Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02:53
Op Twitter wordt nu wel vermeld dat de patch live is.

https://twitter.com/activ.../1192864519715840000?s=12

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:46
Jep. En NVG Playlist is er weer uit gehaald..
Waarom laten ze niet gewoon alles staan i.p.v. dit onaangekondigde rouleer.

[ Voor 46% gewijzigd door Rivanov op 08-11-2019 19:48 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:52
unfor schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 16:41:
[...]

Volgens mij is er niets veranderd aan de FAL, dus succes daarmee... dat ding heeft zo belachelijk veel kick voor een game waar vrijwel niets hard recoiled...
Overigens wil ik het ook nog wel eens proberen, misschien is hij wat beter met wat attachments.
Nee, ik zei... Nu nog ff boosten de Fal. Nu is er niks mee gedaan. Op moment is de Fal totaal nutteloos in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Nieuwe map is wel zalig, had hem even in custom gespeeld met bots.
Een echte cod map waar er niet te veel campers gaan zitten.
Zullen er nog veel met de 725 lopen in die map, ben dat namelijk ook van plan.

[ Voor 23% gewijzigd door KBE91 op 08-11-2019 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-10 20:13
Amaze86 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 19:13:
P90 en mp5 zijn de volgende haha ongelooflijk,die p90 is een beest.
MP5 is anders ook echt een beestje met de juiste attachments, zeker nu dat ze de SMG's een buff hebben gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
baronruud schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 19:54:
[...]

Nee, ik zei... Nu nog ff boosten de Fal. Nu is er niks mee gedaan. Op moment is de Fal totaal nutteloos in de game.
Het sterker of minder sterk maken van wapens heet buffen of nerfen, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-10 21:10
KBE91 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 20:08:
Nieuwe map is wel zalig, had hem even in custom gespeeld met bots.
Een echte cod map waar er niet te veel campers gaan zitten.
Zullen er nog veel met de 725 lopen in die map, ben dat namelijk ook van plan.
Dat red je niet meer met de 725 tegen een smg.
O ja,de ADS is ook behoorlijk verbeterd.

[ Voor 5% gewijzigd door GerardReintke op 08-11-2019 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:25
Wat voor buff hebben de smgs precies gekregen? Alleen dat je sneller kan bewegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
tukkerterror90 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:07:
Wat voor buff hebben de smgs precies gekregen? Alleen dat je sneller kan bewegen?
Nee. De ads tijd is sterk verbeterd.die was namelijk te langzaam.
Dat was ook de reden waarom je het vaak aflegde tegen een M4 of een 725.
Mij k/d ratio is behoorlijk gestegen.. met mp5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:25
GerardReintke schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:11:
[...]

Nee. De ads tijd is sterk verbeterd.die was namelijk te langzaam.
Dat was ook de reden waarom je het vaak aflegde tegen een M4 of een 725.
Mij k/d ratio is behoorlijk gestegen.. met mp5.
Oke dankjewel, speel zelf ook met de m4 en mp5, heb de m4 op level 68 en de mp5 op level 30 ongeveer, in de kleinere Maps kon ik nog wel redelijk spelen met de mp5 maar op mid en longe range verlies je idd bijna alles, dat je met een SMG op longe range veel verliest is logisch maar zelfs op mid range vond ik de ttk tegenvallen, morgen maar eens een nieuwe kans geven dan vandaag nog geen tijd gehad om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardReintke
tukkerterror90 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:56:
[...]

Oke dankjewel, speel zelf ook met de m4 en mp5, heb de m4 op level 68 en de mp5 op level 30 ongeveer, in de kleinere Maps kon ik nog wel redelijk spelen met de mp5 maar op mid en longe range verlies je idd bijna alles, dat je met een SMG op longe range veel verliest is logisch maar zelfs op mid range vond ik de ttk tegenvallen, morgen maar eens een nieuwe kans geven dan vandaag nog geen tijd gehad om te spelen.
Met de MP5 ben ik uitgeleveld.
Ben nu bezig met de MP7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-10 19:09
Zou leuk zijn als je niet elke week het filter van quick play opnieuw in moet stellen. Snap ook niet waarom ze elke keer de game modes veranderen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb vanaf het begin gelet op m’n ping en ik heb bog nooit zo’n slechte ping gehad. Lobbies zitten eigenlijk altijd tussen de 200 en 300 en een potje onder de 100 heb ik nog niet gezien. Bij eerdere CODs nooit last van gehad en baal er wel van.
Wat wel gek is dat als naar een lobby wordt gezocht die vaak een lobby vindt <45 ping, maar eenmaal in de game ligt dat een stuk hoger....

Anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Ping altijd rond de 30/40 hier. Heb meestal de laagste ping van de server maar andere zitten nooit veel hoger dan 60.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Heb daarnet even zitten prutsen met wireshark.
En heb even gekeken welke server ik verbonden was, gewoon op een USA server.
Hoe kan dit zelf eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 25-09 13:46
Lekker is dat, zowel geen Realism als NVG. Dit waren mijn redenen om CoD elke dag op te starten. Nu maar wachten tot ze weer terug zijn. Wat een onzin zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:47
Ik zit soms op een ping van ongeveer 50. Maar heb veel vaker 300-600 gezien.
Heb die functie ook ontdekt toen ik echt enorme lag had en toen had ik 1000ms+ ping. Dan krijg je dus niemand dood he :p .

Ben wel blij met de buff voor SMG's en footsteps. Speelt eindelijk weer wat als een cod. De snelle ADS is echt goud. Meerdere potjes kd van 3-5 gehad :D .

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
alaintje schreef op zondag 10 november 2019 @ 00:54:
Heb die functie ook ontdekt toen ik echt enorme lag had en toen had ik 1000ms+ ping. Dan krijg je dus niemand dood he :p .

Ben wel blij met de buff voor SMG's en footsteps. Speelt eindelijk weer wat als een cod. De snelle ADS is echt goud. Meerdere potjes kd van 3-5 gehad :D .
Hoe check je dat op je console? Blijkbaar krijgt matchmaking op skill voorrang ipv Ping.. Mogen ze ook wel aanpassen dan.. Eerst Ping (of in iedergeval ‘lokale/Europese’ servers) dan MM..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 23:47
D-Ed schreef op zondag 10 november 2019 @ 10:54:
[...]

Hoe check je dat op je console? Blijkbaar krijgt matchmaking op skill voorrang ipv Ping.. Mogen ze ook wel aanpassen dan.. Eerst Ping (of in iedergeval ‘lokale/Europese’ servers) dan MM..
Options en dan helemaal rechts network geloof ik.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:41
Waar ik erg van baal is dat wanneer je een keer van wapen switcht om iets een keer te proberen je meteen je volledige loadout kwijt bent van je huidige wapen.

Kan je alles weer opnieuw instellen pff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Gisteren in game mijn killstreaks waren opeens anders :D
Loop altijd met die drone, counter uva en sentry.

Ik respawn en had ineens andere streaks lol.
Zijn er nog die dit hadden. Geen weet dat ik perongeluk copy loadout heb geklikt en dat killstreaks gekopieerd waren.

Die ingame ping meter kan niet echt kloppen, gisteren was ik verbonden op een EU server.
Toonde nog altijd 350 ping. Als ik op een USA server zit, dan toont die nog altijd 350ms ping aan.
Heb al proberen pingen in cmd naar de servers dat ik op verbonden ben, maar krijg een time out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Iemand online op Xbox?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

k1978 schreef op zondag 10 november 2019 @ 13:49:
Waar ik erg van baal is dat wanneer je een keer van wapen switcht om iets een keer te proberen je meteen je volledige loadout kwijt bent van je huidige wapen.

Kan je alles weer opnieuw instellen pff..
Geen last van, ik save m'n loadout gewoon.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
DeMoN schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:09:
[...]

Geen last van, ik save m'n loadout gewoon.
Oke wist niet dat moest... Waar doe je dat dan???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
k1978 schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:23:
[...]

Onderaan je load out scherm heb je opties. Daar kun je copy doen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

alaintje schreef op zondag 10 november 2019 @ 00:54:
Heb je dit zelf kunnen oplossen? Cross play uitzetten heeft ook geen zin.
En ik zit op glasvezel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

k1978 schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:23:
[...]

YouTube: Modern Warfare: How to Make & Save Modified Weapons / Blueprints
Lekker Ventje schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:26:
[...]

Onderaan je load out scherm heb je opties. Daar kun je copy doen.
nee, dat is volgens mij simpelweg een class kopieren..

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
DeMoN schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:46:
[...]
[URL="https://www.youtube.com/watch?v=HqaL9EDRJIo"]YouTube: Modern Warfare: How to Make & Save Modified Weapons / Blueprints

nee, dat is volgens mij simpelweg een class kopieren..
Bedankt ga is kijken.👍

[ Voor 14% gewijzigd door k1978 op 10-11-2019 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 10:05
Patch is nu een paar dagen te spelen, ik ben benieuwd wat jullie bevindingen zijn? :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Waar sommig het een totaal andere game vinden vind ik het eigenlijk allemaal wel mee vallen. Wapens lijken wat gebalanceerder maar die 725 heeft imho nog steeds te veel range.

Speel zelf wel alleen maar 6vs6 zonder TDM en S&D.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
aDutchCow schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:18:
Patch is nu een paar dagen te spelen, ik ben benieuwd wat jullie bevindingen zijn? :)
M4 nog altijd sterk, 725 ook nog altijd sterk.
Smg's voelen goed, de p90 is een beest.
Geen weet hoe die voor de patch was, maar deze gun voelt zo heerlijk aan.

TDM nog altijd camp fest, FFA nog altijd camp fest.
Claymores generfd,dus dat is positief.
Opdrachten die magisch nog altijd verdwijnen als je bezig bent, was bezig voor die stun granaat 6000 xp.
Na 2 games waren het ineens andere opdrachten. Dat is nog steeds niet opgelost.

Shoothouse, fijne map maar de spawns moeten serieus wat werk hebben.
Voor de rest is er eigenlijk amper iets veranderd in mijn ogen.

Er is wel nog wat werk voor de boeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 21:13
aDutchCow schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:18:
in het kort,
claymore is een stuk minder geworden, vijanden lopen er soms nu gewoon overheen en ze gaan niet af.

shot gun is nog steeds te sterk, daar leg ik het altijd tegen af

te hoge pingtijden icm lagcompensation.
soms zijn spelers niet te raken en hebben zij dan ook altijd een hoge kill (50+, terwijl de nr 2 10 heeft ofzo

Dan sta je met 2 man met machinegeweren op iemand te schieten (afstand 5 meter) kogels slaan in en diegene schiet met een handwapen iedereen 1 voor 1 dood.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat vind ik ook raar. Laat mensen matchen op ping. Eerst op ping, daarna op ping, vervolgens op ping en dan als laatste op ping.

Iedereen wint.

Of nee, niet echt maar dat terzijde :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Skill based match making in deze game doet me denken aan Advanced Warfare (en dat is niet positief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Shoot House mogen ze van mij nog wel even naar kijken. De helft van de tijd dat respawn wordt ik binnen twee seconden weer neergeknald omdat die map zo klein is.

Claymores zijn nagenoeg verdwenen, heb er pas twee gezien vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Claymores zijn nog steeds mijn favoriet, voorheen was het 10 van de 10 keer een kill. Nu ietsje minder maar nog steeds goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-10 05:11
Sinds gisteren af en last van "Disc errors " en dergelijke, spel freezed dan. Alleen naar startscherm gaan en opnieuw opstarten helpt. Op diverse forums zie ik meer mensen klagen, maar niet echt een oplossing die helpt. Met andere games geen problemen, kaart niet overclocked. Andere mensen geen last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:11
Die claymores doen gewoon nog steeds hun ding zoals het hoort,dan maar extra opletten hehe

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Tof om te zien dat na de nerf van de 725 en M4 met meer soorten (shot)guns gespeeld wordt. Echter vind ik de 725 nog iets te sterk. Vooral de range.
Level 150 nu, vermaak me uitstekend. Wat mij betreft weer een top COD. Speel voornamelijk toch op PS4, maar voor de afwisseling af en toe op PC (met name voor Ground War).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Alexknl schreef op zondag 10 november 2019 @ 20:12:
Tof om te zien dat na de nerf van de 725 en M4 met meer soorten (shot)guns gespeeld wordt. Echter vind ik de 725 nog iets te sterk. Vooral de range.
Level 150 nu, vermaak me uitstekend. Wat mij betreft weer een top COD. Speel voornamelijk toch op PS4, maar voor de afwisseling af en toe op PC (met name voor Ground War).
Hoe speelt hij tov ps4 ? Ik twijfel voor hem op pc te kopen, ik word wat zot van het lawaai van die ps4.
Speel je dan met controller op pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03:55
Geprobeerd vijf min te spelen.. Maar onmogelijk door de dikke lag die ik krijg. En neen is niet mijn internet' nog iemand last van. Is op ps4'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
@Alexknl Komt nog een nerf aan voor de 725. Zie: https://charlieintel.com/...ern-warfare-coming/57912/

@KBE91 Ik speel zelf met controller op PC. Op mijn pc laad alles een stuk soepeler in dan op de PS4. Heb ook meer FPS dan op de PS4. Merk ook dat potjes sneller inladen ten opzichte van vrienden die op de PS4 spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexknl
KBE91 schreef op zondag 10 november 2019 @ 21:05:
[...]

Hoe speelt hij tov ps4 ? Ik twijfel voor hem op pc te kopen, ik word wat zot van het lawaai van die ps4.
Speel je dan met controller op pc ?
Nee gewoon muis en keyboard, speelt totaal anders dan PS4 imo. Veel snellere gameplay, leuk voor afwisseling maar soms wat te tryhard, en dan switch ik weer terug naar PS4 :)

De gold camo is in deze COD toch wel echt gaaf _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/jSbRLyyz/screenshot-9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 21:13
Wolverine9000 schreef op zondag 10 november 2019 @ 21:40:
Geprobeerd vijf min te spelen.. Maar onmogelijk door de dikke lag die ik krijg. En neen is niet mijn internet' nog iemand last van. Is op ps4'
Cod gebruikt lagcompensation, vooral met fransen of Italianen in een server krijg je gelijk van de server een seconde achterstand.

Merk je vooral door:
je valt ineens dood neer, blijkt (zie je later in het filmpje) dat er iemand vlak voor je stond die dus niet op jouw screen was.

Vanavond stonden we met 3 man op 1 persoon te schieten, afstand een 10-15 meter, alle kogels raak en toch draait hij zich om en schiet ons 1 voor 1 rustig neer.

Je moet het ook meer zien als een parodie op een shooter.

Ongeveer 1 op de 6 rondjes is speelbaar.
rest is standaard: shoot first, die first

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wolverine9000 schreef op zondag 10 november 2019 @ 21:40:
Heb daar geen last van op Xbox gelukkig. Was dit enkel gisteren toen je speelde? Of ook op andere dagen. Lijkt me anders een incident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Rivanov schreef op maandag 11 november 2019 @ 06:26:
[...]

Heb daar geen last van op Xbox gelukkig. Was dit enkel gisteren toen je speelde? Of ook op andere dagen. Lijkt me anders een incident.
Ik had gister ook last van op PS4 maar dan anders om. Verbaasde me er over dat mensen mij niet zagen. Kon er veel heel rustig dood schieten.
Daar is ook geen reet aan dan maar wat slechtere K/D ratio.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, weer een nieuwe blueprint erbij. De Master Gunsmith challenges gehaald. De laatste was "25 hipfire kills with laser".

Dus ik had de groene op mijn MP-7 gezet. Dat werkt dus niet, want ik had de rode nodig 8)7

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyran
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-10 14:39
Lekker Ventje schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 17:15:
Zou leuk zijn als je niet elke week het filter van quick play opnieuw in moet stellen. Snap ook niet waarom ze elke keer de game modes veranderen.
Haha viel me ook op. Of dat je gewoon 1 mode kunt toggelen, dus niet al het andere steeds hoeft de unselecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
De irritatie over SBMM begint wel steeds meer voelbaar te worden bij mezelf. Eerst een paar potjes 6vs6 TDM/DOM/HQ, allemaal rond de 1.0 wat betreft K/D met super sweaty teams (die natuurlijk niet voor de objective gaat in DOM en HQ). Geen enkele keer bovenaan in de lijst. Vervolgens een paar potjes Ground War, en telkens in de top 3 van die potjes. Ervaring in de normale gamemodes gaat voor mij echt achteruit op deze manier. Speel liever ground war waar je nog een beetje chill op de bank kan hangen zonder te worden gedropshot door een 725 shotgunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-10 21:20
Ik ben volgens mij de enige die SBMM eigenlijk best wel lekker vind volgens mij, er gaan zoveel games gelijk op, waardoor je er echt voor moet knokken om hem te winnen, hierdoor blijft het op het laatste moment vaak spannend en wil je echt alles op alles zetten om die overwinning binnen te slepen.

Speel sinds hardpoint is toegevoegd eigenlijk alleen nog maar hardpoint, toch wel een van de beste modes die er is vind ik momenteel.

Hoop wel dat ze eens snel een fix gaan maken voor het tracken van missies / daily's, we zijn al een tijdje bezig en zo heel moeilijk lijkt het me niet om hier een hotfix voor te pushen toch..

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik heb ook geen last van SBMM. Meeste games gaan ook altijd vrij gelijk op en zijn erg nek-aan-nek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Je moet voor de daily challenges 30 assists hebben maar welke assists tellen dan allemaal mee? Ik zie telkens xp voor assists en decoy assist voorbij komen maar blijf op 3 steken.

Edit: Flinke bug. Sta nog steeds op 3 assist maar heb wel de xp en charm gekregen. En de melding op het scherm dat ik assist koning ben.

[ Voor 27% gewijzigd door Lekker Ventje op 11-11-2019 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Dat intens gelijk op gaan is nou juist het probleem van dat SBMM. Elk potje voelt alsof je je best moet doen nooit kan je even relaxed schieten. Enige plek waar het thuis hoort is Gunfight laat het bij de rest maar lekker weg.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-10 15:16
Xenomorphh schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:46:
Dat intens gelijk op gaan is nou juist het probleem van dat SBMM. Elk potje voelt alsof je je best moet doen nooit kan je even relaxed schieten. Enige plek waar het thuis hoort is Gunfight laat het bij de rest maar lekker weg.
Je kan toch ook gewoon relaxed schieten ook al gaat het gelijk op? Je hoeft toch niet per se altijd super serieus te spelen? Of wil je liever relaxed tegen mensen spelen die voor het eerst shooters spelen? Dat je dan relaxed nog 50 kills pakt?
Dat lijkt me ook nogal saai, maar dat is dan mijn mening. Als jij graag zo speelt is dat aan jou natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-10 21:20
Brubs schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:52:
[...]

Je kan toch ook gewoon relaxed schieten ook al gaat het gelijk op? Je hoeft toch niet per se altijd super serieus te spelen? Of wil je liever relaxed tegen mensen spelen die voor het eerst shooters spelen? Dat je dan relaxed nog 50 kills pakt?
Dat lijkt me ook nogal saai, maar dat is dan mijn mening. Als jij graag zo speelt is dat aan jou natuurlijk.
Precies wat ik wou zeggen haha, maak dan gewoon een custom game aan en ga tegen bots spelen.

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Ik wil gewoon gevarieerd spelen. Ene keer tegen goede gasten andere keer tegen wat mindere.
Zie liever dat ze een ranked mode toevoegen dan kan de SBMM uit de normale playlists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Xenomorphh schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:46:
Als je een makkie wilt ga je toch lekker tegen bots spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Rivanov schreef op maandag 11 november 2019 @ 06:26:
[...]

Enkel gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
servival7 schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:34:
Ik wil gewoon gevarieerd spelen. Ene keer tegen goede gasten andere keer tegen wat mindere.
Zie liever dat ze een ranked mode toevoegen dan kan de SBMM uit de normale playlists.
Speel je lekker met bots toch?

Ik begrijp dit soort wensen ook niet om eerlijk te zijn.. Sommigen noemen deze gameplay voor ‘sweating nerds’ (afgelopen weekend geleerd) maar ik vind dit als ‘casual old school gamer’ wel prima.. Ik vind de balans juist fijn.. Alsof in singleplayer games de AI ook iedere tien minuten van een ander niveau is..?

Er is juist balans! Heerlijk, vinden we sportwedstrijden toch ook de mooiste potjes? (Hoewel lag soms wel roet in het eten gooit, daar mogen ze wel naar kijken ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Brubs schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:52:
[...]

Als je in een high bracket SBMM zit, is relaxed spelen er gewoon niet bij want dan word je helemaal afgemat. Dat is nou juist het probleem wat veel mensen met SBMM hebben. Ik heb liever dat ik tegen gevarieerde mensen kom. Zowel goede spelers als minder goede spelers in een potje, dit geeft in mijn ogen een eerlijker balans.

Als ik relaxed wil spelen wil ik alsnog een normale scoren kunnen behalen zonder dat ik extreem hoef te try-harden.

En opmerkingen over bots laat ik me maar niet uit, dan mis je echt het punt.

[ Voor 4% gewijzigd door Xenomorphh op 11-11-2019 11:04 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batiatus
Eens met @Xenomorphh . Daarnaast als je continue tegen mensen speelt met hetzelfde skill level zie je ook continue dezelfde wapens terug: M4A1, 735, MP5 en R-9. De andere wapens zijn een stuk minder viable, heads-up gunfights win je nooit tegen die gasten. Dat is frustrerend en zorgt ervoor dat je andere wapens niet kan gebruiken zonder compleet kapotgeschoten te worden.
Ander nadeel is ook: grootste gedeelte van de voorgaande COD's hadden geen SBMM, of een stuk minder agressief dan de huidige. Als je als speler beter wordt schiet je daar niet veel mee op, want je tegenstanders worden ook beter, je ziet geen progressie van jezelf.
In de eerste COD die ik speelde op de playstation (COD4:MW) heeft het 1,5 jaar geduurd voordat ik een positieve K/D had maar zorgde die progressie er wel voor dat je ziet dat je beter wordt.
En bots, tja, dan kan je ook gewoon campaign gaan spelen, is natuurlijk niet te vergelijken met online.

Mooi voorbeeld ook: die pistols, daar kun je helemaal niks mee tegen tegenstanders van hetzelfde niveau als je skill level. Je challenges zijn niet te doen zo.

[ Voor 7% gewijzigd door Batiatus op 11-11-2019 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Bij gunsmith staat er een groen vierkantje' iets dat unlockt is. Is bij reticle. Maar kan bzt nergens vinden, raar. Mss hebben anderen dit ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:07
Het enige nadeel van de SBMM vind ik is dat je niet kunt weten welke rang je bent. In bijvoorbeeld Rocket League ben je Silver/Gold/Platium en in iRacing kun je achteraf zien in welke split je zat, zodat je weet waar op de SBMM ladder je staat. Maar ik heb met CoD geen idee of er nu 10 betere lobby's boven mij zitten, of 1000.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:46

beany

Meeheheheheh

Jimmy J. schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:23:
Het enige nadeel van de SBMM vind ik is dat je niet kunt weten welke rang je bent. In bijvoorbeeld Rocket League ben je Silver/Gold/Platium en in iRacing kun je achteraf zien in welke split je zat, zodat je weet waar op de SBMM ladder je staat. Maar ik heb met CoD geen idee of er nu 10 betere lobby's boven mij zitten, of 1000.
Had leuk geweest als ze een ranking systeem als CS hadden gedaan. Dan heb je iets om voor te spelen, je rank. De ophogen of zien te behouden.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
D-Ed schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:55:
[...]

Speel je lekker met bots toch?

Ik begrijp dit soort wensen ook niet om eerlijk te zijn.. Sommigen noemen deze gameplay voor ‘sweating nerds’ (afgelopen weekend geleerd) maar ik vind dit als ‘casual old school gamer’ wel prima.. Ik vind de balans juist fijn.. Alsof in singleplayer games de AI ook iedere tien minuten van een ander niveau is..?

Er is juist balans! Heerlijk, vinden we sportwedstrijden toch ook de mooiste potjes? (Hoewel lag soms wel roet in het eten gooit, daar mogen ze wel naar kijken ;) )
Wacht maar tot je zelf in een hogere SBMM komt dan snap je het punt vanzelf.
En je vergelijking met sportwedstrijden gaat niet op want ook Ajax moet nog gewoon zijn potjes eredivisie afwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
servival7 schreef op maandag 11 november 2019 @ 12:18:
[...]

Wacht maar tot je zelf in een hogere SBMM komt dan snap je het punt vanzelf.
En je vergelijking met sportwedstrijden gaat niet op want ook Ajax moet nog gewoon zijn potjes eredivisie afwerken.
Okay, ik ga het meemaken. Is ook geen kritiek op jullie (de 'tegenstanders'). Ik begrijp helemaal als je voelt dat de balans zoek is tov vorige delen. Ik speel redelijk veel Halo (ja nog steeds :+ ) en ervaar daar juist een hele fijne balans ook al spelen er nog maar zo weinig mensen. Deze COD heeft voor mij de 'drang' om Halo te gaan spelen laten vergeten omdat ik de balans zo fijn vind op dit moment.. (rank 49)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 09:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Batiatus schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:21:
Eens met @Xenomorphh . Daarnaast als je continue tegen mensen speelt met hetzelfde skill level zie je ook continue dezelfde wapens terug: M4A1, 735, MP5 en R-9. De andere wapens zijn een stuk minder viable, heads-up gunfights win je nooit tegen die gasten. Dat is frustrerend en zorgt ervoor dat je andere wapens niet kan gebruiken zonder compleet kapotgeschoten te worden.
Ander nadeel is ook: grootste gedeelte van de voorgaande COD's hadden geen SBMM, of een stuk minder agressief dan de huidige. Als je als speler beter wordt schiet je daar niet veel mee op, want je tegenstanders worden ook beter, je ziet geen progressie van jezelf.
In de eerste COD die ik speelde op de playstation (COD4:MW) heeft het 1,5 jaar geduurd voordat ik een positieve K/D had maar zorgde die progressie er wel voor dat je ziet dat je beter wordt.
En bots, tja, dan kan je ook gewoon campaign gaan spelen, is natuurlijk niet te vergelijken met online.

Mooi voorbeeld ook: die pistols, daar kun je helemaal niks mee tegen tegenstanders van hetzelfde niveau als je skill level. Je challenges zijn niet te doen zo.
Ik begrijp wat je zegt, maar het probleem met de public matches is juist dat mensen teveel bezig zijn met hun skills door naar K/D ratio te kijken. Speel je CyberAttack en niemand die voor de objectives gaat en/of teamgenoten revived, om maar een voorbeeld te noemen.

(Als casual gamer en drukke papa kan ik gamen vrijwel nooit plannen, dus een party met vrienden komt in praktijk eigenlijk niet voor :) )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Op veler verzoek gaan we hier weer alle platforms bespreken wat gameplay en crossplay betreft. Voor pc specifieke problemen en vragen maken we gebruik van het PC topic. (Zie topic waarschuwing voor de link.)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:53
Ik ben de sbmm wel gewoon van CS dus stoor me er niet aan.
Das ook elk potje concentratie of er toch moeten voor knallen alleszins.
Ik zou niet weten waarom er mindere tegenstanders zouden moeten inzitten voor de balans. Is het dan leuk om te kunnen zeggen dat je meer frags dan hun hebt? Wat moeten zij dan van die pot denken? Ze kunnen dan al helemaal niemand killen... leuk voor die gasten.

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 07-10 16:09
hmm je kan crosplay spelen maar hebben de pc gamers dan nog steeds een voordeel? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:14
Wolverine9000 schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:22:
Bij gunsmith staat er een groen vierkantje' iets dat unlockt is. Is bij reticle. Maar kan bzt nergens vinden, raar. Mss hebben anderen dit ook
Die kun je makkelijker vinden als je naar custom game gaat. Bij de loadout kun je dan alles bij langs gaan tot dat irritante groene blokje weg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
mark777 schreef op maandag 11 november 2019 @ 18:27:
hmm je kan crosplay spelen maar hebben de pc gamers dan nog steeds een voordeel? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?
PC is standaard in het voordeel, je kunt echter geen groundwar spelen als je het uit zet.
Skillbased Matchmaking is echter vrij strikt, ik denk dan ook dat de matchmaker de betere console spelers tegenover slechtere pc spelers zet om het enigzins gelijk te houden.

[ Voor 21% gewijzigd door unfor op 11-11-2019 18:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@D-Ed Skillbased matchmaking is juist helemaal niet gebalanceerd. Het propt alleen maar mensen met gelijke skill in de game. Waardoor als je een van de betere spelers bent je bijna elke pot tegen allemaal mensen met gelijke skill speelt. Je zou zeggen dat dit juist tof is. Zeker. Kan heel tof zijn. Maar in een casual game als CoD wil je soms ook gewoon voor je lol spelen en niet elke keer met de beste gun van de meta hoeven schieten om mee te kunnen komen op het score bord. Dat is het grote probleem er van. Bijna elk potje veranderd in een sweat-fest waarbij alleen maar de meta gespeeld wordt. De lol gaat er dan snel af.

Balans is juist een goede balans van spelers met alle skill niveaus die er maar zijn. Zo kun je gerekt worden door een goede speler. De volgende pot is wat meer ontspannen en kun je zelf wat noobs rekken. Of je komt gewoon in potjes waar een mix van alle skill levels zit. Dat geeft een goede spel ervaring voor iedereen. Want een noob die alleen maar tegen noobs speelt zal ook nooit veel beter worden omdat hij/zij niet uitgedaagd wordt.

Ik heb skillbased matchmaking nu in meerdere games gezien en elke keer is het zeker voor de dedicated spelers niet heel veel aan. Tenminste niet voor langere perioden. Op een gegeven moment ben je er wel klaar mee. Bijvoorbeeld Destiny 2 heeft er ook veel last van gehad dat elke game sweaty as hell is. Iedereen met de meest kutte loadout (want meta en anders kom je niet mee) het is gewoon een bijbaan aan het worden dan.

Laat casual gewoon casual zijn. En als je een keer je tryhard pants aan wilt trekken dan ga je opzoek naar andere mensen die custom games tegen elkaar willen spelen op competitief niveau. Zo blijft het voor iedereen leuk.

Just my 2 cents.

[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 11-11-2019 21:23 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:37
@DAMAGE je kijkt nu alleen maar vanuit het punt van de goede spelers die veel spelen. Misschien is een casual en ranked mode dan een leuke tussenweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@418O2 Niet echt, want ik zei ook dat een speler die gemiddeld is, of gewoon ronduit slecht, dat die nooit beter zal worden als die niet uitgedaagd wordt om beter te worden door tegen betere spelers uit te komen. Maar goed, misschien wil die gene dat ook wel helemaal niet. Dat kan ik niet weten. Dus die zit daar misschien op zijn plek en heeft er verder niet veel last van. Maar als je boven gemiddeld goed bent en je als dusdanig ingeschaald wordt en met alleen maar mensen in games komt die de game ook helemaal bestuderen op wat goed is, nah. Nee. Dat is niet echt een leuke ervaring kan ik je vertellen. Mensen klagen al over de 725 shotgun. Je kunt je voorstellen dat omdat ie het zo goed doet (eerlijk is eerlijk, je kunt er de bizarste KD's mee neer pleuren zonder echt moeite te hoeven doen of skill te hebben) je op basis daarvan hoger ingeschaald wordt qua skill. Uiteindelijk kom je dan in games met enkel 725 shotgun aapjes of andersinds meta wapens. Keer op keer. Zie je het probleem? Is dat een leuke ervaring? In mijn boekje niet iig. Maar goed, ieder zijn ding.

[ Voor 3% gewijzigd door DAMAGE op 11-11-2019 21:35 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
@DAMAGE en als je nou eens gewoon lekker wil knallen en niets geeft om beter worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@418O2 dat is precies wat ik zeg: als je gemiddeld bent en je wilt gewoon lekker knallen, dan zit je daar prima op je plek. Geen problemen dan. Je hebt er dan ook geen last van. Maar mensen die dus wel bovengemiddeld zijn die worden dus wel gestraft door alleen maar in games gegooid te worden met meta abusende shotgun aapjes. En dan wordt je wel gedwongen om mee te doen met dat gedrag wil je nog goed kunnen presteren. Volkomen terecht dat mensen daar over klagen naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb het gevoel dat je de verkeerde oplossing voor het probleem zoekt. Die wapens moeten gewoon gebalanceerd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dat denk ik niet. Want het probleem is namelijk dat op dat niveau ALTIJD het best presterende wapen gebruikt wordt. Je speelt dan niet meer voor je lol. Dat is mijn hele punt. Dus al zou in de ideale wereld de 725 de grond in generf worden (gaat niet gebeuren. geloof mij maar. dat ding blijft je in mili seconden weg blazen wat ze ook gaan doen. Misschien niet meer zo veel op afstand, maar van dichtbij ben je kansloos. En daar moet je je dan maar bij neer leggen) dan staat er een nieuw wapen op wat op dat moment het aller beste wapen is. En zo kom je in een eindeloze cycle van wapens nerfen net zo lang tot alles generfed is en zelfs dan nog zal er altijd iets zijn wat boven de rest uit steekt en dat is dan het goto wapen. Dat is de hele mindset van een meer competitieve speler. Dus je kunt nerfen wat je wilt maar dat zal niks aan dit hele verhaal veranderen.

Mijn punt is dan ook: soms wil je even niet je tryhard pants aan doen en gewoon lol kunnen hebben. Met skillbased matchmaking kan dat niet. Niet als je al ingedeeld bent bij de betere mensen. Je kunt wel een slechter wapen pakken maar dan verlies je 9 van de 10 keer het vuurgevecht. En dat is niet echt een leuke ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:04
lig het nu aan mij of is allen Piccadilly circus de enigste map die ik nog mag spelen? ik begin zo'n hekel aan die map te krijgen want niemand speel daar nog voor de objective's en is het echt een camp festijn, maar ik krijg die map bijna nonstop voorgeschoteld, echt bagger vraag me echt af wat de reden is waarom

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
@DAMAGE ik ervaar ook deze SBMM, merk dat de meeste potjes steeds zwaarder worden. Opzich snap zo’n systeem wel, verwacht / hoop dat ze dit nog wel wat gaan tweaken. Na 4 potjes ben ik er wel klaar mee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 12:19
Het jammere van al dat gespeculeer is dat ik zo langzamerhand paranoia wordt van die matchmaker en de game balancer.

Zodra ik boven de 1 k/d komt, weet je gewoon, dit worden een paar pittige potjes. Niet alleen qua tegenstanders maar ik begin ook patronen te zien in de spawn points van spelers en headquarters, maar het zou me ook niets verbazen als ook wordt meegenomen hoe lang je stunned bent of nét die explosie van die granaat meepakt of mist.

Ja, het kunnen natuurlijk bugs zijn, maar ik blijf soms leven bij iets wat me andere potjes 100% een death oplevert. Soms weinig last van een stun vlak voor me (met of zonder battle hardened, die perk doet volgens mij echt niets) en soms krijg je een stun meters voor je en ben je secondenlang uit de roulatie.
Zo'n serie potjes dat je geen miliseconde rust krijgt en ALLES verkeert valt en spawnt plus ik alleen maar kweilende oelewappers in mn team krijg.

Na een paar van die slechte potjes valt alles weer perfect en kan ik niets fouts doen. 2 kogels en hop kill, teams die samen werken etc etc. Dan even naar de baracks kijken, ah, 0,96 k/d, vandaar dat nu weer een paar potjes mijn kant op vallen en dan doet dat het ook.

Mijn aim is echt niet anders, movement is niet heel veel anders, geen andere wapens/perks. Ik speel m'n hele leven al competitive shooters, maar ik heb nog nooit een game gezien waar het zo verschrikkelijk moeilijk is om consistent boven de 1 te blijven met een positieve win/loss ratio. De meeste potjes voelen niet echt als een prestatie, het voelt gemaakt. Of er nu echt zulke rare dingen gebeuren? Het zal wel wat meevallen, maar iets blijft knagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:51

OMD

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:49:
Het jammere van al dat gespeculeer is dat ik zo langzamerhand paranoia wordt van die matchmaker en de game balancer.

Zodra ik boven de 1 k/d komt, weet je gewoon, dit worden een paar pittige potjes. Niet alleen qua tegenstanders maar ik begin ook patronen te zien in de spawn points van spelers en headquarters, maar het zou me ook niets verbazen als ook wordt meegenomen hoe lang je stunned bent of nét die explosie van die granaat meepakt of mist.

Ja, het kunnen natuurlijk bugs zijn, maar ik blijf soms leven bij iets wat me andere potjes 100% een death oplevert. Soms weinig last van een stun vlak voor me (met of zonder battle hardened, die perk doet volgens mij echt niets) en soms krijg je een stun meters voor je en ben je secondenlang uit de roulatie.
Zo'n serie potjes dat je geen miliseconde rust krijgt en ALLES verkeert valt en spawnt plus ik alleen maar kweilende oelewappers in mn team krijg.

Na een paar van die slechte potjes valt alles weer perfect en kan ik niets fouts doen. 2 kogels en hop kill, teams die samen werken etc etc. Dan even naar de baracks kijken, ah, 0,96 k/d, vandaar dat nu weer een paar potjes mijn kant op vallen en dan doet dat het ook.

Mijn aim is echt niet anders, movement is niet heel veel anders, geen andere wapens/perks. Ik speel m'n hele leven al competitive shooters, maar ik heb nog nooit een game gezien waar het zo verschrikkelijk moeilijk is om consistent boven de 1 te blijven met een positieve win/loss ratio. De meeste potjes voelen niet echt als een prestatie, het voelt gemaakt. Of er nu echt zulke rare dingen gebeuren? Het zal wel wat meevallen, maar iets blijft knagen.
Ik heb dit dus ook, dacht dat het aan mij lag |:(

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
Nou... de bots dropshotten, jumpshotten én campen. Dus wat dat betreft zie ik weinig verschil met online. Vind het wel lekker om mee op te warmen. Potje gunfight in mijn eentje tegen 2 hoogste skills bots. Had vanavond een glitch, toen speelde ik gunfight tegen 6 bots. Dat was niet echt te doen 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 15:48
Het idee wat ik bij deze SBMM heb is dat het nooit echt mijn niveau is. Het is altijd eronder of erover. De ene keer ga ik prima met de kills en killstreaks, de andere keer wordt je achter elk muurtje weggeschoten. Ik heb ook niet het idee tegen mensen van mijn eigen skill te spelen. Dan had ik er namelijk weinig problemen mee. En bij veel objective-based modes zie ik de enemy ook totaal geen objectives pakken. Match me dan met mensen die dat wél doen.

Verder is dead silence pure aids, claymores en shotties veel teveel gebruikt en veel killstreaks ook erg oneerlijk om nog iets tegenop te doen. Een team wat domineert, krijgt alleen maar meer middelen om dat te blijven doen. Tel daar een fucked up spawnsysteem bij (mede ook vanwege de grootte van enkele maps) en je feest is compleet.

En als we gewoon pings konden zien in de scoreboards, kan ik tenminste nog wat meer haten op de game ipv mn eigen kunnen want ik weet vrij zeker dat ik de helft van de potten gewoon in Brazilië zit te spelen of whatever... :/
Ik kijk ook altijd in de killcam in de eerste paar deaths of ik hem even lang zag als hij mij en ook evenveel schoot of niet. Als ik al zie dat er meer dan een seconde tussen lijkt te zitten, dan quit ik ook vrij snel.

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 11-11-2019 23:25 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
En als we gewoon pings konden zien in de scoreboards, kan ik tenminste nog wat meer haten op de game ipv mn eigen kunnen want ik weet vrij zeker dat ik de helft van de potten gewoon in Brazilië zit te spelen of whatever... :/
Dat is toch te zien? Of is dat alleen op pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 05-10 16:46
Het is dat Shootout erin is gekomen anders was ik gestopt.

Op shootout kan je ten miste lekker raggen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
kesj schreef op maandag 11 november 2019 @ 23:17:
[...]

Dat is toch te zien? Of is dat alleen op pc?
Niet op console, zat wel in de vorige game volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Martinspire schreef op maandag 11 november 2019 @ 23:25:
[...]

Niet op console, zat wel in de vorige game volgens mij.
Ah, wist ik niet. Op pc zie je latency helemaal rechts naast je score. Bij elke speler. Gek dat dat niet op elk platform gelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
Martinspire schreef op maandag 11 november 2019 @ 23:11:
Het idee wat ik bij deze SBMM heb is dat het nooit echt mijn niveau is. Het is altijd eronder of erover. De ene keer ga ik prima met de kills en killstreaks, de andere keer wordt je achter elk muurtje weggeschoten. Ik heb ook niet het idee tegen mensen van mijn eigen skill te spelen. Dan had ik er namelijk weinig problemen mee. En bij veel objective-based modes zie ik de enemy ook totaal geen objectives pakken. Match me dan met mensen die dat wél doen.

Verder is dead silence pure aids, claymores en shotties veel teveel gebruikt en veel killstreaks ook erg oneerlijk om nog iets tegenop te doen. Een team wat domineert, krijgt alleen maar meer middelen om dat te blijven doen. Tel daar een fucked up spawnsysteem bij (mede ook vanwege de grootte van enkele maps) en je feest is compleet.

Ik kijk ook altijd in de killcam in de eerste paar deaths of ik hem even lang zag als hij mij en ook evenveel schoot of niet. Als ik al zie dat er meer dan een seconde tussen lijkt te zitten, dan quit ik ook vrij snel.
Kort gezegd, 15 games gespeeld en 10 waren op NA server bij mij.
Hoe ik dit weet, mijn router toont de IPs van de server dat ik op verbonden ben, kleine moeite voor de locatie van de server te zoeken. Maar de server pingen lukt dan niet.
Je speelt meer op NA servers dan je denkt, en dan kan dat <25 ping zoeken ook al meteen de vuilbak in.

Matchmaking is gewoon een grote grap, als ik rainbow speel heb ik een ping van 9ms en dan weet je dat de server heel dicht staat.
Dus als ze perse skil willen pushen, zorg dan eerst dat we op de beste mogelijke server spelen en met de laagst mogelijke ping. Dan mogen ze van mij eens spreken over skill, mijn 2 centen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Op PC zie je wel pings en normaal zitten die bij iedereen wel onder de 50 (uitzonderingen daar gelaten). Zit zelf meestal rond de 25 maar af en toe kom je in potjes waar in eens iedereen rond de 120 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Bezig met drie wapens goud te halen. Ak47 M4a1 en de kilo volledig attachments vrijgespeeld. Serieus werk moet ik zeggen. Nu nog long shots en reload en maak een kill erna. Iemand tips voor het laatste. Op shoot house maar is daar een chaos lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Wolverine9000 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 00:00:
Bezig met drie wapens goud te halen. Ak47 M4a1 en de kilo volledig attachments vrijgespeeld. Serieus werk moet ik zeggen. Nu nog long shots en reload en maak een kill erna. Iemand tips voor het laatste. Op shoot house maar is daar een chaos lol
Ik heb zelf de tik om na elke kill te reloaden. Zet daar slight of hand bij en je hebt die cammo's redelijk snel. Had zelf de meeste moeite met mounted kills en hipfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
servival7 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 00:03:
[...]

Ik heb zelf de tik om na elke kill te reloaden. Zet daar slight of hand bij en je hebt die cammo's redelijk snel. Had zelf de meeste moeite met mounted kills en hipfire.
Longshot ook redelijk lastig en hip fire niet achter zoeken. Komt van zelf. Mounted is ook wreed. Alhoewel op domination st petersburg. In de ramen mounten en wachten tot ze b pakken. OK is Campen maar voor de mounted kills kan je niet anders. Hopelijk komt erin dat je kan kiezen welke mappen je kan kiezen. Merci voor de sleight of hand tip morgen eens proberen. Eerst nog dertig kills zonder attachments. Dan kan ik dit er op zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
merlin1201 schreef op maandag 11 november 2019 @ 21:52:
lig het nu aan mij of is allen Piccadilly circus de enigste map die ik nog mag spelen? ik begin zo'n hekel aan die map te krijgen want niemand speel daar nog voor de objective's en is het echt een camp festijn, maar ik krijg die map bijna nonstop voorgeschoteld, echt bagger vraag me echt af wat de reden is waarom
Welke mode speel je? Want ik speel hoofdzakelijk Kill Confirmed, TDM 20 en DOM 20 en krijg die map gelukkig nauwelijks.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
Hi everyone!
We have an update rolling out around midnight PST tonight, 11/11. Since we have notes ready, we figured we'd post them ahead of the update going out. Check out the fixes below:
GENERAL FIXES:
• More backend fixes to prevent crashes and improve stability across all modes and all platforms
Riot Shield:
• Fix for a bug where a player using the Riot Shield would not take explosive damage during certain situations
• Fixed an issue where the Riot Shield would stow on the players back when using Stim. (Tactical)
Footsteps
• Adjusted to always play walk footstep sounds when in ADS and crouch independent of speed
• Increased the speed in which you can remain using the walk footstep sounds by slightly pressing on the movement stick
Challenges
• General fix for the UI and Challenge state getting out of sync. We'll continue to monitor and make additional fixes as needed in future updates
• Fix for a challenge related error that could occur; DEV ERROR 5476
• Fix for Mission Challenge description, “Get Kills with a Burst Weapons” being too vague.
Piccadilly:
• Spawn tuning while playing TDM and Domination
• Domination flag adjustments; B Flag is now near the busses instead of the center fountain
Weapons:
• ARs: Minor hip spread adjustment
• 725: Reduce range
• M4: increase hip spread, decrease damage to the head
• FAL: Reduced recoil, increased ADS speed
• EB-14: Increase ADS speed
• Miscellaneous ammo reserve adjustments upon spawning to be in-line with other weapons of their class
Special Operations:
• Fix for a bug where a player using the Overkill perk with an SMG as their secondary would sometimes spawn without a primary weapon when joining a match in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
ARs: Minor hip spread adjustment
Hebben ze dan meer of minder hip spread?

Ben benieuwd of we nu wat meer wapens dan de M4 en 725 gaan zien. Hoop dat Piccadilly nu ook wat beter speelbaar is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
Rivanov schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:13:
Piccadilly:
B Flag is now near the busses
Lekker duidelijk dit, staan ook maar weinig bussen in die map 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:47:
[...]

Lekker duidelijk dit, staan ook maar weinig bussen in die map 8)7
Ik denk meer aan de westkant van de map, zeg maar bij de bookstore, bussen en scaffold

Is maar een gok, we zullen het vanavond wel zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Nog een nadeel gevonden van SBMM, enkele vrienden met een K/D van minder dan 1.0 willen niet meer samen spelen, dan worden ze helemaal gewrecked in mijn lobbies. Lijkt erop dat ze degene met het hoogste skill level de baseline wordt voor het vinden van lobbies, niet een gemiddelde. Denk dat dit nog wel de ergste is voor een game als COD.
Pagina: 1 ... 27 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.