Apple iPhone 11 Pro Leather Case ''uit z'n doosje''

das een flink groot gapend gat.....

das een flink groot gapend gat.....
Wij kunnen niet in jouw portemonnee kijken dus altijd lastig 'advies' geven.RikDTC schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:22:
Ik gebruik nu bijna 3 jaar de iPhone 7 en wil dit jaar upgraden naar een nieuw model. Ben beetje aan het twijfelen tussen de XS, 11 en 11 Pro. Denken jullie dat de 11 Pro het geld waard is? Ik wil er minimaal wel weer 3 jaar mee doen. De XS is denk ik, kijkend naar de prijzen, nog wel beter dan de 11? Hoor graag jullie meningen!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Famous schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:31:
[...]
Wij kunnen niet in jouw portemonnee kijken dus altijd lastig 'advies' geven.
Als ik in dezelfde schoenen stond zou ik wel voor de 11 Pro gaan.
Je doet er drie jaar mee en dit is de enige die nog "wat" waard is na drie jaar.
Daarnaast heb je gewoon een high end toestel (net als de 7) die naar 3 jaar nog steeds goed presteert. Helemaal nu met de grotere batterij die langer meegaat.
De 11 heeft inderdaad een snellere chip maar een slechter scherm ondanks dat die zelfs groter is!RikDTC schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:36:
Snap dat je niet in mijn portemonnee kan kijken maar de vraag was meer of de meerprijs van de 11 Pro zich naar jullie mening echt uitbetaald vergeleken met bijvoorbeeld de XS of de 11. Ik heb me nog niet echt verdiept in de grote verschillen tussen XS en 11, maar volgens mij zit er enkel een snellere chip in de 11 maar is de XSe qua scherm en camera nog steeds beter? Of waar schaal jij deze 2 telefoons?
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 12-09-2019 09:46 ]
Ik heb al jaren een grote iPhone. Al sinds de iPhone 6 Plus. Toen ik het een jaar met de X moest doen, vond ik dat een vervelend jaar. De X was in formaat veel kleiner dan de toen iPhone 7S Plus en dat vond ik enorm balen.Drial schreef op donderdag 12 september 2019 @ 08:25:
Wie heeft er hier een max? Ik twijfel echt of deze niet te groot is, heb in de winkel de formaten vergeleken maar de afweging blijft echt lastig.
Zijn er mensen die de max langdurig hebben gebruikt en niet meer anders willen? Of juist weer kleiner willen??
Als je een soft Press doet in iOS13 (oude 3D touch) krijg je een zachte haptic feedback, klein trilletje.bram1984 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:54:
@Famous Ja dat van die long press e.d. heb ik gelezen. Maar geeft je toestel dan ook feedback? Het klinkt in ieder geval als een achteruitgang ten opzichte van 3D Touch.
A person who never made a mistake never tried anything new.
Vrijdag 14 uur komt die bij KPN in de voorverkoopNick25 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:17:
is nog niks bekend bij de providers ofwel?
hahadafmay schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:57:
Thx GeertVoor mij nog een reden om over te stappen. Bedankt weer heh
![]()
De 11 Pro's zijn zwaarder geworden dan de XS, pas op voor je neus.Knamix schreef op donderdag 12 september 2019 @ 08:51:
[...]
Ik ga voor de 11 Pro (heb nu een XS Max). Formaat is voor mij net iets te groot omdat ik hem vaak gebruik als ik in bed lig. Even snel Youtube, internet, games etc. Zeker als je op je zij lig merk je dat hij gewoon zwaar en lomp is (voor mijn hand).
Wat geeft meer RAM je als gebruiker, heb je een concreet voorbeeld?dafmay schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:57:
Thx GeertVoor mij nog een reden om over te stappen. Bedankt weer heh
![]()
[ Voor 20% gewijzigd door stormfly op 12-09-2019 11:29 ]
Zover ik weet is dit ook niet iets wat alleen voor de iPhone 11 geldt trouwens, ook bij oude iPhones 'verdwijnt' 3D Touch in principe en wordt het vervangen door Haptic Touch, toch?Famous schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:04:
[...]
Als je een soft Press doet in iOS13 (oude 3D touch) krijg je een zachte haptic feedback, klein trilletje.
Heb je hier al antwoord op gevonden?Herax10NL schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:51:
Ik vraag me nog wel af of mijn iPhone X screenprotector (heb er altijd een op reserve) op een iPhone 11 Pro gaat passen. Ik heb nergens iets gezien van afwijkende maten, dus ik ga er vanuit dat het zou moeten werken?
[ Voor 19% gewijzigd door makooy op 12-09-2019 11:24 ]
Oei geilGeert1976 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 08:46:
voor de verpakking junkies:![]()
de Midnight Green iPhone 11 Pro (Max) komt in een zwart doosje
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zelfde schuitje hahaScrtz schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:47:
Vraag me wel af hoe goed dat transparante hoesje zich houdt, ik koop nu altijd gewoon na een X aantal maanden een nieuwe voor 70 cent via aliexpress omdat die hoesjes telkens zo geel/vies worden naar verloop van tijd.
En ik twijfel nog, blijven bij de X of toch maar overstappen om weer 2 jaar vooruit te kunnen haha.
Ik denk dat alle Pro iPhones in een zwart doosje komen, niet alleen de midnight green. ^^
KloptXiN-eViL schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:14:
[...]
Zover ik weet is dit ook niet iets wat alleen voor de iPhone 11 geldt trouwens, ook bij oude iPhones 'verdwijnt' 3D Touch in principe en wordt het vervangen door Haptic Touch, toch?
Alsin dat is hoe het in iOS 13 nu is.
Ah thanks! Daar was ik naar op zoek!TerrorSource schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:21:
[...]
Heb je hier al antwoord op gevonden?
Scherm grootte is volgens mij exact hetzelfde maar de behuizing is wel minimaal groter.
https://www.apple.com/nl/iphone/compare/
EDIT:
Als je bij de Belkin screenprotector kijkt zijn ze exact hetzelfde
https://www.apple.com/nl/...belkin-voor-iphone-11-pro
Compatibiliteit
iPhone 11 Pro
iPhone XS
iPhone X
ik vind die transparante hoesjes altijd zo Durex-achtig.Scrtz schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:47:
Vraag me wel af hoe goed dat transparante hoesje zich houdt...
Hé nee tochScrtz schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:57:
[...]
Ik denk dat alle Pro iPhones in een zwart doosje komen, niet alleen de midnight green. ^^
en vlees op vlees is natuurlijk veel.. oh wachtGeert1976 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:01:
[...]
ik vind die transparante hoesjes altijd zo Durex-achtig.
En wat je aangeeft, ze worden redelijk snel geel. Alsof iemand over je Durex heeft geplast.
Zie het bij veel collegae/vrienden met zo'n Durex om hun iPhone
Ik vind het normaal ook verschrikkelijk maar bij de X en XS valt het amper op omdat de randen en de achterkant ook hoogglans zijn, dus het plastic accentueert dan en doet amper af van het design. Het voelt wel goedkoop aan ja dat klopt, vind ik met screenprotectors ook zo vreselijk.Geert1976 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:01:
[...]
En wat je aangeeft, ze worden redelijk snel geel. Alsof iemand over je Durex heeft geplast.
Scrtz schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:47:
Vraag me wel af hoe goed dat transparante hoesje zich houdt, ik koop nu altijd gewoon na een X aantal maanden een nieuwe voor 70 cent via aliexpress omdat die hoesjes telkens zo geel/vies worden naar verloop van tijd.
En ik twijfel nog, blijven bij de X of toch maar overstappen om weer 2 jaar vooruit te kunnen haha.
Ik was zelf bij de X/Xs gebleven als ik die zou hebben. En dan wellicht volgend jaar het 11s model even afwachten. Ik vind de vooruitgang marginaal ten opzichte van die toestellen. Maar wellicht voor jullie wel de moeite vanwege de camera.
Aan de andere kant de X is nu nog waard om weer te verkopen ik lees bedragen ongeveer van 500 / 550 euro dus dat is wel leuk dan om te upgradenbram1984 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:27:
[...]
[...]
Ik was zelf bij de X/Xs gebleven als ik die zou hebben. En dan wellicht volgend jaar het 11s model even afwachten. Ik vind de vooruitgang marginaal ten opzichte van die toestellen. Maar wellicht voor jullie wel de moeite vanwege de camera.
Haha, na het surfboard hebben we nu het DurexhoesjeGeert1976 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:01:
[...]
Ja idd dat lijkt aannemelijk.Geert1976 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:59:
[...]
haha
ik denk dat ze wat extra RAM erin gepompt hebben ivm de vele nieuwe camera mogelijkheden. Die zullen ook wel de nodige bitjes RAM opeisen
[ Voor 38% gewijzigd door ronaldm3 op 12-09-2019 13:20 ]
Power to the beat.
Je leeft maar één keer.Nick25 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:45:
[...]
Aan de andere kant de X is nu nog waard om weer te verkopen ik lees bedragen ongeveer van 500 / 550 euro dus dat is wel leuk dan om te upgraden
Precies
[ Voor 6% gewijzigd door bsmpower op 12-09-2019 13:54 ]
Ja lijkt mij ook. Zal elkaar geen honderden euro’s ontlopen.bsmpower schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:53:
Is het niet al een beetje te gokken? Een Xs Max 256GB kost nu 1149,-. Een 11 Pro 64GB is 1159,- los via Apple. Ik kies daarom nu de Xs Max 256GB bij Mobiel.nl (in dit geval) en daarmee krijg je een redelijke indicatie wat je maandlasten en bijbetaling worden in het geval van een 11 Pro 64GB? Vanuitgaande dat er geen kortingsacties komen.
Ik heb mijn 8 Plus nu vast, maar de switch lijkt op exact dezelfde plek te zitten? Of zit die op de X ergens anders?ronaldm3 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:17:
Hoesje binnen! In het groen![Afbeelding]
Plaats van de switch voor het volume is wel anders!
[Afbeelding]
Als je bij Apple er maar max €490 voor krijgt en bij T-mobile max €555 voor krijgt is zelf verkopen een veel beter optie.hmr schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 20:55:
Wil mijn xs max graag inruilen voor een groene pro versie, eens kijken of dat financieel aantrekkelijk is. Misschien doorverkopen een betere optie.
Hier ook VF gebruiker en mijn eigen ervaring twee jaar geleden met de X was dat belsimpel de beste voorraad hadDonstil schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:03:
[...]
Ja lijkt mij ook. Zal elkaar geen honderden euro’s ontlopen.
Al twijfel ik nog tussen mobiel.nl, Belsimpel en rechtstreeks bij Vodafone.
Er zijn intussen al enkele Geekbench benchmarks verschenen, en deze geven allen 4GB aan. Zoek in de Geekbench resultbrowser naar "iPhone12". Ik kan moeilijk geloven dat deze allemaal fake zijn.Geert1976 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:56:
@dafmay ziet er naar uit dat de 11 Pro en Pro Max inderdaad beschikken over 6Gb RAM
[ Voor 53% gewijzigd door dafmay op 12-09-2019 15:21 ]
2 jaar geleden bij Vodafone de X besteld en die werd bij mij op releasedag bezorgd.s0kkie schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:53:
[...]
Hier ook VF gebruiker en mijn eigen ervaring twee jaar geleden met de X was dat belsimpel de beste voorraad had
En een lager eenmalig bedrag bij het afsluiten.
|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Neem je dan een abonnement bij je 11 Pro af?overtones schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:50:
[...]
2 jaar geleden bij Vodafone de X besteld en die werd bij mij op releasedag bezorgd.
Zou natuurlijk ook om de gewone 11 kunnen gaan. De resultaten kunnen ook bewerkt zijn.kdhoe schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:12:
[...]
Er zijn intussen al enkele Geekbench benchmarks verschenen, en deze geven allen 4GB aan. Zoek in de Geekbench resultbrowser naar "iPhone12". Ik kan moeilijk geloven dat deze allemaal fake zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door DVDB op 12-09-2019 16:07 ]
Op MacRumors is een poll en daar is de groene veruit het populairste. Zoals altijd met een nieuwe kleur.Yzord schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:07:
Voor welke kleur gaan jullie? Op 9to5 en andere mac related sites lijkt men allemaal te gaan voor de midnightgreen en deze wil ik ook. Vrees dat die snel uitverkocht is.
Jammer dat je hier geen poll kan aanmeken.
Kan welYzord schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:07:
Voor welke kleur gaan jullie? Op 9to5 en andere mac related sites lijkt men allemaal te gaan voor de midnightgreen en deze wil ik ook. Vrees dat die snel uitverkocht is.
Jammer dat je hier geen poll kan aanmeken.
Hahaha goed plan dat ga ik ook doen. Midnight green of de X houdenFamous schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:09:
[...]
Kan wel![]()
Als ik de knoop doorhak dat ik upgrade ga ik voor de midnightgreen.
Mocht die uitverkocht zijn heb ik een goed excuus om de X te houden.
Als heb ik nooit problemen ervaren met bestellen.
hahah vond het ook bijzonder naam, maar ja...Famous schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:25:
Kon je niet de Engelse namen aanhouden?
Hehe, middernachtgroen klinkt toch wat anders, stomme Nederlands ook
Ja, hier op Tweakers vertegenwoordigen wij wel heel Nederland jaDennisweb schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:40:
Nou. Zo te zien wordt het niet lastig om een spacegrijze iPhone 11 Pro Max te bestellen.
Gewoon Apple.Knamix schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:56:
Waar gaan jullie je iPhone bestellen? Dan weet ik waar ik het NIET moet bestellen
Nee, dat is niet representatief. Maar op veel fora zie ik vooral middernachtgroen voorbij komen, of mensen die helemaal niet upgraden. Vorig jaar klopte dat redelijk en was mijn XS Max 40 minuten na lanceertijd gewoon zonder vertraging op release date te krijgen.Famous schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:42:
[...]
Ja, hier op Tweakers vertegenwoordigen wij wel heel Nederland ja![]()
Gewoon via Apple.Knamix schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:56:
Waar gaan jullie je iPhone bestellen? Dan weet ik waar ik het NIET moet bestellen
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat went vanzelfstormfly schreef op donderdag 12 september 2019 @ 17:33:
Blijf het lastig vinden of ik de 500e extra aan een Pro wil besteden tov de 11. Heb nu wel jonge kinderen (camera) en ik heb 3 jaar met mijn iPhone 7 gedaan. In dat opzicht is het een verstandige keuze om het wel te doen 500e over 3 jaar lach je om.
Maar als je dan zegt dat je een telefoon 1359e hebt gekocht begin ik bijna te stotteren![]()
Legio mensen die nog een abonnement afsluiten hoor.Famous schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:52:
[...]
Neem je dan een abonnement bij je 11 Pro af?
Tjee, ik dacht dat dat echt al verleden tijd was
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Als je direct bij provider kan kopen why not?Niek_1981 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 17:49:
[...]
Legio mensen die nog een abonnement afsluiten hoor.
Daarom, doe ik zelf ook.Nick25 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 18:26:
[...]
Als je direct bij provider kan kopen why not?
Scheelt wat centen
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Tot nu toe met de iPhone 6(s)/7/8/X/Xs is het zo geweest dat je hem dan die week erna op vrijdag wanneer die uitkomt kan ophalen in de winkel. Je kan dan ook een tijd inplannen wanneer je hem ophaalt.Greatsword schreef op donderdag 12 september 2019 @ 18:55:
Kan je bij de Apple store (morgen) ook online bestellen en in de winkel ophalen wanneer het jou uitkomt?
Of is het alleen online bestellen = autmoatisch bezorgen.
Het is weer September 2025 :)
Welk hoesjes heb je precies gekocht? Ik ben nog aan het zoeken, twijfel tussen transparant TPU, of een sleeve (van bijvoorbeeld Joli )Jaymone schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:12:
Zo ben er uit: Pro Max 64GB SG iT iS👍
Silicone hoesje inmiddels al onderweg.
Vooralsnog Apple silicone zwartcrazylegs schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:14:
[...]
Welk hoesjes heb je precies gekocht? Ik ben nog aan het zoeken, twijfel tussen transparant TPU, of een sleeve (van bijvoorbeeld Joli )
Het is weer September 2025 :)
Meh, sleeve is echt heeeeeel onhandig.crazylegs schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:34:
Zit zelf aan deze te denken, zowel binnen als buitenkant zwart
https://jolioriginals.com/products/smooth-iphone
Ik heb al jaren een sleeve én een case. Ik zie mijn iPhone als een baby
[ Voor 53% gewijzigd door Dennisweb op 12-09-2019 19:47 ]
Hoe als ik vragen mag? Heb zelf al wel mijn keuze in m'n favorieten gezet..Dennisweb schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:46:
Zo. Even wat gescript zodat ik morgen hoe dan ook niet naast grijp. Love it when a plan comes together. 😁
PHP en een API. Ik dacht eerst: ik maak gewoon een PHP script die gewoon de broncodeveranderingen bijhoudt. Maar Apple past blijkbaar elke paar seconden de broncode aan, dus bleef ik maar meldingen krijgen.crazylegs schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:47:
[...]
Hoe als ik vragen mag? Heb zelf al wel mijn keuze in m'n favorieten gezet..
Oke, zelf 0 ervaring, ik blijf vanaf 13:55 refreshen als een malle net als vorig jaar denk ik :-DDennisweb schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:49:
[...]
PHP en een API. Ik dacht eerst: ik maak gewoon een PHP script die gewoon de broncodeveranderingen bijhoudt. Maar Apple past blijkbaar elke paar seconden de broncode aan, dus bleef ik maar meldingen krijgen.
Nu gebruik ik een API die checkt of de Store online is of niet. Automatisch bestellen kan niet, maar push notificaties wel, natuurlijk.
Heeft geen zin refreshen.crazylegs schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:51:
[...]
Oke, zelf 0 ervaring, ik blijf vanaf 13:55 refreshen als een malle net als vorig jaar denk ik :-D
Wanna share in DM?Famous schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:54:
[...]
Heeft geen zin refreshen.
Beter gewoon de pagina open en wachten.
Is nog iets beter maar die houd ik ff voor me
Sleeve had ik zelf 2 dagen in gebruik, mooi ding hoor.
Daarna lag die in de prullenbak, vond het echt onhandig haha. Dikker in de broek, niet de notificaties zien, eerst eruit moeten halen, etc.
Hier is het compleet naakt
[ Voor 5% gewijzigd door crazylegs op 12-09-2019 20:02 ]
Waarom niet? Ik betaal ongeveer de helft vooruit. Je krijgt nog wat toestelkorting van ze. En de rest zie ik als betaling in termijnen zonder rente. Werkt prima voor mij elke 2 jaar.Famous schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:52:
[...]
Neem je dan een abonnement bij je 11 Pro af?
Tjee, ik dacht dat dat echt al verleden tijd was
|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
App op iOS gebruiken. Nu al als favoriet markeren.crazylegs schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:58:
[...]
Wanna share in DM?Notificaties zie ik op m'n apple watch binnen komen.
Ik bestel 'm via de app overigens.. vorig jaar ook goed bevallen.
EikelDonstil schreef op donderdag 12 september 2019 @ 20:18:
[...]
App op iOS gebruiken. Nu al als favoriet markeren.
Morgen 14:00 App op iOS via 4G en website via vast internet.
Dan heb je het wel goed afgevangen.
Hahaha 🥳😂
Ach je koopt hem met korting :-)Geert1976 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 20:31:
Sinds vele jaren niet meteen erbij met pre order, want zit in 't buitenland vlg week.
Nu dus ff wat langer wachten.
Mijn wereld stort volledig in...
Tof hoesje wel! Zou 'm zelf 't liefst in zwart hebben dan. TPU, of hardcase trouwens?Greatsword schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:45:
Wat vinden we van deze ?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Moet je de app trouwens wel refreshen, of gaat dat net als de site ook automatisch?Donstil schreef op donderdag 12 september 2019 @ 20:18:
[...]
Net even de iOS app geïnstalleerd, maar zie alleen een optie voor creditcard en helaas geen Apple Pay ondersteuningDonstil schreef op donderdag 12 september 2019 @ 20:18:
[...]
Force quit en starten is meestal iets vlotter.crazylegs schreef op donderdag 12 september 2019 @ 20:39:
[...]
Moet je de app trouwens wel refreshen, of gaat dat net als de site ook automatisch?
Waar te koop?Greatsword schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:45:
Wat vinden we van deze ?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door THE_BASE op 12-09-2019 21:14 ]
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Alles vloekt bij dat groen, behalve groenGreatsword schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:23:
@THE_BASE Hoop alleen dat het niet vloekt bij een groene iPhone
Doel je dan op die van Apple of een ander? Ben daar namelijk ook voor aan het kijken.Rivanov schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:32:
Ik ga wederom voor een transparante ultraslim case, zoals voor iedere iPhone.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq