen. Ik sla dit jaar toch over.
Ik had het over een fan-fanboy ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Jaymone op 17-09-2019 13:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Ik heb een 8+ en zie nu echt wel aanleiding om te upgraden: accuduur, camera's en scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

d.castello schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:57:
[...]

Wel van een X naar een XS maar bij de 11Pro twijfel je?
Die volg ik niet.

Ik heb juist de XS overgeslagen en heb nu wel de 11Pro besteld :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Ik update normaal gesproken altijd om de 2 jaar behalve van de 7 naar de X vanwege de nieuwe technologie. De XS vond ik t.o.v. van de X ook niet echt de moeite waard. Nu van de X naar de XI pro ;) is best wel weer een aardige stap

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
Famous schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:00:
[...]

Wel van een X naar een XS maar bij de 11Pro twijfel je?
Die volg ik niet.

Ik heb juist de XS overgeslagen en heb nu wel de 11Pro besteld :>
Dit dus van X na 11 pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Ik sla de S modellen altijd over. Dus om het jaar upgrade ik.
Ben wel van 7 naar X gegaan omdat dit natuurlijk een transformatie was binnen de iPhone-lijn. En ik ga mogelijk volgend jaar ook weer overstappen van de 11 Pro naar de next-gen iPhone, mochten de geruchten waar zijn dat we volgend jaar ook weer een totaal nieuw design krijgen.
Maar het verloop bij mij is:

3G > 4 > 5 > 6 > 7 > X > 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
Ik wacht het rustig af, kan de pro altijd nog kopen. Voor nu vind ik het upgraden niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Wel gek eigenlijk, dat een website als Bright de iphones eerder kan/mag testen dan Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
WouterL schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:06:
Wel gek eigenlijk, dat een website als Bright de iphones eerder kan/mag testen dan Tweakers.
ik neem Bright ook totaal niet serieus net zitten kijken halverwege uitgezet..
the Verge neem ik 1000% meer serieus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 21:58

RnB

[...]

2. Accuduur

Of je wilt net als ik altijd het nieuwste van het nieuwste. :*)

Sinds de 4s upgrade ik ieder jaar naar het opvolgende model en ik blijf het fantastisch vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Nick25 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:07:
[...]

Volgens mij al eerder gezegd hier maar die waren laatst ook op Slam!.
Mochten ze even wat interessants vertellen over de nieuwe iPhone.

Totaal ongeïnteresseerd zit die man te vertellen over wat gelekte dingen die op internet staan, roept steeds een merk wat Android draait en zegt dat die als "tech expert" niet gaat kijken naar het evenement van Apple :+ :+ :+

Wat een clownen daar bij Bright.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Engadget review:

[ Voor 9% gewijzigd door MaZo op 17-09-2019 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Nick25 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:07:
[...]

Daarom had ik ook liever die van tweakers gezien :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Ik werk bij een IT dienstverlener en we voorzien ook in abonnementen en verkopen losse smartphones, en ik moet zeggen dat ik nog geen enkele vraag naar de Pro heb gehad. De 11 is zojuist voor het eerst besteld. De jaren hiervoor informeerden klanten al weken en soms zelfs maanden van tevoren naar info omtrent de nieuwe toestellen (al voordat deze überhaupt aangekondigd waren). Redelijk opvallend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
The Verge
I got a lot of questions about the new matte finish, and I think it’s quite nice, especially in Apple’s new midnight green color (which is a grayish, military green that people seem especially drawn to). The back didn’t really pick up any fingerprints, but it does seem a tiny bit more slippery than the glossy back of the previous phones and the iPhone 11
Techcrunch
I’m happy to report that the iPhone 11 Pro’s matte finish back increases the grippyness of the phone on its own. The smooth back of the iPhone 11 and the iPhone XS always required a bit of finger oil to get into a condition where you could reliably pivot them with one hand going in and out of a pocket.
Ja, wat is het nu? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Wat had je eigenlijk precies verwacht na de aankondiging dan? Volgens mij weinig verrassingen t.o.v. de release: betere camera's, betere accuduur, snellere soc. Welke dingen had jij in de review gehoopt terug te zien?

Overigens ga ik niet de pro bestellen maar de 11 :)

[ Voor 3% gewijzigd door WouterL op 17-09-2019 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Ik ga voor de Pro Max omdat ik dat als een valide (half) on-the-road vervanger zie voor m'n iPad mini welke geconfisqueerd is door de kidz...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WouterL
kmf schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:30:
Ik ga voor de Pro Max omdat ik dat als een valide (half) on-the-road vervanger zie voor m'n iPad mini welke geconfisqueerd is door de kidz...
:+ uhu... Zo praat ik ook een hoop aankopen goed >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Rivanov schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:29:
The Verge

[...]

Techcrunch

[...]

Ja, wat is het nu? :+
het ligt aan of je zachte, gladde programmeursvingertoppen heb, of stroeve echte mannen BBQ vingertoppen.
WouterL schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:31:
[...]

:+ uhu... Zo praat ik ook een hoop aankopen goed >:)
Wat ik net ook heb gebruikt: dan gaan m'n Apple aandelen ook in waarde stijgen :+ :*)

[ Voor 30% gewijzigd door kmf op 17-09-2019 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Rivanov schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:05:
Ben wel van 7 naar X gegaan omdat dit natuurlijk een transformatie was binnen de iPhone-lijn. En ik ga mogelijk volgend jaar ook weer overstappen van de 11 Pro naar de next-gen iPhone, mochten de geruchten waar zijn dat we volgend jaar ook weer een totaal nieuw design krijgen.
Maar het verloop bij mij is:

Terwijl de S modellen doorgaans juist de vetste upgrades hebben (Touch ID, 3D Touch, Siri, 8 naar 12 MP met 4K video etc.). De 8, wat in principe de 7s is, kwam met draadloos laden.

Ik denk ook nu weer dat we volgend jaar iets vetters kunnen verwachten dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
bram1984 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:34:
[...]

Terwijl de S modellen doorgaans juist de vetste upgrades hebben (Touch ID, 3D Touch, Siri, 8 naar 12 MP met 4K video etc.). De 8, wat in principe de 7s is, kwam met draadloos laden.

Ik denk ook nu weer dat we volgend jaar iets vetters kunnen verwachten dan nu.
Maar ik krijg die veranderingen vanzelf, het jaar erop. ;)
De 'non-S' versies zijn vaak wel het begin van een "nieuwe" generatie qua design etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Rivanov schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:39:
[...]

Maar ik krijg die veranderingen vanzelf, het jaar erop. ;)
De 'non-S' versies zijn vaak wel het begin van een "nieuwe" generatie qua design etc.
Ja het is maar net hoe je het bekijkt, denk ik. Ik zie de S modellen juist als de ultieme versie van de nieuwe generatie. Het is vooral het design dat in eerste instantie de grootste verandering krijgt, waarbij de S modellen de toeters en bellen krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Het begint nu wel te kriebelen om de overstap te maken van een Galaxy S8 naar een 11 Pro. Mijn laatste iPhone was een 5s, maar mogelijk toch weer terug naar Apple. Evt incl een Apple Watch.

Maar toch even een grove €1100 aftikken, hmmm....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
WishmasterNL schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:45:
Het begint nu wel te kriebelen om de overstap te maken van een Galaxy S8 naar een 11 Pro. Mijn laatste iPhone was een 5s, maar mogelijk toch weer terug naar Apple. Evt incl een Apple Watch.

Maar toch even een grove €1100 aftikken, hmmm....
Gewoon een 11 én een Apple Watch voor hetzelfde bedrag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

<verkeerd topic>

[ Voor 93% gewijzigd door kmf op 17-09-2019 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The cameras in de iphone 11 pro are so improved that i think they are worth the year over year upgrade from last years models for the first time in a long time” - Nilay Patel

Dat is stevig voor een upgrade doe door sommige weg gezet wordt als niet eens S waardig.

Laat de postbode maar snel komen :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 17-09-2019 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spinozo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-04 23:10
Ja waar blijft die postbode nou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Rivanov schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:05:

Grappig dit is ook mijn upgrade pad. alleen naar de 11 Pro Max

[ Voor 4% gewijzigd door winwiz op 17-09-2019 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
D-Ed schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:46:
[...]

Gewoon een 11 én een Apple Watch voor hetzelfde bedrag 8)
#hoedan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Hij wil voor een Pro gaan (het begint te kriebelen maar twijfelt nog een beetje meen ik uit zijn bericht te lezen). Dan Kun je net zo goed voor een 11 niet Pro gaan aangezien de reviews laten zien dat ze weinig van elkaar verschillen, een extra lens en mooier scherm. Als hij het liefste ook nog een Apple Watch wil hebben dan Kun je die nu mooi voor zo’n €330,- krijgen en sla je dus twee vliegen in één klap _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
Donstil schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:48:
The cameras in de iphone 11 pro are so improved that i think they are worth the year over year upgrade from last years models for the first time in a long time” - Nilay Patel

Dat is stevig voor een upgrade doe door sommige weg gezet wordt als niet eens S waardig.

Laat de postbode maar snel komen :*)
Niet bepaald, het is de mening van Nilay Patel, de ultieme fanboy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:14:
Niet bepaald, het is mening van Nilay Patel, de ultieme fanboy.
Dat valt allemaal wel mee.
Hij was bij de X en Xs prima kritisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Inderdaad, Nilay was juist zeer ontevreden over de XS camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
Kan iemand mij het verschil uitleggen met de Iphone xs en de Iphone 11? Ik weet dat er een LCD scherm in de 11 zit maar is de camera van de 11 beter dan de iphone xs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Rivanov schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:21:
Inderdaad, Nilay was juist zeer ontevreden over de XS camera.
Juist daarom twijfel ik meer aan zijn opinie omdat het behoorlijk van elkaar afwijkt terwijl het niet zo beduidend van elkaar zou moeten afwijken naar mijn mening. Ondanks dat ben ik zeer benieuwd naar mijn eigen ervaring, laat maar komen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
d.castello schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:27:
Kan iemand mij het verschil uitleggen met de Iphone xs en de Iphone 11? Ik weet dat er een LCD scherm in de 11 zit maar is de camera van de 11 beter dan de iphone xs?
Wel een beetje lui niet? :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Jaymone schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:40:
[...]

Juist daarom twijfel ik meer aan zijn opinie omdat het behoorlijk van elkaar afwijkt terwijl het niet zo beduidend van elkaar zou moeten afwijken naar mijn mening. Ondanks dat ben ik zeer benieuwd naar mijn eigen ervaring, laat maar komen :)
Daarom moet je ook altijd zoveel mogelijk verschillende reviews lezen om een gemiddelde te krijgen.
En uiteindelijk blijft je persoonlijke mening de belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
d.castello schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:27:
Wat heb je zelf al gevonden over de verschillen van de camera? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Jaymone schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:40:
[...]

Die snap ik niet.. Ik heb beiden reviews gezien (Pro en 11) en hij geeft ook aan waar hij zo positief over is tov de Xs.. Goede onderbouwing met voorbeelden dus dat is toch júist goed van een reviewer?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• overtones
Alle relevante reviews in een playlist :P inclusief iJustine uiteraard.

[ Voor 99% gewijzigd door overtones op 17-09-2019 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
WouterL schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:53:
[...]

WSJ staat zoals gewoonlijk achter een paywall :)
Heb ze niet gecontroleerd. Was even een copy/paste vanuit het MacRumors forum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:34
Zelf op zich wel benieuwd naar de review van MKBHD, maakt altijd goede items naar mijn idee

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Pagina: 1 ... 9 ... 36 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6