Jup, ken 'm.Rivanov schreef op zondag 22 september 2019 @ 22:11:
[...]
Ben twee jaar geleden in Caesars Palace Apple Store geweest.
[Afbeelding]
Mooi pandje
Jup, ken 'm.Rivanov schreef op zondag 22 september 2019 @ 22:11:
[...]
Ben twee jaar geleden in Caesars Palace Apple Store geweest.
[Afbeelding]
Nee hoor, voeg engels toe aan je toetsenbord en hij pakt ook NL. Probleem is wel dat hij sommige woorden dan eerst in het Engels pakt, maar overall pakt hij de Nederlandse woorden goed op.bibi2205 schreef op maandag 23 september 2019 @ 00:01:
[...]
Het is hier al aan bod gekomen maar swipen kan enkel in het Engels.
Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt maar hier pakt ie gewoon Engelse woorden, en geen Nederlandse.Yzord schreef op maandag 23 september 2019 @ 01:39:
[...]
Nee hoor, voeg engels toe aan je toetsenbord en hij pakt ook NL. Probleem is wel dat hij sommige woorden dan eerst in het Engels pakt, maar overall pakt hij de Nederlandse woorden goed op.
ingen vill veta var du köpt din tröja
https://www.iculture.nl/tips/quickpath-toetsenbord-vegen/gday schreef op maandag 23 september 2019 @ 02:51:
[...]
Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt maar hier pakt ie gewoon Engelse woorden, en geen Nederlandse.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik laat 'm zakken tot maximaal 30% en laadt 'm dan op. Eén keer per maand kalibreer ik mijn accu.Knamix schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:27:
Hoe vaak laden jullie je Iphone 11 pro/Max op?
Ben zelf een vrij zware gebruiker, maar ik laad hem nu altijd van 40% tot 80% op met de snellader omdat ik bang ben dat mijn accu snel gaat slijten..
Maar zo vaak opladen en “maar 40” procent van de totale capaciteit gebruiken is ook niet bepaald leuk
[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 23-09-2019 08:29 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat werkt serieus niet. Ja een paar korte woordjes kun je swipen maar elk woord wordt omgezet naar Engels. Probeer eens toetsenbord te swipen (wordt van alles behalve dat) of woning (wordt winning). Blijf toch echt wachten tot dat ze support toevoegen.
Hoe kalibreer je je accu? Ik wist niet eens dat dat konRivanov schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:29:
[...]
Ik laat 'm zakken tot maximaal 30% en laadt 'm dan op. Eén keer per maand kalibreer ik mijn accu.
Heb Optimized Charging op dit moment niet aanstaan voor m'n 11 Pro aangezien er klaarblijkelijk nog wat bugs in zitten in iOS 13. Dus ik wacht even tot morgen wanneer iOS 13.1 verschijnt.
toetsenbordZiSE schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:38:
[...]
Dat werkt serieus niet. Ja een paar korte woordjes kun je swipen maar elk woord wordt omgezet naar Engels. Probeer eens toetsenbord te swipen (wordt van alles behalve dat) of woning (wordt winning). Blijf toch echt wachten tot dat ze support toevoegen.
Wel blij met het feit dat ik nu Nederlands en Engels door elkaar kan typen met correcties zonder te wisselen van toetsenbord!
mr.JamesBond schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:38:
[...]
Hoe kalibreer je je accu? Ik wist niet eens dat dat kon
Apple KB link? Of een website met een grote duim? Waar komt het vandaan?Rivanov schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:45:
[...]
- Use your iPhone until it shuts off automatically. If it is near 0% battery life and you want to drain it faster, turn on the flashlight, turn up screen brightness all the way and play a video, preferably streaming from the Internet.
- Let your iPhone sit overnight to drain the battery further.
- Plug your iPhone in and wait for it to power up. Make sure to use the charger supplied by Apple or one that runs at the same wattage and amperage.
- Hold down the sleep/wake button and swipe “slide to power off”.
- Let your iPhone charge for at least 5 hours. The charge progress indicator is not displayed while your iPhone is turned off.
- With the charging cable still connected, press the sleep/wake button for about a second to start up your iPhone.
- When the iPhone has booted up, hold down the sleep/wake and home buttons until you see the Apple logo.
- When your iPhone is back online, remove the charging cable.
Is geen Apple KB link. Is gewoon een bekende methode die al jarenlang gebruikt wordt.stormfly schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:47:
[...]
Apple KB link? Of een website met een grote duim? Waar komt het vandaan?
Haha idd, waar gaat dit over zeg? Maar 40‰ gebruikenWouterL schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:49:
Je kunt ook gewoon lekker je telefoon gebruiken en je geen zorgen maken over de batterij. Doe ik ook, en nooit geen gezeur
Hij gaat bij mij gewoon elke avond aan de lader tot 100% en had na een jaar 100% capaciteit. Niks voor hoeven doen.schumi1986 schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:08:
[...]
Haha idd, waar gaat dit over zeg? Maar 40‰ gebruikenof zelfs een hele stappenplan volgen om de baterij te kalibreren
maar vervolgens volgend jaar in de rij voor de volgende iphone
In het xs topic is wel gebleken dat je meer geluk moet hebben met de accu zelf dan en dat rare oplaad technieken niet zoveel invloed hebben
Precies dit idd, ergste wat er kan gebeuren is dat je voor €80,- je accu moet laten vervangen als je hem jaren houd. Nou €80,- is mij dat niet waard.WouterL schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:49:
Je kunt ook gewoon lekker je telefoon gebruiken en je geen zorgen maken over de batterij. Doe ik ook, en nooit geen gezeur
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Donstil schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:25:
[...]
Precies dit idd, ergste wat er kan gebeuren is dat je voor €80,- je accu moet laten vervangen als je hem jaren houd. Nou €80,- is mij dat niet waard.
[/small]Je gekochte telefoon heeft nog gewoon 100% overigens 🤫[/small]
Vaak nog goedkoper dan bij andere aanbieders zelfs. Helaas nog geen kennis die iedereen bezit (en die laten het doen bij een of andere Hans Worst bij een guur telefoonzaakje voor 100 piek).Knamix schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:31:
Ah, ik wist niet dat je een accu makkelijk bij Apple kon laten vervangen. Dacht dat dit alleen was voor iPhone 6S en ouder, maar dat heb ik dan verkeerd gelezen.
Met imitatie troep die als origineel verkocht wordt.WouterL schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:33:
[...]
Vaak nog goedkoper dan bij andere aanbieders zelfs. Helaas nog geen kennis die iedereen bezit (en die laten het doen bij een of andere Hans Worst bij een guur telefoonzaakje voor 100 piek).
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Waaronder ik... Ik ben (zeker met mijn telefoon) een perfectionist... Als ik zie dat de accu 99% is ben ik wat minder tevreden dan dat hij op 100 wasschumi1986 schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:41:
Apple moet gewoon die accu health status uit IOS slopen. Blijkbaar zijn er dus gebruikers die zich daar op focussen
Of zou apple hierdoor juist veel nieuwe accu's verkopen..
Mijn boefje is liev!
Geen idee hoor, maar als ik precies die stappen volg blijft m'n iPhone Engelstalige woorden uitspuwen.
[ Voor 12% gewijzigd door gday op 23-09-2019 11:07 ]
Ik heb een Brodit houder welke in de breedte afstelbaar is. Deze kan nog een cm of 2 breder worden dan m'n huidige X. Zelfs een Pro Max zal dus passen.JB schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:53:
Mensen hier die een Brodit iPhone houder gebruiken voor de X/XS en al geprobeerd hebben of de 11 Pro daarin past?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Dan komt het omdat mijn telefoon op engels staat, denk ik.gday schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:04:
[...]
Geen idee hoor, maar als ik precies die stappen volg blijft m'n iPhone Engelstalige woorden uitspuwen.En suggesties heb ik uitstaan, maar ook als ik suggesties aanzet blijft het Engelstalig.
Mijne staat ook op systeemtaal Engels. Engels toetsenbord en NL toetsenbord geactiveerd en swipen geeft alleen maar Engelse woorden. Misschien moet je hem eerst 100 keer corrigeren voordat hij goeie suggesties gaat geven, maar ik vind het voor geen meter werken.Yzord schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:21:
[...]
Dan komt het omdat mijn telefoon op engels staat, denk ik.
Ps, bovenstaande is ook geswiped. Als je wilt wil ik er wel een video van maken
PSN: Sluuz
Snap er niks van. Ik heb er geen enkel probleem mee. Ja, hij is wel heel erg gevoelig en sommige woorden knalt hij er iets engels op het scherm.Sluuz schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:23:
[...]
Mijne staat ook op systeemtaal Engels. Engels toetsenbord en NL toetsenbord geactiveerd en swipen geeft alleen maar Engelse woorden. Misschien moet je hem eerst 100 keer corrigeren voordat hij goeie suggesties gaat geven, maar ik vind het voor geen meter werken.
Ik bedoel de standaard houder, speciaal voor desbetreffende iPhone. Aangezien de 11 Pro alleen dikker is, dacht ik, past het wellicht gewoon?kmf schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:15:
[...]
Ik heb een Brodit houder welke in de breedte afstelbaar is. Deze kan nog een cm of 2 breder worden dan m'n huidige X. Zelfs een Pro Max zal dus passen.
Oftewel, beetje afhankelijk van welke brodit jij hebt.
Mijn boefje is liev!
Ik heb hetzelfde probleem. Alle Nederlandse woorden die ik bij elkaar swipe worden naar een Engels woord dat erop lijkt gezet.Sluuz schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:23:
[...]
Mijne staat ook op systeemtaal Engels. Engels toetsenbord en NL toetsenbord geactiveerd en swipen geeft alleen maar Engelse woorden. Misschien moet je hem eerst 100 keer corrigeren voordat hij goeie suggesties gaat geven, maar ik vind het voor geen meter werken.
[ Voor 6% gewijzigd door John op 23-09-2019 11:38 ]
dan weet ik het ook niet meerJohn schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:37:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem. Alle Nederlandse woorden die ik bij elkaar swipe worden naar een Engels woord dat erop lijkt gezet.
En ik heb ook al een jaar of 10 mijn toetstenbord en iOS op Engels staan.
[ Voor 9% gewijzigd door Yzord op 23-09-2019 11:50 ]
Ik weet niet of je het niet traag doet, maar dat is toch niet sneller dan typen?Yzord schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:49:
[...]
dan weet ik het ook niet meer
[YouTube: Dan weet ik het ook niet meer]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Klopt, maar dat doe ik meer omdat het nogal gevoelig is. Als ik een letter meepak die er niet bij hoort in het woord, dan maakt hij er een ander woord van haha.Famous schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:19:
[...]
Ik weet niet of je het niet traag doet, maar dat is toch niet sneller dan typen?
Mijn boefje is liev!
Het was ook maar 0.4mm ofzo? Iig niet heel veel. Heb wel het gevoel dat het een tikkeltje dikker is, maar het scheelt zo minimaal. Vind het wel prima, liever iets dikker en meer accu dan juist zo dun mogelijk.JB schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:47:
Net bij de Amac de eerste 11 Pro in mijn handen gehad. Op oog lijkt ie niet echt dikker. Is alleen klote vasthouden met al die beveiligingsmeuk erop/
Absoluut! Zeker nu het er ook op lijkt dat ze dit dubbel en dwars waar maken.Scrtz schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:03:
[...]
Het was ook maar 0.4mm ofzo? Iig niet heel veel. Heb wel het gevoel dat het een tikkeltje dikker is, maar het scheelt zo minimaal. Vind het wel prima, liever iets dikker en meer accu dan juist zo dun mogelijk.
Mijn boefje is liev!
94% nog op een werkdag.JB schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:08:
[...]
Absoluut! Zeker nu het er ook op lijkt dat ze dit dubbel en dwars waar maken.
Ik heb hier ook even naar gezocht en je tip uit geprobeerd maar ik krijg met geen mogelijkheid een nederlands woord, alleen maar engelse woorden.
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Nope__REMCO__ schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:39:
is er trouwens een manier om het percentage van de batterij altijd te laten zien ipv alleen door dat menu naar beneden te swipen?
A person who never made a mistake never tried anything new.
Die is er, maar alleen nadat je bijvoorbeeld airpods hebt gekoppeld (of een andere draadloos apparaat waarvoor batterij percentage getoond kan worden), waarna je in het Today scherm / widget overzicht de Batterij widget pas krijgt te zien als widget om toe te voegen. Voeg de widget toe, en daarna blijft deze widget altijd daar staan en geeft deze je batterij % weer.__REMCO__ schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:39:
is er trouwens een manier om het percentage van de batterij altijd te laten zien ipv alleen door dat menu naar beneden te swipen?
[ Voor 22% gewijzigd door dafmay op 23-09-2019 14:09 ]
Nee hoor, dan kan altijd. Instellingen -> Batterij --> Batterij percentage. Dan staat het altijd gewoon in beeld, in welke app je dan ook bent (homescreen, mail, berichten, whatsapp, etc.)dafmay schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:05:
[...]
Die is er, maar alleen nadat je bijvoorbeeld airpods hebt gekoppeld (of een andere draadloos apparaat waarvoor batterij percentage getoond kan worden), waarna je in het Today scherm / widget overzicht de Batterij widget pas krijgt te zien als widget om toe te voegen. Voeg de widget toe, en daarna blijft deze widget altijd daar staan en geeft deze je batterij % weer.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Niet op een X / XS / Xr / 11 Pro.StarWolfer schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:23:
[...]
Nee hoor, dan kan altijd. Instellingen -> Batterij --> Batterij percentage. Dan staat het altijd gewoon in beeld, in welke app je dan ook bent (homescreen, mail, berichten, whatsapp, etc.)
Echt waar ? Sorry... ik heb nu nog een 6S, en ga naar een 11 Pro over een goede week. Ik dacht echt dat dit voor alle iphones geldt. Wat stom!
das zelfde als even naar beneden te swipendafmay schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:05:
[...]
Die is er, maar alleen nadat je bijvoorbeeld airpods hebt gekoppeld (of een andere draadloos apparaat waarvoor batterij percentage getoond kan worden), waarna je in het Today scherm / widget overzicht de Batterij widget pas krijgt te zien als widget om toe te voegen. Voeg de widget toe, en daarna blijft deze widget altijd daar staan en geeft deze je batterij % weer.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nope. Vanaf de X is het batterij-percentage enkel zichtbaar door het Controlcenter naar beneden te swipen. Of middels de Batterij-widget op je Widget scherm.StarWolfer schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:27:
[...]
Echt waar ? Sorry... ik heb nu nog een 6S, en ga naar een 11 Pro over een goede week. Ik dacht echt dat dit voor alle iphones geldt. Wat stom!
Volgens mij was dit sinds IOS 12 al het geval.Famous schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:50:
En hij laat niet meer de tijd zien hoelang je hem van de lader hebt wanneer die helemaal vol was. Ook zoiets stoms, vond ik wel fijn
Nu moet je zelf rekenen
[Afbeelding]
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Het is al even niet meer ja, maakt het niet minder irritantNiek_1981 schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:00:
[...]
Volgens mij was dit sinds IOS 12 al het geval.
Klopt, ben ik met je eens, vind het zelf ook bloed irritant.Famous schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:20:
[...]
Het is al even niet meer ja, maakt het niet minder irritant
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
winwiz schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:29:
Sinds Zaterdagmorgen 7:15u zit ik nu 'eindelijk' op 20% met de 11 Pro Max. Echt een gigaverschil met mijn X
Vanavond krijgt hij weer te eten
De bekerhouder in m'n middenconsole (onder die rollo).mr3000 schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:32:
De matte back is niet zo heel erg scratch resistant als je zou denken. mijn plastige autohouden heeft een dikke kras achtergelaten op de achterkant (matte space grey)
Wat voor autohouder gebruiken jullie
voorheen had ik zo'n magnetische maar die verknallen je wireless charging dus wil nu gewoon zo'n spring-loaded houder. (ik hoef geen actieve als ik voeding nodig heb prik ik er wel een kabeltje in.)
[ Voor 50% gewijzigd door Rivanov op 23-09-2019 15:38 ]
Gewoon normaal gebruik. Ja er zijn lieden die de hele dag op youtube zitten of zoiets en dat als normaal beschouwen.
[ Voor 12% gewijzigd door winwiz op 23-09-2019 15:48 ]
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Apart. Naar mijn weten is het maximale wattage wat een iPhone 11/11 Pro aan kan 18W.winwiz schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:39:
[...]
Gewoon normaal gebruik. Ja er zijn lieden die de hele dag op youtube zitten of zoiets en dat als normaal beschouwen.
Heel even aan mijn Macbook Pro lader gehangen met een USB-C meter er tussen. Er wordt opgeladen met 9V en 2.54A dat is dus 22 Watt!
PSN : Fruitsla379
Ik zie in deze review YouTube: iPhone 11 Pro Max Review - Almost Perfect! dat hij wel 3 fases heeft qua laden 0-60% supersnel (+/- 40 minuten met de bijgeleverde lader) en van 60 - 85% in ongeveer 30 minuten en dan het laatste stukje ook in 30 minutenKnamix schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:44:
[...]
Apart. Naar mijn weten is het maximale wattage wat een iPhone 11/11 Pro aan kan 18W.
Die zaten ook al niet meer bij de vorige generatievhal schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:08:
Ik ga er even vanuit dat er geen lightning-3,5mm-jack verloopje is meegeleverd bij de 11 ?
Ja, daarom juist maar wellicht dat ze er weer van terug zijn gekomen. Maar ja, alleen een dino zoals ik gebruik ws. nog bedrade koptelefoonswinwiz schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:08:
[...]
Die zaten ook al niet meer bij de vorige generatie
Apple zelf & Flitsmeister beste combi (vind ik persoonlijker)Anteros schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:14:
Op dit moment heb ik een S10 en gebruik Waze erg veel. Omdat de S10 een OLED-paneel heeft - kans op burn-in - gebruik ik Waze altijd in 'power save'-mode. Het scherm gaat dan uit als er geen aanwijzingen zijn.
Nu overweeg ik de 11 pro, maar Waze voor iPhone heeft deze mode niet. Maw, het scherm blijft altijd aanstaan. Nu vroeg ik me af hoe jullie hiermee omgaan:
- Gebruiken jullie veelvuldig Waze of een andere vorm van navigatie?
- Hebben jullie wel eens burn-in gehad op de X of de XS?
- Hoe staan jullie tegenover burn-in op de iPhone 11 pro?
- Nog andere goede alternatieven qua nav-app?
[ Voor 3% gewijzigd door Nick25 op 23-09-2019 16:19 ]
Hoe lang wil je je telefoon gaan gebruiken? >5 jaar? Ik zou me niet druk maken over 'burn-in'Anteros schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:14:
Op dit moment heb ik een S10 en gebruik Waze erg veel. Omdat de S10 een OLED-paneel heeft - kans op burn-in - gebruik ik Waze altijd in 'power save'-mode. Het scherm gaat dan uit als er geen aanwijzingen zijn.
Nu overweeg ik de 11 pro, maar Waze voor iPhone heeft deze mode niet. Maw, het scherm blijft altijd aanstaan. Nu vroeg ik me af hoe jullie hiermee omgaan:
- Gebruiken jullie veelvuldig Waze of een andere vorm van navigatie?
- Hebben jullie wel eens burn-in gehad op de X of de XS?
- Hoe staan jullie tegenover burn-in op de iPhone 11 pro?
- Nog andere goede alternatieven qua nav-app?
Jazeker altijd up to date ook als er ongeluk is en dan anders kunt rijden enz.Anteros schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:28:
Thanks voor de snelle reactie.
@Nick25 Apple maps kan wellicht een oplossing zijn
Waren dat geen 1e generatie OLED's? Techniek gaat wel in sprongen vooruit. Er zijn nu zelfs OLED computer schermen wat nog geen 2 jaar gelden een onmogelijkheid leek.Anteros schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:28:
Thanks voor de snelle reactie.
@Nick25 Apple maps kan wellicht een oplossing zijn
@winwiz Ik heb ooit een S6 gekocht en daarmee naar Spanje genavigeerd. In 1 dag had ik screen-burn van TomTom. Waze heeft een grote oranje knop om iets te melden en op Android kan dat zeker screen-burn veroorzaken
Ja, idd, dat is ook zo. Schermen zijn steeds beter geworden. Maar zowel de S8 als S9 (en wellicht de S10) hebben ook screen-burn met Waze. Dat zijn toch wel de nieuwere generatie schermen.winwiz schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:31:
[...]
Waren dat geen 1e generatie OLED's? Techniek gaat wel in sprongen vooruit. Er zijn nu zelfs OLED computer schermen wat nog geen 2 jaar gelden een onmogelijkheid leek.
Hij is al (iPhone) generaties lang dé bron voor kras/buig bestendigheid. Je hebt geen idee waar je het over hebt
[ Voor 64% gewijzigd door RobIII op 23-09-2019 17:01 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Precies...RobIII schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:50:
[...]
Hij is al (iPhone) generaties lang dé bron voor kras/buig bestendigheid. Je hebt geen idee waar je het over hebt
Tja de bron. Hij is nou niet bepaald 'unbiased' wat betreft iphones. Sterker nog, hij heeft er een bloedhekel aan en dat laat hij eigenlijk om de haverklap weten. Niettemin kijk ik met plezier naar zijn video's hoorRobIII schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:50:
[...]
Kanalen als iJustine, MKBHD, EverythingApplePro, UnboxTherapy en JerryRigEverything of bijvoorbeeld een iFixit krijgen/halen op dag 1 met gemak een 10, 20, 30 telefoons / watches / whatever in huis om ze te unboxen, reviewen en slopen. En reken maar dat ze dat twee, drie, vier, 10 of 20 voudig terug verdienen. Ik weet niet wat daar debiel aan is.
Heb je 't filmpje gekeken?WouterL schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:59:
[...]
Tja de bron. Hij is nou niet bepaald 'unbiased' wat betreft iphones. Sterker nog, hij heeft er een bloedhekel aan en dat laat hij eigenlijk om de haverklap weten.
Tja, erbij editten als ik nog zit te typenWouterL schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:59:
Niettemin kijk ik met plezier naar zijn video's hoor
[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 23-09-2019 17:00 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
[ Voor 14% gewijzigd door bsmpower op 23-09-2019 17:07 ]
Hij reviewd ze dan ook niet, maar reviewd alleen de buitenkant en binnenkant.WouterL schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:59:
[...]
Tja de bron. Hij is nou niet bepaald 'unbiased' wat betreft iphones. Sterker nog, hij heeft er een bloedhekel aan en dat laat hij eigenlijk om de haverklap weten. Niettemin kijk ik met plezier naar zijn video's hoor
Zucht...
[ Voor 12% gewijzigd door RnB op 23-09-2019 17:57 ]
Is 13.1 al uit dan of draai je de beta?RnB schreef op maandag 23 september 2019 @ 17:51:
Vandaag voor het eerst een volledige dag gedraaid met mijn 11 Pro Max en ik ben er uitermate tevreden over!
Gistermiddag uit de doos gelijk 13.1 erop gezet, want die draaide op mijn Xs Max al super en als ik zo de verhalen mag geloven, is 13.0 op de 11 Pro bagger.
Al mijn apps draaien top, de camera’s zijn top en ik ben ook erg (positief) verrast over de accu. Vanochtend eventjes opgeladen in de auto (wired CarPlay) tot 89% om 07:53. Nu om 17:49 zit ik op 68% met de volgende grootverbruikers:
[Afbeelding]
Al met al weer helemaal content met de iPhone!
O ja; ik mis 3D touch wel enorm vanwege de trackpad functionaliteit voor het editten van tekst. Zal een kwestie van gewenning zijn alvorens ik direct de spacebar indruk ipv een random plek op het toetsenbord
iOS 13.1 komt morgen uit, dus hij zal wel de beta draaien.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Beta. Is al weken uit. Ik draai 13.1 Developer Beta 4 momenteel op mijn iPad Pro. Die is al vanaf het begin van de iOS 13 Beta cyclus voorzien van de laatste Beta versie.
Als ik snel reken zal het veel minder een uur zijn. Zie eerdere post voor meer datamr.JamesBond schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:42:
Hoe lang duurt het (Ongeveer) om snel te laden met een MacBook Pro lader van 20% naar 80%?
[ Voor 63% gewijzigd door winwiz op 23-09-2019 21:32 ]
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2019 20:57 ]
Ook allerlei rare problemen met de mail hier, gok eerder op iOS13 brakheid. Dat is op dit moment wel een serieus puntje, morgen als het goed is 13.1 beschikbaar.elaho schreef op maandag 23 september 2019 @ 21:56:
Hebben jullie dat ook, als je mail ontvangt hoor je wel het geluidje maar geen rood cijfertje naast je e-mail icoontje. Ik heb Apple support gebeld want mijn mail werkte ook niet bij. Hebben toen alle netwerk instellingen herstelt en nu haalt mijn iPhone pro max wel meteen mail op alleen geeft niet zichtbaar aan op scherm dat er nieuwe mail is.
Blijft pijn aan me ogen doen dat gekrasVerwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:55:
Toch wel impressive, scherm is super dat was ook wel iets wat mij direct opviel :
http://www.displaymate.com/iPhone_11Pro_ShootOut_1P.htm
Daarnaast is de achterkant gewoon bijna niet te beschadigen, aangezien hij wel zwaarder en dikker is geworden en dus niet krasbaar ga ik geen hoesje gebruiken :
[YouTube: iPhone 11 Pro Max Durability Test - Back Glass Scratches?]
Dan zou de iPhone 11 Pro toch net zo’n geweldig display moeten hebben? In feite zijn ze hetzelfde?Verwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:55:
Toch wel impressive, scherm is super dat was ook wel iets wat mij direct opviel :
http://www.displaymate.com/iPhone_11Pro_ShootOut_1P.htm
Daarnaast is de achterkant gewoon bijna niet te beschadigen, aangezien hij wel zwaarder en dikker is geworden en dus niet krasbaar ga ik geen hoesje gebruiken :
[YouTube: iPhone 11 Pro Max Durability Test - Back Glass Scratches?]
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 23-09-2019 23:31 ]
Huh? Maar je ging er toch juist een in Amerika kopen? Of koop je nu toch liever in Nederland?Geert1976 schreef op maandag 23 september 2019 @ 23:23:
Neem 't met een korrel of zak zout, maar medewerker van de Apple Store hier in Las Vegas vertelde me zonet dat de verkoop v de nieuwe iPhones behoorlijk tegenvalt (in vergelijking met release Xs/XS Max...vreemd ergens, daar de 11 Pro meer biedt dan X vs Xs)
Maar goed, wat weet hij nou helemaal
Pffff wat heb ik me als een klein kind moeten inhouden om er niet eentje te kopen hier
Nee, in NL. Ivm garantie, ook al weet ik dat er mensen zijn die prima garantie kregen op een iPhone gekocht in de VS, in NL.Dennisweb schreef op maandag 23 september 2019 @ 23:32:
[...]
Huh? Maar je ging er toch juist een in Amerika kopen? Of koop je nu toch liever in Nederland?
Dat is al sinds iOS 11 met de introductie van de iPhone X.Niek_1981 schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:00:
[...]
Volgens mij was dit sinds IOS 12 al het geval.
hier ben ik het helemaal mee eens, ik vind ook de dual sim ook heel erg fijn. Eindelijk van die stomme SE af, waar ik mee rond liep omdat het mijn werk telefoon was.cranebird schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 09:40:
Erg tevreden met de 11 Pro. Mijn eerste ervaringen:
- zeer happy met de camera's, night mode is top, ultrawide bevalt me beter dan ik had verwacht
- was erg bang 3D touch te missen, maar merk maar weinig verschil en het spatiebalk-gebruik is snel gewend (ook omdat ik het op de iPad al zo doe)
- het uiterlijk met de getrapte drie camera's achterop vind ik eigenlijk mooier dan de mega-uitstulping op de X/Xs, alhoewel het met een hoesje allemaal niet uit maakt, haha
- batterijverbruik is fenomenaal
- tot nu toe weinig last gehad van de buggy 13.0
[ Voor 9% gewijzigd door WouterL op 24-09-2019 10:08 ]
Ik vind van wel.WouterL schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:07:
Dus, overstappers van de Xs max; is het de price premium waard geweest? Ik loop straks weer rond met de XS max van Don (of dienst vrouw)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq