Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 19:57

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Vandaag ook mijn exemplaar mogen ophalen. Hij voelt toch wat snappier dan de Xs! Deze avond de camera’s al even getest. De groothoek wordt best snel minder in het donker. Die hoop ik morgen met goed licht even te kunnen testen. Deze is met standaardcamera geschoten. Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6vgLmDB.jpg

Fotonerd

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Yzord schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 20:33:
[...]

Ik schrok verleden jaar ook van de prijs, maar een jaar later zit dat ding er nog steeds feilloos op zonder dat het ergens loslaat. Dus die prijs is het dubbel en dwars waard want van third party plakkers ben ik na 5 maanden weer toe aan een nieuwe.
Over welke heb je het? Zoek ook nog een goede screen protector.

Of kunnen we deze discussie in het accessoire topic voortzetten?

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:09

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Cass Casey schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 23:59:
[...]

Over welke heb je het? Zoek ook nog een goede screen protector.

Of kunnen we deze discussie in het accessoire topic voortzetten?
Belkin Invisiglass verkrijgbaar bij Amac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 17:17

John

🚀

Vrijdag heb ik de iPhone Pro ontvangen en volgens mij heb ik last van een geel scherm. Ik kwam erachter door de telefoon naast die van mijn vriendin te houden... Zij heeft vanmiddag ook een iPhone Pro aangeschaft.

Het is geen true tone of andere beeldscherm instellingen, want alles staat op beide iPhones hetzelfde ingesteld.

Hebben jullie een idee wat dit zou kunnen zijn?

Afbeeldingslocatie: https://images2.imgbox.com/ae/3e/L6ijcMor_o.jpeg

[ Voor 11% gewijzigd door John op 22-09-2019 01:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

John schreef op zondag 22 september 2019 @ 01:00:
Vrijdag heb ik de iPhone Pro ontvangen en volgens mij heb ik last van een geel scherm. Ik kwam erachter door de telefoon naast die van mijn vriendin te houden... Zij heeft vanmiddag ook een iPhone Pro aangeschaft.

Het is geen true tone of andere beeldscherm instellingen, want alles staat op beide iPhones hetzelfde ingesteld.

Hebben jullie een idee wat dit zou kunnen zijn?

https://ibb.co/1JXw6wN
Is dat geen Night Shift? Staat die van jou warmer dan die van haar.

[ Voor 3% gewijzigd door Yzord op 22-09-2019 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John

John

🚀

Yzord schreef op zondag 22 september 2019 @ 01:05:
[...]

Is dat geen Night Shift? Staat die van jou warmer dan die van haar.
Faal... Het is inderdaad Night Shift. Dat was ik vergeten te checken |:(

Tijd om te gaan slapen. Hahaha. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

John schreef op zondag 22 september 2019 @ 01:08:
[...]

Faal... Het is inderdaad Night Shift. Dat was ik vergeten te checken |:(

Tijd om te gaan slapen. Hahaha. :+
En check je lokatievoorzieningen in Privacy. Dat ding heeft constant zijn gps aan. Ik zou er jeuk van krijgen haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:58

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Yzord schreef op zondag 22 september 2019 @ 01:11:
[...]

En check je lokatievoorzieningen in Privacy. Dat ding heeft constant zijn gps aan. Ik zou er jeuk van krijgen haha.
Nee, het betreft hier een omlijnd icoontje. Dat houdt in dat er apps zijn die onder bepaalde voorwaarden locatiebepaling mogen gebruiken. Dit staat onder regie van het OS, en gebruikt over het algemeen géén GPS. Zo kunnen apps bijvoorbeeld abonneren op significant location changes waarbij iOS dan bepaalt op welk moment een app een signaaltje krijgt met nieuwe coördinaten op basis van GSM-masten.

Een gevuld pijltje zou betekenen dat er een app is die actieve locatiebepaling gebruikt, en dat gaat bij mijn weten wel altijd via GPS.

Ik ben de ontwikkelaar van Buienalarm en heb door de jaren heen veel moeite moeten doen om dit verschil aan mensen uit te leggen. Tegenwoordig komt de vraag eigenlijk nooit meer. oOo

[ Voor 12% gewijzigd door gday op 22-09-2019 21:21 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:03

MazeWing

The plot thickens...

Hmmmm, hoe meer ik van de foto's zie van de 11 pro, hoe meer het begint te kriebelen om toch mijn OnePlus 7 de deur uit te doen en na bijna 3 jaar weer terug te gaan naar Apple. Het zou dan echter puur om de camera gaan en de verhoogde helderheid van het scherm...

Keuzes keuzes keuzes, los van het feit dat ik ook nog eens twijfel tussen de midnight green en silver. Zijn er mensen die wat filmpjes hebben gemaakt en daar eens wat over kunnen zeggen. Dat is namelijk een aspect waar de OnePlus echt in tegenvalt.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:13
Hoe claim je eigenlijk het gratis jaar Apple TV+? Heb de 11 pro Max en kom can een 8+. Het scherm is wel echt geweldig vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 17:39
giantgiantus schreef op zondag 22 september 2019 @ 07:53:
Hoe claim je eigenlijk het gratis jaar Apple TV+? Heb de 11 pro Max en kom can een 8+. Het scherm is wel echt geweldig vind ik!
Je hoeft er volgens mij niets voor te doen. Zal vanaf 1 november beschikbaar zijn om te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

giantgiantus schreef op zondag 22 september 2019 @ 07:53:
Goede, was ik alweer vergeten :+

De achterzijde houd zich nog steeds erg goed (MG). Ben echt benieuwd of dat 2 maanden zo blijft, ervaring met de iPhone 6 was helaas anders.

Daar leek het net of de achterzijde weg geschuurd was en dit begin al na de eerste weken. Apple deed er niets mee en op internet las ik dat ik zeker niet de enige was.
(Laatste foto: V&A aangeboden: Uitgeleefde Apple iPhone 6 16GB Grijs)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 20:37
Wat zijn jullie bevindingen over de bat ?
Ik merk nog geen verschil vergeleken met mijn x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indoubt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 22:26

Indoubt

Always be indoubt until sure

Gisteren een nieuwe 11 gekregen.

Vroeger een hele serie iphones gehad maar ik was de afgelopen (bijna) 4 jaar erg gehecht aan mijn Lumia 950. Begint echter een oud beestje te worden en nieuw worden niet meer gemaakt dus terug naar IOs.

Zijn er al ervaringen met de accuduur of is het daarvoor nog te vroeg? Ik kon met die lumia ruim anderhalve dag vol houden met redelijk intensief gebruik(maar geen filmpjes of zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:38

pdavie2311

Live life to the fullest..

Batterij moet de eerste dagen en opladingen eerst kalibreren...Geef het even tijd...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:31
11 pro max nu enkele dag in bezit, wat een gaaf toestel zeg! Ook blij met het formaat, weer terug naar iets qua grote als m'n destijds 6 en 7 plus. Hij is wel heavy maar dat went vast binnen een paar dagen.

De x inmiddels in V&A

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:56
Indoubt schreef op zondag 22 september 2019 @ 08:49:
Gisteren een nieuwe 11 gekregen.

Vroeger een hele serie iphones gehad maar ik was de afgelopen (bijna) 4 jaar erg gehecht aan mijn Lumia 950. Begint echter een oud beestje te worden en nieuw worden niet meer gemaakt dus terug naar IOs.

Zijn er al ervaringen met de accuduur of is het daarvoor nog te vroeg? Ik kon met die lumia ruim anderhalve dag vol houden met redelijk intensief gebruik(maar geen filmpjes of zo)
Gisteren om 07:00 van de lader gehaald. Nu 09:40 staat hij op 69%. Niet superzwaar gebruik, geeft je een indicatie.(Is wel een 11 Pro Max)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-09 08:22
Hier de 11 pro maar als ik de 11 van m’n vrouw zie lijkt mijn 11 pro zo klein. Die resolutie op de gewone 11 lijkt zo veel groter. Doet me twijfelen om alsnog voor de max te gaan maar vond de plus sizes van de 7 en 8 voor mij te groot... overschakelen op de max denk ik dat, voor mij, niet goed zou uitdraaien. Lekker makkelijk met zo’n 5.8 om in je broekzak te proppen.
Meerdere malen vastgehad in de winkel maar kan me niet zo’n goed oordeel vellen over die paar minuten dat je er dan mee bezig bent.

[ Voor 23% gewijzigd door extreme8eight op 22-09-2019 09:49 ]

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Zodra de mogelijk zich voordoet, bestel ik ook de 11 pro online. Denk om de SG te nemen, hoewel de groene ook mooi oogt. Ervaringen hier van mensen die toch liever een andere kleur hadden gekozen ivm het groen in het echt? Heb mooie foto’s gezien hier van combinaties, vandaar de twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een goede review over de camera van de nieuwe iPhone’s. Wow! YouTube: iPhone 11 Pro Max - Camera, Benchmarks, Dolby Atmos, Audio Zoom, Nig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:54
Werkt picture-in-picture inmiddels op de YouTube app? En 4K video's via de YouTube app? Of kun je alleen max 1080p resolutie videos kijken op YouTube? Wordt toch eens tijd dat Google (of iOS?) dat anno 2019 op iPhones gaat ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Laatst online: 15:00
SAICRJMPM schreef op zondag 22 september 2019 @ 11:18:
Werkt picture-in-picture inmiddels op de YouTube app? En 4K video's via de YouTube app? Of kun je alleen max 1080p resolutie videos kijken op YouTube? Wordt toch eens tijd dat Google (of iOS?) dat anno 2019 op iPhones gaat ondersteunen.
Beiden niet. Ruzie over codecs is de issue mbt 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:02
Heeft er iemand ervaring met het downsizen van opslag icm iCloud? Ik heb nu 110GB in gebruik en zou graag de 64GB willen halen. iCloud zou theoretisch dan de foto's overnemen.
Ik vraag me alleen af of ik een restore kan doen en dat dat dan magisch goed gaat, of hij klaagt over te weinig geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
ZiSE schreef op zondag 22 september 2019 @ 11:25:
[...]

Beiden niet. Ruzie over codecs is de issue mbt 4K.
Toch een belangrijke handicap. Ik heb liever een iPhone omdat ik iOS prefereer boven Android, maar je doet op belangrijke zaken concessies als je de iPhone neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:49
@I-King optimaliseer opslag aanvinken en alles gaat automagisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
  • Laatst online: 15:00
SAICRJMPM schreef op zondag 22 september 2019 @ 11:30:
[...]

Toch een belangrijke handicap. Ik heb liever een iPhone omdat ik iOS prefereer boven Android, maar je doet op belangrijke zaken concessies als je de iPhone neemt.
PiP is een Google keuze - dat werkt bij andere apps prima (alhoewel de Ziggo app op dit moment niet werkt). 4K klinkt leuk maar zonder 4K scherm voegt dat weinig toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de pro geen optische stabilisatie heeft op de ultra wide lens. Lijkt een kleinigheid, maar je ziet zoiets toch snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Verwijderd schreef op zondag 22 september 2019 @ 12:14:
Jammer dat de pro geen optische stabilisatie heeft op de ultra wide lens. Lijkt een kleinigheid, maar je ziet zoiets toch snel.
Zie mijn foto's het is wel erg zichtbaar dat ie dat niet heeft! :(

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 23:10
I-King schreef op zondag 22 september 2019 @ 11:28:
Heeft er iemand ervaring met het downsizen van opslag icm iCloud? Ik heb nu 110GB in gebruik en zou graag de 64GB willen halen. iCloud zou theoretisch dan de foto's overnemen.
Ik vraag me alleen af of ik een restore kan doen en dat dat dan magisch goed gaat, of hij klaagt over te weinig geheugen.
Volgens mij gaat hij klagen ivm te weinig geheugen.
Ken nog iemand die dit heeft gehad en kon geen restore doen.
Alternatief is met bv iMazing backup maken ,iPhone als nieuw en dan trg zetten wat jij wil

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:06
Mensen die geen screenprotector op hun iPhone 11, Pro, Pro Max gebruiken. Houd hem eens in het zonlicht :+ heb ik net even gedaan.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arbitrator
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-08 13:28
Vandaag in de winkel wezen kijken naar de demo-modellen.
Het valt me op dat bij een witte achtergrond en je kijkt recht op het scherm, de kleur wit een beetje geelachtig is. Daarnaast als je het scherm naar voren of naar achteren kantelt, dan veranderd de kleur meer naar ijskoud blauw.
In vergelijking met een LCD-scherm vind ik de OLED-schermen een grotere kleurverschuiving hebben bij een schuine kijkhoek. Mijn LG OLED-TV heeft geen last van kleurverschuiving bij een andere kijkhoek, waarom is dit dan anders?
Meer mensen die dit is opgevallen of zich hieraan storen?

[ Voor 10% gewijzigd door Arbitrator op 22-09-2019 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:27
pdavie2311 schreef op zondag 22 september 2019 @ 11:11:
Zodra de mogelijk zich voordoet, bestel ik ook de 11 pro online. Denk om de SG te nemen, hoewel de groene ook mooi oogt. Ervaringen hier van mensen die toch liever een andere kleur hadden gekozen ivm het groen in het echt? Heb mooie foto’s gezien hier van combinaties, vandaar de twijfel...
Zelfde twijfel gehad vorige week vrijdag.
Tot 13.59 zitten twijfelen en toch besloten om 2 minuten later de Space Grey te bestellen.

Tot nu toe geen spijt van! De matte afwerking van de SG is echt geweldig mooi. Echter zijn de foto’s die ik van @Rivanov heb gezien, ook wel super gaaf!

Hoewel, ik denk dat je na een tijdje wel “uitgekeken” bent op de MG, en dat misschien de SG een wat meer stabielere keuze is voor de langer termijn.

Ik zie het als een lease auto. Een rode Volvo V40 is leuk, als je na 2 jaar weer een nieuwe mag uitzoeken. Maar als ik er een prive zou kopen, zou ik toch eerder een donkere kopen :+

Neemt niet weg dat ik eerdaags toch de MG is in het echt ga bekijken :)

Edit: Kleuren en smaken zijn natuurlijk ontzettend persoonlijk en kan niemand echt een antwoord op geven voor een ander.

[ Voor 5% gewijzigd door QempZoR op 22-09-2019 13:37 ]

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 13-09 23:53
mprkooij schreef op zondag 22 september 2019 @ 13:12:
Mensen die geen screenprotector op hun iPhone 11, Pro, Pro Max gebruiken. Houd hem eens in het zonlicht :+ heb ik net even gedaan.. :p
Haarkrasjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Knamix schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 19:06:
Is me nu al een aantal keer overkomen, maar als ik de camera app vanaf de lockscreen open heb ik alleen een zwart beeld. Meer mensen die dit hebben? Zal vast wel met iOS13 te maken hebben...
Heb er ook last van, en is erg vervelend. Er vloog zojuist een Dakota over die ik even snel wilde filmen. Maar helaas, beeld zwart en tegen de tijd dat ik wel beeld had was ‘ie weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
Ik snap niet dat de kleur zo belangrijk is voor velen. Ik neem toch aan dat 99% de iPhone in een case zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
Ik durf het niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 20:37
Om 06:07 van de lader gehaald. Nu nog 68%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Wat bedoel je hier precies mee? Heb je nu al haarkrasjes?
Ik had daar dus met m'n iPhone X extreem last van en dat irriteerde mij als OCD'er gi-gan-tisch! Om die reden ben ik nu aan het dubben of ik een screenprotector op de 11 Pro ga gebruiken. Ben hier eigenlijk pertinent tegen want het gevoel met het scherm is dan gewoon net-niet. Heb dus ook nog nooit een screenprotector op één van mijn iPhones gehad. Maar omdat de X dus vol met haarkrasjes is gekomen (waar ik niks aan kon doen) twijfel ik nu wel voor de 11 Pro. Want dat probleem wil ik niet nog een keer..

Alleen welke moet ik doen.. de Spigen Glastr EZ Fit ziet er goed uit.

https://www.appelhoes.nl/...-XS-Glass-screenprotector

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 22-09-2019 14:10 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:28
Net ondenkt dat ik een streep onder de frosted glas gedeelte heb.. Iemand enig idee wat de apple store hiermee doet? Nu doet het niks aan de prestaties van de iphone alleen vind het wel storend.

https://imgur.com/VYKHK2o

Lastig op camera te krijgen

https://imgshare.io/image...3-b529-d58f30252b78.sxQdS

[ Voor 18% gewijzigd door ElMayo op 22-09-2019 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Kan iemand mij hepen, ik heb net de iphone 11 opgehaad en krijg de melding : berichten in icloud is niet beschikbaar omdat de icloud account en de i message niet gelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:32
Lotfi schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:16:
Net ondenkt dat ik een streep onder de frosted glas gedeelte heb.. Iemand enig idee wat de apple store hiermee doet? Nu doet het niks aan de prestaties van de iphone alleen vind het wel storend.

Bij Apple direct gekocht? Gewoon terug brengen.

Vorig jaar probleem gehad met de ringerknop van mn launchday XS Max. Had een nieuwe gereserveerd voor ophalen bij Apple Store Amsterdam, en daar gelijk ook de ‘oude’ ingeleverd. Wel binnen 14 dagen uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Silversin schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:09:
[...]

Bij Apple direct gekocht? Gewoon terug brengen.

Vorig jaar probleem gehad met de ringerknop van mn launchday XS Max. Had een nieuwe gereserveerd voor ophalen bij Apple Store Amsterdam, en daar gelijk ook de ‘oude’ ingeleverd. Wel binnen 14 dagen uiteraard ;)
Yes direct bij Apple gekocht, ik ga zo of morgen dan langs de Apple store in den haag.. ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
Silversin schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:09:
[...]

BHad een nieuwe gereserveerd voor ophalen bij Apple Store Amsterdam, en daar gelijk ook de ‘oude’ ingeleverd. Wel binnen 14 dagen uiteraard ;)
Vraag voor mensen die in winkels werken. Ik vraag me af of winkels (zoals de Apple Store) bijhouden wie producten na koop retourneert. Is er een threshold die als je die overschreidt je op een black list komt zodat je er niet meer kan kopen?

Ik vraag me dat bijv af bij Zalando. Er zijn er die kleren kopen en bijna alles rertourneren. Omdat het niet goed past, enz. Daar zijn veel kosten mee verbonden. Ik denk men zal intern toch iets hanteren van een normale returnrate en als een klant die met 20% of zo overschreidt dat je geen zaken meer met die klant doet.

M.a.w. moet je niet te lukraak zaken retourneren? Bij zo een simpel krasje denk ik: wat maakt het uit. Straks is er echt wat en moet je weer terug en zit je teller al op 2. Voor je het weet kun je er nooit meer iets kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:45
@SAICRJMPM Dat zou wel een enorm beroerde service zijn. Klanten verbieden om wat bij je te kopen? Ik denk niet dat zoiets snel gebeurt. Ik ken genoeg verhalen van mensen die tot wel vijf keer hun iPhone hebben omgewisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Yzord schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 22:37:
[...]

Dat is niet waar. De Belkin Invisiglass van de Amac heb ik verleden jaar eind september erop laten zetten door hun en deze heeft een jaar later geen zuchtje stof mogen pakken. Het hele scherm zit er van boven tot onder nog perfect op. Dus het kan zeker.
Hoe is het "gevoel" met het scherm wanneer de Belkin Invisiglass Ultra erop zit? Problemen met touch/swipen? Of voelt het alsof er geen protector op zit.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Zonde om er een protector op te doen, dan liever paar haarkrasjes.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de foto's is het bijna niet te zien, maar een product van deze prijs moet gewoon helemaal perfect zijn. Ik zou hem retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Twee jaar geleden met m’n iPhone X iets vergelijkbaars gehad. Werd zonder verdere vragen geruild bij de Apple Store in Amsterdam. Als je zo veel geld neerlegt voor een product mag je daar ook wel van verwachten dat ie perfect afgeleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
KW25 schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:25:
Zonde om er een protector op te doen, dan liever paar haarkrasjes.
No. Way.
Laat ik mijzelf nogmaals quoten.
Rivanov schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:09:
[...]

Wat bedoel je hier precies mee? Heb je nu al haarkrasjes?
Ik had daar dus met m'n iPhone X extreem last van en dat irriteerde mij als OCD'er gi-gan-tisch! Om die reden ben ik nu aan het dubben of ik een screenprotector op de 11 Pro ga gebruiken. Ben hier eigenlijk pertinent tegen want het gevoel met het scherm is dan gewoon net-niet. Heb dus ook nog nooit een screenprotector op één van mijn iPhones gehad. Maar omdat de X dus vol met haarkrasjes is gekomen (waar ik niks aan kon doen) twijfel ik nu wel voor de 11 Pro. Want dat probleem wil ik niet nog een keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
@Rivanov @Knamix @mr.JamesBond

Yep, haar krasjes. Komen er gewoon direct op na heel voorzichtig gebruik. Komen er zelfs op door het gebruik ervan met alleen je vingers. Als ik de telefoon vast heb zie je helemaal niets hoor. Je ziet het alleen in heel vel zonlicht. Komt gewoon door alles wat qua minuscuul zand/stof in je broekzak zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-09 22:39
Heb zelf sinds vrijdag deze, tot nu toe tevreden over. Geen gekke verkleuringen en heeft afgeronde randjes.
https://www.amazon.de/gp/...tle_o02_s00?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Liever een paar van die krasjes dan altijd zo’n protector zien zitten

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
mprkooij schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:35:
@Rivanov @Knamix @mr.JamesBond

Yep, haar krasjes. Komen er gewoon direct op na heel voorzichtig gebruik. Komen er zelfs op door het gebruik ervan met alleen je vingers. Als ik de telefoon vast heb zie je helemaal niets hoor. Je ziet het alleen in heel vel zonlicht. Komt gewoon door alles wat qua minuscuul zand/stof in je broekzak zit.
Oke. Dat wordt dus een screenprotector. Had gehoopt dat het scherm van de 11 Pro stuk steviger zou zijn dan de X, aangezien ik vorig jaar al las dat het XS scherm al beter zou zijn dan het X scherm. Maar dit blijkt dus uiteindelijk niet zo te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:36
Hmm iPhone 11 pro is wel erg gaaf. Ben al jaren Android gebruiker maar twijfel aan de overstap. Geen idee hoe ik dat moet doen met alle foto's in de Google cloud. Maar even uitzoeken

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Erik1805 schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:09:
Hmm iPhone 11 pro is wel erg gaaf. Ben al jaren Android gebruiker maar twijfel aan de overstap. Geen idee hoe ik dat moet doen met alle foto's in de Google cloud. Maar even uitzoeken
Je hebt gewoon de Google Photos app voor iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Rivanov schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:58:
[...]

Oke. Dat wordt dus een screenprotector. Had gehoopt dat het scherm van de 11 Pro stuk steviger zou zijn dan de X, aangezien ik vorig jaar al las dat het XS scherm al beter zou zijn dan het X scherm. Maar dit blijkt dus uiteindelijk niet zo te zijn?
Mwah ik denk dat je met geen enkel scherm deze haarkrasjes tegen gaat. Alhoewel je dit alleen ziet tijdens echt vel zonlicht. In andere omstandigheden zie je dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:36
Rivanov schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:09:
[...]

Je hebt gewoon de Google Photos app voor iOS.
Klopt alleen die sync niet op de achtergrond zoals Android volgens mij. Misschien heb ik dat mis

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
mprkooij schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:11:
[...]

Mwah ik denk dat je met geen enkel scherm deze haarkrasjes tegen gaat. Alhoewel je dit alleen ziet tijdens echt vel zonlicht. In andere omstandigheden zie je dit niet.
Mja, met m'n X had ik er ook last van bij direct zonlicht en hele felle lampen (binnen). Met name bij de Dark Mode apps zag ik het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Erik1805 schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:12:
[...]

Klopt alleen die sync niet op de achtergrond zoals Android volgens mij. Misschien heb ik dat mis
Jawel, je kunt automatisch back-up instellen.

https://apps.apple.com/us/app/google-photos/id962194608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Lotfi schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:14:
[...]

Yes direct bij Apple gekocht, ik ga zo of morgen dan langs de Apple store in den haag.. ben benieuwd
Je kan hem ook terugsturen en een nieuwe bestellen. Zal me niks verbazen als ze zeggen dat het door eigen gebruik is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Rivanov schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:21:
[...]

Hoe is het "gevoel" met het scherm wanneer de Belkin Invisiglass Ultra erop zit? Problemen met touch/swipen? Of voelt het alsof er geen protector op zit.
Zelf de curved versie en het voelt net als glas :) super smooth met vegen/swipen.

Ook bij Amac laten plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Rivanov schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:21:
[...]

Heb nergens last van. Zit er al een jaar op en ik heb nog nooit enig idee gehad dat ik een probleem had met swipen of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Knamix schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:50:
[...]

Je kan hem ook terugsturen en een nieuwe bestellen. Zal me niks verbazen als ze zeggen dat het door eigen gebruik is..
Dat kan dus niet omdat het onder de glaslaag is, nieuwe bestellen kan wel alleen duurt wel even voor ze kunnen leveren. Ik ga morgen naar de store in den haag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Groothoek Dordrecht!
Snel weer terug naar Rotterdam 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/B8c9K2zfyqTi3VrO625RQjtv/full.jpg

1x
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9MZnmtvS9X6weKIZeMP18n17/full.jpg

2x
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IrYqtMmZR63cZbcKhGzzDqWR/full.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door ronaldm3 op 22-09-2019 17:23 ]

Power to the beat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ronaldm3 schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:18:
Groothoek Dordrecht!

[Afbeelding]

1x
[Afbeelding]

2x
[Afbeelding]
2e en 3e foto zijn goed, de eerste is zwaar beroerd...kijkend naar de vorm van de auto. En ook dat gedeelte van de weg.
Dat doet de ultra wide camera van andere (smartphone) fabrikanten toch wel wat beter dan die van Apple.

my 2 cts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Geert1976 schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:55:
[...]

2e en 3e foto zijn goed, de eerste is zwaar beroerd...kijkend naar de vorm van de auto. En ook dat gedeelte van de weg.
Dat doet de ultra wide camera van andere (smartphone) fabrikanten toch wel wat beter dan die van Apple.

my 2 cts
Klopt! Die groothoek is niet best! Misschien met de 12 dat het dan wel goed is 😂

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
[...]

my 2 cts
Reden om volgend jaar te upgraden.

Zit je al in de VS, Geert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 21:42
Hoe is de GPS nauwkeurigheid op deze nieuwste generatie iphone?
Ik twijfel of ik moet overstappen van m'n X.

Op zich vind ik m'n X nog snel genoeg voor alles wat ik er mee doe, maar geeft ie helaas bij navigeren met google maps of waze vaak genoeg nét te laat aan dat ik de afslag had moeten nemen. Op grote wegen niet zo'n ramp maar in de stad, rete irritant.
Je bent de afslag al een meter of 5 voorbij en dan kom je er achter dat dat je afslag was.

Heb vandaag deze app https://apps.apple.com/nl...tellite-test/id1020967894 gedownload uit de appstore, nauwkeurigheid komt net boven de 75% uit maar schommelt...
Qua accuracy geeft de app zelf ook tussen de 9 en 13 meter aan.

Nu weet ik niet of dit een probleem met mijn X is... of dat alle X'en deze mate van nauwkeurigheid hebben...
Voordat ik de X had, had ik een Samsung Galaxy S9+ die was een stuk nauwkeuriger, alleen veel te groot

[ Voor 5% gewijzigd door Supershiva op 22-09-2019 18:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

He dit is wel Dordrecht he, voor Dordrecht ligt de weg er prima bij :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Knamix schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:50:
[...]

Bij mij kon het niet door eigen gebruik zijn, want het zat ónder het glas. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Rivanov schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:58:
[...]

Bij de X had ik supersnel krasjes, en bij de 11 Pro Max net zo snel. Uit de doos gehaald, ingesteld, backup teruggezet en toen ik daarna de screenprotector wilde plaatsen zag ik al 2 kleine krasjes. Zó snel dat ik me afvroeg of het niet met die krasjes uit de doos is gekomen ...

[ Voor 6% gewijzigd door gday op 22-09-2019 19:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Knamix
Donstil schreef op zondag 22 september 2019 @ 19:03:
[...]

He dit is wel Dordrecht he, voor Dordrecht ligt de weg er prima bij :+
Dan heb je de klinkerweggetjes in het oude gedeelte (kerk) niet meegemaakt. Als ik daar met mijn auto rij krijg ik spontaan een hartverzakking :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
gday schreef op zondag 22 september 2019 @ 19:06:
[...]

Bij de X had ik supersnel krasjes, en bij de 11 Pro Max net zo snel. Uit de doos gehaald, ingesteld, backup teruggezet en toen ik daarna de screenprotector wilde plaatsen zag ik al 2 kleine krasjes. Zó snel dat ik me afvroeg of het niet met die krasjes uit de doos is gekomen ...
Dat is wel extreem snel. Ik heb nog nergens last van. Dus ik denk dat jouw toestel gewoon mét krasjes is geleverd.
Ben nu ook aan het kijken naar ClearPlex. Deze worden speciaal op maat gemaakt voor iedere telefoon. Is folie en geen glas. Kennis van me heeft zelf zo'n apparaat om die te maken. Komt oorspronkelijk uit de auto-industrie om voorruiten te beschermen en NASA gebruikt het in het ISS.

https://www.clearplexnederland.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 18:57
ronaldm3 schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:18:
Groothoek Dordrecht!

[Afbeelding]

1x
[Afbeelding]

2x
[Afbeelding]
Mooie foto’s maar is het echt zoveel beter dan een XS Max? Wat zijn de ervaringen van oude XS Max gebruikers die nu overgestapt zijn naar een 11 pro (Max)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik zie wat foto’s langskomen. Zijn deze met de standaard camera-app gemaakt of met een andere app?

Ik maak zelf eigenlijk alle foto’s gewoon met de standaard app, die voldoet vooralsnog en zeker in iOS 13 veel opties om aan te passen.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 22 september 2019 @ 19:32:
[...]

Dat is wel extreem snel. Ik heb nog nergens last van. Dus ik denk dat jouw toestel gewoon mét krasjes is geleverd.
Ben nu ook aan het kijken naar ClearPlex. Deze worden speciaal op maat gemaakt voor iedere telefoon. Is folie en geen glas. Kennis van me heeft zelf zo'n apparaat om die te maken. Komt oorspronkelijk uit de auto-industrie om voorruiten te beschermen en NASA gebruikt het in het ISS.

[YouTube: Protection Pro Show Reel | ProtectionPro by Madico®]

https://www.clearplexnederland.nl
Heb ik ook in mijn winkel, goed spul. Vertrouw zelf nog altijd meer op glas, maar is puur gevoel, want Clearplex doet echt zijn werk.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cartel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:24
YouTube: iPhone 11 & iPhone 11 Pro Battery TEST - INSANE Results

Het ziet er naar uit dat Apple de claim "vier uur extra accutijd" ruimschoots waarmaakt met de iPhone 11 pro...

Ik ben benieuwd naar de eerste resultaten van de iPhone 11 pro Max, welke ik in bestelling heb (can't wait). Wat zijn de ervaringen (qua accuduur) van medetweakers die reeds over een 11 pro Max beschikken? 👀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
THE_BASE schreef op zondag 22 september 2019 @ 20:12:
[...]

Heb ik ook in mijn winkel, goed spul. Vertrouw zelf nog altijd meer op glas, maar is puur gevoel, want Clearplex doet echt zijn werk.
Is het wel een volledig clear scherm met ClearPlex? Het maakt je scherm niet matter / dof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Ik overweeg om Apple Care plus te nemen en de iPhone zonder hoesje en screenprotector te gebruiken. Echter, als ik een hardware probleem heb, wordt de iPhone dan (wanneer reparatie geen optie is) vervangen voor een refurbished toestel of een écht nieuwe?
cartel schreef op zondag 22 september 2019 @ 20:30:

Het ziet er naar uit dat Apple de claim "vier uur extra accutijd" ruimschoots waarmaakt met de iPhone 11 pro...

Ik ben benieuwd naar de eerste resultaten van de iPhone 11 pro Max, welke ik in bestelling heb (can't wait). Wat zijn de ervaringen (qua accuduur) van medetweakers die reeds over een 11 pro Max beschikken? 👀
Batterij doet het prima. Constant verbonden met Apple Watch en af en toe met AirPods

[ Voor 16% gewijzigd door de Foarsitter op 22-09-2019 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 22 september 2019 @ 20:40:
[...]

Is het wel een volledig clear scherm met ClearPlex? Het maakt je scherm niet matter / dof?
De eerste 24 uur zie je erg veel oneffenheden, dat trekt zichzelf helemaal strak. Zo helder als glas wordt het niet.

Ik kan als verkoper zelf kiezen welke versie ik print: een alleen van het glas, een met egde, een voor gebruik met cases, zoals UAG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Heb vele clearplex gehad..Komt mijn inziens niet in de buurt van glas..Voelt stroef aan en inderdaad een soort van sinaasappel huid idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:56
cartel schreef op zondag 22 september 2019 @ 20:30:

Gistermorgen om 7:00 van de lader en nu op 59% geen zwaar gebruik.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John

John

🚀

Night mode

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/bNjbbRC/8-D41-DEBE-E350-4-DD8-BD07-DCA170056-F8-B.jpg

Zonder night mode

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/0sFfSxK/92-DB974-D-D0-B7-4081-8-AC0-FF21-C71-F3198.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
mr.JamesBond schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:16:
[...]

Reden om volgend jaar te upgraden.

Zit je al in de VS, Geert?
Zit momenteel in Las Vegas. Ga vandaag of morgen eens langs bij 1 van de 3 (of 4?) Apple Stores hier.
En mezelf inhouden om er niet hier eentje aan te schaffen maar braaf in NL over ruim een week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Geert1976 schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:54:
[...]

Zit momenteel in Las Vegas. Ga vandaag of morgen eens langs bij 1 van de 3 (of 4?) Apple Stores hier.
En mezelf inhouden om er niet hier eentje aan te schaffen maar braaf in NL over ruim een week...
Ga je hem toch in Nederland kopen?

Als ik in jouw plaats was moest ik me inhouden om geen Apple Watch RVS of Apple Watch Titanium te kopen. Daar ben ik erg benieuwd naar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Geert1976 schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:54:
[...]

Ben twee jaar geleden in Caesars Palace Apple Store geweest. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/t2ZHrHU.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Hebben jullie al ondervonden dat de 11 (Pro) heel picky is qua oplaadkabel? Mijn iPhone 7 had nooit problemen met goedkope laadkabels van o.a. de Hema, maar mijn 11 Pro laad alleen via de bijgeleverde kabel en een goedkope die bij de Primark vandaan komt. Zelfs met de met mijn oude iPhone 7 meegeleverde originele kabel kan ik niet opladen. 8)7

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

winwiz schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:13:
[...]

Gistermorgen om 7:00 van de lader en nu op 59% geen zwaar gebruik.
Wat is geen zwaar gebruik?
Ik had hem 01:05 van de lader gehaald en zit nu nog op 70% met normaal gebruik.

Heb er toen (01:05) wat op 9gag gezeten en toen heeft die standby gelegen tot 08:35 ongeveer. Pas na 09:00 is eerste procent eraf gegaan.
Het is in vergelijking met mijn X echt een mega verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:31
Tweezijdig opladen wellicht later dus toch nog beschikbaar..

https://www.iculture.nl/nieuws/iphone-11-teardown/

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Tourniquet schreef op zondag 22 september 2019 @ 22:25:
Hebben jullie al ondervonden dat de 11 (Pro) heel picky is qua oplaadkabel? Mijn iPhone 7 had nooit problemen met goedkope laadkabels van o.a. de Hema, maar mijn 11 Pro laad alleen via de bijgeleverde kabel en een goedkope die bij de Primark vandaan komt. Zelfs met de met mijn oude iPhone 7 meegeleverde originele kabel kan ik niet opladen. 8)7
Hier laadt hij 'gewoon' op met de meegeleverde snellaadkabel en de kabel die met de Xs Max meegeleverd werd. Maar is dat een hardware- of software-dingetje? Ik kan me wel herinneren dat mijn iPhone 5s heel picky was met kabels van bijvoorbeeld de Action, tenzij ik hem op vliegtuigstand zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Rivanov schreef op zondag 22 september 2019 @ 22:11:
[...]

Ben twee jaar geleden in Caesars Palace Apple Store geweest. :)

[Afbeelding]
Neem ff een ceramic Watch mee dan :)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Door het achterwege laten van 3D Touch kon Apple het display 0,25mm dunner maken. Anders waren de iPhones van dit jaar nog forser geworden.
Had mij die kwart mm extra dan maar gedaan, ik moet echt wennen aan de afwezigheid van 3d touch (en ik het alleen tot mijn beschikking met de Xs Max, kan je nagaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arbitrator
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-08 13:28
Ik verbaas me over de krasjes die zo snel zouden ontstaan. De telefoon is toch gemaakt van Gorilla glass en krast toch op de MoH-schaal pas op niveau 6 a 7?
Ik gebruik mn SE al jaren en heb enkel 1 zichtbaar krasje omdat ik 1x telefoon en sleutels in dezelfde broekzak had gedaan. Telefoon heeft geen case of screenprotector.
Ik krijg nu de indruk dat de nieuwe Iphones veel gevoeliger zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDuJa
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14:26
Arbitrator schreef op zondag 22 september 2019 @ 22:58:
Ik verbaas me over de krasjes die zo snel zouden ontstaan. De telefoon is toch gemaakt van Gorilla glass en krast toch op de MoH-schaal pas op niveau 6 a 7?
Ik gebruik mn SE al jaren en heb enkel 1 zichtbaar krasje omdat ik 1x telefoon en sleutels in dezelfde broekzak had gedaan. Telefoon heeft geen case of screenprotector.
Gorilla Glass zegt helaas niks over krasbestendigheid. Gorilla Glass betekent dat het scherm minder snel breekt. Als keerzijde krast het ook sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Arbitrator schreef op zondag 22 september 2019 @ 22:58:
Ding om rekening mee te houden is: De negatieve verhalen staan online en de positieve niet.
Ik had inderdaad gekozen voor het behoud van 3d touch, nu moet je altijd ''diep'' drukken op die spatie, vroegah kon dat overal op het toetsenboord.. Apple fix your s*** and bring back 3d touch :( _/-\o_

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Volgens mij mis ik iets, maar ik kan dat swipen op het toetsenbord nergens vinden..

Kijk ik er overheen of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

ronaldm3 schreef op zondag 22 september 2019 @ 23:06:
[...]
Ik had inderdaad gekozen voor het behoud van 3d touch, nu moet je altijd ''diep'' drukken op die spatie, vroegah kon dat overal op het toetsenboord.. Apple fix your s*** and bring back 3d touch :( _/-\o_
Je kan ook 0,5 seconde op een woord drukken en je vinger bewegen, kan je vrij scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Laatst online: 12:19
ronaldm3 schreef op zondag 22 september 2019 @ 23:06:
[...]

Ding om rekening mee te houden is: De negatieve verhalen staan online en de positieve niet.
Bedankt voor de tip, echt irritant dat ze dat eruit hebben gehaald. Maar werkt prima zo via de spatiebalk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bibi2205
  • Laatst online: 31-08 12:02
Knamix schreef op zondag 22 september 2019 @ 23:08:
Volgens mij mis ik iets, maar ik kan dat swipen op het toetsenbord nergens vinden..

Kijk ik er overheen of?
Het is hier al aan bod gekomen maar swipen kan enkel in het Engels. :)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Pagina: 1 ... 14 ... 36 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6