Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• robinez
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 16:50
servival7 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:15:
Tip voor de HQ/Hardpoint spelers. Neem een Trophy system mee. Dat maakt het cappen zoveel makkelijker
thanks!

gisteren even geprobeerd en dat werkt fantastisch!

• crimby
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 09:58

crimby

PSN: Crimby

servival7 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:15:
Tip voor de HQ/Hardpoint spelers. Neem een Trophy system mee. Dat maakt het cappen zoveel makkelijker
Held! Zo stom dat ik daar niet aan dacht zeg!

• GabberPiet
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13:15
Daar gaat m'n voordeeltje :X

• MyKey
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12-12 13:50
Nog even een reminder, we hebben op de app van CoD een clan 'Tweakers.net', zit momenteel op 15/20 dus nog plek voor 5 man.

Je kan hier door mee te doen aan missies o.a. kills maken in TDM (ligt aan de missie van die week) 2x XP rewards winnen als we hoog genoeg eindigen als clan.

PSN = Floeppie '..' Twitch.tv : Floeppie '..' Battle.net Soepkom'..' Dotabuff: Floep

• joskuiper
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17:03
Gejoined, game naam is Rage_NL

Game-PC: Fractal Define R6 || i5-9600k || Scythe Mugen 5 PCGH edition || MSI Z370 Tomahawk || MSI RTX2080 Gaming Trio || 16GB DDR4 Corair Vengeance || Corsair RM650x || LG UltraGear 27GL850 144hz 1440p

• themubson
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 12-12 15:45
Ik ook, naam is Mub17

• crimby

crimby

MyKey schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:20:
Nog even een reminder, we hebben op de app van CoD een clan 'Tweakers.net', zit momenteel op 15/20 dus nog plek voor 5 man.

Je kan hier door mee te doen aan missies o.a. kills maken in TDM (ligt aan de missie van die week) 2x XP rewards winnen als we hoog genoeg eindigen als clan.
Gejoined :-)

• GerGio
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 07:19

Die zit nu dus vol.

Gisteren even wat meer met assault rifles gespeeld omdat ik gewoon range miste met mijn SMG om mensen goed te kunnen killen. Begonnen met de Kilo 141 en het voelde behoorlijk goed. Ik zoek een beetje een vervanging van mijn ACR in modern warfare 2. iemand nog tips?

Laptop: Alienware 17 R1, 4710MQ, 880m, 120hz Display. Nickname KasPlantje.

• Wolverine9000
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 08-12 23:12
GerGio schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 12:26:
[...]

Die zit nu dus vol.

Gisteren even wat meer met assault rifles gespeeld omdat ik gewoon range miste met mijn SMG om mensen goed te kunnen killen. Begonnen met de Kilo 141 en het voelde behoorlijk goed. Ik zoek een beetje een vervanging van mijn ACR in modern warfare 2. iemand nog tips?
Ik heb de kilo, oden, ak47, m4a1 allemaal max level. Zeker de oden met long range surpressor is een beest. Ben momenteel bezig met de fal en famas max level te halen. Bij de smg heb ik mp7en mp5 bijna max level... Bij de lmg heb ik de pkm en de mg max level. En sniper ax 50 ofzoiets max level.. Drie gouden wapens kilo. Ak m4a1. Heb nog veel werk voor de boeg hoor. Binnenkort de nieuwe assault en de holger levelen, als ik de tiers vrijgespeeld heb. En ja ik koop de battle pass deze avond voor tien euro of 1000cod points. De bundel voor 2400cod points waarbij je de eerste 20 tiers unlockt blijf ik af. Eens zien wat er in de store allemaal gaat zijn. Heb gewoon nog veel cod points van de twee vorige call of duty....

• crimby

crimby

GerGio schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 12:26:
[...]

Die zit nu dus vol.

Ik ben zelf groot fan van de M13. Blijft een heerlijk en steady wapen. Dat is eigenlijk zelfs het enige wapen wat ik gebruik naast mijn sniper of shotgun (depends on map/mode).

Jammer, wil graag joinen maar de squad is nu vol. Tijd voor een extra squad?

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• GerGio
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 07:19
Rivanov schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:25:
[...]

Jammer, wil graag joinen maar de squad is nu vol. Tijd voor een extra squad?
Misschien wel

Laptop: Alienware 17 R1, 4710MQ, 880m, 120hz Display. Nickname KasPlantje.

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 17:17

Leoon.

waka waka hey hey

Jammer dat de update nog niet te downloaden is. Dacht zet hem mooi aan alvast en kunnen we vanavond knallen. Nu is het vanavond downloaden en daarna knallen hopelijk.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Smit260
  • Laatst online: 09:54
Mede-tweakers,

Elke vrijdagavond om 19:00 (start) tot maximaal 23:30 is er een 2vs2 Gunfight toernooi voor de Benelux.

Dit toernooi is via de site Kayzr te spelen en is met Crossplay.

Afgelopen vrijdag heb ik al meegedaan, mij lijkt het leuk, dmv ook de MW Tweakers Discord om met meerdere teams mee te doen onder de naam Team Tweakers. En dan met meerdere teams Alpha, Bravo, Charlie, Delta etc.. etc..

Korte uitleg:
Je schrijft je in om 19:00, dit kan tot 19:30, hierna worden de Brackets gemaakt. Dan weet je tegen wie je moet, voeg je elkaar toe als vriend en knallen maar. Best of 3 gaat door naar de volgende ronde (verlies je? speel je in de Lower Bracket door). Je bent elk toernooi dus verzekerd van 2 matches (6 Gunfights).

Afgelopen week deed ik met één player al mee en heb gehoord uit onze Discord dat er al meerdere interesse hadden. Lijkt het jou ook leuk? Doe dan mee!

Hieronder meer informatie:

Kayzr Toernooi - https://www.kayzr.com/
MW Tweakers Discord - https://discord.gg/Q5SmzCc
Mijn MW account - TurretZ#7798237

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15:09

Donstil

Grab them by the 🐈.

Gunfight met crossplay, zijn we als console games dan niet helemaal kansloos?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Smit260
Donstil schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:05:
Gunfight met crossplay, zijn we als console games dan niet helemaal kansloos?
Nee valt op zich reuze mee met Aim-assist. Afgelopen vrijdag overleefde wij 1 ronde tegen 'Vlaams Belang'... Vervolgens kegelde wij eruit tegen Team Wenkers, wat uiteindelijk 3e werd op het toernooi.

• Catch22
  • Laatst online: 17:18
Leoon. schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:52:
Jammer dat de update nog niet te downloaden is. Dacht zet hem mooi aan alvast en kunnen we vanavond knallen. Nu is het vanavond downloaden en daarna knallen hopelijk.
Installing shaders-huilies incoming dus

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 14:58
Speel vrijwel continu met LMG en probeer nu de M4A1 XRK. Dat voelt als cheaten, het is zoveel makkelijker om iemand te killen dan met de M91. Voordeel van de LMG zijn de grote magazijnen maar met richten zijn ze te log, meer voor ground war.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• BoefjeBoef
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 03-12 21:34
Hi allemaal,

Na jaaaaaren te hebben gegamed ben ik weer eens begonnen met cod mw 2019. Kan mezelf helaas weer een N00b noemen vrees ik...

Nu loop ik samen met mijn vriend tegen een zwaar irritant probleem aan op de ps4. Namelijk dat hij steeds maar geen match vind. Heel sporadisch lukt het en kunnen we split scr een potje spelen en daarna begint het weer van voor af aan. Dit doet hij overigens ook als ik alleen wil spelen. Blijft maar zoeken op alle type <ping...

Wat wij vooral vreemd vinden is dat wij zelf steeds een partystarter zijn maar wij willen alleen maar een match joinen (gewoon als deelnemer en niet als party beheerder) en daarmee doorgaan zonder dat je continu weer terugvalt in de lobby om daar vervolgens te hopen dat hij een nieuwe match vind. Party privacy staat ook op public en nat type op moderate.

Sorry voor de wat domme uitleg maar kan het even niet beter verwoorden. Kan iemand ons helpen?

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

Catch22 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:31:
[...]

Installing shaders-huilies incoming dus
Count me in voor de 'copying' huilies

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• endless
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
Leoon. schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:41:
[...]

Count me in voor de 'copying' huilies
En terecht. Hoop oprecht dat dat op de PS5 straks niet meer zo is.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Smit260 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:08:
[...]

Nee valt op zich reuze mee met Aim-assist. Afgelopen vrijdag overleefde wij 1 ronde tegen 'Vlaams Belang'... Vervolgens kegelde wij eruit tegen Team Wenkers, wat uiteindelijk 3e werd op het toernooi.
Mm oké, mijn ervaring is een hele andere helaas.
Wij spelen met 4 PS4 games in een party doorgaans maar als er wat collega’s mee deden op de pc kwamen we in potten waar we geen schijn van kans maakte.
BoefjeBoef schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:40:
Hi allemaal,

Na jaaaaaren te hebben gegamed ben ik weer eens begonnen met cod remastered. Kan mezelf helaas weer een N00b noemen vrees ik...

Nu loop ik samen met mijn vriend tegen een zwaar irritant probleem aan op de ps4. Namelijk dat hij steeds maar geen match vind. Heel sporadisch lukt het en kunnen we split scr een potje spelen en daarna begint het weer van voor af aan. Dit doet hij overigens ook als ik alleen wil spelen. Blijft maar zoeken op alle type <ping...

Wat wij vooral vreemd vinden is dat wij zelf steeds een partystarter zijn maar wij willen alleen maar een match joinen (gewoon als deelnemer en niet als party beheerder) en daarmee doorgaan zonder dat je continu weer terugvalt in de lobby om daar vervolgens te hopen dat hij een nieuwe match vind. Party privacy staat ook op public en nat type op moderate.

Sorry voor de wat domme uitleg maar kan het even niet beter verwoorden. Kan iemand ons helpen?
Speel je Modern warfare 2019 of Cod remastered?
Want dat laatste is een ander topic ;)
Leoon. schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:52:
Man wat hebben ze dat bij Sony slecht voor elkaar hè. Update downloaden een paar minuten, installeren een uur (op een “pro”)

Donstil wijzigde deze reactie 03-12-2019 15:45 (10%)

• BoefjeBoef
  • Laatst online: 03-12 21:34
Donstil schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:44:
[...]

Speel je Modern warfare 2019 of Cod remastered?
Want dat laatste is een ander topic ;)

[...]
Oh sorry.. mw 2019! 8)7

• Rappa1985
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13-12 13:17
BoefjeBoef schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:40:
Hi allemaal,

Na jaaaaaren te hebben gegamed ben ik weer eens begonnen met cod mw 2019. Kan mezelf helaas weer een N00b noemen vrees ik...

Ik weet dat dit eerder voorbij kwam, volgens mij is er ook nog geen officiële fix voor. Kwam dit nog tegen: https://community.callofd...-connecting/td-p/11242443

Moet je maar even proberen of dit een workaround is voor nu.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 13-12 14:57
@Donstil Ik merk echt geen verschil of ik nu tegen pc of tegen controller gasten speel. Hebben je collega's niet een hogere k/d waardoor je door middel van sbmm tegen moeilijkere tegenstanders wordt geplaatst?

• Sebastiaan92
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 13-12 21:33
Gister wel de makkelijkste overwinning ooit geboekt bij Domination op Euphrates Bridge. De hele tegenpartij bleef achter de A vlag liggen met hun snipers. En nog kon ik achterom lopen en de helft afknallen....

psn: t-zakje

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:44

Famous

R 400+

Sebastiaan92 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 16:16:
Gister wel de makkelijkste overwinning ooit geboekt bij Domination op Euphrates Bridge. De hele tegenpartij bleef achter de A vlag liggen met hun snipers. En nog kon ik achterom lopen en de helft afknallen....
Ik had gisteren de zwaarste nederlaag ooit :D

Speel vaak met 2 andere, meestal Domination, en zijn meer gefixeerd op het winnen dan kill of k/d.

Een maatje ging sporten dus deed nog een laatste potje met de andere maar we werden een partij afgemaakt. Echt niets tegen te beginnen 8)7
Tegenstander had al 24 kills voordat zij bij de 100 punten waren (hadden opgegeven moment alle drie de vlaggen). Een VTOL in de lucht en ook nog een Chopper gunner, nou hou eens op.

Rest van zijn team had amper kills.
Dat was echt absurd, iedereen van ons team had het spel maar verlaten ;w

Xbox live: Ghesous

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

servival7 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 16:05:
@Donstil Ik merk echt geen verschil of ik nu tegen pc of tegen controller gasten speel. Hebben je collega's niet een hogere k/d waardoor je door middel van sbmm tegen moeilijkere tegenstanders wordt geplaatst?
Ja dat zou ook kunnen idd. Dat het daar aan lag.
Wij zijn allemaal ook wel hoog level maar onze KD letten we eigenlijk niet zo op (al is hij wel positief zag ik gisteren), liever de doelen halen enz.

• Smit260
Nu Pre-Season vrijwel afgelopen is en Season One voor de deur staat even een overzichtje van wat ik gehaald heb :-).

Eerder gaf ik al een indicatie van hoe ver ik nu was (Lees Hier). Nu een overzichtje van Pre-Season.

Naast dat ik mijn AK-47, Origin 12 en MP7 al goud had komt daar nu de MP5, AUG, .357, en X16 bij!
Met in totaal 9 Season Emblems is mijn Pre-Season geslaagd! :)

Season Embels / Ribbons overzicht

Gouden MP5

Gouden .357

Gouden AUG

Gouden X16

Voor Season One is mijn persoonlijke doelstelling om de Battle Pass 'uit te spelen', 9 Season Emblems te halen en al mijn SMG's naar Goud te krijgen zodat ze meteen ook Platinum zijn. :-)

Voor de liefhebbers, elke avond spelen wij wel met een groepje van 3-4 op de Discord; voeg mij toe: TurretZ#7798237

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 13-12 09:52
Ik weet niet of de leader er ook mensen uit kan schoppen?
Sommige staan al ff op 0

• Smit260
chimera2 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 17:28:
[...]

Ik weet niet of de leader er ook mensen uit kan schoppen?
Sommige staan al ff op 0
Ik ben vanavond gejoined.

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 06:31

Ebayzo

Gekke eend

Domme vraag maar wat zijn de eisen voor de gouden skin en kan ik ergens progress terugvinden?

• Catch22
  • Laatst online: 17:18
Ebayzo schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 17:43:
Domme vraag maar wat zijn de eisen voor de gouden skin en kan ik ergens progress terugvinden?
Moet je alle Skins hebben vrijgespeeld. Bij Skins die je nog niet hebt staat wat je er voor moet doen

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

• iNFiNiTY-
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 01:26
Ebayzo schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 17:43:
Alle Skins van een bepaald wapen unlocked is gouden skin. Daarna kan je verder naar platinum en damascus, platinum haal je door alles guns in die "categorie" guns goud te hebben gehaald. Die andere geen idee nog.

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

Smit260 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 16:43:
Nu Pre-Season vrijwel afgelopen is en Season One voor de deur staat even een overzichtje van wat ik gehaald heb :-).

Eerder gaf ik al een indicatie van hoe ver ik nu was (Lees Hier). Nu een overzichtje van Pre-Season.

Naast dat ik mijn AK-47, Origin 12 en MP7 al goud had komt daar nu de MP5, AUG, .357, en X16 bij!
Met in totaal 9 Season Emblems is mijn Pre-Season geslaagd! :)

Season Embels / Ribbons overzicht
[Afbeelding]

Gouden MP5
[Afbeelding]

Gouden .357
[Afbeelding]

Gouden AUG
[Afbeelding]

Gouden X16
[Afbeelding]

Voor Season One is mijn persoonlijke doelstelling om de Battle Pass 'uit te spelen', 9 Season Emblems te halen en al mijn SMG's naar Goud te krijgen zodat ze meteen ook Platinum zijn. :-)

Voor de liefhebbers, elke avond spelen wij wel met een groepje van 3-4 op de Discord; voeg mij toe: TurretZ#7798237
Netjes hoor! Heb sinds gisteren snake shot op m'n. 357, enige andere instelling is sleight of hand tov jouw fully loaded. Krijg je met fully loaded ook meer kogels in je magazijn oid?

• tukkerterror90
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 12:27
Hoelaat is die update? Of moet je die handmatig ergens aanklikken ofzo? (Ps4)

• Buizerd__NL
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 15:13
19:00 uur
Update is live. Na herstart Xbox ging hij downloaden.
18.65GB

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

Rivanov schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 19:03:
Update is live. Na herstart Xbox ging hij downloaden.
18.65GB
Dan maar even de ps4 ook herstarten! Will update shortly if it works!

Edit: niks. -O-

Leoon. wijzigde deze reactie 03-12-2019 19:07 (3%)

• SwooX
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 13-12 14:47
Leoon. schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 19:06:
[...]

Dan maar even de ps4 ook herstarten! Will update shortly if it works!
Hier nog niet op de PS4!

Once again open up your bag of tricks!

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Hier ook niet maar na het herstarten van de game ben ik wel al terug gezet naar lvl55. Verder niets te vinden.

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

Donstil schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 19:10:
Hier ook niet maar na het herstarten van de game ben ik wel al terug gezet naar lvl55. Verder niets te vinden.
Hey nu je het zegt. Ik ben ook weer level 55

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Inmiddels is hij live. Versie 1.10
15,7 GB

Donstil wijzigde deze reactie 03-12-2019 19:23 (59%)

• D-Ed
  • Laatst online: 17:29
Mooi! Paar dagen geleden level 56 gehaald dus doet niet zo’n pijn :)

• Buizerd__NL
  • Laatst online: 15:13
Hij is live *O*

• GabberPiet
Doet sowieso geen pijn je houdt al je unlocks...

• baronruud
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 17:38
SwooX schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 19:06:
[...]

Hier nog niet op de PS4!
Start de game op, dan komt de update pas.... Handig zo'n rustmodus 8)7

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

Super, heren veel plezier met kopiëren.

Zoals een oud wijsheid altijd zei: kopiëren kun je leren. Deze wijze man is overigens niet bij Sony gaan werken.

• crimby

crimby

Net vandaag level 155 gehaald en een golden M13... Ready for season 1!

Iemand al een overzicht gevonden van de verschillen tussen een betaalde battlepass en de gratis?

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ja of wat de Battlepass überhaupt inhoud.

• Famous

Famous

R 400+

Hier pas na een een reboot dat de update kwam.
Was hele tijd level 56 en kreeg geen xp erbij.

Nu een update van 19gb dus maar even wat anders doen :+

• Smit260
Pffff.... Wat stom dat ze Shoot House en Gun Game eruit gehaald hebben!!!

P.S. Mijn MB per seconde schommelt... ene keer 11 MB andere keer 700 KB per seconde :'(
Gun Game is eruit. :(

Patch Notes: https://charlieintel.com/...arfare-with-update/58227/

PLAYLIST UPDATE:

Added:
  • Crash 24/7
  • Reinforce
  • Added Rammaza and Gun Runner to TDM 20 and DOM 20
  • Added night maps to Hardcore TDM, Search and Destroy, Cyber Attack
Removed:
  • Gun Game (available in Private Match)
  • Shoot House 24/7
  • 2v2 Gunfight Tournament

GENERAL FIXES:

Riot Shield:
  • Tuning to how the Riot Shield protects against grenades when thrown at the players’ feet
  • Reduced explosive damage within certain ranges
  • Fixed a bug where the final killcam would appear under the map when a player got stuck by Thermite or Semtex on the lower part of the body
  • Fixed an issue where players stuck inside the Infantry Assault Vehicle would not take damage from Thermite
  • Fix for a bug where attempting to scroll to the bottom of the Recent Players list could cause the list to read “No Recent Players” and return to the top
  • Gunfight (private match): Fixes ‘Win by Two’ setting to end the game properly once the conditions have been met
Missions and Challenges:

The following are now fixed and have had their descriptions updated as needed
  • “Close and Personal”
  • “Perks of the Job”
  • “Bloodthirsty Killer”
  • “Destroy Ground Killstreaks” – All player-driven vehicles will count towards this launcher camo challenge
  • “Get 50 kills while an enemy UAV is active” – description updated to reflect that the Ghost perk needs to be equipped in order to complete
  • Combat Knife challenge descriptions updated
  • .357 camo challenge
  • Various updates to other camo challenges
  • Fix for Officer Challenge completion notifications not appearing on screen
Killstreaks:
  • Improved effectiveness of FMJ on Killstreaks
  • Fix for the Cluster Strike dealing damage inconsistently when targeting a VTOL jet
Weapons:
  • .357: Buckshot: reduced damage range, reduced effective hip fire damage. Tuned spread adjustments from barrel attachments
  • Menu damage stat bar adjustments for miscellaneous LMGs
  • Fixed a bug where the informant can be dropped in bad positions/near enemy soldiers in Operation Harbinger
  • Added a checkpoint after the third hack on Operation Brimstone
  • Fix for a bug where players could become stuck after going into last stand while breaching the trains on Operation Brimstone
  • Enemies in white trucks now exit their vehicles
KEYBOARD AND MOUSE
  • Leaderboards will no longer display complete gamertags. This should help higher profile leaderboards users from receiving too many invites
  • Fixed an issue where players would not be able to mantle while strafing with keyboard and mouse
  • Increased the turn-rate when aiming with a tank
  • Adjusted the camera orbit turn-rate while driving a vehicle using keyboard and mouse
  • The keybind “Vehicle Camera Recenter” is now linked to Melee by default (default on E / Mouse 4) and the re-centering of the camera has been improved
COD CASTER
  • Improvements for the camera transitions with Free Camera and Aerial Camera
  • Added a Killstreak view option when using the Portrait List
  • Added arrows under the players when using the Aerial Camera view
  • Added a skull icon on the Minimap where players die
PC

Shaders

Fixed an issue that forced shaders to be fully re-compiled after each title update. Shader installation should be expected mainly for new content, drivers update or changing the video card. New optimizations or bugfix that require modifying the shaders can also trigger part or the totality of the shaders to be re-compiled.

Rivanov wijzigde deze reactie 03-12-2019 19:55 (9%)

So, you’ve watched some awesome gameplay of Season One of Modern Warfare and want to know what’s headed to your inventory? Details below:
Watching 1 hour – earns a 30 min Double XP token
Watching 2 hours – earns the ‘Wings of Valor’ emblem
Watching 3 hours – earns the ‘Best in Class’ spray
Watching 4 hours – earns the ‘Hand Cannon’ animated calling card
This is available from December 3 at 10AM PT through December 10 at 10AM PT.

Rivanov wijzigde deze reactie 03-12-2019 19:57 (76%)

• fetix1
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16:18
Vrij matig als je 't mij vraagt. Ongeveer 1/3 van de beloofde content en amper veranderingen waar de community het meest op zit te wachten (voetstappen, sbmm, visibility etc.)

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

Huh wtf, ik zit al op 50% met kopiëren. Dat gaat ineens een stuk sneller. Had tussendoor paar keer pause en resume gedaan met downloaden. Zou dat helpen of zo? En heb 't bericht nog niet af of het is al 60%. Ik ben in shock

fetix1 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:02:
Vrij matig als je 't mij vraagt. Ongeveer 1/3 van de beloofde content en amper veranderingen waar de community het meest op zit te wachten (voetstappen, sbmm, visibility etc.)
Activision had al aangekondigd dat de content gedurende Season 01 uit wordt gerold en niet alles vandaag al beschikbaar zou stellen.

• fetix1
Rivanov schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:04:
[...]

Activision had al aangekondigd dat de content gedurende Season 01 uit wordt gerold en niet alles vandaag al beschikbaar zou stellen.
Ja, ik vind dat verder ook allemaal wel prima. Ben eigenlijk voornamelijk teleurgesteld in het feit dat er weinig is veranderd aan de gameplay en andere fixes. In ieder geval niet echt iets boeiends.

• Dakdoef
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 07-12 17:10
crimby schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 19:24:
Net vandaag level 155 gehaald en een golden M13... Ready for season 1!

Iemand al een overzicht gevonden van de verschillen tussen een betaalde battlepass en de gratis?
Ja, ik snap er ook niks van. Aan de ene kan zeggen ze Largest Free Content drop ever en aan de andere kant heb je dan weer een Battle Pass nodig?? Hoe zit dit.

• fifanoob
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 13-12 10:15
fetix1 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:10:
[...]

Ja, ik vind dat verder ook allemaal wel prima. Ben eigenlijk voornamelijk teleurgesteld in het feit dat er weinig is veranderd aan de gameplay en andere fixes. In ieder geval niet echt iets boeiends.
Ze hebben al genoeg aangepast toch? Shotty nerf enzo, voetstappen zijn al wat minder hoorbaar etc.

• Dakdoef
Dakdoef schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:16:
[...]

Ja, ik snap er ook niks van. Aan de ene kan zeggen ze Largest Free Content drop ever en aan de andere kant heb je dan weer een Battle Pass nodig?? Hoe zit dit.
Had het al even opgezocht:

De betalende pas geeft spelers echter meer om voor te spelen zoals skins voor wapens, charms, calling cards en dergelijke. We kregen ook al te weten dat er honderd tiers te halen zijn in de Battle Pass, die elke speler trouwens kan uitspelen alleen is er meer te verdienen in de betalende versie.
Bron. nl.ign.com.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

@Rivanov Je kunt je berichten aanpassen hé na het plaatsen 🤫

• Def87
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 13-12 20:30

Def87

DefXtreme

Dakdoef schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:19:
[...]

Had het al even opgezocht:

De betalende pas geeft spelers echter meer om voor te spelen zoals skins voor wapens, charms, calling cards en dergelijke. We kregen ook al te weten dat er honderd tiers te halen zijn in de Battle Pass, die elke speler trouwens kan uitspelen alleen is er meer te verdienen in de betalende versie.
Bron. nl.ign.com.
En hier nog duidelijker: https://blog.activision.c...2/MW-Season-1-Battle-Pass

Ik heb de aanschaf van de game uitgesteld omdat ik eerst meer over de battle pass wilde weten, en dit maakt het al een stuk duidelijker. Ik wilde namelijk niet het gevoel krijgen dat je gedwongen wordt om de battle pass aan te schaffen.

XBL/PSN Gamertag : DefXtreme

• Smit260
Crash kan nog niet voor 1% tippen aan Shoot House... Wat een gigantische blunder is dit zeg om Shoot House 24/7 weg te halen.

• Dakdoef
Def87 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:36:
[...]

En hier nog duidelijker: https://blog.activision.c...2/MW-Season-1-Battle-Pass

Ik heb de aanschaf van de game uitgesteld omdat ik eerst meer over de battle pass wilde weten, en dit maakt het al een stuk duidelijker. Ik wilde namelijk niet het gevoel krijgen dat je gedwongen wordt om de battle pass aan te schaffen.
Nou, wacht nog maar even. net de update gedownload (PC). Zoals ik het nu zie en begrijp zijn er 100 Tiers die je vrij kunt spelen, waarvan er 20 gratis zijn.. de overige tachtig krijg je dus alleen als je een battle pass aanschaft. .... Dus ja, hoezo gratis.....

• Smit260
Ook dit is belachelijk! Heb ik die 1100 punten gekocht voor de Battle Pass, is er gewoon een tientje van mijn rekening af maar GEEN Battlepas, GEEN 1100 punten én geen 10 euro op Blizzard...

Echt een schande gewoon.

• Lekker Ventje
De toegevoegde wapens zijn toch enkel voor battle pass houders?

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• SwooX
Smit260 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:39:
Crash kan nog niet voor 1% tippen aan Shoot House... Wat een gigantische blunder is dit zeg om Shoot House 24/7 weg te halen.
Dag dag speelplezier ...

• GabberPiet
R.I.P. shoothouse :(

• Lekker Ventje
Wat een ruk map is Crash. Vooral punt B is over nagedacht om het campen te bevorderen |:(
Geef mij Shoot House maar, vooralsnog word ik niet warm van deze update.

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

Ben 't wel eens over crash niet het niveau van shoot house heeft. Helaas.

• fifanoob
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 13-12 10:15
Smit260 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:39:
meningen verschillen.

Crash hele mooie map!

• R-utger
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 13-12 21:32
Lekker Ventje schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:50:
De toegevoegde wapens zijn toch enkel voor battle pass houders?
Dat vraag ik mij ook af :P
Zonder pass waren die locked

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS GTX 1080 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Vind Crash wel leuk spelen. Brings back memories. :)
Nieuwe game-mode Reinforcement is ook wel aardig.

Rivanov wijzigde deze reactie 03-12-2019 21:15 (32%)

• fetix1
De map crash is imo erg leuk, maar SBMM verpest het echt zo hard voor mij. 3 potjes gaan lekker en dan daarna weer 3 potjes in onmogelijke servers. Het is gewoon niet gebalanceerd. Dat is wel echt een minpuntje.

• Farscape2
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 13-12 14:38

Farscape2

I'm a banana!

fetix1 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 21:23:
De map crash is imo erg leuk, maar SBMM verpest het echt zo hard voor mij. 3 potjes gaan lekker en dan daarna weer 3 potjes in onmogelijke servers. Het is gewoon niet gebalanceerd. Dat is wel echt een minpuntje.
Hier dezelfde ervaring. Nu vind ik skillbased matchmaking geen probleem; als je ranking maar inzichtelijk is. Dan weet je tenminste waar je staat én wat je kunt verwachten van een lobby.

MSI Z270 Gaming M3 | Intel Core i7-7700K | Corsair Vengeance LPX 16GB | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC 3X | Steam: fs2 | UPlay: trs.fs2 | Origin: trs_fs2 | B.net: fs2#21500 | Epic: trulynotafish

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 13-12 23:46
Jammer dat er geen prestige ranks zijn net als vroeger,die season pass haal ik toch niet.Maar was wel lvl 155.

• Smit260
Laat mij alsjeblieft geen spijt krijgen van het halen van de Battlepas...

Shoot House eruit en nu weer vol met campers in die andere maps.

Hopelijk vindt ik mijn draai, maar net als alle andere games worden ze net als films,,, hoe meer updates (hoe meer vervolgen) hoe slechter het wordt...

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

Die wapens zijn overigens gratis hoor. Kun je gewoon zien in het menu battle pass. De holger krijg je in tiet 15

• GabberPiet
Dus... Ik raak het spel niet meer aan tot shoothouse terug is. Crash is een prachtige map maar de hele boel wordt weer verziekt door die zuinige kl%te campers. Jammer weer.

• Lekker Ventje
R-utger schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 21:13:
[...]

Dat vraag ik mij ook af :P
Zonder pass waren die locked
Heb het eerste wapen unlocked zonder battle pass.

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

GabberPiet schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 21:51:
Dus... Ik raak het spel niet meer aan tot shoothouse terug is. Crash is een prachtige map maar de hele boel wordt weer verziekt door die zuinige kl%te campers. Jammer weer.
Bij de normale maps zit hij er wel in, het is alleen afwachten of je geen piccalilly krijgt :D

• honey
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13-12 14:27
Update gehad.

WTF waar zijn shoothouse and vooral Gun Game? Hebben ze die echt weggehaald? Why? :(

Specs van pc

Gun Game zit nog wel in Private Match. Maar echt zonde dat ze de playlist eruit hebben gehaald.

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 17:55
Shoot house gone nooooooooooooo

• SwooX
Shoot house niet meer als 24/7 is de plank mis slaan. Nu is alles weer een middel tot grote map en gaat iedereen weer campen.

Ik weet dat ze niet iedereen even blij kunnen maken, maar hier beleef ik geen lol meer aan. Ik hoop dat shoot house snel weer als 24/7 terug komt, of natuurlijk een andere close combat map zonder al te veel poes pas.

• akatar
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 15:00
Ik had zo gehoopt dat ze een aantal eeh "bugs" zouden verhelpen..
zoals:
niet meer achterelkaar respawnen onder het vliegtuig van de tegenstander (3 x of vaker achter elkaar dood)
niet meer respawnen voor een tegenstander
het handpistool minder krachtig, niet zoals nu 300 meter over de map met 1 schot dood, ze zijn nog beter dan een sniper gun...
etc :(

• Famous

Famous

R 400+

Als je season pass van Fortnite gewend bent is dat wel ff wennen zeg.
Denk ik twee uurtjes gespeeld met best lekkere score en ben net level 3 :+

Misschien onzettend kleinzerig, maar ik zou graag zien dat ze die "draai" na het respawnen er uit halen. Soms maak ik zowat een complete pirouette en om de één of andere reden vind ik dat echt schijt irritant :P

Het enige wat nog mist is een soort "woosh" geluid. Je weet wel, dat geluidseffect dat je ook altijd hoort op Discovery Channel, meestal na een cut. (let er maar eens op, als je het eenmaal hebt gehoord, kan je het niet meer níet horen :+ )

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Lekkere map wel dat crash, volop actie maar ook genoeg beschutting voor de niet Rambo spelers.
Verder is Battlepass wel wat vreemd, lvl 61 maar toch maar lvl 3 op battlepass, daar moet nog even wat aan getweaked worden.

Edit: 24/7 modus is toch gewoon om de nieuwe map te leren kennen? Daarna gaat die map (shoothouse in dit geval) naar de normale roulaties. Of begrijp ik dat verkeerd? Want ik snap de ophef niet zo eigenlijk.

Donstil wijzigde deze reactie 03-12-2019 23:14 (32%)

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Nu online
Shoothouse zal wel Shipment worden, al is dat geen close combat maar alleen combat, zo klein dat het is.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• FireFoz
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Snap niet waarom demolishion er niet in zit... Had gehoopt dat ie met deze update toegevoegd zou worden ;(

Weet er ff geen

• Timpieturner
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 13-12 15:03
Hoe werkt het levelen van die battle pass precies? Dit loopt niet helemaal evenwijdig aan je normale levels heb ik het idee?

• NLLuuk
  • Laatst online: 11-12 20:24
Ik vind deze update ook maar flink tegenvallen.. de game begint heel snel repetitief te worden zonder dat je het gevoel hebt dat je beter wordt door SBMM. Alhoewel je natuurlijk wel merkt dat je beter wordt door aim etc, maar je wordt er ook voor gestraft. Je zult elk potje je best moeten doen om t goed te doen..

De content die ze uitbrengen is ook gewoon weinig, er zijn echt weinig maps in vergelijking met andere Call of Duty's.

Bovendien heeft deze update echt ziek veel stutter of lag in m'n gameplay gebracht wat ik tot nu toe echt totaal niet heb gehad. Heb consistent 140fps, maar toch loopt t allemaal niet zo soepel. Zag op Reddit hier ook al mensen over.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

140 FPS? Speel jij op de PlayStation 6 ofz :+

• RoaDHouse
  • Registratie: juli 2003
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 4 december 2019 @ 00:59:
140 FPS? Speel jij op de PlayStation 6 ofz :+
Sommige mensen hebben ook een PC hoor :+

• wimpie007
  • Laatst online: 12-12 21:43
SwooX schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 22:28:
Shoot house niet meer als 24/7 is de plank mis slaan. Nu is alles weer een middel tot grote map en gaat iedereen weer campen.

Ik weet dat ze niet iedereen even blij kunnen maken, maar hier beleef ik geen lol meer aan. Ik hoop dat shoot house snel weer als 24/7 terug komt, of natuurlijk een andere close combat map zonder al te veel poes pas.
Ik zou wel een filter willen voor 24/7

Shoot House, Shipment, Rust ;)

• Nol_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 16:39
NLLuuk schreef op woensdag 4 december 2019 @ 00:48:
Ik vind deze update ook maar flink tegenvallen.. de game begint heel snel repetitief te worden zonder dat je het gevoel hebt dat je beter wordt door SBMM. Alhoewel je natuurlijk wel merkt dat je beter wordt door aim etc, maar je wordt er ook voor gestraft. Je zult elk potje je best moeten doen om t goed te doen..

De content die ze uitbrengen is ook gewoon weinig, er zijn echt weinig maps in vergelijking met andere Call of Duty's.

Bovendien heeft deze update echt ziek veel stutter of lag in m'n gameplay gebracht wat ik tot nu toe echt totaal niet heb gehad. Heb consistent 140fps, maar toch loopt t allemaal niet zo soepel. Zag op Reddit hier ook al mensen over.
CoD en repetitief ? Dat moet dan inderdaad sinds kort zijn 7(8)7
Pagina: 1 ... 33 ... 37 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True