Actie voorbij: Flatex - 100 euro welkomsbonus

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 116.515 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Jassy schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 10:35:
[...]

OK dank je wel, misschien heb ik dan nog geluk... Vooralsnog staat het geld er nog niet op maar we wachten rustig af.
Zaterdag een rekening geopend voor de vriendin, maandag approved en direct een aandeel gekocht. Vandaag welkomstbonus gekregen.
Dus of hij komt nog of via de email even navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:45
Viper® schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:16:
[...]

Zaterdag een rekening geopend voor de vriendin, maandag approved en direct een aandeel gekocht. Vandaag welkomstbonus gekregen.
Dus of hij komt nog of via de email even navragen.
Ik heb hem ook nog binnen gehad! Actie was dus toch tot en met 30-9.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Jassy schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:18:
[...]

Ik heb hem ook nog binnen gehad! Actie was dus toch tot en met 30-9.
Officieel was de actie "voor 30 september een order geplaatst".
Maar ik denk dat ze coulant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
zag vandaag ook die 'rekeningafsluiting' (afschrift) met daarop
Ingehouden belastingen: 0,00 EUR
(Vermogenswinstbelasting incl. solidariteitsbijdragen en evt. kerkbelasting)
alleen was er wel 2 cent dividendbelasting ingehouden, dat kom ik niet tegen.
Is dat omdat die 2 cent nooit de bijbehorende rekening courant gepasseerd is?

Overigens nog geen reactie gehad op mijn mail van afgelopen donderdag om de boel op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ep Woody
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-05 21:20
Ongetwijfeld een enorme beginnersvraag, maar met hoeveel decimalen achter de komma werkt Flatex? Als ik 1 aandeel koop met een waarde van € 1,000 en ik verkoop hem met €1,003 heb ik dan €0,003 winst gemaakt of is dit afgerond gewoon € 0,000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm2211
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11-06 15:28
@Ep Woody Koersen worden uitgedrukt met 3 cijfers achter de komma, maar je saldo met 2 cijfers achter de komma. Er wordt dus afgerond op hele centen. In jouw casus heb de dus geen winst. Als je 2 aandelen verkoopt voor 2,006 dan krijg je 2,01. Het verlies van deze afronding kan overigens nooit meer dan 0,4 cent zijn, dus niet iets om je druk over te maken ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ep Woody
  • Laatst online: 03-05 21:20
@Harm2211 Het gaat ook nergens over, maar het is het idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Volgens mij hebben ze weer wat nieuws: Flatex Flexkrediet.

Even opletten dus als je geld naar je eigen rekening overmaakt dat je niet (per ongeluk) in het rood staat op je Flatex rekening. Een paar posts terug bleek dat dit makkelijk kan gebeuren zonder dat je hier erg in hebt.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/MNmk94p/flatex.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 16:44
Even domme vraag, maar je kan buiten handelsdag toch ook gewoon verkopen (of ben ik totaal achterlijk)? Ik probeer een aandeel te verkopen en kom best ver, maar krijg dan een foutmelding dat het geen handelsdag is. Hele idee van tradegate is toch dat je ook in weekend kan verkopen?

Voor verkopen ga ik naar: Portefeuille -> "V" -> meer info -> "V" -> alle gegevens invullen en dan krijg ik de foutmelding (zelfs na flatex secure opdracht). Ik druk dan op "prijsaanvraag"

[edit]

Of komt dat omdat ik "prijsaanvraag" heb gedaan en moet ik "directe order" selecteren?

[edit 2]
Even wat gegoogled en vermoed dat het inderdaad niet lukt in weekend (geen mensen die hem willen kopen). Zal door de weeks even proberen.

[ Voor 23% gewijzigd door grote_oever op 05-10-2019 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:38
JohanNL schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:03:
[...]

Je zou een heel duur aandeel kunnen zoeken met een lage spread.
Iets als een aandeel die €550 kost als je hem koopt en 549,99 krijgt als verkoopt.
Die kun je dan 5 keer kopen en weer 5 keer verkopen.
Dan heb je al twee transacties gedaan van €2500 of meer wat je 5 cent heeft gekost.
Doe dat 88 keer en je krijgt de bonus van €175, kosten van de spread zijn dan €4,40.
Maarja, zie maar eens zo'n aandeel te vinden en sowieso zit je met een koersrisico, hoe snel je ook koopt en weer verkoopt.
Je denkt de goede richting op. Je maakt het echter wel te moeilijk, want een geschikt fonds vinden is niet moeilijk en koersrisico is te beperken. Je bepaalt immers zelf hoe lang je een positie houdt. De kans dat je verlies maakt groter dan 175 euro is vrijwel onmogelijk.

Ik heb iets vergelijkbaars een keer met een andere broker gedaan. Dat was nog iets ingewikkelder, maar qua uitvoering niet meer dan wat aan en verkooporders bij elkaar klikken en goed in de gaten houden dat je voor de deadline aan de voorwaarden voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:02
Rukapul schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 17:00:
[...]

Je denkt de goede richting op. Je maakt het echter wel te moeilijk, want een geschikt fonds vinden is niet moeilijk en koersrisico is te beperken. Je bepaalt immers zelf hoe lang je een positie houdt. De kans dat je verlies maakt groter dan 175 euro is vrijwel onmogelijk.

Ik heb iets vergelijkbaars een keer met een andere broker gedaan. Dat was nog iets ingewikkelder, maar qua uitvoering niet meer dan wat aan en verkooporders bij elkaar klikken en goed in de gaten houden dat je voor de deadline aan de voorwaarden voldoet.
De order grootte moet minimaal €2500 zijn anders tellen ze niet mee voor die actie.
Dus 175 orders van €2500, door de spread maak je vrijwel zeker altijd verlies.
Voorbeeld: Arcelor mittal kost €12 als je hem wilt kopen en je krijgt er €11,99 voor als je hem verkoopt
Je hebt er ongeveer 210 nodig welke dan €2520 kosten en als je het verkoopt is de opbrengst €2517,90.
€2,10 verlies voor 2 orders van minimaal €2500 dus, doe dit keer 88 en je hebt een verlies van €184,80, met bonus eraf dus een netto verlies van €9,80.
Daarbij komt dat de bied/laat prijzen telkens veranderen en er dus een aanzienlijke gokfactor in zit.

Ze hebben het nu dus eigenlijks ook wel goed gedaan met deze actie want hij is alleen nog maar interessant als je serieus wilt beleggen startend met iets van een ton.
Of degenen die de markt ( denken ) weten te timen en daardoor veel transacties doen van minimaal €2500.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistachenootje
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10:02
Cheesy schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 13:33:
Volgens mij hebben ze weer wat nieuws: Flatex Flexkrediet.

Even opletten dus als je geld naar je eigen rekening overmaakt dat je niet (per ongeluk) in het rood staat op je Flatex rekening. Een paar posts terug bleek dat dit makkelijk kan gebeuren zonder dat je hier erg in hebt.

[Afbeelding]
Ik kreeg die mail ook. Lenen tegen 3,3% per jaar. Niet slecht toch?

Iemand al voor bak gaan lenen om aandelen te kopen? >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanNL
Pistachenootje schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 11:38:
[...]

Het gaat toch gewoon om effectenkrediet, alleen gebruiken ze er een mooie naam voor :p
Kan snel fout gaan als je aandelen minder waard worden, meeste brokers dringen er dan op aan je aandelen ( per direct ) te verkopen.
Rente percentage ik wel redelijk te noemen vooral met die 7,9% die ze eerst vroegen.

Hier staan de voorwaarden: https://www.flatex.nl/handel/flex-krediet/

[ Voor 6% gewijzigd door JohanNL op 06-10-2019 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Pistachenootje schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 11:38:
[...]

Das toch dat je geld leent van hun?
grote_oever schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 16:33:
Even domme vraag, maar je kan buiten handelsdag toch ook gewoon verkopen (of ben ik totaal achterlijk)? Ik probeer een aandeel te verkopen en kom best ver, maar krijg dan een foutmelding dat het geen handelsdag is. Hele idee van tradegate is toch dat je ook in weekend kan verkopen?

Voor verkopen ga ik naar: Portefeuille -> "V" -> meer info -> "V" -> alle gegevens invullen en dan krijg ik de foutmelding (zelfs na flatex secure opdracht). Ik druk dan op "prijsaanvraag"

[edit]

Of komt dat omdat ik "prijsaanvraag" heb gedaan en moet ik "directe order" selecteren?

[edit 2]
Even wat gegoogled en vermoed dat het inderdaad niet lukt in weekend (geen mensen die hem willen kopen). Zal door de weeks even proberen.
Ik ben nog wel even benieuwd. Klopt mijn gedachten hier en is het logisch dat ik de foutmelding kreeg? Want volgens mij kun je wel in weekend handelen. Maar hoe werkt dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanNL
In het weekend kun je niet kopen/verkopen.
Je kunt enkel transacties doen wanneer de beurs open is, het voordeel van tradegate is dat je op die dagen dan al vanaf 8:00 s'ochtends kunt handelen en na sluiting van de beurs nog door kunt gaan tot 22:00.
Er zit wel een enorme opslag op als je buiten reguliere handelstijden een transactie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:38
JohanNL schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 17:34:
[...]

De order grootte moet minimaal €2500 zijn anders tellen ze niet mee voor die actie.
Dus 175 orders van €2500, door de spread maak je vrijwel zeker altijd verlies.
Voorbeeld: Arcelor mittal kost €12 als je hem wilt kopen en je krijgt er €11,99 voor als je hem verkoopt
Je hebt er ongeveer 210 nodig welke dan €2520 kosten en als je het verkoopt is de opbrengst €2517,90.
€2,10 verlies voor 2 orders van minimaal €2500 dus, doe dit keer 88 en je hebt een verlies van €184,80, met bonus eraf dus een netto verlies van €9,80.
Het kan beter, bijvoorbeeld met een liquide ETF met spread van <<0.1% maar dan nog is het inderdaad niet insignificant. En de meest liquide ETFs zijn Amerikaans en kan je niet aanschaffen en/of valuta/rente kosten.
Daarbij komt dat de bied/laat prijzen telkens veranderen en er dus een aanzienlijke gokfactor in zit.
In principe heb je hier een neutrale verwachtingswaarde.

[ Voor 4% gewijzigd door Rukapul op 06-10-2019 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:10
Probeer mijn aandeel te verkopen maar krijg volgende foutmelding:

Het handelspartner heeft geen prijsvoorstel gedaan. (HA_5521007)
Er zijn geen offertes voor deze effecten gevonden.

Wat zie/doe ik verkeerd?

Heb ik het trouwens goed begrepen dat je het saldo na verkoop het beste een paar dagen kunt laten staan alvorens alles naar je rekening over te boeken (en de rekening dan pas op te zeggen)....of kun je beter sowieso een paar cent laten staan?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
derhenno schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:05:
Probeer mijn aandeel te verkopen maar krijg volgende foutmelding:

Het handelspartner heeft geen prijsvoorstel gedaan. (HA_5521007)
Er zijn geen offertes voor deze effecten gevonden.

Wat zie/doe ik verkeerd?

Heb ik het trouwens goed begrepen dat je het saldo na verkoop het beste een paar dagen kunt laten staan alvorens alles naar je rekening over te boeken (en de rekening dan pas op te zeggen)....of kun je beter sowieso een paar cent laten staan?!?!
Ik zie op reddit soort gelijk foutmelding voorbij komen:

https://www.reddit.com/r/..._bij_een_flatex_rekening/

Verzoek was toen naar helpdesk te bellen, maar dat was wel om kopen ipv verkopen. Meld even wat de oplossing is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:10
grote_oever schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:40:
[...]

Ik zie op reddit soort gelijk foutmelding voorbij komen:

https://www.reddit.com/r/..._bij_een_flatex_rekening/

Verzoek was toen naar helpdesk te bellen, maar dat was wel om kopen ipv verkopen. Meld even wat de oplossing is geweest.
Dank voor de hulp, is ondertussen gelukt: was te vroeg ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
derhenno schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:41:
[...]

Dank voor de hulp, is ondertussen gelukt: was te vroeg ;-)
Ik heb mijn ING aandeel ook verkocht. Klopt het dat na het verkopen dat hij nog even in je portefeuille blijft staan? Want heb melding gehad dat hij order is uitgevoerd, maar daarna staat hij gewoon nog in mijn portefeuille.

[edit]
Oke, hij is nu ook weg en mijn portefeuille is leeg.

[ Voor 7% gewijzigd door grote_oever op 07-10-2019 15:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanNL
grote_oever schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 15:44:
[...]

Ik heb mijn ING aandeel ook verkocht. Klopt het dat na het verkopen dat hij nog even in je portefeuille blijft staan? Want heb melding gehad dat hij order is uitgevoerd, maar daarna staat hij gewoon nog in mijn portefeuille.
Dat wordt soms heel langzaam geupdate, kijk over zo'n 10 minuten nog maar eens dan zou het er wel correct moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
JohanNL schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 15:50:
[...]

Dat wordt soms heel langzaam geupdate, kijk over zo'n 10 minuten nog maar eens dan zou het er wel correct moeten staan.
Tnx, had net mijn bericht ge-edit. Moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal wel prettig vind werken en overzichtelijk. Zag wel valutadatum van 09.10, waarschuwing van hierboven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohanNL
grote_oever schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 15:51:
[...]

Tnx, had net mijn bericht ge-edit. Moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal wel prettig vind werken en overzichtelijk. Zag wel valutadatum van 09.10, waarschuwing van hierboven.
Qua valutadatum zou ik wel hierom denken; bij het koop/verkopen van effecten is de valutadatum meestal pas over twee dagen terwijl geldoverboekingen meestal dezelfde dag zijn.
Mocht je iets verkopen en daarna met de opbrengst daarvan iets kopen is er niks aan de hand want beide valutadata heffen elkaar op, maar mocht je iets verkopen en dit gelijk overboeken naar je tegenrekening dan kan het zijn dat je voor 2 dagen rente betaald.
Zie in je account onder de knop '' Rekening '' en dan '' Portefeuille-mutaties '' voor de valutadatum van uitgevoerde orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Is het iemand al gelukt om de rekening op te heffen?
Ik krijg zowel via message systeem in de portal als via een email geen respons.

Met bellen geven ze aan dat het toch echt op die manier moet.

Opzegging nu al enkele weken geleden gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door JBplap op 09-10-2019 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ping83
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:31
Ik heb mijn rekening met succes opgezegd per mail. Dit hele proces duurde denk ik iets van 3 weken. De rekening van mijn vriendin heeft ze 1 week later opgezegd en dit duurt denk ik nu al een maand zonder enig succes. Ze heeft alles aangeleverd en de eerste respons was dat het klantnummer ontbrak, dit heeft ze nogmaals doorgegeven en toen bleef het stil. Hierna nog twee mails verstuurd en nog niks vernomen. De laatste mail heeft ze vorige week verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Ze hebben nu waarschijnlijk een zelfde drukte met opzeggingen als met aanmeldingen.

Ik laat het nog ff lekker staan en kijk wel wat mn aandeeltjes qua ontwikkeling mee gaan maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
JBplap schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 00:41:
Ja. Ik had een mail gestuurd naar de klantenservice (info@) en kreeg vervolgens respons na 9 dagen dat ze de melding in behandeling hadden genomen. Vervolgens duurde het nog zo'n drie weken voordat ik post kreeg dat de rekening was opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Je kunt ook opzeggen door in te loggen, dan naar de contact pagina te gaan in je account en daar je verzoek te schrijven.
Wellicht gaat dat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthy
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 01-01-2020
Svp on-topic blijven.

[ Voor 93% gewijzigd door Ardana op 10-10-2019 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-06 01:01
Quote en reactie verwijderd.

[ Voor 92% gewijzigd door Ardana op 10-10-2019 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Quote en reactie verwijderd.

[ Voor 91% gewijzigd door Ardana op 10-10-2019 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealthy
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 01-01-2020
On topic blijven svp.

[ Voor 218% gewijzigd door Ardana op 10-10-2019 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:32

Ardana

Moderator General Chat

Mens

JohanNL schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 21:37:
Je kunt ook opzeggen door in te loggen, dan naar de contact pagina te gaan in je account en daar je verzoek te schrijven.
Wellicht gaat dat sneller.
Dat heb ik al op 2 september gedaan, tot op heden geen reactie. Ook heb ik 2x gebeld, op 16-09 en op 04-10, de eerste keer zeiden ze dat het bericht binnen 2 weken behandeld zou worden, de 2e keer konden ze het bericht niet terug vinden en of ik 'n mail wilde sturen naar info@flatex.nl. Die zou dan binnen 2 weken behandeld worden, dus ik ben benieuwd of m'n rekening eindelijk op 25-10 opgezegd zal zijn.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:05
Momenteel ben ik gewoon wat aan het spelen met losse aandelen en vroeg me af of iemand kan bevestigen of het volgende zo werkt als ik denk? :)

De "strategie" is aandelen relatief laag te kopen als bijvoorbeeld een ING negatief in het nieuws komt. Meestal krabbelt de koers daarna wel weer wat op richting het oude niveau en met pak hem beet 10 cent stijging verkoop ik het aandeel. Het idee is dus een aandeel simpelweg aanhouden tot het een beetje rendement maakt en die beperkte winst te verzilveren, om vervolgens het weer opnieuw ergens in te steken. Enzovoorts.

Normaal zit je vaak met handelskosten die deze wijze absoluut niet interessant maakt of hefbomen met kosten voor het aanhouden van een positie. Met Flatex heb je dit niet, en kun je dus wel kapitaliseren op die centen winst.

I know, tis klein bier en gaat nergens over, maar klopt het wat ik zeg of mis ik iets? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Je hebt wel spread en die 10ct schiet dan niet heel erg op. Ik heb zelf wat aandelen voor de langere termijn.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Ardana schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:08:
[...]

Dat heb ik al op 2 september gedaan, tot op heden geen reactie. Ook heb ik 2x gebeld, op 16-09 en op 04-10, de eerste keer zeiden ze dat het bericht binnen 2 weken behandeld zou worden, de 2e keer konden ze het bericht niet terug vinden en of ik 'n mail wilde sturen naar info@flatex.nl. Die zou dan binnen 2 weken behandeld worden, dus ik ben benieuwd of m'n rekening eindelijk op 25-10 opgezegd zal zijn.
Ik had een dag of 10 geleden gemaild en was vandaag wat ongeduldig en die mail dus nogmaals gestuurd. Maar nu vind ik net de opzegbevestiging in de brievenbus. Was dus wel verwerkt maar duurt bijna twee weken zonder verder bericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:30
Ardana schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:08:
[...]

Ik heb een mailtje gestuurd.
Hier heb ik geen reactie op gehad, echter kreeg ik na 2 weken een brief thuis dat mijn account opgezegd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P107
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-01-2021
Aggressor schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:41:
[...]

Ik heb een mailtje gestuurd.
Hier heb ik geen reactie op gehad, echter kreeg ik na 2 weken een brief thuis dat mijn account opgezegd wordt
Wat heb je precies in je mailtje gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
P107 schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:44:
[...]

Onderwerp: klantnummer xxxxxx

Goedemiddag,

hierbij wil ik mijn bankzaken behorend bij klantnummer xxxxxx opheffen.

met vriendelijke groet,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 15:30
P107 schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 15:44:
[...]

Goedemiddag,

Bij deze wil ik graag mijn account opzeggen, omdat ik er te weinig gebruik van maak.
Zou u hem kunnen opzeggen/verwijderen?

Bedankt en vriendelijke groet

xxx

Klantnummer: xxxxxx

emailadres

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pistachenootje
Agressor doet zijn naam geen eer aan ;)

Zelf hou ik trouwens gewoon de account aan. Kost niks en handig om een account te hebben waar je een grote selectie kunt kopen zonder transactiekosten en bewaarloon.

[ Voor 68% gewijzigd door Pistachenootje op 12-10-2019 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:39
Dbm12 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:40:
Vandaag ook maar eens de opzeggingsemail gestuurd naar ze. Een mooi half duits automatische email terug en nu maar wachten op afhandeling. Ben erg benieuwd hoe lang dit gaat duren.
Overigens vind ik het platform in vergelijking met DeGiro erg teleurstellend. De app is ook totaal niet intuiatief om te handelen en ben dan ook blij om bij DeGiro te blijven. Ze hebben nog een lange weg te gaan
Deze week brieven van flatex ontvangen dat de rekening opgezegd was. Na een mailtje krijg je niets meer te horen, ongeveer 14 - 21 dagen later krijg je dan dus een brief met de daadwerkelijke opzegging. Op zich niet zo netjes, maar de mails worden zeker gelezen!

Wel weer mooi om te zien dat de brieven zelf nog steeds een aantal mooie duitse woorden in zich hebben.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Laatst online: 11-06 16:50
Weet iemand wat er aan de hand is met het aandeel Gerry Weber? In de app van flatex wordt er geen koersinfo meer getoond sterker nog elke verwijzing naar Gerry Weber is verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longcat
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-08-2024
@Bobo221 Heb je ze nog in je portefeuille staan? Het lijkt er op dat er geen handel meer in is. De market makers bij flatex hoeven je stukjes dan ook niet te hebben.

Sinds 1 oktober is het hoogste dagelijkse volume dat ik kan vinden zo'n 300k stuks tegen minder dan 5 cent per stuk. Dat is 15.000 euro. Op veel andere dagen werd er niet eens 1.000 euro omgezet. Dan is het toch niet zo vreemd dat het aandeel niet meer beschikbaar is bij de broker?

[ Voor 46% gewijzigd door Longcat op 08-11-2019 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees_1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:53
JBplap schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 00:41:
Ik krijg zowel via message systeem in de portal als via een email geen respons.

Met bellen geven ze aan dat het toch echt op die manier moet.

Opzegging nu al enkele weken geleden gedaan.
In plaats van opzeggen kun je de rekening ook leegboeken en op 0 laten staan.
Na verloop van tijd krijg je waarschijnlijk vanzelf bericht dat de rekening is opgeheven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Ik heb Flatex via de website opgezegd op 30 oktober, kreeg hierop een vrolijk mailtje dat ik net zo goed kon blijven bij ze, want het kost toch verder niets. Als ik verder geen actie zou ondernemen zou mijn account worden opgezegd.

Gisteren (7-11) brief ontvangen dat mijn account is beeindigd.

Vrij vlot, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

kees_1 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:24:
[...]

In plaats van opzeggen kun je de rekening ook leegboeken en op 0 laten staan.
Na verloop van tijd krijg je waarschijnlijk vanzelf bericht dat de rekening is opgeheven.
Inmiddels is het gelukt, waarschijnlijk is het nu ook wat rustiger daar ;w
Omdat de goede actie voorbij is.

Vond de medewerkers erg merkwaardig aan de telefoon, ik zou het geld 'gejat' hebben :X
Ik heb niks gestolen, gewoon keurig volgens de voorwaarden gehandeld.

Dan moeten ze zelf niet van die domme voorwaarden hanteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Bobo221 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:15:
Weet iemand wat er aan de hand is met het aandeel Gerry Weber? In de app van flatex wordt er geen koersinfo meer getoond sterker nog elke verwijzing naar Gerry Weber is verwijderd.
Gerry Weber is niet meer te verhandelen, heeft niets met Flatex te maken.

Heb hier ook nog 100 stukjes ervan staan en het ziet ernaar uit dat ik er niet meer vanaf kom haha.
... en ooit waren 100 stukjes Gerry Weber dik €3000 waard, tja zo kan het ook gaan in de wereld van beleggen...

Ik vraag me alleen wel af of je wel je rekening kan opzeggen met die stukjes Gerry Weber erop.
Verkopen kun je ze tenslotte niet, dus dan moet je ze over laten zetten naar een andere broker ( wat hoe dan ook geld kost ) of je geeft Flatex een cadeau terug, maar dit zal allemaal wel weer heel moeilijk gaan.

[ Voor 20% gewijzigd door JohanNL op 08-11-2019 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:00
Nee niet elke verwijzing is weggehaald, als je bij de Gerry Weber info kijkt zie je dit staan: "Economische status Insolventieprocedure geopend", ze hebben dus surseance van betaling aangevraagd. Daarom kan je er nu dus ook niet meer in handelen. Als we pech hebben gaan onze aandelen in rook op, maar ja dat was ook het risico van het spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:11

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

jjbstolk schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:05:
[...]

Nee niet elke verwijzing is weggehaald, als je bij de Gerry Weber info kijkt zie je dit staan: "Economische status Insolventieprocedure geopend", ze hebben dus surseance van betaling aangevraagd. Daarom kan je er nu dus ook niet meer in handelen. Als we pech hebben gaan onze aandelen in rook op, maar ja dat was ook het risico van het spelletje.
Die kleine 50mil is er dan ook snel doorheen gegaan. * zwaait mijn 5,60 maar vast vaarwel ;w *

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:00
Zie daar ook meer staan: https://fashionunited.nl/...eerd-worden/2019102843951

Woordvoerder van het management van Gerry Weber International AG, Johannes Ehling, voegt toe: “Binnen een paar weken kan Gerry weber weer op een normale manier opereren, financieel geherstructureerd en met een duidelijk concept voor de toekomst.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:01
Hier ook zo'n 6 euro verloren aan Gerry Weber :(

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
Bij jullie valt de schade reuze mee, ik heb door het in- en verkopen mijn portfolio tijdens de koersschommelingen weten uit te breiden tot 6.300 aandelen met een totale waarde met de huidige koers van € 240,- (inleg was het welkomscadeautje van € 100,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nltweaker
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 13:22
Hier zie ik dat ze mogelijk een aandelensplitsing hebben gedaan:
https://nl.investing.com/equities/gerry-weber-intl-chart

Kan iemand wat meer uitleggen wat die 1:5555.56 inhoudt?
Aandelensplitsing begrijp ik wel, maar neem niet aan dat de 5 euro cent aandelen weer door 5555 gedeeld zijn?

[ Voor 41% gewijzigd door nltweaker op 08-11-2019 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Videopac

Rommelt wat aan.

Zoals je ondertussen hoort te weten zijn LMGTFY-linkjes niet de bedoeling op Tweakers, juist omdat ze niet vriendelijk zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Ardana op 09-11-2019 00:29 ]

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:10

Onbekend

...

Ik zie nu pas dit topic weer.
Ik had 1 cent overgemaakt, maar daarna kon ik niks met de rekening omdat de app op mijn telefoon niet werkt. Had nog contact gezocht met support maar tot nu toe geen reactie ontvangen.
Meer mensen de ervaring dat support niet/slecht reageert, of ligt dat aan mij?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Onbekend schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:30:
Ik zie nu pas dit topic weer.
Ik had 1 cent overgemaakt, maar daarna kon ik niks met de rekening omdat de app op mijn telefoon niet werkt. Had nog contact gezocht met support maar tot nu toe geen reactie ontvangen.
Meer mensen de ervaring dat support niet/slecht reageert, of ligt dat aan mij?
Check even het topic, ze zijn niet heel snel ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Longcat
nltweaker schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 17:51:
Hier zie ik dat ze mogelijk een aandelensplitsing hebben gedaan:
https://nl.investing.com/equities/gerry-weber-intl-chart

Kan iemand wat meer uitleggen wat die 1:5555.56 inhoudt?
Aandelensplitsing begrijp ik wel, maar neem niet aan dat de 5 euro cent aandelen weer door 5555 gedeeld zijn?
Je moet het lezen als: je krijgt x nieuwe stukken per y oude stukken. 1 voor 5556, 1:5556.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nltweaker
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 13:22
Gerry is nu weg uit mijn Flatex account. Bij mijn documenten brief met 0 waarde over.
Hier is ook te zien dat er een delisting heeft plaatsgevonden.

[ Voor 24% gewijzigd door nltweaker op 12-11-2019 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Tsja dat zat er wel beetje aan te komen. Ruige gok, gok die fout is gegaan dus.

* Boudewijn is blij ze al een tijd terug verkocht te hebben.

Ik heb trouwens bijna 10% rendement sinds 2 september (als ik nu zou verkopen dan), best netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
nltweaker schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:08:
Gerry is nu weg uit mijn Flatex account. Bij mijn documenten brief met 0 waarde over.
Hier is ook te zien dat er een delisting heeft plaatsgevonden.
Hier ook ;w

Het is me niet duidelijk wat er nou met al die aandelen is gebeurd? Zijn ze in rook opgegaan, zijn ze ergens anders ondergebracht, krijgen de aandeelhouders nog een re-imburstment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Boudewijn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:21:
Ik heb trouwens bijna 10% rendement sinds 2 september (als ik nu zou verkopen dan), best netjes.
Best leuk om van elkaar te weten. Ik begon ook begin september.
Ik sta at the moment op 112,18 EUR. Inleg was 5 euro + 100 welkomsbonus. Dat komt dus neer op 6,8% rendement.

Echt actief ben ik overigens niet. Heb nu een vrij defensieve ETF (+3,5%) van zo'n 80 euro en een aandeeldtje ING (+11,5%). That's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik heb een mixje van aandelen die ondergewaardeerd liken en goed dividend uitkeren. Daarnaast heb ik op de juiste momenten gekocht, met name ING is wel een mooi rendement.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 51% gewijzigd door Boudewijn op 12-11-2019 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayDawg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-05 20:56
Bobo221 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:30:
[...]

Hier ook ;w

Het is me niet duidelijk wat er nou met al die aandelen is gebeurd? Zijn ze in rook opgegaan, zijn ze ergens anders ondergebracht, krijgen de aandeelhouders nog een re-imburstment?
Dit vraag ik me ook af.. Ik had mijn 5 euro plus 100 euro welkomstbonus opgemaakt aan Gerry Weber en nu ineens is het weg en alles 0,00 ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Mag ik vragen waarom iedereen zn geld in Gerry Weber gestoken heeft? Ik zag dat hier voorbij komen en op pepper...why? 8)7

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 14:08
Dacuuu schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:00:
Mag ik vragen waarom iedereen zn geld in Gerry Weber gestoken heeft? Ik zag dat hier voorbij komen en op pepper...why? 8)7
Waarschijnlijk vanwege een gedegen analyse van de jaarrekeningen, koerswinst verhouding was laag in vergelijking met andere competitors, dividendrendement op orde etc.

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Dacuuu schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:00:
Wellicht was dat bedoeld om heeeel goedkoop 1 aandeeltje te kopen, vervolgens die 100 euro te cashen en dan op te zeggen. Maar blijkbaar zijn daar echt mensen in gaan investeren. Op zich ook niet direct zo'n probleem, want op enig moment ging de koers van 4 naar 8 cent. Kassa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:11

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Gerry weber aandelen weg, digitale brief gekregen verrekening 0,00 ajuus, maar is de toko nu failliet?

5,60 pleite maar goed geen ramp.

Ah ik had de vorige pagina even gemist, maar goed voor een aandelen leek is dit voor mij vreemd
''we halen Gerry weber weg, je hebt nu 0 we verreken nu 0 en poef'' waar zijn die aandelen nu wie krijgt het geld en de hele zooi is dus niet failliet?

Delisting bedrijf trekt zich terug van de beurs, maar dat kan dus zomaar ''bedankt voor je geld? toedeloe''

[ Voor 75% gewijzigd door 42dpi op 12-11-2019 18:04 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Longcat
Longcat schreef op woensdag 4 september 2019 @ 00:22:
Why the f*** kopen jullie allemaal Gerry Weber? Omdat de prijs per aandeel zo laag is? Dat zegt niets over de waarde! Dit is een bedrijf dat in/tegen faillissement aan zit. Bovendien betaal je hoogstwaarschijnlijk een mega spread omdat dit aandeel hartstikke illiquide is.
:F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

42dpi schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:55:
Gerry weber aandelen weg, digitale brief gekregen verrekening 0,00 ajuus, maar is de toko nu failliet?

5,60 pleite maar goed geen ramp.

Ah ik had de vorige pagina even gemist, maar goed voor een aandelen leek is dit voor mij vreemd
''we halen Gerry weber weg, je hebt nu 0 we verreken nu 0 en poef'' waar zijn die aandelen nu wie krijgt het geld en de hele zooi is dus niet failliet?

Delisting bedrijf trekt zich terug van de beurs, maar dat kan dus zomaar ''bedankt voor je geld? toedeloe''
Nouja als er geen geld meer is.. Misschien als je een lief mailtjes stuurt kan je nog een dames trui krijgen :+

[ Voor 5% gewijzigd door Brilsmurfffje op 12-11-2019 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Cheesy schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:37:
[...]

Wellicht was dat bedoeld om heeeel goedkoop 1 aandeeltje te kopen, vervolgens die 100 euro te cashen en dan op te zeggen. Maar blijkbaar zijn daar echt mensen in gaan investeren. Op zich ook niet direct zo'n probleem, want op enig moment ging de koers van 4 naar 8 cent. Kassa ;)
Ja en nu wellicht van 4 naar 0.
En het wordt wellicht nu wel moeilijk voor degenen die de rekening willen opzeggen en nog Gerry Weber's hebben staan in hun porto, want verkopen kun je ze niet meer op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-06 21:06
Beter je geld weg dan als aandeelhouder ook nog verantwoordelijk gehouden worden voor de schulden :+

Ik heb mijn geld (10+100) gestopt in een tweetal fondsen, KPN, AEGON en Pharming. Uiteraard hele kleine posities maar qua rendement rond de 10% op de portefeuille. Leuk om wat ervaring op te doen :)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Kan iemand een algemeen Flatex-topic aanmaken of is het beter om aan te sluiten bij het algemene beleggings-topic? De actie is echt over en afgehandeld, dus ik zie weinig levensvatbaarheid voor dit topic. Reacties graag in Persoonlijke Financiën, Studie en Loopbaan - Feedback!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Walker1974
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-06 13:28
Ik heb 1 keer gegokt met Gerry Weber, en er idd 58 Euro aan over gehouden op de 1560 aandelen. Bij de piek (volgens mij net voor de aandeelhoudersvergadering?) alles verkocht. Want als je de berichten goed las, kon je eruit opmaken dat er geen onderliggende waarde was. Maar zolang er mensen geloof in hebben dat het toch écht wel goed komt en dat het gaat pieken zullen blijven kopen. Jammer: De mode-industrie (en retail) in die vorm is een dinosauriër en bestemt tot uitsterven.

Dus het geld is nu echt op, de aandelen zijn niets meer waard en verdwijnen dan inderdaad van de beurs. Ik verwacht dan ook tussen nu en enkele weken het faillissement van die toko.

[ Voor 4% gewijzigd door Walker1974 op 14-11-2019 07:55 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Weet iemand hoe dit zit bij Flatex? Ik ben wat aan het rondkijken naar ETFs die je via Tradegate kan kopen, maar merk dat je er veel niet bij Flatex kan vinden. Een voorbeeld is deze. Als ik zoek op het ISIN dan wordt hij wel getoond in de zoekresultaten, maar als ik er vervolgens op klik zegt ie "Er zijn geen resultaten gevonden." En dat gebeurt bij wel meer ETFs (oa Vanguard).

Kon hier verder niets over vinden. Iemand enig idee?

• legofanaten
  • Laatst online: 14:57
RoD schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:53:
Weet iemand hoe dit zit bij Flatex? Ik ben wat aan het rondkijken naar ETFs die je via Tradegate kan kopen, maar merk dat je er veel niet bij Flatex kan vinden. Een voorbeeld is deze. Als ik zoek op het ISIN dan wordt hij wel getoond in de zoekresultaten, maar als ik er vervolgens op klik zegt ie "Er zijn geen resultaten gevonden." En dat gebeurt bij wel meer ETFs (oa Vanguard).

Kon hier verder niets over vinden. Iemand enig idee?
Is het niet afhankelijk van je risicoprofiel wat je wel en niet ziet?

dus...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
legofanaten schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:29:
[...]

Is het niet afhankelijk van je risicoprofiel wat je wel en niet ziet?
Ik zie wel aandelen/fondsen met een hoger risicoprofiel dan ik zelf heb. Ik kan gewoon alle informatie inzien, alleen bij het kopen mag ik dat dus niet doen. Bovengenoemde voorbeeld kom ik alleen tegen in de search, waarna hij meldt dat het niet gevonden kan worden.

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:00

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

JayDawg schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:57:
[...]

Dit vraag ik me ook af.. Ik had mijn 5 euro plus 100 euro welkomstbonus opgemaakt aan Gerry Weber en nu ineens is het weg en alles 0,00 ?
Klopt helaas... hier 9euro weg. Had de welkomstbonus al weggeboekt naar mijn rek

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1276338

De actie bij Flatex is voorbij, maar er is een alternatief waar je 65 euro gratis op kunt halen.

In het kort:
- 50 euro welkomstbonus, 15 euro vriendenbonus
- 50 euro storten en beleggen, 3 maanden wachten, cashen

Ik heb het zelf gedaan en ondanks dat je een aantal stappen moet doorlopen is het wel gewoon gratis geld. Hier lees je hoe het werkt:

Spam is niet toegestaan, referals ook niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Ardana op 15-11-2019 22:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Net weer eens ingelogd bij Flatex, eens kijken wat de aandeeltjes gedaan hebben.

Maar wat mij ook opviel, Flatex heeft DeGiro overgenomen!

Onderstaand een kopie van het bericht:
Frankfurt, 19.12.2019
Klantnummer: xxx

Betreft: flatex AG neemt DeGiro B.V. over en wordt toonaangevende Europese online broker

Geachte heer BastaRhymez,

Het succesverhaal van flatex gaat verder met de geplande overname van DeGiro. De combinatie van de
twee bedrijven creert een toonaangevende Europese online broker met een aanwezigheid in 18 landen,
1 miljoen klanten en meer dan 35 miljoen transacties in 2020.
Met de overname van DeGiro door flatex zullen er in de toekomst duidelijke voordelen voor onze klanten
zijn. Beide bedrijven vullen elkaar aan.

Wat betekent dit voor u als flatex-klant?
Er verandert niets voor u - alles blijft hetzelfde. U kunt uw bank- en effectentransacties bij ons op de
gebruikelijke manier uitvoeren.
Daarnaast zijn we uiteraard van plan ons aanbod en onze diensten voor u verder uit te breiden en u andere
markten en producten aan te bieden. Dit omvat ook de verdere ontwikkeling van ons platform, zodat u nog
sneller en comfortabeler kunt handelen. Uiteraard houden wij u hierover op de hoogte.
Als u vragen hebt, is de flatex-klantenservice beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot
22:00 uur telefonisch op 020 - 262 86 77 en per e-mail via info@flatex.nl.
Met vriendelijke groet,
Uw flatex team

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pistachenootje
Pistachenootje schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 16:55:
‘Na Degiro willen we nog meer overnames doen’
Broker Met de overname van Degiro is de Duitse online broker Flatex weer een stuk groter geworden. De ambities strekken nog verder.
https://www.nrc.nl/nieuws...r-overnames-doen-a3986023
„Met Flatex hadden wij ook ambities in Nederland, maar nu we Degiro in handen krijgen, is het logisch dat we de Nederlandse Flatex-klanten uiteindelijk overzetten naar Degiro. We geloven dat zij het op hun thuismarkt in ieder geval even goed doen als wij, en misschien wel beter.”

[ Voor 49% gewijzigd door Pistachenootje op 09-01-2020 12:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Laatst online: 10-06 15:22
Ik was een dag te laat kwam ik achter met geld storten op de rekening om de €100,- te ontvangen, ik log net in en zowaar, ik heb toch €100,- ontvangen.
Vreemd maar leuk.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-06 21:52
Pistachenootje schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 12:05:
[...]

„Met Flatex hadden wij ook ambities in Nederland, maar nu we Degiro in handen krijgen, is het logisch dat we de Nederlandse Flatex-klanten uiteindelijk overzetten naar Degiro. We geloven dat zij het op hun thuismarkt in ieder geval even goed doen als wij, en misschien wel beter.”
Bedankt, dan denk ik dat ik zelf maar vast actie ga ondernemen (want nu gaat het nog op míjn voorwaarden), boeltje bij Flatex in de verkoop, alles wegboeken na een paar dagen (boek/valutadatum gedoe) en "gewoon" weer bij DeGiro verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-06 21:34
Zijn er nog steeds mensen die via Flatex beleggen n.a.v. de actie? Of heeft iedereen lopen cashen?
Ik zelf gebruik het nog steeds, erg tevreden over de site en de behaalde resultaten tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Ja ik heb gewoon die 105 euro laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Laatst online: 15:27
webgangster schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 22:31:
Zijn er nog steeds mensen die via Flatex beleggen n.a.v. de actie? Of heeft iedereen lopen cashen?
Ik zelf gebruik het nog steeds, erg tevreden over de site en de behaalde resultaten tot nu toe :)
Met €20,- inleg en €100,- bonus wat aandelen gekocht, inmiddels €155,- staan dus ik laat het nog maar even staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-06 07:21
De UI viel mij tegen dus ik heb gewoon gecasht en de centen overgemaakt naar DeGiro. In mijn omgeving ben ik overigens niet de enige die er zo instond.

Beetje een rare actie achteraf, maar misschien heeft het dreigen met een concurrentiestrijd de overnameprijs van DeGiro wel omlaag geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:00

Jrz

––––––––––––

Ik probeer het te gebruiken, maar ik kan er echt zo weinig mee.. de ui is uitermate slecht, en als je een trade doet reflecteert dat niet in je totals en portefeuille.. pas de volgende dag is dat beschikbaar of zo. Ook nog de custom 2fa code... gratis leuk, maar DEGIRO heeft toch mijn voorkeur

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistachenootje
Erg tevreden over de resultaten kan ik me voorstellen, maar over de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-06 08:04
Niks mis met de website wat mij betreft. Aankoop/verkoop en beheer van aandelen gaat makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Er is inderdaad niks mis mee en het gaat uiteindelijk toch om je behaalde rendement, die doorgaans veel hoger moet zijn bij Flatex omdat de kosten doorgaans veel lager zijn en bij veel effecten zelfs 0.
Maar er is een hele grote groep ( zie o.a. ook het beleggingstopic ) die niet over te halen zijn, daarom nemen ze degiro denk ik ook over, om een groot gedeelte van die groep ook binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Handelen op Tradegate is onbeschrijfelijk. Meer zeg ik niet. Inmiddels aangemeld bij flatex.de (ook nog eens opnieuw 200 euro cashback ;)). Tot die tijd gewoon nog actief via de Nederlandse website.

[ Voor 25% gewijzigd door Wietsee. op 10-01-2020 23:20 ]

Web Enrichment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Wietsee. schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 23:18:
Handelen op Tradegate is onbeschrijfelijk. Meer zeg ik niet. Inmiddels aangemeld bij flatex.de (ook nog eens opnieuw 200 euro cashback ;)). Tot die tijd gewoon nog actief via de Nederlandse website.
Klinkt erg aanlokkelijk, maar In de voorwaarden van flatex.de staat wel het volgende:
An der Aktion dürfen ausschließlich in Deutschland steuerlich ansässige Kunden teilnehmen.
Alleen klanten die voor belastingdoeleinden in Duitsland wonen, mogen aan de campagne deelnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Boudewijn schreef op woensdag 25 september 2019 @ 17:24:
[...]

Inderdaad, maar Gerry weber heeft ook ooit op 35+ gestaan. Ik vind dit wel heel speculatief ;).
Bij SMA zie je wel nu en dan een piekje (waar GW gewoon dood is), maar er is niet echt een garantie dat die ook dit jaar/volgend jaar weer komt. Of mis ik wat? ... O-)

@Greatsword je ziet wel dat ze in even jaren aan het begin van het jaar 3x een piekje hebben gehad. Daar kun je op gokken, maar dan moet je wel inzicht hebben in de redenen daarvan. Wellicht iets met subsidies ofzo? Geen idee verder.
Nu moet ik zeggen dat ik er zelf ook bar weinig verstand van heb maar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VjO32phIzm28lVn80HgZy2jH/full.png

Ben benieuwd hoe het de anderen hier in dit topic is vergaan met Flatex, of heeft iedereen direct het geld + bonus eraf getrokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Nice. Ik he iets van 5% rendement, maar met de aantekening dat ik vooral op Shell heb geïnvesteerd. Daar zit niet veel koerswinst op, maar wel dividend.

Mijn ing aandelen (maar 2 helaas ) hebben wel de 30% aangetikt en zitten nu iets lager.

Totaalbedrag bij flatex is ongeveer 500 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:06
Misschien mis ik iets, maar ik kan het niet vinden.. Ik heb een account aangemaakt bij Flatex, om naast in crypto ook op de 'normale' markt te kunnen traden. Ik wilde bij wijze van test voor 150 euro aan Tesla kopen, maar dit voldoet niet aan het minimumbedrag. Er wordt echter niet vermeldt wat het minimum bedrag dan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longcat
Amens schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:13:
Misschien mis ik iets, maar ik kan het niet vinden.. Ik heb een account aangemaakt bij Flatex, om naast in crypto ook op de 'normale' markt te kunnen traden. Ik wilde bij wijze van test voor 150 euro aan Tesla kopen, maar dit voldoet niet aan het minimumbedrag. Er wordt echter niet vermeldt wat het minimum bedrag dan is?
Een aandeel tesla is ietsje duurder dan 150 euro. Je kan aandelen alleen kopen in hele getallen, dus geen fracties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Amens schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:13:
Ik wilde bij wijze van test voor 150 euro aan Tesla kopen, maar dit voldoet niet aan het minimumbedrag. Er wordt echter niet vermeldt wat het minimum bedrag dan is?
Dan kom je iets te kort ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/snsv5OIKDlZtHwciCfPaurKN/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/m0pSlavglNcx2TjryRpsmzIv/full.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Greatsword op 04-02-2020 19:30 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:06
Longcat schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:24:
[...]

Een aandeel tesla is ietsje duurder dan 150 euro. Je kan aandelen alleen kopen in hele getallen, dus geen fracties.
Helder, dank je! Ik denk nog teveel in Bitcoin waarschijnlijk, haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Na mijn berichtje Ardana in "Actie voorbij: Flatex - 100 euro welkomsbonus" is er helaas niets gebeurd. Omdat dit topic wel het eind van z´n levensduur heeft bereikt, ga ik deze nu sluiten. Voel je vrij om een algemeen on-line-trading topic te openen: alleen een topic voor Flatex lijkt me ietwat mager.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.