• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
RoaDHouse schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:36:
Na een paar weekjes te hebben gespeeld op de pc vind ik het maar een matige game. Speel alleen maar tegen campers en shotgun noobs :(

De mappen zijn werkelijk om te kotsen, het grafische gedeelte is werkelijk beneden alle peil, ziet eruit als een game uit 2010 en de belichting is al helemaal sh*t.
Overdrijven is ook een vak.... Game ziet er echt prima uit...

Wat maakt iemand een shotgun noob dan? Iemand die er goed mee overweg kan?

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 15:43
Coldbullet schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 07:26:
[...]

Dankejwel! Gisteren na de ellelange download met een maat kunnen spelen hij op de xbone. Gaat eigenlijk supermakelijk. In friendlist de activision acount toevoegen en klaar is kees
Ik heb gezocht maar nog nergens gevonden, dus mijn excuses als ik je lastig val met mijn onwetendheid, maar:
Is de story-mode ook crossplatform te spelen of betreft het alleen de multiplayer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
RHE218 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:05:
[...]

Ik heb gezocht maar nog nergens gevonden, dus mijn excuses als ik je lastig val met mijn onwetendheid, maar:
Is de story-mode ook crossplatform te spelen of betreft het alleen de multiplayer?
Story kun je niet samen spelen alleen de specops. En dat is wel multiplatform voor zover ik weet.

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
kbloem schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:04:
[...]

Overdrijven is ook een vak.... Game ziet er echt prima uit...

Wat maakt iemand een shotgun noob dan? Iemand die er goed mee overweg kan?
Wie kan er niet goed overweg met een shotgun dan? Dat is het makkelijkste wat er is imo :P

Verder eens hoor. Gewoon echt een prima game (behalve SBMM).

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
fetix1 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:14:
[...]

Wie kan er niet goed overweg met een shotgun dan? Dat is het makkelijkste wat er is imo :P

Verder eens hoor. Gewoon echt een prima game (behalve SBMM).
Totdat je er 75 haedshots mee moet maken voor je officer ranks :) Daar had ik toch wel de meeste moeite mee. Maar ik speel dan normaal gesproken ook alleen maar met de AR.

• fetix1
kbloem schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:17:
[...]

Totdat je er 75 haedshots mee moet maken voor je officer ranks :) Daar had ik toch wel de meeste moeite mee. Maar ik speel dan normaal gesproken ook alleen maar met de AR.
Mja, ok. Maar om iemand te killen is dat toch wel het makkelijkste wapen.

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:39
Iemand problemen met toegang tot hardcore games? Ik deselecteer alle normale gametypes en selecteer de hardcore varianten die ik wil spelen maar kom constant in die normale gamemodes terecht.

Als ik dan de filter weer check staan ze allemaal weer aangevinkt. Als ik opnieuw filter check na aanpassing staan alleen de hardcore varianten aan maar zodra ik quickplay druk staan de normale varianten weer aan. Heel frustrerend...

Verwijderd

Heeft iemand nog goeie tips voor de 10+ killstreak kill ribbons, het lukt me maar niet om 10 kill killstreaks te halen laat staan het gunship. Ik heb de point man perk al geprobeerd omdat ik veel dommination speel op Shoot House, maar dat is niet genoeg. De killchain perk heb ik ook geprobeerd, en hier is het tot nu toe 1 keer mee gelukt. Ik zat ook nog aan airdrops te denken op 4 en 8 kills in combinatie met hardline, maar heb daar tot nu toe maar 1 keer een 10+ kill killstreak van gehad. Ik speel vooral SMG en het liefst kleine maps, misschien dat ik daar vanaf moet stappen?

Het zijn de laatste 4 moeilijke ribbins die ik nog moet, maar in het tempo dat ik nu ga gaat dat nog aardig lang duren :/

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:45:
Heeft iemand nog goeie tips voor de 10+ killstreak kill ribbons, het lukt me maar niet om 10 kill killstreaks te halen laat staan het gunship. Ik heb de point man perk al geprobeerd omdat ik veel dommination speel op Shoot House, maar dat is niet genoeg. De killchain perk heb ik ook geprobeerd, en hier is het tot nu toe 1 keer mee gelukt. Ik zat ook nog aan airdrops te denken op 4 en 8 kills in combinatie met hardline, maar heb daar tot nu toe maar 1 keer een 10+ kill killstreak van gehad. Ik speel vooral SMG en het liefst kleine maps, misschien dat ik daar vanaf moet stappen?

Het zijn de laatste 4 moeilijke ribbins die ik nog moet, maar in het tempo dat ik nu ga gaat dat nog aardig lang duren :/
Ja je zou snipen kunnen proberen op de ground war maps. Zo heb ik al een paar keer de juggernaut weten te bemachtigen. Of een tank pakken...

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
kbloem schreef op donderdag 21 november 2019 @ 13:09:
[...]

Ja je zou snipen kunnen proberen op de ground war maps. Zo heb ik al een paar keer de juggernaut weten te bemachtigen. Of een tank pakken...
Tanks werken niet meer mee voor killstreaks -gelukkig-. Snipen op ground war werkte voor mij inderdaad ook goed. Wel even opletten voor de scope 'glare'.
Heb inmiddels dan ook de helpfull doge charm O+

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Batiatus schreef op donderdag 21 november 2019 @ 13:18:
[...]

Tanks werken niet meer mee voor killstreaks -gelukkig-. Snipen op ground war werkte voor mij inderdaad ook goed. Wel even opletten voor de scope 'glare'.
Heb inmiddels dan ook de helpfull doge charm O+
Tellen tanks ook niet meer voor de killstreaks voor deze ribbon zelf? Dus los van de killstreak rewards die je krijgt?

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
kbloem schreef op donderdag 21 november 2019 @ 13:27:
[...]

Tellen tanks ook niet meer voor de killstreaks voor deze ribbon zelf? Dus los van de killstreak rewards die je krijgt?
Ik heb nog geen merciless bonus gekregen terwijl ik in een tank zat, maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen dat het niet meetelt voor de ribbon.
V-Tol werkt wel voor je killstreak aantal. Dus niet voor de volgende streak.
Ook voor de multikill enzo trouwens.

Gisteren in elk geval bij mij nog wel.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Part 2 staat online van kills :)

YouTube: #COD Modern Warfare | Kills | Part 2

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Iemand die weet hoe dat zit met die patch? 1.09 zou uit zijn, 1.10 is al ''confirmed'' maar ik zit nog op 1.07..

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:18
Patch 1.08 is eergisteren uitgekomen, patch 1.09 komt waarschijnlijk vanavond of morgen uit.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• fetix1
Ik gok volgende week eerlijk gezegd. Die devs gaan niet op vrijdag een patch uitbrengen. Als er iets misgaat moeten ze in 't weekend door. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Buizerd__NL schreef op donderdag 21 november 2019 @ 17:28:
Patch 1.08 is eergisteren uitgekomen, patch 1.09 komt waarschijnlijk vanavond of morgen uit.
Ja dat klopt, alleen ik en m'n maatje ook krijgen geen update en de game blijft op 1.07. Kunnen wel gewoon spelen. (PC)

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

fetix1 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 17:49:
Ik gok volgende week eerlijk gezegd. Die devs gaan niet op vrijdag een patch uitbrengen. Als er iets misgaat moeten ze in 't weekend door. :)
Dat moeten ze sowieso, zeker met deze game.. 🤣

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
iNFiNiTY- schreef op donderdag 21 november 2019 @ 18:30:
[...]

Ja dat klopt, alleen ik en m'n maatje ook krijgen geen update en de game blijft op 1.07. Kunnen wel gewoon spelen. (PC)
Je zit niet op 1.07, blizzard app zegt dat wellicht, maar je kunt echt niet online zonder de laatste versie.

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

unfor schreef op donderdag 21 november 2019 @ 18:43:
[...]

Je zit niet op 1.07, blizzard app zegt dat wellicht, maar je kunt echt niet online zonder de laatste versie.
Zal zo zijn en dat zegt de app idd, maar heb geen enkele update gehad.(vandaag voor het eerst weer gestart) Alleen vorige week. 🤷

• Buizerd__NL
afgelopen weken zijn de meeste patches op vrijdag uitgebracht

• Smit260

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:39
Damn, son! Moet ik ook een keertje proberen, misschien dat ik dan een keertje niet overhoop wordt geschoten als ik een straat oversteek.
Merk jij verschil?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

atillicious schreef op donderdag 21 november 2019 @ 22:41:
[...]

Damn, son! Moet ik ook een keertje proberen, misschien dat ik dan een keertje niet overhoop wordt geschoten als ik een straat oversteek.
Merk jij verschil?
Hij voelt zich als een vis in het water. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
atillicious schreef op donderdag 21 november 2019 @ 22:41:
[...]

Merk jij verschil?
Geen idee, zet mijn FoW altijd zo hoog mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Voor het eerste 3 á 4 Hardcorde potjes gespeeld.. Iedereen was er positief over.

Ik dacht mooi moment om daar mijn Pistols te trainen en levelen... loopt iedereen daar met AR en SMG :P
Ohja... campen is daar nog erger :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:26
Smit260 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 02:52:
Voor het eerste 3 á 4 Hardcorde potjes gespeeld.. Iedereen was er positief over.

Ik dacht mooi moment om daar mijn Pistols te trainen en levelen... loopt iedereen daar met AR en SMG :P
Ik vind campen sowieso wel erg in deze game. Ik heb deze game tijden niet gespeeld maar de echte oldschool "ik zit hier in een hoekje" mensen zijn hier nog te vinden WOW

Ik heb overigens heel veel Lol met mijn P90 wat een top wapen is dat.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Gisteravond even potje Ground War gespeeld. Ongelofelijk wat een camper/sniping festijn.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 08:12

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

RHE218 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 12:05:
[...]

Dat durf ik niet te zeggen, speel
Nooit singelplayer/story mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 06:35

Phydomir

Dennis

Smit260 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 02:52:

Hoe lager de TTK, hoe meer erg gecampt wordt. Helemaal als er geen beloning is voor het bewegen zoals in TDM. Daarom raad ik ook iedereen aan om eens wat anders dan TDM te spelen als je vind dat er veel campers zijn. Ik speel alles behalve TDM en S&D en heb weinig last van campers.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

GerGio schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 07:38:
[...]

Ik vind campen sowieso wel erg in deze game. Ik heb deze game tijden niet gespeeld maar de echte oldschool "ik zit hier in een hoekje" mensen zijn hier nog te vinden WOW

Ik heb overigens heel veel Lol met mijn P90 wat een top wapen is dat.
Er wordt genoeg gecamped, maar met Shrapnell in objective based games kun je daar vaak wel wat aan doen. In domination weet je toch vaak wel waar je de granaat moet gooien om het campen te verpesten. Ik vond het campen in MW3 en ook MW2 erger dan nu eerlijk gezegd.

Ik vind het jammer dat je zo weinig challenges tegelijk kunt doen en echt moet kiezen wat je activeert, maar heel erg drukt dat de pret ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 09:59
Update 1.09 voor ps4 pro van 12.924 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:08

beany

Meeheheheheh

GerardReintke schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:27:
Ook voor de PC... 20GB !!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:20
GerardReintke schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:27:
Flinke update.
Dat word weer een uur wachten :S
10 min downloaden
de rest kopiëren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
Hm het enige wat ze 'fixen' voor spec ops is dat je munition drops krijgt, maar ze doen dus niks aan die bizarre hordes aan vijanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snellere executies :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Buizerd__NL schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:43:
[...]

Je bent snel, heb je hele tijd F5 lopen drukken? :+
Ehhhhh, google... met als filter de resultaten van het laatste uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Ze zijn goed bezig hoor, maar ik hoop toch ook dat ze eens aan die matchmaking gaan sleutelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 05:27
unfor schreef op donderdag 21 november 2019 @ 18:43:
[...]

Dat zeg jij en dat zou ik ook denken. Maar ik heb nu na de update van vanochtend pas versie 1.08. Heeft niet alleen console deze versie eerder gehad? Of zijn er mensen op pc die hem al even hebben?

[ Voor 9% gewijzigd door kesj op 22-11-2019 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Als ik de patchnotes zo lees vraag ik mij af of dit nou die "big update" is. Zoveel wordt er nou ook weer niet aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:55
Niet? :+

Maar nog steeds geen fixes voor de dingen die nodig zijn. (y)

Gister na een paar potjes eens BO4 gestart en eerste pot meteen 30-4. _O- en ja MW is totaal anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Ari Gold schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:11:
[...]

Niet? :+

Maar nog steeds geen fixes voor de dingen die nodig zijn. (y)

Gister na een paar potjes eens BO4 gestart en eerste pot meteen 30-4. _O- en ja MW is totaal anders...
Hier zat ik even mis inderdaad :+

En eens. De fixes waar om wordt gevraagd zitten er niet in. Maar hopelijk komt dat nog.

[ Voor 11% gewijzigd door fetix1 op 22-11-2019 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
kesj schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:04:
[...]

Dat zeg jij en dat zou ik ook denken. Maar ik heb nu na de update van vanochtend pas versie 1.08. Heeft niet alleen console deze versie eerder gehad? Of zijn er mensen op pc die hem al even hebben?
patchnotes kun je beter op Reddit lezen, blizzard app klopt geen hout van.
Iedereen heeft dezelfde versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:30
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:37:
Hm het enige wat ze 'fixen' voor spec ops is dat je munition drops krijgt, maar ze doen dus niks aan die bizarre hordes aan vijanden
Ik voelde me al een noob dat ik er niet doorheen kwam! Blij dat ik niet de enige ben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Opzicht heeft domination op Euphrates Bridge veel potentie. Je kan een heel leuk gevecht krijgen om B, en daarbij de mogelijkheden om te sluipen naar A of C. Helaas ben ik vaak de enige die B probeert te veroveren en is de rest van het team aan het campen bij a/c.....

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Sebastiaan92 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:59:
Opzicht heeft domination op Euphrates Bridge veel potentie. Je kan een heel leuk gevecht krijgen om B, en daarbij de mogelijkheden om te sluipen naar A of C. Helaas ben ik vaak de enige die B probeert te veroveren en is de rest van het team aan het campen bij a/c.....
Dat merk ik ook, iedereen wil in die map snipen.

Maar als met je met 4/5 man bent (in een party) en met elkaar communiceer is B heel makkelijk te houden. Dan win je die map altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Sebastiaan92 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:59:
Als een team eenmaal A en B heeft is het potje praktisch over op die map. Het is dan bijna niet meer te doen om op C je spawn uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ze zouden die coop missies zoals harbinger objective based mp moeten maken. Veel leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 05:27
unfor schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:15:
[...]
patchnotes kun je beter op Reddit lezen, blizzard app klopt geen hout van.
Iedereen heeft dezelfde versie.
Volgens o.a. psx sense heeft PS4 de 1.09 patch gehad. Ik zit nu met pc op 1.08. Volgens de Battlenet app dan. En die gaf hiervoor ook 1.07 aan. Is dit dan een bug en heb ik ook 1.09? Vind het maar vaag allemaal, vooral vanwege crossplay.

https://www.psx-sense.nl/...emaal-nieuw-en-veranderd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik val in herhaling, maar je hebt gewoon de laatste patch als je de game uberhaupt kunt starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Ben sinds gisterenavond begonnen met de .357 revolver...

Goh wat een heerlijk ding is dat zeg als hij lvl 29 is gepasseerd met de snake shots :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
WTF, hebben ze het hacken gefixed? 7x achter elkaar kunnen hacken zonder problemen. :o

Nice, recent players hebben ze eruit gehaald. 8)7

"Reinitializing to take anoter pass"? :F :F

[ Voor 37% gewijzigd door Ari Gold op 23-11-2019 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
servival7 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 17:09:
[...]

Als een team eenmaal A en B heeft is het potje praktisch over op die map. Het is dan bijna niet meer te doen om op C je spawn uit te komen.
Ik heb die map echt nog nooit gehad op Domination :? Ik speel hardcore en het is 9/10 keer Piccadilly

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

FireFoz schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 01:42:
[...]

Ik heb die map echt nog nooit gehad op Domination :? Ik speel hardcore en het is 9/10 keer Piccadilly
Valt onder de Domination 20 maps. Wellicht heb je in de quick play die niet aangezet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BCGraaf
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:33

BCGraaf

BC

Smit260 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 00:21:
Ben sinds gisterenavond begonnen met de .357 revolver...

Goh wat een heerlijk ding is dat zeg als hij lvl 29 is gepasseerd met de snake shots :P
Inderdaad, one shot kill. Ben er ook mee bezig om hem goud te halen. Alleen de long shots willen niet echt vlotten.

MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X,  Watch,  TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Moet zeggen dat de laatste update wel wat aan de speelbaarheid heeft gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Ik ben het beu om telkens 3 dezelfde mappen te spelen.
Ik speel enkel hardcore en ben dusdanig pissed off dat wij hardcore spelers niet over dezelfde mappen kunnen beschikken als de core spelers.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Ari Gold schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 12:45:
Moet zeggen dat de laatste update wel wat aan de speelbaarheid heeft gedaan.
Als in? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Als ze nou eens met een mapvote optie komen... Huidige map roulatie is echt om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:51
Lekker dan vrijwel elke keer als ik speel moet ik 10 min wachten ivm die k*t shaders. Speel weinig maar dit gaat nergens over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Geen idee, maar kan weer beetje kills maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:13
Ik ben nu al een aardige tijd level 155. Hoewel ik nog altijd veel plezier heb met de game, heb ik toch een beetje het gevoel dat ik geen progressie maak. Ja er zijn wat challenges die ik nog kan doen (nu ongev. 80% klaar) maar toch. Bij prestige kon je nog blijven door levelen zegmaar. Ben benieuwd wanneer het nieuwe seizoen eraan komt en hoe zich dat gaat uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, ik ben nu ook level 155 en heb nog een stuk of wat challenges te doen. Ben nog drie medals verwijderd van het einde, maar daarvan ga ik er een paar gewoon niet halen omdat ik ze niet leuk vind.

Nuja, dan zijn er altijd nog wapens die we van de nodige camo kunnen voorzien. Nu bezig de Scar op goud te halen. En natuurlijk de missies. Dat is vooral een checklist afwerken, en kijken welke wapens je er mee kan krijgen, of calling cards ofzo. Geen idee of ik die allemaal ga halen. Sommige game modi vind ik domweg niet leuk om te spelen, dus die vallen af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
PICADILLY!!!!@#!@!@!~

Serieus, hoe werkt dat? Hoe kan het achter elkaar komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Heb sinds de laatste patch dat ik helemaal geen XP erbij krijg. (PC) :?

edit: Nu weel weer. Vaag.

[ Voor 20% gewijzigd door Kw4kje op 24-11-2019 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ari Gold schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 23:43:
PICADILLY!!!!@#!@!@!~

Serieus, hoe werkt dat? Hoe kan het achter elkaar komen?
Misschien helpt deze video :) Deze type video's van hem vond ik altijd wel nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Oh lol nee, bedoelde waarom je achter elkaar alleen die map krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Ari Gold schreef op zondag 24 november 2019 @ 00:11:
[...]

Oh lol nee, bedoelde waarom je achter elkaar alleen die map krijgt.
oh lol ok :D Ja daar heb ik geen video voor of tips :P :+ Ik las je laatste zin niet goed zie ik nu :P

[ Voor 8% gewijzigd door falcon123 op 24-11-2019 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Hoe kan ik mijn weapon-slots uitbreiden, normaal ging dat altijd met prestigen. Ik heb er op dit moment maar 5 en ik zie geen optie in het menu om dit verder te expanden, ben inmiddels level 150 dat moet toch voldoende zijn om een paar slots erbij te krijgen dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:27
RoaDHouse schreef op zondag 24 november 2019 @ 02:15:
Hoe kan ik mijn weapon-slots uitbreiden, normaal ging dat altijd met prestigen. Ik heb er op dit moment maar 5 en ik zie geen optie in het menu om dit verder te expanden, ben inmiddels level 150 dat moet toch voldoende zijn om een paar slots erbij te krijgen dacht ik zo.
Niet mogelijk helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 23:00
Wat vinddn jullie van een scuff controller om call of duty te gebruiken. Welke winkel etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:45

Oekol

waka waka hey hey

Aaaargh. Ik wil weer 'ff' knallen. Update 1.09 downloaden van 13gb. Lekker weer de hele dag kopieren. Hoop echt dat de ps5 dit kan wegnemen dat lange wachten. Downloaden is t probleem niet....

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zondag 24 november 2019 @ 10:46:
Wat vinddn jullie van een scuff controller om call of duty te gebruiken. Welke winkel etc
Ik gebruik een Strikepack. Min of meer hetzelfde idee maar dan goedkoper. De macro's gebruik ik trouwens niet, gaat mij om de paddles. @bram1984 heeft er ook eentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 23:00
Vrijdag schreef op zondag 24 november 2019 @ 13:10:
[...]

Ik gebruik een Strikepack. Min of meer hetzelfde idee maar dan goedkoper. De macro's gebruik ik trouwens niet, gaat mij om de paddles. @bram1984 heeft er ook eentje
Strikepack nog nooit van gehoord. Effe google gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wolverine9000 schreef op zondag 24 november 2019 @ 13:36:
[...]

Strikepack nog nooit van gehoord. Effe google gebruiken
Perfect ding, alleen wel met draad. Maar tenminste niet zo belachelijk geprijsd als al die controllers.

Ik gebruik 'm ook alleen maar voor spellen waarin ik moet schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
Ik heb net mijn eerste spec ops ge-complete door hem te cheesen. Ik bleef achter in de basis zodat ik niet dood ging en wachtte tot de rest van het team de spec ops missie klaar heeft. Het team kon dus niet dood. Oersaai maar effectief, heb tenminste mijn skin nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Leoon. schreef op zondag 24 november 2019 @ 12:40:
Aaaargh. Ik wil weer 'ff' knallen. Update 1.09 downloaden van 13gb. Lekker weer de hele dag kopieren. Hoop echt dat de ps5 dit kan wegnemen dat lange wachten. Downloaden is t probleem niet....
En dat is weer een pluspunt als je een SSD hebt. Kopiëren gaat een stuk sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Mijn Scuff komt gewoon van https://scufgaming.com/eu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-04 15:17
Super! _/-\o_
Ik heb een scuf impact (die met 4 paddles). Als je dit eenmaal gewent bent dan haal je er zekerweten je voordeel mee uit.
Ik heb hem gewoon van de eigen website bestelt. Duurde iets meer dan een week voordat ik hem in huis had. Maar dan kan je hem wel zelf helemaal configureren naar je eigen smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Double Kill met Pistols is rete lastig... hoop altijd op Shoot House op HC dan is het nog wel te doen ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fetix1
Ik vind het echt een top game, maar er mogen nog wel een aantal tweaks komen wat mij betreft.

- shotguns (lees: 725) zijn wat mij betreft nog te sterk
- spelen op de objective moet meer beloond worden. In domination en kill confirmed lopen mensen de objective gewoon voorbij
- ik heb nog regelmatig dat ik de tegenstander volpomp met 4-5 kogels (van dichtbij/midrange) en dat de enemy alsnog niet neer gaat. Iets met de servers? Netcode? (geen idee)
- SBMM mag wat mij betreft weg. Maak lekker een ranked modus waar mensen kunnen tryharden. Na 3 goede potjes weet je dat je in een verschrikkelijke server komt met mensen die veel te goed voor je zijn. Spelen met vrienden die een (veel) hogere K/D hebben dan die van mij is gewoonweg niet leuk.
- ik zie de enemy soms echt totaal niet door de kleurverhoudingen
- graag in dezelfde lobby kunnen blijven
- ik krijg piccadilly en petrogad echt te vaak in mijn playlist
- er moet iets aan het campen gedaan worden wmb
- riot shield is iets te sterk
- het geluid van de voetstappen is veel te luid. Voordeel voor campers
- map voting graag weer invoeren

[ Voor 10% gewijzigd door fetix1 op 25-11-2019 18:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:13
Deadsilence moet gewoon een perk worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Lekker, server queue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:12
fetix1 schreef op maandag 25 november 2019 @ 18:09:

Das omdat er veel lobbies leaven als ze deze zien..

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Gun Game is top! :)

En nieuwe bugfix update zojuist verschenen:

WHAT’S NEW
• Allowing up to 4-player parties in Gun Game
• Moving FFA to the Filter menu
• Fixing join in progress for FFA to prevent finding late-progress matches
• Turning off spawn cameras for Headquarters and Hardpoint
GENERAL FIXES:
• Removed infils for both teams when loading into Piccadilly, Search and Destroy
• Fix for a bug where the thermal optic on the PP19 Bizon would appear white while ADS
• Fix for the E.O.D. perk not allowing players to hack claymores in FFA
• Fix for various boosting and out of bounds exploits
• Fix for laser sights becoming misaligned on the P90 and MP5
• Special Operations: Minor adjustment to difficulty

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Waarom krijg ik nooit de map “Aniyah Palace” pas één keer gespeeld in het begin. Alleen maar die domme bridge map. 😖

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Buizerd__NL schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:45:
Waarom krijg ik nooit de map “Aniyah Palace” pas één keer gespeeld in het begin. Alleen maar die domme bridge map. 😖
Ik denk als je je filter zou aanpassen naar 10vs10 + 20vs20 ofzo dat je dan wel een grotere kans hiervoor zou moeten krijgen i guess

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

fetix1 schreef op maandag 25 november 2019 @ 18:09:
Ik vind het echt een top game, maar er mogen nog wel een aantal tweaks komen wat mij betreft.

- shotguns (lees: 725) zijn wat mij betreft nog te sterk
- spelen op de objective moet meer beloond worden. In domination en kill confirmed lopen mensen de objective gewoon voorbij
- ik heb nog regelmatig dat ik de tegenstander volpomp met 4-5 kogels (van dichtbij/midrange) en dat de enemy alsnog niet neer gaat. Iets met de servers? Netcode? (geen idee)
- SBMM mag wat mij betreft weg. Maak lekker een ranked modus waar mensen kunnen tryharden. Na 3 goede potjes weet je dat je in een verschrikkelijke server komt met mensen die veel te goed voor je zijn. Spelen met vrienden die een (veel) hogere K/D hebben dan die van mij is gewoonweg niet leuk.
- ik zie de enemy soms echt totaal niet door de kleurverhoudingen
- graag in dezelfde lobby kunnen blijven
- er moet iets aan het campen gedaan worden wmb
- riot shield is iets te sterk
- het geluid van de voetstappen is veel te luid. Voordeel voor campers
- map voting graag weer invoeren
Als er iemand campt dan wordt er “omgeroepen” waar iemand zit. Enemy at the yellow house (bijv).

Als je close range verliest dan aim je wellicht te laag? Als ik ze verlies dan heb Ik 8/10 keer een headshot tegen.

Ik speel op de xbox/tv en heb de film grain op 0 gezet en die motion blurs uit, zeker een aanrader waardoor je meer ziet.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
Wees blij. Ik speel hem wel eens in tdm, maar dat is echt een onoverzichtelijke chaos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:58
volgens mij alleen in TDM 10 vs 10.
TDM speel ik niet, dus kom die map nooit tegen.
Zonde, want met die map zouden ze meer mee kunnen doen.
Domination 10 vs 10 moet toch ook kunnen op deze map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ik speel alleen maar Domination, ik dacht dat deze map ook voor domination was. Zoals in de bèta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Tournement van Gun Fight is een leuke toevoeging.

Misschien inderdaad handig om een Ranked Systeem te maken. Like CSGO en R6S.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk ik even een potje SnD te spelen: is er een nieuwe bug waarbij de gamemode filter de hele tijd reset naar kiezen van alle modi.

Ik mis de tijd waar CoD nog altijd bugloos te spelen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:58
Buizerd__NL schreef op maandag 25 november 2019 @ 23:02:
Ik speel alleen maar Domination, ik dacht dat deze map ook voor domination was. Zoals in de bèta.
heb deze map nog nooit gezien met domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Smit260 schreef op maandag 25 november 2019 @ 16:14:
Double Kill met Pistols is rete lastig... hoop altijd op Shoot House op HC dan is het nog wel te doen ...
Gebruik de .357 met Snake shot ammo. Maak je er een shotgun van en op korte afstand one shot je dan, zelfs in normale gamemodes, iedereen. >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
servival7 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 08:50:
[...]

Gebruik de .357 met Snake shot ammo. Maak je er een shotgun van en op korte afstand one shot je dan, zelfs in normale gamemodes, iedereen. >:) >:)
Is al goud bij mij😄 in 1,5 dag😈
Pagina: 1 ... 31 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.