Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:07
Niks mis met SBMM maar laat ons spelers dan zien welke rang we zijn! Dan is er nog iets om voor te spelen. Je hebt nu een onzichtbare 'skill rating' en daar heb je zo weinig aan.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:21
Jammer dat ze de range van de 725 gaan beperken. Het rent nu hartstikke lekker op Shoot House 😀 Dat wordt dan overstappen naar de MP5.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik merk anders weinig hoor van dat skillbased mm. Ene keer gaat het goed, andere keer niet. Sja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
rodie83 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:15:
Ik merk anders weinig hoor van dat skillbased mm. Ene keer gaat het goed, andere keer niet. Sja.
Je moet degelijk wel skills gebruiken. Als het niet goed gaat en je gaat vaak dood. Betekend dat je niet goed bent of speelt. Want als je wel gewoon kills maakt en niet dood gaat ben je goed, skilled.

Ik ben zelf bezig met de missions in barrack. Maar ben nu met die wapens allemaal, echt vervelend, nu moet ik dus 37 kills met een SNIPER maken. Is niet zo makkelijk, geen goede skill van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
theduke1989 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:18:
[...]

Je moet degelijk wel skills gebruiken. Als het niet goed gaat en je gaat vaak dood. Betekend dat je niet goed bent of speelt. Want als je wel gewoon kills maakt en niet dood gaat ben je goed, skilled.

Ik ben zelf bezig met de missions in barrack. Maar ben nu met die wapens allemaal, echt vervelend, nu moet ik dus 37 kills met een SNIPER maken. Is niet zo makkelijk, geen goede skill van mij
Ground war spelen. Daar heb je 37 sniper kills zo gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyran
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-10 14:39
Van het weekend een paar potje Gunfight gespeeld. Op de een of andere manier werkte de killcam niet goed, of althans niet als voorheen: na gekilled worden kon je een seconde of 5 spectaten vanaf de plek waar je gekilled was. Je kon zo makkelijk posities naar je levende teammate callen, erg vreemd.

Na de patch (met vermeende oplossing) ook weer niet getrackte challenges gehad. Ook nog een half uurtje waarin ik helemaal geen match XP kreeg na het afronden van een potje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
theduke1989 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:18:
[...]

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:23
Heb de game al sinds vrijdag niet meer aangeraakt, wacht eerst wel tot ze split-screen fixen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 10:05
Gister even mn ping gecheckt op mijn PS4 met een bedrade verbinding maar ik speel gewoon continue met een ping van 180 tot 300. Is dat normaal op PS4? Ik weet dat er lag compensation in zit en het is niet dat ik finaal afgemaakt wordt, maar ik heb wel het idee dat er nog wat winst te behalen is.

Andere mensen die straks hun ping op de PS4 kunnen delen? :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:53
aDutchCow schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:40:
Gister even mn ping gecheckt op mijn PS4 met een bedrade verbinding maar ik speel gewoon continue met een ping van 180 tot 300. Is dat normaal op PS4? Ik weet dat er lag compensation in zit en het is niet dat ik finaal afgemaakt wordt, maar ik heb wel het idee dat er nog wat winst te behalen is.

Andere mensen die straks hun ping op de PS4 kunnen delen? :)
Hij is nu aan eht updaten. ( kopieeren) zal over een uur ecen kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Acid_Burn

uhuh

Zulke hoge pings zijn niet normaal.... staat je regio wel op europa?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Yes, Realism TDM is back. Ik kan weer los

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-07 18:39
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:49:
Het jammere van al dat gespeculeer is dat ik zo langzamerhand paranoia wordt van die matchmaker en de game balancer.

Zodra ik boven de 1 k/d komt, weet je gewoon, dit worden een paar pittige potjes. Niet alleen qua tegenstanders maar ik begin ook patronen te zien in de spawn points van spelers en headquarters, maar het zou me ook niets verbazen als ook wordt meegenomen hoe lang je stunned bent of nét die explosie van die granaat meepakt of mist.

Ja, het kunnen natuurlijk bugs zijn, maar ik blijf soms leven bij iets wat me andere potjes 100% een death oplevert. Soms weinig last van een stun vlak voor me (met of zonder battle hardened, die perk doet volgens mij echt niets) en soms krijg je een stun meters voor je en ben je secondenlang uit de roulatie.
Zo'n serie potjes dat je geen miliseconde rust krijgt en ALLES verkeert valt en spawnt plus ik alleen maar kweilende oelewappers in mn team krijg.

Na een paar van die slechte potjes valt alles weer perfect en kan ik niets fouts doen. 2 kogels en hop kill, teams die samen werken etc etc. Dan even naar de baracks kijken, ah, 0,96 k/d, vandaar dat nu weer een paar potjes mijn kant op vallen en dan doet dat het ook.

Mijn aim is echt niet anders, movement is niet heel veel anders, geen andere wapens/perks. Ik speel m'n hele leven al competitive shooters, maar ik heb nog nooit een game gezien waar het zo verschrikkelijk moeilijk is om consistent boven de 1 te blijven met een positieve win/loss ratio. De meeste potjes voelen niet echt als een prestatie, het voelt gemaakt. Of er nu echt zulke rare dingen gebeuren? Het zal wel wat meevallen, maar iets blijft knagen.
Ik schommel ook steeds rond de 1 k/d. Wanneer ik er net boven zit of een aantal goede rondes achter elkaar speel kom ik meteen in een lobby waar ik geen kans meer maak. Daar zit iedereen te drop shotten, springen en rond te rennen met de 725. Alsof ik opeens tegen mensen met een 2 k/d of hoger speel. Ik heb daardoor af en toe het idee dat de game mij 'straft' wanneer ik een aantal goede rondes achter elkaar speel. Op zich is het goed dat er een SBMM inzit maar ik krijg nu niet de kans om beter te worden en word voor mijn gevoel kunstmatig op de 1 k/d gehouden.

Infinity Ward laat niks los over de werking van SBMM maar ik hoop dat ze deze wat verder kunnen tunen en dat ze een middenweg kunnen vinden tussen de te makkelijke en moeilijke lobbies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Acid_Burn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:49:
Zulke hoge pings zijn niet normaal.... staat je regio wel op europa?
Hmm, dit zou nog kunnen. Kan ik dit ergens instellen? Ik heb wel mijn Battle.net account gekoppeld aan mijn PS4 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Nu online

Acid_Burn

uhuh

Ik speel op PC... bij mij staat het in de launcher geloof ik. Geen idee waar je dat instelt op PS4.... staat je PS4 wel op regio NL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 06-10 13:05
MRDude22 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:52:
[...]

Ik schommel ook steeds rond de 1 k/d. Wanneer ik er net boven zit of een aantal goede rondes achter elkaar speel kom ik meteen in een lobby waar ik geen kans meer maak. Daar zit iedereen te drop shotten, springen en rond te rennen met de 725. Alsof ik opeens tegen mensen met een 2 k/d of hoger speel. Ik heb daardoor af en toe het idee dat de game mij 'straft' wanneer ik een aantal goede rondes achter elkaar speel. Op zich is het goed dat er een SBMM inzit maar ik krijg nu niet de kans om beter te worden en word voor mijn gevoel kunstmatig op de 1 k/d gehouden.

Infinity Ward laat niks los over de werking van SBMM maar ik hoop dat ze deze wat verder kunnen tunen en dat ze een middenweg kunnen vinden tussen de te makkelijke en moeilijke lobbies.
ik heb dus precies het zelfde, zit steeds rond de 1.2 a .3 k/d per ronde. als ik dit 4 a 5 rondes achter elkaar doe zonder van lobby te wisselen wordt ik er uiteindelijk gewoon uitgetrapt aan het einde. daarna kom ik met allemaal andere in 1 lobby. als je hier niet op let zal dit waarschijnlijk ongemerkt voor bij gaan maar viel me op. deze rondes verlies ik ook meestal, ik zie het ook vaak aan het level van de tegenstanders. 80 a 90+ tegen mij een level 19 8)7

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
mijn ping schommelt ook tussen de 200-300
bedraad op de PS4

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:44

Phydomir

Dennis

maubaan schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:40:
[...]

ik heb dus precies het zelfde, zit steeds rond de 1.2 a .3 k/d per ronde. als ik dit 4 a 5 rondes achter elkaar doe zonder van lobby te wisselen wordt ik er uiteindelijk gewoon uitgetrapt aan het einde. daarna kom ik met allemaal andere in 1 lobby. als je hier niet op let zal dit waarschijnlijk ongemerkt voor bij gaan maar viel me op. deze rondes verlies ik ook meestal, ik zie het ook vaak aan het level van de tegenstanders. 80 a 90+ tegen mij een level 19 8)7
Jij kan überhaupt meerdere rondes in één lobby spelen? Bij mij (PC) gaat hij na iedere game een nieuwe lobby zoeken. Waar voor mij ook de grootste frustratie vandaan komt aangezien het mij meer dan regelmatig gebeurd dat hij daardoor twee keer achter elkaar dezelfde map/game mode wil doen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
chimera2 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:46:
bedraad op de PS4
Ik merk dit ook echt als ik die killcams zie. Dan ziet de tegenstander mij in de killcam veel eerder dan dat in het ‘normale’ spel het geval is. Sommige kills zijn daardoor echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:49:
Het jammere van al dat gespeculeer is dat ik zo langzamerhand paranoia wordt van die matchmaker en de game balancer.

Zodra ik boven de 1 k/d komt, weet je gewoon, dit worden een paar pittige potjes. Niet alleen qua tegenstanders maar ik begin ook patronen te zien in de spawn points van spelers en headquarters, maar het zou me ook niets verbazen als ook wordt meegenomen hoe lang je stunned bent of nét die explosie van die granaat meepakt of mist.

Ja, het kunnen natuurlijk bugs zijn, maar ik blijf soms leven bij iets wat me andere potjes 100% een death oplevert. Soms weinig last van een stun vlak voor me (met of zonder battle hardened, die perk doet volgens mij echt niets) en soms krijg je een stun meters voor je en ben je secondenlang uit de roulatie.
Zo'n serie potjes dat je geen miliseconde rust krijgt en ALLES verkeert valt en spawnt plus ik alleen maar kweilende oelewappers in mn team krijg.

Na een paar van die slechte potjes valt alles weer perfect en kan ik niets fouts doen. 2 kogels en hop kill, teams die samen werken etc etc. Dan even naar de baracks kijken, ah, 0,96 k/d, vandaar dat nu weer een paar potjes mijn kant op vallen en dan doet dat het ook.

Mijn aim is echt niet anders, movement is niet heel veel anders, geen andere wapens/perks. Ik speel m'n hele leven al competitive shooters, maar ik heb nog nooit een game gezien waar het zo verschrikkelijk moeilijk is om consistent boven de 1 te blijven met een positieve win/loss ratio. De meeste potjes voelen niet echt als een prestatie, het voelt gemaakt. Of er nu echt zulke rare dingen gebeuren? Het zal wel wat meevallen, maar iets blijft knagen.
Zeer herkenbaar. Precies waarom ik snel het plezier verloor in advanced warfare. Echt heel jammer dat dit in deze game nu ook het geval is, gisteravond (terwijl ik de game nog niet zo lang heb) de game daarom niet opgestart. Want heb het gevoel dat als ik de game start het zweten gaat worden en daar had ik even geen zin in. Zonde! Want de game is verder geniaal. Met MW2 had ik de lol dat je in echt diverse lobbies kwam. Soms gaf je dat de mogelijkheid om met belachelijke wapens rond te rennen. Als je constant speelt tegen iemand van je eigen niveau kan je die niet eens uittesten, want op het moment je iemand ziet en ADS doet ben je al out-gunned.

edit: ik schommel ook rond de 1 k/d idd. Dat had ik ook met advanced warfare, maar niet met bijv. BO3 en BO4. Dat was ook SBMM, maar minder heftig. Mijn k/d was daar ook een stuk hoger (weet niet meer precies hoeveel).

Hier een mooie uitleg en 'bewijs' van Drift0r uit 2015 YouTube: Advanced Warfare In Depth: Skill Based Matchmaking (What SBMM actual...

[ Voor 9% gewijzigd door DeMoN op 12-11-2019 11:25 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
chimera2 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:46:
bedraad op de PS4
De ping die weergegeven wordt in het playstation menu klopt niet. Er schijnt een 0 teveel aan toegevoegd te worden. Op het begin schommelde mijn ping rond de 5-600, terwijl dat gewoon 50-60 was.
YouTube: Why is the Ping so HIGH in Modern Warfare?!
fetix1 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:17:
[...]

Ik merk dit ook echt als ik die killcams zie. Dan ziet de tegenstander mij in de killcam veel eerder dan dat in het ‘normale’ spel het geval is. Sommige kills zijn daardoor echt bizar.
Volgens mij heeft dit voornamelijk te maken met de erg slechte netcode van MW. Ik merk dat heads-up gunfights erg moeilijk zijn om te winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Laatst online: 27-11-2023
11/12/19 - Update Details and Patch Notes
Hi everyone!

We have an update rolling out around midnight PST tonight, 11/11. Since we have notes ready, we figured we'd post them ahead of the update going out. Check out the fixes below:

GENERAL FIXES:
  • More backend fixes to prevent crashes and improve stability across all modes and all platforms
Riot Shield:
  • Fix for a bug where a player using the Riot Shield would not take explosive damage during certain situations
  • Fixed an issue where the Riot Shield would stow on the players back when using Stim. (Tactical)
Footsteps
  • Adjusted to always play walk footstep sounds when in ADS and crouch independent of speed
  • Increased the speed in which you can remain using the walk footstep sounds by slightly pressing on the movement stick
Challenges
  • General fix for the UI and Challenge state getting out of sync. We'll continue to monitor and make additional fixes as needed in future updates
  • Fix for a challenge related error that could occur; DEV ERROR 5476
  • Fix for Mission Challenge description, “Get Kills with a Burst Weapons” being too vague.
Piccadilly:
  • Spawn tuning while playing TDM and Domination
  • Domination flag adjustments; B Flag is now near the busses instead of the center fountain
Weapons:
  • ARs: Minor hip spread adjustment
  • 725: Reduce range
  • M4: increase hip spread, decrease damage to the head
  • FAL: Reduced recoil, increased ADS speed
  • EB-14: Increase ADS speed
  • Miscellaneous ammo reserve adjustments upon spawning to be in-line with other weapons of their class
Special Operations:
  • Fix for a bug where a player using the Overkill perk with an SMG as their secondary would sometimes spawn without a primary weapon when joining a match in progress

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 12:19
MRDude22 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:52:
[...]

Dat kunstmatige is precies wat ik bedoel. Het stomme is ook dat het voor mijn gevoel nog extremer is in objective based gamemodes. Op zich is het ook daar niet heel lastig om (extreem) dikke k/d's te halen, maar dat vergt over het algemeen hard shotguncampen, risico's (zoals op een vlag/headquarters staan of een straat oversteken) vermijden en killstreaks farmen.

Naar mate ik meer win, komen te vaak 'opeens' van die potjes dat vrijwel niemand voor de objective gaat, ik met dikke negatieve k/d eindig en we de game winnen op de tijdslimiet. Ik heb sterk het vermoeden dat ik dan kan ik maar beter even wat TDM of Kill Confirmed gaat doen, potjes verliezen maar k/d omhoog halen alvorens weer Team domination of headquarters te spelen. Ik ga het eens bijhouden.
DeMoN schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:21:
[...]

Zeer herkenbaar. Precies waarom ik snel het plezier verloor in advanced warfare. Echt heel jammer dat dit in deze game nu ook het geval is, gisteravond (terwijl ik de game nog niet zo lang heb) de game daarom niet opgestart. Want heb het gevoel dat als ik de game start het zweten gaat worden en daar had ik even geen zin in. Zonde! Want de game is verder geniaal. Met MW2 had ik de lol dat je in echt diverse lobbies kwam. Soms gaf je dat de mogelijkheid om met belachelijke wapens rond te rennen. Als je constant speelt tegen iemand van je eigen niveau kan je die niet eens uittesten, want op het moment je iemand ziet en ADS doet ben je al out-gunned.

edit: ik schommel ook rond de 1 k/d idd. Dat had ik ook met advanced warfare, maar niet met bijv. BO3 en BO4. Dat was ook SBMM, maar minder heftig. Mijn k/d was daar ook een stuk hoger (weet niet meer precies hoeveel).

Hier een mooie uitleg en 'bewijs' van Drift0r uit 2015 YouTube: Advanced Warfare In Depth: Skill Based Matchmaking (What SBMM actual...
Ik heb die oudere games niet gespeeld, daar kan ik niet over oordelen, maar het is nu niet echt aantrekkelijk om nieuwe wapens uit te gaan proberen en te levelen nee. Ik probeer die M13 en de 1911 nu te levelen maar dat is aardig incasseren ja.

Ik weet zeker dat latere builds van de AK, M13 of ODEN echt wel competitief kunnen zijn tegen de decked-out M4 build waar iedereen mee speelt, maar kom daar maar eens zonder te ragequitten.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Nu online

Acid_Burn

uhuh

Ah die ping display error... helemaal vergeten dat dat speelde op consoles...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
@A.W.E.S.O.M.-0 De chaos van Ground war leent zicht momenteel nog het beste om wapens te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:22:
[...]

Ground war spelen. Daar heb je 37 sniper kills zo gehaald.
Of de 3x scope, dan is het ook cqb wel te doen

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
of hc met de dragunov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
servival7 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:51:
@A.W.E.S.O.M.-0 De chaos van Ground war leent zicht momenteel nog het beste om wapens te levelen.
Van de vijf potjes die ik heb gespeeld heb ik denk ik zo'n 3 kills in totaal (en die ook nog eens bijna per ongeluk zijn ontstaan :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
Acid_Burn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:38:
Ah die ping display error... helemaal vergeten dat dat speelde op consoles...
Wut? Serieus? Dus mn ping zit rond de 18 en 30ms? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
D-Ed schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:49:
[...]

Van de vijf potjes die ik heb gespeeld heb ik denk ik zo'n 3 kills in totaal (en die ook nog eens bijna per ongeluk zijn ontstaan :+ )
Hoe dan? :?
Ik haal bijna altijd tussen de 30 en 60 kills in ground war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 09:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

servival7 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:13:
[...]

Ground war heeft een grote learning curve als je het mij vraagt. Ik lig ook altijd neer, omdat ik blijkbaar op de verkeerde plekken loop. Die plekken moet je leren kennen en dat kan alleen maar door te spelen. Een grotere map duurt langer om goed te kennen, omdat je de hoekjes en gangetjes niet kent.

Voor mij is groundwar teveel BF en te weinig CoD, want ik wil graag instant action, maar zoals ik lees kan het wel eens een goede zijn voor als ik de sniper kills mission zou willen gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:15
[...]

Kom je ook nog wel eens uit die tank of...? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:21
Hann1BaL schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:15:
[...]

Ground war heeft een grote learning curve als je het mij vraagt. Ik lig ook altijd neer, omdat ik blijkbaar op de verkeerde plekken loop. Die plekken moet je leren kennen en dat kan alleen maar door te spelen. Een grotere map duurt langer om goed te kennen, omdat je de hoekjes en gangetjes niet kent.

Voor mij is groundwar teveel BF en te weinig CoD, want ik wil graag instant action, maar zoals ik lees kan het wel eens een goede zijn voor als ik de sniper kills mission zou willen gaan doen.
Heb CoD gekocht omdat ik klaar ben met BF V en dacht juist Ground War te gaan spelen vanwege de grote maps. Was er na een dag al klaar mee en ren nu in Quick Play mijn rondjes.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:41
Wordt gek van die lui die bij schieten en beschoten worden meteen op de grond vallen en jou in hun val neer schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ari Gold schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:17:
[...]

Kom je ook nog wel eens uit die tank of...? :+
:7 :7 Als ie er staat is hij van mij :7 :7

Maar ook zonder tank haal ik nog wel 30 kills hoor.

[ Voor 11% gewijzigd door servival7 op 12-11-2019 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@A.W.E.S.O.M.-0 Ik ben in Team Deathmatch mijn AX50 aan het levelen :') Je legt het meestal tegen alles af, vooral als je hem nog niet decked out hebt. Snipers worden echt tering hard gepunished in deze CoD:

- Scopen gaat heeeeeel traag
- Bewegen tijdens ADS is tering traag. Je bent letterlijk een schiet schijf.
- Lopen sowieso en daarna ADS gaan duurt te lang
- Als je dan eindelijk ADS bent gegaan en je wordt door welke gun dan ook beschoten word je als een gek off target geflinched

En zo kan ik nog wel even door gaan. Zelfs een MP5 van 100 meter afstand flinched je nog als een malle. Daarom ben ik ook die AX50 aan het levelen. Als je die op een gegeven moment op level 34 hebt dan kun je er allemaal attachments op zetten waardoor je ADS snelheid een beetje acceptabel is met kleine zoom scopes. Je kunt er dan ook voor zorgen dat je nog een beetje bewegelijk bent tijdens het ADSen. Ik ben er nu bijna en de sniper begint nu eindelijk een beetje nasty te worden. Maar man man man als je dacht dat je met unleveled wapens niks kunt, probeer dan maar eens als een sniper door de map te bewegen en succes te hebben. Je bent letterlijk op alle fronten outclassed.

Toch had ik gister een 2.4 k/d potje met de sniper en eindigde ik als eerste met een win. Zelfs een VTOL in kunnen roepen lmao. Vanavond maar weer verder met dat ding levelen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Nu online

Acid_Burn

uhuh

aDutchCow schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:53:
[...]

Wut? Serieus? Dus mn ping zit rond de 18 en 30ms? 8)7
yup.. zie de video van Ace.. is een display foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 22:44
k1978 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:26:
Wordt gek van die lui die bij schieten en beschoten worden meteen op de grond vallen en jou in hun val neer schieten.
Gisteravond kwam ik op een punt dat ik automatisch naar beneden richtte bij het tegenkomen van een tegenstander. Werkte prima. Sommige lui hebben inderdaad de liggen-knop aan de schietknop gebonden, hoogst irritant, maar ja, het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Prosac schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:53:
[...]

Sommige lui hebben inderdaad de liggen-knop aan de schietknop gebonden, hoogst irritant, maar ja, het kan.
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:41
[...]

Gisteravond kwam ik op een punt dat ik automatisch naar beneden richtte bij het tegenkomen van een tegenstander. Werkte prima. Sommige lui hebben inderdaad de liggen-knop aan de schietknop gebonden, hoogst irritant, maar ja, het kan.
Hoe doe je dat dan ? Of zijn dat van die speciale controllers? Dus eigenlijk cheaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
aimbot dat is cheaten.
Dit is gewoon de knoppen anders instellen
of een scuf kopen.
Dat vind ik geen cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
[...]

Nice! Nee joh, dat ground war is veel te hectisch voor iemand als ik.. Leuk dat het er is maar de andere opties passen mijn meer :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

k1978 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:04:
[...]

Hoe doe je dat dan ? Of zijn dat van die speciale controllers? Dus eigenlijk cheaten?
Er zijn meerdere manieren. De makkelijkste is om je button lay-out op 'Tactical' te zetten (iig op de PS4). Dan verplaats je de crouch/prone knop van vierkantje naar de rechter joystick R3.

Dat levert een tijdswinst op omdat je je rechterduim niet meer van de joystick af hoeft te halen. Je kunt dan overgaan naar crouch/prone positie terwijl je kunt blijven aimen. Dan is het enkel nog een kwestie van reflexen trainen en zodra je een enemy ziet die joystick indrukken om te gaan liggen.

De complexere oplossing is idd een aangepaste controller. Die heeft dan aan de onderkant (waar je pinken zitten) extra knopjes die je kunt toewijzen aan een willekeurige knop. Dat zorgt wederom voor tijdswinst waardoor je meerdere handelingen tegelijk kunt doen.

Persoonlijk heb ik een hekel aan jumpshotters en dropshotters...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
k1978 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:26:
Bloedirritant inderdaad. Mogen ze er van mij wel uithalen dat dat zo snel gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Het is ook gewoon een speelstijl waar ik mijzelf helemaal niet in kan vinden... blijkbaar hebben mensen er lol in om het op die manier te doen. Ik vind het zelf een beetje nasty.

Al moet ik zeggen dat ze met deze COD daadwerkelijk moeite hebben gedaan om het dropshotten te verminderen. Ze hebben de tijd om naar prone te gaan aanzienlijk verminderd ten aanzien van vorige COD delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 12:19
DAMAGE schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:41:
@A.W.E.S.O.M.-0 Ik ben in Team Deathmatch mijn AX50 aan het levelen :') Je legt het meestal tegen alles af, vooral als je hem nog niet decked out hebt. Snipers worden echt tering hard gepunished in deze CoD:

- Scopen gaat heeeeeel traag
- Bewegen tijdens ADS is tering traag. Je bent letterlijk een schiet schijf.
- Lopen sowieso en daarna ADS gaan duurt te lang
- Als je dan eindelijk ADS bent gegaan en je wordt door welke gun dan ook beschoten word je als een gek off target geflinched

En zo kan ik nog wel even door gaan. Zelfs een MP5 van 100 meter afstand flinched je nog als een malle. Daarom ben ik ook die AX50 aan het levelen. Als je die op een gegeven moment op level 34 hebt dan kun je er allemaal attachments op zetten waardoor je ADS snelheid een beetje acceptabel is met kleine zoom scopes. Je kunt er dan ook voor zorgen dat je nog een beetje bewegelijk bent tijdens het ADSen. Ik ben er nu bijna en de sniper begint nu eindelijk een beetje nasty te worden. Maar man man man als je dacht dat je met unleveled wapens niks kunt, probeer dan maar eens als een sniper door de map te bewegen en succes te hebben. Je bent letterlijk op alle fronten outclassed.

Toch had ik gister een 2.4 k/d potje met de sniper en eindigde ik als eerste met een win. Zelfs een VTOL in kunnen roepen lmao. Vanavond maar weer verder met dat ding levelen.
Haha nee dank je, ik heb nog genoeg wapens te gaan zonder mezelf extra te geselen met een sniper. Als ik een sniper zou moeten levelen dan zou ik denk ik voor die brug map gaan, dan schiet je zo de spawn in, die zijn niet te missen. :)

Is die KAR98 niet wat als sniper? Met iron sights lijkt dat een redelijke railrun in de killcam.
Ethiron schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:50:
Het is ook gewoon een speelstijl waar ik mijzelf helemaal niet in kan vinden... blijkbaar hebben mensen er lol in om het op die manier te doen. Ik vind het zelf een beetje nasty.

Al moet ik zeggen dat ze met deze COD daadwerkelijk moeite hebben gedaan om het dropshotten te verminderen. Ze hebben de tijd om naar prone te gaan aanzienlijk verminderd ten aanzien van vorige COD delen.
Volgens mij is daar nog steeds een discrepantie tussen wat je first person ziet en wat je player model doet. Ze hebben dat al wel verbeterd, maar je gaat nog altijd sneller liggen dan dat het lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:18
[...]

Gewoon in hun hoofd schieten voor ze kunnen reageren. Werkt prima!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
En toch, als ik zo de frustratie lees over de game dan hoop ik dat niet zo te gaan ervaren.. Mijn eerste twee weken zijn nog gewoon genieten (voor en na de patches)..

Iemand al in een deuk gelegen ivm de fantastische ragdolls trouwens? Ik lig soms echt helemaal dubbel als ik weer ergens over een claymore ren/slide (kill confirmed) omdat er weer iemand zo nasty is geweest een clymore onder een body te verstoppen :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
He fuck weer een update.
2 minuten downloaden. Nu al 30 installeren (PS4 pro)
chimera2 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:11:
aimbot dat is cheaten.
Dit is gewoon de knoppen anders instellen
of een scuf kopen.
Dat vind ik geen cheaten.
Misschien geen cheaten maar als ze zo moeten “winnen“ dan mogen ze het hebben hoor 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:48
Donstil schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:32:
He fuck weer een update.
[...]

Misschien geen cheaten maar als ze zo moeten “winnen“ dan mogen ze het hebben hoor 8)7
PlayStation. 4 the waiters.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:32:
He fuck weer een update.
[...]

Ja klote hè. Kom je thuis en wil je even gamen :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:33:
[...]

PlayStation. 4 the waiters.
Ja wordt tijd dat Stadia aanslaat, ouderwetse gezeik met je eigen ondermaatse hardware ook.
R0y. schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:36:
[...]

Ja klote hè. Kom je thuis en wil je even gamen :-(
Haha precies, ff twee potjes voor Moeders en de kleine komen dacht ik nog.

Deze is ook fraai:
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/ckzsci8rl.jpeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:44

Phydomir

Dennis

Devs kunnen ook niet winnen hè. Geklaag over elementen van de game. Komt er een patch wordt er geklaagd dat ze niet kunnen spelen omdat er moet worden geüpdate.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraInstinct
  • Laatst online: 07-10 14:56
Oke guys, na de tips die ik heb gekregen hier is COD spelen vele malen leuker geworden.
Ik speel voornamelijk SaD met de 725 shotgun en RPG. Wat gigantisch noob en overpowered is om te gebruiken. Ik hoop dat ze beide wapens uiteindelijk tot de grond in nerfen. Elke potje sta ik heb ik ongeveer 11 kills. Dat is abnormaal veel bij een SaD potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phydomir schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:05:
Devs kunnen ook niet winnen hè. Geklaag over elementen van de game. Komt er een patch wordt er geklaagd dat ze niet kunnen spelen omdat er moet worden geüpdate.
Ja shit moet gewoon goed zijn bij uitkomst. Niet goed worden de weken erna.

Als ik dit doe bij de cloud van mij klanten (in drie weken al 8x een uur eruit) dan ben ik ze snel kwijt vrees ik.

Wij gamers blijven het maar kopen en zelfs nog verdedigen ook 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Als ik inlog met Xbox heb ik nooit langer dan een minuutje hoeven wachten.. Is het iets PC/PS4 gerelateerd dat die updates meer tijd nodig hebben? Zo ja, wederom blij met mijn Xboxje én COD d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
D-Ed schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:52:
Als ik inlog met Xbox heb ik nooit langer dan een minuutje hoeven wachten.. Is het iets PC/PS4 gerelateerd dat die updates meer tijd nodig hebben? Zijn, wederom blij met mijn Xboxje én COD d:)b
Voornamelijk PlayStation dacht ik. Daar wordt met elke update de game opnieuw geïnstalleerd ofz.

Met de volgende generatie toch maar weer eens goed overdenken of ik voor de Ps5 of de Scarlett ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Nu online
Longshot hardcore of core voor gouden wapen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:00:
[...]

Voornamelijk PlayStation dacht ik. Daar wordt met elke update de game opnieuw geïnstalleerd ofz.

Met de volgende generatie toch maar weer eens goed overdenken of ik voor de Ps5 of de Scarlett ga.
Aangezien ik de komende twee en half jaar ‘vast zit’ aan Gamepass Ultimate, Halo alleen op Xbox is te spelen (hier géén Windows pc in huis) zal mijn keuze niet al te moeilijk zijn :*)

Laat het vooral van de games afhangen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
Wolverine9000 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:06:
Longshot hardcore of core voor gouden wapen
Groundwar :9

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Nu online
Met sniper dan veronderstel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Nu online
Snipers scope erop bedoel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 14:56

Pat-Juh

Patrick

Donstil schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:00:
[...]

Enkel een check van alle data geloof ik, duurt wel wat langer idd... agh ik klaag niet. Moet eerst de hele game binnenhalen haha. Vanavond toch maar aangeschaft. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:47
Wat is Hardpoint genieten! P90 met FMJ, twee semtexen mee en tactical insertion. Net een potje met 6175 punten. Heerlijke afwisseling voor mijn favoriete modus, domination 6 vs 6. Eindelijk weer een echte goede COD! Ik ervaar overigens weinig negatieve effecten van SBMM. veel potjes sta ik bovenaan, maar met een k/d van 1 of iets lager, omdat ik altijd voor de objectives ga. Overigens ook nog geen last gehad van lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 16:48
Bij mij heeft hij nu dat hij tussen een potje zomaar mijn game afsluit... Wat zit deze game onder de bugs.. hoe kan het nou toch zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:30
Zijn er meer mensen die er last hebben van mission - Warrior’s Code (Get 5 Wins in any objective mode)

Ik dacht dat het na een aantal patches wel zijn opgelost, het tracen van de missions maar blijkbaar hebben ze het nog niet opgelost.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:24:
Zijn er meer mensen die er last hebben van mission - Warrior’s Code (Get 5 Wins in any objective mode)

Ik dacht dat het na een aantal patches wel zijn opgelost, het tracen van de missions maar blijkbaar hebben ze het nog niet opgelost.
Heb ik ook. Ik laat die gewoon voor wat het is. Geen zin om dat te gaan proberen als het dan toch niet bijgehouden blijkt te worden.

Nu met de CQ missies, nog maar één execution doen.

En helaas, nog steeds krijg je in objective based modi teveel punten voor een kill en te weinig voor de objectives. Dan heb je 15 kills en 12 caps en dan sta je nóg ver onder de 21 kills 0 caps knakker :{

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
wat is nou het Max level? Online zie ik veel over level 55 maar in game kom ik mensen van 135+ tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:54:
wat is nou het Max level? Online zie ik veel over level 55 maar in game kom ik mensen van 135+ tegen.
155 Ben zelf 148.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:54:
155 is het max level. Na level 55 ga je Officer rank in. Je kan daarna ribbons vrij spelen (na elke rank krijg je weer een nieuwe), deze zijn te vinden onder barracks bij Rank Progression. Dat zijn gewoon een soort prestige dingen, want je krijgt er afgezien van een embleempje (als dit seizoen voorbij is) en wat XP verder helemaal niks voor. Na elke tien ribbons krijg je een nieuw/groter embleempje. Ik denk dat deze dan na dit seizoen te zien zal zijn bij jouw naam oid.

Wel zijn sommige challenges wel leuk en geven net wat meer uitdaging. Verreweg de meesten haal je toch wel door gewoon te spelen en af en toe wat andere modi te proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Voor de liefhebber van wat anders dan de standaard meta (M4+725), probeer eens de FAL.
Na de patch van vandaag is die ook goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:20
Die FAL is super,hopelijk heeft die later een optie als 3 kogels burst...Net als m16 in COD4 :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
excuus, verplaatst naar het pc topic

[ Voor 93% gewijzigd door peakaboo op 13-11-2019 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Laatst online: 09-09 06:57
Game verkocht op ps4 en gekocht op pc.
Speelt toch vlotter voor mij op mijn pc.

Progress is mooi overgezet zonder problemen.
Toch heerlijk die crossplay als je controller insteekt en samen komt met console spelers.

Die voetstappen zijn wel nog niet echt opgelost, video gezien dat ze voor en na de patch het verschil laten horen. Werkelijk niets aangepast, vraag me wel af hoe dat ze 3 keer voetstappen fixen en dat het amper tot geen verschil hoorbaar is.

Er zou ook nieuwe mode komen, en kruisboog en nog een smg ( uzi dacht ik )
Probeer toch wat meer te genieten van de game, al heb ik het soms toch wel lastig dat ik tegen zo sweat teams uitkom alsof ik een toernooi van mijn leven moet spelen. Snap niet wat er daar leuk aan is, maar bon ik ga genoeg dood dan kom ik van zelf wel in mindere lobbies. Ik moet me niet bezig houden met reverse boosten, paar games met zulke tegenstanders en ik zit gelijk bij de noobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Amaze86 , de Scar op single shot, long barrel en advanced(?) silencer is ook heel erg fijn, zeker in hardcore. Je hebt dan nauwelijks recoil door de zwaardere loop, kan alsnog snel vuren, lange afstand en vrijwel altijd een one hit kill. Als je er dan een sniper of 4x scope op zet is het eigenlijk gewoon een sniper maar dan zonder scope sway of trage vuursnelheid. Een pistool als tweede wapen is dan wel handig, want de ads wordt wel langzaam :+

@KBE91 ik zou me gewoon geen zorgen maken om je K/D maar eerder kijken naar score. En als het dan toch om een ratio moet gaan, dan je win/loss.

[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 13-11-2019 06:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 08:58
Zelden een shooter gespeeld dat zo soepel speelt, wat een mechanics! Wel moet ik zeggen dat ik nog niet echt een favoriete map heb, ook dat de wapens (ja nog steeds) iet wat uit balans zijn. De spawns kan ook nog wel wat werk gebruiken en ik vind het vrij matig dat je tijdens het 'landen' van je spawn al een overzicht hebt van je omgeving. Hierdoor kan je regelmatig al een voordeel halen omdat je anderen rond ziet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:52
Amaze86 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 00:03:
Die FAL is super,hopelijk heeft die later een optie als 3 kogels burst...Net als m16 in COD4 :)
Mag nog iets meer damage vind ik. De m4 of m13 is nog steeds sneller, accurater als je de trigger inhoud tegenover het snel achter elkaar vuren met de Fal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaauw87 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:25:
Zelden een shooter gespeeld dat zo soepel speelt, wat een mechanics! Wel moet ik zeggen dat ik nog niet echt een favoriete map he, ook dat de wapens (ja nog steeds) iet wat uit balans zijn. De spawns kan ook nog wel wat werk gebruiken en ik vind het vrij matig dat je tijdens het 'landen' van je spawn al een overzicht hebt van je omgeving. Hierdoor kan je regelmatig al een voordeel halen omdat je anderen rond ziet lopen.
Precies hetzelfde gevoel hier, ik begin de game elke dag nog meer te waarderen. (ook mijn scores worden elke dag beter ;) )

Ik heb tot nu toe bijna uitsluitend met de AUG gespeeld en die is ondertussen al aardig uitgedost. Vanavond heb ik Groundwar op de planning staan want die heb ik nog steeds niet gespeeld, normaal speel ik gewoon quick matches met een filter op TDM,DOM,KC en HQ (waarvan DOM mijn absolute favoriet is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:30
Vrijdag schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:39:
[...]

Heb ik ook. Ik laat die gewoon voor wat het is. Geen zin om dat te gaan proberen als het dan toch niet bijgehouden blijkt te worden.

Nu met de CQ missies, nog maar één execution doen.

En helaas, nog steeds krijg je in objective based modi teveel punten voor een kill en te weinig voor de objectives. Dan heb je 15 kills en 12 caps en dan sta je nóg ver onder de 21 kills 0 caps knakker :{
Ja precies, vanavond toch maar een andere missie uitkiezen. Maar blijft de progress wel bewaard of moet je straks alles weer opnieuw doen?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 09:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Hoewel gisteren wederom een update (Kun je dus weer een uur niet spelen op de PS4 vanwege dat achterlijk lange kopieren) is de 725 Snipergun nog steeds oppermachtig. Ongeevenaarde range. Verder zeer te spreken over de game en gisteren kwamen er wel veel maps langs.

Er zijn dagen dat er maar 2 maps in de Quick Matches voorbij komen, zo lijkt.

Heerlijke CoD game, maar Groundwar precies waarom ik geen BF speel, maar CoD en dus niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
  • Laatst online: 24-08 20:25
Ik heb het spel pas sinds het weekend maar de eerste keer spelen gelijk een crash, dev error iets.
Daarna niet meer gehad maar wel random freezes ingame.

Gisteren was er een update maar ik had het nog steeds, eerst dev error en daarna weer freeze.
Na wat zoeken op internet (heb geen link), werd er aangeraden om texture quality op normal te zetten i.p.v. High, dit schijnt gebugged te zijn?
Sinds dien geen problemen meer gehad!

Ik speelt met de volgende algemene specs:

i7 6700k
16GB ram
RX 5700 XT

Op WQHD resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Challenges lijken nu wel goed te werken d:)b Had gister nog wel wat ruzie met spawns op piccadilly maar kan ook zijn dat ik een mode speelde waar de spawns niet waren aangepast. Had gister nog een daily waarbij ik 20 HS moest maken met shotgun en de range voelde al een stuk beter (als in niet meer snipen met shotgun).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 08:58
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:07:
[...]

Precies hetzelfde gevoel hier, ik begin de game elke dag nog meer te waarderen. (ook mijn scores worden elke dag beter ;) )

Ik heb tot nu toe bijna uitsluitend met de AUG gespeeld en die is ondertussen al aardig uitgedost. Vanavond heb ik Groundwar op de planning staan want die heb ik nog steeds niet gespeeld, normaal speel ik gewoon quick matches met een filter op TDM,DOM,KC en HQ (waarvan DOM mijn absolute favoriet is)
Op welk platform speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Rappa1985 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:26:
Challenges lijken nu wel goed te werken d:)b Had gister nog wel wat ruzie met spawns op piccadilly maar kan ook zijn dat ik een mode speelde waar de spawns niet waren aangepast. Had gister nog een daily waarbij ik 20 HS moest maken met shotgun en de range voelde al een stuk beter (als in niet meer snipen met shotgun).
Toch ook weer niet allemaal. Bij de officer challenges moet je 5x een Merciless halen. Nu had ik er gisteren zeker 2 maar blijft de teller gewoon op 0 staan.
Ook de missie waarbij je 5 objective based gamemodes moet winnen trekt nog niet.

Gisteren mijn 725 goud gehaald. Die range mogen ze nog steeds wel halveren want van die nerf is weinig te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:12:
[...]

Ja precies, vanavond toch maar een andere missie uitkiezen. Maar blijft de progress wel bewaard of moet je straks alles weer opnieuw doen?
Als je al x/van x hebt gedaan, bijvoorbeeld 3 executies van de vijf blijft dat bewaard. Je kan dan een andere challenge kiezen en daarna weer terug.

Wel heb je dus die bug dat het dan weer op 0 komt te staan maar het wordt wel bijgehouden. Dan krijg je soms ineens op je scherm dat je een challenge hebt gehaald.

Ik switch nog wel eens van challenge, om bijvoorbeeld te matchen met de ribbons. Zoveel kills met wapen X challenge samen met de X headshots met datzelfde wapen.

Krijg je meteen een hele sloot xp van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-10 21:20
Wat ook een vervelende bug is, is dat als je via filter je game-mode selecteert en daarna gaat zoeken dat je een hele andere mode te spelen krijgt. Blijken opeens alle modes weer aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
servival7 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:43:
[...]

Toch ook weer niet allemaal. Bij de officer challenges moet je 5x een Merciless halen. Nu had ik er gisteren zeker 2 maar blijft de teller gewoon op 0 staan.
Ook de missie waarbij je 5 objective based gamemodes moet winnen trekt nog niet.
Echt hé, dan had ik blijkbaar gewoon mazzel gister dat alles het goed deed.

Het zou ook fijn zijn als je ingame een melding krijgt van de officer challenges of op zijn minst bij de score onder challenges dat je ze gehaald hebt. Je hebt nu wel erg weinig tijd tussen de potjes door om loadout te veranderen, daily/missie en barracks te checken.

[ Voor 23% gewijzigd door Rappa1985 op 13-11-2019 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:56
Vrijdag schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:47:
[...]

Als je al x/van x hebt gedaan, bijvoorbeeld 3 executies van de vijf blijft dat bewaard. Je kan dan een andere challenge kiezen en daarna weer terug.

Wel heb je dus die bug dat het dan weer op 0 komt te staan maar het wordt wel bijgehouden. Dan krijg je soms ineens op je scherm dat je een challenge hebt gehaald.

Ik switch nog wel eens van challenge, om bijvoorbeeld te matchen met de ribbons. Zoveel kills met wapen X challenge samen met de X headshots met datzelfde wapen.

Krijg je meteen een hele sloot xp van.
Klopt zo doe ik het ook, maar er is een nieuwe bug die veel ernstiger is, die reset je mission results weer naar 0 en is de complete telling kwijt. Bijvoorbeeld die warriors missie waarbij je 20 vlaggen moet capturen, dan speel ik dat een tijdje, heb er zo'n 15 gecaptured en ik kijk dan daarna tussen de groundwar sessies door even naar de missie result om te zien hoeveel die gecaptured heeft, dan zie ik dat ik er inderdaad 15 / 20 heb en vervolgens zie ik het vinkje van de warriors missie uitgaan en de teller staat weer op 0, zucht. De game opnieuw starten en normaal zie je dan hoever je bent en zijn de tellers weer correct, maar helaas is het nu echt gereset naar 0, kun je weer opnieuw beginnen en wordt het een soort van lotto of je het wel haalt of niet.

Voor de daily missies gaat dit wel goed, ook al staat die teller stil, die tellen wel door.

Wat betreft game modes, voor de mensen die zat zijn van de campers, ga gewoon hardpoint spelen. Daar heeft campen zo extreem weinig zin dat je dat campen daar nauwelijks ziet. Echt een heerlijke mode om te spelen met superveel actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
robinez schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:11:
[...]

Klopt zo doe ik het ook, maar er is een nieuwe bug die veel ernstiger is, die reset je mission results weer naar 0 en is de complete telling kwijt. Bijvoorbeeld die warriors missie waarbij je 20 vlaggen moet capturen, dan speel ik dat een tijdje, heb er zo'n 15 gecaptured en ik kijk dan daarna tussen de groundwar sessies door even naar de missie result om te zien hoeveel die gecaptured heeft, dan zie ik dat ik er inderdaad 15 / 20 heb en vervolgens zie ik het vinkje van de warriors missie uitgaan en de teller staat weer op 0, zucht. De game opnieuw starten en normaal zie je dan hoever je bent en zijn de tellers weer correct, maar helaas is het nu echt gereset naar 0, kun je weer opnieuw beginnen en wordt het een soort van lotto of je het wel haalt of niet.
Dit was na de patch van gister? Had dit probleem voor de patch namelijk wel maar gister niet meer (tot nu toe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:56
Rappa1985 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:13:
[...]

Dit was na de patch van gister? Had dit probleem voor de patch namelijk wel maar gister niet meer (tot nu toe).
de patch van gisteren heb ik nog niet geprobeerd, dat gedrag was inderdaad de afgelopen week, zal het vanavond weer proberen, zou mooi zijn als het opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS4, Bonswah85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07-10 22:25
biertje79 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:47:
Wat ook een vervelende bug is, is dat als je via filter je game-mode selecteert en daarna gaat zoeken dat je een hele andere mode te spelen krijgt. Blijken opeens alle modes weer aangevinkt?
Na elke update word elke game-mode automatisch weer aangevinkt en moet je dus weer opnieuw selecteren wat je wel/ niet wil spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rappa1985 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:13:
[...]

Gisteren na de patch had ik het ook.

@robinez ik heb het idee dat een aantal challenges beter werken. De bovenste drie en CQB heb ik inmiddels gehaald, maar dat kostte heel wat dubbel checken of de missie wel was geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:33
Ik weet nog niet wat ik nou irritanter vind. De paperclip van vroeger uit Word of "installing shaders" na élke patch

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcTbbaY11lVD-vzZJrpGCGc5jQ-B5Wd9wvsOMZl21exA1BptxBNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:05:
Ik weet nog niet wat ik nou irritanter vind. De paperclip van vroeger uit Word of "installing shaders" na élke patch

[Afbeelding]
Op de PS4 ook een drama :( Hoe klein of groot de update ook is de installatie duurt 20 - 30 minuten 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Laatst online: 06-10 22:07
Op de Xbox geen last van. Daar duurde de update gisteren 5 minuutjes.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Call of Duty: Modern Warfare Trials mode returns
Update – November 13: Infinity Ward has re-enabled Trials mode following the release of this week’s Modern Warfare patch.

The mode was first introduced before the end of October, but was quickly taken out after the developer was made aware of a major bug that prevents players from getting the XP earned while playing it. Whatever issue causing that has seemingly been resolved, because Officer rank players can now jump in and spend their tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-10 21:20
Nog voor de mensen die het niet weten, er is een Tweakers clan voor COD MW, je kan joinen via de app, met kans op dubbel XP en badges rewards voor het 'mee doen' aan tournaments. We heten daar 'Tweakers.net'

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
MyKey schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:51:
Nog voor de mensen die het niet weten, er is een Tweakers clan voor COD MW, je kan joinen via de app, met kans op dubbel XP en badges rewards voor het 'mee doen' aan tournaments. We heten daar 'Tweakers.net'
Was bij blops 4 een willekeurige gejoined dus ben hem gejoined (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-10 21:20
Rappa1985 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:59:
[...]

Was bij blops 4 een willekeurige gejoined dus ben hem gejoined (y)
Blijf bij het toch altijd jammer vinden dat COD hier niks goed in-game voor biedt in zijn games

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Pagina: 1 ... 28 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.