hehe eindelijk iemand die het snaptfsfikke schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 12:07:
[...]
Jongens, snappen jullie dat jullie langs elkaar heen aan het praten zijn? De poster vraagt zich af of je soms je pinpas-pincode in moet vullen als je met Apple Pay betaalt, dat is wat anders dan je iPhone toegangscode. Antwoord is natuurlijk nee.
Afgelopen voor de eerste keer betaald met Apple Pay icm mijn watch (ABN). Ging allemaal zeer gemakkelijk en vergelijkbaar met het contactloos betalen met Android, iets dat ik al bijna 2 jaar deed via mijn telefoon.
Het was wel de eerste keer dat ik via een horloge betaalde.
Ben zelf groot voorstander van contactloos betalen via een telefoon, aangezien ik die altijd bij me heb en mijn portemonnee vaak in de auto laat liggen. Dat het nu eindelijk kan icm ABN is erg fijn. Nu nog wachten op de Rabobank...
Het was wel de eerste keer dat ik via een horloge betaalde.
Ben zelf groot voorstander van contactloos betalen via een telefoon, aangezien ik die altijd bij me heb en mijn portemonnee vaak in de auto laat liggen. Dat het nu eindelijk kan icm ABN is erg fijn. Nu nog wachten op de Rabobank...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Heerlijk! Vandaag een bejaarde dame achter me in de rij bij de supermarkt.
In het weglopen hoor ik haar zeggen: 'Ongelofelijk, pinde ze nu net met haar horloge?'.
Hihi…
In het weglopen hoor ik haar zeggen: 'Ongelofelijk, pinde ze nu net met haar horloge?'.
Hihi…
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Kan niet wachten om straks in 2023 ook bij de Rabobank met Apple Pay te kunnen betalen. Dan zegt die oude dame tegen mij: “pin je nu pas met je horloge?”.
2023 al Apple Pay met de Rabobank?MartijnRGS schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:19:
Kan niet wachten om straks in 2023 ook bij de Rabobank met Apple Pay te kunnen betalen. Dan zegt die oude dame tegen mij: “pin je nu pas met je horloge?”.
Je bent wel heel optimistisch! 😏
Vandaag in 6 verschillende winkels een poging gedaan om met mijn Watch te betalen, precies 1 keer is het gelukt. Doe ik iets fout of kan het zijn dat nog niet alle betaalterminals hier klaar voor zijn?
Had de hoop om voortaan mijn bankpas thuis te kunnen laten maar als het zo onbetrouwbaar is dan gaat dat hem dus niet worden.
Had de hoop om voortaan mijn bankpas thuis te kunnen laten maar als het zo onbetrouwbaar is dan gaat dat hem dus niet worden.
Het kan zijn dat je de watch niet goed bij de terminal houdt. had ik in het begin ook en ik merk dat ik nu toch steeds vaker m'n iPhone pak om te betalen.
Natuurlijk moeilijk te zeggen zo, misschien probeer je met een Visa te betalen daar waar ze alleen Maestro accepteren, misschien druk je een verkeerde knop, misschien had je niet genoeg saldo, etc.remmuz schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 16:12:
Vandaag in 6 verschillende winkels een poging gedaan om met mijn Watch te betalen, precies 1 keer is het gelukt. Doe ik iets fout of kan het zijn dat nog niet alle betaalterminals hier klaar voor zijn?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Welk bank gebruik je? Is het een Maestro of ander kaart? Dubbelklik je wel op de zijknop voordat je je Watch tegen de terminal aanhoudt?remmuz schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 16:12:
Gewoon standaard Abn Amro betaalpas. (Maestro dus).Tartarus schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 16:31:
[...]
Welk bank gebruik je? Is het een Maestro of ander kaart? Dubbelklik je wel op de zijknop voordat je je Watch tegen de terminal aanhoudt?
Van de week een aantal keer bij de Jumbo gebruikt en dat ging meestal goed.
Gewoon twee keer knop indrukken en tegen de terminal houden.
Vreemde is dat op het scherm van mijn Watch “Done” komt te staan maar dat de betaling dus niet lukt.
(Er is ook niks afgeschreven)
Dan vermoed ik dat de winkel zijn terminals niet heeft geüpdatet, al lijkt me dit overigens heel sterk als het een grote retailer is.remmuz schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 16:58:
[...]
Gewoon standaard Abn Amro betaalpas. (Maestro dus).
Van de week een aantal keer bij de Jumbo gebruikt en dat ging meestal goed.
Gewoon twee keer knop indrukken en tegen de terminal houden.
Vreemde is dat op het scherm van mijn Watch “Done” komt te staan maar dat de betaling dus niet lukt.
(Er is ook niks afgeschreven)
Hou ons op de hoogte van je bevindingen.
Ik heb tot nu toe overal met mijn Watch kunnen betalen, zelfs bij zo een blikjes automaat op werk.
Heb echt nog geen een keer een reactie gehad de afgelopen maanden. Scheelt misschien dat ik in de Brainport woon.Serena schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:24:
Heerlijk! Vandaag een bejaarde dame achter me in de rij bij de supermarkt.
Hihi…
Zijn ze wat meer tech gewend.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik verbaas me daar toch wel over, eerlijk gezegd. Ik wil gewoon de wow factor in werkelijkheid meemaken. Die blijft vooralsnog uit.Rivanov schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 17:54:
[...]
Heb echt nog geen een keer een reactie gehad de afgelopen maanden. Scheelt misschien dat ik in de Brainport woon.
Zijn ze wat meer tech gewend.
@Tartarus @Rivanov Wacht maar tot de Boerenleenbank eindelijk Apple Pay heeft. Dan zie je in al die gekke dorpen iedereen opkijken, terwijl het voor de meeste stedelingen met ING/ABN het maar normaal is en je de zoveelste klant bent die weer eens hip wil doen door met z'n horloge te betalen. "Joh, doe je ding" denkt de caissière dan.
Ik suggereer hier overigens alleen mee dat ik heb ontdekt dat vrienden die uit dat die uitvoeken komen allemaal bij de Rabobank zitten. No hard feelings.
Ik suggereer hier overigens alleen mee dat ik heb ontdekt dat vrienden die uit dat die uitvoeken komen allemaal bij de Rabobank zitten. No hard feelings.
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Vandaag weer mee betaald, winkelier zei al tegen mij: gaat zo niet lukken. Eventjes geduld... en bliep. Maar al met al werkt Apple Pay, maar het mag allemaal een beetje sneller.
@Froggle Haha, dat viel mij ook al op bij vrienden uit de achterhoek. Rabobank en Grolsch. 
Daar reageren ze ook vaak nog een stuk verbaasder dan elders in 't land.
Apple Pay is hier bij uitstek de snelste betaalmethode eigenlijk, zeker op de Watch. (Tenzij er eerst een klantenkaart tevoorschijn getoverd moet worden, dan is de iPhone een stuk handiger.) Zou niet weten hoe het nog heel veel sneller kan tenzij ik gewoon kan denken "Betaal" en 't is klaar.
Daar reageren ze ook vaak nog een stuk verbaasder dan elders in 't land.
En waarom ging het "zo" niet lukken en wat moest de winkelier doen zodat het wel werkte?aljooge schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 01:31:
Vandaag weer mee betaald, winkelier zei al tegen mij: gaat zo niet lukken. Eventjes geduld... en bliep. Maar al met al werkt Apple Pay, maar het mag allemaal een beetje sneller.
Apple Pay is hier bij uitstek de snelste betaalmethode eigenlijk, zeker op de Watch. (Tenzij er eerst een klantenkaart tevoorschijn getoverd moet worden, dan is de iPhone een stuk handiger.) Zou niet weten hoe het nog heel veel sneller kan tenzij ik gewoon kan denken "Betaal" en 't is klaar.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ligt aan de automaat. De ene is nou eenmaal sneller dan de ander. Zou de winkelier moeten weten.aljooge schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 01:31:
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
De winkeliers hier in het oosten keken een jaar geleden inderdaad raar op toen ik met m’n Garmin betaalde, tegenwoordig kijkt niemand er meer van op. Apple Pay zal hier weinig aan veranderen 😉Froggle schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 00:06:
@Tartarus @Rivanov Wacht maar tot de Boerenleenbank eindelijk Apple Pay heeft. Dan zie je in al die gekke dorpen iedereen opkijken, terwijl het voor de meeste stedelingen met ING/ABN het maar normaal is en je de zoveelste klant bent die weer eens hip wil doen door met z'n horloge te betalen. "Joh, doe je ding" denkt de caissière dan.
99x TS-165C2 | ZO | 16,33 kWp | SolarEdge SE15K 3 Fase | NIBE F2040-16 | SMO20
Op de Rabobank homepage zijn nu alle verwijzingen naar Apple Pay weg. De banner bovenaan wisselt regelmatig, maar onder het kopje 'Kom maar op met de toekomst' stond eerst nog een artikel, met een verwijzing naar Apple Pay, die nu ook weg is. De speciale pagina is overigens nog wel online.
Pff zo erg lopen we hier niet achter hoorFroggle schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 00:06:
Zag het ook, heel gek. Ik verwacht dat ze grote moeilijkheden hebben met de integratie gekeken naar de manier waarop hun app nu is opgebouwd. Denk dat het nog weken al dan niet maanden kan duren.Side-Kick schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:09:
Op de Rabobank homepage zijn nu alle verwijzingen naar Apple Pay weg. De banner bovenaan wisselt regelmatig, maar onder het kopje 'Kom maar op met de toekomst' stond eerst nog een artikel, met een verwijzing naar Apple Pay, die nu ook weg is. De speciale pagina is overigens nog wel online.
MartijnRGS schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:22:
[...]
Zag het ook, heel gek. Ik verwacht dat ze grote moeilijkheden hebben met de integratie gekeken naar de manier waarop hun app nu is opgebouwd. Denk dat het nog weken al dan niet maanden kan duren.

Zou heel gek zijn als dat gaat gebeuren, heb nog geen update van de app gezien met Wallet ondersteuning.Citroentaart schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:23:
[...]
morgen zal het wel niet 'live' gaan dan
Ik hoop dat het ter voorbereiding is van nieuws over de uitrol, maar ik vrees het niet.MartijnRGS schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:22:
[...]
Zag het ook, heel gek. Ik verwacht dat ze grote moeilijkheden hebben met de integratie gekeken naar de manier waarop hun app nu is opgebouwd. Denk dat het nog weken al dan niet maanden kan duren.
Zitten jullie op Rabo te wachten, ben ik met smart aan het wachten totdat Amex (FB) en/of ABN amro ICS hun creditcards beschikbaar maken voor Apple Pay.
Nu nog 'n ov-kaart erin en we kunnen werkelijk zonder portemonnee deur uit ;-)
Ja, alleen OV en legitimatie/rijbewijs zijn nog een reden om iets anders mee te nemen dan enkel mijn telefoon. Geloof dat er voor OV al stappen zijn gedaan om over te gaan naar inchecken met je telefoon. Legitimatie zie ik alleen niet zo snel gebeuren helaas.karimmm schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:32:
Zitten jullie op Rabo te wachten, ben ik met smart aan het wachten totdat Amex (FB) en/of ABN amro ICS hun creditcards beschikbaar maken voor Apple Pay.
Komt het met Apple Pay nooit voor dat het contactloos betalen niet lukt? Het komt met de pinpas nog wel eens voor dat de terminal niet meewerkt en dat de pas er ingestoken moet worden.
Zelf ben ik het één keer tegengekomen bij een oudere terminal die vermoedelijk geen ondersteuning heeft gehad. Aan het limiet zal het niet zo snel liggen want bij Apple Pay is er een hogere limiet (maximaal € 2500 bij ING) dan bij de bankpas. Het zou dus in de meeste gevallen moeten werken.MartijnRGS schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:44:
Komt het met Apple Pay nooit voor dat het contactloos betalen niet lukt? Het komt met de pinpas nog wel eens voor dat de terminal niet meewerkt en dat de pas er ingestoken moet worden.
De signalen bij de Rabobank zijn niet echt bepaald gunstig te noemen. Vervelend dat de berichtgeving zo onduidelijk blijft vanuit de rabo. Heb liever dat ze openheid van zaken geven en aangeven wat ze ongeveer verwachten in livegang (weken/maanden). Ben niet van plan over te stappen maar de frustratie door slechte berichtgeving is wel hinderlijk.
Op twitter zag ik dat ze zeiden 'In ieder geval dit najaar' > https://twitter.com/Rabobank/status/1173646952464080896BertP schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:30:
De signalen bij de Rabobank zijn niet echt bepaald gunstig te noemen. Vervelend dat de berichtgeving zo onduidelijk blijft vanuit de rabo. Heb liever dat ze openheid van zaken geven en aangeven wat ze ongeveer verwachten in livegang (weken/maanden). Ben niet van plan over te stappen maar de frustratie door slechte berichtgeving is wel hinderlijk.
Ben benieuwd of die inschatting van 5 weken geleden nog actueel isCitroentaart schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:34:
[...]
Op twitter zag ik dat ze zeiden 'In ieder geval dit najaar' > https://twitter.com/Rabobank/status/1173646952464080896
Hoezo? "Binnenkort", "bijna", "heel snel", "dit najaar", is toch een hele sterke manier van communicerenBertP schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:56:
[...]
Ben benieuwd of die inschatting van 5 weken geleden nog actueel isWe gaan het zien, wat ik zei berichtgeving is niet hun sterkste kant.

Deze heb ik nog niet eerder gelezen: "We houden het nog even spannend".
https://twitter.com/Rabobank/status/1186221840357822465
[ Voor 15% gewijzigd door Side-Kick op 21-10-2019 12:05 ]
Ik vraag me af in hoeverre het proces zal lijken op die van bijvoorbeeld de ABN. Dat je dus allerlei dingen die op de achtergrond gebeuren kan terugvinden in de app, of dat er een update komt welke kant en klaar is en instant gebruikt kan worden voor Apple Pay. Het laatste lijkt me onwaarschijnlijk.
Verwijderd
De Rabobank heeft op zijn voorpagina: 'Nieuwe functies in de app'. Op die pagina staat Apple Pay er al bij!
Zou het dan deze week toch eindelijk gebeuren?
https://i.imgur.com/3B3rWGv.png
Helaas staat het woordje binnenkort er weer bij en de Rabobank heeft al bewezen dat binnenkort gemakkelijk 7 weken kan zijn 😂.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:20:
De Rabobank heeft op zijn voorpagina: 'Nieuwe functies in de app'. Op die pagina staat Apple Pay er al bij!
Iemand al iets opgevangen over SNS bank (Valt vlgs mij onder de Volksbank) die met Apple Pay gaat starten? Heb diverse fora afgestruind maar vind niks anders dan ‘Wij bij SNS volgen de ontwikkelingen en sluiten Apple Pay niet uit’-zinnen....
Staat er al wallet ondersteuning in de app? Bij de ABN duurde het daarna nog een week of 2edebee schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:24:
[...]
Helaas staat het woordje binnenkort er weer bij en de Rabobank heeft al bewezen dat binnenkort gemakkelijk 7 weken kan zijn 😂.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Helaas nog geen wallet ondersteuning...Arno schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:36:
[...]
Staat er al wallet ondersteuning in de app? Bij de ABN duurde het daarna nog een week of 2
https://twitter.com/SNSBank/status/1184137637562589187?s=20austin_77 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:29:
Iemand al iets opgevangen over SNS bank (Valt vlgs mij onder de Volksbank) die met Apple Pay gaat starten? Heb diverse fora afgestruind maar vind niks anders dan ‘Wij bij SNS volgen de ontwikkelingen en sluiten Apple Pay niet uit’-zinnen....
Voorlopig helemaal niks, SNS wil niet eens achteraan lopen, die struinen gewoon een compleet verkeerde richting op.
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Ik zit ook bij de volksbank (ASN), wellicht vinden zij verantwoordelijk ondernemen net wat belangrijker dan een leuk speeltje (en dat vind ik ook). Hopelijk komen ze er ooit mee, maar als het niet zo is vind ik de waarde waarvoor ze staan belangrijker.DigitalExorcist schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:31:
[...]
https://twitter.com/SNSBank/status/1184137637562589187?s=20
Voorlopig helemaal niks, SNS wil niet eens achteraan lopen, die struinen gewoon een compleet verkeerde richting op.
https://www.asnbank.nl/ni...amen-klimaatneutraal.html
... na de zomer
Ik snap even de correlatie tussen Apple Pay en klimaatneutraal zijn, niet!Uffje schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:18:
[...]
Ik zit ook bij de volksbank (ASN), wellicht vinden zij verantwoordelijk ondernemen net wat belangrijker dan een leuk speeltje (em dat vind ik ook). Hopelijk komen ze er ooit mee, maar als het niet zo is vind ik de waarde waarvoor ze staan belangrijker.
Dankzij Apple Pay heb je minder slijtage op je bestaande bankpas en hoeft deze daardoor minder vaak vervangen te worden, dus minder plastic verspilling.
Of zie ik hier iets over het hoofd?
Ik denk dat je heel wat pasjes kan produceren voor de stookkosten van een datacenter dat de betalingen moet regelenTartarus schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:21:
[...]
Ik snap even de correlatie tussen Apple Pay en klimaatneutraal zijn, niet!
Dankzij Apple Pay heb je minder slijtage op je bestaande bankpas en hoeft deze daardoor minder vaak vervangen te worden, dus minder plastic verspilling.
Maar goed, los daarvan. Waarom zou het één het ander uit moeten sluiten? Als de ASN bank z'n normen en waarden behoudt én Apple Pay aanbiedt zie ik niet hoe dat zal conflicteren.
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Op zich is Apple natuurlijk best klimaatneutraal bezig, met alle producten op dit moment 100% met groene energie geproduceerd en ook hun servers draaien op groene energie. Jammer dat Maestro en en Currence hier ook nog voor nodig zijn, die zijn vast een stuk minder groen bezig.Uffje schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:18:
[...]
Ik zit ook bij de volksbank (ASN), wellicht vinden zij verantwoordelijk ondernemen net wat belangrijker dan een leuk speeltje (en dat vind ik ook). Hopelijk komen ze er ooit mee, maar als het niet zo is vind ik de waarde waarvoor ze staan belangrijker.
Ik zit niet in het banken wereldje en ik weet ook niet wat de redenatie van de volksbank is, maar ik vind het fijn dat de bank(in iedergeval ASN) haar sociale waarde na streeft. Dan vind ik het ook niet zo'n probleem om op apple pay te wachten.Tartarus schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:21:
[...]
Ik snap even de correlatie tussen Apple Pay en klimaatneutraal zijn, niet!
En die bankpasjes moeten uiteindelijk ook gewoon vervangen worden geloof ik, die verlopen na x aantal jaar. En ze hebben schijnbaar een goed alternatief: payconic
Dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn.DigitalExorcist schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:25:
[...]
Ik denk dat je heel wat pasjes kan produceren voor de stookkosten van een datacenter dat de betalingen moet regelen![]()
Maar goed, los daarvan. Waarom zou het één het ander uit moeten sluiten? Als de ASN bank z'n normen en waarden behoudt én Apple Pay aanbiedt zie ik niet hoe dat zal conflicteren.
[ Voor 21% gewijzigd door Woopdedooo op 21-10-2019 15:27 ]
... na de zomer
Vind Payconiq niet echt een redelijk alternatief op Apple Pay eigenlijk. Kutten met die QR-codes, soms echt lang wachten op bevestiging, de winkel moet het toevallig hebben itt “het werkt (nagenoeg) over waar je contactloos kan betalen”, niet zo’n sterke privacybescherming als Apple Pay, etc. 
Je kan met AP wel wat plastic vermijden ja. Helaas heb je nog wel een fysieke pas nodig voor die plekken waar het niet contactloos kan. Zodra alle winkels, parkeerautomaten en (onbemande) tankstations over zijn heb je ‘t niet meer nodig - hoop dat dat snel is.
Je kan met AP wel wat plastic vermijden ja. Helaas heb je nog wel een fysieke pas nodig voor die plekken waar het niet contactloos kan. Zodra alle winkels, parkeerautomaten en (onbemande) tankstations over zijn heb je ‘t niet meer nodig - hoop dat dat snel is.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
AMEX verbaasd mij ook. Hebben niets met banken te maken en veel zakelijke klanten. In het buitenland bieden ze wel Apple Pay.karimmm schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 10:32:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik vind ApplePay echt ideaal maar mijn vriendin heeft op haar aw4 vaak problemen. Moet de Watch 2-3 keer opnieuw bij de terminal houden voordat de betaling slaagt zelfs bij winkels die bij mij prima werken. Misschien toch defecte Watch?
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Lijkt me niet. Denk eerder dat ze 'm er niet goed voor houdt.Greetoz schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 07:56:
Ik vind ApplePay echt ideaal maar mijn vriendin heeft op haar aw4 vaak problemen. Moet de Watch 2-3 keer opnieuw bij de terminal houden voordat de betaling slaagt zelfs bij winkels die bij mij prima werken. Misschien toch defecte Watch?
Iemand enig idee waarom ik apple pay niet kan aanzetten in de abn amro app?
De optie staat er simpelweg niet bij onder zelfregelen.
Heb alles gechecked op de website van abn en alle instellingen kloppen zo te zien gewoon.
Update: Ok app verwijderd en weer toegevoegd en voila nu werkt het wel
De optie staat er simpelweg niet bij onder zelfregelen.
Heb alles gechecked op de website van abn en alle instellingen kloppen zo te zien gewoon.
Update: Ok app verwijderd en weer toegevoegd en voila nu werkt het wel

[ Voor 15% gewijzigd door Dracula op 22-10-2019 08:36 ]
@Dracula Zeker weten de laatste app update erop staan?
In de wallet app moet je dan een pasje kunnen toevoegen als het goed is.
In de wallet app moet je dan een pasje kunnen toevoegen als het goed is.
Ik heb hetzelfde probleem (ook AW4) en ik hou mijn Watch toch echt heel goed tegen de betaalterminal aan.CyberMania schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 07:59:
[...]
Lijkt me niet. Denk eerder dat ze 'm er niet goed voor houdt.
Ik heb er de laatste paar keer natuurlijjk ook extra goed op gelet.
Ik heb nu het idee dat ik gewoon ongeduldig was. Ik moet mijn Watch minimaal 4 seconden bij de terminal houden voordat het werkt.
Dat dacht ik eerst ook, maar ze beweert toch echt dat ze hem er goed voor houdt… Ze is er namelijk op gaan letten nadat het zo vaak mis ging. Ik zal eens met haar mee gaan volgende keerCyberMania schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 07:59:
[...]
Lijkt me niet. Denk eerder dat ze 'm er niet goed voor houdt.
Ja ik heb ook een AW4, de 44mm versie. mijn vriendin de 40mm. Maar ik hou hem erbij en hoor bijna direct het piepje. Dus dat duurt echt geen 4 seconden.remmuz schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:14:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem (ook AW4) en ik hou mijn Watch toch echt heel goed tegen de betaalterminal aan.
Ik heb er de laatste paar keer natuurlijjk ook extra goed op gelet.
Ik heb nu het idee dat ik gewoon ongeduldig was. Ik moet mijn Watch minimaal 4 seconden bij de terminal houden voordat het werkt.
[ Voor 48% gewijzigd door Greetoz op 22-10-2019 09:18 ]
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Hier ook geen vertraging van 4 seconden, de Watch kan meteen werken. Maar sommige terminals zijn wat minder (ingesteld) dan anderen. Hier bij de Plus bijvoorbeeld moet je even wachten met je Watch erbij houden tot de terminal echt gereed is; anders faalt ie. En gaat ook erg vaak mis de eerste poging. Bij de AH en Jumbo hebben ze dezelfde terminals en kan ik hem er wel direct bijhouden, zelfs als de terminal zelf nog niet gereed is en de lampjes nog uitstaan kan ik hem er alvast naast houden en is er geen enkel probleem: betaling wordt direct verwerkt als de Terminal het bedrag van de kassa doorkrijgt. Of als ik zelf te sloom was en de terminal is al gereed: 2x zijknop, Watch er meteen naast houden: ping. Betaald. Hoef echt geen meerdere seconden te wachten op de Watch.
Over ‘t algemeen doet ie het meteen en zonder vertragingen.
Over ‘t algemeen doet ie het meteen en zonder vertragingen.
Hier ook geen vertraging of problemen met betalingen via m`n watch. Ik dubbeltik en hou em voor de terminal en er is betaald, hou m`n watch maar 2-3 seconden in de buurt van de terminal.
Wel weer een lachwekkend momentje: betaalde een broodje en flesje drinken via de watch en had m`n jas aan en m`n mouw zat nog over de watch en de cassiere zat helemaal verbaasd te kijken hoe ik nou betaalde "huh? betaalde je nou via je jas??" Euh ja.. zoiets!
Wel weer een lachwekkend momentje: betaalde een broodje en flesje drinken via de watch en had m`n jas aan en m`n mouw zat nog over de watch en de cassiere zat helemaal verbaasd te kijken hoe ik nou betaalde "huh? betaalde je nou via je jas??" Euh ja.. zoiets!
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
Lol. Ik vind het stiekem ook jammer dat ING en ABN het nu ook hebben, in het jaar dat alleen bunq het had was het elke betaling weer 50% kans op verbaasde gezichten en leuke gesprekjes over “wat gaat de techniek toch hard”. Sinds ing het heeft kijkt niemand er meer van opthe_cyberspace schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:50:
Hier ook geen vertraging of problemen met betalingen via m`n watch. Ik dubbeltik en hou em voor de terminal en er is betaald, hou m`n watch maar 2-3 seconden in de buurt van de terminal.
youtube.com/@hisrep
YouTube: APPLE PAY PRANK!!the_cyberspace schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:50:
Deze blijft ook leuk: Apple Pay met een echte appel
Verwijderd
Nieuw standaard antwoord op Twitter van de Rabobank:
Een precieze datum hebben we helaas niet. Het duurt wat langer dan verwacht omdat we ook onze zakelijke klanten de mogelijkheid willen geven om te betalen met Apple Pay 🙌 ^Sanne
Een precieze datum hebben we helaas niet. Het duurt wat langer dan verwacht omdat we ook onze zakelijke klanten de mogelijkheid willen geven om te betalen met Apple Pay 🙌 ^Sanne
Oktober zal wel niet meer haalbaar zijn gok ik zo..Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 18:24:
Zucht...
DigitalExorcist schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 18:20:
[...]
YouTube: APPLE PAY PRANK!!
Deze blijft ook leuk: Apple Pay met een echte appel

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
En hun app lijkt al Wallet support te hebben.loekf2 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 06:43:
[...]
AMEX verbaasd mij ook. Hebben niets met banken te maken en veel zakelijke klanten. In het buitenland bieden ze wel Apple Pay.
En dat is dan wel weer een goede denk ik (van Rabo) ook zakelijk mee laten doen want dat werkt bij ABN nog niet geloof ik?SgtElPotato schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 18:25:
[...]
Oktober zal wel niet meer haalbaar zijn gok ik zo..
ING ook nog alleen particulier?
seriously? heb je ook een linkje naar die tweet? want dacht altijd dat zakelijk en apple pay een no-go was bij de grote boze banken. (op basis van de onbeschikbaarhied bij de ING en de ABN...)Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 18:24:
(cc @Roos79 )
klopt, want is als het goed is dezelfde app voor een aantal van hun europese marktenGeforceAA schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 18:57:
[...]
En hun app lijkt al Wallet support te hebben.
[ Voor 2% gewijzigd door DaveFlash op 22-10-2019 20:15 . Reden: correctie cc ]
Denk dat het vooral een tactiek is om tijd te kopen. Kan me niet voorstellen dat als geen enkele andere bank dit niet in hun mvp heeft zitten Rabo met een flinke achterstand dat wel in hun mvp gaat plaatsen.Roos79 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 18:58:
[...]
En dat is dan wel weer een goede denk ik (van Rabo) ook zakelijk mee laten doen want dat werkt bij ABN nog niet geloof ik?
ING ook nog alleen particulier?
Wat een kulverhaal van de Rabo. Ik denk dat ze te druk bezig waren met de implementatie van hun nieuwe app en dat Apple Pay er tussendoor kwam en hebben ze Apple Pay op een laag pitje gezet. Nu beginnen ze er aan en zien dat het veel werk is. Nu zien ze dat er bij de andere banken vraag is naar Apple Pay bij zakelijke klanten dus nu is dat hun smoes geworden voor uitstel.
Aan een project zit toch gewoon een begin en een eindtijd?
Rabo loopt gewoon altijd achter de feiten aan met hun app als je het vergelijkt met de app van bijvoorbeeld ING. Nieuwe features? Neem nou dark mode voor iOS. Is dat nu zo moeilijk te implementeren? Bunq heeft het al maanden.
Rabo loopt gewoon altijd achter de feiten aan met hun app als je het vergelijkt met de app van bijvoorbeeld ING. Nieuwe features? Neem nou dark mode voor iOS. Is dat nu zo moeilijk te implementeren? Bunq heeft het al maanden.
tja blijft rabo hé? en het helpt ook niet dat het een wrapper app is, voor apple pay heeft rabo hun app te overhaulen omdat de integratie lokaal moet gebeuren van apple, dit kan niet via een of andere eigen webdienst even geregeld worden, alleen een lokaal applicatie component van een app mag van apple de secure enclave aanspreken bij het in wallet zetten van een pas. dus dit gaat rabo niet remote oplossen met een simpele wrapper appPing83 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:25:
Wat een kulverhaal van de Rabo. Ik denk dat ze te druk bezig waren met de implementatie van hun nieuwe app en dat Apple Pay er tussendoor kwam en hebben ze Apple Pay op een laag pitje gezet. Nu beginnen ze er aan en zien dat het veel werk is. Nu zien ze dat er bij de andere banken vraag is naar Apple Pay bij zakelijke klanten dus nu is dat hun smoes geworden voor uitstel.

Ja het is inderdaad gewoon een kut smoes, om zichzelf meer tijd te geven. Heel dom om het zo aan te pakken. Als het mijn dev team was dan had ik inmiddels vacatures open staan, stelletje amateurs.
Grappig, ik ervaar het juist net andersom. Sinds kort ook een ING rekening genomen en moet echt wennen dat er eigenlijk niets in de app zit, wordt steeds naar Mijn ING geleid terwijl ik geen account heb omdat ik via de app klant ben geworden, moet ik naar kantoor om een brief op te halen met een wachtwoord. Dan maar geen Mijn ING en beperkt tot de basis functies. In de Rabobank app zitten gewoon alle functies overzichtelijk in een menu, nog nooit naar een kantoor hoeven gaan of iets via de website moeten regelen, alles gewoon simpel via de app.Ping83 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:25:
@martgom ja, want jouw ervaring komt omdat de rabo app een wrapper app is, zoals ik hier boven al aangeef, dus feitelijk een schil om hun internet bankieren heen, maar dan in een app. bij ing, abn, bunq etc is het veelal een los product die via bijv. api met de backoffice v/d bank communiceert, dus idd dat dan functionaliteiten kunnen verschillen tussen mobiel en internet bankieren
[ Voor 27% gewijzigd door DaveFlash op 22-10-2019 21:01 ]
Klopt, daardoor kan Rabobank eenvoudig allerlei features toevoegen in de app en lopen ze ver voor t.o.v. de andere banken. (Los van Apple Pay en andere zaken die juist native opties nodig hebben). Persoonlijk heb ik liever een complete app met veel features en dat Apple Pay wat langer duurt dan dat ik voor bepaalde zaken naar kantoor moet of met formulieren op de website moet gaan werken om bijv. de kaart of ATM limiet een keer wil ophogen.DaveFlash schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:00:
@martgom ja, want jouw ervaring komt omdat de rabo app een wrapper app is, zoals ik hier boven al aangeef, dus feitelijk een schil om hun internet bankieren heen, maar dan in een app. bij ing, abn, bunq etc is het veelal een los product die via bijv. api met de backoffice v/d bank communiceert, dus idd dat dan functionaliteiten kunnen verschillen tussen mobiel en internet bankieren
Haha, goeie!martgom schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:08:
[...]
Klopt, daardoor kan Rabobank eenvoudig allerlei features toevoegen in de app en lopen ze ver voor t.o.v. de andere banken.
@martgom ik neem aan dat dat een grapje is. De app van bunq is niet te vergelijken met die van Rabo.
Sorry, bedoelde de grootbanken. Met Bunq zelf geen ervaring. Maar de discussie over app features is denk ik een ander topic 😊😊Ping83 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 22:05:
@martgom ik neem aan dat dat een grapje is. De app van bunq is niet te vergelijken met die van Rabo.
Nu hopen dat Rabo Apple Pay er ook snel in heeft en als AMEX en Curve dan ook nog volgen zou het super zijn! Dan hoeft er geen fysieke pas meer mee 💪
Het wordt tijd dat ICS eens met Apple Pay komt. Dat zou de boel wel ‘af’ maken.
* GioStyle is ook zo ontzettend veeleisend.
* GioStyle is ook zo ontzettend veeleisend.
Bij mij is dat het tegenovergesteldeDeNachtwacht schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 17:51:
[...]
Lol. Ik vind het stiekem ook jammer dat ING en ABN het nu ook hebben, in het jaar dat alleen bunq het had was het elke betaling weer 50% kans op verbaasde gezichten en leuke gesprekjes over “wat gaat de techniek toch hard”. Sinds ing het heeft kijkt niemand er meer van op
Ik vind die verbaasde gezichten helemaal niet interessant, eerder vervelend zelfs, en op "leuke" gesprekjes zit ik ook niet te wachten. Maar ik was ook degene die vroeger (omstreeks 1995) met haar mobiele telefoon in een telefooncel ging staan om onopvallend te bellen. En toen ik op launchday een iPhone 4 had gehaald in Londen heb ik die zeker de eerste weken niet in het openbaar gebruikt. Heel weinig mensen wisten ervan. Ik had er geen zin in om iedereen (collega's, zakelijke contacten, kennissen) even te laten kijken, zeg maar.
Mijn Apple Watch zit al vier jaar goed verstopt onder mijn mouw als het even kan. Secrid uit m'n tas pakken als ik moet betalen is sowieso sneller dus.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ik geniet ook altijd van die verbaasde gezichten als ik mijn pasje uit mijn Secrid haal. Ze denken dat ik kan toveren 😀Secrid uit m'n tas pakken als ik moet betalen is sowieso sneller dus.
[ Voor 27% gewijzigd door La1974 op 23-10-2019 09:13 ]
@Canaria Ik zit bij kassa's zeker niet te wachten op reacties of gesprekken over betalen met de AW... Maar soms is het best grappig om te zien wanneer mensen wel reageren. De scenario's die jij schetst zijn in mijn ogen wel wat extreem. Mobiel bellen in het openbaar was toen zeker niet zo gewoon als nu, maar om daarvoor in een telefooncel te gaan staan. Nooit de behoefte gehad. En de 3GS hebben mijn directe collega's gewoon even kunnen bekijken, net als de AW.
hmm, nu met de release van ios 13.2 als beta zojuist heeft Rabo hun app-status xml's een bump gegeven naar iOS Platform versie 13.3...
https://bankieren.raboban...ios/13.3/7.1.0-status.xml
versie 7.1.1 en 7.1.2 zijn ook bijgewerkt voor toekomstige rabo app versies.. helaas nog niks concreets over apple pay te vinden bij rabo of de app.... (verwacht het dus deze week niet meer)<Platform>ios</Platform>
<PlatformVersion>13.3</PlatformVersion>
De XML’s voor 7.1.1 en 7.1.2 stonden twee weken terug al op 13.3, helaas niks nieuws en dus nog geen veranderingen.DaveFlash schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:25:
hmm, nu met de release van ios 13.2 als beta zojuist heeft Rabo hun app-status xml's een bump gegeven naar iOS Platform versie 13.3...
[...]
versie 7.1.1 en 7.1.2 zijn ook bijgewerkt voor toekomstige rabo app versies.. helaas nog niks concreets over apple pay te vinden bij rabo of de app.... (verwacht het dus deze week niet meer)
Dat was al een tijdje zo, en ik vermoed om te voorkomen dat deze xml’s worden opgepakt door de huidige app. Deze zullen nog wel in test fase zijn. De webcare begint nu trouwens ook niet meer te reageren op Apple Pay berichten en het lijkt langzaamaan weggedrukt te worden.DaveFlash schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:25:
[...]
versie 7.1.1 en 7.1.2 zijn ook bijgewerkt voor toekomstige rabo app versies.. helaas nog niks concreets over apple pay te vinden bij rabo of de app.... (verwacht het dus deze week niet meer)
Dus ik vermoed dat we het de komende weken niet zullen gaan zien. Snap ook niet waarom ze de smoes van zakelijke klanten gebruiken. Neem aan dat er niet een compleet ander banksysteem draait speciaal voor de zakelijke klanten.
Verwijderd
Secrid pakken - pas eruit halen - tegen automaat houden - pincode intoetsenCanaria schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 08:31:
[...]
Mijn Apple Watch zit al vier jaar goed verstopt onder mijn mouw als het even kan. Secrid uit m'n tas pakken als ik moet betalen is sowieso sneller dus.
Nee is niet sneller 😜
Dat is wel een goede onderscheidende service. ING en ABN bieden dan inmiddels Apple Pay, maar niet voor hun zakelijke klanten.Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 18:24:
Dan gaan alle zakelijke ING en ABN klanten weer dreigen over te stappen naar Rabo zeker?plhsnt schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:13:
[...]
Dat is wel een goede onderscheidende service. ING en ABN bieden dan inmiddels Apple Pay, maar niet voor hun zakelijke klanten.
Gewoon rustig afwachten, komt vanzelf wel. En denk niet dat de Rabo failliet gaat van die 3 mensen die daadwerkelijk zijn overgestapt naar ING en ABN
Mensen mensen er is ook gewoon nog een pinpas hoor
Wachten wordt beloond!
Wachten wordt beloond!
A person who never made a mistake never tried anything new.
Wie gebruikt er (nog) Bunq
Ik zit bij SNS en ben het wachten beu, dus denk er aan om over te stappen. Bunq klinkt als een gave bank maar ik zie dat het per maand best prijzig is en dan krijg je 3 passen "gratis"... Zijn dit 3 fysieke passen? Want als de digitale pinpassen in Apple Pay ook meetellen, ben je er snel doorheen 
Contact bij Bunq moet via de app maar dan mag je eerst registreren zo lijkt.
Als ik dit lees, dan telt een digitale kaart niet meeWhatsappHack schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:26:
[...]
Volgens mij kan dat niet. Voor fysieke kaarten sowieso niet, dan moet je een nieuwe kaart aanvragen (met de nadruk op nieuw, niet een vervanging) ala €9 per stuk.
Voor virtuele maestro/online mastercard kaarten hetzelfde natuurlijk, maar die zijn makkelijker te vervangen en gratis.
[ Voor 45% gewijzigd door JB op 24-10-2019 13:02 ]
Mijn boefje is liev!
Als de Rabobank nou gewoon een datum geeft: 1 april 2020 bijvoorbeeld, dan houdt het gezeur ook op.
Maar dat het 'snel' beschikbaar is geeft mij het idee dat ze maar wat aan het proberen zijn, en als het dan werkt, ja, dan gaan ze live ...
Maar dat het 'snel' beschikbaar is geeft mij het idee dat ze maar wat aan het proberen zijn, en als het dan werkt, ja, dan gaan ze live ...
Yo.
Als de uitrol van een nieuw CSS bestandje zo'n 3 maand heeft geduurd en zelfs een paar keer ongedaan gemaakt is, dan mag je in ieder geval in de veronderstelling zijn dat het een waardeloos dev team (als het al om een team gaat) is. Dus dat ze maar wat aan het proberen zijn mag wel duidelijk wezen.VonFoX schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:55:
Als de Rabobank nou gewoon een datum geeft: 1 april 2020 bijvoorbeeld, dan houdt het gezeur ook op.
SNS heeft nog helemaal niets aangekondigd, ik denk niet dat het bij SNS komt.JB schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:54:
Wie gebruikt er (nog) BunqIk zit bij SNS en ben het wachten beu, dus denk er aan om over te stappen. Bunq klinkt als een gave bank maar ik zie dat het per maand best prijzig is en dan krijg je 3 passen "gratis"... Zijn dit 3 fysieke passen? Want als de digitale pinpassen in Apple Pay ook meetellen, ben je er snel doorheen
[...]
Als ik dit lees, dan telt een digitale kaart niet meeContact bij Bunq moet via de app maar dan mag je eerst registreren zo lijkt.
Ik zit zelf bij bunq en het bevalt mij wel goed.
Er is een topic over bunq met allerlei ervaringen, en de prijs... ja het is duur maar als je in een Pack zit kost het je "slechts" €5 per maand.
Zie ook dit topic https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1658934
[ Voor 4% gewijzigd door Ping83 op 24-10-2019 13:30 ]
Heeft de vertraging bij Rabobank misschien met het onderzoek van de ACM te maken?
https://www.privacy-web.n...eb+nieuwsbrief+24-10-2019
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
Als ze daarop gaan wachten komt het pas in 2021magic_nl schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 14:31:
Heeft de vertraging bij Rabobank misschien met het onderzoek van de ACM te maken?
Maar ik verwacht het niet, dat onderzoek stelt weinig voor, is gewoon een verkenning van de markt.
[ Voor 10% gewijzigd door fsfikke op 24-10-2019 14:40 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ja zijn fysieke passen. bunq🌈 doet Apple Pay op basis van de fysieke pas i.p.v. een nieuwe virtuele zoals ING en ABN. bunq heeft tevens ook geen (dag)limiet van €2500 op de Apple Pay pas.JB schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:54:
Wie gebruikt er (nog) BunqIk zit bij SNS en ben het wachten beu, dus denk er aan om over te stappen. Bunq klinkt als een gave bank maar ik zie dat het per maand best prijzig is en dan krijg je 3 passen "gratis"... Zijn dit 3 fysieke passen? Want als de digitale pinpassen in Apple Pay ook meetellen, ben je er snel doorheen
[...]
Als ik dit lees, dan telt een digitale kaart niet meeContact bij Bunq moet via de app maar dan mag je eerst registreren zo lijkt.
Dus een nieuwe Mac Pro kopen om maar wat te noemen kun je bij bunq wél doen door je pols te draaien, bij ING zul je tijdelijk je limiet moeten laten verhogen (mocht dit in de app niet mogelijk zijn) en zul je je fysieke pinpas moeten trekken. Bij bunq stel je zelf je rekening/paslimiet in en kunt dan onbeperkt pinnen (via pas of Apple Pay) tot het Europese individuele transactie platfond voor consumenten betalingen, welke €50000 is.
(Ps zie ook je privé bericht)
[ Voor 22% gewijzigd door DaveFlash op 24-10-2019 18:13 ]
NopePing83 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:42:
Werk je bij de Rabobank?Je lijkt het webcare team wel
Jij gebruikt je pinpas ook nog fanatiek?Nick25 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:25:
[...]
Nope(Een trouwe abn klant) maar wachten is voor veel ook moeilijk zeg
nogmaals je hebt ook gewoon een pinpas hoor?
Haha, exact mijn gedachteMartijnRGS schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:38:
[...]
Jij gebruikt je pinpas ook nog fanatiek?
Op die manier kun je alles wegredeneren.
Nee maar ik heb nooit probleem van gemaakt dat het er nog niet was.MartijnRGS schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:38:
[...]
Jij gebruikt je pinpas ook nog fanatiek?
Zakelijk moet ik nog steeds pinpas gebruiken dus
[ Voor 11% gewijzigd door Nick25 op 24-10-2019 17:36 ]
Sta je in de winkel, pas uit Wallet verdwenen! Huh???
Gelukkig weer toegevoegd, maar dat is onhandig…
Welk bank was dit?Serena schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:53:
Sta je in de winkel, pas uit Wallet verdwenen! Huh???
De enige keer dat dit mij overkwam, was toen N26 per ongeluk Apple Pay voor Nederland had geactiveerd en de volgende dag weer had gecorrigeerd. Toen was mijn N26 pas ook verdwenen tot officiële datum.
Bij de ABN.Tartarus schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 14:20:
[...]
Welk bank was dit?
De enige keer dat dit mij overkwam, was toen N26 per ongeluk Apple Pay voor Nederland had geactiveerd en de volgende dag weer had gecorrigeerd. Toen was mijn N26 pas ook verdwenen tot officiële datum.
Hopelijk is het niet een veel voorkomend probleem. Hou ons op de hoogte wanneer het nogmaals gebeurd.