Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 11:55

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Als je ontvangers een blauwe kleur hebben, hebben ze iMessage. Zo nee, dan hebben ze geen iMessage. ;)
Yzord schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 00:34:
MMS bestaat niet meer. Plaatjes via sms kan niet meer. MMS is al enige jaren uitgefaseerd bij de meeste providers.
Tele2, de provider waar het om gaat, ondersteunt het blijkbaar nog wel? Hier lijkt precies te worden beschreven waarom de ontvangers van @mr.JamesBond Tele2-linkjes krijgen:
https://www.tele2.nl/klan...n-of-ontvangen-lukt-niet/

[ Voor 7% gewijzigd door gday op 13-10-2019 11:32 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 04:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

gday schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 11:30:
[...]

Tele2, de provider waar het om gaat, ondersteunt het blijkbaar nog wel? Hier lijkt precies te worden beschreven waarom de ontvangers van @mr.JamesBond Tele2-linkjes krijgen:
Ze ondersteunen het niet meer zoals het bedoelt was. De link die ze sturen is een overgangsperiode richting definitieve einde. Vroeger kreeg je het plaatje op je telefoon. Nu moet je het ophalen via de link. MMS zoals het ooit was bestaat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15-05 14:37
gday schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 11:30:
[...]

Als je ontvangers een blauwe kleur hebben, hebben ze iMessage. Zo nee, dan hebben ze geen iMessage. ;)

[...]

Aha, ze hebben een groene kleur. Dan komt dat goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik zag vandaag dat er een barst op de achterkant van mijn 11 pro zit, links boven net naast de lens.
verder geen schade en ik heb hem niet laten vallen.

iemand anders dit al meegemaakt ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rOWyn2b3xJihM3ASjFGVeQsY/full.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Slux op 13-10-2019 17:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Jip, maar niet met de 11 Pro.

Tegen een punt van de tafel gelopen met de telefoon in de broekzak..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
hmm okay gevalletje eigen schuld dus, vreemd want ik heb echt niet gemerkt en ben er altijd vrij zuinig op de eerste weken dat ik een nieuwe telefoon heb, mijn vorige een XS was ik echt niet zuinig op en die had geen krasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:00

JB

Cédric roelt!

Ai das klote! Is inderdaad niet te hopen dat dit komt omdat het glas enigszins geforceerd vast zit... Zou "toughest glass ever" moeten zijn! :+

[ Voor 17% gewijzigd door JB op 14-10-2019 09:34 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:17
(voor de potentiële kopers. doe ermee wat je wilt)

Nu, na bijna een maand gebruik, blijft toch de twijfel of ik niet de Pro had moeten nemen in plaats van de Max. Ja, voor filmpjes (youtube/dumpert) is het grote scherm fijn en batterijduur is erg goed, maar het is toch wel een groot apparaat. Die Pro had ik misschien wel makkelijk met één hand kunnen bedienen. Deze niet. Sowieso was mijn SE natuurlijk veel handzamer en makkelijk in broek-/borstzak te stoppen. Maar ja. Nu al een dure protector erop en leren case, dus zonde om in te ruilen (als dat überhaupt kan). Wellicht volgend jaar vervangen eventueel als ik er niet aan kan wennen.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-05 13:40
Cass Casey schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:01:

Nu, na bijna een maand gebruik, blijft toch de twijfel of ik niet de Pro had moeten nemen in plaats van de Max. Ja, voor filmpjes (youtube/dumpert) is het grote scherm fijn en batterijduur is erg goed, maar het is toch wel een groot apparaat. Die Pro had ik misschien wel makkelijk met één hand kunnen bedienen. Deze niet. Sowieso was mijn SE natuurlijk veel handzamer en makkelijk in broek-/borstzak te stoppen. Maar ja. Nu al een dure protector erop en leren case, dus zonde om in te ruilen (als dat überhaupt kan). Wellicht volgend jaar vervangen eventueel als ik er niet aan kan wennen.
Ik had hetzelfde toen met de 6S Plus. Beste is inderdaad er een jaar mee te doen en dan weer te verkopen, loop je relatief het minste geld mist en dan weet je iig 100% zeker of het formaat wel/niet iets voor jou is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
dus zonde om in te ruilen (als dat überhaupt kan).
waar heb je je 11 Pro Max aangeschaft?

je hebt zoiets als 14 dagen (en bij sommige webwinkels zelfs 30 dagen) de tijd om het product (voorzichtig) te testen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:29

Ooit van reachability gehoord?

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
Geert1976 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:08:
[...]

waar heb je je 11 Pro Max aangeschaft?

je hebt zoiets als 14 dagen (en bij sommige webwinkels zelfs 30 dagen) de tijd om het product (voorzichtig) te testen he?
Gewoon Apple Store. Den Haag.
winwiz schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:11:
[...]
Ooit van reachability gehoord?
Ja, die heeft de verkoper me laten zien. Vergeet ik inderdaad vaak te gebruiken. Kortom nog niet aan gewend. Zal er eens wat bewuster gebruik van maken, zodat het een natuurlijk ding wordt.

[ Voor 34% gewijzigd door Cass Casey op 14-10-2019 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Cass Casey schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:11:
[...]

zit je nog binnen de 14 dagen na aankoop, hup...gauw inruilen voor de 11 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:21
Hij heeft hem al bijna een maand in gebruik zegt hij, neem dus aan sinds release. Dan is hij inderdaad niet meer in te ruilen ben ik bang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Alexknl schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:43:
Hij heeft hem al bijna een maand in gebruik zegt hij, neem dus aan sinds release. Dan is hij inderdaad niet meer in te ruilen ben ik bang.
ah oke.... ik gooi 't op een vroege maandagmorgen :+ deal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cass Casey
Geert1976 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:45:
[...]

ah oke.... ik gooi 't op een vroege maandagmorgen :+ deal?
Zeker. Koffie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-05 16:20
Anders je max verkopen? en dan wat verlies nemen en dan toch een pro (normaal formaat) aanschaffen.
Anders ga je nu jezelf (denk ik) kapot zitten irriteren..

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
JB schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:33:
Ai das klote! Is inderdaad niet te hopen dat dit komt omdat het glas enigszins geforceerd vast zit... Zou "toughest glass ever" moeten zijn! :+
Ik zou zeggen dat het er toch wel op lijkt dat het er spanning/teveel druk op zit, onder een vergrootglas zie ik ook geen enkele beschadiging en ik weet echt zeker dat ik nergens tegenaan ben gelopen of heb laten vallen.
ik leg hem zelfs op een doekje of boekje als ik hem op tafel leg.

Maar we gaan het zien ben benieuwd of er meerdere gevalletjes van komen, ik heb maar applecare gekocht voor de zekerheid, gelukkig zat ik nog binnen de aanschaf tijd van 60 dagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-10-2024
Cass Casey schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 10:11:
[...]

[...]

Ja, die heeft de verkoper me laten zien. Vergeet ik inderdaad vaak te gebruiken. Kortom nog niet aan gewend. Zal er eens wat bewuster gebruik van maken, zodat het een natuurlijk ding wordt.
Apple doet niet moeilijk als je buiten de 14 dagen zit maar wel binnen 30 dagen. Wel moet je hiervoor even bellen. Dit komt mede omdat de levertijden langer dan normaal zijn.

Het is weer bijna September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinozo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-04 23:10
Mijn iPhone 11 Pro is op 20/11 geleverd en ik heb op 7 oktober een retour aangevraagd door met Apple te bellen. Dat mocht en ik moet hem nu uiterlijk 21 oktober retour sturen. Een groene wordt in die week geleverd, want ik vond de witte niet mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Spinozo schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 00:20:
Mijn iPhone 11 Pro is op 20/11 geleverd en ik heb op 7 oktober een retour aangevraagd door met Apple te bellen. Dat mocht en ik moet hem nu uiterlijk 21 oktober retour sturen. Een groene wordt in die week geleverd, want ik vond de witte niet mooi.
@Spinozo Je bedoelt waarschijnlijk 20/9. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
syltheboy schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 00:28:
[...]

@Spinozo Je bedoelt waarschijnlijk 20/9. ;)
Timetraveling zit tegenwoordig in iedere 11 Pro :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Seau mijn kookplaat doet het nu ook :+ Toch wel erg mooi die echte zilveren achterkant dit keer. Verder lekker snel maar door ruzie met iTunes nog niet kunnen spelen met de nieuwe camera. Hopelijk doet de batterij ook echt 4 uur meer :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb m'n iPhone 11 Pro Midnight Green nu sinds donderdag en moet zeggen dat ik, zelfs vanaf een iPhone XS, zeer tevreden ben. Dit is echt de beste iPhone uit de reeks: X, XS en 11 Pro.

De camera is fantastisch, het scherm is helderder, zelfs snelheid (zeker met Safari of FaceID) is merkbaar en met name de batterij is een verademing.

Met normaal gebruik heb ik twee dagen nét 24 uur gehaald. Nu aan het werk dus dat zal nu niet meer gaan lukken, maar als ik gewoon zonder moeite een dag en nacht haal ben ik echt tevreden.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Degenen die de Pro/Max zonder hoesje gebruiken, hoe is jullie ervaring vwb krasbestendigheid (voornamelijk achterkant)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 04:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Jaymone schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:38:
Degenen die de Pro/Max zonder hoesje gebruiken, hoe is jullie ervaring vwb krasbestendigheid (voornamelijk achterkant)?
Na bijna een maand volledig krasvrij de achterkant. Die valt ook niet zo makkelijk te bekrassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dj_raoul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-05 15:33
Yep bij mij zowel achter als op het scherm geen krassen. Op het scherm kan ik ook geen 'haarkrasjes' ontdekken als ik langs het scherm kijk.

Ik gebruik geen hoesje, zorg wel dat er geen sleutels bij zitten in mijn broekzak. Ik leg het toestel op tafels/nachtkastjes neer wisselend met scherm naar boven of naar onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

dj_raoul schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:06:
Yep bij mij zowel achter als op het scherm geen krassen. Op het scherm kan ik ook geen 'haarkrasjes' ontdekken als ik langs het scherm kijk.

Ik gebruik geen hoesje, zorg wel dat er geen sleutels bij zitten in mijn broekzak. Ik leg het toestel op tafels/nachtkastjes neer wisselend met scherm naar boven of naar onder.
Hier word ik blij van! Ik lees voornamelijk dat dit op de X minder zou zijn en juist de 11 Pro snel krast aan de voorzijde maar mijn X heeft ook genoeg haarkrasjes op voorkant. Achterkant is ook helemaal zonder krassen, daar krijg je niet zomaar iets op beschadigd zo lijkt. Op de iPhone 11 Pro lijkt dit mbt achterkant net zo te zijn en wat ik helemaal te gek vind; geen vettige vingers! :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
dj_raoul schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:06:

Waarom zou je een splinternieuwe telefoon (of überhaupt een telefoon) op het scherm leggen?

Ik heb zojuist via mijn werk een 11 Pro space gray besteld (groen is er niet, maar ik doe er toch een back cover op), maar zo te zien zijn ze alweer op bij Coolblue. Niet normaal hoe hard die dingen gaan, zeg. Kan me niet herinneren dat eerdere modellen zo lang schaars waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

bram1984 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:43:
[...]

Waarom zou je een splinternieuwe telefoon (of überhaupt een telefoon) op het scherm leggen?
Zodat het niet afleidt. Doe ik ook regelmatig.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-02 16:34

pdavie2311

Live life to the fullest..

Welke backcover gebruiken jullie? Die van Apple?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
JB schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:39:
[...]

Hier word ik blij van! Ik lees voornamelijk dat dit op de X minder zou zijn en juist de 11 Pro snel krast aan de voorzijde maar mijn X heeft ook genoeg haarkrasjes op voorkant. Achterkant is ook helemaal zonder krassen, daar krijg je niet zomaar iets op beschadigd zo lijkt. Op de iPhone 11 Pro lijkt dit mbt achterkant net zo te zijn en wat ik helemaal te gek vind; geen vettige vingers! :D
Ik zou wel zeggen, "your mileage may vary". Ik gebruikte mijn XS Max veelal "naakt" onder het motto dat het toch een gebruiksvoorwerp is. Ik was er echter wel voorzichtig mee, altijd apart in een zak, oppassen voor zandkorrels/sleutels etc. En toch had ik na een jaar zonder vreemde dingen er mee te doen twee lange en een lading kortere haarkrasjes op het scherm waar aan ik mij toch na verloop van tijd ging ergeren. Dit had ik op de iPhone X niet. Verder niet dat het een ramp was, maar toch zoiets van "hoe komen die dingen er terwijl ik zo voorzichtig ben" en na jaren van smartphones zonder ooit dat soort krasjes te krijgen.

Nu claimt Apple weer "het sterkste glas" wat niet wil zeggen het meest harde glas, dus ik heb er dit keer maar een screen protector op gezet. Als je iemand bent die niet goed tegen haarkrasjes kan zou ik toch het zekere voor het onzekere nemen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Propane schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:12:
[...]

Nu claimt Apple weer "het sterkste glas" wat niet wil zeggen het meest harde glas, dus ik heb er dit keer maar een screen protector op gezet. Als je iemand bent die niet goed tegen haarkrasjes kan zou ik toch het zekere voor het onzekere nemen ;).
Daarom zit er hier ook een screenprotector op voor het eerst... Ik heb al mijn iPhones (vanaf de 4 heb ik ze allemaal gehad behalve de Xs) naked gebruikt en alleen bij de X last van haarkrasjes op de voorzijde.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
JB schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:59:
[...]

Daar is dus de "Niet storen" functie voor.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 15-10-2019 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

bram1984 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:55:
[...]

Daar is dus de "Niet storen" functie voor.
Die gebruik ik als ik een dutje ga doen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
JB schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:16:
[...]

Die gebruik ik als ik een dutje ga doen.
Ja okay, bedankt voor de info, denk ik?

Maar als je niet afgeleid wilt worden, kun je Niet storen inschakelen via het bedieningspaneel. Dan hoef je je mooie nieuwe telefoon niet op het scherm te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
pdavie2311 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:00:
Welke backcover gebruiken jullie? Die van Apple?
Jup clear cover van Apple i like it :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
JB schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:59:
[...]

Of apple watch ideaal :)
Ben wel eens met bram hoor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Nick25 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:16:
[...]

Of apple watch ideaal :)
Ben wel eens met bram hoor...
Watch leidt ook af. :p

Met meetings op mijn werk zet ik altijd mijn toestel op niet storen. Zie daarna wel wat er binnen is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

bram1984 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:24:
[...]

Maar als je niet afgeleid wilt worden, kun je Niet storen inschakelen via het bedieningspaneel. Dan hoef je je mooie nieuwe telefoon niet op het scherm te leggen.

Maar als je niet afgeleid wil worden, kun je ‘m ook omgedraaid op je pouch leggen zoals ik ;) Ieder zijn meug...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:13
Slux schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:21:
[...]

Ik zou zeggen dat het er toch wel op lijkt dat het er spanning/teveel druk op zit, onder een vergrootglas zie ik ook geen enkele beschadiging en ik weet echt zeker dat ik nergens tegenaan ben gelopen of heb laten vallen.
ik leg hem zelfs op een doekje of boekje als ik hem op tafel leg.

Maar we gaan het zien ben benieuwd of er meerdere gevalletjes van komen, ik heb maar applecare gekocht voor de zekerheid, gelukkig zat ik nog binnen de aanschaf tijd van 60 dagen.
Oh, je hebt dus gefraudeerd? Nou, goed bezig :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Volkan1984 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 08:21:
[...]

Oh, je hebt dus gefraudeerd? Nou, goed bezig :F
Ja en ik ben er trots op, bedankt Apple ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:13
Slux schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 08:30:
[...]

Ja en ik ben er trots op, bedankt Apple ;)
Goed van je!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
zeer interessante en uitgebreide review van AnandTech

https://www.anandtech.com...ne-11-pro-and-max-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Net m'n 64GB MG meegenomen van de Apple Store. Viel me gelijk iets op dat nooit eerder een probleem was. Ik had het gesetupped en wou Restore from computer doen. Zegt ie dat de backup niet gerestored kan worden omdat Backup versie (13.1.2) incompatible is met de versie op de Max.

Dus nu maar eerst gaan updaten.... Zowel m'n iPhone X naar 13.1.3 en daarna restore op Max. Met een update dus.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:06
kmf schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 17:50:
Net m'n 64GB MG meegenomen van de Apple Store. Viel me gelijk iets op dat nooit eerder een probleem was. Ik had het gesetupped en wou Restore from computer doen. Zegt ie dat de backup niet gerestored kan worden omdat Backup versie (13.1.2) incompatible is met de versie op de Max.

Dus nu maar eerst gaan updaten.... Zowel m'n iPhone X naar 13.1.3 en daarna restore op Max. Met een update dus.
Een restore op een oudere iOS versie is volgens mij nog nooit mogelijk geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Wist niet dat de batterij lay-out van de Pro Max anders is dan die van de Pro..weer wat geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

pacificocean schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 18:03:
[...]

Een restore op een oudere iOS versie is volgens mij nog nooit mogelijk geweest.
Wat je wel kan doen is de setup afronden en dan restore iphone doen. Dan gaat ie eerst updaten en dan de backup restoren.
Datzelfde kan natuurlijk ook via de "restore from computer" functie doen.

Een iCloud backup restoren doet ie ook eerst updaten. Dat had ik gemerkt toen ik een vervangende X gelijk wou gebruiken. In de Apple Store maar restore from iCloud gedaan. Doet ie ook netjes eerst updaten dan restore. Heb daar wel heel lang moeten zitten :|

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

En zo gemakkelijk ben ik om te praten! :+ Vandaag toch maar weer de 11 Pro gehaald. Dit keer de SG. Mooie chique kleur. Denk zelfs dat ik deze fijner vind dan de MG..En nu is het klaar..Is het al weer september? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

pdavie2311 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 19:45:
[...]

En zo gemakkelijk ben ik om te praten! :+ Vandaag toch maar weer de 11 Pro gehaald. Dit keer de SG. Mooie chique kleur. Denk zelfs dat ik deze fijner vind dan de MG..En nu is het klaar..Is het al weer september? 8)
Waarom september?
De LG OLED heeft momenteel cashback. Zo koop je de 55c9 al voor €1330,- >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Famous schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 19:52:
[...]

Waarom september?
Doelde op september 2020 voor de nieuwe iPhone... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
[...]

MG is een gave kleur, maar ik prefereer toch SG.
Het is weer bijna september <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Famous schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 19:52:
[...]

Waarom september?
Mooie tv. Plan is om een 65 inch te halen. Welke, nog even zien eind dit jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

pdavie2311 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 20:13:
[...]

Mooie tv. Plan is om een 65 inch te halen. Welke, nog even zien eind dit jaar...
Daarvoor deze in de gaten houden :)
[Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2

En ik snapte dat je op een nieuwe iPhone doelde met september :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:09
Jaymone schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 20:05:
[...]

MG is een gave kleur, maar ik prefereer toch SG.
Het is weer bijna september <+:)
Ik vond de SG niet echt mooi door de matte afwerking. Leek soms heel lichtgrijs. Gelukkig verschillen smaken!

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Greetoz schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 20:59:
[...]

Ik vond de SG niet echt mooi door de matte afwerking. Leek soms heel lichtgrijs. Gelukkig verschillen smaken!
Vind beide mooi! Heb alleen een lichte voorkeur voor SG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spinozo
Eindelijk is de Anandtech review er!
https://www.anandtech.com...one-11-pro-and-max-review

Het onderschrijft waar ik eerder in dit topic al mijn verbazing over uitte: dat de A13 in benchmarks sneller is dan de snelste iMac met een core i7 processor. Het is bijzonder knap dat je al deze power nu letterlijk in je handen hebt en het geeft ook aan hoe hard de mobiele socs vooruit zijn gegaan en hoe stil de desktop processoren al 5 jaar staan. Ik ben benieuwd wanneer Apple hun ultradunne MacBook concept van een aantal jaar geleden met eigen processoren nieuw leven gaat inblazen. Ik zie deze sprong in snelheid en zuinigheid binnen 2 jaar wel gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
[...]

Je bent nog erger dan Geert! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Spinozo schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 23:21:

Het onderschrijft waar ik eerder in dit topic al mijn verbazing over uitte: dat de A13 in benchmarks sneller is dan de snelste iMac met een core i7 processor. Het is bijzonder knap dat je al deze power nu letterlijk in je handen hebt en het geeft ook aan hoe hard de mobiele socs vooruit zijn gegaan en hoe stil de desktop processoren al 5 jaar staan. Ik ben benieuwd wanneer Apple hun ultradunne MacBook concept van een aantal jaar geleden met eigen processoren nieuw leven gaat inblazen. Ik zie deze sprong in snelheid en zuinigheid binnen 2 jaar wel gebeuren.
Single Core hé. ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinozo
Double Core 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

syltheboy schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 00:31:
[...]

Je bent nog erger dan Geert! :P
Geert staat eenzaam bovenaan...;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Toch ervaar ik wat "problemen" met de camera.
Het lijkt vooral voor te komen wanneer er "veel" in beeld is en ik de foto scherp wil stellen op een object wat verder weg. Zoals de onderstaande foto's, dit komt vaker voor dat het niet scherp is.

Bij een enkel object of iets wat dichtbij is heb ik totaal geen problemen.
Overigens heb ik dit probleem nooit met mijn X gehad en maak meerdere keren per week een foto als dit.

Iemand tips :+

1. Niets scherp (meerde malen op de auto geklikt)
2. Spiegel scherp (1x op de A7 geklikt)
3. Speaker tussen alles in is scherp (nergens scherp op gesteld)
psst @GerCor is foto 3 jouw zoontje? :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2MfbmLep1ozinLfnOx8m5dfO/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RNsDPoUjiIXh8CPiQxiwNSId/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/md9i3sGwMD6Iz1etz3dk6t7p/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-05 14:43

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Lijkt mij eerder een GTI. Dus :N

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis0162
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-05 10:47
Afgelopen dinsdag eindelijk de knoop door gehakt en de iPhone Pro MAX Space Grey besteld. *O*
Stiekem erg benieuwd hoe de grootte gaat bevallen, ik kom nu van de iPhone 6s af.

Heb hem besteld bij Amac iemand al ervaringen met de levertijden van deze winkel? Ik kan in ieder geval niet wachten merk dat ik bijna om het uur al mijn mail check of hij al geleverd is 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 15:37

Pat-Juh

Patrick

Famous schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 10:35:
Toch ervaar ik wat "problemen" met de camera.
Het lijkt vooral voor te komen wanneer er "veel" in beeld is en ik de foto scherp wil stellen op een object wat verder weg. Zoals de onderstaande foto's, dit komt vaker voor dat het niet scherp is.

Bij een enkel object of iets wat dichtbij is heb ik totaal geen problemen.
Overigens heb ik dit probleem nooit met mijn X gehad en maak meerdere keren per week een foto als dit.

Iemand tips :+

1. Niets scherp (meerde malen op de auto geklikt)
2. Spiegel scherp (1x op de A7 geklikt)
3. Speaker tussen alles in is scherp (nergens scherp op gesteld)
psst @GerCor is foto 3 jouw zoontje? :+
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vervuiling en of reflecties in de ramen zijn vaak een probleem. Probeer het eens als je niet achter het stuur zit :+.
Dennis0162 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 10:59:
Afgelopen dinsdag eindelijk de knoop door gehakt en de iPhone Pro MAX Space Grey besteld. *O*
Stiekem erg benieuwd hoe de grootte gaat bevallen, ik kom nu van de iPhone 6s af.

Heb hem besteld bij Amac iemand al ervaringen met de levertijden van deze winkel? Ik kan in ieder geval niet wachten merk dat ik bijna om het uur al mijn mail check of hij al geleverd is 7(8)7
Scherm formaat zal denk ik we bevallen. Ik vond de vooruitgang van 4.7 naar 5.8 (7 naar 11 pro) eerst groot maar het went erg snel. Levertijden kan je beter nagaan in het andere topic.

[ Voor 22% gewijzigd door Pat-Juh op 17-10-2019 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

GerCor schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 10:54:
[...]

Lijkt mij eerder een GTI. Dus :N
Volgens mij was het zelfs een diesel :+
Pat-Juh schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 11:01:
[...]

Vervuiling en of reflecties in de ramen zijn vaak een probleem. Probeer het eens als je niet achter het stuur zit :+.
Maar dit had ik met de iPhone X dus niet.
Ervaar het echt pas sinds de 11 Pro, bij de onderstaande foto snap ik het door de regen dat die anders focust, maar ook hier klikte ik weer op de "auto" om daar te focussen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/o93JUpRLm5HbfrJ3w7A2BVlE/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Famous schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 11:12:
Volgens mij was het zelfs een diesel :+
Door dat onscherpe beeld van de camera van de iPhone 11 kunnen we het kenteken niet lezen, anders was het snel duidelijk geweest. :P

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-05 12:42
Nou mensen heb hem hoor!👍💪
iPhone 11 pro 256 GB !❤️😍❤️ SG!

https://photos.app.goo.gl/LqKAEWNzr5ekRSms6

Filmpie! 💪💪💪

[ Voor 7% gewijzigd door CarolV op 17-10-2019 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

GerCor schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 11:16:
[...]

Door dat onscherpe beeld van de camera van de iPhone 11 kunnen we het kenteken niet lezen, anders was het snel duidelijk geweest. :P
Ja, stomme 11 Pro!
Beter weer terug gaan naar de X B)

Iemand ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:05
Famous schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 11:23:
[...]

Ja, stomme 11 Pro!
Beter weer terug gaan naar de X B)

Iemand ruilen?
Op een 'echte' camera kan je manueel scherpstellen :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:06
CarolV schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 11:21:
Nou mensen heb hem hoor!👍💪
iPhone 11 pro 256 GB !❤️😍❤️ SG!

https://photos.app.goo.gl/LqKAEWNzr5ekRSms6

Filmpie! 💪💪💪
Ik overweeg ook om de Pro te bestellen, simpelweg omdat blijkbaar de kleinste variant is |:(
Zou graag weer een iPhone willen hebben zoals de SE.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Bossie schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 06:44:
[...]
Zal er nooit komen, maar een opvolger voor de iPhone 8 (met de internal specs van de iPhone 11) zit er wel aan te komen in het eerste kwartaal van 2020 voor € 399.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

RigolleM schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 08:04:
[...]

Zal er nooit komen, maar een opvolger voor de iPhone 8 (met de internal specs van de iPhone 11) zit er wel aan te komen in het eerste kwartaal van 2020 voor € 399.
Zal dat dan de iPhone 9 worden?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-05 13:40
RigolleM schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 08:04:
[...]

Allemaal geruchten. En een iPhone voor 399? Geloof je dat nou echt zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:35
Spinozo schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 23:21:

Het onderschrijft waar ik eerder in dit topic al mijn verbazing over uitte: dat de A13 in benchmarks sneller is dan de snelste iMac met een core i7 processor. Het is bijzonder knap dat je al deze power nu letterlijk in je handen hebt en het geeft ook aan hoe hard de mobiele socs vooruit zijn gegaan en hoe stil de desktop processoren al 5 jaar staan.
Jammer alleen dat je met al die processing power nog steeds niet kunt multitasken. Wat heb je dan aan al die power? Als ik op m'n XR in Google Maps een kaart wil downloaden voor offline gebruik moet ik Google Maps geopend laten en wachten totdat hij ermee klaar is.
Je zult bijvoorbeeld maar ergens in een hotel met crappy wifi zitten en ff een kaart offline willen downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
heb vandaag mijn iphone 11 pro max binnengekregen, nu doe ik een update naar 13.1.3 alleen hangt de iphone al dik 30min op het apple logo (zwart beeld) en een rondraaiend tekentje. iemand een idee waarom zolang?

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Dat het lang kan duren is bekend. In sommige geval hielp het hard uitzetten en daarna was alles ok. (na hoe lang is dat veilig?) Waarom het zo lang kan duren is niet bekend.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
winwiz schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 12:19:
Dat het lang kan duren is bekend. In sommige geval hielp het hard uitzetten en daarna was alles ok. (na hoe lang is dat veilig?) Waarom het zo lang kan duren is niet bekend.
heb een reset gedaan inderdaad, daarna via itunes de update uitgevoerd. alles werkt top nu.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Ik vind toch wel dat het uitzetten lang duurt met de iPhone 11. Ik heb de tijd niet gemeten, maar het duurt meer dan 30 seconden eerdat je hem weer aan kunt zetten. Bij mijn 'oude' X zag je bij het uitzetten nog even iets draaien op de achtergrond en kon je hem direct daarna weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-05 16:10

Side-Kick

Timmy!

winwiz schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:48:
Ik vind toch wel dat het uitzetten lang duurt met de iPhone 11. Ik heb de tijd niet gemeten, maar het duurt meer dan 30 seconden eerdat je hem weer aan kunt zetten. Bij mijn 'oude' X zag je bij het uitzetten nog even iets draaien op de achtergrond en kon je hem direct daarna weer aanzetten.
Is dat een gigantisch probleem? Hoe vaak zet je je iPhone nu uit en aan.
Daarnaast had ik dit 'probleem' ook met mijn iphone 8. Ook daar moest je even wachten voordat je die weer aan kon zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Side-Kick schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:51:
[...]

Is dat een gigantisch probleem? Hoe vaak zet je je iPhone nu uit en aan.
Daarnaast had ik dit 'probleem' ook met mijn iphone 8. Ook daar moest je even wachten voordat je die weer aan kon zetten.
Nee, dat is geen probleem alleen vreemd als de SOC ongeveer 30-40% sneller is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-05 22:10
catchingfire schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 12:03:
[...]

Jammer alleen dat je met al die processing power nog steeds niet kunt multitasken. Wat heb je dan aan al die power? Als ik op m'n XR in Google Maps een kaart wil downloaden voor offline gebruik moet ik Google Maps geopend laten en wachten totdat hij ermee klaar is.
Je zult bijvoorbeeld maar ergens in een hotel met crappy wifi zitten en ff een kaart offline willen downloaden...
Plus de benchmark is volgens mij geoptimaliseerd voor mobiele architectuur en niet voor desktop SoCs..
De Mac is natuurlijk nog altijd vele malen sneller.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-05 16:10

Side-Kick

Timmy!

winwiz schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:54:
[...]

Nee, dat is geen probleem alleen vreemd als de SOC ongeveer 30-40% sneller is
Apple zegt bij alle modellen dat je 30 sec. moet wachten voordat je je telefoon weer aanzet. Heeft daarom niet veel met de performance van de toestellen te maken denk ik.

https://support.apple.com/en-us/HT201559

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Ja dat is een standaard antwoord. Zet je computer/modem/router/switch/..... uit, wacht 30 seconden en zet hem weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-05 12:42
Bossie schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 06:44:
[...]

Ik overweeg ook om de Pro te bestellen, simpelweg omdat blijkbaar de kleinste variant is |:(
https://www.google.nl/sea...QAQ&biw=326&bih=552&dpr=3 💪👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Scrtz schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 11:11:
[...]

Allemaal geruchten. En een iPhone voor 399? Geloof je dat nou echt zelf?
Te snel geweest deze morgen, het is $ 399 of € 479.. Het zou logisch zijn, gezien Apple heel wat verkoop van nieuwe toestellen misloopt door refurbished of tweedehands.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:55
De 11 pro voelt als wat de X had moeten zijn :)
Wat je wel ziet is dat de verschillen steeds kleiner worden - het wow-gevoel wat ik vroeger had als ik een nieuw toestel kreeg is er niet. De camera maakt indruk en ga ik veel plezier aan beleven, m'n batterij van de X moest ik meestal gedurende de dag wel opladen maar de 11 pro staat nu nog fier op 84%. Opmerkelijk verschil. Ook is het 'bereik' tot nu toe veel beter, al is dit een subjectief iets.

Nachtfotografie met lange sluiter is wel tof, maar ook weer iets wat best eerder had gekund. Maargoed, voor nu in ieder geval een fijn nieuw toestel. Snel de X verkopen :)

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-05 11:32
Mehh. Net contact gehad met Tele2, ik wacht aankomende zondag 2 weken op mijn 11 Pro, alleen ze gaven aan dat het vanaf nu nog makkelijk 3 weken kan duren.
Misschien toch de XS moeten bestellen? :P
Naja, ik wacht nog wel "even".
Ik ben echt flink ongeduldig als het om zulke dingen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-05 12:59
Bijkomend voordeel van mijn iPhone 11 Pro Max (na de X) is dat ik nu Dual SIM kan gebruiken bedacht ik me ineens vandaag! Nu zit er in mijn iPhone mijn Amerikaanse sim kaart maar, ben ik nog steeds bereikbaar op mijn NL nummer voor 2-factor auth (als ik weer is wat vergeten ben) of andere smsjes.

Wel een prettig idee.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:30

MazeWing

The plot thickens...

Inmiddels 3 weken verder en ben nog steeds zeer tevreden over de 11 pro max. Ik merk dat ik absurd veel foto’s en video’s maak en nog steeds onder de indruk ben van de kwaliteit.
Mijn DSLR ligt al weken te verstoffen en ik zie inmiddels geen enkele noodzaak maar deze mee te nemen “voor het geval dat” en om eventueel wat kliekjes van het gezin te maken. De 11 pro biedt ruimschoots wat ik nodig heb, zeker wanneer de foto’s voor eigen gebruik zijn en enkel worden bekeken op een telefoon/tablet.

Verder ben ik ook zeer te spreken over de geluidskwaliteit. Ondanks dat ik al stereo gewend was is dit toch weer een stap beter. Vooral voller en warmer. Het scherm is ook voortreffelijk en zeker in de zon uitstekend afleesbaar. Ben ook zeer groot van van true tone; iets dat elke telefoon zou moeten hebben.

Terugkijkend naar mijn OnePlus 7 pro, mis ik het 90hz scherm absoluut niet. Zo snel je aan 90hz gewend raakt, zou snel raak je weer gewend aan 60hz. Het veel helderdere en platte scherm is mij (veel) meer waard dan die 30hz sneller.
Aan de notch stoor ik me nooit en zit je er met een duidelijk reden (in tegenstelling tot veel Android toestellen). FaceID is briljant en fijner dan een vingerscanner.

Het enige echte minpunt is het mindere notificatiepaneel (dropdown menu) t.o.v. Android. Die doen dat toch echt stukken beter.

Als allround telefoon krijgt ie van mij een dikke 9,5 en kan ik ‘m iedereen aanraden!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Zijn er hier mensen die zijn overgestapt van een iPhone Xr naar een iPhone 11 Pro?
Hoe verhoudt de batterij zich qua gebruiksduur? Ik heb nu de Xr en het grootste voordeel aan deze telefoon is dat ik me eigenlijk nooit druk hoef te maken of ik de dag wel doorkom.
Dit is eigenlijk wat me tegenhoudt om over te stappen.
Ik wil wel graag de iPhone pro omdat ik veel foto's maak.
Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

MazeWing schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 12:34:

knip. FaceID is briljant en fijner dan een vingerscanner.
Ik gebruik beide (gezichtsherkenning om de telefoon te 'unlocken' en vingerprint voor ABN AMRO) op de S9+ en beide werken uitstekend hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
GerCor schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:25:
[...]

Ik gebruik beide (gezichtsherkenning om de telefoon te 'unlocken' en vingerprint voor ABN AMRO) op de S9+ en beide werken uitstekend hoor.
Leuk dat je dat even komt melden in het iPhone topic, maar niemand zei toch dat het niet werkt? ;)

Ik vind persoonlijk FaceID ook veel prettiger dan vingerafdrukscanners op de meeste moderne smartphones. Waren prima toen het in een knop voorop zat. Nu vaak achterop of onder het scherm is gewoon niet zo praktisch meer IMO. FaceID is doorgaans net zo betrouwbaar en snel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Propane schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:31:
[...]
Leuk dat je dat even komt melden in het iPhone topic, maar niemand zei toch dat het niet werkt? ;)

Ik vind persoonlijk FaceID ook veel prettiger dan vingerafdrukscanners op de meeste moderne smartphones. Waren prima toen het in een knop voorop zat. Nu vaak achterop of onder het scherm is gewoon niet zo praktisch meer IMO. FaceID is doorgaans net zo betrouwbaar en snel :).
Goed, ik wist niet dat je kwaad werd. (geintje).

Maar...... dat FaceID, dat zo briljant is op de iPhone. Werkt dat ook als het donker is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1266194

vandaag de iphone 11 pro max kunnen ophalen, alleen tot me verbazing bij het checken van de camera is de 0,5 lens erg spikkelig vergeleken met de andere camera’s... is het omdat het nu al wat donkerder is en geen goed daglicht heeft of? 😭 help

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GertJan2012
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 11-05 21:25
GerCor schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:08:
[...]

Maar...... dat FaceID, dat zo briljant is op de iPhone. Werkt dat ook als het donker is?
Zeker. Geen verschil te merken met daglicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

GertJan2012 schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:24:
[...]

Zeker. Geen verschil te merken met daglicht
Dan is briljant inderdaad de juiste benaming. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
GerCor schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:08:
[...]

Leek er meer op dat jij op je tenen getrapt was en in een iPhone ervaringen topic kwam melden dat je Android ook heus wel goed werkt hoor ;) :P.

En ja, FaceID werkt in het pikkedonker ook prima (er is infrarood licht in gebruik voor de scanner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-05 06:05
Anoniem: 1266194 schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:24:
vandaag de iphone 11 pro max kunnen ophalen, alleen tot me verbazing bij het checken van de camera is de 0,5 lens erg spikkelig vergeleken met de andere camera’s... is het omdat het nu al wat donkerder is en geen goed daglicht heeft of? 😭 help
0.5 ultra wide angle lens heeft geen night mode zoals de 1x en 2x lens. Reden hiervoor is niet bekend.

Ook heeft de ultra wide een hogere “f” stop. Oftewel de 0.5 lens kan minder licht opnemen ivm sensor grootte Vergeleken met de 1x en 2x lens.

Met daglicht is het een prima lens, maar ik zou het niet gebruiken voor foto’s in het donker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-03-2024

Kyo

Zijn er mensen die hier last hebben van een prompt dat er geen verbinding gemaakt kan worden met het mobiele netwerk en dan verlies van 4g signaal.
Een reboot maakt het weer goed en je hebt er dan ook verder geen last meer van tot de volgende reboot. Dan komt het probleem weer terug en moet je nog een keer rebooten om het weer te herstellen.

Vraag me af of dit door ios 13 komt, het toestel of de vier jaar ouwe sim kaart Aflomstig van mijn 6s plus.
Pagina: 1 ... 22 ... 36 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6