• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:08
grote_oever schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 08:47:
[...]

Waar lees je dat? Want ik vind er niks van.
Stond in een ander topic.

Open lekker een beleggingsrekening bij je huisbank, en verdiep je in beleggen. Voorlopig zie ik alleen maar veel geschreeuw om niks. :O

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-03 21:23
grote_oever schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 08:22:
[...]

Het is daarmee niet gedaan. Want je hebt nog een rekening lopen. Misschien is het handig om even stil te staan bij de risico’s en hoe we dit kunnen voorkomen.

Daarnaast is het me heel onduidelijk hoe je het opzegt. Nergens wordt ingegaan op het opzeggen van dit verhaal.

Misschien moeten we ook even ingaan op de verschillende risico’s en waar je af moet blijven. Want ik heb nu ING gekocht met risico C. Geen idee wat dit inhoud.

Wat ik wil voorkomen is dat ik over een half jaar problemen krijg omdat we iets over het hoofd hebben gezien.

Ik zie wel dat je kunt beroepen op de wet op afstand kopen. Je kan je dus binnen 14 dagen beroepen op deze wet.
Ik hoop/verwacht vandaag mijn account te krijgen en ga ook wat ING kopen.

Maar wat is in vredesnaam Risico C o .i.d.?

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-03 11:51
grote_oever schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 08:22:
[...]

Het is daarmee niet gedaan. Want je hebt nog een rekening lopen. Misschien is het handig om even stil te staan bij de risico’s en hoe we dit kunnen voorkomen.
Daar maak ik me echt totaal niet druk om. Ik heb tweetraps authenticatie ingesteld, en er staat geen geld op de rekening. Dus ze kunnen er helemaal niks mee.
Carfanatic schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:13:
[...]

Stond in een ander topic.

Open lekker een beleggingsrekening bij je huisbank, en verdiep je in beleggen. Voorlopig zie ik alleen maar veel geschreeuw om niks. :O
Precies dit. 'Niet van dat benauwde' zeiden ze altijd waar ik vandaan kom (Drenthe). Maak je niet zo druk, cash dat geld net als duizenden al vóór je hebben gedaan en geniet ervan.

[Voor 34% gewijzigd door B00st3r op 14-08-2019 09:15]

• RobinFoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-03 12:37
Hoe krijg ik nou meer geld op mijn rekening, moet ik dit sturen naar het rekeningnummer plus hetzelfde kenmerk/opmerking als de eerste €0,01. Geen duidelijke omgeving in ieder geval, dan werkt DeGiro toch stukken prettiger.

Tip: stort gelijk erop wat je aan één aandeel kwijt bent... 8)7

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:34
grote_oever schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 08:47:
[...]

Waar lees je dat? Want ik vind er niks van.

Is er iemand met inhoudelijk kennis die hier meer over kan zeggen? Want het begint nu wel een beetje te knagen aan mijzelf. Heb het idee dat het nu rozekleurig is... maar omdat ik over half jaar de rekening betaal

Je eigen inzet kwijtraken is logisch. Dus heb je 20 euro overgemaakt dan moet je accepteren dat je kwijt kan raken. Maar het is voor mij onduidelijk of je meer dan 20 euro kwijt kunt raken.

Op zich vind ik dit allemaal heel interessant, want leuke inkijk in de beleggings markt. Maar dan wel op een veilige manier.
Je maakt je druk om niets zolang je gewoon aandelen koopt.

Als broker zijn ze simpelweg verplicht een risico profiel te maken, staatsobligaties in NL zijn erg veilig, staatsobligaties van een willekeurig 3de wereld land zijn risicovol maar krijg je weer een hoge return op. Hoe de regels in duitsland zijn weet ik niet precies, maar hier hoef je je verder niet druk om te maken. Ze moeten dit simpelweg afvinken.

Er stond trouwens ook duidelijk wat de risico profielen inhouden, had je dus best even kunnen lezen ;)

Ik heb zelf ook 20 euro overgemaakt en wacht op de 100 welkomstbonus. Deze constructie is trouwens helemaal niet zo bijzonder, ik heb in het verleden vaker bij dit soort bedrijven bonussen mogen ontvangen. Normaal gesproken kun je deze niet terugstorten totdat je een x aantal aankopen/verkopen hebt gedaan.

[Voor 12% gewijzigd door Nopheros op 14-08-2019 09:27]

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:41
mugenmarco schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:13:
[...]

Ik hoop/verwacht vandaag mijn account te krijgen en ga ook wat ING kopen.

Maar wat is in vredesnaam Risico C o .i.d.?
Ik hoop dit topic juist hiervoor te gebruiken. Je kan in de app aangeven welke risico je wil lopen. Hoe hoger risico hoe groter de kans is dat je geld kwijt raakt. Meeste zetten hem op D, maar ING is C

• Tafellaken
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02-02 13:47
Dit begint vrij lachwekkend te worden ja. TS opent een rekening maar weet niet waar hij aan begint, net zoals de rest van de mensen hier. Newsflash.. het is gewoon een rekening🤪. Maak je je ook zorgen over je rekening van je huisbank? Niet? Ok.. lekker daar een beleggingsrekening openen en je scheel betalen. Blijkbaar doe je dat liever🙈

Het is overal inmiddels al 100 keer geroepen, met een paar aandelen verlies je maximaal je inleg en verder NIETS(!!!!!) Niet boven risicoklasse D gaan, kom je ook niet in het rood.

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:51
Vorige week hier ook gebruik van gemaakt.

- 10 euro ingelegd.
- Aandeel ING gekocht.
- 100 euro ontvangen
- 100 euro overgeboekt naar mijn eigen bankrekening
- Aandeel ING weer van de hand gedaan
- 3 cent verloren
- 9,97 euro weer overgeboekt naar mijn eigen bankrekening
- Flatex rekening staat nu op 0,00 euro

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10-2021
Kan anders ff iedereen rustaaaagh doen?

Ik ben het met TS helemaal eens. Er worden normale vragen gesteld over een risico dat al genomen is, of wordt as we speak. Niemand kan alle wijsheid in pacht hebben dus val elkaar niet zo aan en af aub.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:00
Anoniem: 1031525 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 08:04:
Wat een naïviteit hier. Geld is nooit gratis.
Er zijn altijd arbitragemogelijkheden.

In een geval als dit moet je de introductieactie los zien van klant blijven.

Overigens heb ik bij diverse brokers en financiele diensten aan acties meegedaan: NN, Robeco, Lynx om nog niet te spreken van talloze spaaracties. De grootste klapper maakte ik nog wel bij Lynx waar ik door slim gebruik van het gratis transactietegoed kwalificeerde voor het minimum aantal transacties om een iPad binnen te harken plus nog wat wisselgeld. De marketingactie werkte echter wel want door het gebruik van de dienst heb ik vastgesteld dat dat prima was en bleef dus klant (kan ik van de andere brokeracties niet zeggen).

• mugenmarco
low_n_slow schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:28:

Ik ben het met TS helemaal eens. Er worden normale vragen gesteld over een risico die al genomen is, of wordt as we speak. Niemand kan alle wijsheid in pacht hebben dus val elkaar niet zo aan en af aub.
Tja we zijn Nederlanders he.
'ej gratis geld, kom we krijgen gratis geld en we hoeven alleen maar.......'

En we zijn Tweakers.
'ej gratis geld is meestal te mooi om waar te zijn'
[twijfel modus aan]

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:44
Thalaron schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 08:13:
[...]

Ik heb laatst nog gratis en voor niets 50 euro gekregen van mijn vader. Kennis heeft laatst nog een briefje van 10 euro op straat gratis en voor niets gevonden.

Het idee lijkt mij hier simpel: 100 euro beleggingsgeld geven voor naamsbekendheid (dat lukt aardig volgens mij) in de hoop het marktaandeel omhoog te krikken. Nu zal ik niet onder hun gewenste doelgroep vallen maar toch. Reclamecampanges zijn zeker ook niet goedkoop.
Geld is dan toch nog steeds niet gratis, je vader staat op -50 en iemand anders staat op -10. De een krijg je omdat je aardig bent en de ander hoor je terug te brengen naar de eigenaar of politie. Volgens jouw logica is een bankoverval ook gratis

[Voor 10% gewijzigd door GrooV op 14-08-2019 09:30]

• BushMule
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-02 11:46
Ja, echter dat al genomen risico is het kwijtraken van maximaal je inleg. Dit topic gaat pepper achterna waar ook meerdere keren hetzelfde antwoord op dezelfde vraag wordt gegeven😉

‘Gratis’ geld maakt iedereen gek😂

Vermakelijk.

[Voor 3% gewijzigd door BushMule op 14-08-2019 09:31]

Anoniem: 604938

low_n_slow schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:28:

Ik ben het met TS helemaal eens. Er worden normale vragen gesteld over een risico die al genomen is, of wordt as we speak. Niemand kan alle wijsheid in pacht hebben dus val elkaar niet zo aan en af aub.
Is wel tekenend. Men ziet gratis geld, schrijft zich als een malle in en vraagt zich daarna pas af wat de risico's zijn. Die zijn in dit geval beperkt, maar het is wel kenmerkend.

Vervolgens zijn we als IT'ers wel verontwaardigd dat mensen in phishing mails of marktplaatsoplichting trappen. Wat meer scepticisme als het om geldzaken aankomt kan ellende voorkomen.

Als het goed is ben ik vandaag ergens overigens ook 100 euro rijker. :9

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:51
GrooV schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:29:
[...]

Geld is dan toch nog steeds niet gratis, je vader staat op -50 en iemand anders staat op -10. De een krijg je omdat je aardig bent en de ander hoor je terug te brengen naar de eigenaar of politie. Volgens jouw logica is een bankoverval ook gratis
Het ging er mij om dat, vanuit de ontvanger gezien, het geld "gratis" is. Of dat eerlijk is en/of volgens de regels is een ander verhaal. En indien je een bankoverval kan voltooien zonder kosten te maken en niet gepakt zou worden dan is dat strict genomen ook gratis ;-)

X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10-2021
Anoniem: 604938 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:31:
[...]

Is wel tekenend. Men ziet gratis geld, schrijft zich als een malle in en vraagt zich daarna pas af wat de risico's zijn. Die zijn in dit geval beperkt, maar het is wel kenmerkend.

Vervolgens zijn we als IT'ers wel verontwaardigd dat mensen in phishing mails of marktplaatsoplichting trappen. Wat meer scepticisme als het om geldzaken aankomt kan ellende voorkomen.

Als het goed is ben ik vandaag ergens overigens ook 100 euro rijker. :9
We zijn toch tweakers? Dan houden we van feiten. Maar t lijkt nu alsof iedereen de moraalridder aan t spelen is. Er zijn genoeg mensen die mee lurken en juist het wel/niet doen door dit topic (ipv pepper).

Je wordt juist wijzer door af en toe een risicootje te nemen. Weet je meteen of je het vaker kan doen of niet :+

• mugenmarco
Een beetje Tweaker gaat zich eerst verdiepen in iets voordat die erop gaat inspelen.

Een stukje terug in dit topic schreef ik al een stuk over wat het risico is, je kan namelijk ook aandelen kopen met geleend geld en als je dan verliest... oef dan ben je ook echt aardig wat kwijt.

• BushMule
mugenmarco schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:39:
Een beetje Tweaker gaat zich eerst verdiepen in iets voordat die erop gaat inspelen.

Een stukje terug in dit topic schreef ik al een stuk over wat het risico is, je kan namelijk ook aandelen kopen met geleend geld en als je dan verliest... oef dan ben je ook echt aardig wat kwijt.
En voor zo er ik het begrepen heb vallen die dingen onder risicoklasse E. Dus als je niet verder dan D gaat blijft het risico beperkt tot het verliezen van je eigen inleg.

mugenmarco schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:39:

Dat zit mij ook wel dwars aan dit soort initiatieven om jan en alleman aan het beleggen te krijgen. Er zullen zeker een paar mensen zijn die aan de hand van deze actie de wonderen wereld van turbos en hefboom producten ontdekken en keihard nat gaan. Er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die die wereld ontdekken zonder acties zoals deze, maar het blijft om te kotsen. De grote hoeveelheid reclames op tv dragen er ook niet aan bij met de achtbaan meneer en de oldtimer kwal om mensen toch maar lekker te maken hoe leuk beleggen wel niet is.

• B00st3r
Anoniem: 1031525 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 08:04:
Wat een naïviteit hier. Geld is nooit gratis.
Wat is er precies naïef hier dan? Vind je mij naïef dat ik een rekening heb aangemaakt, een aandeel heb gekocht en zo 100 euro heb verdiend?

• Nopheros
B00st3r schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:57:
[...]

Wat is er precies naïef hier dan? Vind je mij naïef dat ik een rekening heb aangemaakt, een aandeel heb gekocht en zo 100 euro heb verdiend?
Hoelang duurt het ongeveer voordat die 100 euro bijgeschreven wordt? Heb ing gekocht maar de 100 euro zie ik nog niet verschijnen na een uur.

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:08
Nopheros schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:03:
[...]

Hoelang duurt het ongeveer voordat die 100 euro bijgeschreven wordt? Heb ing gekocht maar de 100 euro zie ik nog niet verschijnen na een uur.
Een werkdag na je eerste transactie.

• mugenmarco
Zit nog steeds te wachten op het wachtwoord die je via sms krijgt nadat de aanmelding is goed gekeurd, gisteren rond 15.00 alles geregeld en 10 cent overgemaakt dus zal vandaag wel goed komen.

• Nopheros
mugenmarco schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:13:
Zit nog steeds te wachten op het wachtwoord die je via sms krijgt nadat de aanmelding is goed gekeurd, gisteren rond 15.00 alles geregeld en 10 cent overgemaakt dus zal vandaag wel goed komen.
Ik heb gister rond 8 uur 20 euro overgemaakt en had vanochtend een sms. Je hebt wel je klantnummer toegevoegd aan de omschrijving neem ik aan?

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:53
dehardstyler schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 08:54:
Wat dacht je van de AVG die ook hiervoor gewoon geldt? Over 3 maanden hef je gewoon je hele account op bijvoorbeeld, omdat je het recht hebt "om vergeten te worden". Voor nu trek ik die 100 euro eruit en laat ik mijn enige aandeel Aegon op Flatex staan. :)
Houd er rekening mee dat jouw (financiele) gegevens na beeindiging van de rekening nog 7 volledige kalenderjaren door Flatex worden bewaard. Europese en Duitse regelgeving schrijven dit voor.

• BushMule
mugenmarco schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:13:
Even bellen, waarschijnlijk heb je je id in zwart wit ofzo geupload. Even bellen en het is er zo door. (Bron: pepper)

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:52
Timmy schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:28:
[...]

Houd er rekening mee dat jouw (financiele) gegevens na beeindiging van de rekening nog 7 volledige kalenderjaren door Flatex worden bewaard. Europese en Duitse regelgeving schrijven dit voor.
Klopt, maar dat is geen probleem. Die instanties kunnen ook bij mijn belasting gegevens, dus onder aan de streep hebben ze niet meer gegevens van mij, dan hiervoor.

• mugenmarco
Nopheros schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:14:
[...]

Ik heb gister rond 8 uur 20 euro overgemaakt en had vanochtend een sms. Je hebt wel je klantnummer toegevoegd aan de omschrijving neem ik aan?
Vreemd, nadat ik jouw bericht las kreeg ik een sms met het wachtwoord :D

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Gisteren mijn inlog ontvangen en direct mijn account geactiveerd.
Had maar 5 euro gestort, dus was even zoeken naar een aandeel (binnen risicoklasse D) die onder de 5 euro was. Uiteindelijk op Aegon uitgekomen (was 3,84 euro).

Nu wachten op de welkomstbonus en dan het aandeel Aegon (momenteel met 0,02 euro verlies) verkopen.

Maar wat ik mij nu ook afvraag:
Moet je dit volgend jaar bij de Belastingdienst opgeven? Daar wordt vast wel gevraagd of je beleggingen hebt gehad het afgelopen jaar ;-)
Zie al voor me dat we volgend jaar april / mei een heel topic vol hebben, met vragen hoe we de Flatex shizzle moeten opgeven...
Tafellaken schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:24:
Dit begint vrij lachwekkend te worden ja. TS opent een rekening maar weet niet waar hij aan begint, net zoals de rest van de mensen hier. Newsflash.. het is gewoon een rekening🤪. Maak je je ook zorgen over je rekening van je huisbank? Niet? Ok.. lekker daar een beleggingsrekening openen en je scheel betalen. Blijkbaar doe je dat liever🙈

Het is overal inmiddels al 100 keer geroepen, met een paar aandelen verlies je maximaal je inleg en verder NIETS(!!!!!) Niet boven risicoklasse D gaan, kom je ook niet in het rood.
Totdat je "slapende account" straks een wijziging krijgt, waarin staat dat het aanhouden van de rekening straks xx euro / jaar gaat kosten ;-) Ik zou 'm zeker stopzetten en niet zonder meer aanhouden, ook al heb je er geen geld meer op staan

[Voor 41% gewijzigd door BastaRhymez op 14-08-2019 10:51]

• mugenmarco
BastaRhymez schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:47:
Maar wat ik mij nu ook afvraag:
Moet je dit volgend jaar bij de Belastingdienst opgeven? Daar wordt vast wel gevraagd of je beleggingen hebt gehad het afgelopen jaar ;-)
Zie al voor me dat we volgend jaar april / mei een heel topic vol hebben, met vragen hoe we de Flatex shizzle moeten opgeven...
Ja, dit valt volgens mij onder box 3 maar lees anders dit even:

https://www.belastingdien...n_en_tarieven/box_3/box_3

• Timmy
BastaRhymez schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:47:
Jazeker, maar het heeft geen consequenties zolang je totale vermogen onder de drempel blijft en/of je hebt geen dividendbelasting betaald.

• Longcat
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:22
Het zou me niet verbazen als Flatex een brief stuurt aan iedereen die de 100 direct er uit heeft getrokken met verzoek om terug te betalen. Als dit niet gebeurt, verkopen ze die vordering gewoon door voor 10-20 euro. Beter dan 0. Staat heel het forum vol met vragen wat nu te doen met die vordering van Flatex en dat de rechtsbijstand niet wil helpen... 8)7

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:10
Longcat schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:01:
Het zou me niet verbazen als Flatex een brief stuurt aan iedereen die de 100 direct er uit heeft getrokken met verzoek om terug te betalen. Als dit niet gebeurt, verkopen ze die vordering gewoon door voor 10-20 euro. Beter dan 0. Staat heel het forum vol met vragen wat nu te doen met die vordering van Flatex en dat de rechtsbijstand niet wil helpen... 8)7
Leg je die 100 euro in op 1 aandeel.
Wacht je een dag verkoop je deze weer en het restant stort je op je rekening.

PSN: McMillan0984

• Timmy
Longcat schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:01:
Ik neem aan dat je de voorwaarden van deze actie hebt gelezen? Zolang je aan deze voorwaarden voldoet maakt Flatex geen enkele kans zouden ze de 100 Euro bij jou terug willen vorderen.

De voorwaarden noemen eigenlijk maar 4 punten:
* 18 jaar of ouder
* Particuliere klant
* Voorgaande 6 maanden geen rekening bij Flatex gehad
* Transactie moet voor 30 sept 2019 zijn uitgevoerd. De uitbetaling van de 100 Euro vindt op de volgende werkdag plaats.

[Voor 3% gewijzigd door Timmy op 14-08-2019 11:09]

• mugenmarco
Let er wel op dat je bij het verifieren van je ID 0,01 cent moet overmaken maar je zal daarna ook een transactie (order) moeten plaatsen, en met 0,01 cent kan dat niet.

• dehardstyler
mugenmarco schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:11:
Let er wel op dat je bij het verifieren van je ID 0,01 cent moet overmaken maar je zal daarna ook een transactie (order) moeten plaatsen, en met 0,01 cent kan dat niet.
En dus staat er ook "at least". Je had prima direct 5 euro kunnen overmaken, dan had je die namelijk gelijk in je account staan. ( stond ook uitgelegd )

• mugenmarco
dehardstyler schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:12:
[...]

En dus staat er ook "at least". Je had prima direct 5 euro kunnen overmaken, dan had je die namelijk gelijk in je account staan. ( stond ook uitgelegd )
klopt, heb ik helaas overheen gelezen

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:15
Ik heb 20 euro overgemaakt, zal morgen 118 a 121 (afhankelijk van koers) terugboeken naar mijn eigen rekening.

• Longcat
Timmy schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:09:
[...]

Ik neem aan dat je de voorwaarden van deze actie hebt gelezen? Zolang je aan deze voorwaarden voldoet maakt Flatex geen enkele kans zouden ze de 100 Euro bij jou terug willen vorderen.

De voorwaarden noemen eigenlijk maar 4 punten:
* 18 jaar of ouder
* Particuliere klant
* Voorgaande 6 maanden geen rekening bij Flatex gehad
* Transactie moet voor 30 sept 2019 zijn uitgevoerd. De uitbetaling van de 100 Euro vindt op de volgende werkdag plaats.
Voorwaarden:
Flatex behoudt zich het recht voor deze voorwaarden te beëindigen en de welkomstbonus van 100 EUR terug te vorderen in het geval van een schending van deze voorwaarden of enige bepaling van het toepasselijke recht op grond van de redelijke discretie van Flatex.

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:18
Net een aantal van deze gekocht (naast gewone aandelen): DE000VF6FGX2
Ik heb 100,- overgemaakt en ga daar wat mee spelen, als ik 100,- terugkrijg boek ik die weer terug.
Mocht het dan compleet mis gaan heb ik persoonlijk geen "verlies".

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:00
Wat een beerput zeg.. Heb het te doen met de klantenservice van flatex. Als iedereen nou rustig leest en helder nadenkt..

Ik heb een aandeeltje gekocht, €100 terug gestort naar m'n normale rekening nr, en het aangekochte aandeel laten staan. Prima actie van flatex, en hun hebben er een aandeel houdende klant bij.

• B00st3r
Nopheros schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:03:
[...]

Bij mij duurde het een paar dagen.

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:38

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Niemand die zich druk maakt over álle aangeleverde persoonsgevens, ID, etc aan een of ander bedrijf om snel ff 100 euro te kunnen verdienen? Normaal ben ik niet zo terughoudend (zit ook in de crypto's), maar dit klinkt een beetje te mooi om waar te zijn. Al wordt het tegendeel besproken in dit forum... ik ben nog een beetje de kat uit de boom aan het kijken.

Professioneel Heftruck Syndroom

• BastaRhymez
  • Niet online
NeFoRcE schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:30:
Niemand die zich druk maakt over álle aangeleverde persoonsgevens, ID, etc aan een of ander bedrijf om snel ff 100 euro te kunnen verdienen? Normaal ben ik niet zo terughoudend (zit ook in de crypto's), maar dit klinkt een beetje te mooi om waar te zijn. Al wordt het tegendeel besproken in dit forum... ik ben nog een beetje de kat uit de boom aan het kijken.
Je opent een (beleggings)rekening bij een bank.
Dus ja, je zal (veel) persoonsgegevens moeten aanleveren om aan te tonen dat jij het bent.

Als je nu bij RABO, ABN of ING (of welke andere bank binnen stapt), zal je dezelfde gegevens moeten kunnen overleggen. Niks geks aan

• Tommzz
  • Laatst online: 21-03 12:47
Zojuist ook de 100 euro ontvangen (gisterochtend transactie gedaan).

Opnieuw transactie gedaan om aandeel x weer te verkopen, en dat is gelukt. Echter hoe boek ik nu geld over van de portefeuille rekening, naar de geldrekening?

• BushMule
Tommzz schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:50:
Zojuist ook de 100 euro ontvangen (gisterochtend transactie gedaan).

Opnieuw transactie gedaan om aandeel x weer te verkopen, en dat is gelukt. Echter hoe boek ik nu geld over van de portefeuille rekening, naar de geldrekening?
Via de optie overboeken😜🤪

• BastaRhymez
  • Niet online
En hier is ook de welkomstbonus op de Flatex rekening.
Aandeeltje Aegon is helaas 0,06 euro minder waard geworden... Laat 'm nog wel even staan ;-)

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:44
Net maar even gebeld waarom ik mijn inlogcode nog niet had ontvangen, het geld overmaken duurt blijkbaar even vanaf de ABN Amro, hoe snel was het bij jullie over?

• mugenmarco
Danielson schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 12:46:
Net maar even gebeld waarom ik mijn inlogcode nog niet had ontvangen, het geld overmaken duurt blijkbaar even vanaf de ABN Amro, hoe snel was het bij jullie over?
gisteren rond 15.00 overgemaakt vanaf Rabo, vandaag rond 11.00 ontvangen

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Danielson schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 12:46:
Ik heb ook nog niets binnen, vanaf Bunq. Gisteren rond 20:00 overgemaakt.

• dehardstyler
BastaRhymez schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 12:46:
En hier is ook de welkomstbonus op de Flatex rekening.
Aandeeltje Aegon is helaas 0,06 euro minder waard geworden... Laat 'm nog wel even staan ;-)
Ja ik heb dus hetzelfde, daarom is beleggen niks voor mij. Ik weet weer precies de verkeerde te kiezen. :+

100 euro binnen, teruggeboekt en zodra het op mijn betaalrekening binnen is meteen door naar de reguliere beleggingsrekening.

Mochten ze het ooit nog terugvorderen dan stuur ik het met plezier terug.

• dehardstyler
Anoniem: 604938 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 12:55:
100 euro binnen, teruggeboekt en zodra het op mijn betaalrekening binnen is meteen door naar de reguliere beleggingsrekening.

Mochten ze het ooit nog terugvorderen dan stuur ik het met plezier terug.
Ik heb hem ook binnen en doe inderdaad hetzelfde. Laat jij ook je ene aandeel staan, of trek je het hele account gelijk leeg?

dehardstyler schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:05:
[...]

Ik heb hem ook binnen en doe inderdaad hetzelfde. Laat jij ook je ene aandeel staan, of trek je het hele account gelijk leeg?
Ik trek het helemaal leeg. Zou niet weten wat ik aan een aandeel ING heb.

• mugenmarco
Zijn er naast ING nog andere aandelen wat de moeite waard is om in te beleggen?

• dehardstyler
Anoniem: 604938 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:06:
[...]

Ik trek het helemaal leeg. Zou niet weten wat ik aan een aandeel ING heb.
Ik ook niet, maar dan wek ik in ieder geval nog de schijn dat ik een belegger ben. O-)
mugenmarco schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:06:
Niet Aegon in ieder geval, daar ga ik straks nog failliet op. :D

[Voor 31% gewijzigd door dehardstyler op 14-08-2019 13:08]

• Timmy
Voor de korte termijn om de 100 Euro binnen te harken? Dan maakt het weinig uit, momenteel zakt zo'n beetje alles.

Voor de lange termijn wordt het lastiger, er zijn nogal wat onzekerheden in de wereld die het resultaat van bedrijven kunnen beinvloeden (China/VS, Brexit, recessie Duitsland, etc). Check bv het algemene topic.

• BastaRhymez
  • Niet online
Waarom zou ING het wel waard zijn om in te beleggen?
Dit aandeel is alleen genoemd als voorbeeld om te kopen en de welkomstbonus binnen te halen.

Ik had maar 5 euro gestort (i.p.v. 20 euro wat op Pepper werd aangeraden bij de toelichting) en daar koop je geen aandeel ING voor. Dus ik heb gewoon gekeken wat binnen de 5 euro paste en de risicoklasse.
Ergste geval: 5 euro kwijt en dus "maar" 95 euro van Flatex.

• mugenmarco
BastaRhymez schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:11:
[...]

Dit aandeel is alleen genoemd als voorbeeld om te kopen en de welkomstbonus binnen te halen.

Ik had maar 5 euro gestort (i.p.v. 20 euro wat op Pepper werd aangeraden bij de toelichting) en daar koop je geen aandeel ING voor. Dus ik heb gewoon gekeken wat binnen de 5 euro paste en de risicoklasse.
Ik koop ING om een groot deel van de bonus binnen te harken, maar wil de rest besteden aan aandelen anders dan ING.

BastaRhymez schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:11:
[...]

De dag dat een aandeel van een aan de AEX genoteerd bedrijf -100% gaat is niet de dag dat jij je drukt maakt om vijf euro. ;)

Kopen -> bonus -> verkopen. Daalt het max paar procent als je het binnen 48 uur doet.

Sterker nog, volgens mij heb je aan de voorwaarde van "een transactie" voldaan als je koopt en meteen daarna verkoopt. Bonus krijg je dan alsnog later. Dan blijft je 5 euro met grote zekerheid 5 euro min een paar cent hoogstens.

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:08

Japie.G

Colour Classic

Mooie discussie. Enige wat me zorgen baart is of er echt geen verborgen kosten zijn? Conclusie van dit topic is nee. En of de 100 euro terug gevorderd kan worden als je de boel gelijk weer opzegt? Conclusie van dit topic is discutabel

En hoe je überhaupt de rekening opzegt heeft ook niemand een antwoord met bron op.

Voorlopig laat ik de 100 euro daar wel even staan. Kijk de kat uit de boom. Of ik zeg de rekening op terwijl de 100 euro daar nog staat en kijk dan of ze het zelf overboeken naar mijn gekoppelde rekening.

Edit: wat ik ook niet begrijp is dat de waarde van mijn aandeel snachts ook verandert. De beurzen zijn dan toch dicht?

[Voor 34% gewijzigd door Japie.G op 14-08-2019 13:28]

De hartelijke groeten van mij!

• Nopheros
Ik vind Pharming wel een leuke, mogelijkheid om veel te groeien in de toekomst. Wel wat meer voor de lange termijn dus.

[Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 14-08-2019 13:30]

Japie.G schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:22:

Edit: wat ik ook niet begrijp is dat de waarde van mijn aandeel snachts ook verandert. De beurzen zijn dan toch dicht?
Voorbeurs en nabeurs.

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Ah ok, dichte beurs bestaat dus eigenlijk niet🤪

• dehardstyler
Japie.G schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:22:

En hoe je überhaupt de rekening opzegt heeft ook niemand een antwoord met bron op.
AVG. AVG. AVG.

• Timmy
Bij Flatex kan je in principe 24x7 handelen. De bied- en laatkoers die je in Flatex (via handelsplatform Tradegate) ziet zijn afhankelijk van de referentiebeurs. Echter zodra die referentiebeurs gesloten is zal Tradegate zelf een bied- en laatkoers vaststellen. De ervaring is dat die bied- en laatkoers flinke sprongen kan maken. Mijn advies is daarom om altijd een limietkoers te hanteren en nimmer bestens of een stop-loss te gebruiken.
Opzeggen heeft weinig met de AVG te maken... Opzeggen doe je door te mailen (met hetzelfde adres dat bij Flatex bekend is) of door te bellen. Vervolgens worden je gegevens nog 7 volle kalenderjaren bewaard.

[Voor 32% gewijzigd door Timmy op 14-08-2019 13:43]

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Timmy schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:41:

[...]

Opzeggen heeft weinig met de AVG te maken... Opzeggen doe je door te mailen (met hetzelfde adres dat bij Flatex bekend is) of door te bellen. Vervolgens worden je gegevens nog 7 volle kalenderjaren bewaard.
Ik heb ze gewoon even gebeld en dit is correct.

• dehardstyler
Timmy schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:41:
[...]

[...]

Op grond van de AVG kun je jezelf afmelden en gebruik maken van je "recht om vergeten te worden". En dat stuur je naar dat mail adres. Vervolgens vraag je ze ook om alle gegevens te verwijderen. Dit zal automatisch in houden dat zij alle gegevens die niet verwijderd mogen worden ivm andere regels gewoon nog blijven opslaan. Maar die kun je wel inzien. ( nadat je het verzoek hebt ingediend om gebruik te maken van je "Recht op Inzage"

En uiteraard heeft dat wel met de AVG te maken. Zodra je je naam op een website invult, heeft het met de AVG te maken. En hier hebben we het over paspoort kopieën, telefoonnummers en adressen...

[Voor 18% gewijzigd door dehardstyler op 14-08-2019 14:02]

• Bulder
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14:05
dehardstyler schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:59:
[...]

Op grond van de AVG kun je jezelf afmelden en gebruik maken van je "recht om vergeten te worden".
Dat zou in theorie zo moeten, of dat kun je ook daadwerkelijk doen bij Flatex?

Tussen de praktijk en wat verplicht is volgens de AVG zit een levensgroot verschil.

• dehardstyler
Bulder schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:03:
[...]

Dat zou in theorie zo moeten, of dat kun je ook daadwerkelijk doen bij Flatex?

Tussen de praktijk en wat verplicht is volgens de AVG zit een levensgroot verschil.
Over 3 maanden ga ik dat proces in, ik laat het eerst nog even sudderen.

Maar AVG Artikel 17-3b gaat inderdaad voor een deel roet in het eten gooien, maar dat is ook logisch omdat er zwaarder wegende redenen zijn om vast te houden aan de gegevens, zoals ook @Timmy al aangaf.

AVG Artikel 17-3b: Voor het nakomen van een in een het Unierecht of het lidstatelijke recht neergelegde wettelijke verwerkingsverplichting die op de verwerkingsverantwoordelijke rust, of voor het vervullen van een taak van algemeen belang of het uitoefenen van het openbaar gezag dat aan de verwerkingsverantwoordelijke is verleend;

edit: Ik zat te slapen, het moet niet 17-1e zijn, maar 17-3b...

[Voor 66% gewijzigd door dehardstyler op 14-08-2019 14:31]

• mugenmarco
Ik krijg bij elke order *Er bestaat een afwijking in de doelmarkt. De risicoklasse is voor deze actie niet voldoende. (HA_5505017)*

heb risicoklasse C ingevuld.

pff had ik toch maar 10 euro overgemaakt ipv 5 zodat ik ING aandelen kon kopen

• Timmy
dehardstyler schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:59:
Op grond van de AVG kun je jezelf afmelden en gebruik maken van je "recht om vergeten te worden".
Een kleine nuance... Het opzeggen zelf heeft niets met de AVG te maken. Wel kan je met verwijzing naar de AVG zorgen dat de niet-noodzakelijke gegevens verwijderd worden en geef je aan dat je gegevens niet langer voor bijvoorbeeld marketingdoeleinden gebruikt mogen worden.

Maar volgens mij bedoelen we hetzelfde ;)

[Voor 4% gewijzigd door Timmy op 14-08-2019 14:34]

• dehardstyler
mugenmarco schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:32:
Ik krijg bij elke order *Er bestaat een afwijking in de doelmarkt. De risicoklasse is voor deze actie niet voldoende. (HA_5505017)*

heb risicoklasse C ingevuld.

pff had ik toch maar 10 euro overgemaakt ipv 5 zodat ik ING aandelen kon kopen
Dat had ik dus ook, maar ik denk dat jij dezelfde fout als mij maakt: Vraag je een prijsopgave op of probeer je een directe order te doen? Je moet namelijk de prijsopgave doen, maar ik deed de hele tijd direct order ( dat klinkt logischer :P ) en kreeg ook die melding.
Timmy schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:32:

Een kleine nuance... Het opzeggen zelf heeft niets met de AVG te maken. Wel kan je met verwijzing naar de AVG zorgen dat de niet-noodzakelijke gegevens verwijderd worden en geef je aan dat je gegevens niet langer voor bijvoorbeeld marketingdoeleinden gebruikt mogen worden.

Maar volgens mij bedoelen we hetzelfde ;)
Inderdaad. :)

[Voor 26% gewijzigd door dehardstyler op 14-08-2019 14:40]

• mugenmarco
dehardstyler schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:39:
[...]

Dat had ik dus ook, maar ik denk dat jij dezelfde fout als mij maakt: Vraag je een prijsopgave op of probeer je een directe order te doen? Je moet namelijk de prijsopgave doen, maar ik deed de hele tijd direct order ( dat klinkt logischer :P ) en kreeg ook die melding.

[...]

Inderdaad. :)
heb beide gedaan maar blijf dezelfde melding krijgen, inmiddels iets van 4 verschillende aandelen geprobeerd :?

• dehardstyler
mugenmarco schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:41:
[...]

heb beide gedaan maar blijf dezelfde melding krijgen, inmiddels iets van 4 verschillende aandelen geprobeerd :?
Probeer Aegon eens dan. :)

• mugenmarco
zelfde melding.

Welke risicoklasse had jij ingevuld tijdens het aanmaken van je account?

• dehardstyler
mugenmarco schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:43:
[...]

zelfde melding.

Welke risicoklasse had jij ingevuld tijdens het aanmaken van je account?
Ik heb voor D gekozen.

Je kunt het zo weer wijzigen volgens mij, alleen voor E moet je (terecht) een heel extra circus door.

[Voor 17% gewijzigd door dehardstyler op 14-08-2019 14:45]

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Risicoklasse kun je aanpassen naar D bij instellingen en dan beleggingsdoel.

• mugenmarco
tnx het is gelukt :-) met risicoklasse C kan je blijkbaar extreem weinig aandelen kopen.....

heb voor Aegon gekozen

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-03 14:44
Heb ook maar een aandeel ING gekocht haha, de ballen verstand van beleggen :+

• Timmy
mugenmarco schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:47:
tnx het is gelukt :-) met risicoklasse C kan je blijkbaar extreem weinig aandelen kopen.....
Dat is wel vreemd want de Nederlandse aandelen zoals ING en Aegon vallen onder risicoklasse C...
Misschien even melden bij de servicedesk?

[Voor 6% gewijzigd door Timmy op 14-08-2019 14:50]

• mugenmarco
Timmy schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:49:
[...]

Dat is wel vreemd want de Nederlandse aandelen zoals ING en Aegon vallen onder risicoklasse C...
tja met klasse C kon ik ze niet kopen, met D kon dat echter weer wel.. Misschien omdat ik maar 5 euro te besteden had?

• Timmy
mugenmarco schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:50:
tja met klasse C kon ik ze niet kopen, met D kon dat echter weer wel.. Misschien omdat ik maar 5 euro te besteden had?
Het vreemde is dat je bij het aandeel ING of Aegon zelf risicoklasse C ziet. Echter als je bij de instellingen de risicoklasse verandert dan zie je dat de AEX-fondsen (= Amsterdamse beurs) pas bij risicoklasse D verhandelbaar worden.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb nog steeds geen login gehad :( Duurt erg lang nu

• mugenmarco
Timmy schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:54:
[...]

Het vreemde is dat je bij het aandeel ING of Aegon zelf risicoklasse C ziet. Echter als je bij de instellingen de risicoklasse verandert dan zie je dat de AEX-fondsen (= Amsterdamse beurs) pas bij risicoklasse D verhandelbaar worden.
maar jij kan met risicoklasse C wel Aegon of ING aandelen kopen?

• Timmy
mugenmarco schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:56:

maar jij kan met risicoklasse C wel Aegon of ING aandelen kopen?
Nee. Ik denk dat de risicoklasse die bij de AEX-fondsen wordt genoemd foutief is. Ik heb ze een mail gestuurd.

• mugenmarco
ah oke, goed dat je een mail hebt gestuurd.

Zodra de bonus erop staat ga ik een aantal KPN aandelen halen, heb zelf ook KPN dus tja...

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Flatex weet de Nederlandse markt wel goed op te schudden en kent de typische Nederlander best aardig door ze te lokken met gratis geld.

Hier wat meer informatie over het verdienmodel en hier een relatief neutrale review zonder referrals. Veel van de blogs bevatten affiliate links. Dat verdienen gaat dus bijvoorbeeld, zoals eerder gezegd, via commissies. Iets wat in Nederland niet mag, maar in Duitsland wel.

Zelf ben ik ook gelokt, maar ben ik niet het type om dan maar meteen die 100 euro te plunderen. Misschien is het wel een goed alternatief voor de duurdere broker waar ik nu zit. Even wat geld daar parkeren in de gespreide ETF die ik sowieso al heb (VWRL, ISIN IE00B3RBWM25) en afwachten of er geen tariefstijgingen komen. Dan kan ik over een jaartje alsnog evalueren of het iets is voor de langere termijn.

In Duitsland is handelen via flatex namelijk niet gratis. Dus ben benieuwd of ze het prijsmodel in Nederland zo houden of aanpassen.

[Voor 6% gewijzigd door finsdefis op 14-08-2019 15:21]

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20:29
Best irritant.. kies je een bepaald risicoklasse krijg je alsnog allerei aandelen die niet eens binnen je risicoklasse passen |:(

- Heeft iemand hier een filter voor gevonden of iets dergelijks?
- En is het ook mogelijk om de hele lijst te zien met wat ze daadwerkelijk hebben qua aandelen, of moet ik letter voor letter uitzoeken welke aandelen er bestaan?

• Dutchy007
  • Laatst online: 22:11
Ook ik heb ondertussen mijn €100 binnen. Ik ga deze dan ook niet gelijk doorzetten naar m'n bankr., maar ga even wat spelen met aandelen. Had bijna €5 winst op m'n AMD aandeel een dag of wat geleden :)

Overigens kun je ook als buitenlander, die in Nederland woont met een BSN nummer gewoon aan deze actie meedoen.

• mugenmarco
Son Gohan schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:26:
- En is het ook mogelijk om de hele lijst te zien met wat ze daadwerkelijk hebben qua aandelen, of moet ik letter voor letter uitzoeken welke aandelen er bestaan?
2 pagina's terug is de link gepost volgens mij.

• Longcat
DennusB schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:55:
Je bent niet de enige die op de '100 euro gratis geld' duikt. ;) Een beetje geduld voor 100 euro waar je bijna niets voor hoeft te doen kun je toch wel opbrengen?

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

DennusB schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:55:
Gewoon even bellen dan is het zo gefikst..

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:46
Precies en dit kan weleens het "verdienmodel" zijn: gewoon om aantal "actieve" klanten te verhogen en daarmee straks te pronken in spotjes etc om echt de NL markt te veroveren...
Het staat toch beter om te zeggen: al 50k actieve NL klanten, dan wordt de 3e actieve klant..
Dacuuu schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:23:
Wat een beerput zeg.. Heb het te doen met de klantenservice van flatex. Als iedereen nou rustig leest en helder nadenkt..

Ik heb een aandeeltje gekocht, €100 terug gestort naar m'n normale rekening nr, en het aangekochte aandeel laten staan. Prima actie van flatex, en hun hebben er een aandeel houdende klant bij.

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:18
Gisteren dit topic lezen en account aangemaakt, vanmorgen rond 11uur stond er 100€ op het beleggingsaccount en zojuist binnen gekomen bij bunq. Tot dusver erg mooi. Dat ene aandeel ing laat ik komende tijd wel staan

• Timmy
henkjobse schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 16:30:
Precies en dit kan weleens het "verdienmodel" zijn: gewoon om aantal "actieve" klanten te verhogen en daarmee straks te pronken in spotjes etc om echt de NL markt te veroveren...
Het staat toch beter om te zeggen: al 50k actieve NL klanten, dan wordt de 3e actieve klant..
Het voornaamste doel is waarschijnlijk het verhogen van de beurswaarde. Hoe meer klanten, effectentransacties en ondergebracht kapitaal hoe positiever het effect op de waarde van het bedrijf. Enkele miljoenen die ze in dit soort acties investeren zijn dan te verwaarlozen.

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-03 00:20
Hebben jullie die videolegitimatie ook allemaal moeten doen? Ik sta al 3 kwartier in de wacht met die app klaar. Waiting for available identification expert...

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-01 17:25
maximiliaan! schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 16:55:
Hebben jullie die videolegitimatie ook allemaal moeten doen? Ik sta al 3 kwartier in de wacht met die app klaar. Waiting for available identification expert...
Even geduld hebben, max 2 minuten. Als je dan nog niemand ziet, even de app sluiten en opnieuw via de site doorklikken en activeren. Had ik ook, beeld bleef grijs.

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-01 17:25
Ja, Microsoft.

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-03 00:20
-Muncky- schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 16:59:

Even geduld hebben, max 2 minuten. Als je dan nog niemand ziet, even de app sluiten en opnieuw via de site doorklikken en activeren. Had ik ook, beeld bleef grijs.
Met beeld grijs bedoel je dat schermpje rechtsboven dat blijft draaien?
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee