Ik weet niet hoeveel mensen deze units bezitten of overwegen aan te schaffen, echter heb ik er nog geen specifiek topic over gevonden. Ik zet dit topic nu even op als algemeen discussietopic aangezien ik zelf wat vragen heb die in het algemene warmtepomp topic snel ondergesneeuwd raken. Aangezien deze hybride systemen toch wel degelijk wat anders zijn is het misschien een eigen topic wel waard.. Deze post eventueel uit te bouwen tot een goede OP
Daikin - Intergas hybride oplossingen voor verwarming woning en sanitair warm water.
Daikin levert momenteel 3 opties voor hybride systemen:
Set EHYHBH/EHYHBX+EVLQ
5kw Alleen verwarmen (05AV32 + 05CV3)
8kw Alleen verwarmen (08AV32 + 08CV3)
8kw Verwarmen en koelen (08AV3 + 08CV3)
Meer informatie is o.a. te vinden op de site van Daikin (klikkerdeklik)
Zelf spelen met de settings:
Er zijn in de bedieningsconsole/ruimtethermostaat verschillende toegangsniveaus waar je tussen kunt schakelen. Als je zelf wat wilt spelen met de settings moet je uiteraard een niveautje hoger gaan dan het standaard gebruikersniveau die af fabriek ingesteld staat.
Laagste niveau: Eindgebruiker
- Standaard niveau. Alleen gewenste en actuele kamertemperaturen zijn in te zien of te wijzigen
Midden niveau: Gevordere eindgebruiker
- Niveau welke iedereen eigenlijk standaard aan moet hebben staan. In dit niveau zijn ook alle interne sensoren uit te lezen (bv. aanvoertemperatuur Ta, retourtemperatuur Tr etc) en zijn zaken zoals weersafhankelijke regeling (WAR) in te stellen.
- Hoe bereik je dit toegansniveau? Ga vanuit het hoofdscherm naar het hoofdmenu. Druk nu langer dan 4 seconden op de knop met de grote letter i. Het gevorderde eindgebruikersmenu is nu geactiveerd
Hoogste niveau: Installateursmenu
- Niveau waar alles in principe te wijzigen is.
- Hoe bereik je dit toegangsniveau? Je moet eerst toegang hebben op 'Gevorderde Einggebruikersniveau' Ga naar het hoofdmenu en kies informatie. Kies vervolgens voor de optie 'Gebruikerstoegangsniveau. Druk dan nu langer dan 4 seconden op de MENU knop en je zult in het installateursniveau belanden.
Daikin - Intergas hybride oplossingen voor verwarming woning en sanitair warm water.
Daikin levert momenteel 3 opties voor hybride systemen:
Set EHYHBH/EHYHBX+EVLQ
5kw Alleen verwarmen (05AV32 + 05CV3)
8kw Alleen verwarmen (08AV32 + 08CV3)
8kw Verwarmen en koelen (08AV3 + 08CV3)
Meer informatie is o.a. te vinden op de site van Daikin (klikkerdeklik)
Zelf spelen met de settings:
Er zijn in de bedieningsconsole/ruimtethermostaat verschillende toegangsniveaus waar je tussen kunt schakelen. Als je zelf wat wilt spelen met de settings moet je uiteraard een niveautje hoger gaan dan het standaard gebruikersniveau die af fabriek ingesteld staat.
Laagste niveau: Eindgebruiker
- Standaard niveau. Alleen gewenste en actuele kamertemperaturen zijn in te zien of te wijzigen
Midden niveau: Gevordere eindgebruiker
- Niveau welke iedereen eigenlijk standaard aan moet hebben staan. In dit niveau zijn ook alle interne sensoren uit te lezen (bv. aanvoertemperatuur Ta, retourtemperatuur Tr etc) en zijn zaken zoals weersafhankelijke regeling (WAR) in te stellen.
- Hoe bereik je dit toegansniveau? Ga vanuit het hoofdscherm naar het hoofdmenu. Druk nu langer dan 4 seconden op de knop met de grote letter i. Het gevorderde eindgebruikersmenu is nu geactiveerd
Hoogste niveau: Installateursmenu
- Niveau waar alles in principe te wijzigen is.
- Hoe bereik je dit toegangsniveau? Je moet eerst toegang hebben op 'Gevorderde Einggebruikersniveau' Ga naar het hoofdmenu en kies informatie. Kies vervolgens voor de optie 'Gebruikerstoegangsniveau. Druk dan nu langer dan 4 seconden op de MENU knop en je zult in het installateursniveau belanden.
De hartelijke groeten van mij!