Wat is de favoriete ‘case’ bij midnight green...!
Wat je zelf mooi vindt toch?MilesD. schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:57:
Transparant ultraslim.MilesD. schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:57:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Naked gebruiken!MilesD. schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:57:
Heb je een linkje?
Het is weer September 2025 :)
En een vlak toestel...... het design van de 5/5S staat nog steeds als een huis, zou graag zien dat de volgende iPhone weer gewoon een verzonken camera unit heeftRuud0012 schreef op zondag 15 september 2019 @ 09:32:
[...]
Alle kleine beetjes helpen. 5 uur voor de pro Max is best veel.
Als Apple hem 1,0 mm dikker hadden gemaakt had je zomaar 12,5 uur extra gehad. 😂
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Heb deze besteld.
https://www.bol.com/nl/p/...-tr-wit/9200000119792460/
Gebruik al jaren voor al m'n iPhones een transparante ultraslim siliconen case. Normaal altijd via AliExpress, maar die komen nu niet op tijd binnen. Vandaar nu via Bol.com
Bestel er binnenkort wel weer een paar nieuwe via AliExpress zodat ik reserve heb en kan wisselen zodra ze verkleuren.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb iPhone Xs max en wilde misschien niet upgraden kost natuurlijk weer veel geld. Maar ik heb nu maar 64gb en eigenlijk is dat wat te weinig vind ik voor de toekomst. Ik zag al nieuwe pro max heeft beter batterij en camera maar in hoeverre zal men verschil merken met de a13 chip? Ik speel wel ook zwaardere games.
Edit: ik heb inmiddels knoop doorgehakt en de iPhone Pro max 256gb spacegray besteld bij bol.com voor 1429 euro😃🎉
Edit: ik heb inmiddels knoop doorgehakt en de iPhone Pro max 256gb spacegray besteld bij bol.com voor 1429 euro😃🎉
Thanks voor de tip! Zocht nog een hoesje, naast de lederen van Apple, voor naar de sportschool. Dit is een mooie voor ernaast.Rivanov schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:25:
[...]
Heb deze besteld.
https://www.bol.com/nl/p/...-tr-wit/9200000119792460/
Gebruik al jaren voor al m'n iPhones een transparante ultraslim siliconen case. Normaal altijd via AliExpress, maar die komen nu niet op tijd binnen. Vandaar nu via Bol.com
Bestel er binnenkort wel weer een paar nieuwe via AliExpress zodat ik reserve heb en kan wisselen zodra ze verkleuren.
Heeft direct te maken met het soort kunststof, en niks met de kleur (of het ontbreken daarvan).
Denk dat als je hem bij Apple besteld hij sneller geleverd zal worden. Ik zou hem sowieso niet bij Bol.com bestellen maar gewoon direct bij Apple. Waarschijnlijk sta je helemaal achteraan de rij bij hun en de levering die ze krijgen is altijd heel summier.elaho schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:43:
Ik heb iPhone Xs max en wilde misschien niet upgraden kost natuurlijk weer veel geld. Maar ik heb nu maar 64gb en eigenlijk is dat wat te weinig vind ik voor de toekomst. Ik zag al nieuwe pro max heeft beter batterij en camera maar in hoeverre zal men verschil merken met de a13 chip? Ik speel wel ook zwaardere games.
Ik heb bij bol.com besteld omdat bij defect ik hem makkelijk kan opsturen. Ik woon niet dichtbij Apple store. Ook heeft bol.com 30 dagen probeer garantie😊. En ze hebben een eigen reparatiedienst werd mij verteld. Ik hoop dat ik hem ook op 20 september krijg en anders wat later vind ik ook niet zo heel erg. 👍
Waar ik wel benieuwd naar ben is in hoeverre jullie AppleCare+ afsluiten of misschien een smartphone verzekering nemen?
Nog nooit gedaan voor m'n iPhone.Vicje schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:58:
Waar ik wel benieuwd naar ben is in hoeverre jullie AppleCare+ afsluiten of misschien een smartphone verzekering nemen?
Nog nooit gedaan voor m'n iPhone.Vicje schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:58:
Ah oké ik snap het. 20 september zit er niet in. Ga maar uit van de een na laatste/laatste week oktoberelaho schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:49:
Ik heb bij bol.com besteld omdat bij defect ik hem makkelijk kan opsturen. Ik woon niet dichtbij Apple store. Ook heeft bol.com 30 dagen probeer garantie😊. En ze hebben een eigen reparatiedienst werd mij verteld. Ik hoop dat ik hem ook op 20 september krijg en anders wat later vind ik ook niet zo heel erg. 👍
Zit inbegrepen in miin huishoudensverzekering, inclusief diefstal en verlies. Nooit AppleCare+ gehad.Vicje schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:58:
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Ik kwam vandaag deze tegen: https://nudient.nl/produc...-hoesje-v2-majestic-greenMilesD. schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:57:
Normaal ben ik meer van de leren hoesjes van Apple, maar de zwarte en blauwe hoesjes staat imho niet zo lekker bij de Midnight Green.
Het gele leren hoesje van Apple vind ik er dan wel goed bij staan, maar die is wel weer erg heftig!
Ik heb een BuitenDeDeur verzekering van Rabobank. 6 euro per maand, alle spullen buiten de deur tot 3.000 euro verzekerd. Zo is ook mijn macbook en spiegelreflexcam etc etc verzekerdVicje schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:58:
Hebben jullie de fotos ook op optimaliseren staan ?
Ik heb nu ong 30.000 fotos en 256 gb.
Nu maar 64 gb op nieuwe iphone dus zal deze functie moeten aanschakelen. De recente fotos worden die wel in voledige resolutie ingeschakeld ?
Nu maar 64 gb op nieuwe iphone dus zal deze functie moeten aanschakelen. De recente fotos worden die wel in voledige resolutie ingeschakeld ?
Er wordt pas gecomprimeerd wanneer de iPhone behoefte heeft aan ruimte, denk ik.svenn15 schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:59:
Hebben jullie de fotos ook op optimaliseren staan ?
Ik heb die functie zelf nooit nodig gehad, dus staat uit bij mij. Maar als Apple dezelfde logica aanhoudt als het updaten en uploaden van de fotobibliotheek, dan wordt er pas gecomprimeerd wanneer de telefoon uit staat en op de lader is met WiFi aan.
Geeft niet ik heb nu nog een iPhone dus kan wachten. Heb ik veel voorpret🎉😃mprkooij schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:45:
[...]
Ah oké ik snap het. 20 september zit er niet in. Ga maar uit van de een na laatste/laatste week oktober
Ik zit nog te twijfelen om de 11 Pro naakt (wel een tempered glass screenprotector voor) te gaan gebruiken of om toch voor een hoesje te gaan. Ik heb altijd een hoesje gebruikt voor mijn telefoons, maar toch stoor ik me er altijd aan. Ik ben daarnaast erg voorzichtig met mijn spullen (de fietsenmaker dacht dat ik na 10 jaar de fiets te gebruiken voor school deze de klas mee in had genomen). Maar het risico dat de telefoon toch een keer valt is me te groot. Daarom zit ik te twijfelen om dan misschien AppleCare+ te nemen. Wat zijn jullie ervaringen hier mee? Is de prijs (€229 geloof ik dat het is?) rechtmatig voor wat je er voor terug krijgt of adviseren jullie om toch voor een (dun) hoesje te gaan?
Heeft de witte/silver uitvoering weer dezelfde rand zoals de X
Die kan ik namelijk mooi polijsten.
Mijn boefje is liev!
Ik heb een tech21 bookcase voor mijn iPhone er bij gekocht. Die beschermt tot 3 meter bij vallen. Het is toch toestel van over de 1400 euro. Het hoesje was 49,95.
Denk het wel ja, idd mijn X heeft het ook.JB schreef op zondag 15 september 2019 @ 21:22:
Heeft de witte/silver uitvoering weer dezelfde rand zoals de XDie kan ik namelijk mooi polijsten.
Zijn zoveel verzekeringen die je vaak al hebt en waar je via kunt claimen, inboedel of reisverzekering bijvoorbeeld.
Zelf verzeker ik niks en gebruik ik geen screenprotector of hoesje. Gewoon voorzichtig zijn en stel ik heb een keer pech, jammer dan en betaal ik gewoon uit eigen zak de reparatie. Heb sinds de iPhone 4S nog nooit schade gehad dus al valt mijn huidige iPhone eens kapot heb ik nog altijd een hoop geld bespaard tov hoesjes kopen en verzekering(en) afsluiten.
Jup. Met een capecod doekje polijst ik die randen ook altijd.JB schreef op zondag 15 september 2019 @ 21:22:
Heeft de witte/silver uitvoering weer dezelfde rand zoals de XDie kan ik namelijk mooi polijsten.
Hier is het aftellen al begonnen. Nog zes nachtjes!
Doen jullie 'm als nieuwe iPhone instellen of alles laten overzetten? Wil 'm misschien overnieuw instellen omdat ik o.a. wat problemen had met de Mail app en het pushen van nieuwe mails
Maar dat is wel effe flink wat werk..

Nee, alleen voor mijn eerste iPhone heb ik een verzekering gehad. Daarna nooit meer.Vicje schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:58:
In de zeven jaar dat ik een iPhone heb, heb ik 1x het scherm moeten laten vervangen omdat daar een ongelukje mee was gebeurd. Dat scherm kostte € 190 (voor een iPhone 7 plus, reparatie bij Apple).
Dus even rekenen: € 190 / 7 = € 27 per jaar. Voor dat bedrag heb je geen verzekering en kan ik makkelijk nog wel een paar keer het scherm kapot laten vallen voordat een verzekering de moeite waard wordt.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Als je je oude iPhone naast de nieuwe zet en voor de rest alles in iCloud had ingeschakeld, zou ik gewoon lekker als nieuw instellen.Alexknl schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:33:
Doen jullie 'm als nieuwe iPhone instellen of alles laten overzetten? Wil 'm misschien overnieuw instellen omdat ik o.a. wat problemen had met de Mail app en het pushen van nieuwe mailsMaar dat is wel effe flink wat werk..
Die paar kleine dingen die jezelf moet doen valt dan reuze mee.
Ik ga hem ook als nieuwe installeren. Scheelt dat ik de oude nog heb wanneer ik de nieuwe krijg, dus kan ik heel autistisch ieder app op de juiste plaats zetten 
@Tartarus Waar heeft iCloud invloed op? Ik weet dat het voor de foto’s-app geldt, maar ben benieuwd welke nog meer
@Tartarus Waar heeft iCloud invloed op? Ik weet dat het voor de foto’s-app geldt, maar ben benieuwd welke nog meer
Ik gebruik iMessage zeer vaak, iCloud Keychain, Photos, Contacts, Calendars, zeg maar echt alles staat bij mij aan. En als je dan niet van een backup terugzet, is het reuze handig om daar alles in ingeschakeld te hebben. Dan hoef je zoals je zelf zei inderdaad alleen nog maar apps in juiste volgorde te zetten en in te loggen in de nodige apps.mr.JamesBond schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:38:
Ik ga hem ook als nieuwe installeren. Scheelt dat ik de oude nog heb wanneer ik de nieuwe krijg, dus kan ik heel autistisch ieder app op de juiste plaats zetten
Overigens heb ik zelf wel eens eerder mijn iPhone als nieuw hersteld en toen hielp het dat ik heel ‘autistisch’ zoals je dat zelf verwoordde screenshots had gemaakt van mijn home screen indeling.
Bij mij staat alles in iCloud. Dus ik ga ‘m als nieuw instellen. Wil geen enkel risico lopen dat er mogelijk corrupte files mee overgaan van m’n X.Alexknl schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:33:
Doen jullie 'm als nieuwe iPhone instellen of alles laten overzetten? Wil 'm misschien overnieuw instellen omdat ik o.a. wat problemen had met de Mail app en het pushen van nieuwe mailsMaar dat is wel effe flink wat werk..
Top. Ik heb ook alles in iCloud staan dus moet lukken.
Perfecte kans om iphone te ontdoen van de vele rotzooi apps
Nice! Ik ga gelijk checken of alles gesynchroniseerd is in iCloud. Merci pour le tip!Tartarus schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:42:
[...]
Ik gebruik iMessage zeer vaak, iCloud Keychain, Photos, Contacts, Calendars, zeg maar echt alles staat bij mij aan. En als je dan niet van een backup terugzet, is het reuze handig om daar alles in ingeschakeld te hebben. Dan hoef je zoals je zelf zei inderdaad alleen nog maar apps in juiste volgorde te zetten en in te loggen in de nodige apps.
Overigens heb ik zelf wel eens eerder mijn iPhone als nieuw hersteld en toen hielp het dat ik heel ‘autistisch’ zoals je dat zelf verwoordde screenshots had gemaakt van mijn home screen indeling.
😀 Dat is juist het leuke aan nieuwe iPhones, al die ‘overbodige’ apps uitproberen met de betere prestaties en beeld/geluid.Alexknl schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:50:
Top. Ik heb ook alles in iCloud staan dus moet lukken.
Ik ben zeer benieuwd of ik me overweldigd ga voelen door de verschillen tussen mijn huidige iPhone 7 Plus en de Pro Max.
Opnieuw instellen vind ik altijd wel een fijne manier om ook eens van die overbodige apps af te komen.Alexknl schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:33:
Ik doe dat wel eens en installeer dan de apps alleen als ik ze nodig heb, ruimt enorm op.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Het zal mij benieuwen.. Denk zelf dat het een broodje aap verhaal is. Als het een feature zou zijn, had Apple dit vast en zeker wel aangekondigd..
https://www.iphoned.nl/ni...raadloos-opladen-airpods/
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Ik vermoed dat Apple eindelijk eens heeft geleerd van voorbarige aankondigingen en deze keer de eer aan zichzelf heeft gehouden en daarom niet heeft gerept over deze feature.crazylegs schreef op zondag 15 september 2019 @ 23:40:
Het zal mij benieuwen.. Denk zelf dat het een broodje aap verhaal is. Als het een feature zou zijn, had Apple dit vast en zeker wel aangekondigd..
Mocht Apple het toch gaan inschakelen na een tijdje, mooi meegenomen, maar het is voor mij zeer zeker geen dooddoener.
Voor mij ook niet, ik ga hoe dan ook veel plezier beleven aan m'n 11 pro max ga ik vanuit, of deze functie er nou wel of niet in zit.Tartarus schreef op zondag 15 september 2019 @ 23:43:
[...]
Ik vermoed dat Apple eindelijk eens heeft geleerd van voorbarige aankondigingen en deze keer de eer aan zichzelf heeft gehouden en daarom niet heeft gerept over deze feature.
Mocht Apple het toch gaan inschakelen na een tijdje, mooi meegenomen, maar het is voor mij zeer zeker geen dooddoener.
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Ik zet al vanaf de iPhone 6 (en heb elk jaar de nieuwe) mijn backup terug via iTunes en heb nooit problemen gehad. Als je een gecodeerde backup maakt via ITunes staan 95% van je apps al ingelogd . Behalve de bankapps moet je opnieuw instellenAlexknl schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:33:
Altijd herstel uit backup, clean install is een totale hel. Ik gebruik daarvoor iMazing, die maakt tevens van alle iPhone’s in huis volledig automatisch backups vanaf en naar m’n NAS.Alexknl schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:33:
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ik heb 2 jaar lang een iphone 8plus zonder screenprotector gebruikt en daar zat een heel miniscuul haarkrasje op. Die alleen zichtbaar was als je het scherm heel goed schoonmaakte en ontdeed van de natuurlijk vetten van je vingers en in de goede hoek in het licht hield. Maar voor de rest nooit zichtbaar geweest. Ik had daarvoor een s6 edge die maakte ik schoon en toen schrok ik hoeveel krassen er op zaten binnen 3 dagen. Met die 8plus ging ik een stuk ruwer om en daar nooit problemen mee gehad.
mr.JamesBond schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 14:28:
[...]
Heb je (kleine) (haar)krasjes op het scherm?
[...]
Nice! Ik twijfel, want ik heb nu ook een kleine barst op de screenprotector van mijn iPhone, toen hij in de trein uit mijn broekzak gleed. Ik probeer sws zo veel mogelijk mijn iPhone in de binnenzak van mijn jas te doen.
Is dat hoesje een geintje of kan je dat ding echt kopen? Ik hoor vandaag terug van Vodafone en als ik toch nog een 11pro kan krijgen moet ik dat hoesje hebben. Vind dat camera gevaarte oerlelijk maar zie de achterkant toch nooit en zo vind het wel humor 
icegodd schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 17:45:
[Afbeelding]
Samsung phone case op een apple telefoon.....
Wat vind je er een hel aan? Bij mij zit alles in iCloud opgeslagen, dus het wordt vanzelf gesynchroniseerd. Risico wat je met een backup loopt, is dat er mogelijk corrupte files mee overgezet worden waardoor je weer rare symptomen krijgt op je nieuwe toestel. Zeker in het geval van batterijduur wil ik daar nooit een risico mee lopen. Dus iedere telefoon-upgrade voorzie ik van een verse installatie. Voelt ook altijd weer lekker clean.WhatsappHack schreef op maandag 16 september 2019 @ 01:12:
[...]
Altijd herstel uit backup, clean install is een totale hel. Ik gebruik daarvoor iMazing, die maakt tevens van alle iPhone’s in huis volledig automatisch backups vanaf en naar m’n NAS.
Draai al beta's sinds iOS7 en altijd gewoon backup terug gezet op nieuw toestelRivanov schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:46:
[...]
Bij mij staat alles in iCloud. Dus ik ga ‘m als nieuw instellen. Wil geen enkel risico lopen dat er mogelijk corrupte files mee overgaan van m’n X.
Ik heb voor m'n iPhone gewoon een verzekering bij Vodafone. Tot nu toe goede ervaringen mee. Behalve de koeriers van Dynalogic die ze gebruiken voor de reparaties dan. Met m'n s6 edge zag ik dat Mohammed (naam van de koerier) bij mij in de straat stond dus ik zet m'n leentoestel uit en pak hem in en wacht. Geen Mohammed. Krijg ik een mail dat ik niet thuis was terwijl ik stond te wachten in de deuropening. Alleen waar ik woon heb je 2 rijen flats 1 even en 1 oneven. Ik denk dat hij alleen maar oneven zag en geen zin had om z'n auto uit te komen. M'n telefoonnummer was ook bekend bij Dynalogic want stond op de bon zag ik toen Ali de volgende dag wel kwam.Vicje schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:58:
P.S. er zijn vast mensen die denken dat ik een racist ben omdat ik dit zo schrijf en het een Mohammed betreft. Dit is echter niet waar. Als het een Jan, Klaas of Pieter had geweest had ik het net zo'n grote lul gevonden
[ Voor 5% gewijzigd door mike30 op 16-09-2019 08:26 ]
Net gebeld met Vodafone en ga vandaag m'n huidige xs inleveren (waarschijnlijk) en m'n bestelling annuleren. Als ik dan een nieuwe 11pro bestel via de mail van ziggo die ik gehad heb. Sta ik dan achter in de rij en moet ik dan weken wachten op m'n nieuwe telefoon? M'n pa heeft nog wel een Samsung liggen die ik voor nu ff kan gebruiken maar als ik dan weken of langer moet wachten twijfel ik toch of ik het wel waard vind.
Jep achter in de rij. Via providers weet je sowieso nooit wanneer je je toestel kan verwachten. Kan meevallen maar ook (zwaar) tegenvallen.mike30 schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:30:
Net gebeld met Vodafone en ga vandaag m'n huidige xs inleveren (waarschijnlijk) en m'n bestelling annuleren. Als ik dan een nieuwe 11pro bestel via de mail van ziggo die ik gehad heb. Sta ik dan achter in de rij en moet ik dan weken wachten op m'n nieuwe telefoon? M'n pa heeft nog wel een Samsung liggen die ik voor nu ff kan gebruiken maar als ik dan weken of langer moet wachten twijfel ik toch of ik het wel waard vind.
Dynalogic moet je ook ten alle tijden vermijden...
Mijn boefje is liev!
Met vodafone zit ik er een beetje aan vast. De reparaties ben ik tevreden over. De koeriers wat minder. De koerier die m'n toestel kwam terug brengen ging half uit z'n dak toen ik me omdraaide en m'n gang in liep om ff de doos op m'n gangkastje te leggen. Ik zeg wat denk je dat ik ga doen dan? Je staat in m'n deuropeningJB schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:43:
Dynalogic moet je ook ten alle tijden vermijden...
de koeriers zouden wel een lesje klantvriendelijkheid mogen hebben. Weet wel dat ze alleen maar alles rondbrengen en veel moeten doen maar toen ik elektricien was deed ik ook tussen de 10 a 15 woningbouw bonnen op een dag maar liep ik ook niet rond als een chagrijn
Ligt het nou aan mij of had ik nu al wat reviews moeten verwachten van Youtubers over de iPhone 11/Pro/Max (iJustine, Mr. Mobile, mrwhosetheboss) etc.?
Ik neem aan dat ze al een toestel hebben gekregen om te kunnen testen/reviewen.
Daar wacht ik ook op. De eerste real life filmpjes van de nieuwe iPhone(s).Knamix schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:01:
Ligt het nou aan mij of had ik nu al wat reviews moeten verwachten van Youtubers over de iPhone 11/Pro/Max (iJustine, Mr. Mobile, mrwhosetheboss) etc.?
Mijn boefje is liev!
Heb ook nog niets van Marques Brownlee of Ijustine voorbij zien komen behalve dan van het Apple event. Als ze een toestel hadden gehad dan had Ijustine er echt wel een video van gemaakt. Weet zeker dat zij ergens op d'r lichaam zo'n Apple logo getatoeerd heeft staan. Behalve dan d'r mario trampstamp.Knamix schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:01:
Wie? Daar zie ik liever fimpjes vanmike30 schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:04:
[...]
Weet zeker dat zij ergens op d'r lichaam zo'n Apple logo getatoeerd heeft staan. Behalve dan d'r mario trampstamp.
Mijn boefje is liev!
Review embargo gaat er meestal dinsdag/woensdag vanaf. Dan kun je ook reviews verwachtenJB schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:03:
[...]
Daar wacht ik ook op. De eerste real life filmpjes van de nieuwe iPhone(s).
Ik lees net een tweet van haar van 2 dagen geleden dat ze bezig is met een iphone 11 video. Dus denk dat ze er dan waarschijnlijk wel een of meerdere heeft maar idd moet wachten op het embargo.Rub147 schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:06:
[...]
Review embargo gaat er meestal dinsdag vanaf. Dan kun je ook reviews verwachten
Ben vooral bang dat de hoekjes van de aan-uit schakelaar en volume blijft hangen achter iets en de knopjes van het hoesje daarna niet meer goed werken. Voor de rest qua kleur is hij wel erg mooiThothaa schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:54:
[...]
Ik kwam vandaag deze tegen: https://nudient.nl/produc...-hoesje-v2-majestic-green
Normaal ben ik meer van de leren hoesjes van Apple, maar de zwarte en blauwe hoesjes staat imho niet zo lekker bij de Midnight Green.
Het gele leren hoesje van Apple vind ik er dan wel goed bij staan, maar die is wel weer erg heftig!
als je googled op Ijustine en Mario tattoo eerste filmpje. Maar op film is het nogal een tutje dus dan zal het in het echt wel een beest zijn. Maar ik houd er over op want is vrij off topic
Kans is groot dat het wel waar is en idd later via software update beschikbaar gaat komen.crazylegs schreef op zondag 15 september 2019 @ 23:40:
https://www.businessinsid...9?international=true&r=US
The Apple logo will now be positioned on the center of the new iPhone’s back, instead of its top third, in order to show users where to place their Apple Watch or AirPods to wirelessly charge, another new feature debuting, according to Bloomberg.
En zou voor mij een nice to have zijn en minimaal iets toevoegen
Ik hoop echt dat dit nog beschikbaar komt. Zou een oplader minder zijn voor op reis als mijn Apple Watch er ook mee opgeladen kan wordensbmuc schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:15:
[...]
Kans is groot dat het wel waar is en idd later via software update beschikbaar gaat komen.
https://www.businessinsid...9?international=true&r=US
The Apple logo will now be positioned on the center of the new iPhone’s back, instead of its top third, in order to show users where to place their Apple Watch or AirPods to wirelessly charge, another new feature debuting, according to Bloomberg.
En zou voor mij een nice to have zijn en minimaal iets toevoegen
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Maar het ging toch om de prijs niet om de nieuwe telefoon?mike30 schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:30:
Dan annuleer je het boeltje toch en neem je gelijk een nieuw en goedkoper abonnement met een XS. Dan heb je toch wat je wilde?
Als je van iCloud synced doe je toch juist geen verse installatie? Dan zet je gewoon je reservekopie terug.Rivanov schreef op maandag 16 september 2019 @ 07:05:
[...]
Wat vind je er een hel aan? Bij mij zit alles in iCloud opgeslagen, dus het wordt vanzelf gesynchroniseerd. Risico wat je met een backup loopt, is dat er mogelijk corrupte files mee overgezet worden waardoor je weer rare symptomen krijgt op je nieuwe toestel. Zeker in het geval van batterijduur wil ik daar nooit een risico mee lopen. Dus iedere telefoon-upgrade voorzie ik van een verse installatie. Voelt ook altijd weer lekker clean.
Ik heb besloten mijn aanschaf uit te stellen. Ben even van de hype train afgestapt en mijn verstand aangesproken. Ik heb een 8 Plus die het nog prima doet en ook qua snelheid helemaal niks te klagen. Ik houd mijn geld lekker vast mocht ik in de toekomst een nieuwe TV of laptop nodig hebben. Wel wil ik een Watch 5 bestellen, dus daar blijft het voorlopig even bij.
Dat gezegd hebbende hoop ik dat iedereen hier veel plezier aan zijn 11 Pro gaat beleven. Ik ben benieuwd naar de ervaringen.
Ik ga hem zo annuleren maar het rare is dat ik geen goedkoper abbo vind met een xs (max) iig niet bij Vodafone want daar heb ik als eerste naar gevraagd. En wil wel bij Vodafone blijvenDonstil schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:31:
[...]
Maar het ging toch om de prijs niet om de nieuwe telefoon?
Dan annuleer je het boeltje toch en neem je gelijk een nieuw en goedkoper abonnement met een XS. Dan heb je toch wat je wilde?
Mhmm daar zeg je wat! Zo had ik het nog niet bekeken. Toevallig gister al besteld, ik ben benieuwd.TNO schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:09:
[...]
Ben vooral bang dat de hoekjes van de aan-uit schakelaar en volume blijft hangen achter iets en de knopjes van het hoesje daarna niet meer goed werken. Voor de rest qua kleur is hij wel erg mooi

Misschien dat ik er ook nog wel een leren Apple hoesje bij koop a.s. vrijdag als in in de winkel ben.
Nee, ik stel mijn telefoon als nieuw in en stel vervolgens mijn iCloud account in. Dan worden mijn Contacten, Agenda, Mail, iMessages etc allemaal gedownload. Zet dus geen iCloud backup terug, maar enkel de data binnen iCloud.bram1984 schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:47:
[...]
Als je van iCloud synced doe je toch juist geen verse installatie? Dan zet je gewoon je reservekopie terug.
Ik heb besloten mijn aanschaf uit te stellen. Ben even van de hype train afgestapt en mijn verstand aangesproken. Ik heb een 8 Plus die het nog prima doet en ook qua snelheid helemaal niks te klagen. Ik houd mijn geld lekker vast mocht ik in de toekomst een nieuwe TV of laptop nodig hebben. Wel wil ik een Watch 5 bestellen, dus daar blijft het voorlopig even bij.![]()
Dat gezegd hebbende hoop ik dat iedereen hier veel plezier aan zijn 11 Pro gaat beleven. Ik ben benieuwd naar de ervaringen.
Okay en worden dus niet je foto's en apps meegenomen?Rivanov schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:14:
[...]
Nee, ik stel mijn telefoon als nieuw in en stel vervolgens mijn iCloud account in. Dan worden mijn Contacten, Agenda, Mail, iMessages etc allemaal gedownload. Zet dus geen iCloud backup terug, maar enkel de data binnen iCloud.
Nee, die worden niet meegenomen als je dit niet aan hebt staan.bram1984 schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:17:
[...]
Okay en worden dus niet je foto's en apps meegenomen?
Ik doe het altijd op dezelfde manier
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik heb de Iphone xs, en mag verlengen. Ik twijfel enorm tussen de Iphone 11 of de Pro max....ik begreep dat het verschil voornamelijk het scherm en inzoomen is? Hoe denken jullie er over?
Ik heb nooit een hoesje gebruikt, ik ga dan wel echt super super netjes om met mijn spullen. Een glasplaat zou ik zeker doen.Herax10NL schreef op zondag 15 september 2019 @ 21:21:
Ik zit nog te twijfelen om de 11 Pro naakt (wel een tempered glass screenprotector voor) te gaan gebruiken of om toch voor een hoesje te gaan. Ik heb altijd een hoesje gebruikt voor mijn telefoons, maar toch stoor ik me er altijd aan. Ik ben daarnaast erg voorzichtig met mijn spullen (de fietsenmaker dacht dat ik na 10 jaar de fiets te gebruiken voor school deze de klas mee in had genomen). Maar het risico dat de telefoon toch een keer valt is me te groot. Daarom zit ik te twijfelen om dan misschien AppleCare+ te nemen. Wat zijn jullie ervaringen hier mee? Is de prijs (€229 geloof ik dat het is?) rechtmatig voor wat je er voor terug krijgt of adviseren jullie om toch voor een (dun) hoesje te gaan?
Komende van een Xs zou ik zeker de Pro Max overwegen ivm scherm.d.castello schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:38:
Ik heb de Iphone xs, en mag verlengen. Ik twijfel enorm tussen de Iphone 11 of de Pro max....ik begreep dat het verschil voornamelijk het scherm en inzoomen is? Hoe denken jullie er over?
Vanaf een iPhone 6,7,8 kan ik me voorstellen dat je een iPhone 11 gaat overwegen, maar dat is mijn blik hierop
Het is weer September 2025 :)
Oke duidelijk, elk jaar zeg ik tegen mezelf ik sla over. Eindstand elk jaar heb ik het nieuwe modelJaymone schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:41:
[...]
Komende van een Xs zou ik zeker de Pro Max overwegen ivm scherm.
Vanaf een iPhone 6,7,8 kan ik me voorstellen dat je een iPhone 11 gaat overwegen, maar dat is mijn blik hierop

Ik verwacht dat het verschil in scherm minimaal is. Je zal het voornamelijk voor de camera moeten doen, het is dat ik een zoontje heb van bijna 1 jaar en heel veel foto's en filmpjes maak anders zou ik "gewoon" voor de 11 gaan.d.castello schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:38:
Ik weet wel dat het een verademing is met polaroid. Die LCD schermen zijn drama en als je al een Xs hebt, ga je gewoon terug in de tijd voor meer geld... Kun je beter de Xs houden IMHO.sbmuc schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:45:
[...]
Ik verwacht dat het verschil in scherm minimaal is. Je zal het voornamelijk voor de camera moeten doen, het is dat ik een zoontje heb van bijna 1 jaar en heel veel foto's en filmpjes maak anders zou ik "gewoon" voor de 11 gaan.
Mijn boefje is liev!
Ik ga voor de pro max, ben benieuwd naar de mat groene kleur....vrijdag even naar Apple. Ik vermoed geen stormloop? Kon vorig jaar gewoon doorlopen.sbmuc schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:45:
[...]
Ik verwacht dat het verschil in scherm minimaal is. Je zal het voornamelijk voor de camera moeten doen, het is dat ik een zoontje heb van bijna 1 jaar en heel veel foto's en filmpjes maak anders zou ik "gewoon" voor de 11 gaan.
Liggen die toestellen wel al bij een Amac in de winkel?
Mijn boefje is liev!
Eh, als je een backup terugzet uit iCloud is het ook niet clean meer en dat kan in principe ook corrupt zijn - als je je daar zorgen om maakt.Rivanov schreef op maandag 16 september 2019 @ 07:05:
[...]
Wat vind je er een hel aan? Bij mij zit alles in iCloud opgeslagen, dus het wordt vanzelf gesynchroniseerd. Risico wat je met een backup loopt, is dat er mogelijk corrupte files mee overgezet worden waardoor je weer rare symptomen krijgt op je nieuwe toestel. Zeker in het geval van batterijduur wil ik daar nooit een risico mee lopen. Dus iedere telefoon-upgrade voorzie ik van een verse installatie. Voelt ook altijd weer lekker clean.
Ik heb het overigens echt nog nooit meegemaakt dat er iets mis is met een backup.
Met een “clean install” dacht ik dat men bedoelde helemaal opnieuw beginnen, dus apps handmatig installeren, instellingen weg, etc. Dat is een hel. Gewoon je iCloud-backup terugzetten is een heel ander verhaal.
Overigens maak ik geen backups in iCloud, ik kijk wel uit.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Nee, sowieso niet voor de 20e en ik denk zelfs pas later.JB schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:01:
Liggen die toestellen wel al bij een Amac in de winkel?
Ik zit er aan te denken om een clean Install te doen op de nieuwe 11 Pro Max aanstaande vrijdag, maar zie er een beetje tegenop. Ik heb nu een X met ~20 gig in gebruik aan "anders" volgens de instellingen, hier wil ik dan ook grotendeels van afkomen hiermee. Ik doe backups normaal via iCloud, zou een iTunes backup dit eventueel kunnen fixen of is een clean Install de enige manier?
Is die overige data toevallig van “Systeem”? Zo ja, geen zorgen om maken en negeren.Hemmik schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:23:
Ik zit er aan te denken om een clean Install te doen op de nieuwe 11 Pro Max aanstaande vrijdag, maar zie er een beetje tegenop. Ik heb nu een X met ~20 gig in gebruik aan "anders" volgens de instellingen, hier wil ik dan ook grotendeels van afkomen hiermee. Ik doe backups normaal via iCloud, zou een iTunes backup dit eventueel kunnen fixen of is een clean Install de enige manier?
Systeem neemt 5,34GB in beslag, "Anders" 22,17.WhatsappHack schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:37:
[...]
Is die overige data toevallig van “Systeem”? Zo ja, geen zorgen om maken en negeren.
Je kunt beter ook onderin dat scherm kijken welke apps veel data opslaan. Soms is het heel verklaarbaar en daar veranderd een schone installatie weinig aan als je weer dezelfde functionaliteit terug wil hebben. TomTom Go neemt bijvoorbeeld 6.12 GB in beslag bij mij.
Ik kijk meestal vooraf welke apps ik toch niet meer gebruik en verwijder die regelmatig. Die worden dus ook niet meer meegenomen in je iCloud backup
Ik kijk meestal vooraf welke apps ik toch niet meer gebruik en verwijder die regelmatig. Die worden dus ook niet meer meegenomen in je iCloud backup
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Dank, maar hier lijkt het niet echt aan te liggen. Ik doe dit regelmatig maar onder de 20 gig komt "Anders" niet...winwiz schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:55:
Je kunt beter ook onderin dat scherm kijken welke apps veel data opslaan. Soms is het heel verklaarbaar en daar veranderd een schone installatie weinig aan als je weer dezelfde functionaliteit terug wil hebben. TomTom Go neemt bijvoorbeeld 6.12 GB in beslag bij mij.
Je pr0n even opruimenHemmik schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:57:
[...]
Dank, maar hier lijkt het niet echt aan te liggen. Ik doe dit regelmatig maar onder de 20 gig komt "Anders" niet...
Mijn boefje is liev!
Het viel me op dat Apple met de introductie van de iPhone 11 verschillende prijzen voor geheugen upgrades rekent. Ik heb ze hier uitgerekend:

De opslaggeheugen-upgrade naar 256 GB bij de iPhone 11 is het duurst, en daarna de upgrades van de iPhone 11 Pro. Van 64 naar 128 GB bij de iPhone 8, XR en 11 voor €50 is per GB het goedkoopst.
Hier voor de volledigheid de geheugenupgradeprijzen van Apple's andere producten:

De opslaggeheugen-upgrade naar 256 GB bij de iPhone 11 is het duurst, en daarna de upgrades van de iPhone 11 Pro. Van 64 naar 128 GB bij de iPhone 8, XR en 11 voor €50 is per GB het goedkoopst.
Hier voor de volledigheid de geheugenupgradeprijzen van Apple's andere producten:

De upgrade van 64GB --> 256GB kost bij de hele 11 serie €170.
En bij de pro serie kost het verschil in scherm grootte €100.
Wel overigens jammer dat de pro standaard met 64GB komt
En bij de pro serie kost het verschil in scherm grootte €100.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Tja de reden is duidelijkR-utger schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:47:

Mijn boefje is liev!
Ik vergeet het elk jaar, maar wanneer worden de review embargo's ook alweer opgeheven? 20 september?
Jep dan zijn ze beschikbaar voor de gehele wereldWouterL schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:57:
Ik vergeet het elk jaar, maar wanneer worden de review embargo's ook alweer opgeheven? 20 september?
Nee eerder, waarschijnlijk morgen of woensdag.WouterL schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:57:
Ik hoop het.Donstil schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:38:
[...]
Nee eerder, waarschijnlijk morgen of woensdag.
Wil toch de eerste echt reviews afwachten om te zien wat de camera en de batterij gaat doen
Eigenlijk wil ik de pro max al bestellen, maar probeer een keer verstandig te zijn

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Afgelopen jaar was het op dinsdag zie ik.R-utger schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:06:
[...]
Ik hoop het.
Wil toch de eerste echt reviews afwachten om te zien wat de camera en de batterij gaat doen
Eigenlijk wil ik de pro max al bestellen, maar probeer een keer verstandig te zijn
Foto's ook want ik maak gebruik van iCloud Photo Library.bram1984 schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:17:
[...]
Okay en worden dus niet je foto's en apps meegenomen?
Ja dat is altijd, al moet ik zeggen dat 64gb in vrij veel gevallen nog goed te doen was. Bij de 7 plus was het 32gb of meteen 128gb, dat was de eerste keer dat ik wel moest upgraden..JB schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:50:
[...]
Tja de reden is duidelijkAls ik zie zou ik perfect uitkomen met de 128GB dat was voorheen ook met 16-64GB etc, doen ze slim
Per 1 oktober een nieuwe werkgever. Even afwachten wat de nieuwe telefoon gaat worden. Indien het een XS is dan laat ik het erbij, anders schaf ik zelf een iPhone 11 Pro aan. Wil middels de eSIM een dual sim gaan gebruiken. Heb momenteel een iPhone 7 en 8 via werk.
Iemand ervaringen met de dualsim via eSIM?
Iemand ervaringen met de dualsim via eSIM?
Helder, dus je moet alleen je apps handmatig terugzetten en spul als wifi opnieuw laten verbinden. Wellicht dat ik dat ook doe bij mijn volgende toestel.Rivanov schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:27:
[...]
Foto's ook want ik maak gebruik van iCloud Photo Library.
Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6