Anoniem: 710428

Tweakez schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:56:
Ja ben ook benieuwd naar mensen die hebben opgezegd. Er is nergens informatie daarover op hun website te vinden.. Lijkt me toch wel verplicht om te vermelden.,

Als ze moeilijk doen kan je altijd nog met de AVG wapperen die in de EU is ingevoerd en het recht op vergetelheid + bewijs toepassen.. :+
Daarom geven ze 'gratis' 100 euro weg he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:28
Tweakez schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:56:
Ja ben ook benieuwd naar mensen die hebben opgezegd. Er is nergens informatie daarover op hun website te vinden.. Lijkt me toch wel verplicht om te vermelden.,

Als ze moeilijk doen kan je altijd nog met de AVG wapperen die in de EU is ingevoerd en het recht op vergetelheid + bewijs toepassen.. :+
Is gewoon te vinden hoor:
Opzegging
17. Opzeggingsrecht van de Klant

(1) Opzeggingsrecht op enig tijdstip
De Klant kan de relatie geheel of gedeeltelijk te allen tijde en zonder inachtneming van
een opzegtermijn opzeggen, tenzij de Bank en de Klant een bepaalde opzegtermijn of
afwijkende opzeggingsvoorwaarden zijn overeengekomen. Opzegging dient schriftelijk
plaats te vinden.

(2) Opzegging om zwaarwegende redenen
Indien ten aanzien van een relatie een bepaalde looptijd of een afwijkende
opzeggingsregeling is overeengekomen, dan kan onmiddellijke opzegging slechts
geschieden indien sprake is van een zwaarwegende reden, waardoor van de Klant niet
kan worden gevergd dat hij de relatie voortzet, zelfs niet indien dit de gerechtvaardigde
belangen van de Bank zou dienen.

(3) Wettelijke opzeggingsrechten
De wettelijke opzeggingsrechten van de Klant gelden onverkort

https://wren.co/join/Devian

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Devian schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:01:
[...]

Is gewoon te vinden hoor:

[...]
Maargoed dat "schriftelijk" ook per e-mail is:

https://ictrecht.nl/2011/10/06/opzeggen-per-mail-is-legaal/

Wetje van Dam:

Op grond van de Wet Van Dam wordt per 1 december het wettelijk toegestaan om op te zeggen via hetzelfde kanaal als waarop de overeenkomst is aangegaan. Als u dus per mail een contract kunt sluiten, moet u ook via dat kanaal kunnen opzeggen. Eisen dat men schriftelijk moet opzeggen, is dan verboden.

[ Voor 36% gewijzigd door Tweakez op 22-08-2019 12:04 ]

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:56
Maar dan zou het wel fijn zijn als ze die emails ook daadwerkelijk in behandeling nemen ;)

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

• Tweakez
  • Niet online
Panzer_V schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:04:
[...]

Maar dan zou het wel fijn zijn als ze die emails ook daadwerkelijk in behandeling nemen ;)
'Klopt, alleen daar meot je een ultimatum aan stellen, 14 dagen bijvoorbeeld en anders in gebreke stellen.. _/-\o_

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 15:18
JohanNL schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:46:
[...]

Ik zou de volgende keer ook de datum erop zetten en voor wie het is ( Flatex )
Je zet deze dingen er namelijk op om te voorkomen dat mocht je kopie van je id gelekt worden, dat anderen hier niks mee kunnen en je weet wie gelekt heeft.
Met enkel '' kopie '' erop kunnen kwaadwillenden het alsnog gebruiken bij elke andere willekeurige bank of bedrijf/instelling die om een kopie van een id vragen.
Is ook zo, thanks voor de tip!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Anoniem: 604938

Mooi volk zijn we ook. 100 euro beuren met een actie, mail sturen dat ze rekening moeten opzeggen en als ze niet snel genoeg reageren omdat ze nog steeds druk wachtwoorden aan het uitdelen zijn dan stellen we ze gewoon in gebreke. })

Begrijpelijk, goed recht, doe het zelf ook, maar als je het zo neer zet is het wel absurd.

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:38
Voor diegene die een tweede account hebben aangemaakt voor b.v. hun vrouw, hebben jullie dezelfde bankrekening gebruikt?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:28
Ik ben zobieso niet zo van het misbruik maken van acties....met als resultaat dat dit soort acties in het vervolg niet meer gedaan worden.

Dus denk gewoon in de geest van de intentie van de actie, en maak er geen misbruik van. Speel lekker voor die EUR100,- rond...koop aandelen AMD...kijk wat er gebeurt...en als je het verbratst hebt zeg dan gewoon weer netjes op.

Hetzelfde heb ik met die moraalridders die "onbeperkt 4g data" letterlijk nemen willen en de sim in een router stoppen en hun hele huishouden van internet voorzien incl de 3 netflix tv's van de kinderen...en wij met ons alles weer klagen vervolgens als de providers stoppen met "onbeperkt"...
Danielson schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:30:
Voor diegene die een tweede account hebben aangemaakt voor b.v. hun vrouw, hebben jullie dezelfde bankrekening gebruikt?
Haar eigen bankrekening.

[ Voor 16% gewijzigd door Devian op 22-08-2019 12:33 ]

https://wren.co/join/Devian

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 19:45
Zojuist ook geprobeerd, ben erg benieuwd.
ik ben inmiddels aangekomen bij het wachten op t wachtwoord.

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19:46
Order transacties van nu (22-8) krijgen een andere datum (26-8) als valutadatum. Iets om rekening mee te houden voordat je geld van de Flatex rekening haalt? Een terugboeking (van 1 cent) naar de eigen bankrekening krjgt namelijk wel vandaag (22-8) als valutadatum ....

[ Voor 28% gewijzigd door U123456 op 22-08-2019 12:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Anoniem: 604938 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:26:
Mooi volk zijn we ook. 100 euro beuren met een actie, mail sturen dat ze rekening moeten opzeggen en als ze niet snel genoeg reageren omdat ze nog steeds druk wachtwoorden aan het uitdelen zijn dan stellen we ze gewoon in gebreke. })

Begrijpelijk, goed recht, doe het zelf ook, maar als je het zo neer zet is het wel absurd.
Ik ging nogal stuk om je reactie hahahaha.. bijna verslikt in een stukkie brood _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:10
Panzer_V schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:51:
[...]

Ik ken iemand die al bijna twee weken geleden een opzegging per mail gestuurd heeft en nog steeds geen antwoord heeft ontvangen. Ook na herhalende verzending nog niet.
Hier was ik dus al een beetje bang voor. Dat het opzeggen een ellendig langdurend traject wordt. Maar goed, misschien dat iemand hier wel goede ervaringen in heeft. Want zoals ik nu zie heeft Flatex er behoorlijk wat slapende klanten bij. Mensen die geregistreerd hebben, 1 aandeel gekocht, 100 euro van de rekening af getrokken en vervolgens de rekening laten staan.

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
grote_oever schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:52:
[...]

Hier was ik dus al een beetje bang voor. Dat het opzeggen een ellendig langdurend traject wordt. Maar goed, misschien dat iemand hier wel goede ervaringen in heeft. Want zoals ik nu zie heeft Flatex er behoorlijk wat slapende klanten bij. Mensen die geregistreerd hebben, 1 aandeel gekocht, 100 euro van de rekening af getrokken en vervolgens de rekening laten staan.
Al zou je dat doen, wat is hiervan "eventueel" het probleem?

• Tweakez
  • Niet online
g00gle schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:53:
[...]

Ik heb 100 euro gekregen voor mijn persoonsgegevens, nu wil ik mijn persoonsgegevens terug :+

• g00gle
  • Nu online
Tweakez schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:54:
[...]

Ik heb 100 euro gekregen voor mijn persoonsgegevens, nu wil ik mijn persoonsgegevens terug :+
Het is toch algemeen bekend dat ze 7 jaar je data bewaren? Ook al hef je je rekening bij hun op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Tweakez schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:54:
[...]

Dan heb je sowieso pech want die moeten ze 7 jaar bewaren.

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Tweakez schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 10:51:
[...]

Dat IDNow is echt een regelrechte drama...
Tip: Connect, wacht 5 minuten, geen contact? Disconnect en connect opnieuw.. Weer 5 minuten.. Je hebt dan best snel iemand te pakken.

Is echt een uitgebreid proces met stappen dat ik denk, what the actual f.. maar werkt wel prima verder.. gelijk daarna was ik geactiveerd eigenlijk. Gisteren het geld ontvangen, uitbetaald en vandaag op de rekening :+ thanks Flatex.
Tja ik heb dus m'n ID opgestuurd. Niks gehoord. In 't weekend gemaild over hoe en wat. Dinsdag mail gekregen dat m'n ID niet doorgestreept mag zijn, nieuwe opgestuurd, niks meer gehoord sindsdien. Zou willen dat ik dat IDNow had gedaan. :P

I have stability. The ability to stab.

• grote_oever
g00gle schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:53:
[...]

Ik zeg niet dat het een probleem is, maar als je ergens aan begint wil je er toch ook op een gegeven moment van af. Een slapende bankrekening, waar je 7% rente betaald als je in de min komt te staan, is voor vele niet echt prettig. En persoonlijk vind ik wel dat ze heel erg vaag doen over het opzeggen. Er wordt zeer weinig vermeld over het opzeggen en kennelijk is het dus ook wat lastiger dan een mailtje sturen.

Persoonlijk snap ik de ophef niet m.b.t. persoonsgegevens. Iemand die belegt en meerdere rekeningen hiervoor heeft is het gewoon normale gang van zaken dat je een identificatie opstuurt.

• Panzer_V
grote_oever schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:59:
[...]

Ik zeg niet dat het een probleem is, maar als je ergens aan begint wil je er toch ook op een gegeven moment van af. Een slapende bankrekening, waar je 7% rente betaald als je in de min komt te staan, is voor vele niet echt prettig. En persoonlijk vind ik wel dat ze heel erg vaag doen over het opzeggen. Er wordt zeer weinig vermeld over het opzeggen en kennelijk is het dus ook wat lastiger dan een mailtje sturen.

Persoonlijk snap ik de ophef niet m.b.t. persoonsgegevens. Iemand die belegt en meerdere rekeningen hiervoor heeft is het gewoon normale gang van zaken dat je een identificatie opstuurt.
Kijk je op de Duitstalige website dan staat er onder "formulieren" een apart formulier om mee op te zeggen (voor Duitse klanten dat is). Op de Nederlandstalige website ontbreekt dit formulier.

Dat maakt het allemaal wat lastiger.

Ik denk dat hier de volgende dingen mis gaan.

1) Men wilde agressief de NL markt op en heeft niet goed doordacht hoe de NL mentaliteit in elkaar steekt;
2) Dit uit zich in het feit dat men geen voorwaarden heeft verbonden aan de €100 zoals NL brokers wel doen (bijvoorbeeld minimaal x maanden laten staan, uitbetalen na x maanden);
3) Men heeft geen proces ingericht om de bankrekeningen weer te kunnen sluiten.

Kortom, dit zou wel eens een Icesave staartje kunnen gaan krijgen.....

ps....zou de marketeer die achter deze actie zit straks nog bij ze werken.... >:)

• g00gle
  • Nu online
Panzer_V schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:04:
[...]

Kijk je op de Duitstalige website dan staat er onder "formulieren" een apart formulier om mee op te zeggen (voor Duitse klanten dat is). Op de Nederlandstalige website ontbreekt dit formulier.

1) Men wilde agressief de NL markt op en heeft niet goed doordacht hoe de NL mentaliteit in elkaar steekt;
2) Dit uit zich in het feit dat men geen voorwaarden heeft verbonden aan de €100 zoals NL brokers wel doen (bijvoorbeeld minimaal x maanden laten staan, uitbetalen na x maanden);

ps....zou de marketeer die achter deze actie zit straks nog bij ze werken.... >:)
Oow ik zou voorlopig bij deze partij niet veel geld neerzetten, ik vind het wel leuk om met die 100,- te gaan "spelen". Maar meer als dat zal het niet worden denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[...]

Dat zou leuk zijn. Kan ik mijn kleinkinderen vertellen dat ik een rekening had bij Flatex toen het ten onder ging.

Het zijn wel Icesave praktijken inderdaad. Mensen geld geven om bij jou te komen beleggen en met 0% transactiekosten schermen.

• grote_oever
[...]

Nu we er over hebben komen we al gauw in aluminium hoedjes verhaal, want ze kunnen de actie op elk moment stoppen en toch doen ze het niet. Er is gewoon een Nederlander verantwoordelijk voor het Nederlandse gedeelte, namelijk Jeroen Sonsma.

Men heeft dus wel een proces ingericht om de bankrekening te kunnen sluiten in duitsland. Als je belt naar hun wordt gezegd dat je op kan zeggen via de mail.

• Panzer_V
grote_oever schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:17:
[...]

Men heeft dus wel een proces ingericht om de bankrekening te kunnen sluiten in duitsland. Als je belt naar hun wordt gezegd dat je op kan zeggen via de mail.
En om het cirkeltje dan weer rond te maken.....schijnbaar reageren ze niet op mails om de rekening op te zeggen of hebben ze het zo druk dat mail na twee weken nog onbeantwoord blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Icesave was een probleem voor de mensen die er geld hadden staan. Het punt is hier juist dat je het geld er vanaf kan halen en er dus geen risico meer bij die partij ligt.
Nu heb ik er wel 1 aandeel laten staan, maar zelfs als Flatex failliet zou gaan of iets dergelijks, ben ik nog altijd blij met de 80 euro die (op dit moment) op m'n eigen rekening staat :+
Wie weet boek ik wel weer wat terug als we een stukje recessie door zijn.

Bovendien valt het allemaal onder Duitse wetgeving en is de boel tot 100k gedekt als ik het allemaal goed begrijp...
Great minds think alike? :+

[ Voor 21% gewijzigd door Richh op 22-08-2019 17:14 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Tweakez
  • Niet online
Zoooo, men zei dat de terugkoppeling nog wel meeviel vanuit FlateX maar heb letterlijk vanmiddag een formele brief per e-mail verstuurd en heb nu zojuist (3 uurtjes later ongeveer) deze e-mail terug ontvangen:

Terugkoppeling FlateX

We shall see, we shall see..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
Richh schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 17:13:
Icesave was een probleem voor de mensen die er geld hadden staan. Het punt is hier juist dat je het geld er vanaf kan halen en er dus geen risico meer bij die partij ligt.
Nu heb ik er wel 1 aandeel laten staan, maar zelfs als Flatex failliet zou gaan of iets dergelijks, ben ik nog altijd blij met de 80 euro die (op dit moment) op m'n eigen rekening staat :+
Wie weet boek ik wel weer wat terug als we een stukje recessie door zijn.

Bovendien valt het allemaal onder Duitse wetgeving en is de boel tot 100k gedekt als ik het allemaal goed begrijp...

[...]

Great minds think alike? :+
Ik hoop toch niet dat iemand bij deze actie zn halve hypotheek erop gezet heeft 😀 meeste mensen zulle uiterlijk 20 euro verliezen.

• roviaro
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:27
Vorige week aangevraagd, afgelopen weekend aandeeltje gekocht en vandaag de 100 euro erbij. Deel naar mijn rekening geboekt en met de rest wat spelen.

Kwam deze ook nog tegen: flexbeleggen.nl, met 25 euro welkomstbonus. Heb er nog weinig over gevonden verder aan ervaringen.

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09-06 11:10
roviaro schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 18:22:
Kwam deze ook nog tegen: flexbeleggen.nl, met 25 euro welkomstbonus. Heb er nog weinig over gevonden verder aan ervaringen.
Op de een of andere manier heb ik toch wat meer vertrouwen in Flatex, die onder het Duits garantiestelstel tot 100.000 euro valt, als dat flexbeleggen, die blijkbaar geregistreerd is op Cyprus.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:10
Zo alles ingesteld maar, ik krijg nu steeds onderstaande foutmelding als ik een order wil plaatsen:

U hebt geen machtiging om een order aan te maken.

geld staat al op mijn account

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik ben toch benieuwd naar wat uiteindelijk het resultaat gaat zijn voor deze club, zeg over een jaar ofzo. Heb een serie collega's die met brede grijns zitten wachten tot ik moet opbiechten dat het een scam was, maar 'just in case' am aan 't nalezen zijn hoe ze zelf een account kunnen aanmaken :)

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09-06 11:10
Bundin schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 19:00:
Ik ben toch benieuwd naar wat uiteindelijk het resultaat gaat zijn voor deze club, zeg over een jaar ofzo. Heb een serie collega's die met brede grijns zitten wachten tot ik moet opbiechten dat het een scam was, maar 'just in case' am aan 't nalezen zijn hoe ze zelf een account kunnen aanmaken :)
Bij ons op het werk: In het geval van Icesave en DSB-Bank... Zijn we ruim geweest met voorschotten. Ik ben zelf nog de boot in gegaan met de DSB-bank, met een slapende spaarrekening met 39 cent er op. Ik vond het de moeite/kosten van de postzegel niet eens waard >:)

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Ik had bij het aanmelden 1 euro gestort, deze stond er binnen no time op maar bleek toch erg weinig om iets mee te kopen.
Gistermiddag 4 euro extra overgemaakt om dit aan te vullen. Deze staan er nog niet op, iemand ervaring met de tijd die hier overheen gaat?

Inmiddels gelukt.

waar vind ik in godsnaam een aandeel voor 5 euro 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door bakkie1985 op 23-08-2019 09:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

bk1985 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 07:56:
Ik had bij het aanmelden 1 euro gestort, deze stond er binnen no time op maar bleek toch erg weinig om iets mee te kopen.
Gistermiddag 4 euro extra overgemaakt om dit aan te vullen. Deze staan er nog niet op, iemand ervaring met de tijd die hier overheen gaat?

Inmiddels gelukt.

Ligt aan je risicoprofiel, maar er zijn er al een paar voorbij gekomen zoals KPN, Aegon en nog wat anderen. ik heb ook wat gezocht, maar de meeste stonden dan weer in risicoprofiel E om de een of andere onverklaarbare reden. Inmiddels ook al mijn eerste 0,12ct verlies :o

En nu wachten op de €100

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Ex Nunc schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:28:
[...]

Ligt aan je risicoprofiel, maar er zijn er al een paar voorbij gekomen zoals KPN, Aegon en nog wat anderen. ik heb ook wat gezocht, maar de meeste stonden dan weer in risicoprofiel E om de een of andere onverklaarbare reden. Inmiddels ook al mijn eerste 0,12ct verlies :o

En nu wachten op de €100
Inmiddels wat kunnen kopen, nu afwachten.
klopt het dat het aangekochte niet direct zichtbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:23
bk1985 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:31:
[...]

Inmiddels wat kunnen kopen, nu afwachten.
klopt het dat het aangekochte niet direct zichtbaar is?
Duurt inderdaad even voordat het in de portefeuille komt te staan.

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Bij mij was het binnen een minuut opgenomen in de portefeuille gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Ex Nunc schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:43:
Bij mij was het binnen een minuut opgenomen in de portefeuille gisteren.
Hmm apart, is bij mij al even geleden en ik zie nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moet je per se een aandeel kopen voordat je de 100 eu krijg? Volgens mij niet, maar zat te twijfelen na sommig e ervaringen van collega's en vrienden

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 710428 op 23-08-2019 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Anoniem: 710428 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:16:
Moet je per se een aandeel kopen voordat je de 100 eu krijg? Volgens mij niet, maar zat te twijfelen na sommig e ervaringen van collega's en vrienden
ja je moet een transactie doen, als beloning voor die eerste transactie krijg je € 100,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:00
bk1985 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 07:56:

Inmiddels gelukt.

Moneygram

Wel onverklaarbaar ook risicoprofiel E.

€3 ofzo

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bk1985 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:20:
[...]

ja je moet een transactie doen, als beloning voor die eerste transactie krijg je € 100,-
Oke, hoe kan ik dan geld storten, vanaf bank naar Flatex iban en met omschrijving mijn klantnummer
of het nummer van mijn geldrekening op flatex?

De eerste storting was voor de verificatie en dat was toen klantnummer in de omschrijving, lijk mij dat ik dat nu weer moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Anoniem: 710428 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:28:
[...]

Oke, hoe kan ik dan geld storten, vanaf bank naar Flatex iban en met omschrijving mijn klantnummer
of het nummer van mijn geldrekening op flatex?

De eerste storting was voor de verificatie en dat was toen klantnummer in de omschrijving, lijk mij dat ik dat nu weer moet doen
Correct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
coredalae schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:27:
[...]

Moneygram

Wel onverklaarbaar ook risicoprofiel E.

€3 ofzo
Er bestaat een afwijking in de doelmarkt. De risicoklasse is voor deze actie niet voldoende. (HA_5505017)
Ik heb RK D ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:41
Je kan met risico klasse D een aandeel KPN kopen voor onder de 3 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Flamesz schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:31:
Je kan met risico klasse D een aandeel KPN kopen voor onder de 3 euro.
Gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
Ik heb gisteren het gekochte aandeel vrijwel direct weer verkocht. Vandaag ook hier de 100 euro welkomstbonus binnen. Ik wacht nog even tot maandag totdat de valutadatum is bereikt van de aan- en verkooptransacties voordat ik het tegoed overboek naar mijn N26 betaalrekening:
Belangrijke opmerking bij het saldo
Het vermelde saldo houdt geen rekening met de valutadaum van de boekingen. Dat betekent dat het vermelde bedrag niet noodzakelijk overeenkomt met het daarwerkelijk ter beschikking staande tegoed. Bij tegoeden kunnen daarom interesten voor het gebruik van een geplande of toegestane overschrijding van het minimumsaldo worden aangerekend.

[ Voor 36% gewijzigd door U123456 op 26-08-2019 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
Tweakez schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 17:50:
Zoooo, men zei dat de terugkoppeling nog wel meeviel vanuit FlateX maar heb letterlijk vanmiddag een formele brief per e-mail verstuurd en heb nu zojuist (3 uurtjes later ongeveer) deze e-mail terug ontvangen:

[Afbeelding: Terugkoppeling FlateX]

We shall see, we shall see..
Naar welk mailadres heb jij die brief verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legofanaten
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:04
Ik word continu uit het webfiliaal gegooid met de melding 'U bent automatisch afgemeld'. Meestal meteen na het inloggen, soms na een beetje rondklikken in de portal. Hebben meer mensen hier last van?

edit: lijkt erop dat adblockplus en ghostery wat dwars lagen, maar ook in een andere browser zonder plugins gebeurt het soms blijft gewoon me steeds uitloggen :-( App doet het gelukkig wel

[ Voor 34% gewijzigd door legofanaten op 23-08-2019 13:45 ]

dus...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Nou jongens ,het is een wonder! Ik heb een wachtwoord ontvangen! :P

Morgen maar even de boel uitvogelen en m'n eerste aandeeltje kopen, ben vanavond niet thuis helaas. Huzzah.

For the record, het watermerk van de KopieID app is dus GEEN probleem. Je mag alleen gewoon echt geen streepjes hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouse86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-06 21:54
Eerst ging ik voor de 100 euro.
Maar het systeem is super gebruiksvriendelijk ingericht. Ik heb destijds met Binck (kleine) aandelen gekocht, maar telkens had je een transactie fee. Ik weet niet meer wat toen de kosten zijn, maar nu dus ook echt 0.00 euro voor de aankoop. Alleen bij verkoop klein bedrag dat je betaald zie ik.
Dus misschien blijf ik wel langer en hebben ze me door die 100 euro wel een echt nieuwe klant binnen gehaald :-p

ohja, voor iemand die ene goedkoop aandeel zoekt, met laag risicoprofiel (D), kies dan deze (KAROON ENERGY LTD.) Kost op moment van schrijven 0.80 cent. Hoef je dus niet meer dan een euro op je rekening te storen.

Webshop: YourWizBlog - LG Therma V WiFi module

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConQuestador
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:15
Naar aanleiding van dit topic woensdagavond ook maar even aangemeld.

Inmiddels de 100 euro al ontvangen, en maar in AMD gestoken.. Het is gratis geld, dus ik kan er net zo goed een beetje mee gokken :P

Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 12:38
Totaal geen ervaring met aandelen en wilde er altijd ver van weg blijven.
Maar hoe zit het nu echt met het risico?
Als je nu wat koopt dan kan het toch alleen maar meer of minder waard worden?

Dus eigenlijk weinig risico als je iets koopt voor bijvoorbeeld 5 euro omdat je die 100 euro gratis krijgt.
Dus eigenlijk maakt de risico klasse dan weinig uit, je kunt hoogstens alleen het geld kwijt raken wat je erin hebt gestoken?
Of zie ik dit helemaal verkeerd?

[ Voor 30% gewijzigd door thespeed op 23-08-2019 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
SmurfLink schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:36:
Nou jongens ,het is een wonder! Ik heb een wachtwoord ontvangen! :P

Morgen maar even de boel uitvogelen en m'n eerste aandeeltje kopen, ben vanavond niet thuis helaas. Huzzah.

For the record, het watermerk van de KopieID app is dus GEEN probleem. Je mag alleen gewoon echt geen streepjes hebben.
Hier de hele onderste balk weggehaald en een watermerk erdoorheen. Werd netjes geaccepteerd :)
Vandaag ook mijn 100 mogen ontvangen! Vanavond mijn vriendin maar eens een account geven :)

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Web-Brielle schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:57:
[...]

Hier de hele onderste balk weggehaald en een watermerk erdoorheen. Werd netjes geaccepteerd :)
Vandaag ook mijn 100 mogen ontvangen! Vanavond mijn vriendin maar eens een account geven :)
Pff.. krijg nou wat... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Bij mij was het watermerk alleen al een probleem. Lekker consistent :/

Nou ja heb nu een wachtwoord en ga maar eens aan de slag ermee.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
ik heb dan weer een unedited foto doorgestuurd, want bank, Duitse privacywetgeving en GDPR. Dat gaat echt zo'n vaart niet lopen. Zou ik overigens bij de autoverhuurder om de hoek niet over peinzen.

100 euro ontvangen, ga er eens over nadenken wat ik ermee ga doen. Beetje spelen of cashen. Volgende week maar eens over nadenken wanneer ik meer tijd heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Panzer_V schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:13:
[...]

Naar welk mailadres heb jij die brief verzonden?
info [at] flatex [dot] nl

Daar heb ik mijn e-mail naartoe gestuurd, binnen 2 uur response dat het doorgezet was naar de betreffende afdeling zoals te zien in mijn afbeelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:03
Tweakez schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 16:47:
[...]

info [at] flatex [dot] nl

Daar heb ik mijn e-mail naartoe gestuurd, binnen 2 uur response dat het doorgezet was naar de betreffende afdeling zoals te zien in mijn afbeelding.
Ik kreeg een email dat ze druk zijn en proberen binnen 4 dagen te reageren :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
mouse86 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:54:
Eerst ging ik voor de 100 euro.
Maar het systeem is super gebruiksvriendelijk ingericht. Ik heb destijds met Binck (kleine) aandelen gekocht, maar telkens had je een transactie fee. Ik weet niet meer wat toen de kosten zijn, maar nu dus ook echt 0.00 euro voor de aankoop. Alleen bij verkoop klein bedrag dat je betaald zie ik.
Dus misschien blijf ik wel langer en hebben ze me door die 100 euro wel een echt nieuwe klant binnen gehaald :-p

ohja, voor iemand die ene goedkoop aandeel zoekt, met laag risicoprofiel (D), kies dan deze (KAROON ENERGY LTD.) Kost op moment van schrijven 0.80 cent. Hoef je dus niet meer dan een euro op je rekening te storen.
Als ik deze selecteer krijg ik:

Dit geldigheidstype is voor de opgegeven beurs niet toegestaan. (HA_5511012)

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
SmurfLink schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 11:22:
[...]

Wat doe ik verkeerd?
Ik kreeg die melding ook vaak toen ik mijn eerste aandeel wilde kopen. Uiteindelijk heb ik een KPN gekocht waarbij het wel goed ging.
heeft het niet met weekend/gesloten beurs te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
bk1985 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 11:40:
[...]

Ik kreeg die melding ook vaak toen ik mijn eerste aandeel wilde kopen. Uiteindelijk heb ik een KPN gekocht waarbij het wel goed ging.
heeft het niet met weekend/gesloten beurs te maken?
Oh... |:( niet aan gedacht... snot, dan moet ik tot maandag wachten.

KPN zegt hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
SmurfLink schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 11:43:
[...]

Oh... |:( niet aan gedacht... snot, dan moet ik tot maandag wachten.

KPN zegt hetzelfde.
Ik heb gisteren mijn eerste transactie gedaan, verwacht dus maandag ook pas de € 100,-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 16:40

Malarky

Wils voor wat ieder

Ongetwijfeld al besproken hier, maar het belangrijkste element uit verdienmodel van Flatex is heel simpel: https://www.finner.nl/nie...utievergoeding-op-fondsen

Ze bieden dezelfde fondsen qua naam als bekende aanbieders als Binck en DeGiro aan maar dan met een andere ISIN (unieke fonds identificatie code). Op deze afwijkende ISINs zit een stuk hogere managementfee (jaarlijkse kosten in % die je betaald voor het aanhouden van een fonds en die naar het management van het fonds gaan), zonder dat je daar iets voor terug krijgt.

Maar zolang je gewoon bij aandelen blijft en de ETFs die je koopt even goed checkt op de ISIN, dan is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:23
Malarky schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:36:
Ongetwijfeld al besproken hier, maar het belangrijkste element uit verdienmodel van Flatex is heel simpel: https://www.finner.nl/nie...utievergoeding-op-fondsen
Na ingelogd te zijn was mij wel duidelijk dat het echte verdienmodel waarschijnlijk anders is. Het is gewoon een turbo/cdf shop. Dure producten waar het huis wint en de sukkelklant verliest. De andere producten worden nauwelijks zichtbaar aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Rukapul schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:00:
[...]

Na ingelogd te zijn was mij wel duidelijk dat het echte verdienmodel waarschijnlijk anders is. Het is gewoon een turbo/cdf shop. Dure producten waar het huis wint en de sukkelklant verliest. De andere producten worden nauwelijks zichtbaar aangeboden.
Andere producten, zoals aandelen, staan gewoon als eerst eerste keuze. Zelf blijf ik gewoon weg van turbo en cfd. Geen idee wat het is en waag me er ook niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longcat
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-08-2024
@Rukapul Aandelen zijn makkelijk zat te vinden, ook via zoekbalk. Hier zit op de liquide aandelen (zie bijv. random AEX genoteerd aandeel) nauwelijks een grotere spread op dan bij Euronext, maar bij de minder liquide aandelen (AScX en lokaal genoteerd) loopt de spread flink op tot een stuk hoger dan bij Euronext.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:00
Rukapul schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:00:
[...]

Daarom ook deze absurde €100 welkomstbonus actie, op die manier haal je ook mensen binnen die niks van beleggen af weten en wellicht gaan die dan bezig met die risicovolle producten.
Toch ook wel enigszins logisch want met het kopen van aandelen als ING verdient men niks, de bied/laat van heel veel aandelen is precies hetzelfde als op de echte markt, combineer dat met 0 transactie kosten en er blijft niks over voor Flatex.

Maar de echte reden lijkt veel simpeler te zijn; ze willen zo veel mogelijk klanten hebben en zetten de boel dan in de verkoop.
Iemand anders had hier ook een artikel over gevonden.
grote_oever schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:11:
[...]

Andere producten, zoals aandelen, staan gewoon als eerst eerste keuze. Zelf blijf ik gewoon weg van turbo en cfd. Geen idee wat het is en waag me er ook niet aan.
Turbo's en cfd's zijn soort van legale gok producten, heeft niet meer zoveel met beleggen te maken.
Je kunt met heel weinig geld veel inkopen en de broker/bank verdient aardig wat geld aan de bied/laat prijzen en hoge rente op deze effecten.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvsc
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:45
Na het topic een tijdje te hebben meegelezen vandaag ook maar besloten om mij aan te melden. Het is nu wachten op het wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Donderdag account aangemaakt, donderdagmiddag extra geld gestort, vrijdag stond dit geld erop en heb ik het eerste aandeel KPN gekocht. Vandaag is het inmiddels maandag en staat er nog geen € 100,- welkomstbonus op, ben ik te ongeduldig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:47
bk1985 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:07:
Donderdag account aangemaakt, donderdagmiddag extra geld gestort, vrijdag stond dit geld erop en heb ik het eerste aandeel KPN gekocht. Vandaag is het inmiddels maandag en staat er nog geen € 100,- welkomstbonus op, ben ik te ongeduldig?
ja. Als je verder terugleest in het topic kom je wat meer info tegen.

[ Voor 8% gewijzigd door Mrk87 op 26-08-2019 08:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

bk1985 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:07:
En nog een volmondig ja! Het is weekend, dan gebeurt er niet veel bij banken. Vraag me niet waarom overigens, maar het is nu eenmaal zo.

Hier vorige week dinsdag gestart met de opening van de rekening, donderdag de aankooptransactie gedaan. (Het wachtwoord voor eerste inlog liet een dag op zich wachten.) Vrijdag had ik de welkomsbonus erbij gekregen. Vandaag is het gestort op mijn Nederlandse rekening, prima deal zo :P
Ik denk dat dit de snelst haalbare situatie is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:11
Ik heb mijn 100eu stuk geslagen op diverse aandelen. Geen hele studie van gemaakt, vooral gekeken naar aansprekende bedrijven en kort gekeken naar het koersverloop en of er geen gekke dingen in het nieuws waren.
Omdat 100eu niet veel is wel naar aandelen van max +/- 20eu gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:29
De site doet het bij mij niet goed in verschillende browsers. Kan dus niet inloggen. Ook stond het overgemaakte geld nog niet op de rekening van de week. Schiet nog niet erg op, ben bijna 2 weken verder heb alleen maar toegang tot m'n account.

Edit: hmm, redirect gaat fout via een http-site, maar kom er wel. Apart.
Deze pagina is bij mij plain tekst html in Opera en Edge: https://www.flatex.nl/klantenlogin/

[ Voor 26% gewijzigd door NiGeLaToR op 26-08-2019 09:41 ]

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
NiGeLaToR schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:37:
De site doet het bij mij niet goed in verschillende browsers. Kan dus niet inloggen. Ook stond het overgemaakte geld nog niet op de rekening van de week. Schiet nog niet erg op, ben bijna 2 weken verder heb alleen maar toegang tot m'n account.

Edit: hmm, redirect gaat fout via een http-site, maar kom er wel. Apart.
Deze pagina is bij mij plain tekst html in Opera en Edge: https://www.flatex.nl/klantenlogin/
Die € 100,- krijg je ook pas nadat je een transactie hebt gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:59
De klatenlogin doet het weer. Ze hadden net een dev versie op productie staan |:( (https://mw.dev.bgm.flatex.nl/klantenlogin/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
I_IBlackI_I schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:07:
De klatenlogin doet het weer. Ze hadden net een dev versie op productie staan |:( (https://mw.dev.bgm.flatex.nl/klantenlogin/)
Ah, dus toch. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Zojuist de € 100,- ontvangen, mn KPN verkocht met € 0,01 winst en alles naar mn rekening overgeboekt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:24
bonus ook binnen hier. nu maar eens kijken of we hier geld mee kunnen gaan verdienen 8) tijd om wat topics te gaan doorlezen dus O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:34
[...]

Wat doe ik verkeerd?
Ik krijg deze foutmelding als ik het wil verkopen:

"De depotportefeuille (evt. minus openstaande verkooporders) is te klein. (HA_9900015)"

Iemand enig idee waarom? zegt mij niets namelijk.

EDIT:
Verwerking duurde even, verkoop duurde een paar minuten.

[ Voor 6% gewijzigd door makooy op 26-08-2019 12:31 ]

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
[...]

Wat doe ik verkeerd?
Nou het is dan eindelijk gelukt :P Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de 100 euro erop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
bk1985 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:00:
[...]

Die € 100,- krijg je ook pas nadat je een transactie hebt gedaan....
I know. Maar ik heb eerst geld nodig om een transactie te doen, maar dat duurt blijkbaar even. Heb het naar hetzelfde bankrek als die 0,01 overgemaakt, misschien wat dat niet de goede route :+

Edit: wel dus. Staat erop :+ impatient me. Op naar die eerste transactie!

[ Voor 9% gewijzigd door NiGeLaToR op 26-08-2019 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

risicoklasse E, ook bij KPN, alhoewel echt overal de melding

zeer irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:11
Ik moest mijn risicoklasse ook aanpassen om aandelen BAM te kopen. Die was ik "nodig" om de 100eu volledig te gebruiken. Deze heb ik daarna overigens direct weer terug gezet naar "D".

Niet heel gek dat dit aandeel een verhoogd risico heeft: https://www.google.com/se..._AUIEigC&biw=1112&bih=494

Dus als je ergens risicoklasse E voor nodig hebt, dan heeft dat een reden en dus moet je voor jezelf afwegen of je dat risico wel wilt lopen.
Nu vond ik het risico van 2x een aandeel BAM á totaal +/- 4,50 wel te overzien. Wil je met ingewikkelde financiële instrumenten gaan werken zou ik toch even wat meer info opzoeken :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• grote_oever
Moet eerlijk zeggen dat ik sommige discussies wel echt Hollands vindt. :) De meeste registeren zich voor de 100 euro en vervolgens is een aandeel ING (risicoklasse C) van 8 euro nog te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
grote_oever schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:21:
Moet eerlijk zeggen dat ik sommige discussies wel echt Hollands vindt. :) De meeste registeren zich voor de 100 euro en vervolgens is een aandeel ING (risicoklasse C) van 8 euro nog te veel.
Wat overigens prima in lijn is met de OP, waar ook het 'cashen' proces prima uitgelegd staat ;)

Ik ben er nog ff over aan het nadenken wat ik met de 100 euro ga doen, aan de ene kant is gratis geld prima speelgeld, aan de andere kant is 100 euro een prima toevoeging aan mijn spaardoel voor 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:24
idem.. altijd al willen beginnen met een beetje spelen met aandelen. Maar nooit echt geld er voor gehad.. nu dus wel een klein begin.. maar dan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 23:20

Wom

Ook maar aangemeld, wilde al kijken voor mijn portfolio te splitsen, maar als je daar nog 100 euro voor kan krijgen zal ik dat niet nalaten. Dank aan iedereen die hier info gedeeld heeft in ieder geval :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wom schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 14:04:
Ook maar aangemeld, wilde al kijken voor mijn portfolio te splitsen, maar als je daar nog 100 euro voor kan krijgen zal ik dat niet nalaten. Dank aan iedereen die hier info gedeeld heeft in ieder geval :)
Waarom wil je portfolio splitsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvsc
Vanmiddag mijn wachtwoord gekregen en mijn 1e aandeel gekocht. Nu even afwachten op de bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 17-06 23:20

Wom

Anoniem: 604938 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 15:59:
[...]

Waarom wil je portfolio splitsen?
Zit al heel lang bij zelfde broker en wil kunnen vergelijken. Want de fee wordt niet lager zeg maar ;) Maar om voeling te krijgen voor platform moet je er wel handelen, iets wat nu met lage tarieven en een aanmoedingsbonus kan.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
ProudElm schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:39:
idem.. altijd al willen beginnen met een beetje spelen met aandelen. Maar nooit echt geld er voor gehad.. nu dus wel een klein begin.. maar dan ;-)
Same.. denk dat ik het merendeel wegsluis en een beetje laat staan. Toch een soort 'bedankje' aan Flatex voor de actie. Hebben we beiden een win/win. Ik gratis geld, zij hun klant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

grote_oever schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:21:
Je kan altijd nog een aandeeltje Gerry Weber (DE0003304101, klasse D) à €0,037 kopen (ja nog geen 4 cent) :+

Sta al op -32% :P

[ Voor 3% gewijzigd door Jeldert op 26-08-2019 18:52 ]

Juist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
Jeldert schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 18:50:
[...]

Je kan altijd nog een aandeeltje Gerry Weber (DE0003304101, klasse D) à €0,037 kopen (ja nog geen 4 cent) :+

Vorige week nog 5 cent, dus gegarandeerd verlies! Wel leuk voor later: “ik ben aandeelhouder geweest van een mode-imperium en heb met een (Flatex-)bonus het bedrijf weer verlaten!”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Jeldert schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 18:50:
[...]

Wie weet wat het aandeel over een aantal jaar doet, stel dat het er weer bovenop komt door een herstructurering en weer in de buurt van de 40 euro komt dan heb je toch een mooie gok gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

sll

Tip voor degenen die geen Idnow willen doen: ik had maar 1 keer de mogelijkheid om mijn id zelf op te sturen. Nadat ik koos voor Idnow kon ik deze keuze niet meer ongedaan maken.

Ben zelf nu een beetje vastgelopen... Heb de Idnow-identificatie voltooid (met telefoon) en van IDnow een Ident code (sms) gekregen. Deze ingevuld in de app, verbinding verbroken, en nu? De website (op pc) blijft op stap 2 hangen en gaat niet naar stap3.

Had daarvoor al van Flatex een sms ontvangen met klantnummer en 'mijn' rekeningnummer. Moet ik hier een identificatiestorting naartoe sturen? Afgezien van het sturen van dit rekeningnummer heb ik nergens instructies gekregen om dit te doen. En de aanmeldingssite bij Flatex hangt nog steeds op stap 10 (klantnummer).

Of gewoon nog geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
sll schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 23:08:
Ben zelf nu een beetje vastgelopen... Heb de Idnow-identificatie voltooid (met telefoon) en van IDnow een Ident code (sms) gekregen. Deze ingevuld in de app, verbinding verbroken, en nu?

Had daarvoor al van Flatex een sms ontvangen met klantnummer en 'mijn' rekeningnummer. Moet ik hier een identificatiestorting naartoe sturen? Afgezien van het sturen van dit rekeningnummer heb ik nergens instructies gekregen om dit te doen.
Even een eerste storting doen naar die IBAN en je bent weer een stap verder.
Zie de startpost van dit topic. Zoals je hierboven ziet is 5 cent soms al genoeg voor een aandeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvsc
En zojuist mijn 100 euro ontvangen. Dat ging allemaal lekker vlot. Zondag aangemeld. Maandag mijn aandeel gekocht en vandaag (dinsdag) mijn bonus ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap