• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-11 13:52
MyKey schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:13:
[...]

Blijf bij het toch altijd jammer vinden dat COD hier niks goed in-game voor biedt in zijn games
Bij CoD Ghosts was het wel zo dat je in de app en ingame missions kon doen en gebieden kon veroveren. Toen was iedereen uit de clan altijd volle bak aan het spelen om zoveel mogelijk gebied te claimen. Ik vond ghosts overigens, in tegenstelling tot vele volgens mij, een echt lekkere game om te spelen.

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-11 15:39
Piccadilly en Petrogad, oh wat haat ik die maps.

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-10 01:24
fetix1 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:48:
Piccadilly en Petrogad, oh wat haat ik die maps.
Piccadilly en Ramazza :r

• Spyran
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-11 13:24
Ramazza vind ik tegenwoordig eigenlijk wel leuk. Vooral bepaalde spots zijn best prima speelbaar.

• Clown1
  • Laatst online: 04-10 01:24
Spyran schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:59:
Ramazza vind ik tegenwoordig eigenlijk wel leuk. Vooral bepaalde spots zijn best prima speelbaar.
Bij TD op Ramazza kan ik alleen op de camp manier op een positief K/D ratio komen. Als ik ga lopen word ik vanuit alle hoekjes beschoten. Piccadilly idem. Bij Petrogad blijf ik gewoon uit de buurt van de weg in het midden. (snipers)

• Manivado
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-04 17:55
Waarom kan ik geen Domination of TD selecteren in mijn Multiplayer scherm? Zie het alleen terug komen onder Quick Play.

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Manivado schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:11:
Waarom kan ik geen Domination of TD selecteren in mijn Multiplayer scherm? Zie het alleen terug komen onder Quick Play.
Volgens mij wisselen ze dat om de zoveel tijd maar selecteren bij quickplay is toch ook geen probleem?

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• fetix1
Ik kan helemaal niet meer connecten.

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:14
fetix1 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:12:
Ik kan helemaal niet meer connecten.
Same! Werd er net uitgekicked en kan niet meer reconnecten

• Manivado
Rappa1985 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:12:
[...]

Volgens mij wisselen ze dat om de zoveel tijd maar selecteren bij quickplay is toch ook geen probleem?
Ik lees net ergens dat je hierop kan filteren. Dan is het geen probleem idd! Top.

• fetix1
crimby schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:13:
[...]

Same! Werd er net uitgekicked en kan niet meer reconnecten
Ah mooi, dan ligt het niet aan mij. Is het nu mooi tijd om Fifa te installeren :P

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15:31
Kan ook niet meer inloggen op ps4.

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 11:08
Ik zit op de Xbox, is een party met crossplay nu dan ook mogelijk met ps4 en Xbox?

• Spyran
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-11 13:24
Clown1 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:09:
[...]

Bij TD op Ramazza kan ik alleen op de camp manier op een positief K/D ratio komen. Als ik ga lopen word ik vanuit alle hoekjes beschoten. Piccadilly idem. Bij Petrogad blijf ik gewoon uit de buurt van de weg in het midden. (snipers)
Speel voornamelijk KC. Op Ramazza loopt iedereen dan lekker rond, waardoor je niet constant gecamped wordt. Op je hoede zijn moet je echter in iedere gamemode.. veel hoekjes en dark spots

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

Nog mensen fan van de Famas? Heb deze inmiddels op level 55 zitten. Niet het allerbeste wapen, maar met de sniper-barrel wel nice. Veel MW2 gespeeld en dan kan je dit wapen dus niet ongebruikt laten...

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16:55
DeMoN schreef op woensdag 13 november 2019 @ 23:10:
Nog mensen fan van de Famas? Heb deze inmiddels op level 55 zitten. Niet het allerbeste wapen, maar met de sniper-barrel wel nice. Veel MW2 gespeeld en dan kan je dit wapen dus niet ongebruikt laten...
Niet echt fan, maar ik heb dan ook nog nauwelijks attachments vrijgespeeld voor dit wapen. Ben er wel mee begonnen, merk dat ik vaak in het nadeel ben vergeleken met andere wapens, maar ik zet toch even door. Inderdaad MW2 Famas was een pareltje, laat me daar wel aan denken ja :)

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-11 16:18
Volgens mij is KC alleen voor Piccadilly beschikbaar :')

6x achter elkaar die map. WTF.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

Alexknl schreef op woensdag 13 november 2019 @ 23:40:
[...]

Niet echt fan, maar ik heb dan ook nog nauwelijks attachments vrijgespeeld voor dit wapen. Ben er wel mee begonnen, merk dat ik vaak in het nadeel ben vergeleken met andere wapens, maar ik zet toch even door. Inderdaad MW2 Famas was een pareltje, laat me daar wel aan denken ja :)
Gewoon een erg mooi wapen. Als je iemand in de borst en hoger raakt valt er best mee te oneshotten. Maar als je mist is je 2e burst vaak niet snel genoeg om een gunfight te winnen. Is ook een beetje hoe burst werkt, je kan dus sneller zijn als je accuracy goed genoeg is. Moet wel zeggen dat ik hem flink moest levelen voordat ik hem krachtig genoeg begon te vinden en er bekend genoeg mee raakte.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ari Gold schreef op woensdag 13 november 2019 @ 23:50:
Volgens mij is KC alleen voor Piccadilly beschikbaar :')

6x achter elkaar die map. WTF.
Echt hoog tijd voor map filter of gewoon een shift delete van die pleurismap.

Default blanke hetero

Verwijderd

Blaauw87 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:29:
[...]

Ik zit op de Xbox, is een party met crossplay nu dan ook mogelijk met ps4 en Xbox?
Cross play moet kunnen maar ik weet niet of we dit in een party/chat kunnen organiseren?

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-10 14:37

Mon0lith

Yes Herr Flick

DeMoN schreef op woensdag 13 november 2019 @ 23:10:
Was wel fan van de Famas tot ik de Odin ontdekte _/-\o_

PSN: Von_Smallhausn

• Manivado
Soms toffe maps en actie, kan ik er mee leven dat mijn K/D net onder 1 is. Soms voorzichtig te werk gaan, niemand tegen komen en toch maar op een rennen zetten om ineens neergeknald te worden. K/D dan weer 0.2 ofzo hahah. Beetje aan mn geluk werken nog I guess.

Schiet wel lekker weg. Merk dat ik continue een glimlach afwissel met een slabeweging.

Wel brandende ogen na een uur actie op QuickPlay. Hier mensen die het langer volhouden dan 1 a 2 uur achter elkaar?

[ Voor 3% gewijzigd door Manivado op 14-11-2019 09:54 ]

• Rappa1985
Manivado schreef op donderdag 14 november 2019 @ 09:53:

Wel brandende ogen na een uur actie op QuickPlay. Hier mensen die het langer volhouden dan 1 a 2 uur achter elkaar?
Wat bedoel je precies ? of mis ik een grap ? :+

• Manivado
Rappa1985 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:10:
[...]

Wat bedoel je precies ? of mis ik een grap ? :+
Nee, bedoel serieus dat mijn ogen gaan branden traanogen na anderhalf uur actie. Benieuwd of iemand uren achter elkaar gefocust dit kan spelen haha.

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Manivado schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:19:
[...]

Nee, bedoel serieus dat mijn ogen gaan branden traanogen na anderhalf uur actie. Benieuwd of iemand uren achter elkaar gefocust dit kan spelen haha.
Heb geen problemen om dit een hele avond te spelen. Ben nu level 143 en hoop dit weekend max level aan te tikken. K/D schommelt zo rond de 1.6 met een W/L percentage van 1.78

[ Voor 7% gewijzigd door servival7 op 14-11-2019 10:26 ]

• Manivado
servival7 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:25:
[...]

Heb geen problemen om dit een hele avond te spelen. Ben nu level 143 en hoop dit weekend max level aan te tikken. K/D schommelt zo rond de 1.6 met een W/L percentage van 1.78
Netjes. Welke game mode, of wissel je af?

• servival7
Manivado schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:27:
[...]

Netjes. Welke game mode, of wissel je af?
Wissel af. Vaak speel ik quickplay met TDM, DOM, HQ en Hardpoint en dan weer paar potjes Ground war.
Vind S&D en Cyber attack minder omdat ik dan moet wachten met respawnen.
Stats

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Benieuwd of ik de daily ga halen van drie overwinningen in domination. Heb er pas een gewonnen. Kom alleen maar in teams terecht die voor de kills gaan lijkt t wel.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Manivado
servival7 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:32:
[...]

Wissel af. Vaak speel ik quickplay met TDM, DOM, HQ en Hardpoint en dan weer paar potjes Ground war.
Vind S&D en Cyber attack minder omdat ik dan moet wachten met respawnen.
[Afbeelding: Stats]
Netjes !
Manivado schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:19:
[...]

Oogdruppels halen, of kijken of er een blauwlicht filter op jouw scherm zit.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Lekker Ventje
  • Nu online
Ik blijf een groen blokje houden wat aangeeft dat ik bij de rear grip van de M91 iets vrijgespeeld heb. Ik had daar alles echter al unlocked en kom niet van dat blokje af. Erg irritant.
Ben ondertussen Shoot House gaan houden, al mogen ze van mij daar de killstreaks beperken omdat een aantal op zo’n kleine map teveel van het goede is.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-11 16:33
Lekker Ventje schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:40:
Benieuwd of ik de daily ga halen van drie overwinningen in domination. Heb er pas een gewonnen. Kom alleen maar in teams terecht die voor de kills gaan lijkt t wel.
Ja, veel mensen spelen voor dat K/D getalletje in plaats van de W/L die veel belangrijker is in objective mode.

Wat je het beste kan doen is denk ik alleen de kleine Domination maps spelen (dus niet die DOM 20 mode), dan kun je in je eentje vrij gemakkelijk zorgen dat je team wint door 2 vlaggen actief te houden. Aangezien de meeste KD spelers toch campen op meestal dezelfde plek is dat vrij eenvoudig te doen.

Op de DOM 20 mappen is dat stukken lastiger. Dus die in het filter dan even uitzetten.

Dat is overigens iets waar naar mijn mening COD flink bij gebaat zou zijn, KD ratio alleen tellen in niet objectives mode , zodat mensen echt aan de bak moeten in plaats van simpel te campen in een objective looproute en voor Objective de Win Loss leading maken als status object. Is wel veel moeilijker dan een KD ratio hoog houden, wat je door campen in cod heel simpel tot grote hoogte kan brengen, maar die WL geeft mij in objective mode veel meer voldoening.

Ander alternatief zou kunnen zijn om je KD resultaat te beinvloeden met een factor van de Win/Loss resultaten, zo heb ik 10 tallen potjes gehad waar de eindscore rond de 250 / 45 ligt, als je maar 45 punten weet te halen in domination, dan heb je het objective gedeelte behoorlijk verziekt met zijn allen als team. Dat zou wat mij betreft best van grote invloed mogen zijn op je KD ratio.

Zo'n ratio zou je dan prominent op je Card kunnen zetten als SP (Soldier performance) wat dan een mix is van je KD ratio versus WL ratio. Als je dan een hoge KD hebt maar een hele lage WL (dus veel Losses) dan is je SP erg laag, bij een evenwichtige verhouding zou je dan naar die 1.0 kunnen toekruipen en de echt goede spelers zitten er dan (ver) boven. Dat zou denk ik de oplossing voor het objective camp gebeuren kunnen zijn. Maar goed dat gaat nooit gebeuren natuurlijk hahaha :*)

Gisteren de nieuwe piccadilly map in domination gespeeld, echt een geweldige verbetering die nieuwe B lokatie. Het lokt ook wat meer loopgedrag uit tussen de spelers. Zo vind ik het best een leuke map geworden nu. Helaas is er wel een andere map nu volledig naar de knoppen: Aniyah Palace

Als je nu in Aniyah Palace domination gaat spelen, heb je een walk simulator, je kunt door de grote map minuten lang lopen zonder iemand tegen te komen. Daar beweegt echt niemand meer. Daar haal je in ieder geval de score limit zeker niet meer :D

overigens ben ik niet tegen campers, iedereen moet cod maar spelen hoe die dat zelf wil, maar het is wel vervelend dat de objective modes saai worden doordat er weinig actie plaat vindt, maar goed, daarom is er gelukkig een hardpoint mode, daar is de actie volop aanwezig _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door robinez op 14-11-2019 14:02 ]

• servival7
@robinez dat is altijd al zo geweest met Aniyah Palace aangezien alle actie altijd rond het paleis is.
Er staan we quads aan de rand van de map om je wat sneller naar het midden te brengen.
15 vs 15 zou beter zijn in die map.

• Lekker Ventje
  • Nu online
Heb via een challenge de MP7 Piercer vrijgespeeld en dat is een erg fijne SMG. Aanrader en niet moeilijk om vrij te spelen.

Er gaat iets niet goed. Eerst speel ik een grip vrij die ik al in gebruik had en nu speel ik al twee rondes achter elkaar camo’s voor mijn M91 terwijl ik heel dat geweer niet gebruikt heb.

[ Voor 44% gewijzigd door Lekker Ventje op 14-11-2019 14:28 ]

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16:37
Lekker Ventje schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:23:
Heb via een challenge de MP7 Piercer vrijgespeeld en dat is een erg fijne SMG. Aanrader en niet moeilijk om vrij te spelen.

Er gaat iets niet goed. Eerst speel ik een grip vrij die ik al in gebruik had en nu speel ik al twee rondes achter elkaar camo’s voor mijn M91 terwijl ik heel dat geweer niet gebruikt heb.
Volgens mij ben ik daar ook mee bezig, is dat dat ding waarvoor je 25 dingen moet hacken met E.O.D perk? Ik ben dat namelijk aan het doen.. Jeetje, daar gaat wel even wat tijd in zitten hoor..

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-11 20:33
MyKey schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:49:
[...]

Volgens mij ben ik daar ook mee bezig, is dat dat ding waarvoor je 25 dingen moet hacken met E.O.D perk? Ik ben dat namelijk aan het doen.. Jeetje, daar gaat wel even wat tijd in zitten hoor..
dan moet je shoothouse. spelen dan heb je ze zo :)

• MyKey
chimera2 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:02:
[...]

dan moet je shoothouse. spelen dan heb je ze zo :)
Ik speel shoothouse en als ik daar al een claymore vind om te hacken, moet ik bidden dat ik niet kapot wordt geknald voordat het hacken een keer klaar is.

• Rappa1985
[...]

Ja dat is echt een drama, was er zelf ook mee bezig. Ground wars schijnt er ook een goede voor te zijn, die flats aflopen waar vijanden op het dak aan het campen zijn. Moet die ook nog een keer oppakken.

Ben nu zelf bezig met 5x 10 kills zonder dood gaan te halen :F

[ Voor 9% gewijzigd door Rappa1985 op 14-11-2019 15:15 ]

• KBE91
  • Laatst online: 02-11 17:50
Ben gewoon weer naar de m4 gegaan, dat ding melt nog altijd spelers.
Klein beetje meer recoil maar nog altijd een beest van een wapen.

Gisteren voor de eerste keer 14/4 gespeeld, niet dat ik care om mijn KD.
Maar een deftige server doet al heel veel en zeker als je kogels registreren.
Beste game dat ik over mijn 45 levels heb gespeeld.
Mocht de matchmaking keer op keer zo zijn, dan hoor je mij niet meer klagen.

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:33
robinez schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:33:
[...]

Ja, veel mensen spelen voor dat K/D getalletje in plaats van de W/L die veel belangrijker is in objective mode.

Wat je het beste kan doen is denk ik alleen de kleine Domination maps spelen (dus niet die DOM 20 mode), dan kun je in je eentje vrij gemakkelijk zorgen dat je team wint door 2 vlaggen actief te houden. Aangezien de meeste KD spelers toch campen op meestal dezelfde plek is dat vrij eenvoudig te doen.

Op de DOM 20 mappen is dat stukken lastiger. Dus die in het filter dan even uitzetten.

Dat is overigens iets waar naar mijn mening COD flink bij gebaat zou zijn, KD ratio alleen tellen in niet objectives mode , zodat mensen echt aan de bak moeten in plaats van simpel te campen in een objective looproute en voor Objective de Win Loss leading maken als status object. Is wel veel moeilijker dan een KD ratio hoog houden, wat je door campen in cod heel simpel tot grote hoogte kan brengen, maar die WL geeft mij in objective mode veel meer voldoening.

Ander alternatief zou kunnen zijn om je KD resultaat te beinvloeden met een factor van de Win/Loss resultaten, zo heb ik 10 tallen potjes gehad waar de eindscore rond de 250 / 45 ligt, als je maar 45 punten weet te halen in domination, dan heb je het objective gedeelte behoorlijk verziekt met zijn allen als team. Dat zou wat mij betreft best van grote invloed mogen zijn op je KD ratio, maar goed dat gaat nooit gebeuren natuurlijk hahaha :*)

Gisteren de nieuwe piccadilly map in domination gespeeld, echt een geweldige verbetering die nieuwe B lokatie. Het lokt ook wat meer loopgedrag uit tussen de spelers. Zo vind ik het best een leuke map geworden nu. Helaas is er wel een andere map nu volledig naar de knoppen: Aniyah Palace

Als je nu in Aniyah Palace domination gaat spelen, heb je een walk simulator, je kunt door de grote map minuten lang lopen zonder iemand tegen te komen. Daar beweegt echt niemand meer. Daar haal je in ieder geval de score limit zeker niet meer :D

overigens ben ik niet tegen campers, iedereen moet cod maar spelen hoe die dat zelf wil, maar het is wel vervelend dat de objective modes saai worden doordat er weinig actie plaat vindt, maar goed, daarom is er gelukkig een hardpoint mode, daar is de actie volop aanwezig _/-\o_
Met Groundwar is het helemaal niet te doen, gisteren lopen ergeren aan het team die helemaal geen vlaggen pakte of verdedigde. Waardoor ik wij steeds verloor.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Lekker Ventje
  • Nu online
[...]

Nee, weet niet meer waar deze mee begint maar het zijn maar vijf challenges die je moet doen. De laatste was simpel een overwinning halen. In barracks bij challenges kijken waar je die blauwe SMG kunt winnen en het is op een middag gedaan.

• MyKey
Rappa1985 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:13:
[...]

Ja dat is echt een drama, was er zelf ook mee bezig. Ground wars schijnt er ook een goede voor te zijn, die flats aflopen waar vijanden op het dak aan het campen zijn. Moet die ook nog een keer oppakken.

Ben nu zelf bezig met 5x 10 kills zonder dood gaan te halen :F
Gister ook 2x gehad met die mines dat hij af ging terwijl ik hem aan het hacken was, het is gewoon echt een :X missie
Lekker Ventje schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:38:
[...]

Nee, weet niet meer waar deze mee begint maar het zijn maar vijf challenges die je moet doen. De laatste was simpel een overwinning halen. In barracks bij challenges kijken waar je die blauwe SMG kunt winnen en het is op een middag gedaan.
Ah oke, dan ben ik met een andere bezig haha, deze is zeker niet op 1 middag gedaan lol

[ Voor 30% gewijzigd door MyKey op 14-11-2019 15:40 ]

• Rappa1985
Hier hebben ze trouwens een overzicht van alle start missies (die exclusive ps4 missies staan er niet bij)

@MyKey Deze is het:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1XgUycc.jpg

Gelukkig kan je gewoon switchen tussen de verschillende missies zonder progressie te verliezen :)

[ Voor 36% gewijzigd door Rappa1985 op 14-11-2019 15:46 ]

• MyKey
Rappa1985 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:40:
Hier hebben ze trouwens een overzicht van alle start missies (die exclusive ps4 missies staan er niet bij)

@MyKey Deze is het:

[Afbeelding]

Gelukkig kan je gewoon switchen tussen de verschillende missies zonder progressie te verliezen :)
Ja thanks, de 'Feeling Rusty SMG' dus..

• Ari Gold
MyKey schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:06:
[...]

Ik speel shoothouse en als ik daar al een claymore vind om te hacken, moet ik bidden dat ik niet kapot wordt geknald voordat het hacken een keer klaar is.
Ben ik ook mee bezig. Hacken is echt heel slecht. Soms lig je er recht achter. Vierkantje indrukken, als het er staat uiteraard, maar dan hack hij gewoon niet. Je ziet even de animatie dat hij de tablet probeert te pakken maar dan gebeurt er niks.

Kom ook echt weinig claymores opeens tegen en als ik ze tegenkom is het van voren. 6/15 momenteel.

• MyKey
Ari Gold schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:56:
[...]

Ben ik ook mee bezig. Hacken is echt heel slecht. Soms lig je er recht achter. Vierkantje indrukken, als het er staat uiteraard, maar dan hack hij gewoon niet. Je ziet even de animatie dat hij de tablet probeert te pakken maar dan gebeurt er niks.

Kom ook echt weinig claymores opeens tegen en als ik ze tegenkom is het van voren. 6/15 momenteel.
Ja, ik heb ook vaak de bug dat als ik wordt gedood tijdens mijn hack poging dat mijn camera vast zit horizontaal, weet niet of andere dit wel eens hebben gehad? Ik kan dan gewoon niet meer naar links of rechts kijken, alleen omhoog en omlaag lol, echt kansloos.

Sowieso zijn de claymore door de nerfs afgelopen week niet zo populair meer helaas

• fetix1
Volgens mij klopt het soms ook gewoon niet met de servers hoor. Soms kijk ik in mijn killcam en zien die gasten mij echt gewoon bijna een seconde eerder. Hoe kan dat?

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-11 20:50

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

fetix1 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 17:09:
Volgens mij klopt het soms ook gewoon niet met de servers hoor. Soms kijk ik in mijn killcam en zien die gasten mij echt gewoon bijna een seconde eerder. Hoe kan dat?
Heeft niets met de servers te maken maar meer met hoe bepaalde angles werken in de game heb ik het idee. (en nee ben het met je eens dat dat niet zo hoort) Gister had ik ook zoiets raars. Ik zag iemand aankomen in de 2v2 mode omdat ik zijn schaduw zag. Dus ik pre aim zodat ik direct kan schieten voor hij de hoek om komt. Ik was zelfs gemount tegen de muur zodat hij zo min mogelijk van mijn body zou zien. Ik schiet en hij killed mij. Kijk ik op de deathcam zie ik dat hij mij al lang kon zien, terwijl ik alleen zijn schaduw nog maar zag.

Blijkbaar kun je dus soms enemies zien terwijl zij jou nog niet eens kunnen zien. Heel bizar. Wel frustrerend als dat gebeurt.

Iets van peekers advantage wat in vele shooters zit lijkt hier vaak ook niet te werken.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

MyKey schreef op donderdag 14 november 2019 @ 16:14:
[...]

Ja, ik heb ook vaak de bug dat als ik wordt gedood tijdens mijn hack poging dat mijn camera vast zit horizontaal, weet niet of andere dit wel eens hebben gehad? Ik kan dan gewoon niet meer naar links of rechts kijken, alleen omhoog en omlaag lol, echt kansloos.

Sowieso zijn de claymore door de nerfs afgelopen week niet zo populair meer helaas
Turrets kan je ook hacken, zeker die shield turrets staan nog wel eens te niksen

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• fetix1
DAMAGE schreef op donderdag 14 november 2019 @ 17:25:
[...]

Heeft niets met de servers te maken maar meer met hoe bepaalde angles werken in de game heb ik het idee. (en nee ben het met je eens dat dat niet zo hoort) Gister had ik ook zoiets raars. Ik zag iemand aankomen in de 2v2 mode omdat ik zijn schaduw zag. Dus ik pre aim zodat ik direct kan schieten voor hij de hoek om komt. Ik was zelfs gemount tegen de muur zodat hij zo min mogelijk van mijn body zou zien. Ik schiet en hij killed mij. Kijk ik op de deathcam zie ik dat hij mij al lang kon zien, terwijl ik alleen zijn schaduw nog maar zag.

Blijkbaar kun je dus soms enemies zien terwijl zij jou nog niet eens kunnen zien. Heel bizar. Wel frustrerend als dat gebeurt.

Iets van peekers advantage wat in vele shooters zit lijkt hier vaak ook niet te werken.
Mja, maar net schoot ik bijvoorbeeld al voordat een enemy de hoek om kwam, vervolgens loopt hij in mijn kogels (alles raak) en alsnog schiet hij mij dood. Dat soort dingen heb ik dus echt heel vaak. Heel vermoeiend.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@fetix1 ah ja dat soort crap. Dat zou idd goed kunnen komen door de beroerde netcode. De tickrate is niet zo best, schijnt, waardoor je veel ‘super bullets’ hebt (meerdere kogels die in 1x aankomen waardoor je instant dood bent) maar dat werkt ook de andere kant, dat hij meerdere kogels als mis registreert die eigenlijk raak hadden moeten zijn. Heel hinderlijk idd.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• fetix1
Ja, het is heel frustrerend. Ik geef er niet eens zozeer om dat ik een hoge score heb oid, maar ik wil wel gewoon 'eerlijk' kunnen spelen en dat gevoel heb ik nu soms niet. Lijkt wel alsof ik dan bijvoorbeeld in een server uit de VS zit te spelen en mijn kogels een stuk later binnenkomen. Dan vind ik het dus al snel niet leuk meer. Gisteravond had ik er trouwens weinig last van, maar nu opeens wel.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:22

Phydomir

Dennis

Denk dat een hoop hier mee te maken heeft.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:10
Tja ik ervaar dat ook, autoaim die niet werkt en bij de eerste kogel val je al neer
dat is cod

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

• Ari Gold
Dat zit in bijna alle COD's. Gare lag comp.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dit is precies wat ik bedoelde! Bizar. Heb deze video nog niet gezien maar ga het gelijk even bekijken. Ik had namelijk ook niet het idee dat je echt peekers advantage hebt in deze game. Het werkt in mijn beleving eerder vaak tegen je. Maar idd meer hoe angles werken in deze game. Heel slecht. Thanks voor je post.

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 11:08
Ik snap niet dat de Barracks/achievements nog zo slecht lopen, als ik solo speel probeer ik meestal de challenges te doorlopen als extra uitdaging. Ik heb niet het idee dat die dit nu wel goed bijhoudt. Ook de challenges voor bijvoorbeeld mijn launcher houdt die niet goed bij qua aantallen lijkt het.

• Ari Gold
Wanneer gaan ze die matchmaking eens fixen? Het is nu gewoon Call of Lobbies.

• KBE91
Ari Gold schreef op donderdag 14 november 2019 @ 20:42:
Wanneer gaan ze die matchmaking eens fixen? Het is nu gewoon Call of Lobbies.
Als er nog amper spelers zijn. Snap ook niet hoe dit kan dat we verbonden worden met spelers die 1000km van ons wonen. Op Reddit staat er ook topic van iemand dat vroeg aan zijn spelers vanwaar ze kwamen.
Hij woonde in USA en speelde samen met mensen die in Spanje, Frankrijk woonden.

Ik heb hele log van 24h waar ik verbonden ben, Japan, Australia, Bahrain etc.
Denk zelf persoonlijk dat hun ping niet klopt, zoals in de beta het ook niet klopte.
Heb op dit moment nog geen succes gehad voor de servers te pingen waar ik op verbonden ben.
Die laatste killcam vind ik maar een raadselachtig iets.

Soms is het de laatste kill, soms is het de kill of the match. En in dat laatste geval zie je vaak dat er iemand één of hooguit twee kills maakt, niks bijzonders. Zo maakte ik net een quad kill, waarvan twee headshots, één point blank en één revenge én was het een bloodthirsty.

Kill of the match? Dat was een double kill.

Vaag :{

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-11 10:12

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:11
Vrijdag schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:04:
Die laatste killcam vind ik maar een raadselachtig iets.

Soms is het de laatste kill, soms is het de kill of the match. En in dat laatste geval zie je vaak dat er iemand één of hooguit twee kills maakt, niks bijzonders. Zo maakte ik net een quad kill, waarvan twee headshots, één point blank en één revenge én was het een bloodthirsty.

Kill of the match? Dat was een double kill.

Vaag :{
Nee, het is óf Final Kill óf Play of the Game. Dat is iets anders dan Kill of the Match. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• MyKey
Vrijdag schreef op donderdag 14 november 2019 @ 17:30:
[...]

Turrets kan je ook hacken, zeker die shield turrets staan nog wel eens te niksen
Wel? Het is echt zo buggie als het maar zijn kan dat hele hacken, ik heb gisteren meedere turrets gezien waarbij ik dacht dat dit kon, maar als ik er dan bij sta komt het er geen optie om ze te hacken..

• Bas81
  • Registratie: Mei 2013
DAMAGE schreef op donderdag 14 november 2019 @ 18:52:
[...]

Dit is precies wat ik bedoelde! Bizar. Heb deze video nog niet gezien maar ga het gelijk even bekijken. Ik had namelijk ook niet het idee dat je echt peekers advantage hebt in deze game. Het werkt in mijn beleving eerder vaak tegen je. Maar idd meer hoe angles werken in deze game. Heel slecht. Thanks voor je post.
Dit en latency/netcode. Ik heb regelmatig dat ik verrast wordt door een shotgun? (1 shot).. Maar! in de herhaling blijkt dat ik al 4 a 5 kogels van een M4 aan het absorberen was??
Deels is dit matchmaking (slechte ping) maar ook slechte netcode.

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:20
Crossplay uitzetten wil ook weleens helpen, de verbindingen te verbeteren ;)

Zag op Reddit dat het aantal aimbots op PC momenteel sterk lijkt toe te nemen...

[ Voor 54% gewijzigd door Nol_NL op 15-11-2019 13:52 ]

• KBE91
Nol_NL schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 13:46:
Crossplay uitzetten wil ook weleens helpen, de verbindingen te verbeteren ;)

Zag op Reddit dat het aantal aimbots op PC momenteel sterk lijkt toe te nemen...
Geen last van op pc, ik speel met controller en in console lobbies.
En ben meestal dan nog altijd de enige pc speler.
Daarvan is die crossplay gewoon top en zeker op basis van de input.

[ Voor 8% gewijzigd door KBE91 op 15-11-2019 14:36 ]

• Wolverine9000
Kan niet connecten met de online servers op ps4. Internet werkt perfect. Nog ieland problemen hiermee

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 22:32
Ik wordt al weer helemaal gek van hackers. Ik weet niet of jullie ze zijn tegengekomen, maar serieus. Zojuist ook weer zo'n rare snuiter Djapev96 ofzo. Zie alle seconden eerder dan alles en iedereen, begint te schieten voor iemand ook maar zichtbaar is en lijkt moeiteloos door de map te bewegen zonder zelf maar gekilld te worden. Hoogst irritant.

Los daarvan is er ook iets met de balancing. Sommige potjes speel je de sterren van de hemel, het andere potje bak je er niks van.

Verder vindt ik het vreemd dat je elke keer met andere speler speelt, je wordt elke keer in de tombola gedrukt. nadeel daarvan is dat sommige maps helemaal niet voorbij komen. Ik die map met die brug alleen in de eerste week twee keer gespeeld, daarna niet weer. Gunrack, die irritante cave en piccadily (wat een bout map is dat) komen heeeellll veeeel voorbij. Klopt niks van die roulatie.

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:52
@Dakdoef
Zijn geen hackers, ze hebben of zorgen voor een slechte verbinding en krijgen daarom een voorsprong in het spel. Ik heb dat zeer regelmatig, val eerst dood neer en dan zie ik iemand schietend de hoek omkomen.
Of ik kan ineens niet meer schieten en sta vast, dan ben ik al dood op het scherm van de tegenstander maar omdat ik zover achterloop is die info bij mij nog niet binnen.
zoek maar eens op cod lag compensation, dit heeft alleen cod en ik heb de genoemde problemen bij geen enkel ander spel.

Die map met die brug, die kreeg ik in het begin non-stop, nu al een tijd niet meer gehad.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:09

Oekol

waka waka hey hey

'kom hier alleen even om te kijken welk wapen irritant is, joe >:)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• KBE91
Er is zelf een bug als je u shaders niet installeert op pc, dat je door de muren kan zien.
Dus kans is reel groot dat die gast die glitch gebruikt.

• fetix1
Vandaag ging het dan ineens heel goed. Een potje 30-6 zat ertussen. Bizar hoog voor mij. Heb het NAT-type sinds vandaag op OPEN, maar geen idee of dat er ook maar iets mee te maken heeft. Vandaag won ik de gunfights bijvoorbeeld 8/10x wel. Blijf het een erg leuk spel vinden, maar die matchmaking graag op basis van connectie en die vreemde kills waarbij de tegenstander mij een stuk eerder ziet mag er ook wel uit.

Oh ja, en mensen die met een shotgun rondlopen leuk vinden. Ik begrijp het niet zo eigenlijk. Maar goed. Ieder z'n ding :p

[ Voor 8% gewijzigd door fetix1 op 16-11-2019 16:57 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
Veel info over de aanstaande BR mode.

https://old.reddit.com/r/...ng_to_modern_warfare_map/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Wolverine9000
Als je over uw limiet zit bij Telenet. Kan je dan nog online gamen. Soms kan ik connected en soms niet. Weet er dit iemand. Gelukkig
deze nacht op nul terug lol
MyKey schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 08:35:
[...]

Wel? Het is echt zo buggie als het maar zijn kan dat hele hacken, ik heb gisteren meedere turrets gezien waarbij ik dacht dat dit kon, maar als ik er dan bij sta komt het er geen optie om ze te hacken..
Volgens mij zit er verschil tussen de shield turret en de sentry gun. Ik dacht dat je die laatste in elk geval wel kan hacken. Da's die Gattling.

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 22:32
Wolverine9000 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:12:
Als je over uw limiet zit bij Telenet. Kan je dan nog online gamen. Soms kan ik connected en soms niet. Weet er dit iemand. Gelukkig
deze nacht op nul terug lol
Serieus, hoe kun je nou een internet abo hebben met een datalimiet. Dat is echt zo 1995.

• KBE91
Dakdoef schreef op zondag 17 november 2019 @ 00:34:
[...]

Serieus, hoe kun je nou een internet abo hebben met een datalimiet. Dat is echt zo 1995.
Welkom in Belgie.

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:43
Bwa... + 3Tb limiet hier met Telenet. Daar kom ik niet aan hoor.

Never ever financial advice...

• KBE91
kazzzdafke schreef op zondag 17 november 2019 @ 11:45:
Bwa... + 3Tb limiet hier met Telenet. Daar kom ik niet aan hoor.
Niet elke Telenet center gaat je business laten kopen zonder btw nummer.
Ken wel iemand die het heeft zonder btw nummer.

• Mr.Beach
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-11 18:16
Ik hoor vaak niemand aankomen. Ik heb een Edifier W800BT, geluid is prima, maar op een of andere manier worden die voetstappen weggemoffeld.

Zijn dit settings, of moet ik kijken naar een nieuw koptelefoontje ?

Heb ook al Dolby Atmos geprobeerd, maar weinig succes.

[ Voor 12% gewijzigd door Mr.Beach op 17-11-2019 16:58 ]

• SmokingCrop
  • Niet online
Sinds ik een Ubiquiti DreamMachine heb met slimme QoS ging het allemaal een stuk slechter voor mij..

Vandaag terug wat matchen gehad waar ik 1v1 het niet kon halen, terwijl ik echt wel on point was.
Nu heb ik een VPN aan staan naar een andere locatie waardoor mijn ping zo'n 60-70~ ms is geworden en sta ik terug bovenaan de tabel met daarnet 30-9 op piccadilly out of all maps.. waar ik anders niet zo goed op ben..
Echt veel momenten waar ik anders al lang dood was gegaan, kon ik nu nog redden of als eerste zijn..
(Overigens dezelfde speelstijl, met hetzelfde wapen en dezelfde gamemodes etc; game na game gaat het gewoon veel beter)

Die netcode is dus echt wel bagger.
Op een gegeven punt haal je dus alleen maar negativiteit uit het verbeteren van je netwerk |:(

[ Voor 16% gewijzigd door SmokingCrop op 17-11-2019 17:51 ]

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-10 11:00

Oulewappeur

OmNomNom

#!^#&@&@^# mission van 5x 10 killstreak stond op 4/5 En is nu vanavond opeens gereset. Jammer dit ....

• servival7
Mr.Beach schreef op zondag 17 november 2019 @ 16:56:
Ik hoor vaak niemand aankomen. Ik heb een Edifier W800BT, geluid is prima, maar op een of andere manier worden die voetstappen weggemoffeld.

Zijn dit settings, of moet ik kijken naar een nieuw koptelefoontje ?

Heb ook al Dolby Atmos geprobeerd, maar weinig succes.
Weet je zeker dat je tegenstander niet gewoon dead silence heeft? Of hoor je van teammaten ook geen voetstappen?

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 08-11 10:49
Naast dat mijn AK van goud is, is nu ook de MP7 van goud :-)

Shoot House is een uitstekende toevoeging. Wat een heerlijke map, speel hem werkelijk elke dag.

Betreft de Season Emblems.. Ik denk dat ik er maximaal 8 kan halen van de 10. Sommige ribbons vindt ik gewoon te lastig / of te lui om te halen :P

Ik hoop wel dat ze snel Capture The Flag gaan toevoegen, en niet te vergeten... dat je bij Quick Play de map kan kiezen waarop je wilt spelen.

• Wolverine9000
Smit260 schreef op maandag 18 november 2019 @ 00:05:
Naast dat mijn AK van goud is, is nu ook de MP7 van goud :-)

Shoot House is een uitstekende toevoeging. Wat een heerlijke map, speel hem werkelijk elke dag.

Betreft de Season Emblems.. Ik denk dat ik er maximaal 8 kan halen van de 10. Sommige ribbons vindt ik gewoon te lastig / of te lui om te halen :P

Ik hoop wel dat ze snel Capture The Flag gaan toevoegen, en niet te vergeten... dat je bij Quick Play de map kan kiezen waarop je wilt spelen.
Ik hoop ook dat je de optie krijgt welke map je wil spelen. Maar vrees dat ze dit niet gaan doen

• Mr.Beach
servival7 schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:07:
[...]

Weet je zeker dat je tegenstander niet gewoon dead silence heeft? Of hoor je van teammaten ook geen voetstappen?
Hoor ik wel, maar vrij laat.. Als ik het al hoor is het lastig bepalen waar het geluid nou precies vandaan komt bij tegenstanders.

Zou zo'n 5.1 of 7.1 headset niet een veel accurater geluid weergeven ?
Mr.Beach schreef op maandag 18 november 2019 @ 01:02:
[...]

Hoor ik wel, maar vrij laat.. Als ik het al hoor is het lastig bepalen waar het geluid nou precies vandaan komt bij tegenstanders.

Ik gebruik een Turtlebeach 500p surround headset en kan dan echt stukken beter bepalen waar geluid vandaan komt. In tegenstelling tot als ik het over mijn stereo speakers laat lopen.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
zo gisteren die challenge unlocked met 10 kills without dying 5 times.. wat een gekut als je hem wilt halen lukt het niet en als je het niet probeert lukt het. nu die fury kills halen;)

beste cod in jaren.

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-11 18:36
shakespeare schreef op maandag 18 november 2019 @ 08:48:
zo gisteren die challenge unlocked met 10 kills without dying 5 times.. wat een gekut als je hem wilt halen lukt het niet en als je het niet probeert lukt het. nu die fury kills halen;)

beste cod in jaren.
Gister ook die challenge gehaald zonder teveel moeite op Ground War. In de gewone MP playlist met SBMM zou me dat niet snel gelukt zijn.
Ook meteen de 'Doge Charm' gehaald :Y

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Batiatus schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:05:
[...]

Gister ook die challenge gehaald zonder teveel moeite op Ground War. In de gewone MP playlist met SBMM zou me dat niet snel gelukt zijn.
Ook meteen de 'Doge Charm' gehaald :Y
zit er in ground war geen sbmm dan? ik moet zeggen dat de potjes 6v6 wel moeilijker worden zo met skill based aan... weet niet of dat echt een succes is moet ik zeggen. het is altijd 50/50 omdat je tegenspeler net zo goed is.

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-11 18:36
shakespeare schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:17:
[...]

zit er in ground war geen sbmm dan? ik moet zeggen dat de potjes 6v6 wel moeilijker worden zo met skill based aan... weet niet of dat echt een succes is moet ik zeggen. het is altijd 50/50 omdat je tegenspeler net zo goed is.
Officieel is er niets over gezegd, aangezien IW er niet over durft te communiceren. Maar ik merk aan de tegenstanders heel erg dat ze van een ander niveau zijn in de MP dan Ground War. Ik sta vaker bovenaan in GW dan in een gewone MP match :+ ..

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-11 08:46

Acid_Burn

uhuh

Mr.Beach schreef op maandag 18 november 2019 @ 01:02:
[...]

Probeer de mix eens op 'Boost High te zetten.. dan kan helpen.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Mr.Beach
Acid_Burn schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:06:
[...]

Probeer de mix eens op 'Boost High te zetten.. dan kan helpen.
Thanks, maar helpt niet..dan maar een nieuw headsetje.

• G_Dragon
  • Nu online
Even nieuwsgierig na de game een aantal weken niet meer te hebben gespeeld, zijn er nog veel updates geweest waarbij de split-screen matchmaking gefixed is? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• servival7
G_Dragon schreef op maandag 18 november 2019 @ 14:24:
Even nieuwsgierig na de game een aantal weken niet meer te hebben gespeeld, zijn er nog veel updates geweest waarbij de split-screen matchmaking gefixed is? :)
Nee

• G_Dragon
  • Nu online
Dan word het nog even wachten tot ik de game weer aanraak..
Bedankt voor uw reactie 8)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-11 23:50
Er lopen er steeds meer met schildjes in de rondte, bloedirritant, hoe hebben de makers dit kunnen bedenken? Dit verziekt wel mijn fun in de game.

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:38
biertje79 schreef op maandag 18 november 2019 @ 18:38:
Er lopen er steeds meer met schildjes in de rondte, bloedirritant, hoe hebben de makers dit kunnen bedenken? Dit verziekt wel mijn fun in de game.
Je bent ook echt een mietje als je schuilt achter een schildje.. Ik ga Rambo style...

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:16

beany

Meeheheheheh

biertje79 schreef op maandag 18 november 2019 @ 18:38:
RPG of semtex doet wonderen! Heerlijk om een schildje af te maken :D

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Pagina: 1 ... 29 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.