Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Vind het wel erg jammer dat ze mijn favoriete modus Realism eruit gesloopt hebben. Wel eindelijk NVG terug, maar ik snap niet dat deze twee playlists niet naast elkaar kunnen/mogen bestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:39

Oxigeon

En zo is dat!

Steven030 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:48:
Vind het wel erg jammer dat ze mijn favoriete modus Realism eruit gesloopt hebben. Wel eindelijk NVG terug, maar ik snap niet dat deze twee playlists niet naast elkaar kunnen/mogen bestaan
Heel logisch. Ze laten maar een beperkt aantal gamemodes toe. Mochten ze alle gamemodes online zetten krijg je naar verloop van tijd modes waar geen man meer online zijn. Dus gebruiken ze gewoon een rotatie systeem. Want ik gok niet dat ze straks in de MP 20 verschillende modussen duwen. Dat wordt veels te ingewikkeld voor het gros van de spelers

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Oxigeon schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:23:
[...]

Heel logisch. Ze laten maar een beperkt aantal gamemodes toe. Mochten ze alle gamemodes online zetten krijg je naar verloop van tijd modes waar geen man meer online zijn. Dus gebruiken ze gewoon een rotatie systeem. Want ik gok niet dat ze straks in de MP 20 verschillende modussen duwen. Dat wordt veels te ingewikkeld voor het gros van de spelers
Ik snap je logica, maar uitgerekend de Realism modus.. En zo snel na de release, op het hoogtepunt..
Ik vermoed dat Realism na de reguliere Team Deathmatch de populairste modus was.
NVG daarentegen minder geliefd, maar wel uniek en daar hebben ze zelf ook een selling point van gemaakt (net als Ground War).
Het was imo logischer geweest om andere modi te slachtofferen.

[ Voor 4% gewijzigd door Steven030 op 02-11-2019 23:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Steven030 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 23:17:
[...]

Ik snap je logica, maar uitgerekend de Realism modus.. En zo snel na de release, op het hoogtepunt..
Ik vermoed dat Realism na de reguliere Team Deathmatch de populairste modus was.
NVG daarentegen minder geliefd, maar wel uniek en daar hebben ze zelf ook een selling point van gemaakt (net als Ground War).
Het was imo logischer geweest om andere modi te slachtofferen.
Volledig mee eens. Aangezien ik maar sporadisch kan spelen start ik vaak met team deathmatch. Na een aantal dagen ga ik dan ook meestal over op de realism.

Alleen nu verplichten ze je eigenlijk ook om eens een andere mode te proberen . Kan van de ene kant handig zijn... maar voor de mensen die alleen maar realism spelen is dit natuurlijk kwalitatief uitermate teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Ik kan het nog :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MZjZoIz.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fSw6pB6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Wow. Hier mag ik jaloers op zijn. Zijn deze stats gewoon in-game te vinden?

Edit: wat ik jammer vind is dat er in de call of Duty app maar weinig statistieken instaan. Verder staan er nog maps in van BO4. Hopelijk gaan ze dat ook een beetje aanpassen naar MW

[ Voor 22% gewijzigd door Oxigeon op 03-11-2019 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-10 11:58
Waar kan je deze stats vinden??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:12
crimby schreef op zondag 3 november 2019 @ 09:39:
[...]

Waar kan je deze stats vinden??
Barracks.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Oxigeon schreef op zondag 3 november 2019 @ 07:06:
[...]

Wow. Hier mag ik jaloers op zijn. Zijn deze stats gewoon in-game te vinden?

Edit: wat ik jammer vind is dat er in de call of Duty app maar weinig statistieken instaan. Verder staan er nog maps in van BO4. Hopelijk gaan ze dat ook een beetje aanpassen naar MW
Yes, onder barracks en dan records.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:10
Hahahaha. Netjes hoor. Ik ben heel langzaam aan het klimmen naar een ratio van 1.0. Voor mijn doen heel goed in een CoD. Ik ga meestal teveel voor de objectives, maar kan mij nu redelijk inhouden. Heb ook het idee dat de gameplay een tikkeltje langzamer is gezet, in vergelijking met voorgaande delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
:o Kill confirmed is erg tof maar veel
Mensen vergeten de tags op te pakken lijkt het ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:15
Yep laten ze gewoon staan,en ga ik ze halen staat er weer eentjw te campen van de tegenparty hehe ipv dat hij ze zelf pakt.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:10
Amaze86 schreef op zondag 3 november 2019 @ 12:38:
Yep laten ze gewoon staan,en ga ik ze halen staat er weer eentjw te campen van de tegenparty hehe ipv dat hij ze zelf pakt.
En maar denken dat ze levelen,nee dus.
Makkelijk iemand afknallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
GerardReintke schreef op zondag 3 november 2019 @ 12:44:
[...]

En maar denken dat ze levelen,nee dus.
Makkelijk iemand afknallen.
Bij cod is het grootste probleem k/d ratio,die moeten ze weghalen,en alleen punten,wins-loses showen in de leaderbords,.Dan zul je zien hoe hard ze voor de objectieves gaan.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Amaze86 schreef op zondag 3 november 2019 @ 13:12:
[...]

Bij cod is het grootste probleem k/d ratio,die moeten ze weghalen,en alleen punten,wins-loses showen in de leaderbords,.Dan zul je zien hoe hard ze voor de objectieves gaan.
Die hele K/D ratio boeit me dus echt geen flikker meer. Ik speel nu vaak domination en rush voor de objectives. In veel potjes heb ik een van de meeste captures en meeste punten.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
Amaze86 schreef op zondag 3 november 2019 @ 12:38:
Is toch slim? De tegenstander gebruikt die tag als lokaas. Pakt jou eerst en kan dan twee tags tegelijk pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
kesj schreef op zondag 3 november 2019 @ 13:28:
[...]

Is toch slim? De tegenstander gebruikt die tag als lokaas. Pakt jou eerst en kan dan twee tags tegelijk pakken.
Meeste potjes vanmorgen gewonnen van ‘de campers’ dus echt slim is het niet..

Is er een optie om na een potje aan te geven dat je met het team wil blijven spelen? ‘Vroeger’ had je deze optie ook dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:53
Mortalboy[NL] schreef op zondag 3 november 2019 @ 13:22:
[...]

Die hele K/D ratio boeit me dus echt geen flikker meer. Ik speel nu vaak domination en rush voor de objectives. In veel potjes heb ik een van de meeste captures en meeste punten.. 8)
ik heb precies hetzelfde, k/d ratio in objective mode is zinloos. Ik heb het overigens wel eens geprobeerd om wat meer campend te spelen, maar het voelt als een cheat aan, je hoeft alleen maar te wachten en je hoort de voetstappen al aankomen en je schiet. Ik vond het echt doooooodsaai, had wel 26 kills en maar 4 deaths op die manier, maar ja. dan kan ik net zo goed gaan vissen :*), maar op zich boeit het me ook niet zoveel dat mensen op die manier wel lol beleven aan de game, mijn ding is het niet, maar als je dat leuk vindt, ga je gang.

Voor mij is de objective zelf het doel, wel is mooi dat je weet dat zodra je twee vlaggetjes hebt dat je het potje in de meeste gevallen gewonnen hebt doordat de objectives voor een groot gedeelte genegeerd worden. Mijn win loss ratio is nog nooit zo hoog geweest.

Ik verwacht overigens dat zodra die voetstappen gepatched zijn naar normale sound levels dat de gameplay weer net zo wordt als de vorige cods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
kesj schreef op zondag 3 november 2019 @ 13:28:
[...]

Sta toch meestal eerste in mn team omdat ik de tacs wel verzamel en genoeg kills heb,gemiddeld tussen de 25 a 30.
Moet wel toegeven dat ik rustiger ben gaan spelen nu.

[ Voor 7% gewijzigd door GerardReintke op 03-11-2019 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 00:12
Is er al iets bekend over een grote patch?
Want matchmaking blijft een drama als je in split-screen speelt, soms zoek je een uur voordat je iets vind. Hoop dat ze dit snel fixen

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
G_Dragon schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:51:
Is er al iets bekend over een grote patch?
Want matchmaking blijft een drama als je in split-screen speelt, soms zoek je een uur voordat je iets vind. Hoop dat ze dit snel fixen
Geen idee of dat uitmaakt, ik vind binnen een minuut een match (geen splitscreen) over algemeen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Matches zoeken duurt bij mij erg langs door SBMM, en vervolgens heb je ook nog eens een matige verbinding. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
D-Ed schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:58:
[...]

Geen idee of dat uitmaakt, ik vind binnen een minuut een match (geen splitscreen) over algemeen..
Als ik alleen speel vind ik ook binnen een minuut een match, maar als we in split screen gaan is het zo buggged. Telkens errors met data service en lang zoeken naar een match, het is wel een bekend probleem las ik op het internet.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Amaze86 schreef op zondag 3 november 2019 @ 13:12:
[...]

Ja dat vind ik ook zo bizar. Gewoon kills/deaths uit het overzicht, maar alleen score. En objectives.

Het is toch idioot dat je met DOM k/d ziet en met TDM k/assist 8)7

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zit er een verschil in de beschikbaarheid qua maps tussen consoles en pc?
Ik zie op reddit een quarry map en een map met een flat voorbij komen die ik niet heb gezien in de roulatie op ps4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:25

Oekol

waka waka hey hey

Vanavond even alleen KC gedaan. Wat heb ik me vermaakt met m'n 725 zeg. Wapen steeg heel snel in rank.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Tranzity schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:04:
Zit er een verschil in de beschikbaarheid qua maps tussen consoles en pc?
Ik zie op reddit een quarry map en een map met een flat voorbij komen die ik niet heb gezien in de roulatie op ps4...
Ja raar he,sommige youtubers pc spelen totaal andere maps.Maar op ps4 ho maar...snap er niks van activision.Elke keer bijna dezelfde maps op ps4,kom op met map voting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Amaze86 schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:14:
[...]

Ja raar he,sommige youtubers pc spelen totaal andere maps.Maar op ps4 ho maar...snap er niks van activision.Elke keer bijna dezelfde maps op ps4,kom op met map voting.
Probeer ook eens in de filter alleen TD 20 aan te vinken, dan krijg je andere maps dan de reguliere TD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Goed, blijkbaar heb ik Ground War gemist, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:55
Steven030 schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:38:
[...]

Probeer ook eens in de filter alleen TD 20 aan te vinken, dan krijg je andere maps dan de reguliere TD
ben level 28 maar heb nog nooit op Aliya palace gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02:53
Sommige mappen zijn niet voor elke mode beschikbaar, kijk er niet raar van op als je deze nog niet hebt gespeeld.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Leoon. schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:10:
Vanavond even alleen KC gedaan. Wat heb ik me vermaakt met m'n 725 zeg. Wapen steeg heel snel in rank.
gisteren ook mee gespeeld.
Echt fun dat ding.
Belachelijk hoge range ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Buizerd__NL schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:09:
Sommige mappen zijn niet voor elke mode beschikbaar, kijk er niet raar van op als je deze nog niet hebt gespeeld.
heb al heel wat modes gespeeld.
Misschien TDM 10vs10.Die heb ik nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
Heb ik me ook nog in mn linker duim gesneden,speelt aardig kut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:06
joenes30 schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:21:
[...]
Echt fun dat ding.
Echt op. Die wordt vast snel generfd

Zie deze clips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
vraagje, ik ben nu level 55 (compleet, dus 0 xp punten left) maar bij mij heeft die op de ps4 niet de officer rank getriggerd (ook niet dat officer rank uitleg scherm), hij levelt gewoon door. Komen die officer rank challenges vanzelf of moet je daar iets voor doen, of is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
joenes30 schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:21:
[...]
Echt fun dat ding.
Gisteren vooral vaak door gekilled. Nu is dat nog neit zo een ramp, maar soms zat er echt een aardige afstand tussen. Dacht eerst dat het een sniper was. Zal binnenkort wel een patch voor komen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Leoon. schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:10:
Zo ik ook, ik zag hier wat haat dus in game eens naar gekeken. Heerlijk om close combat mee te raggen.
Ze moeten alleen de range wel even aanpassen, die is wat oneerlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:08

Tijn96

In speed we trust

Toegegeven: deze COD speelt toch wel erg lekker weg. Moet zeggen dat ik geen problemen had me BO3 bijv maar dit is toch wel een stuk leuker. Merk wel dat ik alweer 1,5 jaar geen shooters meer heb gespeeld ong en dat alles dus een beetje roestig is.

Zag tevens voorbijkomen dat we er nog een bui maps bij krijgen waaronder de gouwe ouwe: Rust! Daar word ik dan wel blij van. Hopelijk is tegen die tijd wel die shotgun generfd want dit is wel heel extreem. Verder geniet ik wel van de uitdaging. Ookal zijn er meer campers. Ben zelf hierdoor ook wat rustiger gaan spelen.

Overigens heb ik helemaal geen last gehad van hiervoor beschreven problemen. Geen framedrops, geen verbindingsproblemen en mijn xbox wilde niet opstijgen (deze staat overigens helemaal vrij op de kast). Mij hoor je niet klagen!

Kijk er tevens wel naar uit om met wat gasten te spelen en mekaar naar de overwinning te helpen/schreeuwen. Is er al een dedicated tweakers clan?

Voor xbox spelers: dreadnaugh. Ik speel graag een potje mee!
Ik zal nog op zoek gaan naar dat andere nummer

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Beste mede-Tweakers!

Er is positief gereageerd op mijn bericht over het creëren van een Discord om zo elkaar samen te brengen en lekker samen te game!

Daarom heb ik vanmorgen even gewerkt aan een Discord, heb hem basic, maar overzichtelijk gehouden. Als er tips zijn, schroom niet en kom gerust even aan de bel trekken!

Ik wil daarom iedereen ook uitnodigen en op de volgende link te klikken om deel te nemen aan de Discord: https://discord.gg/G4Ehj3V

Voor nu, tot snel in de Discord! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-10 21:20
Ik heb de clan 'Tweakers.net' aangemaakt, in totaal plek voor 20 man, dus voel je vrij om te joinen
.

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

MyKey schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:19:
Ik heb de clan 'Tweakers.net' aangemaakt, in totaal plek voor 20 man, dus voel je vrij om te joinen
.
Dat is wel echt schraal dat er maar 20 man in kan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

MyKey schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:19:
.
Heb me meteen eventjes aangemeld. Tevens lid geworden van de discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Geef in de Discord even aan op welk platform je speelt. Dan kan ik je die rol geven..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
robinez schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:57:
vraagje, ik ben nu level 55 (compleet, dus 0 xp punten left) maar bij mij heeft die op de ps4 niet de officer rank getriggerd (ook niet dat officer rank uitleg scherm), hij levelt gewoon door. Komen die officer rank challenges vanzelf of moet je daar iets voor doen, of is dit een bug?
Heb je al bij Barracks gekeken? Daar kan je bij rank progression zien welke ribbons je kan doen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
robinez schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:57:
Aanvullend: Dit als voorbeeld.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/jrklscz7lccp.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Smit260 schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:33:
[...]

Aanvullend: Dit als voorbeeld.

[Afbeelding]
Dit staat onder barracks, en dan in het linker menu officer progession ofzo. Toen ik rank 55 compleet had moest ik nog een potje spelen, toen zag ik dat menu staan, @robinez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:29
Zijn dat challenges/missies die je moet aanzetten om er progress in te maken? Ben pas net 47 dus duurt nog ff voordat ik er zelf achter kan komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 10:54
Smit260 schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:10:
Beste mede-Tweakers!

Er is positief gereageerd op mijn bericht over het creëren van een Discord om zo elkaar samen te brengen en lekker samen te game!

Daarom heb ik vanmorgen even gewerkt aan een Discord, heb hem basic, maar overzichtelijk gehouden. Als er tips zijn, schroom niet en kom gerust even aan de bel trekken!

Ik wil daarom iedereen ook uitnodigen en op de volgende link te klikken om deel te nemen aan de Discord: https://discord.gg/G4Ehj3V

👍👍👍

[ Voor 11% gewijzigd door k1978 op 04-11-2019 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Voor alle platforms. De kanalen zijn verdeeld onder PC, XBOX en PS4 op volgorde. Crossplay komt er ook nog bij, doe ik vanavond als ik terug ben van voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Smit260 schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:10:
Beste mede-Tweakers!

Ik weet dat Tweakers zelf ook een discord heeft met MW kanaal, ik weet niet of jullie elkaar gaan tegen werken hiermee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
Vrijdag schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:27:
[...]

Heb je al bij Barracks gekeken? Daar kan je bij rank progression zien welke ribbons je kan doen.
stond er niet bij mij, maar zonet opnieuw gekeken en nu is het wel verwerkt, na het starten stond er Rank rechtsbovenin en zijn de missies er ook in barracks nu.

Gisteravond triggerde hij dit niet, maar na een dagje wachten is het blijkbaar hersteld.

Bedankt voor jullie hulp !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hoe zien andere mensen welke 'officer rank' je bent?

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Aslanboy1905 schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:21:
Hoe zien andere mensen welke 'officer rank' je bent?
Gewoon an je level, die loopt door tot 155.

Je speelt ook van die ribbons vrij, maar die kan je nergens gebruiken, dacht dat je die als embleem kon gebruiken, maar vooralsnog niet..

[ Voor 24% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 04-11-2019 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Mortalboy[NL] schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:25:
[...]

Je speelt ook van die ribbons vrij, maar die kan je nergens gebruiken, dacht dat je die als embleem kon gebruiken, maar vooralsnog niet..
Ja bedoelde ook die ribbons, mijn fout. Wat vreemd ja dat je ze niet kan gebruiken als embleem. Lijkt me vrij nutteloos om al die challenges te doen dan.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
23 Gamemodes leak
Showdown (+ Hardcore) (gametype_showdown)

Onslaught (gametype_onslaught)

Incursion (gametype_incursion)

Fireteam (+ Hardcore) (gametype_fireteam)

Breach (gametype_breach)

Arms Race (+ Hardcore) (gametype_arm)

Team Juggernaut (gametype_tjugg)

Each team has a Juggernaut. Juggernaut kills are worth more points. The first team to reach the score limit wins.
Reinforce (gametype_siege)

Capture points to revive fallen teammates. Taking all points will win the round.
Rupture (gametype_rugby)

Take control of a powerful Juggernaut and push to the enemy’s base to win.
One in the Chamber (gametype_oic)

Gain Ammo by eliminating enemies. Highest score wins.
Invasion (+ Hardcore) (gametype_blitz)

Take your team’s flag into the enemy team’s base.
Infected (gametype_infect)

Eliminated Survivors become Infected. Infect everyone, or survive the game to win.
High Value Target (gametype_hvt)

Gain score by eliminating players on the opposing team. Extract high value enemy combatants to steal score back.
Gun Game (gametype_gun)

Be the first player to score a kill with each one of the provided weapons.
Grind (gametype_grind)

Recover dog tags and take them to the objective marker to score for your team.
Drop Zone (gametype_dropzone)

Hold the Drop Zone to earn points and Drone Packages.
Demolition (gametype_demo)

Teams alternate in attacking and defending two bomb sites, both of which must be destroyed by the attacking team equipped with bombs.
Defender (gametype_tdef)

Capture the drone and hold it to upload data and earn points for your team.
Search and Rescue (gametype_sr)

Teams take turns defending and destroying an objective. Recover dog tags to allow or deny respawns.
Capture the Flag (gametype_ctf)

Get the enemy flag and return it to your base.
Fire Mission (+ Hardcore) (gametype_btm)

Eliminate enemies, capture HQ’s and extract VIPs to earn score for your team.
Assault (gametype_assault)

Attackers attack bomb site. Defenders defend!
All or Nothing (gametype_aon)

Spawn with a custom pistol, throwing knife and no starting ammo. Extra perks are gained on kills, but you lose everything on death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Aslanboy1905 schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:30:
[...]

Ja bedoelde ook die ribbons, mijn fout. Wat vreemd ja dat je ze niet kan gebruiken als embleem. Lijkt me vrij nutteloos om al die challenges te doen dan.
Misschien als het seizoen voorbij is dat je ze dan kan gebruiken. Anders is het vrij nutteloos ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:47
Heerlijke game!

Alleen hoe werkt die skill based matchmaking precies?

Gister denk wel kd van 3 over de hele dag. Liep op rolletjes.

Vandaag echt afgeslacht. :o Win niks, kd zit rond de 1 vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Jack_Mojo schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:50:
Heerlijke game!

Alleen hoe werkt die skill based matchmaking precies?

Gister denk wel kd van 3 over de hele dag. Liep op rolletjes.

Vandaag echt afgeslacht. :o Win niks, kd zit rond de 1 vandaag.
KD van 1 is toch prima balans? Gemiddeld zit ik op .82 dus ben iets aan het stijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:47
D-Ed schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:55:
[...]

KD van 1 is toch prima balans? Gemiddeld zit ik op .82 dus ben iets aan het stijgen :+
Is ook prima. :) Alleen krijg ik het per dag zwaarder en zwaarder. Allemaal van die sweaty gasten/campers kom ik tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Jack_Mojo schreef op maandag 4 november 2019 @ 20:57:
[...]

Is ook prima. :) Alleen krijg ik het per dag zwaarder en zwaarder. Allemaal van die sweaty gasten/campers kom ik tegen.
Ach ik kom van 0,7 of zoiets dus voelt steeds beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Buizerd__NL schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:27:
[...]

Ik weet dat Tweakers zelf ook een discord heeft met MW kanaal, ik weet niet of jullie elkaar gaan tegen werken hiermee.
Dat hoorde ik ook, maar daar waren de meningen over verdeeld. Ik zelf was ook even lid van die Discord, maar met alle respect, ik vindt het onoverzichtelijk. Tweakers is zo groot, dat ze voor sommige games (of andere dingen) aparte Discords kunnen maken.

Voel je vrij om te joinen: https://discord.gg/G4Ehj3V

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aslanboy1905 schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:30:
[...]

Ja,dat zou eigenlijk wel leuk zijn dat je ook van je eigen profiel een soort showcase kan maken. Al sik bijvoorbeeld nu bij mijn vriendenlijst kijk, kan ik alleen hun PSN profiel zien (heeft geen ruk te maken met CoD) of in de barracks stats vergelijken.

Ik zou het wel gaaf vinden als je dan een soort profielpagina kan maken, met jouw best-of stats en de ribbons. Gewoon, want leuk.

Nu doe ik die ribbons omdat er een aantal vrij eenvoudige tussen zitten die je eventueel ook kan combineren met andere challenges en je krijgt er soms weer leuk XP van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21:12
Kan je uw stats en alle weapons resetten gelijk in bo4. Fresh start gelijk ze zeggen. Of is dit niet in modern warfare of moet het nog komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
[...]

Maar ook weer niet allee ribbons want de helft trackt niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
[...]

155 is de level cap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Laatst online: 27-11-2023
Moet nu voor infiltrator missie 60 kills makem met een silenced wapen, is mij alleen niet duidelijk wat nou wel en niet telt :S Gebruik een mp5 met een silencer maar die lijken niet te tellen. Had al wat rond gezocht maar wat gemengde "oplossingen". Jullie hier ervaring mee? Heb niet echt zin om weer terug te gaan naar de pistol....

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Yes, t/m het eind van dit seizoen, en dan begin je weer bij level 55. Geen idee wanneer het eerste seizoen stopt tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 11:53:
[...]

Yes, t/m het eind van dit seizoen, en dan begin je weer bij level 55. Geen idee wanneer het eerste seizoen stopt tbh.
Ik snap dat ik met seizoenen begin wanneer ik level 55 word, maar begrijp niet wat seizoenen nou inhouden.

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 05-11-2019 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Volgens mij moet je de seizoenen zien als een soort competitie... iedereen die level 55+ is doet automatisch mee. Een seizoen lang strijd je met elkaar om de meeste ribbons en level je en kom je in de rankings terecht. Na afloop van het seizoen wordt alles gereset, iedereen weer naar level 55 en ga je opnieuw een seizoen lang strijden en levelen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Rappa1985 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 11:51:
Moet nu voor infiltrator missie 60 kills makem met een silenced wapen, is mij alleen niet duidelijk wat nou wel en niet telt :S Gebruik een mp5 met een silencer maar die lijken niet te tellen. Had al wat rond gezocht maar wat gemengde "oplossingen". Jullie hier ervaring mee? Heb niet echt zin om weer terug te gaan naar de pistol....
De helft van die missies werken niet omdat de tracking het of niet doet of doodleuk halverwege reset. Is een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
servival7 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:04:
[...]

De helft van die missies werken niet omdat de tracking het of niet doet of doodleuk halverwege reset. Is een bug.
Crap :S Tot nut toe alleen last gehad bij daily's nog niet bij missie challenges.Nouja dan probeer ik wel wat verschillende wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Rappa1985 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:10:
[...]

Crap :S Tot nut toe alleen last gehad bij daily's nog niet bij missie challenges.Nouja dan probeer ik wel wat verschillende wapens.
Ook bij de officer challenges na level 55 werkt de helft niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kedav
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-12-2024
Waarom moet crossplay aan als je ground war wilt spelen :( ik ben dan al helemaal kansloos tegen pc spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Kedav schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:40:
Waarom moet crossplay aan als je ground war wilt spelen :( ik ben dan al helemaal kansloos tegen pc spelers.
U spreekt mijn gedachten uit, maar ook vind ik het jammer dat het niet in split-screen te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Kedav schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:40:
Als het goed is wordt je gematched op basis van input device... Dus alleen pc-spelers die met een controller spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:20
Toch wel grappig om te zien hoe gefrustreerd sommige spelers kunnen reageren. ;)

Ik denk dan echt, kom op het is maar een spelletje. LOL

We spelen hier met meerdere personen op een account, dus scores boeien ons helemaal niks. Sommige spelen hier met 25 kills en 2 deaths, anderen halen 2 kills en 25 deaths. hahaha Vraag me wel af hoe matchmaking omgaat met dit soort uiteenlopende scores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyran
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-10 14:39
Waarschijnlijk wordt je hoog gematched waardoor de slechtere spelers dus 2/25 draaien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Ethiron schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:11:
[...]

Als het goed is wordt je gematched op basis van input device... Dus alleen pc-spelers die met een controller spelen.
Dit inderdaad, heb pas 1x gehad dat ik opeens een zooitje muizen zag... wist niet hoe snel ik moest leaven =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Na een klein weekje spelen kan ik toch wel zeggen dat ik voor het eerst in jaren weer écht geniet van een nieuwe (vooral multiplayer) game!

Ondanks het vele gezeur ivm over powerd wapens/spawns/maps etc. ben ik als old school gamer (geen hardcore maar wél met een Elite V2 :9 ) zeer in mijn nopjes met de game d:)b

Ik vind snel matches, over het algemeen ook redelijk in balans. Speel vnml alleen zonder mic en dat gaat verrassend goed, hoewel ik toch graag eens met een stel Tweakers een avondje in een vast team zit maar goed, is moeilijk plannen.. Komt wel een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb de verhaallijn uit. Nu wil ik voor wat trophy’s bepaalde missies opnieuw spelen, als ik er een start krijg ik een melding dat mijn voortgang verloren gaat.

Iemand enig idee of ik de andere missies nog wel kan starten als ik nu (bijvoorbeeld) de tweede opnieuw doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 10:38
Word ondertussen ook wel een beetje lijp van de shotguns in sommige maps.. bleh.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 10:05
Ben ik nou gek of heeft Tweakers de game niet gereviewed?

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:17
Donstil schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:58:
Ik heb de verhaallijn uit. Nu wil ik voor wat trophy’s bepaalde missies opnieuw spelen, als ik er een start krijg ik een melding dat mijn voortgang verloren gaat.

Iemand enig idee of ik de andere missies nog wel kan starten als ik nu (bijvoorbeeld) de tweede opnieuw doe?
Uiteraard kan dat :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
aDutchCow schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:13:
Te weinig geld gekregen om een 9 te geven :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
  • Laatst online: 09-09 06:57
HertogJack schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:00:
Word ondertussen ook wel een beetje lijp van de shotguns in sommige maps.. bleh.
Elke map dus, de m4 en 720 combo.

Ik ga de game aan de kant leggen en zien wat die grote update op het einde van de maand gaat geven.
Ben nu level 35 en heb het wel wat gehad met de game.
Enige map die ik graag speel is die kleine map Hackney Yard.
Mogen ze van mij meteen een 24/7 playlist van maken.

Al de andere mappen leave ik gewoon.
Kilo wapen is wel fijn wapen voor mee te spelen, heeft ook enorm weinig recoil heb ik het gevoel.
Zeker met wat upgrades is dit wapen zeer fijn.

Er zijn zoveel dingen die nog moeten gebeuren in deze game.
Voelt gewoon als een beta aan en niet als een full game dat we 60 euro zouden voor betalen.
Voor als de fanboys beginnen, je weet diep van binnen dat er heel wat mis is met deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:58:

Tuurlijk, je kan de missie opnieuw spelen. Alleen moet je er rekening mee houden dat als je die trophy hebt gehaald je bij continue story je daar vandaan verder gaat.

Ik heb zelf eerst het verhaal op Veteran uitgespeeld en daarna specifieke trophies op Easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:20
KBE91 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:01:
[...]

Ik ga de game aan de kant leggen en zien wat die grote update op het einde van de maand gaat geven.

Kilo wapen is wel fijn wapen voor mee te spelen, heeft ook enorm weinig recoil heb ik het gevoel.

Voelt gewoon als een beta aan en niet als een full game dat we 60 euro zouden voor betalen.
Voor als de fanboys beginnen, je weet diep van binnen dat er heel wat mis is met deze game.
Wel een negatieve instelling hoor. Wat betreft wapens, ik speel soms knife only. Je krijgt best veel kills daarmee. Tegenstander is soms zwaar gefrustreerd, ook dat is al de moeite waard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
[...]

Zou de MP5 eens proberen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vrijdag schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:25:
[...]

Tuurlijk, je kan de missie opnieuw spelen. Alleen moet je er rekening mee houden dat als je die trophy hebt gehaald je bij continue story je daar vandaan verder gaat.

Ik heb zelf eerst het verhaal op Veteran uitgespeeld en daarna specifieke trophies op Easy.
Ahh op easy is wel een goeie tip ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
  • Laatst online: 21-09-2024
aDutchCow schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:13:
Wachten er ook al op, erg jammer.. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:53
Wees blij dat het gezeur nu is over wapen balance en Campen in plaats van dat het een kutgame is zoals de afgelopen cods.

Vergeet niet dat mensen altijd wat te zeuren moeten hebben vooral als ze een paar potjes verloren hebben en vervolgens op fora gaan posten:)

Eindelijk weer is een goede cod en nee het is niet perfect maar kan je een cod ooit nog perfect voor iedereen maken anno 2019? Denk het niet.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Een post zoals dit voegt niets toe aan het topic. Plaats hem dan gewoon niet

[ Voor 75% gewijzigd door Gropah op 06-11-2019 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
Vind het wel lachen in FFA,ze rennen als kippen zonder kop naar de eerste de beste hoek om zich te verstoppen.lekker soundwhoren.
Je knalt ze af terwijl ze rennen om hun leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Laatst online: 09-09 06:57
Stylze schreef op woensdag 6 november 2019 @ 00:07:
Wees blij dat het gezeur nu is over wapen balance en Campen in plaats van dat het een kutgame is zoals de afgelopen cods.

Vergeet niet dat mensen altijd wat te zeuren moeten hebben vooral als ze een paar potjes verloren hebben en vervolgens op fora gaan posten:)

Eindelijk weer is een goede cod en nee het is niet perfect maar kan je een cod ooit nog perfect voor iedereen maken anno 2019? Denk het niet.
Zoals je misschien merkt en dat velen zeggen dat dit bijna de perfecte cod is.
Maar ze moeten gewoon die skill based matchmaking eruit gooien.
Ik word gematched met spelers van USA, en die van USA dan met EU spelers.
Dat is wat je dan hebt als ping geen prioriteit is van te zoeken naar een game.

Ghost zou enkel maar actief mogen zijn als je loopt, dan moeten de campers wel bewegen voor niet op de radar te komen.
Ze zijn bezig met veel dingen al te patchen nu, voetstappen en dat roepen van je character.

Als ze al die kleine dingen kunnen fixen en de skill based matchmaking eruit halen dan hebben we de beste cod in jaren en daar zijn het er veel over eens.

De guns zijn wel top en het geluid. Grafische is cod er serieus op vooruit gegaan met hun nieuwe engine.
Hier en daar nog wat tweaks voor donkere spots.
Single player heb ik echt van genoten, spec ops nog niet gedaan.

Ik geloof wel vast dat ze binnen een maand deze game op orde gaan hebben voor kerstmis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 23:24:
[...]

Ahh op easy is wel een goeie tip ja :)
Vooral Golden Path, heli neerhalen met een molotov , drie vijanden tegelijk in de fik zetten en de sniper trophies zijn wel fijn op easy omdat je dan veel meer kogels aankan en de vijanden makkelijker neergaan :)

Golden Path vond ik wel lastig, moest het een paar keer proberen. Had vooral met timing te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:31

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

d:)b

je bent me net voor, ook al zo'n vroege vogel :)

speciaal voor @aDutchCow :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZvSWjVXsliQxCwstllFAmsaq/full.jpg

*O*

[ Voor 23% gewijzigd door Fraggert op 06-11-2019 07:57 ]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:08

Tijn96

In speed we trust

Had gister voor het eerst iets waar ik me echt aan stoorde. Ergens zat er een fout in de verbinding oid (wat apart is want ik heb mijn xdoos direct aangesloten via n lan kabel) maar ik schoot de tegenstander helemaal vol lood maar pas na 15 kogels kwamen er hit marks maar toen lag ik al plat tegen de grond op X te rammen om weer een nieuwe poging te wagen.

Voor de rest stoor ik me ook aan de overpowered shotguns etc maar dat komt wel goed. Zit nu met een k/d van 1.5 met pijn en moeite. Denk dat dit na de patches wel enigzins zal veranderen

Tevens hoop ik nog op Hardcore modi

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:07
[...]

Ik vind dat deze CoD een bijzonder goede release heeft gehad, die op een shotty met wat teveel range en een M4A1 met wat te weinig recoil na echt bijzonder lekker draait. De afgelopen jaren zijn er zoveel slechte, bugvolle games gereleased. Denk alleen al recent aan Ghost Recon: Breakpoint, of nog erger, Fallout 76. CoD ziet er goed uit, heeft een geweldige campaign en online heeft het nog wat tweaks nodig, maar dat is helemaal niet zo gek en ook makkelijk te bewerkstelligen. De game zit bomvol content en met alle toekomstige gratis DLC is deze titel zeker iets waar we 60 euro voor zouden betalen.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Pagina: 1 ... 25 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.