Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online
biertje79 schreef op maandag 18 november 2019 @ 18:38:
Er lopen er steeds meer met schildjes in de rondte, bloedirritant, hoe hebben de makers dit kunnen bedenken? Dit verziekt wel mijn fun in de game.
Ik schiet ze meestal in de voeten, waar ze met een paar kogels toch dood van gaan.

• fetix1
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22-01 21:06
Eerste drie potjes zijn altijd leuk. Daarna word ik gigantisch hard ingemaakt. :p

• ProGamerNL
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 22-11-2019
fetix1 schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:09:
Eerste drie potjes zijn altijd leuk. Daarna word ik gigantisch hard ingemaakt. :p
Haha, dat heb ik dus ook :X

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13:54
Ik moet eigenlijk altijd een potje of 2 inkomen voor ik ga raken. Maar ik ben dan ook geen 22 meer, zal ook meespelen

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

Bij mij is het altijd een soort parabool. De eerste potjes gaan ruk, dan gaat het best okee en daarna gaat het weer ruk :P

Zal de leeftijd wel zijn :+

• tukkerterror90
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 22-01 22:58
Heb even een vraagje, ik kan frangible disabling perk op mijn mp7 zetten, iemand een idee wat dit precies inhouden?

• Catch22
tukkerterror90 schreef op maandag 18 november 2019 @ 21:10:
Heb even een vraagje, ik kan frangible disabling perk op mijn mp7 zetten, iemand een idee wat dit precies inhouden?
Als je daar op zoekt krijg je de letterlijke beschrijving. En die zie je ook als je erover hovert

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16:13
Laatste paar levels was het echt afzien maar ik heb Max level 155 gehaald.

@hierboven: Leuk hé SBMM

• Thompson
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 09:40
Ik begin mijn plezier in het spel eigenlijk alweer te verliezen en daar baal ik echt van want heb 100'en uren spelplezier gehad van de multiplayers van MW1/2/3.

- De snelle Time To Kill
Er bestaan niet echt vuurgevechten meer, degene die de ander als eerste ziet wint 90%. Daar komt bovenop dat de netcode af en toe echt slecht lijkt. Ingame val je in 1 kogel neer, op de killcam word je ruim doorzeefd.
- De harde loopgeluiden
En geen fatsoenlijke manier om daar wat aan te doen. Daarnaast hoor je teamgenoten ook heel luid en continu ook de radar in de gaten houden of het een teamgenoot is gaat niet omdat de TTK zo snel is.
- De hoeveelheid campspots/randjes/raampjes
Sommige maps voelen gewoon nep aan zoveel onzin dat er in de map staat om je achter te verstoppen.
- De af en toe belachelijke spawns
Op Euphrates Bridge spawn je soms helemaal achterin op A/C terwijl jouw team ook punt B heeft. Maar nog veel storender is dat je soms spawnt en binnen 1a2 seconden een enemy tegenkomt. Ik heb het gehad dat zelfs de eerste animatie van gun doorladen nog niet klaar was of ik lag alweer plat.

Ervaren meer mensen dit of ben ik gewoon een oude zeur geworden en is mijn reactietijd te slecht geworden voor dit spel?

• ion
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
Ik ben al gestopt met dit spel. SBMM verpest het gewoon voor me, ondanks dat ik erg goede stats heb en regelmatig 1e sta. Je denkt even een potje te spelen en plezier te hebben, maar uiteindelijk eindig je het potje met stress. Even casual spelen bestaat niet meer, want als ik even niet 100% ben, wordt ik afgemaakt door de tegenstanders.

• servival7
ion schreef op maandag 18 november 2019 @ 21:49:
Ik ben al gestopt met dit spel. SBMM verpest het gewoon voor me, ondanks dat ik erg goede stats heb en regelmatig 1e sta. Je denkt even een potje te spelen en plezier te hebben, maar uiteindelijk eindig je het potje met stress. Even casual spelen bestaat niet meer, want als ik even niet 100% ben, wordt ik afgemaakt door de tegenstanders.
Dat bedoelde ik ook met afzien die laatste paar levels. Na 3 potjes zit mijn bloeddruk op standje levensgevaarlijk. Erg jammer aangezien ik het in de basis wel een erg leuk spel vind.

• Ari Gold
  • Laatst online: 15:36
Ik snap het geklaag over SBMM niet. De slechte maps, eeuwige gecamp, 725, M4A1, ook te weinig maps, meer gecamp, geen dead silence als perk, slechte wapen balans.

Dat zijn de dingen die het spel meer verpesten. Bijna iedereen zit maar in een hoek of headglitch met een OP wapen, te luisteren naar voetstappen.

Ari Gold wijzigde deze reactie 18-11-2019 22:27 (4%)

fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020

• ion
  • Niet online
Ari Gold schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:26:
Ik snap het geklaag over SBMM niet. De slechte maps, eeuwige gecamp, 725, M4A1, ook te weinig maps, meer gecamp, geen dead silence als perk, slechte wapen balans.

Dat zijn de dingen die het spel meer verpesten. Bijna iedereen zit maar in een hoek of headglitch met een OP wapen, te luisteren naar voetstappen.
Maps zijn niet slecht, je moet gewoon weten hoe je over de gebieden loopt. Gecamp heb je in elke cod. 725 en m4a1 tja, moeten inderdaad beter generfd worden. Geen dead silence als een perk is goed, want dat betekent dat je niet constant kan rondrennen. Je moet nu gewoon een beetje het gevoel krijgen wanneer het wel kan, overigens mogen ze van mij crouching wel redelijk stil maken en het rennen ook wat stillere voetstappen.

Wapenbalans is alles behalve slecht imho, er zijn een paar runs die er boven uitsteken, maar de rest is allemaal even goed.

Als je een beetje goed bent, dan is SBMM een dooddoener voor je ervaring.

• Ari Gold
Of je bent gewoon niet zo goed als je dacht. ;)

• KBE91
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 10-01 15:20
Ari Gold schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:43:
Door dat sbmm in de game zit zoeken ze niet op ping maar op skill.
Elke cod heeft sbmm, maar deze is extreem echt extreem.

Ik ben ook klaar met deze game tot de overhaul eind deze maand en dan verder zien.
En rushen in cod is gewoon dood, maps hebben geen flow ook.
Zijn veel te groot voor 6v6.

Shoothouse, hackney yard beste maps in de game en dat zegt al veel.

Er zijn maar 2 wapens die echt domineren m4 en 725 en elke sweat gaat dit abusen voor hun stats.
Dit is gewoon een beta en na de overhaul gan we de echte game krijgen dat we bij release moesten krijgen.
Geloof me, er zijn al heel wat mensen klaar met deze game.

• Catch22
Dat is wel een loud minority. Ik speel elke dag wel een uurtje of twee met wat maten. Ja er is genoeg kapot, maar het is goed te doen

• wimpie007
  • Laatst online: 12:06
Het zegt wel iets dat ik altijd 1.5 en hoger had en nu moet strugglen om 1.01 vast te houden....
Ik haat SBMM!

• ion
  • Niet online
Ari Gold schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:43:
Hmm dat valt wel mee.

ion wijzigde deze reactie 19-11-2019 00:15 (28%)

• servival7
@ion Nice mijn hoogste streak is ook 24. Wel iets lagere k/d. Mijne zit rond de 1.6

• Ari Gold
Netjes, maar was niet naar jou gericht.

• fetix1
KBE91 schreef op maandag 18 november 2019 @ 23:32:
[...]

Door dat sbmm in de game zit zoeken ze niet op ping maar op skill.
Elke cod heeft sbmm, maar deze is extreem echt extreem.

Ik ben ook klaar met deze game tot de overhaul eind deze maand en dan verder zien.
En rushen in cod is gewoon dood, maps hebben geen flow ook.
Zijn veel te groot voor 6v6.

Shoothouse, hackney yard beste maps in de game en dat zegt al veel.

Er zijn maar 2 wapens die echt domineren m4 en 725 en elke sweat gaat dit abusen voor hun stats.
Dit is gewoon een beta en na de overhaul gan we de echte game krijgen dat we bij release moesten krijgen.
Geloof me, er zijn al heel wat mensen klaar met deze game.
Vraag me af of ze de SBMM aan gaan pakken.

• Ari Gold

• Rakward
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 10:17
Thompson schreef op maandag 18 november 2019 @ 21:49:

Ervaren meer mensen dit of ben ik gewoon een oude zeur geworden en is mijn reactietijd te slecht geworden voor dit spel?
Inderdaad, continu opgejaagd, vooral die netcode en het campgevoel, zal nog wel blijven spelen maar toch..

• Smit260
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 15:41
Op hoeveel season embleems zitten jullie al?

• beany
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 11:11

beany

Meeheheheheh

Smit260 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:48:
Op hoeveel season embleems zitten jullie al?
86

Airsoft benodigdheden! https://www.BlindMan.nl Gebruik de kortingscode TWEAKERS bij het afrekenen voor 5% korting op alles dat niet in de aanbieding is!

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 14:57
Voor mij persoonlijk kan ik ergens me vinden in de comments op de nieuwe MW:

- vooral heel veel, heel veel angles waar rekening mee te houden. Dit is voor mij, komende van cs, de grootste aanpassing. COD is voor mij een ander type game dan CS of siege, maar de huidige speelstijl met de 725 en/of spawnpunten/mapdesign nodigt wel meer uit tot campen of terughoudend te spelen. Als je run and gun speelt ga je het echt afleggen tegen de campers. Ik merk dat vooral bij kill confirmed. Als je als team op een bepaalde spawn blijft zitten, komt het andere team wel 1 per 1 of in een klein groepje. Jij als camper houdt een angle en knalt ze 1 per 1 af en een teammate harkt de kill confirms binnen.
Dat is maar 1 voorbeeld... dit is voor mij niet echt COD... Maar je kan dit naar domination doortrekken. 2 punten capped en dan de angles houden.

- SBMM vind ik geen probleem, maar komende van CS ben ik dat gewoon. Ik vind het net goed dat je je een beetje moet inzetten om te winnen en niet zomaar met de vingers in de neus 40/3 haalt (al blijkt de COD community veel eerder voor een deftig K/D te willen gaan dan voor objectives of de round te winnen)

- netcode: lijk er iets minder last van te hebben door crossplay uit te schakelen en enkel tegen pc spelers te knallen. Die console players lijken echt wel insta HS te maken vanaf de andere kant van de map.

- spawns: inderdaad, bij domination of vooral HQ spawn je achteraan C als de HQ op A is. Frustrerend dat je dan eerst 30 sec moet rennen om aan de HQ te komen, terwijl de enemy al op A zit en spawnt.
Het is ook zo dat telkens jij of de enemy heel kort op de HQ spawnt, en dit niet afwisselend is maar de hele game lang dezelfde groep (of jij of de enemy).

- zicht tov enemy zicht moeten ze toch iets aan doen. Enemy ziet je namelijk echt al voor bijna 50% als jij nog niets van hem kan zien als je wil peaken.
Handig voor campers want shoulderpeaken zit er niet in :(

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

• Rakward
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 10:17
kazzzdafke schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:58:

- netcode: lijk er iets minder last van te hebben door crossplay uit te schakelen en enkel tegen pc spelers te knallen. Die console players lijken echt wel insta HS te maken vanaf de andere kant van de map.
Bedankt voor de tip!

• GerGio
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 07:23
Vanavond ga ik ook beginnen met de MW 2019. Ik moet wel zeggen dat ik de download iets te veel van het goede vond. Ik ben er drie nachten mee bezig geweest op mijn ik woon in de middle of nowhere internet. Ik heb namelijk geen beschikking over een kabel dus ik heb draadloos internet vanuit de dorpskern en dat binnen de bebouwde kom |:(

Laptop: Alienware 17 R1, 4710MQ, 880m, 120hz Display. Nickname KasPlantje.

• servival7
GerGio schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:31:
Vanavond ga ik ook beginnen met de MW 2019. Ik moet wel zeggen dat ik de download iets te veel van het goede vond. Ik ben er drie nachten mee bezig geweest op mijn ik woon in de middle of nowhere internet. Ik heb namelijk geen beschikking over een kabel dus ik heb draadloos internet vanuit de dorpskern en dat binnen de bebouwde kom |:(
lol, klinkt behoorlijk prehistorisch. Hoe snel is dat als ik vragen mag?

• Thompson
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 09:40
Rakward schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:42:
[...]

Inderdaad, continu opgejaagd, vooral die netcode en het campgevoel, zal nog wel blijven spelen maar toch..
Ja ik kon in de oude MW's ook echt uuuuren aan een stuk spelen. Nu trek ik het vaak na een rondje of 3 al niet meer qua frustratie. En toch start ik het dan een uur later wel weer op omdat het ook écht goede dingen heeft.
Grafisch dik in orde, gunsmith is erg gaaf en de besturing voelt verder echt lekker. Zelfs dat super sprint en sliden begin ik al best aardig aan te wennen/gebruiken, alleen mounten blijf ik ruk vinden.

Dat hele SBMM had ik nog niet eens aan gedacht maar groot kans dat dat ook een groot deel van de oorzaak is inderdaad. Het was natuurlijk altijd al zo dat de ene game wat beter ging dan de ander, maar nu is het echt extreem variabel.

Daarnaast blijft het opvallen hoe slecht/weinig de objective gespeeld wordt. In Kill Confirmed lijkt het net alsof sommige mensen die tags niet eens zien liggen 8)7 Rennen er letterlijk 2 meter langsaf.
Ben zelf helaas nog (net) geen level 52 dus heb Point Man nog niet kunnen proberen maar ik hoop daar leuk mee te kunnen gaan scoren. Was laatst een KC ronde geëindigd met iets van 12 kills/14 deaths, maar wel 17 confirms en 9 denies oid.

• RoaDHouse
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 15:54
Nou,,, dan wens ik je veel succes met de updates en installen van de shaders, dan ben je weer 3 dagen verder :9~

• john65
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17-01 16:45
Hallo heb een breedbeeld scherm gekocht nu mijn vraag.

Als ik automatisch ratio aanklik heb ik volledig beeld als ik 21:9 pak niet wel breed maar boven en onder zwarte balk waarom is dat?
Monitor is een acer predator 34xp versie.

• Smit260
Vanavond (elke dinsdagavond) is er weer een Kayzr toernooi voor Modern Warfare.. Nu 5vs5 :)

Voor meer informatie: https://app.kayzr.com/tou...0a9fd477a7f7ffefa/general

Wellicht leuk om een keer te spelen met de overige tweakers.

Er is ook een Modern Warfare discord: https://discord.gg/uSvQaYy

• MRDude22
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 12:14

Zo dadelijk dus al een nieuwe patch.

• KBE91
En morgen komt de video uit van battlenonsense over de netcode in cod.
Hij had al 1 gedaan in de beta, nu komt hij dus met 1 voor de full version.

• MRDude22
Patch is live.
GENERAL FIXES:
Special Operations: Fix for an issue where a player would see no objective after retrying a mission after spectating (Operation Paladin)
CDL: Fix for rulesets in Search and Destroy where Field Upgrades were disabled
Fix for an exploit where players could duplicate their killstreaks (“Fix for various exploits”)
Fix for the “Blue V” Optic challenge not displaying the proper text description
Fix misspelling of “trophy”

Ground War:
Fixed a bug that could cause the filter on the respawn selection screen to stay on screen when spawning back in
Fix for an issue where the Select Loadout screen would keep reappearing after already selecting a loadout and attempting to spawn back in

Missions/Challenges:
The following challenges have been fixed:
“Infiltrator”
“Warrior’s Code”
“Aggression”
“Dominator”
“Munitions”
Officer progression “Launch Destroys”
Officer progression “Heartbreaker”
Officer progression ”Precision Airstrike”
Officer progression: “Karma”
Officer progression “Close and Personal”

Weapons:
AUG
Increasing close range damage
Increasing mid damage range and reduced chest multiplier

725
Small reduction to base weapon damage range
Significantly reduced the damage range added by attachments
Small hips spread increase
Reduced effective damage at the hip

Model 680: Slight reduction of damage range with all range-extending attachments

• fetix1
Top dat ze die 725 weer generfed hebben. Vreselijk OP was die nog.

Jammer dat er niks over SBMM staat.

• KBE91

Wat meer uitleg over sbmm en testen dat ze gedaan hebben.

• wimpie007
  • Laatst online: 12:06
Unlimited 4G abbo scoren? ;-)

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 16:06
Ik heb zojuist besloten de game maar even te laten voor wat het is.
Na binnen drie dagen gekelderd te zijn van een KD ratio van 1.80 naar een ratio van 1.00 ben ik er wel even klaar mee.
Elke kill cam die ik momenteel krijg is van een speler die achter één of andere "doosje" zit kijkende door zijn vizier, een paar kogels schiet, een kill maakt en weer dezelfde positie inneemt.

Lol is er wel een beetje vanaf nu en als ik mij begin te frustreren door een spelletje is het geen ontspanning meer :p

Hopen dat er wat updates in de pijplijn zitten die deze manier van spelen iets minder extreem aanmoedigen.

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16:14
OH NEE! DE K/D RATIO!!!

Als je dat nou eens los laat dan ga je ineens veel meer lol hebben.
Je kunt het spel spelen zoals je wilt, ik speel zelf graag ground war en weet dat ik 1on1 vaak niet meer win van de pubers.
Ik heb mijn speelstijl daar op aangepast, veel flanken en vlaggen achter de enemy zijn rug pakken.
Daarnaast maak ik het mijn taak om alle tanks en killstreaks uit te schakelen.

Dit is mijn standaard loadout, heel anders dan de standaard M4A1 boys.

unfor wijzigde deze reactie 19-11-2019 23:52 (131%)

Steam - BFV - PUBG

• fetix1
Grappig om te zien hoe iedereen lekker zijn eigen speelwijze ontwikkelt. Thermite, stim, restock en shrapnel zijn dingen die ik eigenlijk nooit gebruik. Misschien moet ik zoiets gewoon eens proberen. :)

• GerGio
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 07:23
wimpie007 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:17:
[...]

Unlimited 4G abbo scoren? ;-)
Ik om er wel maar downloads zijn niet leuk.

Gisteren wat single player en multiplayer gespeeld. Eerst single omdat ik het gevoel een beetje terug wilde krijgen voordat ik als lopende schietschijf rond ging lopen in Multi player

Ik moet zeggen dat het me niet tegen viel vooral om dat ik er denk ik 5 jaar ofzo uit ben geweest (misschien nog wel langer) Ik heb me erg vermaakt met een P90

Laptop: Alienware 17 R1, 4710MQ, 880m, 120hz Display. Nickname KasPlantje.

@unfor kan je als je gaat tankjagen niet beter mijnen nemen?

En probeer eens de Scar als je cqb vermijdt. Zware, lange loop, goede scope er op. Als je dan single shot doet heb je nauwelijks recoil en eigenlijk een soort mini sniper. Gebruikt 7.62 munitie en doet best veel schade. Of een tactical rifle.

Vrijdag wijzigde deze reactie 20-11-2019 05:31 (66%)

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16:14
Nee, gooi 2 thermite op een tank en hij smelt weg in seconden.

Steam - BFV - PUBG

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 10:21
Lekker dan heb ik 2 xp tokens verdient.
Zet ik ze in. Loopt de tijd gewoon door in het menu. denk ik zet ik de ps4 gewoon uit en ga later verder.
Dubble Xp foetsie weg :(

We zoeken ook nog mensen voor de tweakers.net clan ( zoek in de store even op call of duty companion)

• fetix1
chimera2 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 08:34:
Zet ik ze in. Loopt de tijd gewoon door in het menu. denk ik zet ik de ps4 gewoon uit en ga later verder.

We zoeken ook nog mensen voor de tweakers.net clan ( zoek in de store even op call of duty companion)
Sowieso beetje vreemd dat die tijd doorloopt in het menu. Maak daar lekker gametijd van.

• hotymoty
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 14:16
Hoe krijg je die tokens eigenlijk? Ik ben lvl 50, maar ik heb nog geen token gekregen.

• servival7
hotymoty schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:28:
Hoe krijg je die tokens eigenlijk? Ik ben lvl 50, maar ik heb nog geen token gekregen.
Als je de singeplayer speelt krijg je er volgens mij een heel zooitje

• hotymoty
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 14:16
servival7 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:38:
[...]

Als je de singeplayer speelt krijg je er volgens mij een heel zooitje
Dat verklaart het wel ja.

• chimera2
hotymoty schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:28:
als je je aanmeld bij "de clan"
dan moet je sommige challenges doen. En dan kan je ze krijgen

• crimby
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 15:17

crimby

PSN: Crimby

Mr.Whitewolf88 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 22:17:
Ik heb zojuist besloten de game maar even te laten voor wat het is.
Na binnen drie dagen gekelderd te zijn van een KD ratio van 1.80 naar een ratio van 1.00 ben ik er wel even klaar mee.
Elke kill cam die ik momenteel krijg is van een speler die achter één of andere "doosje" zit kijkende door zijn vizier, een paar kogels schiet, een kill maakt en weer dezelfde positie inneemt.

Lol is er wel een beetje vanaf nu en als ik mij begin te frustreren door een spelletje is het geen ontspanning meer :p

Hopen dat er wat updates in de pijplijn zitten die deze manier van spelen iets minder extreem aanmoedigen.
Ik snap je frustraties maar ach het is misschien wel iets realistischer dan dat iedereen rond rent, springt en quickscoped :-)
Vind het alleen wel rete irritant dat ik altijd in een team kom waar iedereen voor hun eigen kills gaat ipv voor de objectives, maar dat terzijde.
unfor schreef op woensdag 20 november 2019 @ 06:10:
Nee, gooi 2 thermite op een tank en hij smelt weg in seconden.
Nog nooit geprobeerd. Da's wel een goede tip 🤔👌

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 14:57
crimby schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:10:
[...]

Ik snap je frustraties maar ach het is misschien wel iets realistischer dan dat iedereen rond rent, springt en quickscoped :-)
Vind het alleen wel rete irritant dat ik altijd in een team kom waar iedereen voor hun eigen kills gaat ipv voor de objectives, maar dat terzijde.
Lang leve de echte COD'ers :D 8)7

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

• servival7
Vrijdag schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:11:
[...]

Nog nooit geprobeerd. Da's wel een goede tip 🤔👌
2 thermites en direct een RPG voor effect en elke tank is weg :7

• Acid_Burn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 10:24
crimby schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:10:
Omdat in deze COD het weer over killstreaks gaat in plaats van scorestreaks.. dus objectives vinden de meeste dan ineens niet meer interessant. Dan krijg je dus van die figuren die DOM spelen als TDM. Heel vervelend.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Buizerd__NL
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 15:45
Tweakers.net clan gejoind maar zo weinig man er in?

Verbaasd mij een beetje :O

• Inhumanous
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 15:57
chimera2 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 08:34:
staat ook gewoon netjes aangegeven als je COD opstart, ''Use them wisely''

• chimera2
Inhumanous schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:43:
[...]

oke niet gezien :)

• Ari Gold
Inhumanous schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:43:
[...]

Ja, als ze nou een wijze optie hebben. Start je je token, ben je paar minuten een match aan het zoeken..

Zou gewoon alleen in game actief moeten zijn. Zo was het in vorige CODs ook.

• Inhumanous
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 15:57
Ari Gold schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:56:
[...]

Ja, als ze nou een wijze optie hebben. Start je je token, ben je paar minuten een match aan het zoeken..

Zou gewoon alleen in game actief moeten zijn. Zo was het in vorige CODs ook.
Ach die tokens heb je alleen wat aan in je eerste 1,5 dag aan speeltijd daarna ben je max level dus zijn ze zinloos

• Piranha_
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 21-11-2019
Inhumanous schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:14:
[...]

Ach die tokens heb je alleen wat aan in je eerste 1,5 dag aan speeltijd daarna ben je max level dus zijn ze zinloos
Als het nieuwe season begint is het wel weer makkelijk om van 55 terug naar 155 te levelen, dus zou ze niet zomaar op maken

• crimby

crimby

Acid_Burn schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:13:
[...]

Omdat in deze COD het weer over killstreaks gaat in plaats van scorestreaks.. dus objectives vinden de meeste dan ineens niet meer interessant. Dan krijg je dus van die figuren die DOM spelen als TDM. Heel vervelend.
Ja precies, maargoed vond scorestreaks ook niet alles.
Als men nou gewoon even leuk gaat spelen.. of beter gewoon kill en score streaks eruit halen :-D

• Smit260
Even een tussenbalans... Ben benieuwd hoe ver ik ben en hoe ver jullie eigenlijk zijn.. Heb er volgens Barracks al bijna 3 dagen ingestoken :P (72 uur)..

Mijn wapenlevels: (die hieronder niet meegeteld zijn, zijn onder de level 5).

Kilo = Lvl 19
M4 = Lvl 71
M13 = Lvl 19
AK 47 = Lvl 68 (Gold)

MP5 = Lvl 33
Aug = Lvl 38
MP7 = Lvl 54 (Gold)

725 = Lvl 37
Origin 12 = Lvl 50 (Gold)
R9-0 = Lvl 16

PKM = Lvl 28

AX-50 = Lvl 19

Hieronder screenshots van de Gouden wapen skins + mijn Ribbons overzicht

AK47 =

MP7 =

Origin 12 =

Mijn Ribbons =

Komende periode ga ik werken aan de MP5, Aug en R9-0 shotgun om hem goud te krijgen... Ribbons ben ik al blij als ik er 80 heb gehaald! :)

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14-01 13:42
Smit260 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:48:
Even een tussenbalans... Ben benieuwd hoe ver ik ben en hoe ver jullie eigenlijk zijn.. Heb er volgens Barracks al bijna 3 dagen ingestoken :P (72 uur)..

Kilo = Lvl 19
M4 = Lvl 71
M13 = Lvl 19
AK 47 = Lvl 68 (Gold)

MP5 = Lvl 33
Aug = Lvl 38
MP7 = Lvl 54 (Gold)

725 = Lvl 37
R9-0 = Lvl 16

PKM = Lvl 28

AX-50 = Lvl 19

Komende periode ga ik werken aan de MP5, Aug en R9-0 shotgun om hem goud te krijgen... Ribbons ben ik al blij als ik er 80 heb gehaald! :)
Gebruik je die skins ook daadwerkelijk? Ik vind ze er allemaal niet uitzien. Ik heb alleen een skin gebruikt om die verschrikkelijk lelijke XRK M4 er een beetje normaal eruit te laten zien.

Het is me ook nog nooit bewust opgevallen wat voor skin m'n teamleden of de vijanden gebruiken.

• crimby

crimby

Vind het maar irritant om die mounted kills te moeten doen :+
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:05:
[...]

Gebruik je die skins ook daadwerkelijk? Ik vind ze er allemaal niet uitzien. Ik heb alleen een skin gebruikt om die verschrikkelijk lelijke XRK M4 er een beetje normaal eruit te laten zien.

Het is me ook nog nooit bewust opgevallen wat voor skin m'n teamleden of de vijanden gebruiken.
Ik heb alles nu op mooi lelijk roze staan, lekker opvallend... laatste dingetje wat ze zien voor ze neer gaan..... of ze kunnen mij als schietschijf gebruiken maar ach details 8)7

crimby wijzigde deze reactie 20-11-2019 14:26 (26%)

• Smit260
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:05:
[...]

Nee ik gebruik de skins ook niet, alleen de gouden :).

• Daniel168
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 13:20

Kilo = Lvl 19
M4 = Lvl 71
M13 = Lvl 19
AK 47 = Lvl 68 (Gold)

MP5 = Lvl 33
Aug = Lvl 38
MP7 = Lvl 54 (Gold)

725 = Lvl 37
R9-0 = Lvl 16

PKM = Lvl 28

AX-50 = Lvl 19

AK47 = [Afbeelding]

MP7 = [Afbeelding]

Origin 12 = [Afbeelding]

Mijn Ribbons = [Afbeelding]

Netjes.

En wat is je favo weap om mee te schieten? :)

• Smit260
Daniel168 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:42:
[...]

Netjes.

En wat is je favo weap om mee te schieten? :)
Pfhoeh, lastig kiezen... Zijn er echt 4 of 5.. De gouden sowieso en wellicht de M4 en Aug nog.

• LichtBruisend
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 10-01 16:20

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Eindelijk weer het COD gevoel en speel voornamelijk Shoot House.

Tot nu toe enkel een gouden skin voor de M4. Gebruik deze skin alleen niet.
Nú druk bezig om goud te halen voor de Bizon.
Update :
General Fixes:

Special Operations: Fix for an issue where a player would see no objective after retrying a mission after spectating (Operation Paladin)
CDL: Fix for rulesets in Search and Destroy where Field Upgrades were disabled
Fix for an exploit where players could duplicate their killstreaks (“Fix for various exploits”)
Fix for the “Blue V” Optic challenge not displaying the proper text description
Fix misspelling of “trophy”

Ground War:

Fixed a bug that could cause the filter on the respawn selection screen to stay on screen when spawning back in
Fix for an issue where the Select Loadout screen would keep reappearing after already selecting a loadout and attempting to spawn back in

Missions/Challenges:

The following challenges have been fixed:

“Infiltrator”
“Warrior’s Code”
“Aggression”
“Dominator”
“Munitions”
Officer progression “Launch Destroys”
Officer progression “Heartbreaker”
Officer progression ”Precision Airstrike”
Officer progression: “Karma”
Officer progression “Close and Personal”

Weapons:

AUG

Increasing close range damage
Increasing mid damage range and reduced chest multiplier

725

Small reduction to base weapon damage range
Significantly reduced the damage range added by attachments
Small hips spread increase
Reduced effective damage at the hip

Model 680

Slight reduction of damage range with all range-extending attachments

• Catch22

Oh mijn excuses niet gezien, bedankt voor de tip!
Vraag me af of ze split-screen nu eindelijk gefixed hebben 8)7 anders word het wederom wachten op de volgende patch :)

• Ari Gold
Inhumanous schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:14:
[...]

Helaas gaat het niet bij iedereen zo hard.

• fetix1
Dan gaan er dus 3 potjes echt heerlijk en dan daarna word ik in een server gezet: 3-14 en 12-20. Nah, dan ben ik er dus alweer vrij snel klaar mee. Toch geen bal aan zo.

• servival7
fetix1 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 16:45:
Dan gaan er dus 3 potjes echt heerlijk en dan daarna word ik in een server gezet: 3-14 en 12-20. Nah, dan ben ik er dus alweer vrij snel klaar mee. Toch geen bal aan zo.

• Wolverine9000
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 22-01 23:33
Weet er iemand wanneer het nieuwe seizoen begint. En gaan de officer challenges altijd dezelfde zijn of krijg je iedere keer andere bij de start van het seizoen

• fetix1
Ja precies dat dus. 3 a 5 potjes goed en dan daarna een stuk minder, omdat je in een wat 'lastigere' lobby komt. Ik snap echt niet dat die devs hebben gedacht dat dit een goed systeem zou zijn (voor casual). Bizar lastig om boven de 1.2 k/d te komen terwijl ik zelf altijd rond de 2.0 had. Even los vh feit dat die cijfers mij niet zoveel uitmaken. Ik wil gewoon leuk spelen in random lobbies.

fetix1 wijzigde deze reactie 20-11-2019 17:49 (3%)

• defusion
  • Niet online
Ik doe vaker pistol only of met de m14 cqb, dan gaan de eerste potjes ook kut. Daarna past de SBMM zich aan aan mijn falen en domineer ik alles met mijn 1911. Ga ik dan weer spelen met iets van een AR of SMG, dan is het helemaal grappig hoe slecht iedereen wel niet is. Daarna opeens weer een potje 3-20 ofzo. Zo blijf je bezig.

Op zich wel fijn dat ik laatst na een paar potjes in beschonken toestand opeens wel aardig mee kon komen. Het heeft zo z'n voordelen.
defusion schreef op woensdag 20 november 2019 @ 18:17:
Ik doe vaker pistol only of met de m14 cqb, dan gaan de eerste potjes ook kut. Daarna past de SBMM zich aan aan mijn falen en domineer ik alles met mijn 1911. Ga ik dan weer spelen met iets van een AR of SMG, dan is het helemaal grappig hoe slecht iedereen wel niet is. Daarna opeens weer een potje 3-20 ofzo. Zo blijf je bezig.

Op zich wel fijn dat ik laatst na een paar potjes in beschonken toestand opeens wel aardig mee kon komen. Het heeft zo z'n voordelen.
Mijn game formule is over het algemeen:

Alcohol X Gamen = Succes

Of het komt gewoon omdat ik na die tweede Gladiator het allemaal niet meer zo interessant vind en gewoon maar aankloot :+

• Catch22
Vrijdag schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:42:
[...]

Mijn game formule is over het algemeen:

Alcohol X Gamen = Succes

Of het komt gewoon omdat ik na die tweede Gladiator het allemaal niet meer zo interessant vind en gewoon maar aankloot :+
Toepasselijke xkcd

• KBE91

Video over de netcode etc.

• KBE91

Staat dus een hele grote update voor de deur.

• Smit260
KBE91 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 23:46:
[Afbeelding]

Dan ben ik wel erg benieuwd wat ze gaan doen! :)
Een Game of Thrones seizoen 8, subverting expectations. Dus een hele boel nieuwe camo's, pakjes, crosshairs en charms introduceren :Y)

En een kerstmap. Want dat staat ook weer voor de deur.

• Oxigeon
  • Laatst online: 15:49

Oxigeon

En zo is dat!

Ik gok toch dat er nog een battle royale voor de kerst komt. Om nog net dat beetje extra volk over de streep te trekken de game te kopen. Al zou je daar de patchnotes niet op 2 pagina krijgen lijkt me

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 16:17
[Afbeelding]

SBMM eruit zou voor mij het enige zijn wat telt op het moment, de rest mag later komen :)

• -Mike84-
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 15:58
[Afbeelding]

Hopelijk met gun game en een leuke oude map zoals Terminal of Highrise.

-Mike84- wijzigde deze reactie 21-11-2019 08:52 (8%)

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 15:48
Ik hoop dat spec ops ooit een update krijgt. Het concept van 4 spelers tegen de computer vind ik leuk maar de uitwerking totaal niet. Je krijgt gewoon hordes aan hordes enemies op je af die overal om je heen spawnen. Niks spec ops aan. Meer Serious Sam.

• Ari Gold
Smit260 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 23:50:
[...]

Dan ben ik wel erg benieuwd wat ze gaan doen! :)
Waarschijnlijk dingen patchen die het minst belangrijk zijn. :P

• fetix1
vinom schreef op donderdag 21 november 2019 @ 07:50:
[...]

SBMM eruit zou voor mij het enige zijn wat telt op het moment, de rest mag later komen :)
Eens. Dit zorgt ervoor dat ik het spel na anderhalf uur weer afsluit. Verder vind ik het echt een topgame.

• RoaDHouse
  • Laatst online: 15:54
Na een paar weekjes te hebben gespeeld op de pc vind ik het maar een matige game. Speel alleen maar tegen campers en shotgun noobs :(

De mappen zijn werkelijk om te kotsen, het grafische gedeelte is werkelijk beneden alle peil, ziet eruit als een game uit 2010 en de belichting is al helemaal sh*t.

• MRDude22
vinom schreef op donderdag 21 november 2019 @ 07:50:
[...]

Wat mij betreft mag SBMM erin blijven maar dan beter uitgevoerd, zoals dat vroeger ook al was in de serie. Het is al opgelost wanneer je in een lobby komt gebaseerd op je totale k/d (en dus niet op je k/d van de afgelopen 5 matches) en hierin blijft zitten na een match. Dan kun je zelf kiezen of je door wil spelen met de mensen in de lobby en heb je ook daadwerkelijk een kans om beter te worden. Map voting zou dan ook weer terug kunnen komen.

• robinez
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 11:26
Wat ik me afvraag, waarom zijn er zoveel mensen tegen die SBMM? Ik vind het juist goed dat je tegen mensen speelt die ongeveer even goed zijn. Ik snap het probleem niet zo om eerlijk te zijn.

• vBr8
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 14:24
robinez schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:49:
Wat ik me afvraag, waarom zijn er zoveel mensen tegen die SBMM? Ik vind het juist goed dat je tegen mensen speelt die ongeveer even goed zijn. Ik snap het probleem niet zo om eerlijk te zijn.
Ik ook niet eigenlijk. En al helemaal niet dat je gematched zou willen worden op K/D. Speel de campers nog meer in de hand zou ik zeggen.

Kijk dat je lekker wilt spelen zonder gelijk finaal afgemaakt te worden kan ik nog wel inkomen, maar dat K/D verhaal en de drang naar goede K/D van mensen snap ik echt totaal niet.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14-01 13:42
Ik ben zeker niet tegen een vorm van SBMM, maar wel in de huidige vorm. Je speelt namelijk niet tegen mensen die even goed zijn, maar mensen die ongeveer even goed gespeeld (lees: gescoord) hebben in de laatste 5 of 6 paar potjes als we de tests mogen geloven. Daar zit een heel groot verschil nog tussen.

Die sample size is te klein en te beïnvloedbaar door de gamemode, de map, je team, botte peck, extreem geluk, communicatie, de buurman die aanbelt etc etc.

Het golft nu teveel en te sterk naar mijn smaak.

• servival7
RoaDHouse schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:36:
Na een paar weekjes te hebben gespeeld op de pc vind ik het maar een matige game. Speel alleen maar tegen campers en shotgun noobs :(

De mappen zijn werkelijk om te kotsen, het grafische gedeelte is werkelijk beneden alle peil, ziet eruit als een game uit 2010 en de belichting is al helemaal sh*t.
Op wat voor settings speel je dan? Ik vind het er juist wel goed uitzien maar ben pas deze zomer overgestapt van ps4 naar pc gaming dus wellicht zijn mijn verwachtingen wat minder.

• fetix1
Omdat het in de praktijk heel extreem uitpakt. De ene paar games haal ik echt gigantisch hoge scores en dan een paar games waar ik hooguit 7 kills haal en 20 keer dood ga. Die schommelingen zijn niet zo leuk. Niet zozeer om de cijfers, maar meer om het feit dat ik soms gewoon echt een paar potjes lang volledig kansloos ben tegen andere spelers. En dan vind ik er niet zoveel meer aan.

Ze mogen het best een beetje aanpassen, maar dan op die manier dat ik daadwerkelijk bij mensen van mijn eigen niveau kom. Ik kom nu vaak genoeg in servers met mensen die echt veel en veel beter zijn dan ik. Daar is het niet zo leuk tegen spelen voor mij. Ik ben gewoon een simpele 30-er, lekker casual gamen. Dat tryharden, die tijd heb ik wel gehad :P

Bovendien vind ik skill based matchmaking meer iets voor een rank mode en niet voor een casual mode.

fetix1 wijzigde deze reactie 21-11-2019 11:14 (4%)

• servival7
Kijk het 2e gedeelte van deze video eens. Hij legt haarfijn uit wat er mis is met de huidige SBMM

• Phydomir
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 15:01

Phydomir

Dennis

Ah, een grote update die er aan komt. Misschien dat ze dan ook een max 32 man Ground War modus kunnen introduceren. Die maps zijn nu echt veel te klein voor 64 man. Het is dat ik die missions wilde halen maar verder zul je me daar niet in vinden zolang het 64 man blijft.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Pagina: 1 ... 30 ... 46 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True