Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:33
Uiteindelijk niet die van Apple, die steekt iets uit. Neem altijd een TPU/Siliconen variant.
Zoals deze.

https://9to5mac.com/2019/...-iphone-11-pro-max-cases/

Maar dan via China. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08:55
Greatsword schreef op donderdag 12 september 2019 @ 20:45:
[...]

Net even de iOS app geïnstalleerd, maar zie alleen een optie voor creditcard en helaas geen Apple Pay ondersteuning :? 8)7
Welke sites/apps hebben überhaupt Apple Pay ondersteuning? Ik heb het tot nu toe alleen gebruikt als vervanger van mijn bankpas, terwijl ik in het verleden wel afbeeldingen heb gezien dat Apple Pay ook online/ in apps gebruikt werd.

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 23:32
Ik denk zelf dat ik dit jaar niet ga upgraden naar de iPhone 11 pro. Heb een Xs max die het nog hartstikke goed doet en de camera gebruik ik niet zo heel veel dus zie voor mij niet zoveel redenen om nu te upgraden eigenlijk. Upgraden jullie wel vanaf Xs max?

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Donstil schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:33:
[...]

Alles vloekt bij dat groen, behalve groen 8)7
Zo ziet het er wel mooi uit, misschien toch maar voor deze gaan dan, het apple logo is toch wel mooi om op de case te hebben.

Meningen over een (Apple) leren hoes t.o.v. siliconen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BR1PJhMWOYQcvuwllVdDHX2B/full.jpg
Rivanov schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:32:
Ik ga wederom voor een transparante ultraslim case, zoals voor iedere iPhone.
Heb ik ook altijd gehad, wel een iets duurdere van Spigen, maar naar een jaar worden ze altijd geel/goud door de UV straling, dacht misschien nu eens iets anders proberen.

[ Voor 29% gewijzigd door Greatsword op 12-09-2019 21:52 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08:55
Donstil schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:33:
[...]

Alles vloekt bij dat groen, behalve groen 8)7
Don, ga je deze iPhone niet naked gebruiken? Huh? :?
Geert1976 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 20:31:
Sinds vele jaren niet meteen erbij met pre order, want zit in 't buitenland vlg week.

Nu dus ff wat langer wachten.

Mijn wereld stort volledig in...
Verkoop je ‘m dan 2 dagen na aanschaf of 2 dagen nadat je terug bent, Geert?

tradities

[ Voor 23% gewijzigd door de Foarsitter op 12-09-2019 21:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:08
elaho schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:50:
Ik denk zelf dat ik dit jaar niet ga upgraden naar de iPhone 11 pro. Heb een Xs max die het nog hartstikke goed doet en de camera gebruik ik niet zo heel veel dus zie voor mij niet zoveel redenen om nu te upgraden eigenlijk. Upgraden jullie wel vanaf Xs max?
Morgen om 14.00u heb ik m ge-upgrade!

Het is weer September 2025 :)

• Retrail
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:02
Greatsword schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:50:
[...]

Zo ziet het er wel mooi uit, misschien toch maar voor deze gaan dan, het apple logo is toch wel mooi om op de case te hebben.

[...]

Heb ik ook altijd gehad, wel een iets duurdere van Spigen, maar naar een jaar worden ze altijd geel/goud door de UV straling, dacht misschien nu eens iets anders proberen.
Heb al jaren lang de leren hoes van Apple in gebruik :) Blijven er goed uitzien! Maar ik blijf het altijd jammer vinden dat hij de kleur van je toestel verstopt. Zelf ben ik erg benieuwd naar de doorzichtige hoes die Apple voor het eerst (volgens mij) uitbrengt!
Greatsword schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:50:
[...]

[Afbeelding]
Ik vind persoonlijk de siliconen niet fijn. Voelt goedkoop en haalt irritant uit mijn broekzak.
mr.JamesBond schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:51:
[...]
Don, ga je deze iPhone niet naked gebruiken? Huh? :?
Jawel maar ik heb er altijd een Leather Case bij voor bepaalde gelegenheden (Strand. Festival. Dat soort)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Retrail schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:54:
[...]

Heb al jaren lang de leren hoes van Apple in gebruik :) Blijven er goed uitzien! Maar ik blijf het altijd jammer vinden dat hij de kleur van je toestel verstopt. Zelf ben ik erg benieuwd naar de doorzichtige hoes die Apple voor het eerst (volgens mij) uitbrengt!
Voor de Xr hadden ze die clearcase ook al.

@Greatsword ik vervang die ook om de zoveel tijd. Daarom pak ik die cheap uit China. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 12-09-2019 21:57 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
mr.JamesBond schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:49:
[...]

Welke sites/apps hebben überhaupt Apple Pay ondersteuning? Ik heb het tot nu toe alleen gebruikt als vervanger van mijn bankpas, terwijl ik in het verleden wel afbeeldingen heb gezien dat Apple Pay ook online/ in apps gebruikt werd.
Thuisbezorgd ondersteund Apple Pay. Scheelt weer 0,25 met iDeal 😉

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:34
Jaymone schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:53:
[...]

Morgen om 14.00u heb ik m ge-upgrade!
Same here! Wel weer safe voor een Space Grey

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Rivanov schreef op donderdag 12 september 2019 @ 21:56:
[...]

Voor de Xr hadden ze die clearcase ook al.

@Greatsword ik vervang die ook om de zoveel tijd. Daarom pak ik die cheap uit China. ;)
Die krijgt niet zo'n goede review
[...]

Er zijn toch wel een paar winkels waarbij het kan, alleen verbaas ik me er wel over dat ze dit op hun eigen site en platform niet zodanig inzetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uUDVjRzqjP0Vwk4Fx1xRu09n/full.jpg

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:08
Ff een vraagje over Vodafone Next. Hangen jullie morgen dan 13.45 al aan de lijn? Zal telefonisch wel druk zijn lijkt me... iemand ervaringen?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Even een vraagje over het pre-orderen. Voorheen bestelde ik altijd via een provider en had ik de iPhone altijd pas eind oktober. Dus dot keer rechtstreeks via Apple. Maar wat kan ik het beste doen?

- Pre-order en dan thuis laten bezorgen?
Of
- Pre-order in store?

Die laatste optie ben ik niet echt bekend mee. Ik weet van voorgaande jaren dat mensen gewoon via de Apple Store app de voorraad konden zien en zo de Apple store in liepen en een iPhone kregen.

In short: hoe zorg ik er voor dat ik 20 september een iPhone in handen heb. Ik wil niet in de rij staan. Thuis op de bank zitten is geen probleem of naar een Apple store in de buurt gaan ook niet.

PSN: KeaveXL

• Jaymone
KeaveXL schreef op donderdag 12 september 2019 @ 22:16:
Even een vraagje over het pre-orderen. Voorheen bestelde ik altijd via een provider en had ik de iPhone altijd pas eind oktober. Dus dot keer rechtstreeks via Apple. Maar wat kan ik het beste doen?

Of
- Pre-order in store?

Die laatste optie ben ik niet echt bekend mee. Ik weet van voorgaande jaren dat mensen gewoon via de Apple Store app de voorraad konden zien en zo de Apple store in liepen en een iPhone kregen.

In short: hoe zorg ik er voor dat ik 20 september een iPhone in handen heb. Ik wil niet in de rij staan. Thuis op de bank zitten is geen probleem of naar een Apple store in de buurt gaan ook niet.
Met stelling "ik wil niet in de rij staan" zou ik m lekker thuis laten bezorgen :)

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:06
Greatsword schreef op donderdag 12 september 2019 @ 22:08:

Er zijn toch wel een paar winkels waarbij het kan, alleen verbaas ik me er wel over dat ze dit op hun eigen site en platform niet zodanig inzetten.

[Afbeelding]
Voor alle webshops met Mollie is het gebruik gratis (geen meerkosten t.o.v. een andere betaling). Wij hebben het al sinds de introductie aan staan.

Veel webshops moeten het dan ook handmatig aanzetten aangezien het niet automatisch aan zal staan..

Zucht...

• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-05 14:38
Misschien een doe vraag hoe sterk ik de iPhone pro in vergelijking met de 6s ? Ik ben nog al iemand die zijn iPhone geregeld laat vallen.

• Rivanov
KeaveXL schreef op donderdag 12 september 2019 @ 22:16:

Of
- Pre-order in store?

Gewoon thuis laten bezorgen.

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15:28
Heeft bestellen via Apple nog bepaalde voordelen t.o.v. een Coolblue of Bol ?

• YRH
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 16:45

YRH

Zijn er mensen hier die het scherm van een Xr en een Xs naast elkaar hebben gezien? Is het verschil echt zo groot?

• Greetoz
  • Laatst online: 13:50
Alexknl schreef op donderdag 12 september 2019 @ 22:37:
Heeft bestellen via Apple nog bepaalde voordelen t.o.v. een Coolblue of Bol ?
Garantie afhandeling rechtstreeks bij Apple is veel sneller.

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:19
YRH schreef op donderdag 12 september 2019 @ 22:38:
Zijn er mensen hier die het scherm van een Xr en een Xs naast elkaar hebben gezien? Is het verschil echt zo groot?
Ja en ja, ik heb ze beiden meerdere malen in bezit gehad. Het zijn vooral de dikkere randen van de xr die opvallen. Het scherm van de xs is ook beter (en dat merk je), maar dat eerste valt directer op. Het scherm van de xs is veel meer immersive.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

[...]

Stelt niets voor, als jouw webshop maar CC ondersteunt.
Wij hebben het al enige tijd, betalingsprovider is Mollie.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Ik ben het even kwijt, als ik morgen de iPhone 11 Pro bestel bij Apple.nl en ophaal in de winkel, betaal ik in de winkel of morgen direct (CC)?

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:00
Ik heb dit jaar echt veel meer moeite met het kiezen voor een kleur dan de voorgaande jaren.

Ik heb nu een XS Max Silver, en om dezelfde reden als vorig jaar zou ik nu weer voor de witte willen gaan, die reden is met name dat het RVS op de Silver variant "kaal" is, geen kleur toegevoegd, past mooi bij RVS Watch en mocht je een keer zilverpoets willen gebruiken voor kleine krasjes dan kan dat zonde bang te zijn voor de kleur.

Maar die nieuwe kleur, vet, EN het is de NIEUWE kleur ik weet niet, ik word naar mn gevoel een beetje getypt van alle first-looks en iedereen die de nieuwe kleur wil vanwege het nieuwe. Maar het groene gaat niet overal mee samen en is het iets wat je over een half jaar ook nog vet vindt? :/

En dan; de zwarte variant is ook erg gaaf met het matte effect... gaat ook overal mee samen maar is ook minder een statement ding, valt minder op en tja dat mag toch ook wel vind ik.

Goud overweeg ik zelf dan weer niet, mn vriendin heeft die en vind het gaaf maar toch meer een meiden ding.

Tldr; ik zal wel voor de zilveren variant gaan haha

Ben wel benieuwd of er anderen zijn die het dit jaar ook veel lastiger vinden?

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:56
@bokkow Ik heb dit ook gehad. Ik keek op de iPhone in de Apple Store app en heb wat combinaties van hoesjes en kleuren bij elkaar geklikt.

Ik heb sinds dinsdagavond tot aan gisternacht lopen twijfelen over Space Grey of Silver. Ik heb altijd SG en er nooit over getwijfeld. Maar ik vond de combinatie van een zwart cameragat en een rood hoesje lelijk.

Dus dacht ik erover een Silver te nemen met een wit hoesje. Totdat ik zag hoe smerig die hoesjes er binnen een jaar uitzien. Heb op mijn 27 inch iMac nog eens goed gekeken. Ik bestelde uiteindelijk een middernachtblauw hoesje. Dus wordt het nu op zeker een zwarte en is mijn obsessie met zilver weer over.

Doe waar je het meeste vertrouwen in hebt. Bij twijfel niet oversteken.

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:31

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:45
mprkooij schreef op donderdag 12 september 2019 @ 23:31:
Ik ben het even kwijt, als ik morgen de iPhone 11 Pro bestel bij Apple.nl en ophaal in de winkel, betaal ik in de winkel of morgen direct (CC)?
Morgen direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugo92
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:56
V&A mag alleen op de frontpage: https://tweakers.net/aanbod

[ Voor 75% gewijzigd door Hoedje op 13-09-2019 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Wellicht weet iemand het volgende; als ik de iPhone bestel, betaal via Creditcard, kan iemand anders hem ophalen met het afhaalbericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:03
Jieve schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 06:08:
Wellicht weet iemand het volgende; als ik de iPhone bestel, betaal via Creditcard, kan iemand anders hem ophalen met het afhaalbericht?
Je kunt bij het bestellen aangeven dat iemand anders het toestel voor jou komt ophalen. Diegene heeft dan alleen het bestelnummer en zijn eigen identificatiebewijs nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 02:00
Ziet er goed uit.

Mijn Iphone X was gevallen, scherm laten maken bij Apple kost me teveel en zelf maken ga ik niet aan beginnen. Dus die verkoop ik.

Heb nu tijdelijk een Iphone SE in gebruik, hoewel prima nog (behalve batterij) mis ik wel het grote scherm en wat snelheid.

De Iphone 11 Pro (Zwart, 256GB) wordt het voor mij. Even een paar weken wachten dan haal ik hem uit het buitenland. Scheelt toch een hoop 1149 dollar i.p.v. 1329 Euro.

PSN: Aramius1810

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
mprkooij schreef op donderdag 12 september 2019 @ 23:31:
Het bedrag wordt gereserveerd op je CC en pas in rekening gebracht als de iPhone volgende week donderdag verzonden wordt (vooropgesteld dat je vandaag op tijd bent met bestellen natuurlijk).

@bokkow Daarom probeer ik zowel de Midnight Green als ook de SpaceGrey te bestellen. Ik neig nu voor 95% naar de Midnight Green dus die bestel ik direct, maar probeer nog een SpaceGrey variant erbij te nemen zodat ik ze kan vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
Hoe sterk is de iPhone pro ivm de iPhone 6s ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

SteffanS schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 06:40:
Hoe sterk is de iPhone pro ivm de iPhone 6s ?
Kan bijna het dubbele aan dumbells liften.

Gisteren een even mijn CC "Geblokkeerd".
Merk toch dat ik wel hyped ben en de nieuwe wil, de X voldoet echter nog prima.

Als ik met iDeal kan afrekenen en de groene alsnog kan krijgen moet het maar zo zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Famous schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 07:32:
[...]

Als ik met iDeal kan afrekenen en de groene alsnog kan krijgen moet het maar zo zijn :+
Dacht precies hetzelfde. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
voor alle pre order mensen vandaag; succes vanmiddag met bestellen! moet helemaal goedkomen, want...

wie wil nou zo'n f*cking dure iPhone (surfplank :+ ) van €1000+ kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
Famous schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 07:32:
[...]

Ik bedoel van laten vallen :*) is de iphone 11 pro op dit gebied steviger ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:52

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geert1976 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 07:44:
voor alle pre order mensen vandaag; succes vanmiddag met bestellen! moet helemaal goedkomen, want...

wie wil nou zo'n f*cking dure iPhone (surfplank :+ ) van €1000+ kopen?
Jij neemt hem niet Geert? Geen zin in een nieuwe roeiboot?? :+

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
pdavie2311 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 07:49:
[...]

Jij neemt hem niet Geert? Geen zin in een nieuwe roeiboot?? :+
jawel, ik ga een Midnight Green 11 Pro kopen, maar niet vanmiddag pre orderen.

voor mij geen roeiboot maar een bescheiden 1persoons kano

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Laatst online: 26-06 10:15
Donstil schreef op donderdag 12 september 2019 @ 20:18:
[...]

App op iOS gebruiken. Nu al als favoriet markeren.
Morgen 14:00 App op iOS via 4G en website via vast internet.

Dan heb je het wel goed afgevangen.
de apple store app bedoel je? Die heb ik geinstalleerd maar ik kan pas vanaf 14.00u iets doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
__REMCO__ schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 07:52:
[...]

de apple store app bedoel je? Die heb ik geinstalleerd maar ik kan pas vanaf 14.00u iets doen
Oh? Ik heb 'm zojuist al besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Rivanov schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 07:57:
[...]

Huh, om 09:00 toch pas?
Hacks!!!

@SteffanS Ja, aanzienlijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:46
Famous schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 07:59:
[...]

Huh, om 09:00 toch pas?
Hacks!!!

@SteffanS Ja, aanzienlijk beter.
store is dicht tot 2... dus hoe dan?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Rivanov schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 07:57:
[...]

bijdehand :/ Ik snap dat ik em nog niet kan bestellen maar ik kan ook nog niks in de favorieten zetten oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:19

JB

Cédric roelt!

__REMCO__ schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:02:
[...]

bijdehand :/ Ik snap dat ik em nog niet kan bestellen maar ik kan ook nog niks in de favorieten zetten oid...
Zal ook flink zoeken worden in de shop voordat je 'm hebt :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
[...]

Jawel hoor. Gewoon op het hartje drukken rechtsbovenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-07 09:44
Twijfel nog een 11 pro te halen of een jaar te wachten. De 11 zou toch het einde van de 3jarige ontwerpcyclus moeten zijn? Waarmee Apple volgend jaar waarschijnlijk met een compleet nieuw ontwerp komt?

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
El Profesor schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:04:
Twijfel nog een 11 pro te halen of een jaar te wachten. De 11 zou toch het einde van de 3jarige ontwerpcyclus moeten zijn? Waarmee Apple volgend jaar waarschijnlijk met een compleet nieuw ontwerp komt?
Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/images/2582332.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Rivanov schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:04:
[...]

Jawel hoor. Gewoon op het hartje drukken rechtsbovenin.
ik heb alleen een zwart scherm met een apple logo in verschillende kleuren en de tekst:
Bijna weekend. Dus bijna tijd om alvast te bestellen. Dit jaar kun je vanaf 14:00 alvast bestellen. Tot dan
Verder kun je niets aanklikken of opzoeken. Zelfde als @Martinus zegt
Martinus schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:00:
[...]

store is dicht tot 2... dus hoe dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NvO_91
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 20:37
El Profesor schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:04:
6 , 6s , 7 en 8 hebben allemaal het zelfde design ik denk dat er volgend jaar nog een 11s komt en dan pas een nieuw design. Maarja dat blijft gissen.
Ik heb nu een 6s en twijfel om over te stappen. Midnight green of silver? Lastig ik wacht de reviews nog even af en ga ze eerst in het echt bekijken.

[ Voor 34% gewijzigd door NvO_91 op 13-09-2019 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Ben het even kwijt: kun je met iDeal betalen in de Apple store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
__REMCO__ schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:09:
[...]

ik heb alleen een zwart scherm met een apple logo in verschillende kleuren en de tekst:

[...]

[...]
je had in een eerder stadium al je gewenste iPhone 11 Pro (Max) als favoriet moeten selecteren.
Voor zover ik weet kan dat nu dus niet meer (want Store offline), tot 1400u vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
__REMCO__ schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:09:
[...]

[...]

[...]
Je hebt gelijk. Had de Store nog niet gecheckt vandaag. Ik had de iPhone al direct na aankondiging als favoriet gemarkeerd. Dan ben je nu helaas te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Geert1976 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:11:
[...]

je had in een eerder stadium al je gewenste iPhone 11 Pro (Max) als favoriet moeten selecteren.
Voor zover ik weet kan dat nu dus niet meer (want Store offline), tot 1400u vanmiddag
kijk aan dat antwoord heb ik iets! Dan gewoon via de site proberen
Rivanov schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:12:
[...]

Je hebt gelijk. Had de Store nog niet gecheckt vandaag. Ik had de iPhone al direct na aankondiging als favoriet gemarkeerd. Dan ben je nu helaas te laat.
:>

[ Voor 27% gewijzigd door __REMCO__ op 13-09-2019 08:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
WouterL schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:11:
Ben het even kwijt: kun je met iDeal betalen in de Apple store?
via de website: wel iDeal
via de App: geen iDeal

correct me when I am wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:06
Donstil schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 23:36:
[...]

Mm voelt een beetje als Spijkerjasje op spijkerbroek ofz. Vind het niet heel fraai.
Double denim mag tegenwoordig weer hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 19:51
Is er een “voordeel” om via Apple te bestellen?

Zelf ga ik bij Belsimpel bestellen ivm met goede aftersales en snelle levering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Ik verwacht trouwens oprecht dat de meeste modellen lang bestelbaar zullen zijn, ook na de eerste minuut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Knamix schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:17:
bij Belsimpel bestellen ivm met goede aftersales
_O- _O- _O-

Belsimpel en goede after sales 8)7 8)7

tell me another joke!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 19:51
Geert1976 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:18:
[...]

_O- _O- _O-

Belsimpel en goede after sales 8)7 8)7

tell me another joke!
Naja, misschien dat het bij jou anders gaat met aftersales, maar ik heb er nooit problemen mee gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Knamix schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:19:
[...]

Naja, misschien dat het bij jou anders gaat met aftersales, maar ik heb er nooit problemen mee gehad :)
lees maar eens de shopreviews van die ballentent.
Zodra zij jouw geld binnen hebben en je bestelling bezorgd is, houdt t zeer vaak op bij hun. Garantie claims / after sales is vrijwel nihil daar.

Gewoon bij Apple zelf bestellen, imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
Geert1976 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:15:
[...]

via de website: wel iDeal
via de App: geen iDeal

correct me when I am wrong
Kan dat tegenwoordig ja? En net zo snel als via CC? (qua levering iPhone bedoel ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-07 09:44
NvO_91 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:10:
[...]
6 , 6s , 7 en 8 hebben allemaal het zelfde design ik denk dat er volgend jaar nog een 11s komt en dan pas een nieuw design. Maarja dat blijft gissen.
Ik heb nu een 6s en twijfel om over te stappen. Midnight green of silver? Lastig ik wacht de reviews nog even af en ga ze eerst in het echt bekijken.
Midgnight green vind ik een fantastische kleur, de mooiste kleur die ik tot nu toe op een smartphone gezien heb. Ik wacht de reviews ook nog even af. Volgens techradar komt Apple volgend jaar met een compleet nieuw ontwerp. Als ik een nieuwe Iphone koop, dan moet hij ook minimaal 5 jaar mee gaan, ik denk dat ik toch nog een jaartje geduldig ga zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door El Profesor op 13-09-2019 08:36 ]

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Scrtz schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:30:
[...]

Kan dat tegenwoordig ja? En net zo snel als via CC? (qua levering iPhone bedoel ik dan)
CC is uiteraard instant, bestelingen via betaling iDeal/bank komen zo goed als altijd ná CC bestellingen met order bevestigingen.
Dit is althans mijn ervaring met eerdere pre orders met mensen die dus via iDeal hadden betaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Gewoon Apple Pay natuurlijk...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
NvO_91 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:10:
[...]

De 7 en 8 waren al anders, 8 had glazen achterkant. Ze promoten de 11 Pro als 'totally new design' dus reken er maar niet op dat volgend jaar een nieuw design komt, dat wordt gewoon een 11S versie zoals altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:33:
Gewoon Apple Pay natuurlijk...
ow ja, natuurlijk! Das nog het allersnelst _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:54
Kak ... kan ik, nu de Apple store gesloten is tot 14:00 nog ergens mijn betaalgegevens aanpassen?

Heb nu nog mijn privé creditcard erin staan, áls ik ga bestellen moet het de zakelijke zijn..

Anders wordt het iDeal, maar de vorige jaren duurde dat langer qua afhandeling begreep ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:52

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geert1976 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 07:51:
[...]

jawel, ik ga een Midnight Green 11 Pro kopen, maar niet vanmiddag pre orderen.

voor mij geen roeiboot maar een bescheiden 1persoons kano
Whaha! Probleem met die boten van telefoons tegenwoordig is dat ze voor reparatie naar de scheepswerf in Den Helder moeten...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
smoken schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:38:
Kak ... kan ik, nu de Apple store gesloten is tot 14:00 nog ergens mijn betaalgegevens aanpassen?

Heb nu nog mijn privé creditcard erin staan, áls ik ga bestellen moet het de zakelijke zijn..

Anders wordt het iDeal, maar de vorige jaren duurde dat langer qua afhandeling begreep ik.
https://appleid.apple.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New_Interfaces
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08 16:28
[...]

Dat kon gisteravond wel, ik heb het via de App in m'n favorieten gezet.

Phanteks Enthoo Evolv X // ASUS ROG STRIX X570-E // Ryzen 9 5950x // EKWB AIO 360 // ZOTAC RTX 3080 AMP HOLO // Corsair Dominator Platinum 32GB 3466MHz // Corsair MP510 960 GB // Crucial MX500 2TB // Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New_Interfaces
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08 16:28
Iemand hier op het forum ervaring met bumper cases?

Besloten dat ik voor de iPhone 11 Pro Max in het Midnightgreen ga. Jammer dat de kleur vloekt bij de rest van de hoesjes, lijkt mij dus een goed plan om een bumper case te gaan nemen.

Aangezien ik hier geen ervaring mee heb weet ik niet welke ik zou moeten aanschaffen, dus ben benieuwd wat jullie hier van denken! :)

Phanteks Enthoo Evolv X // ASUS ROG STRIX X570-E // Ryzen 9 5950x // EKWB AIO 360 // ZOTAC RTX 3080 AMP HOLO // Corsair Dominator Platinum 32GB 3466MHz // Corsair MP510 960 GB // Crucial MX500 2TB // Corsair RM750x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 17:50
Gaan we het levertijden en beschikbaarheidstopic nog gebruiken? Of die andere die in de pointer staat.

Kan het hier weer over de ervaringen etc gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Vooral benieuwd naar dat matte glas. Hopelijk zie je daar niets/geen krassen op. De huidige X ziet er perfect uit met gla(n)s.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadria
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 05-10-2024
Iphone kopen in het buitenland:

Ik ga binnenkort naar NY en wil daar in oktober een Iphone 11 Pro aanschaffen. Is er iemand die ervaring heeft met het kopen van zijn Iphone in de VS? Ik ben in April 2017 in Cupertino geweest bij Apple Campus en heb daar de Iphone X gekocht maar zou niet meer weten welk model precies benodigd is voor gebruik in Europa.

Op de Apple website https://www.apple.com/iphone/LTE/#iphone-11-pro
Zie ik voor Europa deze 2 modellen staan:

iPhone 11 Pro
Model A2215 (GSM)
Model A2215 (CDMA)

Ik verwacht dat ik voor Europa model A2215 GSM nodig heb, maar nu rest mijn vraag '' Verkopen ze deze ook in de Apple store 5th Avenue bijvoorbeeld in NY?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greetoz
  • Laatst online: 13:50
jadria schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:17:

Ik ga binnenkort naar NY en wil daar in oktober een Iphone 11 Pro aanschaffen. Is er iemand die ervaring heeft met het kopen van zijn Iphone in de VS? Ik ben in April 2017 in Cupertino geweest bij Apple Campus en heb daar de Iphone X gekocht maar zou niet meer weten welk model precies benodigd is voor gebruik in Europa.

iPhone 11 Pro
Model A2215 (GSM)
Model A2215 (CDMA)

Ik verwacht dat ik voor Europa model A2215 GSM nodig heb, maar nu rest mijn vraag '' Verkopen ze deze ook in de Apple store 5th Avenue bijvoorbeeld in NY?
Mijn ervaring van 2 jaar geleden is dat je naar de "World phone" moet vragen, maar lang niet alle applestores hebben die op voorraad of leveren hem uberhaupt uit. Dat gezegdhebbende werkt de US GSM versie ook prima in Europa. Ik weet dat je bij de 8 eventueel alleen problemen zou hebben in Venuzuela en nog 1 of 2 andere landen, en dan enkel op 4G, 3G zou gewoon werken.

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:46
jadria schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:17:

iPhone 11 Pro
Model A2215 (GSM)
Model A2215 (CDMA)

Je kon in het verlden ook een prepaid pakket halen van een provider met je iPhone, als je Tmobile kiest krijg je ene gsm variant omdat ze geen cdma netwerk hebben. wellicht kan dat nog steeds.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr3000
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-09 18:03
Wekkertje staat. 14:00 de 11 pro max bestellen.
Heb omdat mijn xs kapot was maar weet een gewone kleine x. en mis het formaat toch.

Ben altijd gebruiker zonder hoesjes dus formaat vind ik niet zo'n punt.
Upgrade is bijna een moetje, als ik de xs max nog had was ik nooit voor de upgrade gegaan.

CC via apple store is toch wel de beste manier om te bestellen uit ervaring. Vaak dropt hij dan op de dag of de dag er voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
WouterL schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:17:
Ik verwacht trouwens oprecht dat de meeste modellen lang bestelbaar zullen zijn, ook na de eerste minuut.
Is mijn verwachting ook, hope so.
Ik ieder geval sta ik paraat om 14.00u💪💰💶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 13:37
Het is een uur opgeschoven. Bestellen vanaf 15:00

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
winwiz schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:53:
Het is een uur opgeschoven. Bestellen vanaf 15:00
Mogelijk zelfs met een dag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Paniek! Leverproblemen...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ga niet teveel offtopic mensen, voordat de modjes weer in moeten grijpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Rivanov schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:58:
Tja tot nu toe weinig ervaringen ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gaan al die webshops (mobiel, Belsimpel, enz) ook om 14:00 live eigenlijk? Want bij de meeste staat wel vandaag maar nergens een tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Bij Wehkamp kun je nu al bestellen, maar niet elk model staat er op.

[ Voor 33% gewijzigd door joblamie op 13-09-2019 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 13:37
Rivanov schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:58:
Bijna alle post zijn al offtopic. Eigenlijk moet er een bestel / levertijd topic komen

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

winwiz schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:06:
[...]

Bijna alle post zijn al offtopic. Eigenlijk moet er een bestel / levertijd topic komen
Dat is er al. Zie onderaan waar je op "Verstuur" klikt.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
joblamie schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:05:
Bij Wehkamp kun je nu al bestellen
Mm oké. Ik ga verlengen dus dat heeft geen zin maar Wehkamp lijkt me ook niet echt de beste pre-order partner. Voorraad altijd belabberd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:39
Donstil schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:05:
Gaan al die webshops (mobiel, Belsimpel, enz) ook om 14:00 live eigenlijk? Want bij de meeste staat wel vandaag maar nergens een tijd.
Iedereen om 14:00 helaas :P

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JB schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:07:
[...]

Dat is er al. Zie onderaan waar je op "Verstuur" klikt.
Ja met berichten uit 2016.
Kan je je vraag net zo goed uit het raam schreeuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Wehkamp is nog duurder dan de Apple Store :+

https://www.wehkamp.nl/ap...ne%2011%20pro&type=manual
Donstil schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:08:
[...]

Ja met berichten uit 2016.
Kan je je vraag net zo goed uit het raam schreeuwen.
Ja dus? Het gaat nu toch om een nieuw toestel. Topic voldoet prima. Dat men hier alleen maar over levertijden, beschikbaarheid uit het raam schreeuwt, is omdat er nog niet veel meer over te zeggen valt op dit moment...

[ Voor 14% gewijzigd door JB op 13-09-2019 10:11 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Neehoor. Is gewoon dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

joblamie schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:13:
[...]

Neehoor. Is gewoon dezelfde prijs.
In de TS staat 1329 euro :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:14:
[...]

In de TS staat 1329 euro :?
Voor de gewone Pro ja, je linkt de Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

joblamie schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:14:
[...]

Voor de gewone Pro ja, je linkt de Max
Aah :F my bad :D

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 ... 5 ... 36 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6