Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 13-12 14:57
Smit260 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:13:
[...]

Is al goud bij mij😄 in 1,5 dag😈
Bij mij ook. Gelukkig wordt hij niet zoveel gebruikt anders zou hij ook binnen een week een nerf krijgen.

• GerardReintke
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 17:06
Moet constateren dat het na de updates een groot hoekje schijt festijn is geworden

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
GerardReintke schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:16:
Moet constateren dat het na de updates een groot hoekje schijt festijn is geworden
Neem aan dat je doelt op om hoeken neer worden geschoten? If so... Heb hetzelfde gemerkt. Paar updates terug geen problemen maar heb nu per potje toch meerdere malen dat ik al 1-2 meter voorbij een solide muur ben op mijn scherm en toch geraakt wordt. In de killcam zie je ook gewoon de hitmarkers terwijl ik in solide cover sta (echt dik bakstenen muur, geen houten deurtje ofzo). Zeer frustrerend. Hitbox loopt gewoon niet goed synchroon, netcode is naar de schijt ofzo.

• Sebastiaan92
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 13-12 21:33
Zit nu opeens in een wachtrij voor de Blizzard servers. Eerst was de wachttijd 18 minuten, maar inmiddels al opgelopen naar 34....

psn: t-zakje

• Buizerd__NL
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 15:13

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 15:15
Van mij mogen ze wel kappen met het "free" te noemen, we hadden gewoon een incomplete game on release.

Steam - BFV - PUBG

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 16:52
Crash en Vacant, awesome!
(ja nog steeds haat aan SBMM)

• Smit260
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 09:54
Wanneer komt Season 2 dan? Halverwege December toch of bij de launch van de BR mode?

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 13-12 23:46
unfor schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:10:
Van mij mogen ze wel kappen met het "free" te noemen, we hadden gewoon een incomplete game on release.
Echt weinig maps per mode,speel zo vaak dezelfde map op een avond ni normaal.

• GabberPiet
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13:15
VACANT O+ O+ Daar kijk ik naar uit, jammer dat je (muv 24/7 shoot house, de huidige favoriet) niet zelf map kunt kiezen. Maja je weet van te voren dat zonder dedicaded servers een CoD nooit meer wordt zoals vroeger...

• GerardReintke
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 17:06
Propane schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:29:
[...]
Neem aan dat je doelt op om hoeken neer worden geschoten? If so... Heb hetzelfde gemerkt. Paar updates terug geen problemen maar heb nu per potje toch meerdere malen dat ik al 1-2 meter voorbij een solide muur ben op mijn scherm en toch geraakt wordt. In de killcam zie je ook gewoon de hitmarkers terwijl ik in solide cover sta (echt dik bakstenen muur, geen houten deurtje ofzo). Zeer frustrerend. Hitbox loopt gewoon niet goed synchroon, netcode is naar de schijt ofzo.
Dat en de campers.heb nog nooit een cod meegemaakt waar het zo erg is.
Activision heeft bekend gemaakt dat niet alle content direct op 3 december beschikbaar zal zijn. Wordt gedurende Season 01 uitgerold.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Acid_Burn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 13-12 13:58
joepie.. wederom rehashed maps 🙄

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• servival7
Acid_Burn schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:50:
Had je wat anders verwacht dan?

• Spyran
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 11-12 22:29
GabberPiet schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 22:05:
Maja je weet van te voren dat zonder dedicaded servers een CoD nooit meer wordt zoals vroeger...
24/7 rifles only carentan/dawnville O+ Wat een dagen

• Acid_Burn
servival7 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:38:
[...]

Had je wat anders verwacht dan?
Eigenlijk niet, maar wel gehoopt op fatsoenlijke nieuwe maps. Als ik die ouwe maps will spelen, speel ik wel de oude CODS. Maar ja, dat doen ze elk jaar, oude wijn in nieuwe zakken, lekker makkelijk.

• Titu
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 11-12 16:32
unfor schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:10:
Het is ook nooit goed. Brengen ze een game uit die vanaf start veel heeft en vervolgens betaalde content is het niet goed. Brengen ze een game uit met gelimiteerde beschikbaarheid en vervolgens gratis content is het ook niet goed.

sight... ben blij dat ze op deze manier veel gratis content blijven releasen!

• Dutchone
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 12-12 18:51
Iemand hier de die photo grenade gebruikt?
Ik stond mij toch even versteld toen ik gespot werd door 2 muren en een verdieping lager..

Was dit sowieso al? (want ik kom ze haast nooit tegen) of was het toevallig dat het opeens zo werkte?
Dat is toch waar de community om vroeg?

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• aDutchCow
  • Laatst online: 10-12 20:23
Ik weet niet of jullie die subreddit volgens maar daar wordt je spontaan depressief van. Telkens het gezeik dat het niet goed is, die roadmap is maanden geleden al bepaald en we krijgen weer wat gratis shit, ik vind helemaal mooi.

Zo'n zure community is de reden dat er zoveel burnouts voor komen in de game industrie.

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Acid_Burn
Rivanov schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:26:
[...]

Dat is toch waar de community om vroeg?
Volgens mij vraagt de community om fatsoenlijke maps.. niet noodzakelijk oude maps. Dat de oude maps beter zijn dan de huidige zal zeker waar zijn. Dit is gewoon makkelijk.

Zal me niets verbazen als Puketown in de volgende dlc zit.

• servival7
aDutchCow schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:37:
Ik weet niet of jullie die subreddit volgens maar daar wordt je spontaan depressief van. Telkens het gezeik dat het niet goed is, die roadmap is maanden geleden al bepaald en we krijgen weer wat gratis shit, ik vind helemaal mooi.

Zo'n zure community is de reden dat er zoveel burnouts voor komen in de game industrie.
Reddit communities zijn echt verschrikkelijk. Als je op basis daarvan een spel gaat kopen speel je nooit meer een spel.

Youtuber heeft laatst wel de mogelijkheid gehad een developer wat vragen te stellen
Here’s a quick summary:

- Aniyah Palace in Ground War: Currently focused on new Season 1 content, and they want to eventually add it to Ground War.
- Dead Silence: For Pubs, they will lower the footstep volume overall. Devs working closely with pros to test out what works best.
- Perk Balance: Cecot says Infinity Ward may have made some mistakes with perks and put too many in Perk 1 slot. They need to analyze more to see how to change it to balance it better.
- Tank Nerf: IW is working on nerfing the tank to reduce the straight shots it can make to avoid camping on the hills.
- Spawns in modes: Cecot says they are working on ways to improve the spawns across all modes and maps. Still figuring out best ways to balance it effectively.
- Map Voting: They don’t want map voting because data from previous games shows that players leave if their vote does not win, which causes lobbies to break up. YouTubers suggested to add a Vote to Skip option; Cecot said they will look into this.
- Staying in Same Lobby: In regards to staying in the same lobby after the match, there is an error in the game that does this often; they wanted it to be where you can stay in the same lobby but it resets every several games to change it up, but that did not get implemented fully into the game for launch.
- Mini Map: They have no plans to change the mini map. The design of it now was how they intended for it to be in this game. Cecot said they want the UAV to be more of a reward. Swagg says they asked why Ghost is so powerful then and Cecot apparently said they would look at that more, but they want mini map to stay as is.
- Damascus Camo Issues: They are working to fix issues with unlocking the camo, and they have fix coming soon.
- Skill Based Matchmaking: At first Cecot mentioned that its a “hot topic” and he “ca’t really talk about it.” Matchmaking in Modern Warfare is “not the same as Infinite Warfare” and that it is “different in every Call of Duty.” He said that connection is “big priority.” He said they are “constantly tweaking it.”

• aDutchCow
  • Laatst online: 10-12 20:23
Acid_Burn schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:40:
[...]

Volgens mij vraagt de community om fatsoenlijke maps.. niet noodzakelijk oude maps. Dat de oude maps beter zijn dan de huidige zal zeker waar zijn. Dit is gewoon makkelijk.

Zal me niets verbazen als Puketown in de volgende dlc zit.
Mij wel want dat is een map uit de Black Ops serie. In tegenstelling tot Crash, Vacant en Shipment ;)
Is het makkelijk? Misschien wel. Maar als het 'makkelijk' is en de spelers vragen erom is het toch een win win?

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Mick3112
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 13-12 15:59
aDutchCow schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:37:

Ja, ik keek daar regelmatig in aanloop naar de release voor de laatste nieuwtjes. Tegenwoordig is het een en al gezeik. Niks is goed. alsof de koper het grootste onrecht wordt aangedaan....

Ik vind dat IW tot nu toe de terugkomende punten van kritiek aardig oppakt. Dat gezeik op de minimap ook.
Ik vind hem wel prima zoals het nu is. Bij voorgaande COD-games zat ik eigenlijk meer links onder naar de map te kijken om rode stipjes op te sporen dan dat ik echt de voor me de omgeving aan het controleren was.

Nieuwe maps zijn erg welkom. Crash en Vacant zijn top, Shipment ben ik geen fan van en had ik liever Overgrown voor gezien. Hopelijk binnenkort ook wat echt nieuwe mappen.

• baronruud
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 17:38
Alle oude maps zijn sowieso beter dan de nieuwe.
Als ze nu ook even zorgen dat mensen die op de objectives spelen beloond worden.
Ik zou wel wat mappen, de grotere dan, uit World at War willen. Die met die huisjes en tanks vond ik bijvoorbeeld best wel gaaf.

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 16:11
Waarom zijn de night missies eruit gesloopt? 2 wk terug kon je night missies kiezen, die vond ik super tof?

• Titu
Dutchone schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:22:
Ik stond mij toch even versteld toen ik gespot werd door 2 muren en een verdieping lager..

Was dit sowieso al? (want ik kom ze haast nooit tegen) of was het toevallig dat het opeens zo werkte?
Snapshot bedoel je.
Ja die gebruik ik veel. Vind hem wel handig als je een vermoede hebt als er mensen in een kamer zitten. Knalt dat ding er in. vervolgens krijg je duidelijk waar ze zitten. Of ze lopen uit de kamer en kunt ze ook pakken.

• Dutchone
Titu schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:18:
[...]

Snapshot bedoel je.
Ja die gebruik ik veel. Vind hem wel handig als je een vermoede hebt als er mensen in een kamer zitten. Knalt dat ding er in. vervolgens krijg je duidelijk waar ze zitten. Of ze lopen uit de kamer en kunt ze ook pakken.
Yes snapshot,

Ik zat alleen achter in een kamer, met een gesloten deur. maar werd door de muur "gesnapshot"

Als je door muren kan spotten dan ga ik hem vaker gebruiken. :P

• FireFoz
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Ik vind de maps eigenlijk best leuk, maar er zijn er veel te weinig. Ik speel alleen hardcore domination en headquarters, en dan zijn er volgens mij maar een stuk of 5 maps die daarvoor gebruikt worden.

Daarnaast komt piccadilly echt iedere 2 maps voorbij, worden ze gesponsord door de gemeente Londen ofzo :?

Weet er ff geen

• Deckard_BR21
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 27-11 15:44
Fijn dat er nieuwe maps komen want er zijn er inderdaad te weinig voor 6vs6. Jammer dat het dan alleen oude maps zijn, als je dat dan toch doet gooi er dan meteen 10 oude in dan is er tenminste wat meer variatie.

• iNFiNiTY-
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 01:26
Wij zoeken trouwens nog wat mensen die mee willen helpen via de app - rewards binnen te krijgen. Zoek even de Warlords NL squad op en join ons. We halen meestal in de weekenden in, dus speel je doordeweeks? Nog beter. ;)

• Titu
Dutchone schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:29:
[...]

Yes snapshot,

Ik zat alleen achter in een kamer, met een gesloten deur. maar werd door de muur "gesnapshot"

Als je door muren kan spotten dan ga ik hem vaker gebruiken. :P
ahhh aan het campen dus :P (geintje)

Hmm dat is wel vreemd, misschien stak er iets van je character door de muur en werd je daarom getagd?
Heb zo wel eens vaker kills gemaakt, stak er een voet door de muur oid., en dan kun je diegene gewoon killen.

• Dutchone
Titu schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:10:
[...]

ahhh aan het campen dus :P (geintje)

Hmm dat is wel vreemd, misschien stak er iets van je character door de muur en werd je daarom getagd?
Heb zo wel eens vaker kills gemaakt, stak er een voet door de muur oid., en dan kun je diegene gewoon killen.
Tuurlijk! Opwachten in een hoekje met een 725. /s :+

Maar ik ga er ook maar eens mee experimenteren, benieuwd wat je er uit kan halen.

• iNFiNiTY-
Crash> Elke map die nu is uitgebracht voor MW

Denk dat er in de toekomst andere mallen komen, prima.. deze update is zeer welkom (hier dan)

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 13-12 17:24
iNFiNiTY- schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:55:
[...]

Crash> Elke map die nu is uitgebracht voor MW

Denk dat er in de toekomst andere mallen komen, prima.. deze update is zeer welkom (hier dan)
Ja wordt fantastisch met 6 snipers op het dak van het hoogste gebouw die zorgen dat ieder ander wapen compleet useless wordt.

• SmokingCrop
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Solotov schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:58:
[...]
Ja wordt fantastisch met 6 snipers op het dak van het hoogste gebouw die zorgen dat ieder ander wapen compleet useless wordt.
Leuk voor JOKR kills >:)

En veel succes om daar lang levend op het dak te blijven, vanaf dat je hoofd boven de muur komt, ben je dood met deze ttk.

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 17:17

Leoon.

waka waka hey hey

Al jaren cod niet mee gespeeld. Alles is voor mij nieuw! Jeuj *O*

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Buizerd__NL
NOW LIVE Double XP and 2X Weapon XP live in Modern Warfare now through December 2

https://charlieintel.com/...through-december-2/58242/

Buizerd__NL wijzigde deze reactie 27-11-2019 19:50 (31%)

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 16:43
Mohahahaha daarnet 2 potjes gehad waar ik met sniper normaal makkelijk 20-25 kills haal, nu maar 4 op mijn plekje...
Ik deed niets anders, zij niet, crosshair op enemy: no hit marker.. Eum? Again.. weer geen hitmarker..etc..
LOL

Netcode 2 potjes echt compleet fucked up..

ps. enige map waar ik sniper support geef op A rechts Euphra.. en met double weapon xp dacht ik dus effe de sniper eens te levelen,.. ja balle netcode

EDIT: zat net even de stream van Drdisrespect te kijken.. roflol, hij had exact hetzelfde als mij voor...
+ een heel common ding dat ik ook veel heb: als ik een stun nade op mijn dak krijg, maar ik alle hoeken draaien of doen, ik sta 5 sec of bevroren staan. Ik doe dat met andere en ze rennen en killen mij gewoon.
Hij had dit ook, ragequit.. 8)

kazzzdafke wijzigde deze reactie 27-11-2019 22:15 (29%)

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

• akatar
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 15:00
De updates worden er inderdaad niet beter op, zelfs op hardcore, hele clip in de rug.... alleen hitmarkers.
Figuur draait zich daarna om en schiet mij af met 1 kogel.

Maar waar ik nu ook last van heb dat ik steeds vaker voor een vijand respawn, waardoor je soms 3 x achterelkaar doodgaat.
Of hij laat je respawnen onder een vliegtuig, meerdere keren
respawn, dood, respawn, dood, respawn, dood

echt geweldig, of je bent al een seconde de hoek om en nog steeds raken de kogels je en val je dood neer.

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17:18
@kazzzdafke de rage quits en uninstalls van dr disrespect beginnen wel wat saai te worden

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

• Smit260
Buizerd__NL schreef op woensdag 27 november 2019 @ 19:49:
NOW LIVE Double XP and 2X Weapon XP live in Modern Warfare now through December 2

https://charlieintel.com/...through-december-2/58242/
Een mooi moment om de komende 4 dagen even wat wapens te lvlen die ik lastig vindt :-).

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 15:35
Wat is jullie favoriete gamemode? Naast shoothouse/slaughterhouse (even de naam kwijt) vind ik Hardpoint echt heel leuk. Heftige actie op 1 plek :D

• Jimmy J.
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 14:40
Ben er nu ook wel achter gekomen dat het Skill Based Match Making de fun eruit haalt voor mij. Ik heb 2 vrienden die erg, erg goed zijn, en als ik met hun speel is een K/D van 0,5 of lager me niet vreemd. Avondje co-op en ik krijg alle hoeken van de map te zien. Gisteren ook weer een dramatische avond, en nadat iedereen naar bed ging toch nog even 1 potje alleen (zonder party), en ja hoor... na 50 seconden een VTOL te pakken.

Ik hoop echt dat ze met een casual en ranked mode gaan komen. Mag toch niet zo zijn dat met vrienden spelen eerder frustrerend dan leuk is.

iRacing Profiel - www.wecapture.nl

• fetix1
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16:18
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:05:
Wat is jullie favoriete gamemode? Naast shoothouse/slaughterhouse (even de naam kwijt) vind ik Hardpoint echt heel leuk. Heftige actie op 1 plek :D
Headquarters vind ik het leukst denk ik. Samen met domination.

• crimby
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 09:58

crimby

PSN: Crimby

fetix1 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:57:
[...]

Headquarters vind ik het leukst denk ik. Samen met domination.
Same! en Hardpoint, maar wel alledrie onder voorwaarde dat beide teams OBJ spelen (mag best incl campen) en niet alleen voor de kills.

• schaapiej
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 13-12 21:18
Er is alleen maar TDM in CoD, toch? :+

Heb mijn quickplay filter eigenlijk altijd op Hardpoint, Domination en Kill Confirmed staan. Bevalt mij het beste!

<GoT>NightStalker

• servival7
Mijn quickplay staat op alles behalve 10vs10, Search & Destroy en Cyber attack

Search & Destroy en Cyber attack speel ik alleen met vrienden. De maps van 10vs10 vind ik zo dramatisch dat ik die helemaal oversla.

• Frostbite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13-12 14:45
Bij mij gaat hij standaard naar HardCore - Dom / TDM / KC

Vorige keer nog een paar leuke potjes gehad 4000+ met een ak47 (zonder stock)
Je merkt dat het in deze COD gewoon gaat om het snellere vuren dan om het richten. Ik merk dat je op korte afstand beter kunt hipfiren en alleen op lange afstand ADS.

Als je ADS gaat op korte afstand dan je wil gaan vuren dan ben je meestal al dood voordat je een kogel afgevuurd hebt.

Paar avonden voetbal gekeken dus vanavond weer eens een paar potjes knallen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
Dutchone schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:22:

Nee helemaal niet heel veel mensen runnen met ghost en dan heeft het nog geen effect.

Heerlijk dat dubbel xp
Even wapens levelen die ik normaal niet zo gauw zou pakken maar toch er leuk zijn.

rwbk wijzigde deze reactie 28-11-2019 13:12 (11%)

• JDeraGear
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 06-12 18:30

JDeraGear

Mighty Pirate!

Kan iemand mij misschien helpen?

Ik kan op PC nog altijd geen voice comms horen, en niet spreken.
Ik heb al geprobeerd om mijn speakers (waar ik mijn koptelefoon op heb aangesloten) als standaardcommunicatieapparaat in te stellen in windows, ik heb ook al alle andere audioapparaten uitgeschakeld, en ook in battle.net options de Voice chat veranderd van System default naar de speakers, maar niks schijnt te werken.

Mis ik nog ergens een oplossing? - Overal waar ik met google op uitkom zeggen ze dat het wijzigen van het standaardcommunicatieapparaat het moet oplossen maar bij mij dus niet... :/

• GetaGrip
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 13:17

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

JDeraGear schreef op donderdag 28 november 2019 @ 17:20:
Kan iemand mij misschien helpen?

Ik kan op PC nog altijd geen voice comms horen, en niet spreken.
Ik heb al geprobeerd om mijn speakers (waar ik mijn koptelefoon op heb aangesloten) als standaardcommunicatieapparaat in te stellen in windows, ik heb ook al alle andere audioapparaten uitgeschakeld, en ook in battle.net options de Voice chat veranderd van System default naar de speakers, maar niks schijnt te werken.

Mis ik nog ergens een oplossing? - Overal waar ik met google op uitkom zeggen ze dat het wijzigen van het standaardcommunicatieapparaat het moet oplossen maar bij mij dus niet... :/
Ik denk dat je hier beter terecht kan.....

[PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019 (vragen en problemen)

GetaGrip is net een mens.......

• JDeraGear
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 06-12 18:30

JDeraGear

Mighty Pirate!

ow, dankjewel ik zal daar crossposten

• ShDT
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 30-11 19:41
Nou vanavond knal ik MW voor het eerst in de Xbox! Na jaren niet spelen ben ik nu erg benieuwd naar de gameplay en mp! Persoonlijk vind ik al die care packages niks, dat doet de traditionele combat echt te kort. Geef mij maar close quaters zonders toeters en bellen (en campers..). Moet ik dan voor HC gaan of is er een ander alternatief?

• Buizerd__NL
Mensen die vanavond zin hebben in Ground War? Voeg me toe op PSN BUIZERD____NL

• GerGio
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 07:19
Gisteren weer een hoop leuke potjes gespeeld. Laatste potje Domination was wel echt een slachtpartij. Ik eindigde met 29-2. We hadden 2 punten en de vijand kwam er gewoon niet door.

Daar en tegen had ik ook echt matchmaking potjes waarvan ik dacht van |:( . Kom je met een partij van 2 bij 1 andere gast tegen 4 man domination. Dat gaat dus niet werken. Vooral niet als die ene gast dan ook nog weggaat en een game met onwijs veel lag. Waarbij de top speler van de andere partij waarschijnlijk host was. Die gast zegt dan ook nog aan het eind dat het makkelijke win is. Ja gek he je zag gewoon op de killcam mensen stil staan. Zo kan ik het ook wel.

Voor de rest vind ik de MP5 wel relax. Jammer dat het magazijn zo snel leeg is. Extended mag of de 10mm helpt iets maar niet echt veel. Dan doet de p90 het beter. Maar ik ben wel echt weer vriendjes geworden met mijn Famas man wat blijft dat een sterk wapen.

Laptop: Alienware 17 R1, 4710MQ, 880m, 120hz Display. Nickname KasPlantje.

• vBr8
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 13-12 15:19
De tournament gamemode vind ik wel echt een leuke toevoeging. Heerlijk wat competitive gameplay er tussendoor. Het enige wat ik dan nog mis is een ranked system, maar het is natuurlijk nog in BETA. Hopelijk is dit wel iets voor de toekomst.

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:44

Famous

R 400+

GerGio schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 07:28:
Gisteren weer een hoop leuke potjes gespeeld. Laatste potje Domination was wel echt een slachtpartij. Ik eindigde met 29-2. We hadden 2 punten en de vijand kwam er gewoon niet door.

Daar en tegen had ik ook echt matchmaking potjes waarvan ik dacht van |:( . Kom je met een partij van 2 bij 1 andere gast tegen 4 man domination. Dat gaat dus niet werken. Vooral niet als die ene gast dan ook nog weggaat en een game met onwijs veel lag. Waarbij de top speler van de andere partij waarschijnlijk host was. Die gast zegt dan ook nog aan het eind dat het makkelijke win is. Ja gek he je zag gewoon op de killcam mensen stil staan. Zo kan ik het ook wel.

Voor de rest vind ik de MP5 wel relax. Jammer dat het magazijn zo snel leeg is. Extended mag of de 10mm helpt iets maar niet echt veel. Dan doet de p90 het beter. Maar ik ben wel echt weer vriendjes geworden met mijn Famas man wat blijft dat een sterk wapen.
Begin vaak nog met de M4 maar switch nu inderdaad steeds vaker naar de MP5.
Zelfs op range doet die het nog redelijk goed.

Speel nog niet zo lang dus nog even goed wat levels erop krijgen om de attachments vrij te spelen.

Het enige waar ik moeite mee heb zijn de voetstappen.
Bij voorgaande CoD (op de laatste na, niet gespeeld) hoorde ik ze altijd goed, nu lijk ik ze of niet te horen of slecht te kunnen plaatsen. Speel vanaf CoD 1 dus opzich wat ervaring.
Als ik dan de KC kijk van de enemy hoor ik mijn eigen voetstappen wel weer goed 8)7

Iemand een tip voor geluid instelling? Speel met een degelijke HS en heb music/voice op ongeveer 35% staan.

Xbox live: Ghesous

• Catch22
@Famous boost high als setting gebruiken

• kazzzdafke
Dan wordt ik net gek van voetstappen die van overal komen maar eigenlijk nog ver weg zijn

• servival7
@Famous Grappig, er wordt juist super veel geklaagd dat voetstappen te hard klinken.

• Famous

Famous

R 400+

Zal hem eens wijzigingen, volgens mij had ik hem nu op Home theatre staan.
Vond het geluid sowieso raar klinken, beetje dof ofzo?

Gaan vanavond met vier man knallen dus gelijk even testen wat de effecten zijn!

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 17:39
Hebben ze SBMM uit gezet ofzo?

1. Voor het eerst in dit spel kwam ik 3 keer achter elkaar in lobbies met een aantal dezelfde mensen. Letterlijk nog nooit iemand 2 keer gezien, nu 3 potjes achter elkaar een aantal.

2. Helft van beide teams was ontzettend slecht. En dan bedoel ik letterlijk op de rand van de map met een LMG prone liggen wachten tot er iemand langsloopt en dan alsnog 3-25 halen in KC.

Toeval?

Mijn iRacing profiel

Yes eindelijk gunfight osp en oude mappen :)
Hopelijk laten ze dit er nu ook inzitten en niet telkens dat irritand gewissel met dingen eruit halen wanneer er iets nieuws bijkomt.

• Wolverine9000
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 08-12 23:12
Dinsdag begint seizoen één. Dus een update. Iemand idee hoeveel gb het gaat zijn deze keer. Denk dat het niet weinig gaat zijn
Wolverine9000 schreef op zondag 1 december 2019 @ 10:49:
Dinsdag begint seizoen één. Dus een update. Iemand idee hoeveel gb het gaat zijn deze keer. Denk dat het niet weinig gaat zijn
Ik gok op anderhalf uur "copying" 🤣

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 17:17

Leoon.

waka waka hey hey

Vrijdag schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:25:
[...]

Ik gok dat je te laag zit. Hou rekening met minimaal 2 uur. Kijk er al naar uit haha

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Wolverine9000
Zou wel goed kunnen ik gok op uur copy en 20gb update vanwege de grootte

• iNFiNiTY-
Iemand enig idee / fix voor de dikke load op een oudere i5, maatje van me heeft constant problemen na ''2'' potjes.

• FidoDido
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 18:01
Heb jaren call of duty 1,2 en 4:modern warfare gespeeld sinds dien afgehaakt met al die exotische versies. Ik lees positieve dingen over deze versie.
Is deze beetje te vergelijken met de oude modern warfare? Nu is er een aanbieding in de ps 4 store en zoek eigenlijk een spel om zo af en toe relax een potje online te doen.

• unfor
FidoDido schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:54:
Is deze beetje te vergelijken met de oude modern warfare?
Ja en nee, gunplay wise wel.
Op gebied van gameplay is er nogal wat veranderd, compleet anders soort mapdesign en skill-based matchmaking zorgen er voor dat er over het algemeen erg passief gespeeld word.
De run and gun speelstijl uit eerdere CoD's kun je vergeten.

Steam - BFV - PUBG

• FidoDido
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 18:01
unfor schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:49:
[...]

Ja en nee, gunplay wise wel.
Op gebied van gameplay is er nogal wat veranderd, compleet anders soort mapdesign en skill-based matchmaking zorgen er voor dat er over het algemeen erg passief gespeeld word.
De run and gun speelstijl uit eerdere CoD's kun je vergeten.
Ok duidelijk dan wacht ik toch nog maar even dat die wat goedkoper wordt. Las al veel commentaar over campen (passief spelen) hield juist van de gameplay van vroeger.

• unfor
Net weer eens een potje ground war geprobeerd, de enige mode waar ik nog een beetje lol in kan hebben.
Helaas is deze game voor mij puur een ergernis geworden om te spelen.
Ik ben het type speler dat altijd PTFO speelt, en dan merk ik vaak dat ik blijkbaar de enige ben die die zelfde mindset heeft.
Wat heb ik een hekel aan het standaard type CoD speler... dat de hele match ergens op een dak zit te snipen terwijl er niemand probeert een vlag te capturen.

Als ik kleinere modes speel dan is het altijd een objective mode, dat forceert mensen toch in beweging te komen ITT TDM, helaas ook daar is het merendeel van de spelers alleen bezig met "MUH K/D RATIO".

:r

Steam - BFV - PUBG

• Catch22
Vrijdag schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:25:
[...]

Perks of peasantry

• Smit260
Ben benieuwd wat de betaalde battlepas gaat kosten. Ik kijk erg uit naar Season 1😊
Deze peasent is in elk geval nog nooit tegen die "DEV" error aangelopen 8)

• Champy85
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 11:43
unfor schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:05:
Net weer eens een potje ground war geprobeerd, de enige mode waar ik nog een beetje lol in kan hebben.
Helaas is deze game voor mij puur een ergernis geworden om te spelen.
Ik ben het type speler dat altijd PTFO speelt, en dan merk ik vaak dat ik blijkbaar de enige ben die die zelfde mindset heeft.
Wat heb ik een hekel aan het standaard type CoD speler... dat de hele match ergens op een dak zit te snipen terwijl er niemand probeert een vlag te capturen.

Als ik kleinere modes speel dan is het altijd een objective mode, dat forceert mensen toch in beweging te komen ITT TDM, helaas ook daar is het merendeel van de spelers alleen bezig met "MUH K/D RATIO".

:r
Heb je shoothouse 24/7 al eens geprobeerd? Ik heb het idee dat iedereen daar meer objective speelt en minder campt. Dit komt wss door de kleinere map, de 3 lanes en minder hoekjes, raampjes en headglitches. Sinds ik shoothouse speel heb ik veel meer plezier in de game

• Smit260
Battle Pass (betaalde versie) wordt 10.00$ USD!
In Nederland zal je denk geen 9 euro, maar ook gewoon 10 euro moeten betalen.
Season One zal op Dinsdag 3 december om 19:00 NL tijd beginnen!
En op dinsdag 28 januari om 19:00 eindigen.

• Knorretje-
  • Laatst online: 13-12 19:45

Knorretje-

How do you spell love – Piglet

Wat een vreselijk walgelijke speelstijl hebben de meeste CoD spelers zeg. Campen all the way :/

• Spyran
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 11-12 22:29
2v2 Tournament. Erg veel lol aan gehad tot dusver.

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 11:03
Knorretje- schreef op maandag 2 december 2019 @ 02:22:
Wat een vreselijk walgelijke speelstijl hebben de meeste CoD spelers zeg. Campen all the way :/
Niet dat ik van het campen ben maar ook daar is een antwoord op te vinden :). De meeste campers zijn altijd op dezelfde plekken te vinden. Heeft ons een paar dagen gekost maar inmiddels hebben we wat mooie nades gevonden die je even moet timen en die je vanaf en op een specifiek punt moet mikken en je hebt ze zo. Elk potje waar ik gepakt word en ik gooi zo'n nade is het een kill. Shoot house gisteren 3 kills met een nade die 'via het randje' naar binnen bounced in dat hoge huis. Dááág campers.

Tevens gisteren level 156 / 155 gehaald dus nu kan ik binnenkort beginnen met weer eens een andere game erbij te pakken :).

• shakespeare
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 02-12 14:23
is het nu zo dat we morgen rank 155 kwijt zijn en ieder seizoen weer op rank 55 beginnen ? tenminste dit las ik ?

Ranked zou leuk zijn idd met gunfight 2v2. tournament is leuk maar na een paar x winnen wil je wat meer competitief of rewards kunnen unlocken.
Heb de M4 gold en MP5 ook bijna, volgende wordt AK denk ik.

• Wolverine9000
Smit260 schreef op maandag 2 december 2019 @ 00:33:
Waar heb je dit gelezen ergens. Dus al die tiers er zijn er 100,waarvan stuk of tachtig zijn betalend en dat kost maar tien euro. Laten we hopen. Enfin ge moet het niet kopen e. De twee wapens zijn dus vrij te krijgen en redelijk vroeg in de tiers al

• Famous

Famous

R 400+

Ik vind het campen echt meevallen.
Speel zelf (bijna) alleen domination en daar komt het af en toe voor dat er 'zware' campers in zitten.

De keer dat ze er wel zijn dan loop ik met 2 semtex granaatjes en een rocket launcher :+

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 13-12 09:52
shakespeare schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:53:
is het nu zo dat we morgen rank 155 kwijt zijn en ieder seizoen weer op rank 55 beginnen ? tenminste dit las ik ?

Ranked zou leuk zijn idd met gunfight 2v2. tournament is leuk maar na een paar x winnen wil je wat meer competitief of rewards kunnen unlocken.
Heb de M4 gold en MP5 ook bijna, volgende wordt AK denk ik.
Morgen avond begint iedereen weer op lvl 55.
en dan is het weer tot lvls 155/156 en dan kan je denk ik die 2 nieuwe wapen vrij spelen.

• Catch22
Famous schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:07:
Speel zelf (bijna) alleen domination en daar komt het af en toe voor dat er 'zware' campers in zitten.

De keer dat ze er wel zijn dan loop ik met 2 semtex granaatjes en een rocket launcher :+
Ik speel domination altijd met smoke, wel handig bij het cappen vaak. Moet de enemy alleen geen nvg hebben

• kazzzdafke
Catch22 schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:20:
[...]

Ik speel domination altijd met smoke, wel handig bij het cappen vaak. Moet de enemy alleen geen nvg Thermal view hebben
Fixed that

• crimby

crimby

Soms is het campen echt heel irritant en zie ik er echt geen reden voor behalve de K/D.
Voor objectives snap ik het soms wel, als je het hebt over de OBJ verdedigen. Dat doe ik zelf ook, maar het moment dat we de obj verliezen ben ik de eerste die er naar toe rent om deze te herpakken.

Soms wel echt coole sniper battles! En dan hopen dat je als eerste raakt :-)

Maargoed ik win liever een obj potje met een K/D ratio van 1-25 dan dat ik er een verlies met 25-1....

• kazzzdafke
crimby schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:56:
Maargoed ik win liever een obj potje met een K/D ratio van 1-25 dan dat ik er een verlies met 25-1....
Dan ben je geen echte COD speler :D

• crimby

crimby

kazzzdafke schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:07:
[...]

Dan ben je geen echte COD speler :D
Awh shit! maar even snel gecheckt... ik heb gelukkig wel nog een K/D ratio van 1.02 en een W/L ratio van 1.40 :-D

• robinez
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 16:50
Famous schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:07:

hehehe, herkenbaar, in domination is het behoorlijk erg met de campers, het is wel goed voor je win loss ratio, want zodra je met een kameraad in 1 game zit in hetzelfde team dan weet je gewoon dat je in de meeste gevallen het potje al gewonnen hebt zodra je de twee vlaggen in je bezit hebt. Dan zie je inderdaad 10+ captures achter je naam staan en de rest hooguit 1 of 2.

Maar nu we de maps zo goed kennen is campers niet echt een probleem meer, aangezien de meeste campers altijd weer teruglopen naar hun favoriete plekje zijn 2 granaten en en rocketlauncher met de field upgrade Ammo voldoende om de ene camper na de andere om zeep te helpen.

Ik snap sowieso niet waarom mensen campen, je wint er nauwelijks potjes mee en je komt al helemaal niet bovenaan in de scorelijsten. Hooguit je KD getalletje is wat hoger dan die van anderen, maar of dat nou echt zo belangrijk is.

Voor de mensen die echt een enorme hekel aan die campers hebben (mij boeit het niet zoveel overigens). Ga gewoon hardpoint of headquarters spelen, daar zijn nauwelijks campers in die mode omdat je all over the map gestuurd wordt en de actie continu ergens anders plaats vindt, dus het heeft geen enkele zin om in een hoekje te wachten tot er iemand voor je langsloopt. Die modes lijken best veel op domination alleen het punt waar het om gaat wisselt steeds. Hele mooie modes zijn dat waarbij je ander type spelers tegenkomt.
robinez schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:19:
[...]

Ik snap sowieso niet waarom mensen campen, je wint er nauwelijks potjes mee en je komt al helemaal niet bovenaan in de scorelijsten.
Nee? Da's heel simpel:
Hooguit je KD getalletje is wat hoger dan die van anderen, maar of dat nou echt zo belangrijk is.
Nou, dat dus. Dat is inderdaad vreselijk belangrijk. :P
Net als continu "ownen". Waarom zou er anders zoveel kritiek zijn op SBMM. (ik heb liever ping based matchmaking, maar dat terzijde). Dat zorgt er onder andere voor dat je ineens niet meer zo goed bent/je goed voelt. Lag compensation etc. daargelaten, want dat is gewoon ruk.

Anyway, eens kijken of ik nog een paar ribbons kan halen vanavond. Kans is klein, want het zijn van die dingen die ik niet zo snel doe. Of die gewoon veel tijd kosten.

• servival7
Ik heb 8 emblems van officer rank. Zie mezelf er ook niet nog meer halen.
Ga wel de dubbel exp geruiken om nog wat wapens te levelen.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 13-12 15:20
robinez schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:19:
[...]

hehehe, herkenbaar, in domination is het behoorlijk erg met de campers, het is wel goed voor je win loss ratio, want zodra je met een kameraad in 1 game zit in hetzelfde team dan weet je gewoon dat je in de meeste gevallen het potje al gewonnen hebt zodra je de twee vlaggen in je bezit hebt. Dan zie je inderdaad 10+ captures achter je naam staan en de rest hooguit 1 of 2.

Maar nu we de maps zo goed kennen is campers niet echt een probleem meer, aangezien de meeste campers altijd weer teruglopen naar hun favoriete plekje zijn 2 granaten en en rocketlauncher met de field upgrade Ammo voldoende om de ene camper na de andere om zeep te helpen.

Ik snap sowieso niet waarom mensen campen, je wint er nauwelijks potjes mee en je komt al helemaal niet bovenaan in de scorelijsten. Hooguit je KD getalletje is wat hoger dan die van anderen, maar of dat nou echt zo belangrijk is.

Voor de mensen die echt een enorme hekel aan die campers hebben (mij boeit het niet zoveel overigens). Ga gewoon hardpoint of headquarters spelen, daar zijn nauwelijks campers in die mode omdat je all over the map gestuurd wordt en de actie continu ergens anders plaats vindt, dus het heeft geen enkele zin om in een hoekje te wachten tot er iemand voor je langsloopt. Die modes lijken best veel op domination alleen het punt waar het om gaat wisselt steeds. Hele mooie modes zijn dat waarbij je ander type spelers tegenkomt.
In Headquarters of hardpoint zitten er ook zat hoor, die graven zich in en richten zich niet op het verdedigen of veroveren van de objective. Ik speel vrijwel uitsluitend domination en headquarters, merk verdomd weinig verschil tussen het type spelers in elke mode. :/

• servival7
Tip voor de HQ/Hardpoint spelers. Neem een Trophy system mee. Dat maakt het cappen zoveel makkelijker

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
Smit260 schreef op maandag 2 december 2019 @ 00:33:
Ah balen had gehoopt dat hij vannacht online kwam zodat ik de update kon binnenhalen en overdag kon spelen. Nu wordt het woensdag pas aangezien ik dinsdag avond moet werken 😢

• Skinnyice
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13-12 21:33
servival7 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:15:
Tip voor de HQ/Hardpoint spelers. Neem een Trophy system mee. Dat maakt het cappen zoveel makkelijker
Dat is serieus een goeie tip. Je wordt helemaal doodgegooid (letterlijk :+ ) met al die dingen
Ik mis bij headquaters het teamwork een beetje, veel wachten braaf buiten en gaan niet de ruimte of gevecht vollop in. Soms win je het juist door een wilde gok te nemen
Pagina: 1 ... 32 ... 37 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True