Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Pat-Juh
  • Registratie: december 2006
  • Nu online

Pat-Juh

Patrick

harveydwijs2 schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 20:33:
[...]

0.5 ultra wide angle lens heeft geen night mode zoals de 1x en 2x lens. Reden hiervoor is niet bekend.

Ook heeft de ultra wide een hogere “f” stop. Oftewel de 0.5 lens kan minder licht opnemen ivm sensor grootte Vergeleken met de 1x en 2x lens.

Met daglicht is het een prima lens, maar ik zou het niet gebruiken voor foto’s in het donker ;)
Geen ois
Geen phase detect AF
Kleiner diafragma (hogere waarde).

Samengevat geloof ik. Wellicht iets voor de 11s Pro of 12 :9

• Brogala
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 00:49
Kan het dat iPhones met kleine krassen worden geleverd? Vandaag mijn 11 pro max space grey ontvangen, maar het valt me op dat er onder goed licht bovenin kreine krasjes zitten. Als je er met je vinger over heen gaat voel je ze ook. Verder niet storend maar de iPhone heeft alleen maar op mijn bureau gelegen en altijd op z'n achterkant.

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 18:59

MazeWing

passionate & cynical

Kyo schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 00:35:
Zijn er mensen die hier last hebben van een prompt dat er geen verbinding gemaakt kan worden met het mobiele netwerk en dan verlies van 4g signaal.
Een reboot maakt het weer goed en je hebt er dan ook verder geen last meer van tot de volgende reboot. Dan komt het probleem weer terug en moet je nog een keer rebooten om het weer te herstellen.

Vraag me af of dit door ios 13 komt, het toestel of de vier jaar ouwe sim kaart Aflomstig van mijn 6s plus.
Zelfs nergens last van.
Probeer eens wanneer je het probleem ervaart, de simkaart eruit te halen en terug te stoppen. Ik vermoed dat het aan je simkaart ligt namelijk...

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: OnePlus 7 Pro Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz/G-Sync)

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:42
Teletekst schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:40:
Zijn er hier mensen die zijn overgestapt van een iPhone Xr naar een iPhone 11 Pro?
Hoe verhoudt de batterij zich qua gebruiksduur? Ik heb nu de Xr en het grootste voordeel aan deze telefoon is dat ik me eigenlijk nooit druk hoef te maken of ik de dag wel doorkom.
Dit is eigenlijk wat me tegenhoudt om over te stappen.
Ik wil wel graag de iPhone pro omdat ik veel foto's maak.
Alvast bedankt voor eventuele reacties.
De 11 Pro heeft een nog betere accuduur dus daar hoef je je zeker niet druk om te maken. Ik sta elke dag weer verbaasd van het uithoudingsvermogen van de accu. Heb zelf een 11 Pro Max.

• Greetoz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 14:18
Kyo schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 00:35:
Zijn er mensen die hier last hebben van een prompt dat er geen verbinding gemaakt kan worden met het mobiele netwerk en dan verlies van 4g signaal.
Een reboot maakt het weer goed en je hebt er dan ook verder geen last meer van tot de volgende reboot. Dan komt het probleem weer terug en moet je nog een keer rebooten om het weer te herstellen.

Vraag me af of dit door ios 13 komt, het toestel of de vier jaar ouwe sim kaart Aflomstig van mijn 6s plus.
https://www.iculture.nl/nieuws/bug-traag-internet-ios-13/ Misschien is dit iets?

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21:09

Rivanov

Apple freak

YouTube app op m'n 11 Pro.

Rivanov wijzigde deze reactie 20-10-2019 07:56 (9%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Marcel
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 20:54
Wat is je vraag/opmerking hierover?

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

HDR ondersteuning.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• ZiSE
  • Registratie: augustus 2003
  • Nu online
Is al even schijnbaar. https://www.theverge.com/...ple-iphone-xs-max-ios-app. Voegt het iets toe op dat formaat scherm?

• wopper
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20:40
Reboot de 11 PRO bij jullie ook regelmatig op 13.1.3? Hier wel 1 a 2x per dag dat ik het waarneem, respring wordt dat ook wel genoemd toch?

PVoutput 4020WP Z-ZW en Z-ZO

• Kyo
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 07-11 18:25
Greetoz schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 07:35:
[...]
Hmm, ik hoef hem er niet uit te halen gezien een reboot het probleem oplost TOT de volgende reboot. Dan duikt het probleem weer op en moet ik em om die reden weer opnieuw opstarten. Ik zou natuurlijk een nieuwe sim kunnen aanvragen maar ik zie her en der topics met vergelijkbare problemen in het buitenland:

https://forums.macrumors....es-not-come-back.2204385/

https://discussions.apple.com/thread/250651248?page=1

https://www.iculture.nl/nieuws/bug-traag-internet-ios-13/ Misschien is dit iets?
Precies, dat probleem heb ik. Het is niet eens dat het traag is, ik krijg een melding dat ik niet kan verbinden met het data netwerk van vodafone en het enige wat dan helpt is heropstarten. Jammer dat hier nog geen oplossing voor is.

Heb nu opeens ook last van af en toe 15 procent battery standby drain na een nachtje slapen. Daarvoor helemaal niet en ik zie in de statistieken geen app activiteit. Dit is ook opgelost met herstarten maar toch wel raar. Is IOS 13 gewoon heel erg buggy ofzo. 😩

• Pat-Juh
  • Registratie: december 2006
  • Nu online

Pat-Juh

Patrick

FaceID herkende mij net niet meer na het scheren van mn baard :+ . Moest wel even lachen haha, zouden mensen mij nu ook niet meer herkennen :o :+ .

De accu van de 11 Pro blijft me verbazen, na een werkdag met veel telefoontjes/berichten en geregel had ik nog 73% over... ongelooflijk maar waar. Mijn i7 had denk ik in het rode gezeten.

• Yzord
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 10-11 01:39

Yzord

MediConnect.io Investor

Kyo schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 11:11:
[...]

Precies, dat probleem heb ik. Het is niet eens dat het traag is, ik krijg een melding dat ik niet kan verbinden met het data netwerk van vodafone en het enige wat dan helpt is heropstarten. Jammer dat hier nog geen oplossing voor is.

Heb nu opeens ook last van af en toe 15 procent battery standby drain na een nachtje slapen. Daarvoor helemaal niet en ik zie in de statistieken geen app activiteit. Dit is ook opgelost met herstarten maar toch wel raar. Is IOS 13 gewoon heel erg buggy ofzo. 😩
Je kan eens een powercycle proberen. Hiermee wordt de batterij opnieuw ingeleerd. Dan moet je een force restart doen met oplader eraan en na restart opladen tot 100% en daarna een uurtje wachten met het eraf halen. Dan zou hij opnieuw gecalibreerd zijn.

Dit was bij de xs max zo, dus ik ga er vanuit dat het voor de Pro ook zo is.

https://www.iculture.nl/t...j-kalibreren-iphone-ipad/

Yzord wijzigde deze reactie 20-10-2019 11:39 (3%)

• NiGeLaToR
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 15:50
Pat-Juh schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 11:28:
FaceID herkende mij net niet meer na het scheren van mn baard :+ . Moest wel even lachen haha, zouden mensen mij nu ook niet meer herkennen :o :+ .

De accu van de 11 Pro blijft me verbazen, na een werkdag met veel telefoontjes/berichten en geregel had ik nog 73% over... ongelooflijk maar waar. Mijn i7 had denk ik in het rode gezeten.
Ja hier idem! Wat wel evengoed veel batterij slurpt is gewoon doelloos interneppen of social bs bekijken. Maar bij gewoon gebruik veel minder 'bleeding'.

M'n X was ook gewoon beetje vaag, bereik van dit ding is veel beter. De X rapporteerde gerust 30-40% batterij gebruik door slecht bereik. Wel hele dag warme broek :X

Zoekt met regelmaat developers voor BigDataHub en IT consultants voor InTellegus. DM even voor meer info of check de site(s).

• dkawa
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 09:50
wopper schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 11:07:
Reboot de 11 PRO bij jullie ook regelmatig op 13.1.3? Hier wel 1 a 2x per dag dat ik het waarneem, respring wordt dat ook wel genoemd toch?
Heb er last van op m’n XS Max... gisterenmiddag nog toen ik een bezoekje deed aan de Apple Store in Den Haag

• wopper
dkawa schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 16:04:
[...]

Heb er last van op m’n XS Max... gisterenmiddag nog toen ik een bezoekje deed aan de Apple Store in Den Haag
Vandaag een case gelogd en support zegt dat het nog geen wijds bekend issue is. Niets geks aangetroffen in de supportfiles van de telefoon. Ik moet vanavond via Finder(voorheen iTunes) een herstel uitvoeren en dan schrijft hij alle code er volledig opnieuw in. (Bij een OTA update krijg je alleen delen van de code als update.)

Daarna maar weer eens aankijken. Ik heb goede hoop dat het met 13.2 opgelost is.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

• Tripwire999
  • Laatst online: 21:10
Ik zit op dit moment in Canada en bedacht me eigenlijk net dat het misschien handig is om een esim te activeren bij T-mobile en dan een Canadees simkaart te halen met een data bundel. Kan dit gewoon? En wat gebeurt er als ik zowel een esim heb van T-mobile en nog mijn Simkaart?

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 21:26
Als ik foto’s maak zijn de delen die in het ‘zwarte gedeelte’ vallen niet te zien nadat ik de foto heb genomen. Ik heb ze weleens bewerkt en dan kwamen ze tevoorschijn. Hoe doe ik dit?

iPhone 11 Pro Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 14:31

Nitai

Feels good man

Tripwire999 schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 18:08:
Ik zit op dit moment in Canada en bedacht me eigenlijk net dat het misschien handig is om een esim te activeren bij T-mobile en dan een Canadees simkaart te halen met een data bundel. Kan dit gewoon? En wat gebeurt er als ik zowel een esim heb van T-mobile en nog mijn Simkaart?
Ja hoor gaat prima. Ik ben naar een T-mobile esim overgestapt toen ik in Thailand was. Ging prima met een Thaise simkaart.
Zodra je je esim activeert dan stopt je fysieke simkaart van T-mobile met werken (gaat soms wel een aantal uur overheen).

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

mr.JamesBond schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 21:14:
Als ik foto’s maak zijn de delen die in het ‘zwarte gedeelte’ vallen niet te zien nadat ik de foto heb genomen. Ik heb ze weleens bewerkt en dan kwamen ze tevoorschijn. Hoe doe ik dit?
Dat is de functie: Capture Outside The Frame (via Camera settings te activeren). Dan kun je dat tevoorschijn halen via de Edit knop en vervolgens de Crop functie. Je ziet of dit mogelijk is per foto door het Sterretjes icoontje rechtsboven op de foto.

• Spinozo
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 10-11 23:00
Net toegevoegd voor de nieuwe iphones, dus dat was snel opgemerkt.
https://www.macrumors.com...dr-support-for-iphone-11/

Spinozo wijzigde deze reactie 21-10-2019 10:26 (26%)

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 16:52

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Geert1976
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
kunnen jullie eens voor mij wat checken...

In Safari heb ik tijdens het bezoeken van de website van Coolblue een soort van last van 'ghost touches', dwz ik tik ergens iets aan en de iPhone registreert deze aanraking dus ergens anders op de site waar ik dus niet op tik.

Tot nu toe heb ik deze ''ghost touches'' specifiek bij de Coolblue website.

• Greetoz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 14:18
Geert1976 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:08:

In Safari heb ik tijdens het bezoeken van de website van Coolblue een soort van last van 'ghost touches', dwz ik tik ergens iets aan en de iPhone registreert deze aanraking dus ergens anders op de site waar ik dus niet op tik.

Even snel getest, geen last van.. Pro 11 met Belkin invisiglass.

• Geert1976
  • Niet online
ow ja, handig dat je dat er bij zet.
Ik gebruik zelf geen screenprotector, anders had t probleem evt daar nog kunnen zitten inderdaad

tnx

• coelho
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22:10

coelho

VanTheManFan

Nitai schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 22:02:
[...]

Ja hoor gaat prima. Ik ben naar een T-mobile esim overgestapt toen ik in Thailand was. Ging prima met een Thaise simkaart.
Zodra je je esim activeert dan stopt je fysieke simkaart van T-mobile met werken (gaat soms wel een aantal uur overheen).
En kun je meerdere esim profielen opgeslagen hebben? Ik neig naar de 11 pro met Tmobile als business esim en kpn als prive fysieke sim.

Kan ik nu op vakantie een andere esim laden en als het ware switchen tussen de twee esim profielen?

• Kyo
Door mijn oordopjes kreeg ik ineens een hard hoogfrequent geluid. Iemand hier ooit last van gehad? Ging door totdat ik de lightning plug eraf haalde.

• Anteros
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:20
Kyo schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 18:53:
Door mijn oordopjes kreeg ik ineens een hard hoogfrequent geluid. Iemand hier ooit last van gehad? Ging door totdat ik de lightning plug eraf haalde.
Heb ik ook wel eens gehad in de auto met lightning. Dit was toen met de 6s en 8. Gewoon ff opnieuw verbinden en dan was het over.

• Nitai

Nitai

Feels good man

coelho schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:01:
[...]

En kun je meerdere esim profielen opgeslagen hebben? Ik neig naar de 11 pro met Tmobile als business esim en kpn als prive fysieke sim.

Kan ik nu op vakantie een andere esim laden en als het ware switchen tussen de twee esim profielen?
Ja hoor, maar je kunt maar 1 esim actief hebben. Ben je natuurlijk wel afhankelijk op vakantie of ze daar uberhaupt esim hebben.

• coelho
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22:10

coelho

VanTheManFan

Nitai schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:33:
[...]

Ja hoor, maar je kunt maar 1 esim actief hebben. Ben je natuurlijk wel afhankelijk op vakantie of ze daar uberhaupt esim hebben.
Uiteraard :) Dank voor je antwoord.

• Nitai

Nitai

Feels good man

Geert1976 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:08:

Welke firmware draai je Geert? Hier nergens last van.
Heb je veel tabs open staan? Misschien alle tabs even sluiten (ingedrukt houden tab knopje), Safari forced afsluiten en weer proberen?

• Geert1976
  • Niet online
Nitai schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:37:
[...]

Heb je veel tabs open staan? Misschien alle tabs even sluiten (ingedrukt houden tab knopje), Safari forced afsluiten en weer proberen?
Wonderbaarlijk is 't probleem verholpen zonder zelf iets bijzonders te hebben gedaan.

De site v CoolBlue werkt weer zoals t hoort.

Thanks voor 't meedenken in ieder geval

• martk2280
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18:05
Ik gebruik sinds gisteren de duo Sim(esim) optie. Maar ik merk wel dat het veel doet met de batterijduur. Zijn er meer die dit ondervinden?

• Kyo
Anteros schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:32:
[...]

Heb ik ook wel eens gehad in de auto met lightning. Dit was toen met de 6s en 8. Gewoon ff opnieuw verbinden en dan was het over.
Hmmm heeft dit verder nog een beschadigend invloed op de tel? Vraag me toch sws af wat de oorzaak (en gevolg) is.

• THE_BASE
  • Niet online
Wat vinden jullie van de standbytijd bij een iPhone 11 Pro met de nieuwste iOS versie 13.1.3 in tegenstelling tot 13.1.1 of 13.1.2?

Ik was heel enthousiast met twee dagen, maar die haal ik nu al niet meer.

MacBook  iPhone 11 Pro  Apple Watch  Apple TV  AirPods  AirPort Express

• wopper
dkawa schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 16:04:
[...]

DFU mode en via de PC de software er weer in laden lijkt het probleem verholpen te hebben.

• double_V
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 09:33
martk2280 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:40:
Ik gebruik sinds gisteren de duo Sim(esim) optie. Maar ik merk wel dat het veel doet met de batterijduur. Zijn er meer die dit ondervinden?
Ik gebruik deze ook sinds deze week. Nog geen effect gemerkt op te batterijduur. Maar heb m'n pro maar 1 dag gebruikt met 1 eSim.
Ik zal eens m'n pro vol laden en dan kijken hoe lang de batterij mee gaat

• loeberce
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16:46
Sinds maandag gebruik privé een esim van Tmobile en een fysieke zakelijke sim. Over batterijduur kan ik weinig zinvols melden aangezien mijn nieuwe 11 Pro nog foto's aan het indexeren is etc. Gisteren telefoon veel gebruikt en om 1000 uur vanochtend hem aan de lader gedaan met 30% batterij. Voorlopig hoor je mij niet klagen. Ik gebruik overigens 13.2 PB4.

• mr.JamesBond
Rivanov schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 06:30:
[...]

Dat is de functie: Capture Outside The Frame (via Camera settings te activeren). Dan kun je dat tevoorschijn halen via de Edit knop en vervolgens de Crop functie. Je ziet of dit mogelijk is per foto door het Sterretjes icoontje rechtsboven op de foto.
Dat herken ik inderdaad. Ik vind het alleen vreemd dat bepaalde foto’s wel en bepaalde foto’s geen Sterretje icoontje rechtsboven hebben, terwijl ik niet aan de instellingen zit.

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
mr.JamesBond schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:35:
[...]

Dat herken ik inderdaad. Ik vind het alleen vreemd dat bepaalde foto’s wel en bepaalde foto’s geen Sterretje icoontje rechtsboven hebben, terwijl ik niet aan de instellingen zit.
Dat is Apple die beslist of het wel of niet nodig/nuttig is voor je ;).

• THE_BASE
  • Niet online
Voorheen ging er ‘s nachts amper een procent van de batterij af, met de laatste update is dit maar liefst 10%. Erg jammer, was zeer enthousiast, maar sinds de laatste update een stuk minder. Ook overdag merk je dat het sneller gaat dan met iOS 13.1 gewoon. Hopen dat de nieuwe update het weer een beetje oplost.

• DennisDCT
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 09:28
Is het bij jullie ook opgevallen dat de kwaliteit verschil van fotos met ultrawide en de normale bizar zijn. Alsof er een vingerveeg op de lens zit. Zal dit een software fout zijn? Of is dit te verwachten?

• ZoRr0
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 10-11 14:12
Meer mensen hier problemen met het pairen met een ps4 controller? Ik draai 13.1.3 op een Pro Max maar krijg de pairing niet voor elkaar. Krijg steeds een vage melding dat ik iets met de knoppen van de controller moet doen.

• Kyo
Twee dingen die bij me opgevallen zijn aan de camera:

1. De foto is niet van dezelfde kwaliteit als wat je ziet door de lens voordat je de foto schiet. Het is iets waziger en minder scherp.

2. Wat lag vlak na het schieten van de foto, het lijkt alsof de camera doet alsof je je hand niet stil is geweest

Herkent iemand iets van een of beide punten hierboven?

• Niek_1981
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21:03

Niek_1981

Apple Till I Die

THE_BASE schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 07:51:
Voorheen ging er ‘s nachts amper een procent van de batterij af, met de laatste update is dit maar liefst 10%. Erg jammer, was zeer enthousiast, maar sinds de laatste update een stuk minder. Ook overdag merk je dat het sneller gaat dan met iOS 13.1 gewoon. Hopen dat de nieuwe update het weer een beetje oplost.
Hier heb ik echt totaal geen last van.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• wopper
DennisDCT schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:32:
Is het bij jullie ook opgevallen dat de kwaliteit verschil van fotos met ultrawide en de normale bizar zijn. Alsof er een vingerveeg op de lens zit. Zal dit een software fout zijn? Of is dit te verwachten?
Ja heb ik al eens een foto van geplaatst hier, bedoel je dat?

• denbear
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 01-11 20:51
Nitai schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:37:
[...]

Ik heb dit ook wel eens gehad in het verleden in de Rabo app. Heb het recent geloof ik niet meer gehad. Dit was op een iPhone 7 Plus.

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 18:59

MazeWing

passionate & cynical

Inmiddels na een maand nog steeds zeer tevreden over de 11 pro max. Gebruik ‘m zonder hoesje (laatste keer dat ik dit met een telefoon deed was mij HTC One X in 2012) en dit bevalt me uitstekend!

Verder nog steeds extreem lovend over de camera...

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: OnePlus 7 Pro Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz/G-Sync)

• renegades08
  • Registratie: september 2011
  • Nu online
Geert1976 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 11:22:
[...]

nee hoor, zijn ze juist zeer makkelijk in bij de Apple Store. Jij levert je huidige iPhone Pro Max in en jij geeft aan wat je wil; geld retour of inruilen voor de (gewone) 11 Pro (uiteraard wel met de wetenschap dat er geen schade is aan jouw huidige iPhone ;) )

Dit alles uiteraard binnen de 14 dagen na aankoop.

Je hebt de Pro Max sinds 2 dagen zie ik; je zou nog een weekje je Pro Max verder kunnen uitproberen. Wellicht is na 2 kleine dagen al wat snel om terug te gaan naar de Apple Store voor een swap.
Op zich wen je redelijk snel aan een nieuw formaat smartphone
Sinds gisteren ook (gedeeltelijk) trotse eigenaar van een iPhone 11 Pro 64gb. Deze heb ik aangeschaft in de Apple Store Amsterdam. Maar, nadat ik deze nu een tijdje in gebruik heb twijfel ik toch of ik geen Max had moeten nemen en ook een 256gb (had ik natuurlijk beter over na moeten denken). Of de grootte van het scherm juist is kom je toch pas achter na een tijdje gebruik 8)7 .. anyway, kan ik deze dan ook nog retourneren (het liefste online, aangezien ik niet in de buurt van Amsterdam woon)? Zoals vermeld, ik wil dan dus een nieuwe bestellen en deze in de fysieke store gekochte iPhone retour sturen, terwijl ik deze al in gebruik heb genomen.

• Flapmo
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 10-11 16:55

Flapmo

and back is gigi!

Kerstman was vroeg dit jaar. Upgrade vanaf een iPhone7.

iPhone 11 pro max 256gb oOo

Nu wachten tot mijn Mous Limitless 3.0 case binnenkomt. Ooit op indiegogo de eerste versie gekocht voor toenmalig iphone 6, en nog in gebruik op mijn 7 (wat zijn die krengen duur nu...). Durf toch niet meer zonder hoesje met kids in huis. Bijkomend voordeel is dat hoesje wat extra grip geeft.

Flapmo wijzigde deze reactie 27-10-2019 14:44 (81%)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Yzord

Yzord

MediConnect.io Investor

renegades08 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 14:25:
[...]

Sinds gisteren ook (gedeeltelijk) trotse eigenaar van een iPhone 11 Pro 64gb. Deze heb ik aangeschaft in de Apple Store Amsterdam. Maar, nadat ik deze nu een tijdje in gebruik heb twijfel ik toch of ik geen Max had moeten nemen en ook een 256gb (had ik natuurlijk beter over na moeten denken). Of de grootte van het scherm juist is kom je toch pas achter na een tijdje gebruik 8)7 .. anyway, kan ik deze dan ook nog retourneren (het liefste online, aangezien ik niet in de buurt van Amsterdam woon)? Zoals vermeld, ik wil dan dus een nieuwe bestellen en deze in de fysieke store gekochte iPhone retour sturen, terwijl ik deze al in gebruik heb genomen.
Beste is toch terug naar A’dam en hem omruilen. Online zal wellicht wel mogelijk zijn, maar reken op een aardige ‘down’ tijd ivm opsturen en terug ontvangen.

• Lotfi
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 21:54
Yzord schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:54:
[...]

Beste is toch terug naar A’dam en hem omruilen. Online zal wellicht wel mogelijk zijn, maar reken op een aardige ‘down’ tijd ivm opsturen en terug ontvangen.
Ik heb uiteindelijk 5 weken moeten wachten voor ze me terugbetaald hadden met een online retour:)

• renegades08
  • Nu online
Lotfi schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 16:12:
[...]

Ik heb uiteindelijk 5 weken moeten wachten voor ze me terugbetaald hadden met een online retour:)
Maar dat was met eenzelfde situatie geen probleem? Want ik zou dan nu gewoon een nieuwe kunnen bestellen, als ik maar weet dat mijn retour wordt geaccepteerd O-)

• Lotfi
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 21:54
renegades08 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 16:30:
[...]

Maar dat was met eenzelfde situatie geen probleem? Want ik zou dan nu gewoon een nieuwe kunnen bestellen, als ik maar weet dat mijn retour wordt geaccepteerd O-)
Nee was zeker geen probleem. Ze nemen hem gewoon retour als het binnen 14 dagen is. Als het goed is kan je hem online aanmelden. Anders even bellen?

• DennisDCT
wopper schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:48:
[...]

Ja heb ik al eens een foto van geplaatst hier, bedoel je dat?
Ik zag bij jou dat hij verkeerd scherp stelt toch? Ik heb dit:

Bij beide scherp gesteld op de keuken. Ik heb dit op eigenlijk alles. Mega verschil ik scherpte. Alsof je vanaf iphone 11 naar iphone 4 gaat als je iets inzoemt.

DennisDCT wijzigde deze reactie 27-10-2019 18:15 (16%)

• wopper
@DennisDCT je hebt gelijk, jouw probleem is anders. Alsof je een vette bril hebt, als je naar de keukenlampjes kijkt.

Heb je de lensen al eens afgenomen met een brillendoekje? Ik had op de iPhone 7 ooit zoiets en dat bleek toch echt alleen met een brillendoekje te verwijderen te zijn.

• DennisDCT
wopper schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:15:
@DennisDCT je hebt gelijk, jouw probleem is anders. Alsof je een vette bril hebt, als je naar de keukenlampjes kijkt.

Heb je de lensen al eens afgenomen met een brillendoekje? Ik had op de iPhone 7 ooit zoiets en dat bleek toch echt alleen met een brillendoekje te verwijderen te zijn.
Lens schoongemaakt en nogmaals fotos gemaakt. Even een gelijkdeel van scherp gestelde stuk gepakt.

Edit: waar uploaden jullie fotos? Ik wordt geak. Foto is boven 5mb. Pfffe,,

DennisDCT wijzigde deze reactie 27-10-2019 19:33 (41%)

• Geert1976
  • Niet online
renegades08 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 14:25:
[...]

wat boven al door iemand anders voorgesteld werd; ik zou inderdaad toch langsgaan bij de Apple Store in Amsterdam.
Werkt uiteraard het snelste wat betreft een swap met een ander toestel.

Opsturen en de verwerking/afhandeling daarvan kan (helaas) bij Apple zeer lang duren.

• renegades08
  • Nu online
Geert1976 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:30:
[...]

wat boven al door iemand anders voorgesteld werd; ik zou inderdaad toch langsgaan bij de Apple Store in Amsterdam.
Werkt uiteraard het snelste wat betreft een swap met een ander toestel.

Opsturen en de verwerking/afhandeling daarvan kan (helaas) bij Apple zeer lang duren.
Ok dank voor jullie bovenstaande reacties. Ik zal morgen eens een telefoontje wagen naar Apple, kijken wat ze zeggen en anders toch maar een ritje Amsterdam inplannen.

• wopper
DennisDCT schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:26:
[...]

Lens schoongemaakt en nogmaals fotos gemaakt. Even een gelijkdeel van scherp gestelde stuk gepakt.

Edit: waar uploaden jullie fotos? Ik wordt geak. Foto is boven 5mb. Pfffe,,
Als het permanente info is voor een post, op je tweak album. Maar zo'n foto denk ik gewoon ff bij afbeeldinguploaden.nl oid.

• Yzord

Yzord

MediConnect.io Investor

Blijf me toch wel verkneukelen hoor met de camera

• NiGeLaToR
Yzord schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:30:
[Afbeelding]

Blijf me toch wel verkneukelen hoor met de camera
Heb van het weekend in ons stadscentrum bij donker druilerig weer foto's uit de hand gemaakt. Geweldig. Echt zo vet. Tis niet statief-met-FF-vet, maar die neem ik ook nooit meer mee.. deze wel.

Zoekt met regelmaat developers voor BigDataHub en IT consultants voor InTellegus. DM even voor meer info of check de site(s).

• Yzord

Yzord

MediConnect.io Investor

NiGeLaToR schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 16:50:
[...]

Heb van het weekend in ons stadscentrum bij donker druilerig weer foto's uit de hand gemaakt. Geweldig. Echt zo vet. Tis niet statief-met-FF-vet, maar die neem ik ook nooit meer mee.. deze wel.
Pics or it didn’t happened 🤪

• NiGeLaToR
Yzord schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:40:
[...]

Pics or it didn’t happened 🤪

• Yzord

Yzord

MediConnect.io Investor

Nice, mooie foto's...moet ook maar eens de donkerte opzoeken

• Yzord

Yzord

MediConnect.io Investor

Dit is een night shot, nonchalant genomen

• Msi92
  • Laatst online: 13:07
Voor mensen die ge-update zijn naar 13.2 en Deep Fusion willen gebruiken.
''Capture outside the Frame'' moet uitstaan om van Deep Fusion gebruik te maken.

• NiGeLaToR
Msi92 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:48:
''Capture outside the Frame'' moet uitstaan om van Deep Fusion gebruik te maken.
13.2 al weer, jemig. Nou installeren maarrrrrr... had net die capture outside the dingest aangezet :+

@Msi92 enig idee hoe/waar je deepfusion ziet? Merk nog geen verschil :)

NiGeLaToR wijzigde deze reactie 29-10-2019 13:28 (9%)

• Msi92
  • Laatst online: 13:07
NiGeLaToR schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:53:
[...]

13.2 al weer, jemig. Nou installeren maarrrrrr... had net die capture outside the dingest aangezet :+

@Msi92 enig idee hoe/waar je deepfusion ziet? Merk nog geen verschil :)
Geeft duidelijkheid :P

Msi92 wijzigde deze reactie 29-10-2019 13:58 (12%)

• mr.JamesBond
Ik ga straks updaten om gebruik te maken van Deep Fusion. Wel jammer dat de enige manier om foto’s te delen met hoge kwaliteit airdrop is en dat dit niet kan met Social Media als bijvoorbeeld Instagram

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 16:24
mr.JamesBond schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:56:
Ik ga straks updaten om gebruik te maken van Deep Fusion. Wel jammer dat de enige manier om foto’s te delen met hoge kwaliteit airdrop is en dat dit niet kan met Social Media als bijvoorbeeld Instagram
Dat heeft verder niks te maken met Apple of de iPhone in dit geval maar vanuit beperkingen opgelegd door de derde partij, in dit geval Instagram.

• mr.JamesBond
Scrtz schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 16:22:
[...]

Dat heeft verder niks te maken met Apple of de iPhone in dit geval maar vanuit beperkingen opgelegd door de derde partij, in dit geval Instagram.
Dat klopt, neemt niet weg dat ik me er mateloos aan irriteer

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 20:35
Weet iemand of het:

- Een T-mobile USA simlocked iphone 11 (pro) werkt op het Nederlandse T-mobile netwerk?
- Het verwijderen van deze simlock een legale optie/überhaupt een optie?

m.a.w: is het kopen van een T-mobile simlocked device de moeite waard? Of heb je dan een mooie iphone die nooit je sim zal gaan slikken? Ik zoek me suf maar vindt geen eenduidig antwoord.

WouterL wijzigde deze reactie 30-10-2019 10:10 (7%)

• Geert1976
  • Niet online
WouterL schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:10:
Weet iemand of het:

- Een T-mobile USA simlocked iphone 11 (pro) werkt op het Nederlandse T-mobile netwerk?
- Het verwijderen van deze simlock een legale optie/überhaupt een optie?

m.a.w: is het kopen van een T-mobile simlocked device de moeite waard? Of heb je dan een mooie iphone die nooit je sim zal gaan slikken? Ik zoek me suf maar vindt geen eenduidig antwoord.
usedproducts he? :+

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 20:35
Inderdaad :9 Als ik zo rondlees is het in ieder geval geen goede investering...

WouterL wijzigde deze reactie 30-10-2019 10:26 (17%)

• Geert1976
  • Niet online
wat betreft draadloos opladen;

Ik merk dat het draadloos opladen sneller gaat met mijn huidige 11 Pro dan mijn vorige XS.
Gebruik exact dezelfde wireless charger.

• harm12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Nu online

©2004

• So_Surreal
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 13:31

• Workaholic
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online
Heeft iemand toevallig ervaring met de digitale sim / eSIM in de 11 Pro? Ik ga naar de USA over een paar weken en ik vroeg me af of ik naast mijn KPN abbo een US eSIM kaart kon gebruiken om goedkoop te internetten? Kan dat tegelijkertijd ? Als ik internet mag geloven wel.. maar of het goed werkt is een 2de.

Verder twijfel ik nog om applecare af te sluiten voor de 11 pro. Toch wel een duur toestel die ik 2 jaar wil gaan gebruiken. Wat is jullie mening hierover?

Workaholic wijzigde deze reactie 31-10-2019 16:43 (59%)

Mijn V&A aanbod | Imgur of photobucket alternatief voor foto's uploaden http://imgup.nl

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 18:18
Msi92 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:48:
Misschien een n00b vraag, maar onderaan staat Smart HDR ook apart aan, moet deze dan ook uitgezet worden?

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online
Workaholic schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 16:28:
Heeft iemand toevallig ervaring met de digitale sim / eSIM in de 11 Pro? Ik ga naar de USA over een paar weken en ik vroeg me af of ik naast mijn KPN abbo een US eSIM kaart kon gebruiken om goedkoop te internetten? Kan dat tegelijkertijd ? Als ik internet mag geloven wel.. maar of het goed werkt is een 2de.

Verder twijfel ik nog om applecare af te sluiten voor de 11 pro. Toch wel een duur toestel die ik 2 jaar wil gaan gebruiken. Wat is jullie mening hierover?
Ik heb Google Fi als simkaart en T-mobile NL als E-sim, werkt prima.. Wat wil je precies weten? Dit is in de US.
Je kan aangeven in iOS welke simkaart gebruikt moet worden voor wat (er komt een mooie wizard naar voren) en daarna kan je het nog aanpassen in settings.

Mijn instelingen zijn zo:
Primary -> Google FI (US nummer, iMessage, sms, bellen & internet)
Secondary -> T-mobile NL (Alleen sms ontvangen, gebeld worden, data uit gezet)

• Workaholic
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online
ex87 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 18:14:
[...]

Ik heb Google Fi als simkaart en T-mobile NL als E-sim, werkt prima.. Wat wil je precies weten? Dit is in de US.
Je kan aangeven in iOS welke simkaart gebruikt moet worden voor wat (er komt een mooie wizard naar voren) en daarna kan je het nog aanpassen in settings.

Mijn instelingen zijn zo:
Primary -> Google FI (US nummer, iMessage, sms, bellen & internet)
Secondary -> T-mobile NL (Alleen sms ontvangen, gebeld worden, data uit gezet)
Top! Thanks. Precies wat ik wil weten. Gaat het in de praktijk goed -> lees weet je zeker dat de verkeerde sim niet voor data gebruikt gaat worden (desnoods bellen over 4g?). Anders is het een duur grapje in de US.

Mijn V&A aanbod | Imgur of photobucket alternatief voor foto's uploaden http://imgup.nl

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online
Workaholic schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 18:23:
[...]

Top! Thanks. Precies wat ik wil weten. Gaat het in de praktijk goed -> lees weet je zeker dat de verkeerde sim niet voor data gebruikt gaat worden (desnoods bellen over 4g?). Anders is het een duur grapje in de US.
Heb even een screenshot gemaakt voor je:

Je ziet daar mijn 2 lijnen, en dat ik alleen mag internetten over primary (en dat hij niet mag switchen).
Je kan het dus echt hard uitzetten.

• Pentiummania
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 19:32
Hallo, is de multicam functie al ergens te aanschouwen buiten de presentatie van het Apple event om ? Ik bedoel dit https://www.filmicpro.com...am-support-in-ios-13-faq/ dit kun je nu nog niet doen begrijp ik ? Ook youtubers beschikken nu nog niet over deze functies ? Ik dacht het gisteren wel even uit te proberen in de mediamarkt zodoende deze vraag, om de voor en achter camera gelijktijdig te gebruiken!

http://goo.gl/9nkYAr http://d3up.com/b/1296707 http://diablo.somepage.com/profile/eu/pmania-2623 http://goo.gl/RXaQaX http://i.imgur.com/X6rHMRT.jpg

• mr.JamesBond
Pentiummania schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 20:09:
Hallo, is de multicam functie al ergens te aanschouwen buiten de presentatie van het Apple event om ? Ik bedoel dit https://www.filmicpro.com...am-support-in-ios-13-faq/ dit kun je nu nog niet doen begrijp ik ? Ook youtubers beschikken nu nog niet over deze functies ? Ik dacht het gisteren wel even uit te proberen in de mediamarkt zodoende deze vraag, om de voor en achter camera gelijktijdig te gebruiken!
Volgens mij kan dit niet met de standaard Camera-app van Apple, maar alleen met apps van derde partijen

• Martinus
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21:47
Pentiummania schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 20:09:
Update is nog niet klaar, net ff gekeken... of ik snap het niet ;)

no comment

• Pentiummania
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 19:32
Ok bedankt dan zullen anderen het ook nog wel niet uit hebben kunnen testen, maar even afwachten of dat nog voor het einde van het jaar komt. Ervaring leert dat Apple volgens mij weinig dingen uitstelt naar mijn weten ook al gaat dit via een derde partij.

http://goo.gl/9nkYAr http://d3up.com/b/1296707 http://diablo.somepage.com/profile/eu/pmania-2623 http://goo.gl/RXaQaX http://i.imgur.com/X6rHMRT.jpg

• One_one_12
  • Laatst online: 09-11 23:41
Ik heb moeite om met nightmode bovenstaande resultaten te krijgen... Foto's blijven bij mij erg donker en ik krijg het niet opgelost. Nightmode zie ik in de linkerbovenhoek verschijnen. Voel me net een digibeet. iPhone 11 Pro en zit op 13.2

One_one_12 wijzigde deze reactie 31-10-2019 21:40 (50%)

• NiGeLaToR
One_one_12 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 21:24:
[...]

Ik heb moeite om met nightmode bovenstaande resultaten te krijgen... Foto's blijven bij mij erg donker en ik krijg het niet opgelost. Nightmode zie ik in de linkerbovenhoek verschijnen. Voel me net een digibeet. iPhone 11 Pro en zit op 13.2
Dus je ziet een geel tellertje met ‘2s’ of ‘5s’ als je een foto in het donker wilt nemen?
Werkt alleen in de 1x of 2x en niet in de wide angle (0,5x) modus.

Dan afdrukken en zie ik dat tellertje aflopen. Dus wel ff 2 of 5 ofzo seconden stil houden. Daarna dit. En nog aardig scherp ook uit de hand.

• R-utger
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 12:58
Inmiddels Apple TV+ ook beschikbaar in de app.
Je moet alleen even bevestigen dat je 1 jaar gratis proefversie wilt :)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS GTX 1080 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• One_one_12
  • Laatst online: 09-11 23:41
NiGeLaToR schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:07:
[...]

Dus je ziet een geel tellertje met ‘2s’ of ‘5s’ als je een foto in het donker wilt nemen?
Werkt alleen in de 1x of 2x en niet in de wide angle (0,5x) modus.

Dan afdrukken en zie ik dat tellertje aflopen. Dus wel ff 2 of 5 ofzo seconden stil houden. Daarna dit. En nog aardig scherp ook uit de hand.
Dat is exact wat er bij mij gebeurt, alleen komen de foto’s nog steeds donker en met bakken vol ruis naar voren.

• Yzord

Yzord

MediConnect.io Investor

R-utger schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:46:
Inmiddels Apple TV+ ook beschikbaar in de app.
Je moet alleen even bevestigen dat je 1 jaar gratis proefversie wilt :)
Hier ook, maar ik zie nog geen See, jullie? En de Apple TV app op mijn Android TV is nog niet te vinden.

Yzord wijzigde deze reactie 01-11-2019 11:40 (9%)

• Geert1976
  • Niet online
Men weet hier dat er een apart topic is voor Apple TV+?

• Yzord

Yzord

MediConnect.io Investor

Geert1976 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:41:
Men weet hier dat er een apart topic is voor Apple TV+?
Mijn excuses

• WishmasterNL
  • Registratie: november 2005

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Even snel een vraag nu ik na een hele tijd ben overgestapt van Android naar een 11 Pro.

Ik zet 's nachts het schuifje aan de zijkant van de iPhone om en staat dan in stille modus.
Echter, mijn vrouw zegt dat hij nog steeds trilt. Hoe zorg ik er voor dat hij niet trilt 's nachts?

BTO 17CL47 | i7-3610qm | Nvidia GTX680m 4GB gddr5 | 256GB Samsung 830serie SSD | 1080P scherm | 8GB 1600mhz ddr3 | win 10 Pro 64bit

• THE_BASE
  • Niet online
WishmasterNL schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:57:
Even snel een vraag nu ik na een hele tijd ben overgestapt van Android naar een 11 Pro.

Ik zet 's nachts het schuifje aan de zijkant van de iPhone om en staat dan in stille modus.
Echter, mijn vrouw zegt dat hij nog steeds trilt. Hoe zorg ik er voor dat hij niet trilt 's nachts?
Kijk even bij de instellingen.

Tip: Instellingen, horen en voelen. Maar dat had je zelf ook kunnen vinden. ;)

• WishmasterNL
  • Registratie: november 2005

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

THE_BASE schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:58:
[...]

Kijk even bij de instellingen.

Tip: Instellingen, horen en voelen. Maar dat had je zelf ook kunnen vinden. ;)
Dit had ik zelf ook gevonden inderdaad.
Alleen, als mijn telefoon niet in stille modus staat wil ik dat hij wel trilt.
Nu schuif ik de schuifjes om maar trilt de telefoon dus ook niet meer in normale modus.

Vandaar mijn vraag.

Edit: Ok, ik zit even helemaal verkeerd te kijken. Trillen bij geluid uit heb ik nu uitgeschakeld. Dit zou hem moeten zijn. Helemaal verkeerd gekeken

WishmasterNL wijzigde deze reactie 04-11-2019 09:02 (14%)

BTO 17CL47 | i7-3610qm | Nvidia GTX680m 4GB gddr5 | 256GB Samsung 830serie SSD | 1080P scherm | 8GB 1600mhz ddr3 | win 10 Pro 64bit

• gielie
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 08:42
One_one_12 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:21:
[...]

Dat is exact wat er bij mij gebeurt, alleen komen de foto’s nog steeds donker en met bakken vol ruis naar voren.
Ik heb hetzelfde, ik krijg geen fatsoenlijke foto in het donker, dark modus lijkt geactiveerd te zijn maar de fotos zien er niet uit, niet beter dan mijn oude 8plus. Geen idee wat ik verkeerd doe.

Ligt het aan mij of is bij de 11pro het batterijpercentage verdwenen bovenin het scherm?

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

• NiGeLaToR
@gielie is dit de eerste telefoon met 'notch' die je hebt van Apple? Want dat percentage is weg sinds de iphone X en zie je alleen als je van rechtsboven naar beneden swiped op dat scherm wat je dan krijgt.

Ik weet qua nachtfoto's even niet wat er mis gaat behalve dan dat jullie de wideangle gebruiken wellicht? Maargoed als je die teller ziet lopen dan moet het goed gaan - tenzij je hem beweegt uiteraard, je moet hem wel tijdens het maken van de foto 2,3 of meer seconden stil houden.

Wellicht zijn er yt guides die je kunnen helpen met laten zien hoe het zou moeten werken.

Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True