Ik heb begrepen dat je van turbo af moet blijven. Turbo is toch aandelen kopen met een hefboom constructie?sanniep9 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:49:
Ik heb vrijdag een transactie (aankoop turbo) gedaan, maar welkomstbonus nog niet ontvangen. Meer mensen die welkomstbonus nog niet binnen hebben, maar vorige week (vrijdag) wel al een transactie hebben gedaan?
Tradegate ExchangeDrardollan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:54:
Hoe kan ik het goedkoopste aandeel vinden om te kopen?
Is met een hefboom idd. Als beginner kun je daar beter vanaf blijven (geldt in principe voor alle derivaten) maar verder kun je er prima in handelen.grote_oever schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 18:13:
[...]
Ik heb begrepen dat je van turbo af moet blijven. Turbo is toch aandelen kopen met een hefboom constructie?
Ik probeer aandelen Aegon te kopen via een directe order, maar krijg deze melding:
Dit geldigheidstype is voor de opgegeven beurs niet toegestaan. (HA_5511012)
Is dit omdat de beurs dicht is?
Ik had €4 winst gemaakt met een aandeel Microsoft in 3 dagen 😂
Inmiddels al het geld eraf gehaald, hallo gratis €100! 👍🏼
Inmiddels al het geld eraf gehaald, hallo gratis €100! 👍🏼
Ja, waarschijnlijk omdat de beurs dicht is, of je moet een prijsaanvraag order doen. In beide gevallen zou ik het morgen overdag nog eens proberen.Danielson schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 19:29:
Ik probeer aandelen Aegon te kopen via een directe order, maar krijg deze melding:
Vervelend dingetje: heb geregistreerd, bedrag overgemaakt, ingelogd. Zie nu dat je niet kunt handelen zonder de app. Ik & vrouw hebben nog een Windows Phone en nu kunnen we de app dus niet downloaden. Heb een Android tablet maar die zegt dat de app niet geschikt is voor dat apparaat. Heb diverse Android emulators geprobeerd, maar dat is idem dito. Zijn er nog andere oplossingen?
Gaat prima via de website. Als je de verificatie app voor de TAN codes niet kan downloaden, duik dan even in de settings. Je hebt de optie die weer op SMS te zetten!matroosoft schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 21:39:
Vervelend dingetje: heb geregistreerd, bedrag overgemaakt, ingelogd. Zie nu dat je niet kunt handelen zonder de app. Ik & vrouw hebben nog een Windows Phone en nu kunnen we de app dus niet downloaden. Heb een Android tablet maar die zegt dat de app niet geschikt is voor dat apparaat. Heb diverse Android emulators geprobeerd, maar dat is idem dito. Zijn er nog andere oplossingen?
Ik kan die instelling niet vinden, waar klik jij op dan?Panzer Dean schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 23:45:
[...]
Gaat prima via de website. Als je de verificatie app voor de TAN codes niet kan downloaden, duik dan even in de settings. Je hebt de optie die weer op SMS te zetten!
Oke oke, na een week lang dit topic volgen heb ik me ook aangemeld. Activering is compleet, zojuist eerste 10 euro overgemaakt, en we gaan het wel zien. Ik heb niet de illusie dat die 100 euro zich zullen verdubbelen binnen afzienbare tijd, dus ik hou het maar gewoon op 100 gratis euro's 
speculeert vast over Brexit
[ Voor 3% gewijzigd door Ypho op 20-08-2019 08:00 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Ik ben erg benieuwd wanneer je jouw wachtwoord krijgt. Ik heb afgelopen vrijdag het account geactiveerd en ook €10 overgemaakt, maar niks meer gehoord..Ypho schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 08:00:
Oke oke, na een week lang dit topic volgen heb ik me ook aangemeld. Activering is compleet, zojuist eerste 10 euro overgemaakt, en we gaan het wel zien. Ik heb niet de illusie dat die 100 euro zich zullen verdubbelen binnen afzienbare tijd, dus ik hou het maar gewoon op 100 gratis euro's
Mijn wachtwoord gisteren gehad via SMS, zojuist geactiveerd en gewijzigd (wtf trouwens, max 15 karakters, zonder gekke speciale tekensCrasheeee schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 08:09:
[...]
Ik ben erg benieuwd wanneer je jouw wachtwoord krijgt. Ik heb afgelopen vrijdag het account geactiveerd en ook €10 overgemaakt, maar niks meer gehoord..

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Je krijgt na een week ook nog een brief met alle gegevens.Ypho schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 08:15:
[...]
Mijn wachtwoord gisteren gehad via SMS, zojuist geactiveerd en gewijzigd (wtf trouwens, max 15 karakters, zonder gekke speciale tekens), app ingesteld en een 10 euro storting gedaan (gisteren alleen 1 cent gedaan voor de verificatie)
Zo, account geactiveerd, 10 euro gestort, wachten tot het verwerkt is en dan aandeeltje kopen, iemand een idee wat atm het beste aandeel is ..
ben d'r niet fantastisch in thuis, wilde gewoon de Nederlander uithangen en gratis 100 euro pakken..
Vrouwlief heeft vorige week ook een account aangemaakt en geld overgeboekt (wel een ander rekeningnummer dan dat ik kreeg).
Helaas nog geen inlogwachtwoord ontvangen, wel een bevestigingscode en een klantnummer .
Gisteren dus maar het contactformulier ingevuld. Ben benieuwd of we hier snel reactie op krijgen. Als automatische reply kreeg ze wel een mail dat het wat langer kan duren vanwege de drukte.
Helaas nog geen inlogwachtwoord ontvangen, wel een bevestigingscode en een klantnummer .
Gisteren dus maar het contactformulier ingevuld. Ben benieuwd of we hier snel reactie op krijgen. Als automatische reply kreeg ze wel een mail dat het wat langer kan duren vanwege de drukte.
ik heb 1 aandeel KPN gekocht/verkocht, omdat het goedkoop was. Minder dan 3 euro.Tweakez schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 08:57:
iemand een idee wat atm het beste aandeel is ..
Het kan dan ook vrij snel gaan blijkbaar! Dan wordt het even bellen. Ik vermoed dat het gebruik van de kopie ID app niet helemaal in de smaak valt.Ypho schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 08:15:
[...]
Mijn wachtwoord gisteren gehad via SMS, zojuist geactiveerd en gewijzigd (wtf trouwens, max 15 karakters, zonder gekke speciale tekens), app ingesteld en een 10 euro storting gedaan (gisteren alleen 1 cent gedaan voor de verificatie)
Had van 't weekend een mailtje gestuurd naar ze, nog geen reactie gehad. Ga morgen maar even bellen denk ik, dan is het een week geleden dat ik alles heb ingevuld en het wachten op een inlog wachtwoord is gestard.BastaRhymez schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:00:
Vrouwlief heeft vorige week ook een account aangemaakt en geld overgeboekt (wel een ander rekeningnummer dan dat ik kreeg).
I have stability. The ability to stab.
heb je het inmiddels al binnen .. ik nog niet?sanniep9 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:49:
Ik heb vrijdag een transactie (aankoop turbo) gedaan, maar welkomstbonus nog niet ontvangen. Meer mensen die welkomstbonus nog niet binnen hebben, maar vorige week (vrijdag) wel al een transactie hebben gedaan?
hmmm, aangemeld en ik heb een IBAN nummer gekregen, echter is dit IBAN nummer volgens mijn bank niet correct? Hij bestaat uit niet uit de standaard IBAN opmaak: DE gevolgd door alleen maar cijfers?
Duitse IBAN-nummers bestaan uit alleen cijfers. Dus dat klopt.Amens schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:35:
hmmm, aangemeld en ik heb een IBAN nummer gekregen, echter is dit IBAN nummer volgens mijn bank niet correct? Hij bestaat uit niet uit de standaard IBAN opmaak: DE gevolgd door alleen maar cijfers?
Waarschijnlijk zegt je bank simpelweg dat het nummer niet kan worden gecontroleerd omdat het een buitenlandse rekening is..Amens schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:35:
Nope.Aggressor schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:33:
[...]
heb je het inmiddels al binnen .. ik nog niet?
ik heb via het contact formulier contact opgenomen .. afwachten
Helaas, de bank geeft echt aan dat het nummer niet correct is (ABN Amro)Tweakez schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:37:
[...]
Waarschijnlijk zegt je bank simpelweg dat het nummer niet kan worden gecontroleerd omdat het een buitenlandse rekening is..
Dan heb je toch echt een typfout gemaakt, zit zelf ook bij de ABN en kreeg enkel de melding dat ie niet gecontroleerd kan worden en dat ik hem zelf extra moest controleren en vervolgens nog een extra maal bevestigen..Amens schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:45:
[...]
Helaas, de bank geeft echt aan dat het nummer niet correct is (ABN Amro)
Je moet hem wel even op buitenlandse overboeking zettenAmens schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:45:
[...]
Helaas, de bank geeft echt aan dat het nummer niet correct is (ABN Amro)
Check, niet goed gekeken. Dank!Knee-Buckler schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:49:
[...]
Je moet hem wel even op buitenlandse overboeking zettenanders krijg je inderdaad elke keer een foutmelding.
Hoe staat het daar? Hier nog niks ontvangen.sanniep9 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:49:
Hier bij twee personen in familie ook bonus nog niet binnen, vrijdagmiddag een order geplaatst.
Geduld is een schone zaak. 😊
Geduld is een schone zaak. 😊
Hier ook nog niks. Ik denk dat ze zich een beetje verkeken hebben op het enthousiasme voor gratis geld van die HollandersMrk87 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:13:
[...]
Hoe staat het daar? Hier nog niks ontvangen.

Email gehad (week na aanmelden) dat m'n ID niet geaccepteerd is. Opnieuw gestuurd. Zal wel nog een week gaan duren
Zou dat het zijn? heb die bonus ook nog niet binnen.. In de actie voorwaarden staat wel dat Flatex zich voorbehoudt, dat ze elk moment met de bonus kunnen stoppen.
Als ze dat gedaan hebben, dan had ik het wel netjes gevonden als die banner van de site gehaald was.
Overigens heb ik voor 35 euro ING gekocht, dat steeg een beetje, en daalt weer een beetje.. Nog steeds geen miljonair..
Als ze dat gedaan hebben, dan had ik het wel netjes gevonden als die banner van de site gehaald was.
Overigens heb ik voor 35 euro ING gekocht, dat steeg een beetje, en daalt weer een beetje.. Nog steeds geen miljonair..
Bij mensen die lang op hun wachtwoord wachten, ik had een zwart-wit kopie van mijn ID gestuurd deze werd niet geaccepteerd. Enkel kleurenkopie wordt in behandeling genomen. Ik kreeg de tip van de klantenservice om te bellen i.p.v. te mailen.
V-Strom 650
Ik probeerde mij meerdere malen te registreren via de website. Maar iedere keer kwam er geen verificatie-SMS binnen. Zojuist de klantenservice gebeld en zij vertelde dat er een probleem is bij klanten van Tele2. Klanten van Tele2 kunnen geen SMS'jes ontvangen van Flatex. Verklaart mogelijk waarom sommige anderen ook nog geen SMS hebben ontvangen. De medewerker kon niks voor mij doen.
Op het pepper-forum staat zojuist een bericht van Johansson86:
"Net gebeld met Flatex. Ze zijn gestopt met bonus van €100, wordt later vandaag of vanavond aangepast op website."
Geen idee of het waar is en hoe Flatex omgaat met de klanten die zich tot nu toe hebben aangemeld.
"Net gebeld met Flatex. Ze zijn gestopt met bonus van €100, wordt later vandaag of vanavond aangepast op website."
Geen idee of het waar is en hoe Flatex omgaat met de klanten die zich tot nu toe hebben aangemeld.
Ik denk niet dat ze met terugwerkende kracht kunnen stoppen. Immers, het aandeel is gekocht terwijl de aanbieding nog op de site stond.sanniep9 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:55:
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
De voorwaarden lijken mij duidelijk op dat punt:
Voor de eenmalige welkomstbonus ten bedrage van 100 EUR moeten nieuwe klanten vanaf 22.07.2019 een aanvraag hebben ingediend voor de opening van een beleggersrekening bij Flatex NL en vóór 30.09.2019 een transactie hebben uitgevoerd. De betaling van de eenmalige welkomstbonus vindt plaats op de dag na de eerste transactie op de Flatex NL rekening van de klant.
Vorige week een account aangemaakt en gisteren de eerste order geplaatst. Ben benieuwd of ik de 100 euro nog krijgU123456 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:03:
[...]
Ook vorige week een account gemaakt en vandaag eerste order geplaatst. Ben benieuwd. Wel net mijn aandeel ING weer verkocht met 2 cent winst
en aanvullend:U123456 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:03:
[...]
Iedereen die een rekening al geopend heeft, heeft recht op de bonus.Flatex kan deze voorwaarden en/of de onderliggende marketingcampagne wijzigen, verlengen of beëindigen. Een dergelijke wijziging, verlenging of beëindiging doet geen afbreuk aan de rechten van klanten die op dat moment met succes een beleggersrekening bij Flatex hebben geopend.
Ik heb vrijdag dus eerste transactie gedaan en nog geen bonus. Dus ze voldoen sowieso niet meer aan hun eigen voorwaarden. Het zou uiteraard netjes zijn als ze iedereen die een transactie heeft gedaan voordat ze de aanbieding van de site halen, nog uitbetalen. De kans dat iemand voor 100 euro naar de rechter stapt, is echter niet bijster groot. Ze zullen voor zichzelf heus wel een ontsnappingsroute hebben opgenomen in de voorwaarden als de toeloop te massaal is.U123456 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:03:
[...]
Hoe dit gaat aflopen
Had zelf inderdaad vanmorgen al een mailtje naar ze gestuurd dat ik aan de voorwaarden van de actie voldaan heb en Flatex niet. nog geen reactie op.
edit: auto reply:
Had zelf inderdaad vanmorgen al een mailtje naar ze gestuurd dat ik aan de voorwaarden van de actie voldaan heb en Flatex niet. nog geen reactie op.
edit: auto reply:
<verhaal>
Wel kunnen we hierbij al een antwoord geven op de meest gestelde vragen:
Wanneer krijg ik mijn welkomstbonus?
Uw welkomstbonus wordt zo snel mogelijk overgemaakt na uw eerste transactie. Omdat we dit in batches doen, kan er een aantal dagen overheen gaan. Wij vragen u dus even geduld te hebben en pas na een week eventueel contact op te nemen.
<verhaal>
[ Voor 109% gewijzigd door Mrk87 op 20-08-2019 14:17 ]
Ze hebben vast ook ergens een regeltje staan dat ze altijd het recht voorbehouden om vroegtijdig de actie te stoppen.
Lijkt me toch wel dat reeds aangemelde accounts, die ook nog eens aan de voorwaarden voldoen van het aankopen van een aandeel, er nog wel aanspraak maken op de bonus.
Maar dat is ook een beetje praten voor eigen parochie, want ik heb afgelopen vrijdag een aandeel gekocht en heb nog geen bonus ontvangen
Oh en mocht ik die niet krijgen, dan is het jammer maar helaas. Kan me daar niet druk om maken, maar de spreekwoordelijke wereld zal bij veel mensen dan wel ontploffen
Lijkt me toch wel dat reeds aangemelde accounts, die ook nog eens aan de voorwaarden voldoen van het aankopen van een aandeel, er nog wel aanspraak maken op de bonus.
Maar dat is ook een beetje praten voor eigen parochie, want ik heb afgelopen vrijdag een aandeel gekocht en heb nog geen bonus ontvangen
Oh en mocht ik die niet krijgen, dan is het jammer maar helaas. Kan me daar niet druk om maken, maar de spreekwoordelijke wereld zal bij veel mensen dan wel ontploffen
Heb eindelijk reactie gehad, het was inderdaad het ene lijntje doorgestreept op mijn paspoort wat het probleem was. Ze willen niks doorgestreept hebben. Nou dan straks thuis maar een nieuwe poging doen en opnieuw opsturen.
Mijn aanvraag is ook afgekeurd op legitimatie. Hoe stuur je deze opnieuw op? Moet je deze als bijlage meesturen in de mail naar support?
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018
Ik heb vorige week vrijdag ochtend gekocht en ook nog niets gezien. Krijg wel af en toe een melding dat de transactie nog niet volledig verwerkt is maar het aandeel staat wel al in de portefeuille.
Dat is mijn gok ja. Ik ga het nu proberen dus ik merk het vanzelf wel.Mitssz schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:15:
Mijn aanvraag is ook afgekeurd op legitimatie. Hoe stuur je deze opnieuw op? Moet je deze als bijlage meesturen in de mail naar support?
dat blijkt getroll te zijn, wel gaat de uitbetaling iets langzamer en in batches aldus andere reacties daar:sanniep9 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:55:
De actie is niet gesloten. Er staat wel een fout in de voorwaarde volgens de dame aan de telefoon. Het is niet zo dat je de €100,- binnen 24 uur op je rekening gestort krijgt. Je komt binnen 24 uur op een lijst na je eerst belegging. Dan duurt het vervolgens 3 tot 4 werkdagen alvorens je de €100,- krijgt.
Yep, dat is getroll.sambalbaj schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:56:
[...]
dat blijkt getroll te zijn, wel gaat de uitbetaling iets langzamer en in batches aldus andere reacties daar:
[...]
Heb zelf telefonisch contact gehad met Flatex en inderdaad, de volgende batch zal rond donderdag/vrijdag uitgevoerd worden.
Hoop ik dan maar
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb gisteren mijn eerste aandeel gekocht, dus nu even wachten op de 100 euro bonus. Kan ik nog wat meer kopen.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Mijn 100 euro bonus is zojuist gestort. Het aandeel ING dat ik gisteren heb gekocht staat ook nog eens 0,86% in de plus
Hier ook de 100 euro ontvangen :-)Ypho schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:03:
Mijn 100 euro bonus is zojuist gestort. Het aandeel ING dat ik gisteren heb gekocht staat ook nog eens 0,86% in de plus
Bij mij ging dat vrijwel instant.Danielson schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:14:
Ik wil eigenlijk aandelen Heijmans kopen, maar hiervoor moet je in categorie E zitten, kan ik zo switchen van D naar E of duurt dat even?
Je klikt een paar dingetjes aan, dat je je bewust bent van de extra risico's...
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Heb ik nu ook gedaan, ben benieuwdSmurfLink schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:17:
[...]
Dat is mijn gok ja. Ik ga het nu proberen dus ik merk het vanzelf wel.
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018
Anoniem: 710428
In de voorwaarden staat dat maar 1 persoon per adres mag?Homeland schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:22:
[...]
Hier 2x dezelfde (gedeelde) rekening gebruikt en 2x het bedrag ontvangen en naar onze rekening geboekt. Werkt dus perfect.
Hier werkte het toch met 2 personen en bij ouders en broer+vriendin werkte dit ook zonder problemen.Anoniem: 710428 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:54:
[...]
In de voorwaarden staat dat maar 1 persoon per adres mag?
Anoniem: 710428 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:54:
[...]
In de voorwaarden staat dat maar 1 persoon per adres mag?
FAQ:
Q: Hoe vaak kan ik meedoen?
A: Je gebruikt je persoonsgegevens, dus maximaal één keer per persoon (maakt niet uit welk adres en of het je partner is)
Float like a butterfly, sting like a bee.
idemSlurf1 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:22:
Hier ook de €100 ontvangen na op maandag mijn eerste aandeel te hebben gekocht.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Toch weer wat extra biertjes in Luxemburg straks als dit doorgaat.
Hoop dat je ze niet gekocht hebt, ondanks de positieve cijfers zijn ze vandaag toch bijna 4% gezakt...Danielson schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:14:
Ik wil eigenlijk aandelen Heijmans kopen, maar hiervoor moet je in categorie E zitten, kan ik zo switchen van D naar E of duurt dat even?
Qua toekomst perspectief (als je lekker met rust kunt laten) is het wel een kansrijk aandeel
Zojuist de 100 euro bonus ontvangen, en meteen uitgecashed.
De site werkt gewoon niet chill ... dan maar €0,50 bij de giro betalen .....
De site werkt gewoon niet chill ... dan maar €0,50 bij de giro betalen .....
Ik kom uit de crypto wereld, dus 4% doet me niets!BastaRhymez schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:41:
[...]
Hoop dat je ze niet gekocht hebt, ondanks de positieve cijfers zijn ze vandaag toch bijna 4% gezakt...
Qua toekomst perspectief (als je lekker met rust kunt laten) is het wel een kansrijk aandeel
Anoniem: 1240358
Dat is wel het leuke aan dat gratis geld inderdaad. Ik zag Aston Martin, mooi merk, staat laag. 5 aandelen gekocht. Spannend met de Brexit. Blijkt later dat ze op het randje van faillisement staan maar ik sta nu toch een paar % in de plusGumball schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:02:
100 euro ontvangen en direct, zonder logica op de gok 28 aegon aandelen gekocht
100 eu zojuist ontvangen.
Initiele order had ik vrijdag j.l. uitgevoerd.
Initiele order had ik vrijdag j.l. uitgevoerd.
Ik heb aan het begin van de middag het geprobeerd rond 12:30, en net weer rond 16:00, maar ik krijg maar niet die eerste bevestigings sms. Ligt het aan mij of lukt het anderen ook niet momenteel?
Iedereen zit hier met winst.... ik zit hier met een aantal ING aandelen die al meer dan een week bij mij in de min staan 😟
Die website is wel erg traag met het uploaden van m’n ID.
File is nog geen mb groot.
File is nog geen mb groot.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Lol ik heb er 16cent aan verdiendgrote_oever schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 17:59:
Iedereen zit hier met winst.... ik zit hier met een aantal ING aandelen die al meer dan een week bij mij in de min staan 😟
Float like a butterfly, sting like a bee.
Eergisteren geld over gemaakt maar nog geen sms ontvangen. Hoe lang kan dit duren?
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Bij mij duurde het 2 dagen. Je zou hem dus ergens vandaag ontvangen of anders morgenVideopac schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 18:32:
Eergisteren geld over gemaakt maar nog geen sms ontvangen. Hoe lang kan dit duren?
Ik wacht ook al sinds afgelopen vrijdag. Beveiligings code al wel ontvangen, maar nog niet mijn tijdelijke wachtwoord ontvangen.Videopac schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 18:32:
100 euro is vandaag ook bij mij gestort. Het hele proces heeft al met al een kleine week geduurd bij mij. Nu mijzelf maar eens wat meer gaan verdiepen in beleggen.
Hier ook de bonus binnen! Mooi hoor,€ 75,- opgenomen, die gaat in de crypto's, de andere 25 laat ik nog even staan om eens iets van te kopen. Weet nog niet wat, ik ga even neuzen.
Moet je BSN eigenlijk zichtbaar zijn op de kopie voor Flatex? Weet iemand dat
Ik las dat iemand zijn BSN had doorgestreept op het kopie van zijn ID en dat hij werd goedgekeurd, maar bij iemand anders hier was dat juist weer een probleem.Crasheeee schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 22:04:
Je kunt het proberen, maar realiseer je dat als het wel een probleem is dat ze niks van zich laten horen en je dan zelf contact met ze moet opnemen.
Gezien de andere verhalen die er zijn loop je dan mogelijk, nadat je alles hebt gegeven wat ze willen hebben, opnieuw vertraging op om één of andere reden waarop je wederom contact met ze moet opnemen.
Ik zou dus gewoon van het BSN afblijven maar wel even een watermerk erin laten zetten met de kopieid app of soortgelijk.
In vino veritas, in aqua sanitas
Ze doen heel erg moeilijk over watermerken en het strepen. Op zich heeft een bank dat recht, maar het voelde voor mij sterk oncomfortabel.
Ik heb mijn paspoort zonder iets door te strepen maar met een watermerk opgestuurd... Dit is gewoon geaccepteerd.
Hier ook de tekst KOPIE achter mekaar met transparantie over het paspoort heen gezet, 3 regels, was geen probleem.Boudewijn schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 01:02:
Ze doen heel erg moeilijk over watermerken en het strepen. Op zich heeft een bank dat recht, maar het voelde voor mij sterk oncomfortabel.
Ik heb mijn lengte doorgestreept en werd afgekeurd met als commentaar dat er NIKS doorgestreept mocht zijn... geen reactie nog gehad op de 2e versie.Crasheeee schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 22:04:
Wel typisch dat ik alleen de keuze kreeg om via IDnow een videolegitimatie te doen en niet via upload van een legitimatiebewijs. Na de eerste stap 47 uur geleden is legitimatie vanochtend eindelijk gelukt. 10 minuten daarna ontving ik een SMS-toegangscode om te kunnen inloggen en te kunnen handelen.
[ Voor 7% gewijzigd door U123456 op 22-08-2019 10:12 ]
Ik heb een SMS ontvangen voor toegang, heb meteen een transactie uitgevoerd.
Hoelang duurt het meestal voordat je 100,- bonus bijgeschreven krijgt op Flatex?
Hoelang duurt het meestal voordat je 100,- bonus bijgeschreven krijgt op Flatex?
Reken maar op 2 a 3 werkdageng00gle schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:37:
Ik heb een SMS ontvangen voor toegang, heb meteen een transactie uitgevoerd.
Ach dan kom je er een stuk sneller in dan ikU123456 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 08:49:
Wel typisch dat ik alleen de keuze kreeg om via IDnow een videolegitimatie te doen en niet via upload van een legitimatiebewijs. Na de eerste stap 47 uur geleden is legitimatie vanochtend eindelijk gelukt. 10 minuten daarna ontving ik een SMS-toegangscode om te kunnen inloggen en te kunnen handelen.
Dat IDNow is echt een regelrechte drama...SmurfLink schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 10:16:
[...]
Ach dan kom je er een stuk sneller in dan ikik ben al ruim een week bezig.
Tip: Connect, wacht 5 minuten, geen contact? Disconnect en connect opnieuw.. Weer 5 minuten.. Je hebt dan best snel iemand te pakken.
Is echt een uitgebreid proces met stappen dat ik denk, what the actual f.. maar werkt wel prima verder.. gelijk daarna was ik geactiveerd eigenlijk. Gisteren het geld ontvangen, uitbetaald en vandaag op de rekening
wat doen jullie met je flatex account nadat je de 100 euro hebt gekregen?
Gewoon opzeggen of lekker bewaren?
Zou zo'n Flatex rekening niet heel handig zijn wanneer NL banken t.z.t. bewaargeld of negatieve rente gaan rekenen? Gewoon om wat geld te stallen en er eventueel een beetje mee te handelen?Aggressor schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:17:
Gaat natuurlijk alleen maar op zolang Flatex dat ook niet gaat doen
[ Voor 8% gewijzigd door U123456 op 22-08-2019 11:28 ]
Ik ga het gewoon gebruiken zoals het bedoelt is, het is een veilige manier om eens wat te doen met aandelen.Aggressor schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:17:
Heb een klein beetje spaargeld erop gezet (rente levert toch niks op), en tot een verlies van EUR100,- ga ik er lekker mee spelen.
Maak ik EUR100,- verlies dan stop ik er mee en boek ik het geld terug naar mijn spaarrekening.
https://wren.co/join/Devian
Ik heb er zelf €15,- opgezet.
Dat samen met de €100,- gebruik ik nu ook inderdaad om mee te experimenteren.
En dan verdeeld over verschillende mogelijkheden / risico's.
Zo heb nog ongeveer €30 over op het moment, waarmee ik naar de hogere risicozaken zoals turbo's wil gaan kijken.
Dat samen met de €100,- gebruik ik nu ook inderdaad om mee te experimenteren.
En dan verdeeld over verschillende mogelijkheden / risico's.
Zo heb nog ongeveer €30 over op het moment, waarmee ik naar de hogere risicozaken zoals turbo's wil gaan kijken.
Taru tossing moet een olympische sport worden
Zit al sinds gisteren te wachten om met dat IDnow er door heen te komen. En ben er 1x doorheen gekomen, maar toen hoorde ik de andere partij niet. bummer systeem.!
Webshop: YourWizBlog - LG Therma V WiFi module
Ik ben nog steeds benieuwd naar personen die het opgezegd hebben. Op pepper lees ik wat reacties, maar weinig mensen die echt zeggen dat ze het opgezegd hebben.Aggressor schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:17:
Dus ben echt benieuwd: Wie heeft de rekening al opgezegd?
Ik zou de volgende keer ook de datum erop zetten en voor wie het is ( Flatex )kipusoep schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 08:17:
[...]
Hier ook de tekst KOPIE achter mekaar met transparantie over het paspoort heen gezet, 3 regels, was geen probleem.
Je zet deze dingen er namelijk op om te voorkomen dat mocht je kopie van je id gelekt worden, dat anderen hier niks mee kunnen en je weet wie gelekt heeft.
Met enkel '' kopie '' erop kunnen kwaadwillenden het alsnog gebruiken bij elke andere willekeurige bank of bedrijf/instelling die om een kopie van een id vragen.
In vino veritas, in aqua sanitas
Ik ken iemand die al bijna twee weken geleden een opzegging per mail gestuurd heeft en nog steeds geen antwoord heeft ontvangen. Ook na herhalende verzending nog niet.grote_oever schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:45:
[...]
Ik ben nog steeds benieuwd naar personen die het opgezegd hebben. Op pepper lees ik wat reacties, maar weinig mensen die echt zeggen dat ze het opgezegd hebben.
Dus ben echt benieuwd: Wie heeft de rekening al opgezegd?
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Ja ben ook benieuwd naar mensen die hebben opgezegd. Er is nergens informatie daarover op hun website te vinden.. Lijkt me toch wel verplicht om te vermelden.,
Als ze moeilijk doen kan je altijd nog met de AVG wapperen die in de EU is ingevoerd en het recht op vergetelheid + bewijs toepassen..
Als ze moeilijk doen kan je altijd nog met de AVG wapperen die in de EU is ingevoerd en het recht op vergetelheid + bewijs toepassen..
[ Voor 30% gewijzigd door Tweakez op 22-08-2019 11:59 ]
Dit topic is gesloten.