Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl
Dit vraag ik me ook af.. Ik had mijn 5 euro plus 100 euro welkomstbonus opgemaakt aan Gerry Weber en nu ineens is het weg en alles 0,00 ?Bobo221 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:30:
[...]
Hier ook![]()
Het is me niet duidelijk wat er nou met al die aandelen is gebeurd? Zijn ze in rook opgegaan, zijn ze ergens anders ondergebracht, krijgen de aandeelhouders nog een re-imburstment?

Waarschijnlijk vanwege een gedegen analyse van de jaarrekeningen, koerswinst verhouding was laag in vergelijking met andere competitors, dividendrendement op orde etc.Dacuuu schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:00:
Mag ik vragen waarom iedereen zn geld in Gerry Weber gestoken heeft? Ik zag dat hier voorbij komen en op pepper...why?

Wellicht was dat bedoeld om heeeel goedkoop 1 aandeeltje te kopen, vervolgens die 100 euro te cashen en dan op te zeggen. Maar blijkbaar zijn daar echt mensen in gaan investeren. Op zich ook niet direct zo'n probleem, want op enig moment ging de koers van 4 naar 8 cent. KassaDacuuu schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:00:
Mag ik vragen waarom iedereen zn geld in Gerry Weber gestoken heeft? Ik zag dat hier voorbij komen en op pepper...why?

5,60 pleite maar goed geen ramp.
Ah ik had de vorige pagina even gemist, maar goed voor een aandelen leek is dit voor mij vreemd
''we halen Gerry weber weg, je hebt nu 0 we verreken nu 0 en poef'' waar zijn die aandelen nu wie krijgt het geld en de hele zooi is dus niet failliet?
Delisting bedrijf trekt zich terug van de beurs, maar dat kan dus zomaar ''bedankt voor je geld? toedeloe''
[Voor 75% gewijzigd door 42dpi op 12-11-2019 18:04]
Si vis pacem, para bellum
Longcat schreef op woensdag 4 september 2019 @ 00:22:
Why the f*** kopen jullie allemaal Gerry Weber? Omdat de prijs per aandeel zo laag is? Dat zegt niets over de waarde! Dit is een bedrijf dat in/tegen faillissement aan zit. Bovendien betaal je hoogstwaarschijnlijk een mega spread omdat dit aandeel hartstikke illiquide is.

Nouja als er geen geld meer is.. Misschien als je een lief mailtjes stuurt kan je nog een dames trui krijgen42dpi schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:55:
Gerry weber aandelen weg, digitale brief gekregen verrekening 0,00 ajuus, maar is de toko nu failliet?
5,60 pleite maar goed geen ramp.
Ah ik had de vorige pagina even gemist, maar goed voor een aandelen leek is dit voor mij vreemd
''we halen Gerry weber weg, je hebt nu 0 we verreken nu 0 en poef'' waar zijn die aandelen nu wie krijgt het geld en de hele zooi is dus niet failliet?
Delisting bedrijf trekt zich terug van de beurs, maar dat kan dus zomaar ''bedankt voor je geld? toedeloe''

[Voor 5% gewijzigd door Brilsmurfffje op 12-11-2019 19:47]
Ja en nu wellicht van 4 naar 0.Cheesy schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:37:
[...]
Wellicht was dat bedoeld om heeeel goedkoop 1 aandeeltje te kopen, vervolgens die 100 euro te cashen en dan op te zeggen. Maar blijkbaar zijn daar echt mensen in gaan investeren. Op zich ook niet direct zo'n probleem, want op enig moment ging de koers van 4 naar 8 cent. Kassa
En het wordt wellicht nu wel moeilijk voor degenen die de rekening willen opzeggen en nog Gerry Weber's hebben staan in hun porto, want verkopen kun je ze niet meer op dit moment.

Ik heb mijn geld (10+100) gestopt in een tweetal fondsen, KPN, AEGON en Pharming. Uiteraard hele kleine posities maar qua rendement rond de 10% op de portefeuille. Leuk om wat ervaring op te doen

De wijzen komen uit het Oosten!
No good deed goes unpunished.
Dus het geld is nu echt op, de aandelen zijn niets meer waard en verdwijnen dan inderdaad van de beurs. Ik verwacht dan ook tussen nu en enkele weken het faillissement van die toko.
[Voor 4% gewijzigd door Walker1974 op 14-11-2019 07:55]
Kon hier verder niets over vinden. Iemand enig idee?
Is het niet afhankelijk van je risicoprofiel wat je wel en niet ziet?RoD schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:53:
Weet iemand hoe dit zit bij Flatex? Ik ben wat aan het rondkijken naar ETFs die je via Tradegate kan kopen, maar merk dat je er veel niet bij Flatex kan vinden. Een voorbeeld is deze. Als ik zoek op het ISIN dan wordt hij wel getoond in de zoekresultaten, maar als ik er vervolgens op klik zegt ie "Er zijn geen resultaten gevonden." En dat gebeurt bij wel meer ETFs (oa Vanguard).
Kon hier verder niets over vinden. Iemand enig idee?
dus...
Ik zie wel aandelen/fondsen met een hoger risicoprofiel dan ik zelf heb. Ik kan gewoon alle informatie inzien, alleen bij het kopen mag ik dat dus niet doen. Bovengenoemde voorbeeld kom ik alleen tegen in de search, waarna hij meldt dat het niet gevonden kan worden.legofanaten schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:29:
[...]
Is het niet afhankelijk van je risicoprofiel wat je wel en niet ziet?
Klopt helaas... hier 9euro weg. Had de welkomstbonus al weggeboekt naar mijn rekJayDawg schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:57:
[...]
Dit vraag ik me ook af.. Ik had mijn 5 euro plus 100 euro welkomstbonus opgemaakt aan Gerry Weber en nu ineens is het weg en alles 0,00 ?
Asus Zenbook i7 256gb
In het kort:
- 50 euro welkomstbonus, 15 euro vriendenbonus
- 50 euro storten en beleggen, 3 maanden wachten, cashen
Ik heb het zelf gedaan en ondanks dat je een aantal stappen moet doorlopen is het wel gewoon gratis geld. Hier lees je hoe het werkt:
Spam is niet toegestaan, referals ook niet.
[Voor 8% gewijzigd door Ardana op 15-11-2019 22:42]
Maar wat mij ook opviel, Flatex heeft DeGiro overgenomen!
Onderstaand een kopie van het bericht:
Frankfurt, 19.12.2019
Klantnummer: xxx
Betreft: flatex AG neemt DeGiro B.V. over en wordt toonaangevende Europese online broker
Geachte heer BastaRhymez,
Het succesverhaal van flatex gaat verder met de geplande overname van DeGiro. De combinatie van de
twee bedrijven creert een toonaangevende Europese online broker met een aanwezigheid in 18 landen,
1 miljoen klanten en meer dan 35 miljoen transacties in 2020.
Met de overname van DeGiro door flatex zullen er in de toekomst duidelijke voordelen voor onze klanten
zijn. Beide bedrijven vullen elkaar aan.
Wat betekent dit voor u als flatex-klant?
Er verandert niets voor u - alles blijft hetzelfde. U kunt uw bank- en effectentransacties bij ons op de
gebruikelijke manier uitvoeren.
Daarnaast zijn we uiteraard van plan ons aanbod en onze diensten voor u verder uit te breiden en u andere
markten en producten aan te bieden. Dit omvat ook de verdere ontwikkeling van ons platform, zodat u nog
sneller en comfortabeler kunt handelen. Uiteraard houden wij u hierover op de hoogte.
Als u vragen hebt, is de flatex-klantenservice beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot
22:00 uur telefonisch op 020 - 262 86 77 en per e-mail via info@flatex.nl.
Met vriendelijke groet,
Uw flatex team
„Met Flatex hadden wij ook ambities in Nederland, maar nu we Degiro in handen krijgen, is het logisch dat we de Nederlandse Flatex-klanten uiteindelijk overzetten naar Degiro. We geloven dat zij het op hun thuismarkt in ieder geval even goed doen als wij, en misschien wel beter.”Pistachenootje schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 16:55:
‘Na Degiro willen we nog meer overnames doen’
Broker Met de overname van Degiro is de Duitse online broker Flatex weer een stuk groter geworden. De ambities strekken nog verder.
https://www.nrc.nl/nieuws...r-overnames-doen-a3986023
[Voor 49% gewijzigd door Pistachenootje op 09-01-2020 12:08]
Vreemd maar leuk.
Who's general failure, and why is he reading my disk?
Bedankt, dan denk ik dat ik zelf maar vast actie ga ondernemen (want nu gaat het nog op míjn voorwaarden), boeltje bij Flatex in de verkoop, alles wegboeken na een paar dagen (boek/valutadatum gedoe) en "gewoon" weer bij DeGiro verder.Pistachenootje schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 12:05:
[...]
„Met Flatex hadden wij ook ambities in Nederland, maar nu we Degiro in handen krijgen, is het logisch dat we de Nederlandse Flatex-klanten uiteindelijk overzetten naar Degiro. We geloven dat zij het op hun thuismarkt in ieder geval even goed doen als wij, en misschien wel beter.”
Ik zelf gebruik het nog steeds, erg tevreden over de site en de behaalde resultaten tot nu toe

Met €20,- inleg en €100,- bonus wat aandelen gekocht, inmiddels €155,- staan dus ik laat het nog maar even staanwebgangster schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 22:31:
Zijn er nog steeds mensen die via Flatex beleggen n.a.v. de actie? Of heeft iedereen lopen cashen?
Ik zelf gebruik het nog steeds, erg tevreden over de site en de behaalde resultaten tot nu toe

De UI viel mij tegen dus ik heb gewoon gecasht en de centen overgemaakt naar DeGiro. In mijn omgeving ben ik overigens niet de enige die er zo instond.webgangster schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 22:31:
Zijn er nog steeds mensen die via Flatex beleggen n.a.v. de actie? Of heeft iedereen lopen cashen?
Beetje een rare actie achteraf, maar misschien heeft het dreigen met een concurrentiestrijd de overnameprijs van DeGiro wel omlaag geholpen.
Ennnnnnnnnn laat losssssssss....
Erg tevreden over de resultaten kan ik me voorstellen, maar over de site?webgangster schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 22:31:
Maar er is een hele grote groep ( zie o.a. ook het beleggingstopic ) die niet over te halen zijn, daarom nemen ze degiro denk ik ook over, om een groot gedeelte van die groep ook binnen te halen.

[Voor 25% gewijzigd door Wietsee. op 10-01-2020 23:20]
Klinkt erg aanlokkelijk, maar In de voorwaarden van flatex.de staat wel het volgende:Wietsee. schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 23:18:
Handelen op Tradegate is onbeschrijfelijk. Meer zeg ik niet. Inmiddels aangemeld bij flatex.de (ook nog eens opnieuw 200 euro cashback). Tot die tijd gewoon nog actief via de Nederlandse website.
An der Aktion dürfen ausschließlich in Deutschland steuerlich ansässige Kunden teilnehmen.
Alleen klanten die voor belastingdoeleinden in Duitsland wonen, mogen aan de campagne deelnemen.
Nu moet ik zeggen dat ik er zelf ook bar weinig verstand van heb maar:Boudewijn schreef op woensdag 25 september 2019 @ 17:24:
[...]
Inderdaad, maar Gerry weber heeft ook ooit op 35+ gestaan. Ik vind dit wel heel speculatief.
Bij SMA zie je wel nu en dan een piekje (waar GW gewoon dood is), maar er is niet echt een garantie dat die ook dit jaar/volgend jaar weer komt. Of mis ik wat? ...
@Greatsword je ziet wel dat ze in even jaren aan het begin van het jaar 3x een piekje hebben gehad. Daar kun je op gokken, maar dan moet je wel inzicht hebben in de redenen daarvan. Wellicht iets met subsidies ofzo? Geen idee verder.

Ben benieuwd hoe het de anderen hier in dit topic is vergaan met Flatex, of heeft iedereen direct het geld + bonus eraf getrokken?
Mijn ing aandelen (maar 2 helaas ) hebben wel de 30% aangetikt en zitten nu iets lager.
Totaalbedrag bij flatex is ongeveer 500 euro.
Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl
Een aandeel tesla is ietsje duurder dan 150 euro. Je kan aandelen alleen kopen in hele getallen, dus geen fracties.Amens schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:13:
Misschien mis ik iets, maar ik kan het niet vinden.. Ik heb een account aangemaakt bij Flatex, om naast in crypto ook op de 'normale' markt te kunnen traden. Ik wilde bij wijze van test voor 150 euro aan Tesla kopen, maar dit voldoet niet aan het minimumbedrag. Er wordt echter niet vermeldt wat het minimum bedrag dan is?
Dan kom je iets te kortAmens schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:13:
Ik wilde bij wijze van test voor 150 euro aan Tesla kopen, maar dit voldoet niet aan het minimumbedrag. Er wordt echter niet vermeldt wat het minimum bedrag dan is?

[Voor 9% gewijzigd door Greatsword op 04-02-2020 19:30]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Helder, dank je! Ik denk nog teveel in Bitcoin waarschijnlijk, haha..Longcat schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:24:
[...]
Een aandeel tesla is ietsje duurder dan 150 euro. Je kan aandelen alleen kopen in hele getallen, dus geen fracties.
No good deed goes unpunished.
Dit topic is gesloten.