Gisteren mijn inlog ontvangen en direct mijn account geactiveerd.
Had maar 5 euro gestort, dus was even zoeken naar een aandeel (binnen risicoklasse D) die onder de 5 euro was. Uiteindelijk op Aegon uitgekomen (was 3,84 euro).
Nu wachten op de welkomstbonus en dan het aandeel Aegon (momenteel met 0,02 euro verlies) verkopen.
Maar wat ik mij nu ook afvraag:
Moet je dit volgend jaar bij de Belastingdienst opgeven? Daar wordt vast wel gevraagd of je beleggingen hebt gehad het afgelopen jaar ;-)
Zie al voor me dat we volgend jaar april / mei een heel topic vol hebben, met vragen hoe we de Flatex shizzle moeten opgeven...
Tafellaken schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:24:
Dit begint vrij lachwekkend te worden ja. TS opent een rekening maar weet niet waar hij aan begint, net zoals de rest van de mensen hier. Newsflash.. het is gewoon een rekening🤪. Maak je je ook zorgen over je rekening van je huisbank? Niet? Ok.. lekker daar een beleggingsrekening openen en je scheel betalen. Blijkbaar doe je dat liever🙈
Het is overal inmiddels al 100 keer geroepen, met een paar aandelen verlies je maximaal je inleg en verder NIETS(!!!!!) Niet boven risicoklasse D gaan, kom je ook niet in het rood.
Totdat je "slapende account" straks een wijziging krijgt, waarin staat dat het aanhouden van de rekening straks xx euro / jaar gaat kosten ;-) Ik zou 'm zeker stopzetten en niet zonder meer aanhouden, ook al heb je er geen geld meer op staan
[Voor 41% gewijzigd door BastaRhymez op 14-08-2019 10:51]