Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Geert1976
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
Apple iPhone 11 Pro Leather Case ''uit z'n doosje'' :+

das een flink groot gapend gat.....

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17:39

Famous

R 400+

RikDTC schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:22:
Ik gebruik nu bijna 3 jaar de iPhone 7 en wil dit jaar upgraden naar een nieuw model. Ben beetje aan het twijfelen tussen de XS, 11 en 11 Pro. Denken jullie dat de 11 Pro het geld waard is? Ik wil er minimaal wel weer 3 jaar mee doen. De XS is denk ik, kijkend naar de prijzen, nog wel beter dan de 11? Hoor graag jullie meningen!
Wij kunnen niet in jouw portemonnee kijken dus altijd lastig 'advies' geven.
Als ik in dezelfde schoenen stond zou ik wel voor de 11 Pro gaan.

Je doet er drie jaar mee en dit is de enige die nog "wat" waard is na drie jaar.
Daarnaast heb je gewoon een high end toestel (net als de 7) die naar 3 jaar nog steeds goed presteert. Helemaal nu met de grotere batterij die langer meegaat.

Xbox live: Ghesous

• RikDTC
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 16-09 13:17
Snap dat je niet in mijn portemonnee kan kijken maar de vraag was meer of de meerprijs van de 11 Pro zich naar jullie mening echt uitbetaald vergeleken met bijvoorbeeld de XS of de 11. Ik heb me nog niet echt verdiept in de grote verschillen tussen XS en 11, maar volgens mij zit er enkel een snellere chip in de 11 maar is de XSe qua scherm en camera nog steeds beter? Of waar schaal jij deze 2 telefoons?
Famous schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:31:
[...]

Wij kunnen niet in jouw portemonnee kijken dus altijd lastig 'advies' geven.
Als ik in dezelfde schoenen stond zou ik wel voor de 11 Pro gaan.

Je doet er drie jaar mee en dit is de enige die nog "wat" waard is na drie jaar.
Daarnaast heb je gewoon een high end toestel (net als de 7) die naar 3 jaar nog steeds goed presteert. Helemaal nu met de grotere batterij die langer meegaat.

• Famous

Famous

R 400+

RikDTC schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:36:
Snap dat je niet in mijn portemonnee kan kijken maar de vraag was meer of de meerprijs van de 11 Pro zich naar jullie mening echt uitbetaald vergeleken met bijvoorbeeld de XS of de 11. Ik heb me nog niet echt verdiept in de grote verschillen tussen XS en 11, maar volgens mij zit er enkel een snellere chip in de 11 maar is de XSe qua scherm en camera nog steeds beter? Of waar schaal jij deze 2 telefoons?

[...]
De 11 heeft inderdaad een snellere chip maar een slechter scherm ondanks dat die zelfs groter is!
iPhone XS heeft een OLED 5,8" en de 11 een 6,1 LCD scherm.

Je moet de iPhone 11 echt zien als de opvolger van de XR (het budget model).
Mijn schaal zou zijn iPhone 11 -> iPhone XS -> iPhone 11 Pro.

Meer leesvoer hier: https://www.techradar.com/news/iphone-11-vs-iphone-xs

wat een klote site is dat trouwens zeg.. met al die ads en vervelende pop-ups..

Famous wijzigde deze reactie 12-09-2019 09:46 (3%)

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17:01
Drial schreef op donderdag 12 september 2019 @ 08:25:
Wie heeft er hier een max? Ik twijfel echt of deze niet te groot is, heb in de winkel de formaten vergeleken maar de afweging blijft echt lastig.

Zijn er mensen die de max langdurig hebben gebruikt en niet meer anders willen? Of juist weer kleiner willen??
Ik heb al jaren een grote iPhone. Al sinds de iPhone 6 Plus. Toen ik het een jaar met de X moest doen, vond ik dat een vervelend jaar. De X was in formaat veel kleiner dan de toen iPhone 7S Plus en dat vond ik enorm balen.

Toen kwam de iPhone XS Max weer en ik zou niet anders meer willen! Een groot scherm is geweldig. Ik ben al jaren gewend hoe ik het scherm moet bedienen, dus kleiner zou ik juist minder fijn vinden.

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 16:55
@Famous Ja dat van die long press e.d. heb ik gelezen. Maar geeft je toestel dan ook feedback? Het klinkt in ieder geval als een achteruitgang ten opzichte van 3D Touch.

@RikDTC Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, maar ik heb een 8 Plus. Ik wil juist kleiner (de X schermen zijn nagenoeg net zo groot als mijn 8 Plus scherm, alleen in een veel kleinere behuizing, maar de 11 is buiten de chip om (ik ben nog hartstikke tevreden met de snelheid van de 8) niet een enorme vooruitgang. Hij mist ook de telelens. Dan is er dus de Xs 256GB (ik wil groter dan 64GB) en de 11 Pro 256GB, maar die ontlopen elkaar ook niet heel veel meer qua prijs.

• Famous

Famous

R 400+

bram1984 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:54:
@Famous Ja dat van die long press e.d. heb ik gelezen. Maar geeft je toestel dan ook feedback? Het klinkt in ieder geval als een achteruitgang ten opzichte van 3D Touch.
Als je een soft Press doet in iOS13 (oude 3D touch) krijg je een zachte haptic feedback, klein trilletje.

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 18:03
is nog niks bekend bij de providers ofwel?

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Basholtman
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 19-10 17:37
Nick25 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:17:
is nog niks bekend bij de providers ofwel?
Vrijdag 14 uur komt die bij KPN in de voorverkoop

• stijndevries86
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 11-10 20:16
Voorverkoop is overal om 14:00. Dan worden de prijzen ook bekend.

• Geert1976
  • Niet online
@dafmay ziet er naar uit dat de 11 Pro en Pro Max inderdaad beschikken over 6Gb RAM

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 19:53
Thx Geert (y) Voor mij nog een reden om over te stappen. Bedankt weer heh :P >:)

• Geert1976
  • Niet online
dafmay schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:57:
Thx Geert (y) Voor mij nog een reden om over te stappen. Bedankt weer heh :P >:)
haha

ik denk dat ze wat extra RAM erin gepompt hebben ivm de vele nieuwe camera mogelijkheden. Die zullen ook wel de nodige bitjes RAM opeisen ;)

• wopper
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19:47
harveydwijs2 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 08:51:
[...]

Ik ga voor de 11 Pro (heb nu een XS Max). Formaat is voor mij net iets te groot omdat ik hem vaak gebruik als ik in bed lig. Even snel Youtube, internet, games etc. Zeker als je op je zij lig merk je dat hij gewoon zwaar en lomp is (voor mijn hand).
De 11 Pro's zijn zwaarder geworden dan de XS, pas op voor je neus.

11 Pro
Gewicht
188 gram

XS Max
Gewicht
208 gram

XS
Gewicht
177 gram
dafmay schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:57:
Wat geeft meer RAM je als gebruiker, heb je een concreet voorbeeld?

wopper wijzigde deze reactie 12-09-2019 11:29 (20%)

PVoutput 4020WP Z-ZW en Z-ZO

• XiN-eViL
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 18-10 13:08

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Famous schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:04:
[...]

Als je een soft Press doet in iOS13 (oude 3D touch) krijg je een zachte haptic feedback, klein trilletje.
Zover ik weet is dit ook niet iets wat alleen voor de iPhone 11 geldt trouwens, ook bij oude iPhones 'verdwijnt' 3D Touch in principe en wordt het vervangen door Haptic Touch, toch?
Alsin dat is hoe het in iOS 13 nu is.

• TerrorSource
  • Registratie: januari 2011
Herax10NL schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:51:
Ik vraag me nog wel af of mijn iPhone X screenprotector (heb er altijd een op reserve) op een iPhone 11 Pro gaat passen. Ik heb nergens iets gezien van afwijkende maten, dus ik ga er vanuit dat het zou moeten werken?
Heb je hier al antwoord op gevonden?

Scherm grootte is volgens mij exact hetzelfde maar de behuizing is wel minimaal groter.

https://www.apple.com/nl/iphone/compare/

EDIT:
Als je bij de Belkin screenprotector kijkt zijn ze exact hetzelfde
https://www.apple.com/nl/...belkin-voor-iphone-11-pro

Compatibiliteit
iPhone 11 Pro
iPhone XS
iPhone X

TerrorSource wijzigde deze reactie 12-09-2019 11:24 (19%)

Tweakers V&A Ads
oa. Raspberry Pi 3b + 7Inch Touch Screen & Domotica

• Dennisweb

Zo, het middernachtblauwe siliconenhoesje is binnen. En een echt blijvertje. Morgen ga ik dus op zeker voor de zwarte iPhone 11 Pro Max.

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 11:04
Vraag me wel af hoe goed dat transparante hoesje zich houdt, ik koop nu altijd gewoon na een X aantal maanden een nieuwe voor 70 cent via aliexpress omdat die hoesjes telkens zo geel/vies worden naar verloop van tijd.

En ik twijfel nog, blijven bij de X of toch maar overstappen om weer 2 jaar vooruit te kunnen haha.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Geert1976 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 08:46:
voor de verpakking junkies: :+

de Midnight Green iPhone 11 Pro (Max) komt in een zwart doosje
Oei geil :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Nick25
Scrtz schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:47:
Vraag me wel af hoe goed dat transparante hoesje zich houdt, ik koop nu altijd gewoon na een X aantal maanden een nieuwe voor 70 cent via aliexpress omdat die hoesjes telkens zo geel/vies worden naar verloop van tijd.

En ik twijfel nog, blijven bij de X of toch maar overstappen om weer 2 jaar vooruit te kunnen haha.
Zelfde schuitje haha :9

• Scrtz
Ik denk dat alle Pro iPhones in een zwart doosje komen, niet alleen de midnight green. ^^

• Famous

Famous

R 400+

XiN-eViL schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:14:
[...]

Zover ik weet is dit ook niet iets wat alleen voor de iPhone 11 geldt trouwens, ook bij oude iPhones 'verdwijnt' 3D Touch in principe en wordt het vervangen door Haptic Touch, toch?
Alsin dat is hoe het in iOS 13 nu is.
Klopt ;)

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 19:31
Het is mij nog steeds niet duidelijk of de primary shooter (de standaard groothoeklens) een betere sensor heeft gekregen, of nog steeds exact hetzelfde werkt. Dus: is deze slechts software matig verbeterd of ook technisch (bijv. meer elementen en of grote pixels.

• Herax10NL
  • Registratie: september 2011
TerrorSource schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:21:
[...]

Heb je hier al antwoord op gevonden?

Scherm grootte is volgens mij exact hetzelfde maar de behuizing is wel minimaal groter.

https://www.apple.com/nl/iphone/compare/

EDIT:
Als je bij de Belkin screenprotector kijkt zijn ze exact hetzelfde
https://www.apple.com/nl/...belkin-voor-iphone-11-pro

Compatibiliteit
iPhone 11 Pro
iPhone XS
iPhone X
Ah thanks! Daar was ik naar op zoek!

• Geert1976
  • Niet online
Vraag me wel af hoe goed dat transparante hoesje zich houdt...
ik vind die transparante hoesjes altijd zo Durex-achtig. ;)

En wat je aangeeft, ze worden redelijk snel geel. Alsof iemand over je Durex heeft geplast.
Zie het bij veel collegae/vrienden met zo'n Durex om hun iPhone

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Scrtz schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:57:
[...]

Ik denk dat alle Pro iPhones in een zwart doosje komen, niet alleen de midnight green. ^^
Hé nee toch :P

• Famous

Famous

R 400+

Geert1976 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:01:
[...]

En wat je aangeeft, ze worden redelijk snel geel. Alsof iemand over je Durex heeft geplast.
en vlees op vlees is natuurlijk veel.. oh wacht :o

• Scrtz
[...]

Ik vind het normaal ook verschrikkelijk maar bij de X en XS valt het amper op omdat de randen en de achterkant ook hoogglans zijn, dus het plastic accentueert dan en doet amper af van het design. Het voelt wel goedkoop aan ja dat klopt, vind ik met screenprotectors ook zo vreselijk.

Bij de 11 (Pro) lijkt zo'n doorzichtig hoesje mij ook al minder mooi omdat de achterkant nu mat is. En bij de vorige iPhones die volledig van metaal waren vond ik plastic afschuwelijk.

Ik ben trouwens ook groot voorstander van volledig naked, geen hoesje en geen screenprotector maar de X glijdt mij dan veel te vaak van bijv de bank af waardoor ik maar altijd een hoesje eromheen heb gehouden.

• bram1984

Ik was zelf bij de X/Xs gebleven als ik die zou hebben. En dan wellicht volgend jaar het 11s model even afwachten. Ik vind de vooruitgang marginaal ten opzichte van die toestellen. Maar wellicht voor jullie wel de moeite vanwege de camera.

Zojuist zelf de knoop door gehakt en ik ga toch voor een 11 Pro 256GB (groen). Ik had de 11 al besteld, maar na wat research blijkt die niet een enorme vooruitgang op mijn 8 Plus. De Xs zou dat meer zijn, maar de stap naar de Pro is dan nog maar klein. Ik ga hem voor de verandering denk ik ook maar eens naakt gebruiken (hooguit een screen protector) vanwege de matte achterkant. Kleur is ook eigenlijk te mooi om te verbergen en die transparante hoesjes vind ik heel erg lelijk.

• Nick25
bram1984 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:27:
[...]

[...]

Ik was zelf bij de X/Xs gebleven als ik die zou hebben. En dan wellicht volgend jaar het 11s model even afwachten. Ik vind de vooruitgang marginaal ten opzichte van die toestellen. Maar wellicht voor jullie wel de moeite vanwege de camera.
Aan de andere kant de X is nu nog waard om weer te verkopen ik lees bedragen ongeveer van 500 / 550 euro dus dat is wel leuk dan om te upgraden :)

• Dennisweb
[...]

Haha, na het surfboard hebben we nu het Durexhoesje :+

Volgens Apple op de site is de buitenkant van hun transparant hoesje voorzien van een coating tegen vergeling en krassen. Mijn broer wilde ook zo'n hoesje, maar kreeg van Apple te horen dat ze minder stevig zijn dan een silliconenhoesje. Mijn broer ging uiteindelijk voor de Product(RED) en ik voor middernacht blauw.

• dafmay
Geert1976 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:59:
[...]

haha

ik denk dat ze wat extra RAM erin gepompt hebben ivm de vele nieuwe camera mogelijkheden. Die zullen ook wel de nodige bitjes RAM opeisen ;)
Ja idd dat lijkt aannemelijk.

Maar....nog even afwachten wat het wordt... 8)

https://9to5mac.com/2019/09/12/iphone-11-pro-benchmarks-ram/

• ronaldm3
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17-10 20:01

ronaldm3

Apple Watch :)

Hoesje binnen! In het groen!

Plaats van de switch voor het volume is wel anders!

ronaldm3 wijzigde deze reactie 12-09-2019 13:20 (38%)

Power to the beat.

• bram1984
Nick25 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:45:
[...]

Aan de andere kant de X is nu nog waard om weer te verkopen ik lees bedragen ongeveer van 500 / 550 euro dus dat is wel leuk dan om te upgraden :)
Je leeft maar één keer. :P

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19:14

JB

Cédric roelt!

Mijn boefje is liev!

• Nick25
Precies :P
Meestal lekken de prijzen bij providers al een dag eerder uit daar wil ik een leuke deal mee maken :+

• bsmpower
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 18-10 12:19
Is het niet al een beetje te gokken? Een Xs Max 256GB kost nu 1149,-. Een 11 Pro 64GB is 1159,- los via Apple. Ik kies daarom nu de Xs Max 256GB bij Mobiel.nl (in dit geval) en daarmee krijg je een redelijke indicatie wat je maandlasten en bijbetaling worden in het geval van een 11 Pro 64GB? Vanuitgaande dat er geen kortingsacties komen.

bsmpower wijzigde deze reactie 12-09-2019 13:54 (6%)

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

bsmpower schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:53:
Is het niet al een beetje te gokken? Een Xs Max 256GB kost nu 1149,-. Een 11 Pro 64GB is 1159,- los via Apple. Ik kies daarom nu de Xs Max 256GB bij Mobiel.nl (in dit geval) en daarmee krijg je een redelijke indicatie wat je maandlasten en bijbetaling worden in het geval van een 11 Pro 64GB? Vanuitgaande dat er geen kortingsacties komen.
Ja lijkt mij ook. Zal elkaar geen honderden euro’s ontlopen.

Al twijfel ik nog tussen mobiel.nl, Belsimpel en rechtstreeks bij Vodafone.

• bram1984
ronaldm3 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:17:
Hoesje binnen! In het groen![Afbeelding]

Plaats van de switch voor het volume is wel anders!
[Afbeelding]
Ik heb mijn 8 Plus nu vast, maar de switch lijkt op exact dezelfde plek te zitten? Of zit die op de X ergens anders?

• HugoVS
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 08:51
hmr schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 20:55:
Wil mijn xs max graag inruilen voor een groene pro versie :), eens kijken of dat financieel aantrekkelijk is. Misschien doorverkopen een betere optie.
Als je bij Apple er maar max €490 voor krijgt en bij T-mobile max €555 voor krijgt is zelf verkopen een veel beter optie.

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 15:35
Hier het hoesje voor de iPhone 11 Pro Max ook binnen. De power-knop en mute switch zit wat lager.

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone 11 Pro Max Silver 256GB - Apple Watch Series 5 Hermès

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 15-10 14:14
Donstil schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:03:
[...]

Ja lijkt mij ook. Zal elkaar geen honderden euro’s ontlopen.

Al twijfel ik nog tussen mobiel.nl, Belsimpel en rechtstreeks bij Vodafone.
Hier ook VF gebruiker en mijn eigen ervaring twee jaar geleden met de X was dat belsimpel de beste voorraad had :)
En een lager eenmalig bedrag bij het afsluiten.

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• kdhoe
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 13:23
Geert1976 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:56:
@dafmay ziet er naar uit dat de 11 Pro en Pro Max inderdaad beschikken over 6Gb RAM
Er zijn intussen al enkele Geekbench benchmarks verschenen, en deze geven allen 4GB aan. Zoek in de Geekbench resultbrowser naar "iPhone12". Ik kan moeilijk geloven dat deze allemaal fake zijn.

• dafmay
Dat had ik idd ook gezien...

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/59983010

dafmay wijzigde deze reactie 12-09-2019 15:21 (53%)

• overtones
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18-10 22:39
s0kkie schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:53:
[...]

Hier ook VF gebruiker en mijn eigen ervaring twee jaar geleden met de X was dat belsimpel de beste voorraad had :)
En een lager eenmalig bedrag bij het afsluiten.
2 jaar geleden bij Vodafone de X besteld en die werd bij mij op releasedag bezorgd.

|| 27" iMac 5K 2017 | Core i5 3.8Ghz 7600K | 24GB DDR4 | 512GB SSD | Radeon Pro 580 8GB || iPhone 11 Pro Max 64GB MG || Apple Watch S2 SS 42mm || Apple TV 4K || Apple TV 3 || AirPort Extreme 2013 || Airport Express 2012 ||

• Famous

Famous

R 400+

overtones schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:50:
[...]

2 jaar geleden bij Vodafone de X besteld en die werd bij mij op releasedag bezorgd.
Neem je dan een abonnement bij je 11 Pro af?
Tjee, ik dacht dat dat echt al verleden tijd was :o

• DVDB
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10-10 15:35
kdhoe schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:12:
[...]

Er zijn intussen al enkele Geekbench benchmarks verschenen, en deze geven allen 4GB aan. Zoek in de Geekbench resultbrowser naar "iPhone12". Ik kan moeilijk geloven dat deze allemaal fake zijn.
Zou natuurlijk ook om de gewone 11 kunnen gaan. De resultaten kunnen ook bewerkt zijn.
Onleaks gaf vandaag de waardes van de batterijen en de hoeveelheid ram. En dat was 6gb voor de pro’s.

DVDB wijzigde deze reactie 12-09-2019 16:07 (16%)

• Yzord
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12:35

Yzord

MediConnect.io Investor

Voor welke kleur gaan jullie? Op 9to5 en andere mac related sites lijkt men allemaal te gaan voor de midnightgreen en deze wil ik ook. Vrees dat die snel uitverkocht is.

Jammer dat je hier geen poll kan aanmeken.

• DVDB
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10-10 15:35
Yzord schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:07:
Voor welke kleur gaan jullie? Op 9to5 en andere mac related sites lijkt men allemaal te gaan voor de midnightgreen en deze wil ik ook. Vrees dat die snel uitverkocht is.

Op MacRumors is een poll en daar is de groene veruit het populairste. Zoals altijd met een nieuwe kleur.

• Famous

Famous

R 400+

Yzord schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:07:

Kan wel ;)

Als ik de knoop doorhak dat ik upgrade ga ik voor de midnightgreen.
Mocht die uitverkocht zijn heb ik een goed excuus om de X te houden.

Als heb ik nooit problemen ervaren met bestellen.

• Scrtz
Famous schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:09:
[...]

Kan wel ;)

Als ik de knoop doorhak dat ik upgrade ga ik voor de midnightgreen.
Mocht die uitverkocht zijn heb ik een goed excuus om de X te houden.

Als heb ik nooit problemen ervaren met bestellen.
Hahaha goed plan dat ga ik ook doen. Midnight green of de X houden :D

• Famous

Famous

R 400+

Kon je niet de Engelse namen aanhouden?
Hehe, middernachtgroen klinkt toch wat anders, stomme Nederlands ook :+

• superericje
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 11:03
Famous schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:25:
Kon je niet de Engelse namen aanhouden?
Hehe, middernachtgroen klinkt toch wat anders, stomme Nederlands ook :+
hahah vond het ook bijzonder naam, maar ja... ;)

• Dennisweb
Nou. Zo te zien wordt het niet lastig om een spacegrijze iPhone 11 Pro Max te bestellen.

• Famous

Famous

R 400+

Dennisweb schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:40:
Nou. Zo te zien wordt het niet lastig om een spacegrijze iPhone 11 Pro Max te bestellen.
Ja, hier op Tweakers vertegenwoordigen wij wel heel Nederland ja :Y :D

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 19:31
Nieuwe kleurtjes doen het altijd goed. Ik vind de pastel kleur van de IP11 (groen) ook wel iets hebben.

• harveydwijs2
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 17:30
Waar gaan jullie je iPhone bestellen? Dan weet ik waar ik het NIET moet bestellen :p

• Famous

Famous

R 400+

harveydwijs2 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:56:
Waar gaan jullie je iPhone bestellen? Dan weet ik waar ik het NIET moet bestellen :p
Gewoon Apple.

• Dennisweb
Famous schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:42:
[...]

Ja, hier op Tweakers vertegenwoordigen wij wel heel Nederland ja :Y :D
Nee, dat is niet representatief. Maar op veel fora zie ik vooral middernachtgroen voorbij komen, of mensen die helemaal niet upgraden. Vorig jaar klopte dat redelijk en was mijn XS Max 40 minuten na lanceertijd gewoon zonder vertraging op release date te krijgen.

• Rivanov
  • Laatst online: 17:25

Rivanov

Apple freak

harveydwijs2 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:56:
Gewoon via Apple.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• wopper
  • Registratie: juli 2001
Blijf het lastig vinden of ik de 500e extra aan een Pro wil besteden tov de 11. Heb nu wel jonge kinderen (camera) en ik heb 3 jaar met mijn iPhone 7 gedaan. In dat opzicht is het een verstandige keuze om het wel te doen 500e over 3 jaar lach je om.

Maar als je dan zegt dat je een telefoon 1359e hebt gekocht begin ik bijna te stotteren |:( :+

PVoutput 4020WP Z-ZW en Z-ZO

• Famous

Famous

R 400+

wopper schreef op donderdag 12 september 2019 @ 17:33:
Blijf het lastig vinden of ik de 500e extra aan een Pro wil besteden tov de 11. Heb nu wel jonge kinderen (camera) en ik heb 3 jaar met mijn iPhone 7 gedaan. In dat opzicht is het een verstandige keuze om het wel te doen 500e over 3 jaar lach je om.

Maar als je dan zegt dat je een telefoon 1359e hebt gekocht begin ik bijna te stotteren |:( :+
Dat went vanzelf })

• Niek_1981
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 18-10 15:27

Niek_1981

Apple Till I Die

Famous schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:52:
[...]

Legio mensen die nog een abonnement afsluiten hoor.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 19:34
Ok. Ik ga dit jaar mijn 6S Plus upgraden naar een 11 Pro. Kan niet meer wachten tot volgend jaar :X
Voor mij eerste keer een iPhone aanschaffen op release. Heeft kopen via Apple nog voordelen? Ik dacht zelf aan Coolblue vanwege service? Heb hier alleen Ivizi in de buurt zitten, maar dat is een premium reseller.

Twijfelde nog aan de 11 Pro Max, maar dezelfde schermgrootte in een kleiner formaat (11 Pro) heeft denk ik toch de voorkeur. Had begin dit jaar eens de XS Max laten komen, maar destijds geretourneerd want voelde vreemdgenoeg toch wat lomp vergeleken met mijn 6S+. Vandaag toch even in de Mediamarkt het formaat van de XS nog eens getest, en dat voelt goed.

• Nick25
Niek_1981 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 17:49:
[...]

Legio mensen die nog een abonnement afsluiten hoor.
Als je direct bij provider kan kopen why not?
Scheelt wat centen

• Niek_1981

Niek_1981

Apple Till I Die

Nick25 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 18:26:
[...]

Als je direct bij provider kan kopen why not?
Scheelt wat centen
Daarom, doe ik zelf ook. :)

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• crazylegs
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14-10 23:19
Welke sleeve/hoes kopen jullie om de nieuwe 11 pro(max) ? Ik heb om m'n X nu een Sena sleeve, lekker veilig opbergen maar kan 'm dan toch naked gebruiken.

Sena heeft nog geen sleeve voor de huidige modellen zie ik, Joli Originals wel, kosten 70eu. Verder helaas nog weinig tot geen sleeves gespot.

http://www.sedcrossfit.nl

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Kan je bij de Apple store (morgen) ook online bestellen en in de winkel ophalen wanneer het jou uitkomt?

Of is het alleen online bestellen = automatisch bezorgen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 18:06
Greatsword schreef op donderdag 12 september 2019 @ 18:55:
Kan je bij de Apple store (morgen) ook online bestellen en in de winkel ophalen wanneer het jou uitkomt?

Of is het alleen online bestellen = autmoatisch bezorgen.
Tot nu toe met de iPhone 6(s)/7/8/X/Xs is het zo geweest dat je hem dan die week erna op vrijdag wanneer die uitkomt kan ophalen in de winkel. Je kan dan ook een tijd inplannen wanneer je hem ophaalt.

• Jaymone
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 19:41
Zo ben er uit: Pro Max 64GB SG iT iS👍
Silicone hoesje inmiddels al onderweg.

Het is weer bijna september 2020 :)

• crazylegs
Jaymone schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:12:
Zo ben er uit: Pro Max 64GB SG iT iS👍
Silicone hoesje inmiddels al onderweg.
Welk hoesjes heb je precies gekocht? Ik ben nog aan het zoeken, twijfel tussen transparant TPU, of een sleeve (van bijvoorbeeld Joli )

• Jaymone
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 19:41
crazylegs schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:14:
[...]

Welk hoesjes heb je precies gekocht? Ik ben nog aan het zoeken, twijfel tussen transparant TPU, of een sleeve (van bijvoorbeeld Joli )
Vooralsnog Apple silicone zwart

Het is weer bijna september 2020 :)

• crazylegs
Zit zelf aan deze te denken, zowel binnen als buitenkant zwart

https://jolioriginals.com/products/smooth-iphone

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Wat vinden we van deze ?

Greatsword wijzigde deze reactie 12-09-2019 19:49 (31%)

• Famous

Famous

R 400+

Meh, sleeve is echt heeeeeel onhandig.

• Dennisweb
Zo. Even wat gescript zodat ik morgen hoe dan ook niet naast grijp. Love it when a plan comes together. 😁
Famous schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:46:
[...]

Ik heb al jaren een sleeve én een case. Ik zie mijn iPhone als een baby :D

Dennisweb wijzigde deze reactie 12-09-2019 19:47 (53%)

• crazylegs
Dennisweb schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:46:
Zo. Even wat gescript zodat ik morgen hoe dan ook niet naast grijp. Love it when a plan comes together. 😁
Hoe als ik vragen mag? Heb zelf al wel mijn keuze in m'n favorieten gezet..

• crazylegs
Famous schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:46:
[...]

Werk ik eigenlijk al vanaf de iPhone 4 mee.. Bevalt me tot nu toe erg goed.

• Dennisweb
crazylegs schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:47:
[...]

Hoe als ik vragen mag? Heb zelf al wel mijn keuze in m'n favorieten gezet..
PHP en een API. Ik dacht eerst: ik maak gewoon een PHP script die gewoon de broncodeveranderingen bijhoudt. Maar Apple past blijkbaar elke paar seconden de broncode aan, dus bleef ik maar meldingen krijgen.

Nu gebruik ik een API die checkt of de Store online is of niet. Automatisch bestellen kan niet, maar push notificaties wel, natuurlijk. ;)

• crazylegs
Dennisweb schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:49:
[...]

PHP en een API. Ik dacht eerst: ik maak gewoon een PHP script die gewoon de broncodeveranderingen bijhoudt. Maar Apple past blijkbaar elke paar seconden de broncode aan, dus bleef ik maar meldingen krijgen.

Nu gebruik ik een API die checkt of de Store online is of niet. Automatisch bestellen kan niet, maar push notificaties wel, natuurlijk. ;)
Oke, zelf 0 ervaring, ik blijf vanaf 13:55 refreshen als een malle net als vorig jaar denk ik :-D

• Famous

Famous

R 400+

crazylegs schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:51:
[...]

Oke, zelf 0 ervaring, ik blijf vanaf 13:55 refreshen als een malle net als vorig jaar denk ik :-D
Heeft geen zin refreshen.
Beter gewoon de pagina open en wachten.

Is nog iets beter maar die houd ik ff voor me :+

Sleeve had ik zelf 2 dagen in gebruik, mooi ding hoor.
Daarna lag die in de prullenbak, vond het echt onhandig haha. Dikker in de broek, niet de notificaties zien, eerst eruit moeten halen, etc.

Hier is het compleet naakt :D

• crazylegs
Famous schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:54:
[...]

Heeft geen zin refreshen.
Beter gewoon de pagina open en wachten.

Is nog iets beter maar die houd ik ff voor me :+

Sleeve had ik zelf 2 dagen in gebruik, mooi ding hoor.
Daarna lag die in de prullenbak, vond het echt onhandig haha. Dikker in de broek, niet de notificaties zien, eerst eruit moeten halen, etc.

Hier is het compleet naakt :D
Wanna share in DM? ;) Notificaties zie ik op m'n apple watch binnen komen. :) Ik bestel 'm via de app overigens.. vorig jaar ook goed bevallen.

crazylegs wijzigde deze reactie 12-09-2019 20:02 (5%)

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 18:01
Wat is sneller, bestellen via de iOS app of Safari op MacBook Pro?

Vorig jaar had ik geen iPhone tijdens de pre-order, dus was ik genoodzaakt om het via mijn MacBook Pro te doen. Helaas hebben ze dit jaar besloten om de pre-order te verschuiven naar 14:00 uur. Ik heb dan college dus kan ik mijn macbook alleen via mijn persoonlijke hotspot. Ik betwijfel of dat sneller is dan de iOS app via 4G.

Wat raden jullie aan?

iPhone 11 Pro Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• overtones
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18-10 22:39
Famous schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:52:
[...]

Waarom niet? Ik betaal ongeveer de helft vooruit. Je krijgt nog wat toestelkorting van ze. En de rest zie ik als betaling in termijnen zonder rente. Werkt prima voor mij elke 2 jaar.

|| 27" iMac 5K 2017 | Core i5 3.8Ghz 7600K | 24GB DDR4 | 512GB SSD | Radeon Pro 580 8GB || iPhone 11 Pro Max 64GB MG || Apple Watch S2 SS 42mm || Apple TV 4K || Apple TV 3 || AirPort Extreme 2013 || Airport Express 2012 ||

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

crazylegs schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:58:
[...]

Wanna share in DM? ;) Notificaties zie ik op m'n apple watch binnen komen. :) Ik bestel 'm via de app overigens.. vorig jaar ook goed bevallen.
App op iOS gebruiken. Nu al als favoriet markeren.
Morgen 14:00 App op iOS via 4G en website via vast internet.

Dan heb je het wel goed afgevangen.

• Famous

Famous

R 400+

Donstil schreef op donderdag 12 september 2019 @ 20:18:
[...]

Eikel :Y)

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

• smoken
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18-10 20:03
😂😂😂 ik heb nog geen idee of mijn werkgever dit jaar weer wilt upgraden (dat hoor ik morgen voor 14u vast wel) maar ik vermaak me nu al weer met meelezen ;-)

Mocht ik kunnen upgraden dan ga ik voor de Pro Max 256GB MG (vanuit een iPhone X 256GB).

Veel succes morgen allemaal!

• Geert1976
  • Niet online
Sinds vele jaren niet meteen erbij met pre order, want zit in 't buitenland vlg week.

Nu dus ff wat langer wachten.

Mijn wereld stort volledig in...

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 18:06
Geert1976 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 20:31:
Sinds vele jaren niet meteen erbij met pre order, want zit in 't buitenland vlg week.

Nu dus ff wat langer wachten.

Mijn wereld stort volledig in...
Ach je koopt hem met korting :-)

• crazylegs
Tof hoesje wel! Zou 'm zelf 't liefst in zwart hebben dan. TPU, of hardcase trouwens?

• crazylegs
[...]

Moet je de app trouwens wel refreshen, of gaat dat net als de site ook automatisch?

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

[...]

Net even de iOS app geïnstalleerd, maar zie alleen een optie voor creditcard en helaas geen Apple Pay ondersteuning :? 8)7

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

crazylegs schreef op donderdag 12 september 2019 @ 20:39:
[...]

Moet je de app trouwens wel refreshen, of gaat dat net als de site ook automatisch?
Force quit en starten is meestal iets vlotter.

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Waar te koop?

Never mind. Gewoon bij m’n eigen leverancier. :)

THE_BASE wijzigde deze reactie 12-09-2019 21:14 (6%)

MacBook  iPhone 11 Pro  Apple Watch  Apple TV  AirPods  AirPort Express

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@THE_BASE Hoop alleen dat het niet vloekt bij een groene iPhone ;)

• Rivanov
  • Laatst online: 17:25

Rivanov

Apple freak

Ik ga wederom voor een transparante ultraslim case, zoals voor iedere iPhone.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Greatsword schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:23:
@THE_BASE Hoop alleen dat het niet vloekt bij een groene iPhone ;)
Alles vloekt bij dat groen, behalve groen 8)7

• Niek_1981

Niek_1981

Apple Till I Die

Rivanov schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:32:
Ik ga wederom voor een transparante ultraslim case, zoals voor iedere iPhone.
Doel je dan op die van Apple of een ander? Ben daar namelijk ook voor aan het kijken.

Pagina: 1 ... 4 ... 23 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True