Bezit je zelf het aandeel of wil je short gaan? Dat laatste is mij namelijk ook nog niet gelukt.Bamboeli schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:51:
Heerlijke actie, kan ik gelijk het beleggen uitproberen en kijken of het wat voor mij is.![]()
[...]
Als ik een aandeel probeer te verkopen krijg ik deze melding, een google-search maakte het niet duidelijker... Iemand die weet wat met deze melding wordt bedoeld?
Korte onderhoudswerkzaamheden
Geachte bezoeker,
Helaas voeren wij op dit moment onderhoud uit op onze websites, zodat we u nog beter van dienst kunnen zijn. Dit betekent dat u op dit moment het een aantal pagina’s van de website niet kan bereiken.
Wij vragen u heel even geduld te hebben. We verwachten binnen enkele uren weer beschikbaar te zijn.
Excuses voor het ongemak, we hopen u snel weer terug te zien.
Vriendelijke groeten, flatex Bank
Terug naar flatex

(beetje jammer dat ik eerst moet inloggen om dit te zien)
De app klaagt nu over een incorrect ssl certificaat. Altijd handig voor een bank
Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier
Waarom zijn jullie nou ook bezig met Flatex in het weekend, de beurs is dan toch dicht 
Om die reden zijn ze dan ook vaak bezig met onderhoud in het weekend, alleen wordt dit normaal wel van te voren aangekondigd en gaat de site offline om van die fouten en glitches te voorkomen.
Om die reden zijn ze dan ook vaak bezig met onderhoud in het weekend, alleen wordt dit normaal wel van te voren aangekondigd en gaat de site offline om van die fouten en glitches te voorkomen.
In vino veritas, in aqua sanitas
Nieuwsgierigheid, maar je hebt wel gelijk. Niet om te handelen, in ieder geval!JohanNL schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 17:15:
Waarom zijn jullie nou ook bezig met Flatex in het weekend, de beurs is dan toch dicht
Denk gevolg van 't onderhoud dat ze hebben, op de desktop site zie je dat wel maar in de app een ssl melding.Boudewijn schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 16:24:
De app klaagt nu over een incorrect ssl certificaat. Altijd handig voor een bank
[ Voor 11% gewijzigd door Rmg op 14-09-2019 18:48 ]
Ik heb hier hetzelfde probleem, hoe hebben ze het bij jou opgelost? de code die ik in het bericht heb gehad werkt niet.
Greatsword schreef op zondag 1 september 2019 @ 23:42:
Het aanmeld proces verliep soepel, binnen 24 uur had ik toegang, echter kan ik nu ineens niet meer inloggen.
Krijg de foutmelding:
Deze wijze van authenticatie is geblokkeerd, neem contact op met support. (PTS_22)
Zal morgen dus even contact opnemen, want helaas is er geen simpel wachtwoord reset proces.
https://www.flatex.nl/onl...inas/wachtwoord-vergeten/
Nu wordt er ook gesproken over een “telefoon-PIN” voor identificatie, misschien ligt het aan mij, maar ik kan me niet herinneren dat ik een telefoon pin heb aangemaakt, jullie wel?
Eerst kreeg ik een welkomst SMS met klantnummer, na verificatie een wachtwoord, en toen een TAN code voor de app installatie en configuratie.
Excuses voor de verlate reactie, er kwam even iets anders tussendoor (aanschaf motor).frankyboy707 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:54:
[...]
Hoe is dit afgelopen? Ik zit dus ook al bij deze 1e stap vast (dus niet bij het wachtwoord) maar zowel via Chrome (desktop en mobiel) als firefox ontvang ik niets...
Zowel +316.... als 06.... geprobeerd (al maakt het formulier automatisch een +316... nummer van het 06.... nummer)
Zojuist (1,5 uur later) 8 smsjes tegelijk binnengekregen... blijkbaar toch vaak geprobeerd
En nu ging het aanvragen in 1x goed, blijkbaar zat er een hikje in hun SMS systeem..
Voor mijn vrouw is het gelukt, maar voor mij nog steeds niet, en toch echt al veel keer geprobeerd. Flatex inmiddels ook gemaild. Het ding is dat mijn vrouw nu dan wel een account heeft kunnen aanmaken, ze heeft het wachtwoord SMS nog niet gehad (1 cent al wel overgemaakt natuurlijk). Vind dat wel lang duren zo (was vorige week woensdag ofzo).
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Hmmm bij mij ging het allemaal verder vrij vlotjes; nadat ik de code had ontvangen alles ingevuld, geld overgemaakt en afgewacht totdat ik het wachtwoord kreeg. Dit was 11 september 17:50 (dus ca 25 uur na mn aanvraag).LankHoar schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:59:
[...]
Excuses voor de verlate reactie, er kwam even iets anders tussendoor (aanschaf motor).
Voor mijn vrouw is het gelukt, maar voor mij nog steeds niet, en toch echt al veel keer geprobeerd. Flatex inmiddels ook gemaild. Het ding is dat mijn vrouw nu dan wel een account heeft kunnen aanmaken, ze heeft het wachtwoord SMS nog niet gehad (1 cent al wel overgemaakt natuurlijk). Vind dat wel lang duren zo (was vorige week woensdag ofzo).
Uiteindelijk zelf op donderdag mn account afgerond, tot de conclusie gekomen dat 2 euro wellicht wat weinig is en een half aandeel kopen niet werkte (onder minimum bedrag blijkbaar), bijgestort, aandeel gekocht en binnen 24 uur had ik de 100,- erbij. Inmiddels staat het ook al weer op mn rekening
Je moet ze gewoon even bellen. Het gedoe met de telefoonpin is een bekend probleem en als je gewoon je klantnummer doorgeeft en ter verificatie je geboortedatum, sturen ze je zo een nieuw wachtwoord per sms.kleefding schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:19:
Ik heb hier hetzelfde probleem, hoe hebben ze het bij jou opgelost? de code die ik in het bericht heb gehad werkt niet.
[...]
Mijn aandeeltje Aegon staat weer op de aankoopkoers :-p
Toevallig zojuist maar even gekeken... Laat hem nog lekker even staan, wellicht wordt het toch nog een klein plusje in de toekomst
Toevallig zojuist maar even gekeken... Laat hem nog lekker even staan, wellicht wordt het toch nog een klein plusje in de toekomst
Ik bezit het aandeel al, kreeg laatst wel een bericht over een komende claimemissie, misschien dat er een eventuele stop op verkoop is op dat aandeel ?Cheesy schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:30:
[...]
Bezit je zelf het aandeel of wil je short gaan? Dat laatste is mij namelijk ook nog niet gelukt.
Short gaan moet je risico profiel aanpassen naar E, en hiervoor hebben ze aanvullende informatie nodig over je financiën. Staat als goed is op pagina waar je het risico profiel kan veranderen.
Ik kom zelf uit de crypto wereld waar veel scam zit. Begrijp ik het nou goed en betalen ze €100 voor een paspoort waarbij niets mag worden gemaskeerd? Dat is best wel een goede deal lijkt mij zo..?
Ik heb m'n ID kaart gewoon voorzien van een watermerk, onnodig bangmakerij als of ze met je passpoort/ID aan de haal gaan.Ferio schreef op maandag 16 september 2019 @ 17:07:
Ik kom zelf uit de crypto wereld waar veel scam zit. Begrijp ik het nou goed en betalen ze €100 voor een paspoort waarbij niets mag worden gemaskeerd? Dat is best wel een goede deal lijkt mij zo..?
Flatex is aandelen niet crypto munten...
Si vis pacem, para bellum
haha kan ik mijn dochters ook (alvast) een account geven? 3 maanden en 2,5 jaardesley1992 schreef op maandag 9 september 2019 @ 09:48:
[...]
Hier ook gewoon gedaan, drie keer de 100€ ontvangen
Vandaag ook maar een account geopend
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Loopt prima hoor, ik heb op 2 september gekocht en doe een bescheiden 10.5%BastaRhymez schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:27:
Mijn aandeeltje Aegon staat weer op de aankoopkoers :-p
Jammer dat ik er maar 10 heb... dat dan wel weer.
Heeft iemand gisteren nog de €100 welkomstbonus bijgeschreven gekregen. Heb afgelopen woensdag wat aandelen gekocht, maar nog geen sjoege.
Cetero censeo Dynalogic delendam esse.
Bij mij duurden het ook een week van eerste storting en aandeel kopen tot 100,- euro op de Flatex geldrekening.arnovos schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 07:24:
Heeft iemand gisteren nog de €100 welkomstbonus bijgeschreven gekregen. Heb afgelopen woensdag wat aandelen gekocht, maar nog geen sjoege.
Voor wie zijn eigen NL bank rekening zit te bekijken om die 100,- het komt op de Flatex rekening binnen niet je huidige betaal rekening. Geld kan je wel opnemen van Flatex naar je huidige rekening.
Ik weet niet of ik er mee doorga. De markt is toch zo grillig en dan moet je echt wel iets meer in verdiepen en tijd in steken en daar heb ik dan ook weer geen zin in 
Op dit moment ben ik bijna 2 weken bezig en heb ik 2,7% winst. Met 100 euro gaat het dan ook niet echt hard en wie weet is het volgende week alweer verdampt.
Op dit moment ben ik bijna 2 weken bezig en heb ik 2,7% winst. Met 100 euro gaat het dan ook niet echt hard en wie weet is het volgende week alweer verdampt.
Ik heb nog altijd de 100 euro niet ontvangen. Vorige week de rekening geopend en 100 GERRY WEBER INTERNAT.O.N. gekocht. Maar tot op heden geen 100 euro ontvangen... Jammer, was leuk geweest.
Om me heen hoorde ik berichten dat mensen die 100 euro de dag na aankoop al op de rekening hadden. Ze zullen het wel druk hebben bij flatex.
Er is dus nog hoop.42dpi schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 07:36:
[...]
Bij mij duurden het ook een week van eerste storting en aandeel kopen tot 100,- euro op de Flatex geldrekening.
Om me heen hoorde ik berichten dat mensen die 100 euro de dag na aankoop al op de rekening hadden. Ze zullen het wel druk hebben bij flatex.
[ Voor 51% gewijzigd door 13art op 17-09-2019 08:23 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ze schijnen het in batches te doen inmiddels, vanwege de grote aantallen.
Wat je kunt doen is iedere maand 100 euro in een goede ETF (dus fondsen die zowel diverse sectoren als landen etc hebben) stoppen en verder nergens naar omkijken. Na een jaar of 30 heb je dan een leuk bedrag wat als het goed is 1 of 2 recessies heeft "overleefd", dus gemiddeld genomen zul je waarschijnlijk een rendement van zo'n 5% per jaar behalen. De vraag is wil je dat bij een "gratis" broker doen..Cheesy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 07:51:
Ik weet niet of ik er mee doorga. De markt is toch zo grillig en dan moet je echt wel iets meer in verdiepen en tijd in steken en daar heb ik dan ook weer geen zin in
Losse aandelen als Shell of Unilever kopen zonder onderbouwing is inderdaad onverstandig en zonde van je geld.
[ Voor 10% gewijzigd door Sport_Life op 17-09-2019 09:23 ]
Dat advies zie ik vaker langskomen. Ook dan moet je volgens mij goed weten wat je doen. Als je bijvoorbeeld in 2000 je geld in een AEX ETF gestopt hebt, heb je nu bijna 20 jaar later nog steeds geen winst.Sport_Life schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 09:20:
[...]
Wat je kunt doen is iedere maand 100 euro in een goede ETF (dus fondsen die zowel diverse sectoren als landen etc hebben) stoppen en verder nergens naar omkijken. Na een jaar of 30 heb je dan een leuk bedrag wat als het goed is 1 of 2 recessies heeft "overleefd", dus gemiddeld genomen zul je waarschijnlijk een rendement van zo'n 5% per jaar behalen. De vraag is wil je dat bij een "gratis" broker doen..
Losse aandelen als Shell of Unilever kopen zonder onderbouwing is inderdaad onverstandig en zonde van je geld.
Aan de andere kant, het verhaal van Bob is wel hoopgevend
https://awealthofcommonse...orlds-worst-market-timer/
De AEX is ook totaal niet breed gespreid, dan zit je voornamelijk in Shell en Unilever.Cheesy schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:17:
[...]
Dat advies zie ik vaker langskomen. Ook dan moet je volgens mij goed weten wat je doen. Als je bijvoorbeeld in 2000 je geld in een AEX ETF gestopt hebt, heb je nu bijna 20 jaar later nog steeds geen winst.
Aan de andere kant, het verhaal van Bob is wel hoopgevend
https://awealthofcommonse...orlds-worst-market-timer/
Overigens moet je dividend ook meenemen, dan zit je over een periode van 20 jaar wel met een rendement.
Een breed gespreide ETF is bijvoorbeeld VWRL http://www.morningstar.nl...apshot.aspx?id=0P0000YXJO
This Fund seeks to provide long-term growth of capital by tracking the performance of the FTSE All-World Index, a market-capitalisation weighted index of common stocks of large and mid cap companies in developed and emerging countries.
Ik ook nog niks gekregen. Heb al een aantal transacties gedaan. Komt vast vanzelf.l3art schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:09:
Ik heb nog altijd de 100 euro niet ontvangen. Vorige week de rekening geopend en 100 GERRY WEBER INTERNAT.O.N. gekocht. Maar tot op heden geen 100 euro ontvangen... Jammer, was leuk geweest.
[...]
Er is dus nog hoop.
Ook de 100 euro gekregen door mijn vrouw een rekening te laten openen 
Ging wel wat tijd overheen, ik had de eerste 5 euro overgemaakt vanaf onze en/of rekening maar via mijn internetbankieren waardoor haar naam er niet bij stond. Er gebeurde niets dus erachteraan gemaild en een week later mail terug dat ze een afschrift wouden zien met haar naam erop. Om te bewijzen dat de rekening inderdaad (ook) op haar naam stond. Teruggemaild en weer een paar dagen later (gisterochtend) kreeg ik bevestiging van ontvangst en vrij snel daarna een loginwachtwoord.
50 cent verlies geleden op Gerry Weber sinds gisteren maar toch mooi 104,50 op de rekening erbij vandaag
Ging wel wat tijd overheen, ik had de eerste 5 euro overgemaakt vanaf onze en/of rekening maar via mijn internetbankieren waardoor haar naam er niet bij stond. Er gebeurde niets dus erachteraan gemaild en een week later mail terug dat ze een afschrift wouden zien met haar naam erop. Om te bewijzen dat de rekening inderdaad (ook) op haar naam stond. Teruggemaild en weer een paar dagen later (gisterochtend) kreeg ik bevestiging van ontvangst en vrij snel daarna een loginwachtwoord.
50 cent verlies geleden op Gerry Weber sinds gisteren maar toch mooi 104,50 op de rekening erbij vandaag
Maandag 16 september ingeschreven, dinsdag 17 september kreeg ik mijn wachtwoord per SMS en meteen Aegon aandeel gekocht. En vandaag 18 september kreeg ik de €100 bonus. Perfect!
Heeft iemand in de middagpauze zijn Gerry Weber-aandelen nog verkocht ? Ze piekten toen aardig (10 cent
)
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Yup. Blij dat ik er vanaf ben.Oekiejoekie schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:18:
Heeft iemand in de middagpauze zijn Gerry Weber-aandelen nog verkocht ? Ze piekten toen aardig (10 cent)
In tegenstelling tot de meeste hierOekiejoekie schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:18:
Heeft iemand in de middagpauze zijn Gerry Weber-aandelen nog verkocht ? Ze piekten toen aardig (10 cent)
Vind het alleen ontzettend onoverzichtelijk en oldskool allemaal... (ben DeGiro gewend).
[ Voor 27% gewijzigd door Sport_Life op 18-09-2019 15:32 ]
Nu nog 118% stijging zal wel te maken hebben met de vergadering van vandaag.Oekiejoekie schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:18:
Hopelijk morgen 1118% stijging
kak 90% nu bij 16:19
en nu weer 127% 16:20 ik moet hier niet naar blijven kijken
[ Voor 16% gewijzigd door 42dpi op 18-09-2019 16:21 ]
Net iets te vroeg verkocht... Iets van +96% en daarna steeg het weer. Maar goed wacht wel weer tot ze gezakt zijn. Toch iets van winst gemaakt.
100 euro was overigens ook binnen.
100 euro was overigens ook binnen.
De vergadering is geweest, schuldeisers zijn akkoord, aandeelhouders waren tegen. Maar die worden gedwongen om mee te werken via de rechtbank. Met zo'n verwatering van aandelen, zal veel winst er niet snel in zitten.42dpi schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:15:
[...]
Nu nog 118% stijging zal wel te maken hebben met de vergadering van vandaag.
Hopelijk morgen 1118% stijging(hoogte puntje 2014 mag ook)
kak 90% nu bij 16:19
en nu weer 127% 16:20 ik moet hier niet naar blijven kijken
Meer dan 10.000 tevreden klanten. GohMeer over Flatex:
Sinds Juni 2019 actief in Nederland en binnen 2 maanden al meer dan 10.000 tevreden klanten!
[ Voor 7% gewijzigd door Sport_Life op 18-09-2019 22:08 ]
Als je ziet hoeveel er nu opzeggen denk ik dat ze niet zo tevreden zijnSport_Life schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:07:
[...]
Meer dan 10.000 tevreden klanten. Goh
ik denk vooral dat ze hun gratis 100E hebben en verder gaan met hun levengrote_oever schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:32:
[...]
Als je ziet hoeveel er nu opzeggen denk ik dat ze niet zo tevreden zijn
Ik denk dat grote_oever Flatex bedoelt, die niet zo tevreden zal zijnBoudewijn schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:39:
[...]
ik denk vooral dat ze hun gratis 100E hebben en verder gaan met hun leven.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Tsja dat kun je incalculeren als je 100E aanbiedt zonder veel verdere eisen. Overigens 10.000 * 100 = 1 miljoen euro. Voor ons veel geld, voor zo'n club niet.
Zou het overigens wel een bak vinden als ze alsnog bij veel mensen proberen terug te vorderen
.
Zou het overigens wel een bak vinden als ze alsnog bij veel mensen proberen terug te vorderen
[ Voor 18% gewijzigd door Boudewijn op 18-09-2019 22:49 ]
Idd was net de Duitse nieuws bericht aan het lezen achtja die paar euro is het altijd spannend.Oekiejoekie schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:45:
[...]
De vergadering is geweest, schuldeisers zijn akkoord, aandeelhouders waren tegen. Maar die worden gedwongen om mee te werken via de rechtbank. Met zo'n verwatering van aandelen, zal veel winst er niet snel in zitten.
Baal meer van KPN die doet het al dagen slecht.
is het ALS je alleen de 100 euro welkom bonus heb gepakt, dat je ook verborgen/extra kosten krijgt de komende maanden/jaar?
Ach een klein bedrag om te blijven handelen voor de lol is wel leuk. Maar ik geef eerlijk toe dat de 100 euro meteen is doorgesluisd naar m'n betaalrekening.grote_oever schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:32:
[...]
Als je ziet hoeveel er nu opzeggen denk ik dat ze niet zo tevreden zijn
Ik heb op dit moment van die 100,- al 140,-(!!) gemaakt...
Zoals eerder gezegd, blijf ik er lekker mee spelen tot ik op -100 sta....heb voor 400EUR aandelen Aegon, AMD, ING en Gerry Weber...en dat vertegenwoordigd op dit moment een waarde van 440...
Zoals eerder gezegd, blijf ik er lekker mee spelen tot ik op -100 sta....heb voor 400EUR aandelen Aegon, AMD, ING en Gerry Weber...en dat vertegenwoordigd op dit moment een waarde van 440...
https://wren.co/join/Devian
Die eerste regel is wel creatief boekhouden, hoorDevian schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:57:
Ik heb op dit moment van die 100,- al 140,-(!!) gemaakt...
Ik probeer een product te kopen nadat ik risicoklasse D heb ingegeven...
Er bestaat een afwijking in de doelmarkt. De risicoklasse is voor deze actie niet voldoende.
Zowel met prijsopgave geprobeerd (limit order zie ik overigens nergens staan) als met directe order voor verschillende aandelen. - edit staat onder marktorder (wtf?). Klote UI so far overigens
edit 2 : Lol blijkbaar zijn vrijwel alle aandelen RK E? Wat een onzin? Willen ze dat iedereen die 100 euro casht en dan weg is ofzo... Ik kan in ieder geval niet wachten tot ik iets vind dat ik kan kopen om dan weer als de bliksem weg te zijn. Wat een klotebroker is dit gek.
edit 3: Ik word ook de hele tijd utigelogd.... ben aan het denken om mijn eigen geld er weer vanaf te halen. Fuck die 100 euro, wat een amateurtent is dit
Er bestaat een afwijking in de doelmarkt. De risicoklasse is voor deze actie niet voldoende.
Zowel met prijsopgave geprobeerd (limit order zie ik overigens nergens staan) als met directe order voor verschillende aandelen. - edit staat onder marktorder (wtf?). Klote UI so far overigens
edit 2 : Lol blijkbaar zijn vrijwel alle aandelen RK E? Wat een onzin? Willen ze dat iedereen die 100 euro casht en dan weg is ofzo... Ik kan in ieder geval niet wachten tot ik iets vind dat ik kan kopen om dan weer als de bliksem weg te zijn. Wat een klotebroker is dit gek.
edit 3: Ik word ook de hele tijd utigelogd.... ben aan het denken om mijn eigen geld er weer vanaf te halen. Fuck die 100 euro, wat een amateurtent is dit
[ Voor 70% gewijzigd door matthewk op 19-09-2019 15:15 ]
Consultant - Autogek
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Tis maar wat je gevloek noemt. Als je serieus belegt is dit veruit de slechtse ui in tijden, met niet-marktconforme regels voor wat betreft riskprofiling. Om maar te zwijgen van rare sessie timeouts. Het maakt het allemaal heel erg verdacht, naast het feit dat je 100 euro krijgt zonder echte voorwaarden.Greatsword schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:44:
@matthewk Is al dat gevloek nou echt nodig?
Beetje ondankbare reacties voor die gratis 100,-
[ Voor 4% gewijzigd door matthewk op 19-09-2019 20:18 ]
Consultant - Autogek
En waar verdenk je deze club dan van? Ze staan gewoon onder Duits toezicht, dus heel gekke fratsen kunnen ze niet doen. De website is niet heel goed nee, maar soit, het voldoet voor mij voor nu.matthewk schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:17:
[...]
Tis maar wat je gevloek noemt. Als je serieus belegt is dit veruit de slechtse ui in tijden, met niet-marktconforme regels voor wat betreft riskprofiling. Om maar te zwijgen van rare sessie timeouts. Het maakt het allemaal heel erg verdacht, naast het feit dat je 100 euro krijgt zonder echte voorwaarden.
Rechtsbovenin kun je de timer voor de automatische log-out zien... die kun je instellen van 15 tot 120 minuten na de laatste activiteit.matthewk schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:33:
edit 3: Ik word ook de hele tijd utigelogd....
Dit lijkt me gewoon een beveiligings instelling. Ik geef toe dat het voor mij ook niet had gehoeven maar ik kan me er iets bij voorstellen. Zeker als je ingelogd bent met een TAN code die voor de hele sessie geldig is.
Jammer is inderdaad dat je niet kan filteren op risicoklasse of gewoon een algemene lijst op waarde zonder te zoeken op naam.
Ik zoek momenteel dus maar op "group" "holding" "plc" "public"
Heb in augustus 5 euro overgemaakt. een aandeel van € 1,43 gekocht. een dag later €100 welkomstgeld ook in dat aandeel gestopt en dat aandeel deze week voor effectief 1.59 verkocht. toch nog € 11 extra.
Nu alles maar weer in een ander aandeel gestopt... kijken wat het doet... voor €5 eigen inleg is 't wel vermakelijk zo, ondanks het moeten behelpen met de site.
7x185 Wp mono op Growatt 1500s; 4x250Wp mono op Growatt 1000s; 4x2 75Wp CdTe op Steca 500
Hier ook de 100 euro zonder problemen kunnen cashen!
Ik twijfel nu nog even of ik mijn vrouw ook nog aan ga melden voor haar €100. Ik wil niet té hebberig overkomen
Weet iemand welke gegevens moeten verschillen voor mijn vrouw? Mag email adres / telefoonnummer dezelfde zijn als voor mijn account?
Ik twijfel nu nog even of ik mijn vrouw ook nog aan ga melden voor haar €100. Ik wil niet té hebberig overkomen
Weet iemand welke gegevens moeten verschillen voor mijn vrouw? Mag email adres / telefoonnummer dezelfde zijn als voor mijn account?
Te hebberig?stefanroelofs schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:28:
Mijn vriendin heeft ook haar 100 euro geclaimd, gewoon op hetzelfde adres. Volgens mij kijken ze enkel en alleen naar het paspoort en dus het BSN om een unieke klant te identificeren.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Na een paar weken heb ik de boel er ook vanaf getrokken en mijn account/rekening op laten zeggen.
Genoeg alternatieve opties die wat lekkerder werken dan dit gedoe met die apps en niet lekker werkende transacties. Wel netjes m'n 100 euro gekregen en een bevestigingsbrief dat alles sinds gisteren is opgezegd, inclusief een financieel jaaroverzicht, dus wat afhandeling betreft niets te klagen.
Genoeg alternatieve opties die wat lekkerder werken dan dit gedoe met die apps en niet lekker werkende transacties. Wel netjes m'n 100 euro gekregen en een bevestigingsbrief dat alles sinds gisteren is opgezegd, inclusief een financieel jaaroverzicht, dus wat afhandeling betreft niets te klagen.
Alles anders behalve je fysieke adres, je tegenrekening zou hetzelfde kunnen zijn maar dan gaan ze extra vragen stellen heb ik gelezen.stefanroelofs schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:28:
In vino veritas, in aqua sanitas
Ook aangemeld, echter na klantnummer en sms code en invullen van mijn gegevens op 11 september niks meer vernomen. Zojuist maar een contacdt formulier ingevuld.
Hoe zeg je je rekening op dan?EcoR schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:01:
Na een paar weken heb ik de boel er ook vanaf getrokken en mijn account/rekening op laten zeggen.
Mailtje sturen naar info@flatex.nl met een korte omschrijving. Dan krijg je na een week in gebroken NL terug dat ze het jammer vinden dat je weggaat maar het in gang gaan zetten. Uiteindelijk krijg je dan een brief thuis met de bevestiging.
Vanochtend de 100 euro laten uitbetalen en vanmiddag al ontvangen. Heb zelf nog een x bedrag gestort en laten staan. Aandelen van aston martin zijn vandaag wel lekker aan het stijgen.
[ Voor 17% gewijzigd door bluewater op 20-09-2019 16:56 ]
na 4 dagen nog steeds geen wachtwoord ontvangen!
Ook niet na het invullen van het contact formulier. Blijkbaar hebben ze het erg druk.
Ook niet na het invullen van het contact formulier. Blijkbaar hebben ze het erg druk.
Helder, dankEcoR schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 16:49:
[...]
Mailtje sturen naar info@flatex.nl sturen met een korte omschrijving. Dan krijg je na een week in gebroken NL terug dat ze het jammer vinden dat je weggaat maar het in gang gaan zetten. Uiteindelijk krijg je dan een brief thuis met de bevestiging.
Ik heb het gedaan van mijn vrouw en mijzelf vandaag in de middag achter elkaar.Frontysco schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 17:06:
Mijn vrouw heeft alles net ontvangen en ik heb nog niets. Terwijl ik wel de eerste was die het had ingevuld.
[ Voor 10% gewijzigd door Ferio op 20-09-2019 19:01 ]
Vandaag 3,50 aan divident ontvangen op mijn Aegon aandelen. Tevens een brief van Flatex ontvangen waarin staat dat ik 100 euro krijg, die ik natuurlijk al lang heb.
Beller is sneller. Trouwens ook best gezellig, zat een leuke 'Nederlanse' Duitser die erg veel lol in z'n werk had. Viel mij erg positief meeFrontysco schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 17:06:
Ik wil extra geld overboeken, omdat ik initieel alleen de 0,01 euro heb overgemaakt. Kan ik dezelfde opdracht nogmaals uitvoeren, maar dan met 5 euro? Komt het dan aan? Of moet ik wat anders doen. De website van Flatex is niet bepaald duidelijk.
Je hebt als het goed is naar een Duitse IBAN geld overgemaakt die op jouw naam staat.Belecthor schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 13:00:
Ik wil extra geld overboeken, omdat ik initieel alleen de 0,01 euro heb overgemaakt. Kan ik dezelfde opdracht nogmaals uitvoeren, maar dan met 5 euro? Komt het dan aan? Of moet ik wat anders doen. De website van Flatex is niet bepaald duidelijk.
Je kan dan ook opnieuw een bedrag overmaken als je alle stappen succesvol doorlopen hebt.
Gewoon net zoals iemand volgens de roddels in Engeland heeft gedaan een Google Ads kopen met je referral link en zorgen dat je bovenaan komt te staan. Volgens de roddel heeft deze bank (Monzo) hem/haar een hoop geld moeten betalen omdat mensen in Google dachten dat dit de officiële link was
Mijn account was geblokkeerd, dus ging bellen en kreeg een "Nederlandse" vrouw aan de lijn. Vervolgens kreeg ik ook problemen met het account van mijn vrouw, kreeg ik dezelfde vrouw weerJordymt schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 19:04:
[...]
Beller is sneller. Trouwens ook best gezellig, zat een leuke 'Nederlanse' Duitser die erg veel lol in z'n werk had. Viel mij erg positief mee

LOL, is dat Gerry Weber nog gestegen naar bijna 8 cent ook. Ik zou zeggen, sla je slag en verkoop die zooi!
ja ik had ze net van de week van de hand gedaan. Mij is wel onduidelijk waar deze stijging vandaan komt (van 0.042 naar 0.08 is vrij significant).Longcat schreef op zondag 22 september 2019 @ 19:30:
LOL, is dat Gerry Weber nog gestegen naar bijna 8 cent ook. Ik zou zeggen, sla je slag en verkoop die zooi!
https://retailtrends.nl/n...oor-doorstart-gerry-weberBoudewijn schreef op zondag 22 september 2019 @ 19:41:
[...]
ja ik had ze net van de week van de hand gedaan. Mij is wel onduidelijk waar deze stijging vandaan komt (van 0.042 naar 0.08 is vrij significant).
https://retailtrends.nl/n...oor-doorstart-gerry-weberBoudewijn schreef op zondag 22 september 2019 @ 19:41:
[...]
ja ik had ze net van de week van de hand gedaan. Mij is wel onduidelijk waar deze stijging vandaan komt (van 0.042 naar 0.08 is vrij significant).
Insolventieplan is goedgekeurd. Er komt dus een doorstart.
Ah die had ik gemist. Damn net verkeerd uitgestapt. Jammer.
Hoeft niet te betekenen dat de koers verder gaat stijgen..
Wees blij dat je je geld hebt verdubbeld met zo’n extreem speculatieve positie.
[ Voor 40% gewijzigd door Longcat op 22-09-2019 21:36 ]
Nee ik heb verkocht toen het nog 4ct waard was, ze daalden elke dag een beetje en ik was het zat en accepteerde mijn verles. Verkocht voor mijn inkoopsprijs -10% oid. Woensdag dus.Longcat schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:35:
Hoeft niet te betekenen dat de koers verder gaat stijgen..Wees blij dat je je geld hebt verdubbeld met zo’n extreem speculatieve positie.
Anders had ik toch wel 2 kwartjes verdiend
[ Voor 8% gewijzigd door Boudewijn op 23-09-2019 00:26 ]
Volgens mij wel, enkel je klantnummer als omschrijving doen.Belecthor schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 13:00:
Asus Zenbook i7 256gb
Ik heb €5 overgeboekt, iemand een idee wat een leuk aandeel is voor die prijs? Ik heb een aantal van Gerry Weber gekocht, is dat dan voldoende om die €100 te ontvangen?
[ Voor 36% gewijzigd door Belecthor op 25-09-2019 10:34 ]
Gerry Weber.Belecthor schreef op woensdag 25 september 2019 @ 10:18:
Ik heb €5 overgeboekt, iemand een idee wat een leuk aandeel is voor die prijs?
/edit: dat was voor je edit

Een leuk aandeel is Kiadis Pharma. Ik heb ca 20 aandelen gekocht.
Bij Kiadis kan de koers medio 2020 vertienvoudigen (dus 900 euro winst plus je gratis 100 euro = 1.000 euro ), maar het kan ook niets waard zijn. Genoeg over te vinden op Google.
[ Voor 57% gewijzigd door Sport_Life op 25-09-2019 10:37 ]
SMA Solar is ook weer opweg van +- 20 euro per aandeel naar de 50 euro.
Wat is eigenlijk de grote adder onder het gras? Het is een Duits bedrijf met een juridische entiteit onder de Nederlandse wet. Het enige waar ze vervelend mee kunnen doen is in theorie identiteitsfraude plegen, maar daar lijkt men in dit topic niet bang voor te zijn (en ik ook niet echt gezien de schaal van de organisatie).
Als ik het goed begrijp is het mogelijk ze te mailen en het verzoek in te dienen al je persoonlijke gegevens te verwijderen incluis je identiteitsbewijs.
Wat is nou daadwerkelijk het grote gevaar van deze actie te 'misbruiken'?
Als ik het goed begrijp is het mogelijk ze te mailen en het verzoek in te dienen al je persoonlijke gegevens te verwijderen incluis je identiteitsbewijs.
"Flatex behoudt zich het recht voor deze voorwaarden te beëindigen en de welkomstbonus van 100 EUR terug te vorderen in het geval van een schending van deze voorwaarden of enige bepaling van het toepasselijke recht op grond van de redelijke discretie van Flatex."Belecthor schreef op woensdag 25 september 2019 @ 12:46:
Uhh waar? https://www.tradegate.de/orderbuch.php?isin=DE000A0DJ6J9Brilsmurfffje schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:18:
SMA Solar is ook weer opweg van +- 20 euro per aandeel naar de 50 euro.
Als je die rekening aanhoudt en gewoon een tijdje wat handelt (of koopt en vasthoudt) heb je de voorwaarden niet geschonden. 1 gerry weber kopen en dan die 100E afromen en vertrekken is wellicht wel in strijd met redelijkheid en billijkheid.Cheesy schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:16:
[...]
"Flatex behoudt zich het recht voor deze voorwaarden te beëindigen en de welkomstbonus van 100 EUR terug te vorderen in het geval van een schending van deze voorwaarden of enige bepaling van het toepasselijke recht op grond van de redelijke discretie van Flatex."
Zie hierboven, daarnaast is er niet echt iets mogelijk voor zover ik kan zien. het is een bank die onder duitse wetgeving valt, dus identiteitsfraude is mogelijk maar net zo reeel als bij een grote NL bank. Mogelijk maar niet heel waarschijnlijk dus als je het mij vraagt.Belecthor schreef op woensdag 25 september 2019 @ 12:46:
Wat is eigenlijk de grote adder onder het gras? Het is een Duits bedrijf met een juridische entiteit onder de Nederlandse wet. Het enige waar ze vervelend mee kunnen doen is in theorie identiteitsfraude plegen, maar daar lijkt men in dit topic niet bang voor te zijn (en ik ook niet echt gezien de schaal van de organisatie).
Bedankt voor je reactie @Boudewijn. Ik ga proberen er wat mee te verdienen (het is toch 'gratis' €100) en vervolgens zien wat er gebeurt. Ik denk dat ik wel voor een ETF ga ipv losse aandelen.
Als het nog een tijdje doorgroeit op deze manier komt hij vast over lange tijd op de 50
na 1.5 week eindelijk een email reactie op m'n account, rijbewijs is blijkbaar niet voldoende, op zich logisch. Moet dus paspoort opsturen. Hadden ze ook wat sneller kunnen melden natuurlijk.
"U heeft uw aanvraag succesvol afgerond en een klantnummer plus rekeningnummer van ons per SMS ontvangen."
Nee, dat heb ik nog niet (alleen de SMS met bevestigingscode). Iemand een idee hoe lang dat ongeveer duurt, voordat ik de klantenservice lastig ga vallen?
Nee, dat heb ik nog niet (alleen de SMS met bevestigingscode). Iemand een idee hoe lang dat ongeveer duurt, voordat ik de klantenservice lastig ga vallen?
@Boudewijn en @Brilsmurfffje Nadeel van https://www.tradegate.de/...0DJ6J9&suche=DE000A0DJ6J9 is dat de grafiek max tot 1 jaar terug gaat.
Heb het even gegoogled om de afgelopen jaren te bekijken

Je kan de grafieken van Flatex gewoon aanpassen dan zie je inderdaad dat hij vaker op 50€ gestaan heeft.Greatsword schreef op woensdag 25 september 2019 @ 17:07:
@Boudewijn en @Brilsmurfffje Nadeel van https://www.tradegate.de/...0DJ6J9&suche=DE000A0DJ6J9 is dat de grafiek max tot 1 jaar terug gaat.
[Afbeelding]
Inderdaad, maar Gerry weber heeft ook ooit op 35+ gestaan. Ik vind dit wel heel speculatiefBrilsmurfffje schreef op woensdag 25 september 2019 @ 17:15:
[...]
Je kan de grafieken van Flatex gewoon aanpassen dan zie je inderdaad dat hij vaker op 50€ gestaan heeft.
Bij SMA zie je wel nu en dan een piekje (waar GW gewoon dood is), maar er is niet echt een garantie dat die ook dit jaar/volgend jaar weer komt. Of mis ik wat? ...

@Greatsword je ziet wel dat ze in even jaren aan het begin van het jaar 3x een piekje hebben gehad. Daar kun je op gokken, maar dan moet je wel inzicht hebben in de redenen daarvan. Wellicht iets met subsidies ofzo? Geen idee verder.
[ Voor 39% gewijzigd door Boudewijn op 25-09-2019 18:29 ]
De problemen bij Flatex lijken ondertussen over. Waar ik bij het telefonisch contact in verband met problemen bij identificatie nog het idee had dat ik bij een overloopcallcenter in Belgie (Wallonie/Brussel)/Frankrijk terecht kwam na 20 minuten (Ze probeerden Nederlands te praten met een Allo Allo accent
), nu binnen 3 minuten iemand in accentloos Nederlands aan de telefoon.
De inhoudelijke reactie viel ook niet eens tegen, ik had een antwoord volgens script verwacht, maar verzoeken lijken er ook nog serieus genomen te worden.
De inhoudelijke reactie viel ook niet eens tegen, ik had een antwoord volgens script verwacht, maar verzoeken lijken er ook nog serieus genomen te worden.
Zou ik meteen doen,Mr.D78 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:43:
"U heeft uw aanvraag succesvol afgerond en een klantnummer plus rekeningnummer van ons per SMS ontvangen."
Ik heb na 6 dagen geen reactie op mijn paspoort gebeld, was niet scherp genoeg (denk dat hun upload tool compressie toepast)
2 minuten wachtrij, meteen een duidelijk antwoord (ze had denk ik mijn gegevens al gepakt adhv mijn 06-nummer)
Kon toen een nieuwe scan als bijlage naar hun mailen (kreeg een mailbericht waar ik op kon replyen), halve dag later was het geregeld.
Try SCE to Aux
Nice, ook de honderd euro ontvangen. Ik investeer het gelijk maar in een S&P 500 ETF en mogelijk stort ik nog wat bij. Prima zo!
Zo ook even wat gekocht, nu wachten op de 100 en daarna lekker door handelen...
Asus Zenbook i7 256gb
Nog steeds niet, en antwoord van Flatex blijft ook uit (zij hadden me een mail teruggestuurd met de vraag om informatie, en die heb ik gegeven), ook na een reminder. Zowel mijn vrouw als ik krijgen maar geen SMS. Ik wil graag die 200 euro (want gratisj). Tot wanneer loopt deze actie eigenlijk?LankHoar schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:59:
[...]
Excuses voor de verlate reactie, er kwam even iets anders tussendoor (aanschaf motor).
De voorwaarde was toch uiterlijk 30-09 de eerste transactie gedaan ?LankHoar schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:46:
[...]
Tot wanneer loopt deze actie eigenlijk?
Volgens mij ookOekiejoekie schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:08:
[...]
De voorwaarde was toch uiterlijk 30-09 de eerste transactie gedaan ?
@LankHoar
Even bellen, je krijgt vrijwel meteen antwoord aan wat er aan schort en kunt het dan meestal meteen via de mail oplossen
[ Voor 24% gewijzigd door ImNotnoa op 26-09-2019 15:10 ]
Try SCE to Aux
Ff opgezocht (rekening openen en op actievoorwaarden klikken)
Uiterlijk a.s. zondag dus... Dat wordt krap, (bijschrijven op een flatex-rekening duurt vaak lang)Voor de eenmalige welkomstbonus ten bedrage van 100 EUR moeten nieuwe klanten vanaf 22.07.2019 een aanvraag hebben ingediend voor de opening van een beleggersrekening bij Flatex NL en vóór 30.09.2019 een transactie hebben uitgevoerd. De betaling van de eenmalige welkomstbonus vindt plaats op de dag na de eerste transactie op de Flatex NL rekening van de klant.
GW is momenteel dood maar als die doorstart er ooit komt (plan is nu goedgekeurd?) dan zal dat vast en zeker iets doen met de prijs. Wellicht niet meer naar de 30-40 waar die ooit stond maar niemand kan mij wijs maken dat de prijs op 5 cent blijft hangen wanneer GW een doorstart maakt.Boudewijn schreef op woensdag 25 september 2019 @ 17:24:
[...]
Inderdaad, maar Gerry weber heeft ook ooit op 35+ gestaan. Ik vind dit wel heel speculatief.
Bij SMA zie je wel nu en dan een piekje (waar GW gewoon dood is), maar er is niet echt een garantie dat die ook dit jaar/volgend jaar weer komt. Of mis ik wat? ...
@Greatsword je ziet wel dat ze in even jaren aan het begin van het jaar 3x een piekje hebben gehad. Daar kun je op gokken, maar dan moet je wel inzicht hebben in de redenen daarvan. Wellicht iets met subsidies ofzo? Geen idee verder.
Hmm vervelend dat ik door hun problemen en trage reactie op support (ja bellen is sneller, maar je verwacht niet een response time van >2 weken) nu wellicht die bonus misloop... Vanavond maar eens bellen dan.Oekiejoekie schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:12:
[...]
Uiterlijk a.s. zondag dus... Dat wordt krap, (bijschrijven op een flatex-rekening duurt vaak lang)
uurtje of 12 van de week nog.Oekiejoekie schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:12:
[...]
Uiterlijk a.s. zondag dus... Dat wordt krap, (bijschrijven op een flatex-rekening duurt vaak lang)
Je weet ook wat dat reddingsplan in houdt ? As we speak staat Gerry achter het kopieerapparaat, om aandelen bij te kopieren. De nieuwe financiers, en alle schuldeisers die meer als 2.500 euro te goed hadden, krijgen nieuwe aandelen. Waar je met één aandeel voorheen voor zeg een-miljoenste eigenaar was, ben je nu met één aandeel nog maar een-vijfmiljoenste eigenaar. De waarde van het bedrijf, die tegenover je aandeel staat, die gat dus nogal omlaag. En dat drukt de koers sterk omlaag.magnifor schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:26:
[...]
GW is momenteel dood maar als die doorstart er ooit komt (plan is nu goedgekeurd?) dan zal dat vast en zeker iets doen met de prijs. Wellicht niet meer naar de 30-40 waar die ooit stond maar niemand kan mij wijs maken dat de prijs op 5 cent blijft hangen wanneer GW een doorstart maakt.
Ik had op een vrijdagmorgen rond 9.30 geld overgemaakt, volgens mijn bank zouden SEPA-overboekingen in EUR dezelfde dag plaatsvinden. Maar inderdaad, pas een 12 kantooruren later, dus maandagochtend, stond het er op.
Als test ook geprobeerd om een klein bedrag op te nemen, dat stond wel binnen een uur of 3 op mijn Nederlandse betaalrekening.
[ Voor 21% gewijzigd door Oekiejoekie op 26-09-2019 15:35 ]
Ik heb gisteren rond 12u gebeld, 12:10 had ik een mailtje waarop ik kon replyen met een betere scan van mijn paspoort, 14:15 kreeg ik bevestiging dat mijn reply doorgezet was door de backoffice en vanmorgen rond 08:30 kreeg ik mijn inlogcode. Kwartier later had ik mijn transactie gedaan.LankHoar schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:31:
[...]
Hmm vervelend dat ik door hun problemen en trage reactie op support (ja bellen is sneller, maar je verwacht niet een response time van >2 weken) nu wellicht die bonus misloop... Vanavond maar eens bellen dan.
Als het goed is heb je per sms al wel een bankrekeningnummer gekegen, daar kun je o.v.v. je klantnr een bedrag (euro of 5) naar overmaken desnoods een paar euro extra betalen voor spoed, dat is er dan waarschijnlijk morgen wel bij.
Het kan nog lukken voor de 30e dus.
Try SCE to Aux
Dit topic is gesloten.