Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn96 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:28:
Tevens hoop ik nog op Hardcore modi
Hardcore modi zit er al in en die kun je naast quickplay met het vierkantje op de PS kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:08

Tijn96

In speed we trust

Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:48:
[...]

Hardcore modi zit er al in en die kun je naast quickplay met het vierkantje op de PS kiezen.
Gister zag ik daar alleen nog de normale modi? Ik zal vanavond nogmaals kijken. Ik vind hardcore DOM echt schitterend altijd :+

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmashCruiser
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-10 16:38
Hoe zit het met Skilled based matchmaking, Op basis waarvan wordt je ingedeeld en hoe groot is het effect hier van? Ik speel regelmatig met vrienden die belabberde k/d ratios halen als ik mee speel. Zodra ik er niet ben zijn deze ineens bijzonder positief. Dit is overigens niet de eerste CoD waar dit terugkomt en bevorderd de sfeer niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephirus
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-10 10:47
Als ik op internet zoek naar de mogelijkheden om op meerdere platforms te spelen, dan is het enige dat ik tegenkom: dmv cross-play kan je samen spelen met andere platforms.
Waar ik benieuwd naar ben is: Kan ik door de aanschaf van het spel op de xbox bijvoorbeeld ook op de pc spelen? Of moet ik daar een separate PC versie voor kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:13

Phydomir

Dennis

Sephirus schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:09:
Als ik op internet zoek naar de mogelijkheden om op meerdere platforms te spelen, dan is het enige dat ik tegenkom: dmv cross-play kan je samen spelen met andere platforms.
Waar ik benieuwd naar ben is: Kan ik door de aanschaf van het spel op de xbox bijvoorbeeld ook op de pc spelen? Of moet ik daar een separate PC versie voor kopen?
Die zul je los moeten kopen. Op Microsoft games met Play-Anywhere (waarmee je één game koopt die je op XB1 en PC kan spelen) doet nog geen enkele ontwikkelaar hier aan (voor zover ik weet).

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-10 15:16
Phydomir schreef op woensdag 6 november 2019 @ 12:13:
[...]

Die zul je los moeten kopen. Op Microsoft games met Play-Anywhere (waarmee je één game koopt die je op XB1 en PC kan spelen) doet nog geen enkele ontwikkelaar hier aan (voor zover ik weet).
Maar zoals ik begrepen heb loopt je progression wel gesynct op elk platform. Als je inlogt met je activision account heb je dus op PS4 als op PC als op Xbox dezelfde achievements en progression.
Bron: https://support.activisio...ll-of-Duty-Modern-Warfare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-10 17:17
Enige waar ik me aan stoor is de traagheid waarmee zaken gepatched worden. Er zijn gewoon een aantal zeken die direct aangepakt moeten/kunnen worden. Het spel is nu bijna twee weken uit, maar echt veel lijkt er nog niet te veranderen. Hoop hier toch wel snel iets over te horen -O-

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:07
Maurice079 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 15:41:
Enige waar ik me aan stoor is de traagheid waarmee zaken gepatched worden. Er zijn gewoon een aantal zeken die direct aangepakt moeten/kunnen worden. Het spel is nu bijna twee weken uit, maar echt veel lijkt er nog niet te veranderen. Hoop hier toch wel snel iets over te horen -O-
Loop je op de Xbox en de PS4 niet altijd tegen controles aan?
Misschien extra lastig nu vanwege de crossplay. Je kan natuurlijk niet op Xbox met je generfde 725 tegen een ongenerfde PS4 iemand spelen.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:10
Ben nu bezig met de ak47 .
dat is op het moment ook ware terror,2 bullits en iemand ligt plat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe willen we verder met de MW topics? Moeten de console en pc topics samengevoegd worden zodat gameplay en samenspelen daar besproken worden. Daarnaast starten we dan een problemen topic op. Of houden we de pc en console versies van elkaar gescheiden met eventueel een problemen topic er nog naast. Of laten we zoals het nu is. Dit bespreken kan hier: Verwijderd in "Modern Warfare Topic gesplit zonder overleg"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02:53
Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:51:
Hoe willen we verder met de MW topics? Moeten de console en pc topics samengevoegd worden zodat gameplay en samenspelen daar besproken worden. Daarnaast starten we dan een problemen topic op. Of houden we de pc en console versies van elkaar gescheiden met eventueel een problemen topic er nog naast. Of laten we zoals het nu is. Dit bespreken kan hier: Verwijderd in "Modern Warfare Topic gesplit zonder overleg"
👍🏻

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 10:38
Check de clip in deze link 🙀 725 shotgun sniper 🤣

https://www.dexerto.com/c...e-used-as-snipers-1215507

Bizar en hopelijk fixen ze het snel..

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:06
HertogJack schreef op woensdag 6 november 2019 @ 21:22:
Check de clip in deze link 🙀 725 shotgun sniper 🤣

https://www.dexerto.com/c...e-used-as-snipers-1215507

Bizar en hopelijk fixen ze het snel..
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Post dan gelijk de link naar Reddit ipv die spamsite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 10:38
Waar je je al niet druk om kan maken d:)b

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:47
Zo kut dat je niet meer mag refunden na downloaden. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
GerardReintke schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:24:
Ben nu bezig met de ak47 .
dat is op het moment ook ware terror,2 bullits en iemand ligt plat.
Ik merkte bij de AK dat ik toch vaak dood ging omdat de M4 van de tegenstander sneller schiet. Heb jij dit ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Iedereen die de M4 heilig vind terwijl ik juist de boel veeg met de Kilo 141...

vind het altijd zo'n onzin dat er wordt gesproken over het beste wapen, terwijl het ook een stuk afhankelijk is van je speelstijl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Oulewappeur schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:34:

vind het altijd zo'n onzin dat er wordt gesproken over het beste wapen, terwijl het ook een stuk afhankelijk is van je speelstijl.
Dit inderdaad. Ik kom nog vaak genoeg een hark met een 725 tegen waar ik het 1-op-1 gewoon van win omdat hij niet kan aimen. Neemt niet weg dat het ding wel echt totaal uit balans is op het moment...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
https://twitter.com/ashto...tatus/1192108443248672768

Komende dagen komt de update met o.a. weapon tuning, footsteps en claymore changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-10 17:17
servival7 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:28:

Komende dagen komt de update met o.a. weapon tuning, footsteps en claymore changes.
Enige wat ik hier nog mis zijn de callouts. Hopelijk worden die ook meegenomen!

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Maurice079 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:32:
[...]

Enige wat ik hier nog mis zijn de callouts. Hopelijk worden die ook meegenomen!
En de challenges die niet tracken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 15:11

beany

Meeheheheheh

servival7 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:34:
[...]

Challenges of (daily) missies? Want die tracken wel, alleen met een vertraging. Officers rank doet het wel goed overigens.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 00:12

Hoop dat er ook een fix inzit voor matchmaking in split-screen

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
beany schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:35:
[...]

Challenges of (daily) missies? Want die tracken wel, alleen met een vertraging. Officers rank doet het wel goed overigens.
Heb anders nog steeds 0 assaultrifle kills ook al heb ik daar gister hele avond mee gespeeld =D Misschien dat als ik vanavond kijk ze wel tracked zijn.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyran
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-10 14:39
Heb inderdaad ook al een paar keer gehad dat hij niet direct na een potje tracked, maar uiteindelijk toch completed wordt. Vraag me wel af op welk moment je dan XP krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Spyran schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:43:
Heb inderdaad ook al een paar keer gehad dat hij niet direct na een potje tracked, maar uiteindelijk toch completed wordt. Vraag me wel af op welk moment je dan XP krijgt?
Ik zag inderdaad bij een daily challenge dat ik wel reward kreeg (charm) maar de challenge nog op 3/10 stond! Dus denk dat je op moment van behalen xp krijgt maar dat de tracker achter loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
beany schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:35:
[...]

Ik heb al 20 potjes DOM gewonnen maar die missie nog steeds niet gehaald. Ook moet je ze elke keer weer opnieuw aanzetten wat heel irritant is.

Overigens tracken de officer challenges ook niet goed bij mij. Vraag mij sowieso af wat je met die season emblem moet want equippen kan je hem niet.

[ Voor 16% gewijzigd door servival7 op 07-11-2019 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
servival7 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:51:
[...]

Overigens tracken de officer challenges ook niet goed bij mij. Vraag mij sowieso af wat je met die season emblem moet want equippen kan je hem niet.
Gok dat dit een ding is als volgend seizoen start maar kan er naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:38:
[...]

Hoop dat er ook een fix inzit voor matchmaking in split-screen
Gisteren voor het eerst een avond meegemaakt waar de meeste mensen bleven campen met die shottie.. Bah bah.. Ik heb hem op een gegeven moment maar opgeraapt om mee te doen maar na twee keer schieten had ik er al genoeg van }:|

Hopelijk na de update veel kanonnenvoer van mensen die alleen met dat ding hebben gespeeld en nu opnieuw moeten wennen aan de andere wapens 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
D-Ed schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:19:
[...]

Gisteren voor het eerst een avond meegemaakt waar de meeste mensen bleven campen met die shottie.. Bah bah.. Ik heb hem op een gegeven moment maar opgeraapt om mee te doen maar na twee keer schieten had ik er al genoeg van }:|

Hopelijk na de update veel kanonnenvoer van mensen die alleen met dat ding hebben gespeeld en nu opnieuw moeten wennen aan de andere wapens 8)
Moeten ze wel dat SBMM even aanpassen want ik kom alleen nog maar tegen zwetende nerds volgens mij. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
servival7 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:36:
[...]

Moeten ze wel dat SBMM even aanpassen want ik kom alleen nog maar tegen zwetende nerds volgens mij. ;(
Zwetende nerds? _O- Ik kom die term vaker tegen maar ik denk dat ik een te droge casual ben om die uitspraak te begrijpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyran
Trouwens ook een vervelend bugje: hij onthoud mijn audio setting niet. Als ik de voice chat wat harder zet blijft dat goed, tot ik het spel (of ps4) reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
D-Ed schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:40:
[...]

Zwetende nerds? _O- Ik kom die term vaker tegen maar ik denk dat ik een te droge casual ben om die uitspraak te begrijpen..
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/WgvTgV5EoGY/maxresdefault.jpg

Ik wil vaak gewoon lekker casual, in een lekker tempo, knallen maar dat gaat nu niet meer omdat ik nu met mensen ingedeeld word die zo serieus spelen dat het lijkt alsof ik in 1 of ander pro tournooi beland ben.

Op zich ook wel eens leuk maar niet de hele tijd. Ook is het irritant dat hij skill boven ping matcht waardoor je af en toe in eens potjes met 100 ping hebt terwijl ik normaal rond de 20 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gauw maar mijn 725 levelen dan maar 🤣

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
servival7 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:50:
[...]

[Afbeelding]

Ik wil vaak gewoon lekker casual, in een lekker tempo, knallen maar dat gaat nu niet meer omdat ik nu met mensen ingedeeld word die zo serieus spelen dat het lijkt alsof ik in 1 of ander pro tournooi beland ben.

Op zich ook wel eens leuk maar niet de hele tijd. Ook is het irritant dat hij skill boven ping matcht waardoor je af en toe in eens potjes met 100 ping hebt terwijl ik normaal rond de 20 zit.
Aha, helder.. Join the club! (Xbox?)

Ik ben redelijk fanatiek maar vooral erg casual in mijn gameplay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
Oulewappeur schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:34:

Waarom is het 'onzin' om een wapen met de hoogste DPS en zeer weinig recoil het beste wapen te noemen? Het is gewoon een erg goede gun. Dat wil niet zeggen dat je met een Kilo of een AK hierdoor geen kills meer kan maken, maar de M4 is gewoon uit balans. Dat jij de boel schoont veegt met de Kilo is leuk, maar misschien is alles nog veel opgeruimder wanneer je de M4 erbij pakt.

Ik speel zelf ook met een M4, 725 en claymores, maar zou het leuk vinden als dat wat generfed wordt zodat er wat meer variatie op gaat treden.

[ Voor 9% gewijzigd door Jimmy J. op 07-11-2019 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Scar op single shot is ook best fijn trouwens. Maak je er een soort battle rifle van.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
servival7 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:34:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/H8vipTK.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMac93
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-12-2024

iMac93

PSN & Steam: mcmeerbeek

Wellicht een domme vraag, maar ik kan het antwoord niet meteen terugvinden: Ikzelf speel op playstation en mijn vrienden op pc. Wij spelen samen en communiceren via de ingame voice chat, met allemaal de optie 'mute all except party' aangevinkt. De vraag is echter, kan de rest van de spelers in de game onze voice chat ook horen? m.a.w als ik iemand mute hoor ik hem/haar niet, maar kan hij/zij mij dan nog horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
iMac93 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:16:
Wellicht een domme vraag, maar ik kan het antwoord niet meteen terugvinden: Ikzelf speel op playstation en mijn vrienden op pc. Wij spelen samen en communiceren via de ingame voice chat, met allemaal de optie 'mute all except party' aangevinkt. De vraag is echter, kan de rest van de spelers in de game onze voice chat ook horen? m.a.w als ik iemand mute hoor ik hem/haar niet, maar kan hij/zij mij dan nog horen?
Hier zijn ze er van overtuigd dat de rest je ook niet hoort maar mij lijkt het logisch dat als jij iedereen mute dat een ander die dat niet doet je wel hoort.

Kan je het niet een keer testen met één van je vrienden die gewoon game joint en niet party? Of werkt dat sowieso al niet met crossplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
Alleen mensen met een headset. En die zitten meestal zelf in een party.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-10 21:20
Jimmy J. schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:41:
[...]
Alleen mensen met een headset. En die zitten meestal zelf in een party.
Zijn er mensen die cod spelen zonder headset? :o

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Volgens mij is het zo dat als je iemand mute je hem niet meer kan horen en hij jou ook niet. Maar dit is best makkelijk te testen.

@MyKey Ik op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-10 15:16
servival7 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:47:
[...]

Volgens mij is het zo dat als je iemand mute je hem niet meer kan horen en hij jou ook niet. Maar dit is best makkelijk te testen.

@MyKey Ik op het werk.
Dit is inderdaad bij veel games wel zo. Dus ik verwacht dat het bij COD niet anders zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
MyKey schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:47:
[...]

Zijn er mensen die cod spelen zonder headset? :o
Een huidige Xbox One X wordt niet eens meer verkocht met headset joh. De tijden dat 126 spelers op een avond in Halo 2 het met je moeder gedaan hebben is helaas niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
Ben er wel weer klaar mee. Het speelt wel lekker weg, maar de beschikbare modi spreken mij niet zo aan. Headquarters is wel leuk overigens, maar de rest trekt mij niet zo. Ik begreep dat in de toekomst demolotion er weer aan komt. Pak hem dan wel weer op.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 08:58
Ik zoek nog een buddy om online op de Xbox te kunnen gamen. Ik merk dat mijn friendslist de afgelopen jaren minder actief is geworden en een game als COD is toch leuker met bekenden in de game.

Mijn gamertag is Reflex Sostic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
BREAKING

Free Maps and Hardpoint coming to #ModernWarfare .

✅ New Multiplayer Map - Shoot House
✅ New Ground War Map - Krovnik Farmland
✅ Hardpoint

Free for all players, available Friday 11/8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:13
Ik heb een challenge waarbij ik 15 explosives moet hacken met het EOD perk. Echter kom je maar zeeer zeldzaam achter een claymore, en bij proximity mines kom je toch helemaal niet dichtbij zonder dat die afgaat?? C4 is ook ultra zeldzaam dat die ergens ligt.. Zou beter zijn als het zoals BO2/BO3(?) was, dat je ook vanaf achter de muur kon hacken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:12
Nice!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HTc88fZ.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Nice! Hopelijk met een mega patch waarin ook een fix zit voor het matchmaking met split-screen, soms vind je maar 3 potjes in een uur zoeken. Zou haast de game opzij leggen en een paar maand wachten tot het goed werkt

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:49
Hmmm onderhoud aan de servers (ps4)... Lekker dan, denk je ff rustig een potje te kunnen knallen :(

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:25

Oekol

waka waka hey hey

renzo4000 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 21:06:
Hmmm onderhoud aan de servers (ps4)... Lekker dan, denk je ff rustig een potje te kunnen knallen :(
Dit is zo irritant. Ik sta ik de queue maar alsnog blijft 1 de tijd oplopen en gebeurd er verder niets. Echt zonde. Na vanavond met psv moet ik wat frustratie kwijt..

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Ben ik echt de enige die helemaal gek wordt van campers in dit game? Ligt dit aan de ttk of slechte map design?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:00

Jumpiefox

Hoi ?

SC4RF4C3 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 21:38:
Ben ik echt de enige die helemaal gek wordt van campers in dit game? Ligt dit aan de ttk of slechte map design?
Allebei denk ik. TTK is altijd best snel geweest maar merk dat ik met de huidige maps veeel vaker kansloos ben als je niet de drop krijgt.

- Veel meer angles en blind spots..hoogte verschillen en "camp" spots
- Kleuren pallete en moderne belichting/schaduw maakt het soms onmogelijk om een speler te zien die prone zit te wachten ergens..perfect cammo op veel maps
- Sommige wapens hebben gewoon 0 recoil en 0 damage drop off lijkt het wel. Dus tactisch afstand houden etc omdat je iemand wilt out-rangen werkt ook niet
- Voetstappen...tjah wat kan ik zeggen, alsof elk speler minstens 200kg aan spier weegt en met een maatje 52 hakschoenen door de lvl heen banjert. Campers horen je echt al een straat verderop al aankomen rennen hehe.

Speel het nu zelf ook wat rustiger, veel minder run and gun. Beetje zones defenden in tdm. en weer verder lopen na een paar kills/spawn flips etc.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Jimmy J. schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:47:
[...]
Waarom is het 'onzin' om een wapen met de hoogste DPS en zeer weinig recoil het beste wapen te noemen? Het is gewoon een erg goede gun. Dat wil niet zeggen dat je met een Kilo of een AK hierdoor geen kills meer kan maken, maar de M4 is gewoon uit balans. Dat jij de boel schoont veegt met de Kilo is leuk, maar misschien is alles nog veel opgeruimder wanneer je de M4 erbij pakt.

Ik speel zelf ook met een M4, 725 en claymores, maar zou het leuk vinden als dat wat generfed wordt zodat er wat meer variatie op gaat treden.
Uiteraard de m4 ook gespeeld, maar werd er niet warm van. En nee niet geconcludeerd naar 5 kills. Ding zit op level 29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Vanavond wat andere wapens aangedaan maar kom toch terug bij M4 om beetje mee te kunnen doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03:55
Morgen update' twee nieuwe maps' tunig weapons. Footsteps. Claymore en hopelijk challenges.
De vraag is hoe groot gaat de update zijn. Iemand een idee???

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 02:15:

De vraag is hoe groot gaat de update zijn. Iemand een idee???
Ik gok op 52m37s aan "COPYING".

🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Vrijdag schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 06:29:
[...]

🤣
Geen last van op de Xbox. ;)
Is inderdaad altijd een grote frustratie op de PS4.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Op de pc is zo'n update binnen enkele minuten klaar. Op PS4 ben je een uurtje zoet inderdaad, en dan heeft restmode vaak geen zin omdat die maar op 1 moment op een dag ('s nachts?) voor een update checkt. Dat wordt pc gamen vanavond :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-10 11:58
D-Ed schreef op donderdag 7 november 2019 @ 23:11:
Vanavond wat andere wapens aangedaan maar kom toch terug bij M4 om beetje mee te kunnen doen..
Ik speel nu standaard met de M13. Vind ik fijner dan de M4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Vrijdag schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 06:29:
[...]

🤣
Dat mis ik echt totaal niet aan mijn PS4. Blij dat ik tegenwoordig met controller op PC speel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 16:19
Is de update al te downloaden?
Of komt hij vanavond pas?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardReintke
chimera2 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:44:
Is de update al te downloaden?
Of komt hij vanavond pas?
Nee,heb net gecheckt.
Waarschijnlijk in de loop van de dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 09:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Alexknl schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:05:
Op de pc is zo'n update binnen enkele minuten klaar. Op PS4 ben je een uurtje zoet inderdaad, en dan heeft restmode vaak geen zin omdat die maar op 1 moment op een dag ('s nachts?) voor een update checkt. Dat wordt pc gamen vanavond :)
Dit heeft mij sinds de aanschaf van de game bijna 2 weken geleden dus al heel veel speelplezier gekost. Drukte van een gezin betekent dat de game momenten wat schaars zijn en ik dus niet continu kan gamen. ALS ik dan wil gamen en ik dat ding aanzet, dan moeten er eerst tig updates gedownload worden. Na aanschaf moest ik echt 2 uur wachten voordat de eerste updates waren geinstalleerd. Vooral het kopieren duurt een eeuwigheid.

Dus misschien straks maar de PS4 aanzetten als ik zie dat de updates binnen komen. Mocht ik dan willen gamen vanavond, dan kan dat ook.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyran
SC4RF4C3 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 21:38:
Vind het echt per map verschillend. Hackney Yard en Azhir cave zijn bijvoorbeeld prima te spelen zonder dat je steeds op dezelfde plek hoeft te blijven zitten. Picadilly circus is wat mij betreft dan weer een drama alsook sommige delen van de maps in GW. Overigens zelf alleen vCod/Cod2 gespeeld; daar had je ook echt schijt maps tussen zitten (Bocage, Brecourt, POW camp etc.) Map voting zou wat mij betreft al veel oplossen.

Trouwens zelf tot nu toe wel het meeste plezier beleefd aan Gun Game met een maat. Daar wordt campen zelfs afgestraft. Wellicht is dat wat voor je :)

[ Voor 10% gewijzigd door Spyran op 08-11-2019 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
crimby schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:12:
[...]

Ik speel nu standaard met de M13. Vind ik fijner dan de M4.
Die ga ik vanavond eens proberen. Welke extra's zet je erop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardReintke
Download nu wel beschikbaar,8,504GB.
Ik heb PS4 Pro.

[ Voor 20% gewijzigd door GerardReintke op 08-11-2019 09:32 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• servival7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-10 06:19
Alexknl schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:05:
Werkt crossplatform saving een beetje? Ik zit er aan te denken om COD ook te halen voor de PS4 Pro (heb em al voor de PC)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Prima patch naar mijn idee.

blij dat claymores, callouts, shotgun en M4 aangepakt worden.
Aan de challenges wordt ook gewerkt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Voor wie de link geblokt word:

New Free Maps. Hardpoint. And Patch Notes!
WHAT’S NEW

NEW FREE MAPS!
  • We’ve added Krovnik Farmland to Ground War and Shoot House to Multiplayer!
NEW PLAYLISTS AND A NEW MODE!

Going live on Friday...
  • Hardpoint is now in rotation!
  • Shoot House 24/7! This includes a mixture of Team Deathmatch, Domination, Kill Confirmed, and Headquarters
And yes, all of this new content is available for everyone, for free, across all platforms! We’re so excited to share this new content with all of you and this is just the beginning. Thank you all for playing and keep the feedback coming!

Check below for the full list of patch notes.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/m5yuntd.jpg
  • Backend fixes to prevent crashes and improve stability across all platforms, include dev errors, and various performance fixes.
  • Fix for a few bugs where some streaks and Field Upgrades were able to be flown out of bounds without penalty. General out of bound fixes were also added.
  • Fix for a bug where a player being killed by an enemy with a Variable Zoom Scope would not see the zoom function in the killcam
  • Fix for the Semtex warning audio being heard at the same volume whether in a building or outside
  • In Headquarters, players were able to place a Tac Insert and respawn when their team owned the point. This has been fixed.
  • Fix for various collision issues across maps
  • Added UI that shows when XP events are active in playlists menus
  • Sprint and Tactical Sprint speeds are now back to speeds in Beta
  • Fix for a bug where the progress of the bomb defusal can be seen by the team that planted the bomb
  • Fix for a bug that revealed players to UAVs when they fired their weapons, even if they had Ghost and a silencer equipped
  • Fixed an issue where if multiple Personal Radars were active on a team, and are both marking the same enemy, only one player would see the enemy on their minimap.
RIOT SHIELD:

Fixed an issue where the throwing knife and Thermite weren’t causing the shield to go on the player’s back when thrown. We’ve also fixed the issue where explosive splash damage wasn’t working consistently. We’ll continue to tune the Riot Shield in future updates.

CLAYMORES:

Detonating an enemy claymore with bullets is now non-lethal when at full health. We’ve also reduced the trigger and damage radius and also reduced the damage width to better match the trigger width.

BATTLE CHATTER:

Removed the ability for enemies to hear when they’ve been called out by the opposing team. We also adjusted the enemy callouts so they are never from your Operator. Enemy callouts now use a more restricted cone at the hip and even more restricted in ADS when calculating whether or not to trigger. We’ll continue to monitor this and make additional tweaks to Battle Chatter in future updates.

MOUNTING:

Slight increase to recoil while mounting.

PERKS:

E.O.D. now clamps damage to a non-lethal amount, assuming the player is at full health

LIGHTING:

Continued updates to player visibility in dark windows and dark areas.

FOOTSTEPS:

We’ve increased the occlusion percentage to filter footstep sounds behind geometry and adjusted the footstep volume at a distance. We have another large footstep change coming in the next update which will make crouch and ADS movement significantly quieter. Stay tuned!

CHALLENGES/PROGRESSION/RANK

Daily Challenges and Active Missions are getting a full sweep of testing and fixes. We’ll have more updates to these systems in future updates.
  • Fix for a bug where the Infiltrator challenge was not tracking properly
  • Fix for launchers not giving XP when shooting down killstreaks
  • Fix for a bug where planting or defusing 5 bombs in Cyber Attack or SnD was not tracking properly
  • Camo challenge for “Kills After a Reload” didn’t give the player enough time to acquire a kill, so time has been increased
  • Fix for a bug where your XP require to reach the next rank was higher than the value needed
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LBtlnir.jpg
  • 725 Shotgun: Increase to ADS and Hip Spread, reduced damage range
  • M4A1 Assault Rifle: Reduced damage range, small recoil increase
  • Assault Rifles: Increased hip spread to reduce effectiveness up close, less damage at long range for full auto 5.56 rifles
  • SMGs: Increased move speed, increased ADS move speed, small reduction in sprint out time
  • UZI SMG: Increased damage range
  • MG34 LMG: Increased hip spread, damage range reduction, small ADS slow down
  • M91 LMG: Increased hip spread, small damage range reduction
  • PKM: Increased hip spread, medium damage range reduction
  • Pistols: Increased move speed, reduced sprint out time, increased damage range
  • Crouch and Prone no longer adjust recoil
CALL OF DUTY LEAGUE
  • Updated rulesets for CDL competitive modes in private match
CYBER ATTACK
  • Fix for a bug where a player could use lose their primary weapon and would be unable to see their viewmodel after being revived by a teammate
GROUND WAR
  • Fix for a bug where players would sometimes be unable to pick a spawn location
  • Fix for a bug where a Tac Insert could cause players to spawn on the enemy home base
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PNAYoJT.jpg
  • Pick up Intel! – In the Operations, explore Verdansk to find additional backstory information of Verdansk and the Operators.
  • Fix for scoreboards displaying incorrect data
  • XP adjustments and general backend fixes
  • Various fixes for out of bounds and parachute exploits
  • Respawn timer no longer stays on screen after teammates are revived from bleedout
  • Fix for issue where the Munitions were not usable after respawning via Gunship
  • Fix for losing your weapons when picking up the core
  • Achievements can now be unlocked in CP
  • Fix for issue where players could spawn with their weapons in the downed state
  • Picked up Munitions no longer carry over from match to match. Only the Munitions you purchase with points will.
  • When respawning via the Gunship, you will no longer be given the Tank role
  • Selecting an Allegiance Operator or Allegiance as a favorite faction will now properly assign the voice of the correct operator
  • Operation Headhunter: Fix for a bug where players are not able to lock missiles onto the final boss helicopter
  • Operation Crosswind: Adjusted stealth for gameplay
  • Operation Paladin:
  • Fix for a bug where there was no UI or indicator of where to go or how to finish the objective after defending the 3rd arms crate
  • Fix for a bug where the default weapon was different than the weapon a player would hold if they were placed in Last Stand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 15:48
Ben benieuwd of het crashen met de Xbox One X gefixed is. Geen zin om mn console te bricken met een game. Vandaar ook al even niet gespeeld.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:13

Phydomir

Dennis

We also adjusted the enemy callouts so they are never from your Operator. Enemy callouts now use a more restricted cone at the hip and even more restricted in ADS when calculating whether or not to trigger. We’ll continue to monitor this and make additional tweaks to Battle Chatter in future updates.
Begrijp ik het goed dat als je nu "enemy spotted" hoort dit altijd van een van je team genotem afkomt en jouw karakter dit dus niet meer roept?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Phydomir schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:59:
[...]

Begrijp ik het goed dat als je nu "enemy spotted" hoort dit altijd van een van je team genotem afkomt en jouw karakter dit dus niet meer roept?
Klopt! Ook wel jammer want vaak genoeg gehad dat ik niemand zag maar mijn dude wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Jammer zie niks staan over de matchmaking bug in split-screen :(

[ Voor 79% gewijzigd door G_Dragon op 08-11-2019 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:16
Goede patchnotes, dit zijn goede wijzigingen hopelijk blijven ze in deze richting patchen. Dat haalt bij mij in ieder geval een hoop frustratie weg.

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Lees
G_Dragon schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:12:
[...]

Jammer zie niks staan over de matchmaking bug in split-screen :(
Ben op reddit ook nog niks tegen gekomen over een bug in split-screen. Wat is de bug dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
servival7 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:30:
Lees
[...]

Ben op reddit ook nog niks tegen gekomen over een bug in split-screen. Wat is de bug dan?
Dat als je in split-screen gaat het matchmaking een stuk langer duurt, soms vind de game 20 min lang geen match. Als ik solo speel heb ik altijd direct een match, het is een split-screen probleem waar ik al meerdere mensen over hoorde. Als ik straks tijd heb zal ik even een link opzoeken hierover,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Ook ik heb last van de splitscreen bug. In 60 minuten tijd 2 games gevonden. De hele avond gaat dat zo door. Zoeken naar een game duurt soms wel 20+ minuten. Lobby verlaten, uitloggen, game opnieuw opstarten, het helpt allemaal niet.

En dan heb je eindelijk een game, blijkt dat de map Picadilly is en leaved de helft van de spelers weer waardoor de zoektocht naar een match opnieuw begint. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Ethiron op 08-11-2019 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:25
pr0mo schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:09:
Goede patchnotes, dit zijn goede wijzigingen hopelijk blijven ze in deze richting patchen. Dat haalt bij mij in ieder geval een hoop frustratie weg.
Eens, hopelijk gaan de mensen nu ook iets meer rondlopen ipv alleen maar campen, snapte het overgigens wel, als je je enemy vanaf 20 meter al aan hoort komen lopen word het ook wel verleidelijk om op 1 plek te blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat ze de tracking gaan verbeteren en ook het scorebord met teveel nadruk op k/d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Vrijdag schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:00:
Ik hoop dat ze de tracking gaan verbeteren en ook het scorebord met teveel nadruk op k/d.
Wat bedoel je met tracking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Hou je vast mensen, de SMGs gaan nu veel gezeur krijgen.

Best kut, want ik speel eigenlijk alleen maar SMGs en vond het wel lekker zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:16
MyKey schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:12:
Hou je vast mensen, de SMGs gaan nu veel gezeur krijgen.

Best kut, want ik speel eigenlijk alleen maar SMGs en vond het wel lekker zo
Hoezo gaan die veel gezeur krijgen, die conclusie kan ik niet 123 trekken uit de patchnotes?

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Ze worden minder sterk sterker...
SMGs: Increased move speed, increased ADS move speed, small reduction in sprint out time

[ Voor 71% gewijzigd door Ethiron op 08-11-2019 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyran
Ja, maar harder rennen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:07:
[...]

Wat bedoel je met tracking?
De challenges en missies. Die werken nu soms wel of niet, resetten zich tijdens de match of worden helemaal niet bijgehouden. Dat vind ik wel irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
Dit is werkelijk lekker spelen nu de voetstappen generfd zijn.
Van ouds run and gun
Ze zijn werkelijk zo doof als wat nu.
Ook is de smg verbeterd,speelt eindelijk zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Vrijdag schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:43:
[...]

De challenges en missies. Die werken nu soms wel of niet, resetten zich tijdens de match of worden helemaal niet bijgehouden. Dat vind ik wel irritant :P
Werkt helaas nog niet naar behoren. Wel hebben ze het zo gemaakt dat je bij missions niet meer kan zien wat je moet doen in de vervolg stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:41
Nu ff de FAL flink boosten. Die zou 2 tap kill moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
baronruud schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 16:16:
Nu ff de FAL flink boosten. Die zou 2 tap kill moeten zijn.
Volgens mij is er niets veranderd aan de FAL, dus succes daarmee... dat ding heeft zo belachelijk veel kick voor een game waar vrijwel niets hard recoiled...
Overigens wil ik het ook nog wel eens proberen, misschien is hij wat beter met wat attachments.

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 08-11-2019 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
dm-dutchman schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:40:
[...]

Werkt crossplatform saving een beetje? Ik zit er aan te denken om COD ook te halen voor de PS4 Pro (heb em al voor de PC)
Werkt super! Sinds release geen problemen mee gehad en al vaak tussen beide platformen geswitcht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ik kom de nieuwe mappen niet tegen in Ground War en Domination. Iemand wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-10 11:58
D-Ed schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:29:
[...]

Die ga ik vanavond eens proberen. Welke extra's zet je erop?
Oef even nadenken. Het was een probeersel maar heb een sound reducing barrel, groene laser en ehm front grip dacht ik. Van de week even kijken als ik weet thuis ben. Oh en een 3.25x scope dacht ik.
Kan ik dit ergens remote opzoeken? In de app zit de loadout nog niet he?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyKey
pr0mo schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 13:37:
[...]

Hoezo gaan die veel gezeur krijgen, die conclusie kan ik niet 123 trekken uit de patchnotes?
Niet alleen de SMG worden gebuffed, maar de gameplay gaat veranderen, call out zijn nu voor team only, movement speed increased, minder harde voetstappen, dat promote alleen maar om SMG's te gaan gebruiken, dus gaan mensen nu uit vinden welke SMG 'broken' zal zijn, komen 200 posts op reddit en dan begint het gejammer weer opnieuw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:15
P90 en mp5 zijn de volgende haha ongelooflijk,die p90 is een beest.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Laatst online: 09-09 06:57

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Buizerd__NL schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 18:38:
Ik kom de nieuwe mappen niet tegen in Ground War en Domination. Iemand wel?
Zijn ook nog niet live.

Pagina: 1 ... 26 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.