Mit-46 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:41:
[...]
Ik weet niet beter dan COD om de k\d ratio gaat. Degene met de beste k\d ratio wint 9 van de 10 keer, want die haalt zijn killstreaks. Natuurlijk niet altijd, maar meestal wel is mijn ervaring.
Wel dat kan ik ten stelligste ontkrachten. Wij spelen meestal met een vast groepje en komen regelmatig uit tegen de "echte" CODders zoals we ze noemen

Die gasten springen de maps rond, op en neer en flikken 180 graden en knallen je in een mum van tijd neer of zit er achter elke hoek een sniper of shotgun te wachten. Echter spelen wij vrij gecoördineerd, zijn er een aantal die ook heel goed kunnen knallen, een aantal die pertinent voor de caps gaan, een aantal die flanken en iedereen dat info geeft.
Ik kan je vertellen dat we echt zelden verliezen. Ook al heeft de enemy meerdere spelers met een k/d van +40 of 50 en wij hangen ergens op de 20, toch winnen we die pot, met uitzondering van TDM natuurlijk, dat spelen we niet.
Regelmatig zelfs dat onze cappers met bv. 8 kills maar bovenaan de lijst staat met de meeste punten.
Maar dus ook geleerd dat die "echte" CODders enkel wakker liggen van het K/D en totaal niet van de winstreak of win in het algemeen. Het gaat daar achter de schermen zo aan toe:
oh ik heb een k/d van +3.75 met 50 kills. En hun eerste maar 1.87 met 20 kills. LOL... en als je dan zegt: ja maar je hebt verloren?
Antwoord: mijn k/d man.. ik ben veel beter...
[
Voor 13% gewijzigd door
kazzzdafke op 05-12-2019 10:45
]
Never ever financial advice...