Uit de verschillende reacties op dit forum lijkt het dat voor sommigen 5-01 een harde grens is voor geen gasverbruik terwijl anderen, waaronder ikzelf, wel gasverbruik ervaren boven de evenwichtstemperatuur.
Is dat toeval, een andere installatie, andere firmware of toch een instelling?
Volgens ChatGPT is de evenwichtstemperatuur geen harde grens maar kan door het systeem toch worden overruled. Ik geloof dat eigenlijk niet gezien de ervaringen van sommigen hier.
Ik zie veel kennis op dit forum maar ik krijg toch ook soms het gevoel dat het systeem vrij ondoorzichtig en onvoorspelbaar is.
Ik heb geprobeerd om mijn kennis bij te spijkeren en mijn systeem zo optimaal mogelijk in te richten. Ik vraag me af hoe de gemiddelde gebruiker van zo’n hybride systeem dit doet. Iets zegt me dat veel systemen totaal niet optimaal zullen zijn ingericht.
Is dat toeval, een andere installatie, andere firmware of toch een instelling?
Volgens ChatGPT is de evenwichtstemperatuur geen harde grens maar kan door het systeem toch worden overruled. Ik geloof dat eigenlijk niet gezien de ervaringen van sommigen hier.
Ik zie veel kennis op dit forum maar ik krijg toch ook soms het gevoel dat het systeem vrij ondoorzichtig en onvoorspelbaar is.
Ik heb geprobeerd om mijn kennis bij te spijkeren en mijn systeem zo optimaal mogelijk in te richten. Ik vraag me af hoe de gemiddelde gebruiker van zo’n hybride systeem dit doet. Iets zegt me dat veel systemen totaal niet optimaal zullen zijn ingericht.
/f/image/e6LLMTK5gSIga7TdjrmLmjFN.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xlTKjLQKXoTbjMpYMSyXLS7E.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uoGz4giGfHnJJywOKlvpgTtk.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/m44uMf6D7XxjFcJG6fAdk1Vg.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/DA3lflTnOOUVr54e37w5NECX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OwL8zdisi2PDZ8HGQHpEwnrW.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/hApllfkz18LjuLCtvQEYpp1v.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2bdBHEDJUkIuqcsMHtzlWqDy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/R8h6Q4GfdX9URr8ck1wRvzH1.png?f=user_large)