thanks!servival7 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:15:
Tip voor de HQ/Hardpoint spelers. Neem een Trophy system mee. Dat maakt het cappen zoveel makkelijker
gisteren even geprobeerd en dat werkt fantastisch!
thanks!servival7 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:15:
Tip voor de HQ/Hardpoint spelers. Neem een Trophy system mee. Dat maakt het cappen zoveel makkelijker
Held! Zo stom dat ik daar niet aan dacht zeg!servival7 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:15:
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Gejoined :-)MyKey schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:20:
Nog even een reminder, we hebben op de app van CoD een clan 'Tweakers.net', zit momenteel op 15/20 dus nog plek voor 5 man.
Je kan hier door mee te doen aan missies o.a. kills maken in TDM (ligt aan de missie van die week) 2x XP rewards winnen als we hoog genoeg eindigen als clan.
Die zit nu dus vol.MyKey schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:20:
Nog even een reminder, we hebben op de app van CoD een clan 'Tweakers.net', zit momenteel op 15/20 dus nog plek voor 5 man.
Je kan hier door mee te doen aan missies o.a. kills maken in TDM (ligt aan de missie van die week) 2x XP rewards winnen als we hoog genoeg eindigen als clan.
Nickname KasPlantje.
Ik heb de kilo, oden, ak47, m4a1 allemaal max level. Zeker de oden met long range surpressor is een beest. Ben momenteel bezig met de fal en famas max level te halen. Bij de smg heb ik mp7en mp5 bijna max level... Bij de lmg heb ik de pkm en de mg max level. En sniper ax 50 ofzoiets max level.. Drie gouden wapens kilo. Ak m4a1. Heb nog veel werk voor de boeg hoor. Binnenkort de nieuwe assault en de holger levelen, als ik de tiers vrijgespeeld heb. En ja ik koop de battle pass deze avond voor tien euro of 1000cod points. De bundel voor 2400cod points waarbij je de eerste 20 tiers unlockt blijf ik af. Eens zien wat er in de store allemaal gaat zijn. Heb gewoon nog veel cod points van de twee vorige call of duty....GerGio schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 12:26:
[...]
Die zit nu dus vol.
Gisteren even wat meer met assault rifles gespeeld omdat ik gewoon range miste met mijn SMG om mensen goed te kunnen killen. Begonnen met de Kilo 141 en het voelde behoorlijk goed. Ik zoek een beetje een vervanging van mijn ACR in modern warfare 2. iemand nog tips?
Ik ben zelf groot fan van de M13. Blijft een heerlijk en steady wapen. Dat is eigenlijk zelfs het enige wapen wat ik gebruik naast mijn sniper of shotgun (depends on map/mode).GerGio schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 12:26:
[...]
Die zit nu dus vol.
Gisteren even wat meer met assault rifles gespeeld omdat ik gewoon range miste met mijn SMG om mensen goed te kunnen killen. Begonnen met de Kilo 141 en het voelde behoorlijk goed. Ik zoek een beetje een vervanging van mijn ACR in modern warfare 2. iemand nog tips?
Jammer, wil graag joinen maar de squad is nu vol. Tijd voor een extra squad?MyKey schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:20:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Misschien welRivanov schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:25:
[...]
Jammer, wil graag joinen maar de squad is nu vol. Tijd voor een extra squad?
Nickname KasPlantje.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee valt op zich reuze mee met Aim-assist. Afgelopen vrijdag overleefde wij 1 ronde tegen 'Vlaams Belang'... Vervolgens kegelde wij eruit tegen Team Wenkers, wat uiteindelijk 3e werd op het toernooi.Donstil schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:05:
Gunfight met crossplay, zijn we als console games dan niet helemaal kansloos?
Installing shaders-huilies incoming dusLeoon. schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:52:
Jammer dat de update nog niet te downloaden is. Dacht zet hem mooi aan alvast en kunnen we vanavond knallen. Nu is het vanavond downloaden en daarna knallen hopelijk.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Count me in voor de 'copying' huilies
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Mm oké, mijn ervaring is een hele andere helaas.Smit260 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:08:
[...]
Nee valt op zich reuze mee met Aim-assist. Afgelopen vrijdag overleefde wij 1 ronde tegen 'Vlaams Belang'... Vervolgens kegelde wij eruit tegen Team Wenkers, wat uiteindelijk 3e werd op het toernooi.
Speel je Modern warfare 2019 of Cod remastered?BoefjeBoef schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:40:
Hi allemaal,
Na jaaaaaren te hebben gegamed ben ik weer eens begonnen met cod remastered. Kan mezelf helaas weer een N00b noemen vrees ik...
Nu loop ik samen met mijn vriend tegen een zwaar irritant probleem aan op de ps4. Namelijk dat hij steeds maar geen match vind. Heel sporadisch lukt het en kunnen we split scr een potje spelen en daarna begint het weer van voor af aan. Dit doet hij overigens ook als ik alleen wil spelen. Blijft maar zoeken op alle type <ping...
Wat wij vooral vreemd vinden is dat wij zelf steeds een partystarter zijn maar wij willen alleen maar een match joinen (gewoon als deelnemer en niet als party beheerder) en daarmee doorgaan zonder dat je continu weer terugvalt in de lobby om daar vervolgens te hopen dat hij een nieuwe match vind. Party privacy staat ook op public en nat type op moderate.
Sorry voor de wat domme uitleg maar kan het even niet beter verwoorden. Kan iemand ons helpen?
Man wat hebben ze dat bij Sony slecht voor elkaar hè. Update downloaden een paar minuten, installeren een uur (op een “pro”)Leoon. schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:52:
Jammer dat de update nog niet te downloaden is. Dacht zet hem mooi aan alvast en kunnen we vanavond knallen. Nu is het vanavond downloaden en daarna knallen hopelijk.
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 03-12-2019 15:45 ]
Oh sorry.. mw 2019!Donstil schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:44:
[...]
Speel je Modern warfare 2019 of Cod remastered?
Want dat laatste is een ander topic
[...]
Ik weet dat dit eerder voorbij kwam, volgens mij is er ook nog geen officiële fix voor. Kwam dit nog tegen: https://community.callofd...-connecting/td-p/11242443BoefjeBoef schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:40:
Hi allemaal,
Na jaaaaaren te hebben gegamed ben ik weer eens begonnen met cod mw 2019. Kan mezelf helaas weer een N00b noemen vrees ik...
Nu loop ik samen met mijn vriend tegen een zwaar irritant probleem aan op de ps4. Namelijk dat hij steeds maar geen match vind. Heel sporadisch lukt het en kunnen we split scr een potje spelen en daarna begint het weer van voor af aan. Dit doet hij overigens ook als ik alleen wil spelen. Blijft maar zoeken op alle type <ping...
Wat wij vooral vreemd vinden is dat wij zelf steeds een partystarter zijn maar wij willen alleen maar een match joinen (gewoon als deelnemer en niet als party beheerder) en daarmee doorgaan zonder dat je continu weer terugvalt in de lobby om daar vervolgens te hopen dat hij een nieuwe match vind. Party privacy staat ook op public en nat type op moderate.
Sorry voor de wat domme uitleg maar kan het even niet beter verwoorden. Kan iemand ons helpen?
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
psn: t-zakje
Ik had gisteren de zwaarste nederlaag ooitSebastiaan92 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 16:16:
Gister wel de makkelijkste overwinning ooit geboekt bij Domination op Euphrates Bridge. De hele tegenpartij bleef achter de A vlag liggen met hun snipers. En nog kon ik achterom lopen en de helft afknallen....
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ja dat zou ook kunnen idd. Dat het daar aan lag.servival7 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 16:05:
@Donstil Ik merk echt geen verschil of ik nu tegen pc of tegen controller gasten speel. Hebben je collega's niet een hogere k/d waardoor je door middel van sbmm tegen moeilijkere tegenstanders wordt geplaatst?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik ben vanavond gejoined.chimera2 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 17:28:
[...]
Ik weet niet of de leader er ook mensen uit kan schoppen?
Sommige staan al ff op 0
Default blanke hetero
Moet je alle Skins hebben vrijgespeeld. Bij Skins die je nog niet hebt staat wat je er voor moet doenEbayzo schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 17:43:
Domme vraag maar wat zijn de eisen voor de gouden skin en kan ik ergens progress terugvinden?
Alle Skins van een bepaald wapen unlocked is gouden skin. Daarna kan je verder naar platinum en damascus, platinum haal je door alles guns in die "categorie" guns goud te hebben gehaald. Die andere geen idee nog.Ebayzo schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 17:43:
Domme vraag maar wat zijn de eisen voor de gouden skin en kan ik ergens progress terugvinden?
Netjes hoor! Heb sinds gisteren snake shot op m'n. 357, enige andere instelling is sleight of hand tov jouw fully loaded. Krijg je met fully loaded ook meer kogels in je magazijn oid?Smit260 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 16:43:
Nu Pre-Season vrijwel afgelopen is en Season One voor de deur staat even een overzichtje van wat ik gehaald heb :-).
Eerder gaf ik al een indicatie van hoe ver ik nu was (Lees Hier). Nu een overzichtje van Pre-Season.
Naast dat ik mijn AK-47, Origin 12 en MP7 al goud had komt daar nu de MP5, AUG, .357, en X16 bij!
Met in totaal 9 Season Emblems is mijn Pre-Season geslaagd!
Season Embels / Ribbons overzicht
[Afbeelding]
Gouden MP5
[Afbeelding]
Gouden .357
[Afbeelding]
Gouden AUG
[Afbeelding]
Gouden X16
[Afbeelding]
Voor Season One is mijn persoonlijke doelstelling om de Battle Pass 'uit te spelen', 9 Season Emblems te halen en al mijn SMG's naar Goud te krijgen zodat ze meteen ook Platinum zijn. :-)
Voor de liefhebbers, elke avond spelen wij wel met een groepje van 3-4 op de Discord; voeg mij toe: TurretZ#7798237
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dan maar even de ps4 ook herstarten! Will update shortly if it works!Rivanov schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 19:03:
Update is live. Na herstart Xbox ging hij downloaden.
18.65GB
[ Voor 3% gewijzigd door Oekol op 03-12-2019 19:07 ]
Hier nog niet op de PS4!Leoon. schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 19:06:
[...]
Dan maar even de ps4 ook herstarten! Will update shortly if it works!
Once again open up your bag of tricks!
Hey nu je het zegt. Ik ben ook weer level 55Donstil schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 19:10:
Hier ook niet maar na het herstarten van de game ben ik wel al terug gezet naar lvl55. Verder niets te vinden.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Start de game op, dan komt de update pas.... Handig zo'n rustmodus
[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 03-12-2019 19:55 ]
So, you’ve watched some awesome gameplay of Season One of Modern Warfare and want to know what’s headed to your inventory? Details below:
Watching 1 hour – earns a 30 min Double XP token
Watching 2 hours – earns the ‘Wings of Valor’ emblem
Watching 3 hours – earns the ‘Best in Class’ spray
Watching 4 hours – earns the ‘Hand Cannon’ animated calling card
This is available from December 3 at 10AM PT through December 10 at 10AM PT.
[ Voor 76% gewijzigd door Rivanov op 03-12-2019 19:57 ]
Activision had al aangekondigd dat de content gedurende Season 01 uit wordt gerold en niet alles vandaag al beschikbaar zou stellen.fetix1 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:02:
Vrij matig als je 't mij vraagt. Ongeveer 1/3 van de beloofde content en amper veranderingen waar de community het meest op zit te wachten (voetstappen, sbmm, visibility etc.)
Ja, ik vind dat verder ook allemaal wel prima. Ben eigenlijk voornamelijk teleurgesteld in het feit dat er weinig is veranderd aan de gameplay en andere fixes. In ieder geval niet echt iets boeiends.Rivanov schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:04:
[...]
Activision had al aangekondigd dat de content gedurende Season 01 uit wordt gerold en niet alles vandaag al beschikbaar zou stellen.
Ja, ik snap er ook niks van. Aan de ene kan zeggen ze Largest Free Content drop ever en aan de andere kant heb je dan weer een Battle Pass nodig?? Hoe zit dit.crimby schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 19:24:
Net vandaag level 155 gehaald en een golden M13... Ready for season 1!
Iemand al een overzicht gevonden van de verschillen tussen een betaalde battlepass en de gratis?
Ze hebben al genoeg aangepast toch? Shotty nerf enzo, voetstappen zijn al wat minder hoorbaar etc.fetix1 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:10:
[...]
Ja, ik vind dat verder ook allemaal wel prima. Ben eigenlijk voornamelijk teleurgesteld in het feit dat er weinig is veranderd aan de gameplay en andere fixes. In ieder geval niet echt iets boeiends.
Had het al even opgezocht:Dakdoef schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:16:
[...]
Ja, ik snap er ook niks van. Aan de ene kan zeggen ze Largest Free Content drop ever en aan de andere kant heb je dan weer een Battle Pass nodig?? Hoe zit dit.
En hier nog duidelijker: https://blog.activision.c...2/MW-Season-1-Battle-PassDakdoef schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:19:
[...]
Had het al even opgezocht:
De betalende pas geeft spelers echter meer om voor te spelen zoals skins voor wapens, charms, calling cards en dergelijke. We kregen ook al te weten dat er honderd tiers te halen zijn in de Battle Pass, die elke speler trouwens kan uitspelen alleen is er meer te verdienen in de betalende versie.
Bron. nl.ign.com.
XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132
Nou, wacht nog maar even. net de update gedownload (PC). Zoals ik het nu zie en begrijp zijn er 100 Tiers die je vrij kunt spelen, waarvan er 20 gratis zijn.. de overige tachtig krijg je dus alleen als je een battle pass aanschaft. .... Dus ja, hoezo gratis.....Def87 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:36:
[...]
En hier nog duidelijker: https://blog.activision.c...2/MW-Season-1-Battle-Pass
Ik heb de aanschaf van de game uitgesteld omdat ik eerst meer over de battle pass wilde weten, en dit maakt het al een stuk duidelijker. Ik wilde namelijk niet het gevoel krijgen dat je gedwongen wordt om de battle pass aan te schaffen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dag dag speelplezier ...Smit260 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:39:
Crash kan nog niet voor 1% tippen aan Shoot House... Wat een gigantische blunder is dit zeg om Shoot House 24/7 weg te halen.
meningen verschillen.Smit260 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:39:
Crash kan nog niet voor 1% tippen aan Shoot House... Wat een gigantische blunder is dit zeg om Shoot House 24/7 weg te halen.
Dat vraag ik mij ook afLekker Ventje schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:50:
De toegevoegde wapens zijn toch enkel voor battle pass houders?
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
[ Voor 32% gewijzigd door Rivanov op 03-12-2019 21:15 ]
Hier dezelfde ervaring. Nu vind ik skillbased matchmaking geen probleem; als je ranking maar inzichtelijk is. Dan weet je tenminste waar je staat én wat je kunt verwachten van een lobby.fetix1 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 21:23:
De map crash is imo erg leuk, maar SBMM verpest het echt zo hard voor mij. 3 potjes gaan lekker en dan daarna weer 3 potjes in onmogelijke servers. Het is gewoon niet gebalanceerd. Dat is wel echt een minpuntje.
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Heb het eerste wapen unlocked zonder battle pass.R-utger schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 21:13:
[...]
Dat vraag ik mij ook af![]()
Zonder pass waren die locked
Bij de normale maps zit hij er wel in, het is alleen afwachten of je geen piccalilly krijgtGabberPiet schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 21:51:
Dus... Ik raak het spel niet meer aan tot shoothouse terug is. Crash is een prachtige map maar de hele boel wordt weer verziekt door die zuinige kl%te campers. Jammer weer.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 03-12-2019 23:14 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Ik zou wel een filter willen voor 24/7SwooX schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 22:28:
Shoot house niet meer als 24/7 is de plank mis slaan. Nu is alles weer een middel tot grote map en gaat iedereen weer campen.
Ik weet dat ze niet iedereen even blij kunnen maken, maar hier beleef ik geen lol meer aan. Ik hoop dat shoot house snel weer als 24/7 terug komt, of natuurlijk een andere close combat map zonder al te veel poes pas.
CoD en repetitief ? Dat moet dan inderdaad sinds kort zijnNLLuuk schreef op woensdag 4 december 2019 @ 00:48:
Ik vind deze update ook maar flink tegenvallen.. de game begint heel snel repetitief te worden zonder dat je het gevoel hebt dat je beter wordt door SBMM. Alhoewel je natuurlijk wel merkt dat je beter wordt door aim etc, maar je wordt er ook voor gestraft. Je zult elk potje je best moeten doen om t goed te doen..
De content die ze uitbrengen is ook gewoon weinig, er zijn echt weinig maps in vergelijking met andere Call of Duty's.
Bovendien heeft deze update echt ziek veel stutter of lag in m'n gameplay gebracht wat ik tot nu toe echt totaal niet heb gehad. Heb consistent 140fps, maar toch loopt t allemaal niet zo soepel. Zag op Reddit hier ook al mensen over.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq