Ja, dat dacht ik ook. Maar dat werkte niet, vandaar dat ik het hier vroeg. Net met een zwaar-Duits-accent sprekende klantenservice gebeld, die zouden het oplossen. Hij zei dat ze het heel druk hadden met wachtwoorden resetten omdat die "telefoon pin" dus blijkbaar niet goed werkt...Clavat schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:55:
[...]
Dat is je sms die je hebt gekregen met je toegangscode
Heeft je wachtwoord 10 tekens? Dat moeten er dus 8 zijn. De laatste twee tekens "Na" horen bij de zin die na het wachtwoord volgt.Panzer Dean schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:33:
[...]
Ja, dat dacht ik ook. Maar dat werkte niet, vandaar dat ik het hier vroeg. Net met een zwaar-Duits-accent sprekende klantenservice gebeld, die zouden het oplossen. Hij zei dat ze het heel druk hadden met wachtwoorden resetten omdat die "telefoon pin" dus blijkbaar niet goed werkt...
als ik ING probeer te kopen wordt dit afgewezen. code Uw aanvraag is door de beurs afgewezen. (HA_5521006) heb klasse D aangevinkt wat betekend dat? oké geluk,t was te langzaam blijkbaar.
[ Voor 13% gewijzigd door dirk38 op 16-08-2019 13:01 ]
@dirk38 had ik ook de 1e poging. 2e poging direct erna werkte prima!
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Na het invoeren van de tancode krijg je een offerte voor de aankoopprijs in beeld. Je moet dan binnen 20 seconden akkoord gaan. Probeer eens nog sneller (binnen enkele seconden) de aankoop te voltooien?dirk38 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:49:
als ik ING probeer te kopen wordt dit afgewezen. code Uw aanvraag is door de beurs afgewezen. (HA_5521006) heb klasse D aangevinkt wat betekend dat?
Ja, ik heb net een nieuw wachtwoord gekregen, en een sms'je dat het ''Na'' er niet bij hoort. Maar het nieuwe wachtwoord werkt nog steeds nietGingerbread schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:44:
[...]
Heeft je wachtwoord 10 tekens? Dat moeten er dus 8 zijn. De laatste twee tekens "Na" horen bij de zin die na het wachtwoord volgt.

Edit: Ineens 3 keer smsje met nieuw wachtwoord. De laatste maar gepakt en nu werkt het.
[ Voor 9% gewijzigd door Panzer Dean op 16-08-2019 14:15 ]
Hier ook de bonus gehad
Owner of DBIT Consultancy
Alles ging soepel, tot aan het bevestigen van mijn doelrisico, deze TAN code ontvang ik maar niet.
Terwijl een paar minuten daarvoor ik 2x een TAN code heb ontvangen voor het activeren van mijn account en wijzigen van mijn wachtwoord
Naja, maar geduld hebben en later nog eens proberen.
Terwijl een paar minuten daarvoor ik 2x een TAN code heb ontvangen voor het activeren van mijn account en wijzigen van mijn wachtwoord

Als je de flatExSecure app hebt geïnstalleerd mbv de QR-code, dan verschijnen je TAN-codes daar in en krijgje ze niet meer per SMS.B-Real schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:29:
Alles ging soepel, tot aan het bevestigen van mijn doelrisico, deze TAN code ontvang ik maar niet.
Terwijl een paar minuten daarvoor ik 2x een TAN code heb ontvangen voor het activeren van mijn account en wijzigen van mijn wachtwoord![]()
Alles goed gegaan en zojuist aandeel Aegon gekocht
Nu wachten op de 100 euro.
Nu wachten op de 100 euro.
Verrek!sanniep9 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:35:
[...]
Als je de flatExSecure app hebt geïnstalleerd mbv de QR-code, dan verschijnen je TAN-codes daar in en krijgje ze niet meer per SMS.
Nooit weer gedacht aan die app
Daarmee werkt het uiteraard wel, eerste aandeel is gekocht
Ik heb gisterenmiddag een aandeeltje gekocht, de EUR 100,- vanmiddag ook al gestort gekregen. Hier ga ik eens mee 'spelen'.
Probeer net een account te maken maar ik blijf hangen op de sms check van Flatex (stap 2). Iemand idee hoe ik dat sneller kan laten lopen? Ik heb mijn nummer als 316 en als o6 ingevoerd gehad er blijft niks komen.
Het kan langer dan een half uur zelfs duren voordat het smsje komt. Ik weet niet welke dienst/service ze gebruiken, maar het is langzaam. De eerste keer duurde het bijna 2 uur voordat ik het SMS'je had. Succes ;-)Cave_Boy schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:24:
Probeer net een account te maken maar ik blijf hangen op de sms check van Flatex (stap 2). Iemand idee hoe ik dat sneller kan laten lopen? Ik heb mijn nummer als 316 en als o6 ingevoerd gehad er blijft niks komen.
Zojuist de SMS gekregen. SMS deed er een krap uurtje over.Panzer Dean schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:02:
[...]
Het kan langer dan een half uur zelfs duren voordat het smsje komt. Ik weet niet welke dienst/service ze gebruiken, maar het is langzaam. De eerste keer duurde het bijna 2 uur voordat ik het SMS'je had. Succes ;-)
Geld op mijn privérekening ontvangenThalaron schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:26:
@Anoniem: 1240358 ...Geld is nog onderweg naar de Rabobank.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Wellicht overbodig, maar voor mensen die nog willen aanmelden, stuur geen zwart-wit kopie van je passport. Iets met Duitse wetgeving en dit wordt geweigerd.
V-Strom 650
Ben jij hier uiteindelijk verder geraakt? Ik krijg dezelfde foutmelding bij één van de laatste stappen.jhead22 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 19:40:
Ik kan geen rekening openen. Bij het akkoord gaan van de algemene voorwaarden krijg ik de volgende melding: Er is een technische fout geslopen bij de indiening van uw sollicitatie, probeer het opnieuw.
Geprobeerd op verschillende devices.
Klantenservice gebeld: U krijgt een technische fout. Daar kunnen we niets aan doen, dat ligt aan de website. Probeert u het later nog een keer.
Jep vanmiddag gedaan:aex351 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:15:
[...]
Dacht ik meldt mij even snel aan. Maar er staat dat legitimatie via video / app moet of iets dergelijks.. Iemand hier ervaring mee?
eerst 20 minuten in de wacht gestaan waarbij ik tijdens de video verificatie (via mijn laptop) te horen kreeg dat de verifiërende partij geen screenshots van mij kon maken omdat de verbinding slecht was waardoor mijn beeld haperde.
Heb toen de app gedownload, weer 20 minuten moeten wachten en kreeg in tegenstelling tot de eerste keer nu een slecht engelse sprekende man in beeld vervolgens zijn er een aantal acties uitgevoerd:
- Uitspreken naam en bevestigen dat de verificatie voor flatex NL was.
- Recht in de camera moeten kijken zodat ze een foto konden maken
- Paspoort in beeld moeten houden waarbij ook moest worden ingezoomd op de kleinere foto in het paspoort welke een keer heen en weer moest worden bewogen (ter controle van echtheidskenmerken). Nog een keer moeten inzoomen op de grotere foto waar het met name ging om de dots onder deze foto waarbij ik de paspoort weer een paar keer moest bewegen en de voorkant van mijn paspoort heb ik moeten laten zien.
- Vervolgens kreeg ik een code per SMS die ik in beeld moest invullen en hierna was het verificatieproces klaar.
Paar uur later een wachtwoord per sms gekregen om te kunnen inloggen bij flatex. Zojuist 20 euro overgemaakt wanneer dit binnen is kan ik mijn eerste order plaatsen om zo hopelijk ook de 100 euro bonus te ontvangen.
Ik werk zelf voor een broker, dus weet niet of ik hier reclame mag maken...Videopac schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:50:
[...]
Zoals...? Ik ben nog op zoek naar een goede. Goed als in: degelijk platform, transparante tarieven, geen uitleen van mijn aandelen. Zit nu bij Binck inactive
Ik ben helemaal opnieuw begonnen aangezien ik er niet meer uit kwam. Na het opnieuw beginnen ging het wel goed, al wacht ik nu al 1,5 dag op het sms’je met een wachtwoord. De 1 cent is al over gemaakt.Pap3rclip schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:40:
[...]
Ben jij hier uiteindelijk verder geraakt? Ik krijg dezelfde foutmelding bij één van de laatste stappen.
wel een gedoe ...bluewater schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 18:29:
[...]
Jep vanmiddag gedaan:
eerst 20 minuten in de wacht gestaan waarbij ik tijdens de video verificatie (via mijn laptop) te horen kreeg dat de verifiërende partij geen screenshots van mij kon maken omdat de verbinding slecht was waardoor mijn beeld haperde.
Heb toen de app gedownload, weer 20 minuten moeten wachten en kreeg in tegenstelling tot de eerste keer nu een slecht engelse sprekende man in beeld vervolgens zijn er een aantal acties uitgevoerd:
- Uitspreken naam en bevestigen dat de verificatie voor flatex NL was.
- Recht in de camera moeten kijken zodat ze een foto konden maken
- Paspoort in beeld moeten houden waarbij ook moest worden ingezoomd op de kleinere foto in het paspoort welke een keer heen en weer moest worden bewogen (ter controle van echtheidskenmerken). Nog een keer moeten inzoomen op de grotere foto waar het met name ging om de dots onder deze foto waarbij ik de paspoort weer een paar keer moest bewegen en de voorkant van mijn paspoort heb ik moeten laten zien.
- Vervolgens kreeg ik een code per SMS die ik in beeld moest invullen en hierna was het verificatieproces klaar.
Paar uur later een wachtwoord per sms gekregen om te kunnen inloggen bij flatex. Zojuist 20 euro overgemaakt wanneer dit binnen is kan ik mijn eerste order plaatsen om zo hopelijk ook de 100 euro bonus te ontvangen.
maar 10 euro overmaken is ook genoeg toch?
en vervolgens een aandeel van 3 of 4 euro kopen?
Al maak je maar 3,50 over om een aandeel Aegon te kopenAggressor schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 22:51:
[...]
wel een gedoe ...
maar 10 euro overmaken is ook genoeg toch?
en vervolgens een aandeel van 3 of 4 euro kopen?
PSN: McMillan0984
@Aggressor Doe een bedrag waar jij je goed mee voelt. Je zou prima met je inleg kunnen gaan spelen voor de leuk. Ipv 100 euro overmaken kun je ook 115 euro overmaken.. Dus bedrag wat je stort kun je weer terug halen als het je niet zint.
Overigens grappig, ik zag dat de Binckbank nu een aanbieding heeft met 200 euro welkomsbonus. Let wel op! Voorwaarden zijn verschillend en weet zo niet wat hier anders is. Maar goed, geeft wel aan dat een hoge welkomsbonus vaker voorkomt.
https://www.binck.nl/
Overigens grappig, ik zag dat de Binckbank nu een aanbieding heeft met 200 euro welkomsbonus. Let wel op! Voorwaarden zijn verschillend en weet zo niet wat hier anders is. Maar goed, geeft wel aan dat een hoge welkomsbonus vaker voorkomt.
[ Voor 43% gewijzigd door grote_oever op 17-08-2019 00:03 ]
Heb even snel gekeken maar volgens mij is dat wat anders. Ze spreken over 'transactietegoed' en bij de voorwaarden staat dat je je transactiekosten tot €200 terugkrijgt op je rekening. Je krijgt dus geen echt bedrag maar eerder een tegoed wat je kunt gebruiken om de transactiekosten die Binck rekent mee te betalengrote_oever schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 23:57:
@Aggressor Doe een bedrag waar jij je goed mee voelt. Je zou prima met je inleg kunnen gaan spelen voor de leuk. Ipv 100 euro overmaken kun je ook 115 euro overmaken.. Dus bedrag wat je stort kun je weer terug halen als het je niet zint.
Zal vast ooit een minpuntje openbaar worden van deze actie.
Vind het een buiten de gratis snip een leuke actie, zou anders nooit een aandeel hebben gekocht gezien dat een taboe in mijn familie is...maar heb nu toch mooi 2 hele aegons. En ik bem getriggerd om me meer te verdiepen in de aandelenhandel.
Ben ondertussen de held onder mijn collega's, heb 6 collega's tegelijk geholpen met aanmelden en ze wachten nu ook allemaal tot hun bonus is bijgeschreven op eigen rekening.
Vind het een buiten de gratis snip een leuke actie, zou anders nooit een aandeel hebben gekocht gezien dat een taboe in mijn familie is...maar heb nu toch mooi 2 hele aegons. En ik bem getriggerd om me meer te verdiepen in de aandelenhandel.
Ben ondertussen de held onder mijn collega's, heb 6 collega's tegelijk geholpen met aanmelden en ze wachten nu ook allemaal tot hun bonus is bijgeschreven op eigen rekening.
Gezien de voorwaarden van deze actie, schat ik in dat het minpuntje in deze voor Flatex zal zijn die onderschat hoe gierig Nederlanders zijn.upschur schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 02:47:
Zal vast ooit een minpuntje openbaar worden van deze actie.
Maar goed, wie weet levert het ze op termijn alsnog meer op dan dat dit zal kosten, wie zal het zeggen. Ze kunnen er ook voor kiezen om de actie vroegtijdig stop te zetten. Iets zegt mij dat ze dit bij bedrag X doen.
Vervolgens schrijft elke krant nog een keer over het overweldigende succes en de vele welkomstbonussen en tegen die tijd kent 50% van Nederland Flatex van horen zeggen.
Dit is toch geen gierigheid van Nederlanders. Een Amerikaan, Fransman of duisters zal ook ingaan op zn aktie.Thalaron schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 07:52:
[...]
Gezien de voorwaarden van deze actie, schat ik in dat het minpuntje in deze voor Flatex zal zijn die onderschat hoe gierig Nederlanders zijn.
Maar goed, zoals vaker gepost hier. In de voorwaarden is geen adertje te vinden. Er zitten veel, naar mij inziens normale, voorwaarden aan aanmaken van account, maar dat staat los van de 100 euro. Zijn zat belegerd die akkoord zijn gegaan met de voorwaarden zonder de 100 euro.
Enige rare aan dit verhaal is dat er niks gezegd wordt over het opzeggen. Nu wordt hier wel gezegd dat we een e-mailtje kunnen sturen naar hun en dat was het, maar ik heb het nergens gelezen en heb het ook niemand zien doen.
Dit zijn de voorwaarden voor de 100 euro:
De ontvangst van de eenmalige welkomstbonus van 100 EUR aan nieuwe klanten in Nederland is onderworpen aan de volgende voorwaarden:
• Elke nieuwe klant van Flatex NL (Flatex NL omvat alle klanten die een aanvraag hebben ingediend voor het openen van een beleggersrekening op www.flatex.nl) dient 18 jaar of ouder te zijn op het moment dat de beleggersrekening wordt geopend.
• Nieuwe klanten zijn alle particuliere klanten die de afgelopen 6 maanden geen rekening bij Flatex NL hebben aangehouden. De datum van de laatste rekeningsopheffing en de datum van de nieuwe rekening aanvraag zijn hier bepalend.
• Voor de eenmalige welkomstbonus ten bedrage van 100 EUR moeten nieuwe klanten vanaf 22.07.2019 een aanvraag hebben ingediend voor de opening van een beleggersrekening bij Flatex NL en vóór 30.09.2019 een transactie hebben uitgevoerd. De betaling van de eenmalige welkomstbonus vindt plaats op de dag na de eerste transactie op de Flatex NL rekening van de klant.
• Door het openen van een beleggersrekening onder de hierboven vermelde voorwaarden, gaat de klant akkoord met deze voorwaarden.
• De wettelijke vertegenwoordigers en werknemers van Flatex, alsmede de werknemers en wettelijke vertegenwoordigers van de met de Flatex verbonden ondernemingen in de zin van de Duitse wet op de aandelenvennootschappen en de leden van de genoemde groep personen hebben geen recht op de welkomstbonus.
• Flatex behoudt zich het recht voor deze voorwaarden te beëindigen en de welkomstbonus van 100 EUR terug te vorderen in het geval van een schending van deze voorwaarden of enige bepaling van het toepasselijke recht op grond van de redelijke discretie van Flatex.
• Flatex kan deze voorwaarden en/of de onderliggende marketingcampagne wijzigen, verlengen of beëindigen. Een dergelijke wijziging, verlenging of beëindiging doet geen afbreuk aan de rechten van klanten die op dat moment met succes een beleggersrekening bij Flatex hebben geopend. Klanten die op het moment van beëindiging van de marketingcampagne nog bezig zijn met het openen van een beleggersrekening, hebben geen recht op een welkomstbonus van 100 EUR. Klanten die bezig zijn met het openen van een beleggersrekening kunnen dit proces van het openen van een beleggersrekening beëindigen, of de opening van een rekening herroepen met inachtneming van de wettelijke bepalingen
@grote_oever
Met gierig zijn doelde ik op het direct opzeggen nádat de welkomstbonus ontvangen is. Ik kan mij voorstellen dat ze dit onder "enige bepaling" kunnen zien als "redelijke discretie" om de bonus terug te vorderen.
• Flatex behoudt zich het recht voor deze[/b] voorwaarden te beëindigen en de welkomstbonus van 100 EUR terug te vorderen in het geval van een schending van deze voorwaarden of enige bepaling van het toepasselijke recht op grond van de redelijke discretie van Flatex[/b].
Ik snap verder ook niet dat er geen verdere voorwaarden aan zitten maar goed, er zal wel over nagedacht zijn.
Met gierig zijn doelde ik op het direct opzeggen nádat de welkomstbonus ontvangen is. Ik kan mij voorstellen dat ze dit onder "enige bepaling" kunnen zien als "redelijke discretie" om de bonus terug te vorderen.
• Flatex behoudt zich het recht voor deze[/b] voorwaarden te beëindigen en de welkomstbonus van 100 EUR terug te vorderen in het geval van een schending van deze voorwaarden of enige bepaling van het toepasselijke recht op grond van de redelijke discretie van Flatex[/b].
Ik snap verder ook niet dat er geen verdere voorwaarden aan zitten maar goed, er zal wel over nagedacht zijn.
@Thalaron Je hebt daarin gelijk, maar dit blijft natuurlijk vaag. Veel mensen zeggen “kost ze veel te veel werk om het terug te halen”.
Misschien te veel argwaan van mij, maar daarom vind ik het merkwaardig dat bijna iedereen geld eraf trekt en rekening laat staan. Op de rekening kun je in de min staan en als ze inderdaad het truckje over een maand toepassen staat merendeel op de rekening in de min met 7% rente. Veel notificatie over transacties krijg je niet van hun.
Daarom zou ik de rekening wel gelijk opzeggen nadat ik de 100 euro eraf getrokken heb. Zodat je in iedergeval niet in het rood kan staan. Die ene ING aandeel die iedereen koopt zet geen zoden aan de dijk. Zelfs als de aandeel met 100% stijgt verdienen ze maar 8 euro nog wat.
Zelf laat ik het even staan. Nu heb ik weinig tijd om naar te kijken. Over paar maand verdiep ik me eens in beleggen.
Misschien te veel argwaan van mij, maar daarom vind ik het merkwaardig dat bijna iedereen geld eraf trekt en rekening laat staan. Op de rekening kun je in de min staan en als ze inderdaad het truckje over een maand toepassen staat merendeel op de rekening in de min met 7% rente. Veel notificatie over transacties krijg je niet van hun.
Daarom zou ik de rekening wel gelijk opzeggen nadat ik de 100 euro eraf getrokken heb. Zodat je in iedergeval niet in het rood kan staan. Die ene ING aandeel die iedereen koopt zet geen zoden aan de dijk. Zelfs als de aandeel met 100% stijgt verdienen ze maar 8 euro nog wat.
Zelf laat ik het even staan. Nu heb ik weinig tijd om naar te kijken. Over paar maand verdiep ik me eens in beleggen.
[ Voor 3% gewijzigd door grote_oever op 17-08-2019 09:17 ]
Ik heb nog steeds geen wachtwoord per SMS ontvangen.. misscchien moet ik toch maar contact opnemen na het weekend. Woensdag de hele reutemeteut doorlopen..
I have stability. The ability to stab.
Hebben jullie het kopje rekening opheffen niet gelezen in de voorwaarde dan? Opheffen kost €100 ex administratie kosten.
?Dacuuu schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:38:
Hebben jullie het kopje rekening opheffen niet gelezen in de voorwaarde dan? Opheffen kost €100 ex administratie kosten.
Kun je die verwijzing laten zien?Dacuuu schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:38:
Dan kunnen we hier een topic warning laten maken.
Dan weten de nieuwe gebruikers ook waar ze aan toe zijn.
Dan weten ze ook dat ze het wel kunnen gebruiken voor beleggen of toch 1 euro op de rekening laten staan
PSN: McMillan0984
Had de grap wat duidelijker moeten maken... Er is geen heffing oid. Vele zijn bang voor niets.Clavat schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:47:
[...]
Kun je die verwijzing laten zien?
Dan kunnen we hier een topic warning laten maken.
Dan weten de nieuwe gebruikers ook waar ze aan toe zijn.
Dan weten ze ook dat ze het wel kunnen gebruiken voor beleggen of toch 1 euro op de rekening laten staan
Iedereen voert domweg het stappenplan uit, blind geworden door de 100 euro die wacht. Slechts enkelen nemen de moeite om de documenten te lezen, dan krijg je dit soort dingenDacuuu schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:51:
Had de grap wat duidelijker moeten maken... Er is geen heffing oid. Vele zijn bang voor niets.
Jullie moeten even twee dingen apart zien.
A. Het aanmaken van account
B. Het krijgen van de 100 euro
A en B hebben geen relatie met elkaar, behalve dat je voor B een account moet hebben. Er zijn genoeg mensen die een account hebben gemaakt voor de 100 euro bonus. Zie bijvoorbeeld in belegerstopic waar @evleerdam baalt dat hij net een account had aangemaakt waardoor hij 100 euro mis liep. Ook hij heeft dezelfde opzegvoorwaarden dan de mensen hierboven.
Nu is er een actie waar je 100 euro krijgt. Hiervoor zijn aanvullende voorwaarden en die zijn te lezen in deze reactie:
grote_oever in "Flatex - 100 euro welkomsbonus"
Dus zolang je de risico’s kent van belegen kan er niks fout gaan. Ken je die net dan even opletten wat je doet en niet te veel risico’s nemen.
A. Het aanmaken van account
B. Het krijgen van de 100 euro
A en B hebben geen relatie met elkaar, behalve dat je voor B een account moet hebben. Er zijn genoeg mensen die een account hebben gemaakt voor de 100 euro bonus. Zie bijvoorbeeld in belegerstopic waar @evleerdam baalt dat hij net een account had aangemaakt waardoor hij 100 euro mis liep. Ook hij heeft dezelfde opzegvoorwaarden dan de mensen hierboven.
Nu is er een actie waar je 100 euro krijgt. Hiervoor zijn aanvullende voorwaarden en die zijn te lezen in deze reactie:
grote_oever in "Flatex - 100 euro welkomsbonus"
Dus zolang je de risico’s kent van belegen kan er niks fout gaan. Ken je die net dan even opletten wat je doet en niet te veel risico’s nemen.
Ok, ik ben echt een n00b hiern. Ik heb bij Flatex een rekening aangemaakt, maar nu....
1) ik moet er geld heen boeken.
2) ik moet een aandeel kopen.
Dat overboeken moet vermoedelijk met mijn eigen rekening gebeuren, en dan geld overboeken naar het iban-nummer dat begint met DE36?
En dan een aandeel kopen? Welke zou ik willen doen? Een goedkope, eigenlijk om proberen die € 100 binnen te slepen... ING? En doe je dat onder "handel"?
Dat overboeken moet vermoedelijk met mijn eigen rekening gebeuren, en dan geld overboeken naar het iban-nummer dat begint met DE36?
En dan een aandeel kopen? Welke zou ik willen doen? Een goedkope, eigenlijk om proberen die € 100 binnen te slepen... ING? En doe je dat onder "handel"?
[ Voor 4% gewijzigd door Ardana op 17-08-2019 22:53 ]
Verbied conversiepraktijken tegen LHBTQIA+-mensen, teken de petitie!
1. JaArdana schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:51:
Ok, ik ben echt een n00b hiern. Ik heb bij Flatex een rekening aangemaakt, maar nu....
2. Bijvoorbeeld https://www.ishares.com/n...siteEntryPassthrough=true op ISIN zoeken. Dit is een etf met allerlei aandelen (spreiding) kost zo'n 55 euro nu.
Handel - order indienen - zoeken maar ING en die kopen. Maar kan natuurlijk ook ander aandeel.. wat je zelf prettig vind.Ardana schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:51:
Je moet inderdaad geld overmaken naar Duits rekeningnummer. Elk bedrag is goed, maar bij laag bedrag is het wel lastiger handelen. ING kost bv iets minder dan 9 euro. Dus dat zou voldoende moeten zijn voor de 100 euro.
Afblijven van CFD en Turbo, tenzij je weer wat je doet.
Wat @Zenix zegt gaat me zelfs nog te ver... geen spreiding nodig voor 100 euro.
[ Voor 4% gewijzigd door grote_oever op 17-08-2019 23:07 ]
Jazeker.. maar ik ben gewoon all-in gegaan en heb ipv een aandeel van 3,80 de stoute schoenen aangetrokken en een aandeel gekocht die bijna 9 euro is.Aggressor schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 23:09:
Aegon is toch ook goed voor de 100 euro?
Deze is iets van 3.80
@grote_oever
Bijgaande uitleg heb ik overgenomen van pepper.com . Wellicht handig voor dit topicArdana schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:51:
Opzetten
- Ga naar flatex.nl/
- Klik op Open een rekening
- Vul je persoonsgegevens in
> Ja, ze vragen om veel gegevens, is verplicht voor een financiële instantie
> Gebruik voor de zekerheid +316 in plaats van 06 voor je telefoonnummer, aangezien het een Duits bedrijf is
- Bij de laatste paar stappen krijg je een klantnummer en IBAN, deze zijn belangrijk, bewaar deze SMS
- Maak € 5,- over naar de vermelde IBAN (kan al vanaf € 1,-, maar voor € 5,- weet je zeker dat je genoeg keuze qua aandelen hebt)
Verifiëren
- Nu moet je wachten op je wachtwoord, deze krijg je via SMS
> Dit kan enkele uren tot een dag duren, mocht het langer duren (zoals bij mij), stuur een bericht door middel van het contactformulier. Zorg dat je hier je klantnummer gebruikt zodat het sneller gaat (duurde bij mij een dag). Bij mij was het probleem een onduidelijke ID-kaart, dus duidelijke foto's verzenden was voldoende.
- Log vervolgens in met je klantnummer (of gebruikersnaam, als je daarvoor gekozen hebt) en wachtwoord, en kies een wachtwoord dat je met je account wil gebruiken
Account afronden
- Als je ingelogd bent, krijg je een melding waarbij je twee dingen moet doen: flateXSecure (iOS, Android) installeren en je risicoklasse bepalen.
- Download de flateXSecure app en verifieer je account, vanaf nu krijg je je TAN-codes in deze app!
- Ga naar Instellingen -> Belegginsdoel, kies risicoklasse D, een hogere klasse heeft meer informatie nodig en een lagere klasse kan niet alle aandelen kopen.
Aandelen kopen
- Ga naar Handel -> Order indienen en type een bedrijf in, bijvoorbeeld ING
- Klik bij een aandeel (die je kunt kopen) op de K van kopen
- Vul het aantal in bij Aantal/nominale waarde en druk op Prijsopgave
- Nu krijg je voor 5 seconde een prijsopgave, druk op bevestigen voordat dit afloopt, anders moet je weer een nieuwe prijsopgave opvragen
Cashen
- Wacht nu een dag, daarna zie je dat er € 100,- is bijgeschreven.
- Verkoop je aandeel door Rekening -> Portefeuille -> V (van verkopen) en voer de stappen weer uit
- Ga naar Rekening -> Overboeken en vul het bedrag in wat bij Besteedbaar staat (gegeven dat je de juiste (je eigen) bank gekoppeld hebt)
Top, in OP gezet.fender89 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 23:27:
[...]
Bijgaande uitleg heb ik overgenomen van pepper.com . Wellicht handig voor dit topic
Opzetten
- Ga naar flatex.nl/
- Klik op Open een rekening
- Vul je persoonsgegevens in
> Ja, ze vragen om veel gegevens, is verplicht voor een financiële instantie
> Gebruik voor de zekerheid +316 in plaats van 06 voor je telefoonnummer, aangezien het een Duits bedrijf is
- Bij de laatste paar stappen krijg je een klantnummer en IBAN, deze zijn belangrijk, bewaar deze SMS
- Maak € 5,- over naar de vermelde IBAN (kan al vanaf € 1,-, maar voor € 5,- weet je zeker dat je genoeg keuze qua aandelen hebt)
Verifiëren
- Nu moet je wachten op je wachtwoord, deze krijg je via SMS
> Dit kan enkele uren tot een dag duren, mocht het langer duren (zoals bij mij), stuur een bericht door middel van het contactformulier. Zorg dat je hier je klantnummer gebruikt zodat het sneller gaat (duurde bij mij een dag). Bij mij was het probleem een onduidelijke ID-kaart, dus duidelijke foto's verzenden was voldoende.
- Log vervolgens in met je klantnummer (of gebruikersnaam, als je daarvoor gekozen hebt) en wachtwoord, en kies een wachtwoord dat je met je account wil gebruiken
Account afronden
- Als je ingelogd bent, krijg je een melding waarbij je twee dingen moet doen: flateXSecure (iOS, Android) installeren en je risicoklasse bepalen.
- Download de flateXSecure app en verifieer je account, vanaf nu krijg je je TAN-codes in deze app!
- Ga naar Instellingen -> Belegginsdoel, kies risicoklasse D, een hogere klasse heeft meer informatie nodig en een lagere klasse kan niet alle aandelen kopen.
Aandelen kopen
- Ga naar Handel -> Order indienen en type een bedrijf in, bijvoorbeeld ING
- Klik bij een aandeel (die je kunt kopen) op de K van kopen
- Vul het aantal in bij Aantal/nominale waarde en druk op Prijsopgave
- Nu krijg je voor 5 seconde een prijsopgave, druk op bevestigen voordat dit afloopt, anders moet je weer een nieuwe prijsopgave opvragen
Cashen
- Wacht nu een dag, daarna zie je dat er € 100,- is bijgeschreven.
- Verkoop je aandeel door Rekening -> Portefeuille -> V (van verkopen) en voer de stappen weer uit
- Ga naar Rekening -> Overboeken en vul het bedrag in wat bij Besteedbaar staat (gegeven dat je de juiste (je eigen) bank gekoppeld hebt)
Ik heb gister rond 19:00 een aandeel gekocht (ein-de-lijk door de verificatie heen), maar vandaag staat er nog geen 100 euro extra bij op 
Ligt dit aan het weekend?
Moet ik meer geduld hebben, of maar contact opnemen met Flatex?
Verdorie al 4 cent verlies op ING, ik hou het wel bij crypto
Verdorie al 4 cent verlies op ING, ik hou het wel bij crypto

[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 18-08-2019 00:03 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja, in het weekend werken banken over het algemeen niet. In de loop van maandag zal je de 100 Euro wel bijgeschreven krijgen.Richh schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 00:02:
Ik heb gister rond 19:00 een aandeel gekocht (ein-de-lijk door de verificatie heen), maar vandaag staat er nog geen 100 euro extra bij op
Kijk, daar komt de aap uit de mouw:
https://www.handelsblatt....interessent/24909766.html
De boel staat in de etalage voor verkoop.
Dan klinkt een mooie positie in Nederland met duizenden klanten vast als een mooie aanprijzing. Kon er al niet bij dat ze echt veel geld aan het uitgeven zijn met die welkomstbonus, daar is het bedrag gewoon te hoog voor naast geen transactiekosten. De waarde moet dus opgeklopt worden.
Geeft ook niet, voor nu is het leuk.
Dan klinkt een mooie positie in Nederland met duizenden klanten vast als een mooie aanprijzing. Kon er al niet bij dat ze echt veel geld aan het uitgeven zijn met die welkomstbonus, daar is het bedrag gewoon te hoog voor naast geen transactiekosten. De waarde moet dus opgeklopt worden.
Ik weet zo niet waarom dit het aapje is? Of bedoel je dat dit de aktie verklaard? Gaat namelijk niet alleen om flatex.sambalbaj schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 01:58:
Kijk, daar komt de aap uit de mouw:
Ik probeer me aan te melden (Tele2 nummer)aar krijg geen SMS binnen .
Iemand hier ook problemen mee
Iemand hier ook problemen mee
Even een samenvatting, wat eigenlijk brutale rip van pepper is, opgenomen in de OP. Mochten er nog mensen twijfelen of onzeker zijn dan kunnen ze letterlijk deze stappenplan uitvoeren.
@MarioMark1541 contact opnemen wanneer je maandag avond nog niks gehoord hebt.
@MarioMark1541 contact opnemen wanneer je maandag avond nog niks gehoord hebt.
[ Voor 17% gewijzigd door grote_oever op 18-08-2019 19:53 ]
Vandaag mijn identificatiegesprek gedaan, wachtwoord nog steeds niet binnengekregen...
Ik wacht ondertussen ook al ruim 2 dagen op mijn wachtwoord via SMS, heb ook al mailtje gestuurd maar kreeg een automatische reply dat de klantenservice overstroomde met berichten door de actie. Zal nog wel even duren ben ik bang
In het weekend hoef je ook niets van ze te verwachten, op wat IT personeel na houd iedereen zich waarschijnlijk aan de kantoortijden.YRH schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 22:47:
Ik wacht ondertussen ook al ruim 2 dagen op mijn wachtwoord via SMS, heb ook al mailtje gestuurd maar kreeg een automatische reply dat de klantenservice overstroomde met berichten door de actie. Zal nog wel even duren ben ik bang
In vino veritas, in aqua sanitas
Ik wacht al sinds woensdag... Toch maar even bellen straks.. moet nu toch wel iets mis zijn gegaan ergens..
Anoniem: 604938
06 nummer ingevoerd in plaats van +316?ProudElm schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 07:45:
Ik wacht al sinds woensdag... Toch maar even bellen straks.. moet nu toch wel iets mis zijn gegaan ergens..
Op pepper lees ik mensen die het opzeggen. Mailtje sturen naar hun en je krijgt daarna brief van opzegging. Volgens mij heeft hier het nog niemand gedaan. Mocht je het gedaan hebben dan horen we het graag.Anoniem: 36835 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:00:
Is iemand er al in geslaagd om hun rekening op te zeggen + te verwijderen?
had +316xxx ingevoerd, maar dat werkte, want ik had wel de de eerste 2 sms'jes gehad. Die met verrificatie nummer + sms met bericht over geld over maken. Ik had ook al het geld over gemaakt, gelijk voor de SMS binnen kwam. Maar sinds dien dus niks meer vernomen. Was woensdag eind van de dag.Anoniem: 604938 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 07:57:
[...]
06 nummer ingevoerd in plaats van +316?
[ Voor 4% gewijzigd door ProudElm op 19-08-2019 08:51 ]
Ik wacht al sinds dinsdag, afgelopen vrijdag gebeld, mijn paspoort was niet duidelijk genoeg.ProudElm schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:51:
[...]
had +316xxx ingevoerd, maar dat werkte, want ik had wel de de eerste 2 sms'jes gehad. Die met verrificatie nummer + sms met bericht over geld over maken. Ik had ook al het geld over gemaakt, gelijk voor de SMS binnen kwam. Maar sinds dien dus niks meer vernomen. Was woensdag eind van de dag.
Vrijdag direct een nieuwe kopie die kant opgestuurd maar tot op heden nog geen SMS.
mmm.. ik had mijn id kaart bewerkt met die kopieIDapp.. Daar zal het probleem dan ook wel zitten. Straks maar even gaan bellen dus
Ik wachtte ook al sinds vorige week dinsdag.ProudElm schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 07:45:
Net gebeld, ze konden me aan de telefoon niet meteen helpen. Ze gaan het uitzoeken en bellen mij terug.
Zojuist mijn eenmalige wachtwoord ontvangen. Was verbaasd dat er geen hoofdletter inzat.
Zit nu te zoeken naar een aandeel wat handig is.
Snap alleen de bedragen van kopen niet. Je ziet telkens 3 getallen achter de komma. Dit vind ik persoonlijk verwarrend ik denk telkens dat het mega bedragen zijn voorbeeld 20,992 euro bijvoorbeeld (ofwel afgerond 21 euro).
Zit nu te zoeken naar een aandeel wat handig is.
Snap alleen de bedragen van kopen niet. Je ziet telkens 3 getallen achter de komma. Dit vind ik persoonlijk verwarrend ik denk telkens dat het mega bedragen zijn voorbeeld 20,992 euro bijvoorbeeld (ofwel afgerond 21 euro).
Heb ik zojuist ook gedaan. Er wordt geadviseerd de onderkant van je Paspoort/ID te bedekken. Deze heb ik zwart gemaakt en een watermerk toegevoegd. Ik neem aan dat dit wordt geaccepteerd?ProudElm schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:54:
mmm.. ik had mijn id kaart bewerkt met die kopieIDapp.. Daar zal het probleem dan ook wel zitten. Straks maar even gaan bellen dus
Heb zojuist mijn eerste aandeel gekocht. Dat klikken moet wel snel gebeuren. Was 3 pogingen....
Nee, daarom was die van mij afgekeurd! Je mag een watermerk toevoegen maar de onderkant niet zwart maken.Mastasidaz schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:35:
[...]
Heb ik zojuist ook gedaan. Er wordt geadviseerd de onderkant van je Paspoort/ID te bedekken. Deze heb ik zwart gemaakt en een watermerk toegevoegd. Ik neem aan dat dit wordt geaccepteerd?
ah, dan zal die van mij daarom ook afgekeurd zijn. beetje jammer dat je er dus geen terug koppeling op terug krijgt...
Ik heb net mijn eerste aandelen gekocht, ben benieuwd wanneer de 100 euro erop staat.
MacBook Pro 13" 2017 512GB iPhone 13 Pro 128GB
Ik moest er ook zelf achteraan bellen!ProudElm schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:56:
ah, dan zal die van mij daarom ook afgekeurd zijn. beetje jammer dat je er dus geen terug koppeling op terug krijgt...
de volgende werkdag, zoals al vaker gemeld in dit topic.KW25 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:57:
Ik heb net mijn eerste aandelen gekocht, ben benieuwd wanneer de 100 euro erop staat.
Hier ook paspoort wat uitgezwart dus zal daarom ook niet werken. Maar ook nog geen terugkoppeling. Wacht het wel af.Danielson schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:53:
[...]
Ik wacht al sinds dinsdag, afgelopen vrijdag gebeld, mijn paspoort was niet duidelijk genoeg.
Vrijdag direct een nieuwe kopie die kant opgestuurd maar tot op heden nog geen SMS.
Overmaken van geld naar mijn Flatex rekening moet toch ook snel kunnen tegenwoordig? 16aug 10 euro overgemaakt maar er staat nog niks op. Iemand een idee?
Banken werken niet in het weekend, en zeker niet Duitse banken.somers1234 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:13:
Overmaken van geld naar mijn Flatex rekening moet toch ook snel kunnen tegenwoordig? 16aug 10 euro overgemaakt maar er staat nog niks op. Iemand een idee?
Dit betekent dus dat je uiterlijk vanmiddag om 16:00 het geld op je Flatex rekening hebt. Meestal staat het zo rond het middaguur op je rekening.
Inloggen is gelukt, maar krijg geen TAN code wanneer ik de risicoklasse wil instellen.
Probeer eens de Flatexsecure appkrietjur schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:17:
Inloggen is gelukt, maar krijg geen TAN code wanneer ik de risicoklasse wil instellen.

IK heb vrijdag of zaterdag een account aangemaakt, alles verliep goed in 1x. (en 1x Aegon gekocht)Carfanatic schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:05:
[...]
de volgende werkdag, zoals al vaker gemeld in dit topic.
Helaas nog geld ...
Is het niet gevaarlijk een paspoort te verstrekken met alleen een watermerk i.v.m. mogelijke fraude wanneer deze in verkeerde handen komt?Danielson schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:52:
[...]
Nee, daarom was die van mij afgekeurd! Je mag een watermerk toevoegen maar de onderkant niet zwart maken.
En wie gaat jouw paspoort kopie ergens anders gebruiken als er "Flatex.nl paspoort kopie" doorheen staat?Mastasidaz schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:43:
[...]
Is het niet gevaarlijk een paspoort te verstrekken met alleen een watermerk i.v.m. mogelijke fraude wanneer deze in verkeerde handen komt?
Geen idee. Misschien is dat makkelijk ongedaan te maken met de juiste software?dehardstyler schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:45:
[...]
En wie gaat jouw paspoort kopie ergens anders gebruiken als er "Flatex.nl paspoort kopie" doorheen staat?
Als je nu je paspoort afgeeft aan een Tweaker dan kan ik het snappen, maar dit is gewoon een bank die onder alle toezichten staan:Mastasidaz schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:43:
[...]
Is het niet gevaarlijk een paspoort te verstrekken met alleen een watermerk i.v.m. mogelijke fraude wanneer deze in verkeerde handen komt?
Nu heb ik BaFin voorwaarden niet doorgelezen; Dus misschien staat er wat geks in.flatex Bank AG staat als volwaardige bank onder de supervisie van de Duitse toezichthouder op de financiële markten, de BaFin (Bundesanstalt für Finanzdienstleistungsaufsicht). De BaFin is de Duitse equivalent van de Nederlandse AFM
Mensen geven zonder nadenken hun paspoort af bij een assurantiekantoor. Vorige week moest ik nog bij een zorginstantie zijn waar ik ook ID kaart moest afgeven waarna een kopie gemaakt werd. We geven vaker onze ID kaart af dan we denken en wie zegt dat hun er geen misbruik van maken.
Zie overigens even de bonus los van het account aanmaken. Zonder bonus moet je ook je ID laten zien bij account aanmaken. Check het beleggers topic hier op tweakers en voor de bonus hebben meerdere dit al gedaan.
Theoretisch heb je gelijk, maar dan zouden letterlijk 10.000 mensen (welke gok, maar als ik pepper topic zo zie geen gekke indicatie) hier een probleem mee krijgen.
Daarnaast is het gebruikelijk dat je paspoort afgeeft. BinckBank heeft dit ook
Als je niet aandurft moet je het niet doen. Maar welke zekerheden heb je wel in je leven?Openen Account
Het openen van een account is met de jaren ook bij Binck flink vereenvoudigd en betreft nu een 6 staps proces waarbij u uw paspoort of identiteitskaart nodig heeft en uw mobiele telefoon.
[ Voor 17% gewijzigd door grote_oever op 19-08-2019 11:32 ]
Ik denk dat jij onderschat wat deze actie teweeg gebracht heeft.grote_oever schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:55:
[...]
Theoretisch heb je gelijk, maar dan zouden letterlijk 10.000 mensen (welke gok, maar als ik pepper topic zo zie geen gekke indicatie) hier een probleem mee krijgen.
Hier ook. Heb gisteren een mailtje naar het info adres gestuurd, merk wel of ik vandaag reactie krijg. Anders wordt het ff bellen.ProudElm schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 07:45:
Heb overigens ook de KopieID app gebruikt, iemand anders hier raadde dat aan en die kwam er wel doorheen. Heb geloof ik alleen m'n lengte een streepje gegeven om het watermerk te laten werken (je moet iets wegstrepen).
[ Voor 23% gewijzigd door SmurfLink op 19-08-2019 11:28 ]
I have stability. The ability to stab.
Ik heb mij vrijdag aangemeld en direct 2 cent gestort. Wel SMS ontvangen met klantnummer, maar blijkbaar is de storting nog niet verwerkt
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Sta ondertussen 10cent winst op m'n aandelen aegon
, heeft iemand tips hoe je het beste nieuwe orders in kan zetten? (ordersoort e.d.?).
Heb er nu twee ingezet op prijsaanvraag en dat lijkt nogal te duren ondanks dat er staat uitgevoerd.
-edit-
Ze zijn inmiddels doorgelopen, als je meer van hetzelfde koopt blijft het eerst zichtbare aantal gelijk maar onder aankoop informatie staan er meer.
Heb er nu twee ingezet op prijsaanvraag en dat lijkt nogal te duren ondanks dat er staat uitgevoerd.
-edit-
Ze zijn inmiddels doorgelopen, als je meer van hetzelfde koopt blijft het eerst zichtbare aantal gelijk maar onder aankoop informatie staan er meer.
[ Voor 52% gewijzigd door GieltjE op 19-08-2019 12:30 ]
Hell / 0
Anoniem: 1240358
Ik heb de bonus binnen en uit laten betalen. 75 euro staat nu op mijn rekening, de rest (35 euro) laat ik staan om mee te spelen. Heb aandelen Ashton Martin gekocht. Laat die Brexit maar komen, Yolo de bolo.Ben benieuwd wat ze gaan doen na halloween. Had nog 25 euro overgemaakt maar die is nog niet aangekomen en daar heb ik een mailtje over gestuurd.
Wachtwoord krijg je per sms als de gehele verificatie afgerond is.
Hell / 0
Eerste storting zit erin, maar is maar 2 cent. Dus daar kan ik blijkbaar geen aandeel mee kopen, schijnbaar kan je enkel hele aandelen kopen.
Dus nog maar even 4,98 overgemaakt, als die er staat kan ik iets kopen
Dus nog maar even 4,98 overgemaakt, als die er staat kan ik iets kopen

Die verificatie heb ik dus vrijdag gedaan, is het normaal dat ik dan nog geen sms heb gehad met het deugdelijke wachtwoord voor het inloggen?GieltjE schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:34:
Wachtwoord krijg je per sms als de gehele verificatie afgerond is.
Heb wel zo'n wachtwoord waarmee ik het proces en dergelijke kan/kon aanvuren.
[ Voor 11% gewijzigd door Tweakez op 19-08-2019 14:22 ]
Hoelaat heb je de verificatie gedaan? Mijn storing van voor 12 uur is ongeveer 1,5 uur terug verwerkt.Tweakez schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:22:
[...]
Die verificatie heb ik dus vrijdag gedaan, is het normaal dat ik dan nog geen sms heb gehad met het deugdelijke wachtwoord voor het inloggen?
Heb wel zo'n wachtwoord waarmee ik het proces en dergelijke kan/kon aanvuren.
Ben nog niet eens bij het proces van een storting gekomen, heb alleen een ID verificatie gedaan tot dusver, geen verdere e-mail daarna meer gehad of iets.. heel erg vreemd..Drardollan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:40:
[...]
Hoelaat heb je de verificatie gedaan? Mijn storing van voor 12 uur is ongeveer 1,5 uur terug verwerkt.
Heb Vrijdag rond een uur of 5 de verificatie rond gemaakt.
[ Voor 7% gewijzigd door Tweakez op 19-08-2019 14:46 ]
Ik heb vrijdag een transactie (aankoop turbo) gedaan, maar welkomstbonus nog niet ontvangen. Meer mensen die welkomstbonus nog niet binnen hebben, maar vorige week (vrijdag) wel al een transactie hebben gedaan?
Ja ik .. helaas nog niks binnensanniep9 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:49:
Ik heb vrijdag een transactie (aankoop turbo) gedaan, maar welkomstbonus nog niet ontvangen. Meer mensen die welkomstbonus nog niet binnen hebben, maar vorige week (vrijdag) wel al een transactie hebben gedaan?
Hoe kan ik het goedkoopste aandeel vinden om te kopen?
Hier precies hetzelfde, alleen gisteren rond 14.00 de verificatie gedaan...Tweakez schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:46:
[...]
Ben nog niet eens bij het proces van een storting gekomen, heb alleen een ID verificatie gedaan tot dusver, geen verdere e-mail daarna meer gehad of iets.. heel erg vreemd..
Heb Vrijdag rond een uur of 5 de verificatie rond gemaakt.
Zojuist werkelijk de sms ontvangen met het wachtwoordJ0kerNL schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:41:
[...]
Hier precies hetzelfde, alleen gisteren rond 14.00 de verificatie gedaan...
Die van mij heb ik zojuist ook ontvangen! Ik heb vanaf m'n N26 het geld even overmaakt, had verwacht dat dat instant ging maar helaas.Tweakez schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:13:
[...]
Zojuist werkelijk de sms ontvangen met het wachtwoord

[ Voor 23% gewijzigd door J0kerNL op 19-08-2019 17:44 ]
Dit topic is gesloten.