• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:51
Hoe moet je nu extra geld overmaken naar je rekening... ik had tevens de fout gemaakt er maar 1 cent op te zetten...

Net maar even gebeld, geld bijstorten gewoon op dezelfde wijze zoals met die verplichte ene cent.

[Voor 32% gewijzigd door Thalaron op 14-08-2019 17:38]

X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-03 00:20
vgm is het gewoon erg druk bij idnow, al meerdere keren opnieuw geprobeerd nu. Blijft hangen bij wachten op agent

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:41
Bij mij blijft de app crashen als ik de QR code probeer te scannen... Heb al van alles geprobeerd; Telefoon restarten, app restarten, app opnieuw installeren. Helaas...

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-03 21:23
maximiliaan! schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 16:55:
Hebben jullie die videolegitimatie ook allemaal moeten doen? Ik sta al 3 kwartier in de wacht met die app klaar. Waiting for available identification expert...
ehhhhh nee? heb wel kopie van mijn ID moeten uploaden.

• Longcat
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:22
Arme klantenservice....
"Waar blijft mijn inlogcode?! Ik heb 10 minuten geleden mijn account aangemaakt!"
"Waarom moet ik mijn ID-bewijs laten zien?"
"Hoe maak ik geld over?"
"Welk aandeel moet ik kopen?"
"Hoe koop ik een aandeel?"
"HELP! een foutmelding!"
"Kan ik meer geld kwijtraken dan mijn inleg?"
"Ik heb vijf minuten geleden een transactie gedaan. WAAR BLIJFT MIJN 100 EURO?!?! :( "
:')

Jaarlijks lachen 'wij Nederlanders' smakelijk om Black Friday taferelen in Amerika, maar dit is nauwelijks anders. Heb alsjeblieft wat geduld en lees dit topic en de FAQ door.

Anoniem: 604938

Mijn honderd euro is binnen en overgeboekt naar de betaalrekening. Makkelijk verdient en gaat rechtstreeks de beleggingsrekening op. Goed het stappenplan lezen en het is binnen een a twee werkdagen geregeld.

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
maximiliaan! schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 17:22:
vgm is het gewoon erg druk bij idnow, al meerdere keren opnieuw geprobeerd nu. Blijft hangen bij wachten op agent
Het lijkt wel alsof iemand een draadje heeft gestart over 'gratis geld'. ;)
finsdefis schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:17:
Even wat geld daar parkeren in de gespreide ETF die ik sowieso al heb (VWRL, ISIN IE00B3RBWM25) en afwachten of er geen tariefstijgingen komen. Dan kan ik over een jaartje alsnog evalueren of het iets is voor de langere termijn.
VWRL? Wellicht deze eens bekijken over dividendlekkage: https://www.reddit.com/r/...kosten_populaire_fondsen/
edit:
dubbel, lees nu dit

IS3R, IE00BP3QZ825 is wel een interessante die niet bij anderen gratis kan. Goede spread:
Pistachenootje schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 14:25:
Disclaimer: ik heb rekening bij de Giro en Flatex (en anderen).

Edit: zal gelijk eens kijken
14:34 iShares IE00BP3QZ825
Flatex (tradegate) 39,430 39,460
De Giro (Xetra) BIED 39,44 LAAT 39,49
finsdefis schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:17:
In Duitsland is handelen via flatex namelijk niet gratis. Dus ben benieuwd of ze het prijsmodel in Nederland zo houden of aanpassen.
Gelukkig wel geen bewaarloon/service fee/connection fee/whatever voor zover ik zie. Een kleine flat fee per transactie vind ik niet heel erg.

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
pedorus schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 19:10:
[...]

Het lijkt wel alsof iemand een draadje heeft gestart over 'gratis geld'. ;)

[...]

VWRL? Wellicht deze eens bekijken over dividendlekkage: https://www.reddit.com/r/...kosten_populaire_fondsen/
edit:
dubbel, lees nu dit

IS3R, IE00BP3QZ825 is wel een interessante die niet bij anderen gratis kan. Goede spread:

[...]
Ja, was er al op geattendeerd inderdaad. Ik laat wat ik heb aan VWRL nu ook staan en het was eigenlijk meer uit gemak het eerste waar ik aan kon denken toen ik iets op flatex wilde kopen.
[...]

Gelukkig wel geen bewaarloon/service fee/connection fee/whatever voor zover ik zie. Een kleine flat fee per transactie vind ik niet heel erg.
Zou inderdaad prima zijn. Ik heb alleen nog wel wat twijfels over of dit nou echt iets is voor over 10-20-30 jaar, aangezien het aan Tradegate hangt. Ik weet niet genoeg van de risico's rondom Tradegate om dat in te kunnen schatten.

• prorealtrader
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 09-10-2020
Leuk verdienen zo... De website ziet er alleen niet uit... en het platform is al helemaal koekkoek... Ik ken wel wat betere brokers O-)

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik kan geen rekening openen. Bij het akkoord gaan van de algemene voorwaarden krijg ik de volgende melding: Er is een technische fout geslopen bij de indiening van uw sollicitatie, probeer het opnieuw.

Geprobeerd op verschillende devices.

Klantenservice gebeld: U krijgt een technische fout. Daar kunnen we niets aan doen, dat ligt aan de website. Probeert u het later nog een keer.

• mugenmarco
jhead22 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 19:40:
Ik kan geen rekening openen. Bij het akkoord gaan van de algemene voorwaarden krijg ik de volgende melding: Er is een technische fout geslopen bij de indiening van uw sollicitatie, probeer het opnieuw.

Geprobeerd op verschillende devices.

Helpdesk gebeld: U krijgt een technische fout. Daar kunnen we niets aan doen, dat ligt aan de website. Probeert u het later nog een keer.
Ik vermoed dat de website overbelast is

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:41
Longcat schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 18:28:
Arme klantenservice....

[...]

:')

Jaarlijks lachen 'wij Nederlanders' smakelijk om Black Friday taferelen in Amerika, maar dit is nauwelijks anders. Heb alsjeblieft wat geduld en lees dit topic en de FAQ door.
Agh ja.. dat krijg je bij zn aanbieding. Nieuwe mensen lokken met 100 euro. Volgens meeste reviews kunnen hun dit doen omdat ze zo minimalistisch zijn en weinig kosten hebben. Dus ja, snap wel dat zulke vragen komen. Vind dit wel wat anders dan Black Friday in Amerika.

• prorealtrader
Geen paniek, gisteren lagen ze er ook al een tijdje uit... vooral toen de dax bewoog... daar zit je dan als belegger... ;)

• dongilles
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 11:02
Probeer al sinds 18.00 via IDnow iemand te pakken te krijgen maar tot nu toe nog steeds niet gelukt...
niet via de laptop of app.
Vooral irritant dat het in het begin direct iemand eraan kreeg maar daarna crashte.

Zou fijn zijn geweest als je niet live met iemand hoeft te videobellen maar gewoon foto's kon opsturen

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
dongilles schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 20:46:
Probeer al sinds 18.00 via IDnow iemand te pakken te krijgen maar tot nu toe nog steeds niet gelukt...
niet via de laptop of app.
Vooral irritant dat het in het begin direct iemand eraan kreeg maar daarna crashte.

Zou fijn zijn geweest als je niet live met iemand hoeft te videobellen maar gewoon foto's kon opsturen
Ehm, dat kan je ook.. je kon ook gewoon een ID uploaden. Ik heb het via de Overheidsapp gewatermerkt en opgestuurd.

• dongilles
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 11:02
SmurfLink schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 20:54:
[...]

Ehm, dat kan je ook.. je kon ook gewoon een ID uploaden. Ik heb het via de Overheidsapp gewatermerkt en opgestuurd.
Ik krijg die optie niet. Ik krijg alleen de keuze om een videolegitimatie te doen via de App of webcam

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Ook maar even een account aangemaakt. Paar weken terug zag ik het al voorbijkomen, blij dat ik toen geen account aangemaakt had.

Helaas de fout gemaakt om maar €0.01 over te maken, dus zal nog even tot morgen moeten wachten.

per aspera ad astra

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:53
LAD93 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:11:
Helaas de fout gemaakt om maar €0.01 over te maken, dus zal nog even tot morgen moeten wachten.
De verificatie cent heb je overgeboekt naar jouw Flatex rekeningnummer die je kan zonder problemen meer naar hetzelfde rekeningnummer overmaken. Ik maakte door fout ook :X

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Timmy schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:13:
[...]

De verificatie cent heb je overgeboekt naar jouw Flatex rekeningnummer die je kan zonder problemen meer naar hetzelfde rekeningnummer overmaken. Ik maakte door fout ook :X
Ja, dat heb ik gedaan nadat m’n account gereed was, maar helaas is de laatste transactieronde van de banken al geweest dus moet even tot morgen wachten.

per aspera ad astra

• leon0013
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-02 17:07

leon0013

Ooit waren het er twaalf

LAD93 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:24:
[...]

Ja, dat heb ik gedaan nadat m’n account gereed was, maar helaas is de laatste transactieronde van de banken al geweest dus moet even tot morgen wachten.
Morgen heeft half Europa een feestdag (maria-hemelvaart)

Dacht dat .DE dan ook alles lam legde.

7x185 Wp mono op Growatt 1500s; 4x250Wp mono op Growatt 1000s; 4x2 75Wp CdTe op Steca 500

• SmurfLink
  • Niet online
dongilles schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 20:59:
[...]

Ik krijg die optie niet. Ik krijg alleen de keuze om een videolegitimatie te doen via de App of webcam
Oh dat is vreemd. Dan weet ik het ook niet, bij mij had ik 2 oties, of die videolegitimatie of uploaden van een document.
leon0013 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 22:57:
[...]

Dan zal mijn verificatie morgen wel komen, had 'm gisteren toch maar aangevraagd maar dan vermoed ik dat het vandaag uit zal blijven. Ach ja, ik heb geen haast.

• DirtyBird
  • Laatst online: 21-03 09:07

DirtyBird

Praktiserend denker

Die 100 euro gratis geld zal wel, maar ik zou toch even dit lezen voor je werkelijk op het platform zelf aan de slag gaat.

In het kort: ze verdienen aan provisie die ze krijgen voor het aanbieden van ETF's, dit zijn doorgaans zeer risicovolle ETF's die anderen niet willen hebben (gechargeerd).

Daarnaast is het risico op een lage liquiditeit (en daarmee grotere spread) aanzienlijk.

Panasonic Lumix G9 ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• mugenmarco
DirtyBird schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 08:49:
Die 100 euro gratis geld zal wel, maar ik zou toch even dit lezen voor je werkelijk op het platform zelf aan de slag gaat.

In het kort: ze verdienen aan provisie die ze krijgen voor het aanbieden van ETF's, dit zijn doorgaans zeer risicovolle ETF's die anderen niet willen hebben (gechargeerd).

Daarnaast is het risico op een lage liquiditeit (en daarmee grotere spread) aanzienlijk.
Zolang het duidelijk is dat je met Risico C of uiterlijk D niet meer kan verliezen dan wat je op je account hebt staan lijkt het mij allemaal wel oke, je moet gewoon niet met hefbomen gaan klooien (lees: met geleend geld beleggen).

Aegon gaat lekker, -7,22 % sinds gisterochtend.

wil mijn bonus :D

• grote_oever
mugenmarco schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:24:
[...]

Zolang het duidelijk is dat je met Risico C of uiterlijk D niet meer kan verliezen dan wat je op je account hebt staan lijkt het mij allemaal wel oke, je moet gewoon niet met hefbomen gaan klooien (lees: met geleend geld beleggen).

Zoals ik zie hou je het leuk door en zonder risico door:
- alleen bij aandelen te houden
- niet hoger te gaan dan risico C of D (dus geen CFD)
- niet meer geld te gebruiken dan je wil. Dus geen 10k inleggen voor simpel geld.

Wil je dit allemaal niet dat kan je via mail alles opzeggen.

• mugenmarco
grote_oever schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:40:
[...]

Zoals ik zie hou je het leuk door en zonder risico door:
- alleen bij aandelen te houden
- niet hoger te gaan dan risico C of D (dus geen CFD)
- niet meer geld te gebruiken dan je wil. Dus geen 10k inleggen voor simpel geld.

Wil je dit allemaal niet dat kan je via mail alles opzeggen.
Zo zie ik het dus ook, maar toch blijf ik sceptisch over die 100 euro welkomstbonus.

De topics die daar over gaan dateren van Juni tot en met Augustus maar daarvoor lees je er niet zo veel over gezien de bonus toen nog niet werd uitgekeerd, misschien dat we xx maanden later toch ineens het addertje in het gras vinden.

updatetje

Heb mijn bonus binnen.

oke AEGON is mega slecht bezig, maar welke is wel wat meer te vertrouwen? microsoft? KPN? ING? goud?

[Voor 8% gewijzigd door mugenmarco op 15-08-2019 10:05]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:34
mugenmarco schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:00:
[...]

Zo zie ik het dus ook, maar toch blijf ik sceptisch over die 100 euro welkomstbonus.

De topics die daar over gaan dateren van Juni tot en met Augustus maar daarvoor lees je er niet zo veel over gezien de bonus toen nog niet werd uitgekeerd, misschien dat we xx maanden later toch ineens het addertje in het gras vinden.

updatetje

Heb mijn bonus binnen.

oke AEGON is mega slecht bezig, maar welke is wel wat meer te vertrouwen? microsoft? KPN? ING? goud?
Werkt anders prima, 100 euro staat erop. Deze constructie is daarnaast ook helemaal niet zo bijzonder, heb in het verleden vaker bonussen gekregen. Echter moest je bij deze brokers dan wel vaak eerst een x aantal transacties doen voordat je het terug kon storten naar je eigen rekening maar dat lukte dan ook prima.

Aangezien de transactiekosten niet aanwezig zijn, voor nu in ieder geval, laat ik het staan en speel er wat mee.

[Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 15-08-2019 10:07]

• Supreme
  • Registratie: Oktober 2001
[...]

Lijkt me sterk. Wat kunnen ze maken als die 100 euro op onze Nederlandse rekening staat? Als er een addertje onder het gras zat, zouden ze wel moeilijk doen bij de overboekingsaanvraag.

Enorm veel rompslomp om overal 100 euro terug te halen.

• grote_oever
[...]

updatetje

Heb mijn bonus binnen.

Ik snap dat sceptisch bent, maar als je dit topic doorleest zie je het niet terecht is. Dit schijnt gebruikelijk te zijn, maar wat nieuw eraan is dat de rekening best vrijblijvend is. Geen minimale duur, geen extra kosten, etc. ABN schijnt laatst ook zn aanbieding te hebben gehad.

Je kunt je tot 2 weken beroepen op “kopen op afstand” als je het niet lekker zit.

En als je zekerheid wilt hebben kun je altijd bellen maar klantenservice en daar de vraag neerleggen: +31 20 262 86 77 . Wel even voor de volgende persoon het antwoord hier posten 😀

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
[...]

Ze gaan inderdaad lekker :N :X
Gekocht (eergisteren) voor 3,84 euro. Gisteren hele dag in het rood gestaan dus lekker laten staan.
Keek ik vanmorgen snel even, stond ie (tijdelijk) op 3,81 euro (maar 3 cent verlies). Niet verkocht omdat ik druk was met 100 andere dingen. Kijk ik nu, staat de koers op 3,50 euro (34 cent verlies).

Oppassen dat ik straks niet failliet ga :9

Ik laat 'm nog maar even lekker staan :Y
Ergste geval (wat niet zal gebeuren nee) is dat ik die 3,84 euro kwijt ben. Maar dan zijn er wel andere problemen waar ik mij druk over maak

• mugenmarco
BastaRhymez schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:25:
[...]

Gekocht (eergisteren) voor 3,84 euro. Gisteren hele dag in het rood gestaan dus lekker laten staan.
Keek ik vanmorgen snel even, stond ie (tijdelijk) op 3,81 euro (maar 3 cent verlies). Niet verkocht omdat ik druk was met 100 andere dingen. Kijk ik nu, staat de koers op 3,50 euro (34 cent verlies).

Ergste geval (wat niet zal gebeuren nee) is dat ik die 3,84 euro kwijt ben. Maar dan zijn er wel andere problemen waar ik mij druk over maak
idd gewoon laten staan, ik laat het ook staan.
heb ook 1 aandeel van KPN en 1 aandeel van ING gekocht, de rest laat ik uitbetalen _/-\o_

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:52
[...]

Ja, als dat aandeel helemaal naar €0 gaat, dan staat de rest van de wereld ook in brand denk ik. :P
En we gaan in ieder geval samen de boot in met @mugenmarco erbij. ;)

Hier wat meer info trouwens: https://www.iex.nl/Nieuws...eil-sinds-oktober-16.aspx

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:07
[...]

Als je je daar tig keer op een dag zorgen om maakt dan is beleggen niets voor jou. Dus z.s.m. je bonus incasseren en je account opheffen zou ik zeggen :)

Beleggen gaat nu eenmaal gepaard met pieken en dalen, zoek maar eens op wat bijv. de AEX dit jaar al heeft gedaan ;)
Beleggen doe je dus ook voor de lange termijn. Day traden is voor prof's en/of crypte :P

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:18
[...]

Hefbomen is ook niet erg, als je het bij Turbo's houdt verlies je ook nooit meer dan je inleg. Maar dit valt wel onder cat E.
Stel je koopt nu een Turbo long op AEX 531 stop-loss, dan ben je je inleg kwijt als de AEX 531 aantikt, maar de hefboom ligt met de huidige AEX koers op ongeveer 85. Dus 1% stijging van de AEX levert je ongeveer een rendement op van 85% (niet helemaal, hefboom wijzigd constant bij stijging).
Aangezien er geen kosten bij Flatex gerekend worden is het best leuk om eens mee te spelen, al is het met 10,-

• mugenmarco
B-Real schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:34:
[...]

Als je je daar tig keer op een dag zorgen om maakt dan is beleggen niets voor jou. Dus z.s.m. je bonus incasseren en je account opheffen zou ik zeggen :)

Beleggen gaat nu eenmaal gepaard met pieken en dalen, zoek maar eens op wat bijv. de AEX dit jaar al heeft gedaan ;)
Beleggen doe je dus ook voor de lange termijn. Day traden is voor prof's en/of crypte :P
Je moet met beleggen geduld hebben net als met crypto, niet verkopen als de koers al dik in de min staat maar gewoon lekker laten staan en afwachten :-)

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

leon0013 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 22:57:
[...]

Mijn overboeking van gisteravond naar flatex is vandaag alsnog aangekomen, dus blijkbaar ligt het niet lam.

• BastaRhymez
  • Niet online
B-Real schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:34:
[...]

Hahaha, sorry dat het zo overkwam (als paniekerig alles in de gaten houden)
Ik maak me er totaal geen zorgen over

Maar werd getriggerd door de opmerking dat ze vandaag weer "lekker bezig" waren.

Heb voorheen al eens in andere aandelen gehandeld en het beste wat je kan doen is ze kopen (liefst periodiek om de pieken en dalen wat op te vangen en niet alles in 1 bulk) en er dan maanden / jaren niet naar omkijken.

• mugenmarco
BastaRhymez schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:01:
[...]

Hahaha, sorry dat het zo overkwam (als paniekerig alles in de gaten houden)
Ik maak me er totaal geen zorgen over

Maar werd getriggerd door de opmerking dat ze vandaag weer "lekker bezig" waren.

Heb voorheen al eens in andere aandelen gehandeld en het beste wat je kan doen is ze kopen (liefst periodiek om de pieken en dalen wat op te vangen en niet alles in 1 bulk) en er dan maanden / jaren niet naar omkijken.
Misschien een enorme noob vraag: maar is de hele oorzaak van in het rood staan niet door alle ellende op wallstreet en damrak? of zeg ik nu iets heel bizars?

• Supreme
  • Registratie: Oktober 2001
Gister ING aandeeltje gekocht, vandaag stond de 100 euro er rond 9:00 op. En nu rond 13:00 staat het al op m'n eigen rekening.

Kortom: De makkelijkste 100 euro ooit verdiend :P

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-03 19:57
Supreme schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:11:
Gister ING aandeeltje gekocht, vandaag stond de 100 euro er rond 9:00 op. En nu rond 13:00 staat het al op m'n eigen rekening.

Kortom: De makkelijkste 100 euro ooit verdiend :P
Same, heb telefonisch ook te horen gekregen dat het met ING vrij snel gaat (en ABN wat minder)

• prorealtrader
Idd te makkelijk... binnen 2 min een nasdaq aandeel gekocht en verkocht tegen dezelfde prijs, dus 0,00 verlies /winst en nu 100 piek erbij. Schoner kunnen wir es nicht machen... :P

• mugenmarco
prorealtrader schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:34:
Idd te makkelijk... binnen 2 min een nasdaq aandeel gekocht en verkocht tegen dezelfde prijs, dus 0,00 verlies /winst en nu 100 piek erbij. Schoner kunnen wir es nicht machen... :P
Een ekte Nederlander, puur en alleen voor het geld gaan en gelijk geld innen :+

ik laat gewoon wat aandelen staan, vind het best boeiend eigenlijk 8)

• prorealtrader
mugenmarco schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:35:
[...]

Een ekte Nederlander, puur en alleen voor het geld gaan en gelijk geld innen :+

ik laat gewoon wat aandelen staan, vind het best boeiend eigenlijk 8)
Haha, heb nog geen terugboeking gedaan, komt nog wel. Maare als je echt wilt traden, dan neem je een goede broker hier in NL. Tis eigenlijk oneerlijke concurrentie wat Flatex doet ten aanzien van NL brokers die wel aan het provisieverbod moeten voldoen.

• SmurfLink
  • Niet online
https://www.nu.nl/economi...nvallende-resultaten.html

:P Alle mensen met een Aegon aandeel... sterkte.

Ik wacht nog rustig af tot ik m'n login gegevens krijg. Heb er 5 euro naar overgemaakt dus ga wel even kijken watvoor aandeel ik daarmee kan kopen.

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:10
SmurfLink schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:42:

Ik wacht nog rustig af tot ik m'n login gegevens krijg. Heb er 5 euro naar overgemaakt dus ga wel even kijken watvoor aandeel ik daarmee kan kopen.
Gewoon even laten staan komt vanzelf weer goed.
Dan gaan ze weer omhoog.

PSN: McMillan0984

• mugenmarco

Ligt eraan of je risico C of D hebt gekozen, met C kan je niet super veel gezien ING aandelen duurder is dan 5 euro.

Anders zou ik Aegon aanraden 8)7

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:03
(jarig!)
ik moet nog wachten op me login gegevens SMS. Heb gister middag wel €5 over gemaakt. Dus komt vast goed. Maar wat is het verschil tussen C en D? Bij beide kun je toch niet meer verliezen dan je inleg (als de aandelen theoretisch naar 0 zouden gaan)?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Uit nieuwsgierigheid: ik leg iets in, en laat uiteindelijk 100 euro uitbetalen. Moet ik dan nog iets opgeven aan de belasting?

[Voor 5% gewijzigd door pven op 15-08-2019 14:13]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• SmurfLink
  • Niet online
mugenmarco schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:01:
[...]

Ligt eraan of je risico C of D hebt gekozen, met C kan je niet super veel gezien ING aandelen duurder is dan 5 euro.

Ik heb dit volgens mij nog niet opgegeven. Of ik moet het gemist hebben... was dit voor of nadat je je logingegevens had?

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

pven schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:13:
Uit nieuwsgierigheid: ik leg iets in, en laat uiteindelijk 100 euro uitbetalen. Moet ik dan nog iets opgeven aan de belasting?
Nee. Behalve dan dat je die 100 euro hebt op je rekening. Mits dat in totaal boven de vermogensvrijstelling komt.

[Voor 18% gewijzigd door woekele op 15-08-2019 15:03]

• mugenmarco
SmurfLink schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:57:
[...]

Ik heb dit volgens mij nog niet opgegeven. Of ik moet het gemist hebben... was dit voor of nadat je je logingegevens had?
Dunno, maar zodra je je accountgegevens hebt kan je dit eenvoudig wijzigen bij je account instellingen en is ook vrij snel aangepast daarna.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:00
mugenmarco schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:01:
[...]

Klasse D hier, 1 x kpn gekocht en al dik 3% winst :+

• mugenmarco
Dacuuu schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 15:13:
[...]

Klasse D hier, 1 x kpn gekocht en al dik 3% winst :+
jij balen dat je maar 1 aandeel in kpn hebt :p net als mij hoor, helaas een stuk meer in Aegon gestoken......

• Gieltje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-03 09:22

Gieltje

Niks te zien...

Wel erg jammer dat je wachtwoord maximaal 15 tekens mag zijn....

Hell / 0

• dehardstyler
Gieltje schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 15:25:
Wel erg jammer dat je wachtwoord maximaal 15 tekens mag zijn....
Dat vond ik ook opvallend, toch wens ik de gene die gaat brute forcen veel sterkte! ;)
Ik zou mij niet al te druk maken als ik jou was.

• mugenmarco
dehardstyler schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 15:27:
[...]

Dat vond ik ook opvallend, toch wens ik de gene die gaat brute forcen veel sterkte! ;)
Ik zou mij niet al te druk maken als ik jou was.
#care

om het geld van je rekening te plunderen moeten ze ook toegang krijgen tot je mobiel vanwege de TAN code die je moet invullen, ik zie het niet zo 1,2,3 gebeuren

• dehardstyler
mugenmarco schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 15:29:
[...]

#care

om het geld van je rekening te plunderen moeten ze ook toegang krijgen tot je mobiel vanwege de TAN code die je moet invullen, ik zie het niet zo 1,2,3 gebeuren
En dan dat ook nog eens inderdaad, veel succes. Als iemand dat lukt, mag hij mijn 3,50 houden zonder dat ik aangifte doe. :D

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:10
Zijn er nog meer mensen die geen TAN-codes meer krijgen? :F

[Voor 8% gewijzigd door deuceboss op 15-08-2019 15:56. Reden: Lezen is een vak]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:53
Gisteren account gemaakt, 1 ING gekocht en vandaag stond de 100,- euro erop, gelijk overgemaakt naar eigen rekening :) ING laat ik nog wel ff staan, is toch leuk :p

Float like a butterfly, sting like a bee.

• mugenmarco
Volgens mij kopen 9 van de 10 mensen een aandeel in ING. Maar dan moet het met ING toch beter gaan gezien het aantal mensen die aandelen van ING kopen?

Anoniem: 604938

mugenmarco schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 15:41:
Volgens mij kopen 9 van de 10 mensen een aandeel in ING. Maar dan moet het met ING toch beter gaan gezien het aantal mensen die aandelen van ING kopen?
Zeg dat 1000 tweakers een aandeel ING van 9 euro kopen, dat is een hoge schatting en omhoog afgerond. Dan hebben de tweakers voor 9000 euro aan ING aandelen gekocht. Gisteren is er in totaal voor bijna 25 miljoen aan ING aandelen verhandeld. Dus wat de tweakers bijdragen aan de prijs van ING is een druppeltje op een gloeiende plaat.

https://beurs.fd.nl/noteringen/11773/ing/koersen

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
mugenmarco schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 15:41:
als dat in grote volumes zou gaan wel, maar hier en op Pepper pakken de meesten 1 aandeel. Dat schiet voor de koers helemaal niets op, behalve een hoop transacties. Normaal zijn dat nog verdienkosten voor de broker, maar die zijn nu ook gratis.

Ben zelf overigens voor Aegon gegaan, flink gekelderd vandaag na jaarcijfers en over de laatste maanden ook al. En met onder de 3 euro 50 een stuk goedkoper dan ING.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:00
mugenmarco schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 15:20:
[...]

jij balen dat je maar 1 aandeel in kpn hebt :p net als mij hoor, helaas een stuk meer in Aegon gestoken......
Balen? Ik beleg niet in losse aandelen, Kpn slechts gekocht voor de welkoms bonus. Zit voor met mn normale portfolio ook bij een andere toko.

• Thalaron

Zolang ze niet failliet gaan, komt dat wel goed met mijn €3,50.

Zo niet dan heb ik een grotere uitdaging schat ik zo in haha, heb mijn hypotheek er lopen..

Zodra ik de €100,- heb ontvangen denk ik dat ik 20-25 euro laat staan/beleg om het eens te ervaren. De rest gaar naar mijn rekening. Rendement tot dan is in ieder geval subliem te noemen ;)

X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp

• SmurfLink
  • Niet online
Thalaron schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 17:02:
[...]

Zolang ze niet failliet gaan, komt dat wel goed met mijn €3,50.

Zo niet dan heb ik een grotere uitdaging schat ik zo in haha, heb mijn hypotheek er lopen..

Zodra ik de €100,- heb ontvangen denk ik dat ik 20-25 euro laat staan/beleg om het eens te ervaren. De rest gaar naar mijn rekening. Rendement tot dan is in ieder geval subliem te noemen ;)
Dat is ook mijn plan. Ik doe het puur voor de bonus en om een keertje rond te neuzen. De rest doe ik wel als ik meer ervaring heb.

• grote_oever
pven schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:13:
Als je alles voor 31 december opzegt lijkt me dat je niks op hoeft te geven.

Wbt opzeggen. Ik zie veel mensen hier de 100 euro overmaken naar een Nederlandse rekening, maar laten die mensen allemaal hun rekening open staan? Of heeft iemand opgezegd? Zo ja, wat zijn de ervaringen daarbij?

• prorealtrader
grote_oever schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 17:37:
[...]

Als je alles voor 31 december opzegt lijkt me dat je niks op hoeft te geven.

Wbt opzeggen. Ik zie veel mensen hier de 100 euro overmaken naar een Nederlandse rekening, maar laten die mensen allemaal hun rekening open staan? Of heeft iemand opgezegd? Zo ja, wat zijn de ervaringen daarbij?
Inderdaad dat opzeggen... iemand al gedaan? Er is geen knopje om op te zeggen haha.
Voor de mensen die meer willen weten over beleggen, zoek een goede Broker... een die je ook nog info/opleiding geeft over het een en ander. Is wel zo fijn...

• grote_oever
prorealtrader schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 17:48:
[...]

Inderdaad dat opzeggen... iemand al gedaan? Er is geen knopje om op te zeggen haha.
Voor de mensen die meer willen weten over beleggen, zoek een goede Broker... een die je ook nog info/opleiding geeft over het een en ander. Is wel zo fijn...
Opzeggen hebben meerdere naar geïnformeerd en dat is heel simpel. E-mailtje naar hun en klaar. Maar inderdaad.. ervaringen graag :)

• upschur
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-03 12:06
Ook voor 5 euro een aegon aandeeltje gekocht, buiten de gratis 100 euro die inmiddels al door vrouwlief aan kleding is uitgegeven is het verlies op mn aandeel nog te overzien

Goeie actie 👍

• Thalaron
@upschur ik gebruik dit juist als excuus op een aangeschaft kledingstuk haha... heb aangegeven dat, indien ze het er niet mee eens is,, we nog een 2e rekening hebben waarbij zij hetzelfde kan doen :+

• Tafellaken
  • Laatst online: 02-02 13:47
BastaRhymez schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:47:

[...]

Totdat je "slapende account" straks een wijziging krijgt, waarin staat dat het aanhouden van de rekening straks xx euro / jaar gaat kosten ;-) Ik zou 'm zeker stopzetten en niet zonder meer aanhouden, ook al heb je er geen geld meer op staan
Daarvoor zullen voorwaarden gewijzigd moeten worden. Daarvan word je dan wel op de hoogte gesteld. Dan kun je gewoon alsnog opzeggen..

• BastaRhymez
  • Niet online
Thalaron schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 22:36:
@upschur ik gebruik dit juist als excuus op een aangeschaft kledingstuk haha... heb aangegeven dat, indien ze het er niet mee eens is,, we nog een 2e rekening hebben waarbij zij hetzelfde kan doen :+
Je hebt geen 2e rekening nodig. Je vrouw zou het evt. van dezelfde rekening kunnen doen.
Het gaat om "unieke" personen, niet om unieke rekeningnummers
Tafellaken schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:53:
[...]

Daarvoor zullen voorwaarden gewijzigd moeten worden. Daarvan word je dan wel op de hoogte gesteld. Dan kun je gewoon alsnog opzeggen..
Klopt, maar denk jij dat als je nu een "slapend account" er van maakt en je krijgt over een jaartje een mailtje (die mogelijk ook nog eens bij je SPAM terecht komt) denkt van goh, ik moet dat opzeggen.
En hoeveel mensen hebben niet een "spam mailadres" die niet dagelijks / wekelijks wordt gelezen...

• Hetisookwat
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:54
Nog steeds geen sms ontvangen...

• Thalaron
Inmiddels met Aegon toch al 6 cent winst voor mijn hele aandeel :7
Gisteren ergens rond 17:00 uur voor 3,47 aangeschaft -> 3,53 huidige waarde

Nu nog even aankijken of die 100 euro ook gaat komen en zo ja, bepalen hoeveel ik terugstort naar mijn rekening (in ieder geval minstens de eigen inleg).

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:01

Kek

3flix

heb nog niet kunnen vinden hoe je het hele account weer op zegt.. kon het in de instellingen niet vinden..

• Clavat
Kek schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 09:25:
heb nog niet kunnen vinden hoe je het hele account weer op zegt.. kon het in de instellingen niet vinden..
Meerdere malen in het topic voorbij gekomen.
Een mail sturen.

• grote_oever
Kek schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 09:25:
Graag even je bevinden posten, want iedereen trekt de rekening leeg en laat vervolgens de Duitse rekening zoals het is. Dat is een beetje tegen mij gevoel in.

• aex351
  • Laatst online: 22:37

aex351

I am the one

Handige tip deze thread. Los van het gratis geld kende ik Flatex nog niet. Maar de tarieven zijn wel goed. 0 euro. Dat ben ik nog niet eerder tegengekomen.

< dit stukje webruimte is te huur >

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:07
Oke, ik ben ook voor de bijl gegaan.
Gisterenavond aangemeld en geld overgemaakt, deze ochtend nog geen reactie maar zal wel komen.

Ik ben overigens niet van plan die 100eu eraf te halen, ik laat het lekker staan en zie het als een mooie gratis aanvulling op m'n andere beleggingen :)

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Wilde met die 100 EUR ook eens proberen bij Flatex te beleggen, maar bij het registreren heb ik met 3 pogingen nog geen bevestigings-SMS ontvangen. Iemand anders ook hier last van?

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• belastingdizzle
  • Laatst online: 05-01-2020

belastingdizzle

Rechts Links

RomeoJ schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:35:
Wilde met die 100 EUR ook eens proberen bij Flatex te beleggen, maar bij het registreren heb ik met 3 pogingen nog geen bevestigings-SMS ontvangen. Iemand anders ook hier last van?
Ja, het had bij mij ook wat voeten in de aarde. Heb je nog helemaal geen SMS gehad of nog niet je wachtwoord?
Ik heb het hele proces van registreren opnieuw gestart en toen ging het wel goed. Merk op dat je wel die 1 cent overgemaakt moet hebben en je ID geupload moet hebben voor je je login ontvangt

Wie dit leest is gek

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:53

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik vind het tot nu toe best lekker werken. Het is wat basic en weinig echte analyse mogelijkheden volgens mij, maar geen transactiekosten, dus ergens best een leuk model. Ik denk dat die paar ton die ze dit kost slim besteed is, beter dan de zoveelste marketingcampagne waarmee je maar een kleine doelgroep bereikt.

• SmurfLink
  • Niet online
belastingdizzle schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:42:
[...]

Ja, het had bij mij ook wat voeten in de aarde. Heb je nog helemaal geen SMS gehad of nog niet je wachtwoord?
Ik heb het hele proces van registreren opnieuw gestart en toen ging het wel goed. Merk op dat je wel die 1 cent overgemaakt moet hebben en je ID geupload moet hebben voor je je login ontvangt
Zit nog te wachten op mijn wachtwoord, heb woensdagmiddag de boel aangemaakt. Had jij het herstart voor de SMS van je bevestiging of voor je wachtwoord?

• belastingdizzle

belastingdizzle

Rechts Links

SmurfLink schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:44:
[...]

Zit nog te wachten op mijn wachtwoord, heb woensdagmiddag de boel aangemaakt. Had jij het herstart voor de SMS van je bevestiging of voor je wachtwoord?
Ik kreeg het wachtwoord niet en kreeg de mail dat ik niet mijn rijbewijs kon gebruiken als identificatie (dat stond er toen niet zo expliciet bij als nu volgens mij). Maar het lukte niet om in te loggen om zo mijn paspoort te uploaden. Ze gaven het advies het proces opnieuw te starten. Wat je wel kan proberen is in de mail die je gehad hebt te klikken op 'doorgaan met registreren' en dan je activatiecode in te vullen. Als je überhaupt al een SMSje gehad hebt. Dan zie je daar wel welke stap je nog moet zetten. Ik had dus al wél een eerste SMSje ontvangen.

Zelf heb ik een 25 euro gestort, daar nu 1 aandeel van gekocht en wacht nog op die welkomstbonus. Die 100 euro ga ik niet gelijk ophalen en ik ga hier lekker mee spelen. Mijn 'echte' beleggingen heb ik bij ABN en bij Meesman.

Wie dit leest is gek

• Thalaron
Mijn 100 euro is zojuist binnen gekomen :)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Thalaron schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:54:
Mijn 100 euro is zojuist binnen gekomen :)
Op je eigen rekening of op je Flatex rekening ? Ik heb t nog niet zie ik! Hopen dat het ook vandaag komt :)

• Thalaron
@DennusB Op mijn Flatex rekening. Heb zojuist het bedrag (minus hetgeen ik wil laten staan) overgeboekt naar mijn privé rekening (Rabo). Ik laat Aegon staan om te kijken wat het doet (wel interessant om een keer te volgen hoe dat gaat en dan zien we in de toekomst wel hoe/wat verder :)

• belastingdizzle

belastingdizzle

Rechts Links

@DennusB @ THalaron hoe lang duurde dit? Wanneer deed je je eerste transactie?

Wie dit leest is gek

• Memphisto
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:43
SmurfLink schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:44:
[...]

Ik heb dinsdagavond een account aangemaakt en een bedrag overgemaakt, maar zit ook nog te wachten op een wachtwoord om verder te kunnen.
Ik wacht nog even af en anders volgende week maar eens bellen.

Deep into that darkness peering, long I stood there, wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dreamed before.

• SmurfLink
  • Niet online
belastingdizzle schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:47:
[...]

Ik kreeg het wachtwoord niet en kreeg de mail dat ik niet mijn rijbewijs kon gebruiken als identificatie (dat stond er toen niet zo expliciet bij als nu volgens mij). Maar het lukte niet om in te loggen om zo mijn paspoort te uploaden. Ze gaven het advies het proces opnieuw te starten. Wat je wel kan proberen is in de mail die je gehad hebt te klikken op 'doorgaan met registreren' en dan je activatiecode in te vullen. Als je überhaupt al een SMSje gehad hebt. Dan zie je daar wel welke stap je nog moet zetten. Ik had dus al wél een eerste SMSje ontvangen.

Zelf heb ik een 25 euro gestort, daar nu 1 aandeel van gekocht en wacht nog op die welkomstbonus. Die 100 euro ga ik niet gelijk ophalen en ik ga hier lekker mee spelen. Mijn 'echte' beleggingen heb ik bij ABN en bij Meesman.
Ah ja ik was wel een stap verder gekomen, hij hangt nu op de laatste stap.. de verificatie van m'n ID dan denk ik? Zal wel even geduld hebben dan.

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20-03 13:09
Ik heb mij ook aangemeld en wacht inmiddels op de 100 euro. Wat ik niet begrijp is dat als je de hoogste risicoklasse hebt gekozen je geen aandelen kunt kopen uit een lagere risicoklasse. Erg irritant dat je elke keer eerst je risicoklasse moet wijzigen voor dat ene aandeel dat je wilt kopen. Is daar een truckje voor om het makkelijker te maken?

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

belastingdizzle schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:42:
[...]

Helemaal geen SMS notificatie met de bevestingscode, eigenlijk de 2e stap bij het registratieproces. Ik wacht het nog even geduldig af :)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• Thalaron
@belastingdizzle
Eergisteren account aangemaakt.
Gisteren laat op de middag/vroege avond een aandeel gekocht in Aegon.
Vandaag 100 euro ontvangen en bedrag x overgeboekt naar mijn privé rekening.

Geld is nog onderweg naar de Rabobank.

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Memphisto schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:10:
[...]

Ik heb dinsdagavond een account aangemaakt en een bedrag overgemaakt, maar zit ook nog te wachten op een wachtwoord om verder te kunnen.
Ik wacht nog even af en anders volgende week maar eens bellen.
Idem hier, ze zullen wel een backlog hebben ;)

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Rev! schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:26:
[...]

Dinsdag om 22:07 de eerste mail gehad, Woensdag om 13:47 de sms met het inlogwachtwoord, donderdag rond 10:00 de bonus zichtbaar in de app en om 13:13 stond het om mijn bankrekening.

Gezien je niet veel later aangemeld hebt, zou de backlog tussen ons wel meevallen denk ik.

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:14
prorealtrader schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 19:39:
Leuk verdienen zo... De website ziet er alleen niet uit... en het platform is al helemaal koekkoek... Ik ken wel wat betere brokers O-)
Zoals...? Ik ben nog op zoek naar een goede. Goed als in: degelijk platform, transparante tarieven, geen uitleen van mijn aandelen. Zit nu bij Binck inactive :')

TrueNAS (Asustor AS6704T (4x16TB MG08)), OPNsense (Protectli FW6B), OpenWrt (2x Belkin RT3200), Logitech Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

• Panzer Dean
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:29
Er ging iets mis, dus m'n wachtwoord is geblokkeerd. Maar na m'n klantnummer vragen ze om de "telefoon-PIN" stel je die zelf in? Want volgens mij heb ik dat nooit gedaan?

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:52
Rev! schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:26:
[...]

Ik heb ook nog geen inloggegevens ontvangen. Was het welhaast vergeten dat ik het had aangevraagd, maar 's kijken waar de boel stagneert.
Subject: Onze excuses: vertraging wegens grote toestroom.

Geachte flatex klant of geïnteresseerde,

Tot onze spijt moeten wij u mededelen dat het op dit moment dermate storm loopt op onze klantenservice, dat wij uw email niet zo snel kunnen beantwoorden als wij dat zouden willen. Hierdoor vragen wij u er rekening mee te houden dat de beantwoording van uw bericht tot 4 dagen kan duren.

Indien u een urgente vraag heeft, kunt u het beste direct telefonisch contact opnemen via telefoonnummer +31 20 - 262 86 77. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Houdt u ook hierbij rekening met een mogelijke wachttijd to maximaal 5 minuten.

Wel kunnen we hierbij al een antwoord geven op de meest gestelde vragen:

· Wanneer krijg ik mijn welkomstbonus?
Uw welkomstbonus wordt zo snel mogelijk overgemaakt na uw eerste transactie. Omdat we dit in batches doen, kan er een aantal dagen overheen gaan. Wij vragen u dus even geduld te hebben en pas na een week eventueel contact op te nemen.

· Wanneer krijg ik mijn wachtwoord?
Uw wachtwoord wordt u per sms toegestuurd nadat u de legitimatie hebt afgerond EN de identificatiestoring hebt overgemaakt. Aangezien dit een storting naar een buitenlandse rekening betreft, kan het tot maximaal 2 dagen duren voordat dit in het betalingsverkeer is verwerkt.

· Mijn wachtwoord werkt niet
Neem dan graag zsm telefonisch contact op met de klantenservice, dan kunnen we u meteen deblokkeren en een nieuw wachtwoord toesturen.

· Ik kan nog niet handelen
Nadat u voor het eerst bent ingelogd moet u nog uw beleggingsdoel vaststellen. U kunt de vragenlijst benaderen via het instellingenmenu op het handelsplatform WebFiliaal.

Wellicht beantwoordt dit al uw vraag en is verder contact niet meer nodig.

Vanzelfsprekend zijn wij druk doende om de capaciteit en verwerkingssnelheid te verhogen, dus we hopen dit probleem snel te kunnen oplossen. Natuurlijk zijn we blij met de grote toestroom van klanten, maar willen we nogmaals onze excuses aanbieden voor de vertraging.

We wensen u veel succes toe met uw beleggingen.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice flatex Nederland.

[Voor 78% gewijzigd door NiGeLaToR op 16-08-2019 12:00]

My prediction: we'll evolve into a digital form.

• Clavat
Panzer Dean schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:52:
Er ging iets mis, dus m'n wachtwoord is geblokkeerd. Maar na m'n klantnummer vragen ze om de "telefoon-PIN" stel je die zelf in? Want volgens mij heb ik dat nooit gedaan?
Dat is je sms die je hebt gekregen met je toegangscode

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
CaLeX schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:45:
[...]

Dinsdag om 22:07 de eerste mail gehad, Woensdag om 13:47 de sms met het inlogwachtwoord, donderdag rond 10:00 de bonus zichtbaar in de app en om 13:13 stond het om mijn bankrekening.

Gezien je niet veel later aangemeld hebt, zou de backlog tussen ons wel meevallen denk ik.
Ik heb me pas gisteren aangemeld.

• aex351
  • Laatst online: 22:37

aex351

I am the one

mugenmarco schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 18:23:
[...]

ehhhhh nee? heb wel kopie van mijn ID moeten uploaden.
Dacht ik meldt mij even snel aan. Maar er staat dat legitimatie via video / app moet of iets dergelijks. :/. Iemand hier ervaring mee?

[Voor 5% gewijzigd door aex351 op 16-08-2019 12:16]

< dit stukje webruimte is te huur >

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee