Dankejwel! Gisteren na de ellelange download met een maat kunnen spelen hij op de xbone. Gaat eigenlijk supermakelijk. In friendlist de activision acount toevoegen en klaar is keesatillicious schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 19:12:
[...]
Als je maat op de console speelt kan je zijn account toevoegen, vervolgens ingame een invite versturen.
Daarnaast heb je ergens in je settings een cross platform instelling, die moet op allow of iets dergelijks staan..
Ben nu niet thuis anders zou ik je stap voor stap begeleiden.
Dit heb ik constant. Dan is na even gespeeld te hebben met het wapen het level weer terug, en als ik er te lang niet mee speel of de game de volgende dag aanzet is het gewoon weer netjes level 1Smit260 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 00:24:
Sinds een uurtje of 20:00 geeft hij bij mij alle wapens op lvl 1 aan... terwijl alle skins etc er nog op zit.
is dit een bug?
Ik had gisteren zelfs dat mijn account level naar 1 terugsprong, toen kreeg ik wel even een kleine hartverzakking. Maar ik was gewoon level 56 en een paar potjes later kwam dit gelukkig weer terug.
Qua tracking is er inderdaad nog veel mis. Wapens die lvl 1 lijken te hebben, challenges en missies die niet worden bijgehouden/worden gereset, jouw level welke opnieuw lijkt te beginnen maar als je "options" (Playstation) drukt staat het wel weer goed... Wel jammer, op dit moment lijkt het vrij zinloos om naast officer trials en je wapens te levelen iets anders te doen.
Wat trouwens wel fantastisch is, is dat je tijdens een potje je wapens nog kan aanpassen. Dat is wel heel fijn.
Wat trouwens wel fantastisch is, is dat je tijdens een potje je wapens nog kan aanpassen. Dat is wel heel fijn.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Wat trouwens wel fantastisch is, is dat je tijdens een potje je wapens nog kan aanpassen. Dat is wel heel fijn.Vrijdag schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:12:
Qua tracking is er inderdaad nog veel mis. Wapens die lvl 1 lijken te hebben, challenges en missies die niet worden bijgehouden/worden gereset, jouw level welke opnieuw lijkt te beginnen maar als je "options" (Playstation) drukt staat het wel weer goed... Wel jammer, op dit moment lijkt het vrij zinloos om naast officer trials en je wapens te levelen iets anders te doen.
Dat is wel fijn. Maar zou toch wel wat meer classes willen hebben ipv 5
Moet persoonlijk zeggen dat ze qua patchen best sloom zijn, of verwacht ik gewoon te veel? Ik lees echt al dagen over mensen waarbij wapens weer level 1 lijken te zijn, bijhouden van missies die al vanaf release niet goed gaan, PC crashes etc.Vrijdag schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:12:
We zijn nu pas een week verder, dus misschien verwacht ik te veel of ben ik te verwend door de laatste games die ik heb gespeeld waarbij er op de paar dagen gewoon patches met dit soort fixes doorheen werden gegooid.
Het aanpassen van een wapen vind ik ook echt een dikke plus!
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Ergens zit er toch iets niet goed bij CoD. Net heel even een nieuwe map in BF V geprobeerd en mijn XBO X is fluisterstil en ik zit nu in het keuzescherm van CoD en mijn X is weer aan het opstijgen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
@Lekker Ventje Denk dat die nieuwe engine van cod nog niet zo goed is geoptimaliseerd voor xbox/ps4. Mijn ps4 pro wordt er ook gek van,en heb de stille versie.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Help! Heb nog steeds dit issue en kan de game nog steeds niet spelen. Iemand hier enig idee hoe ik dit kan fixen?Meelobee schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:23:
Krijg sinds launch Dev error 5759 en dan klapt de game eruit.
- GPU driver bijgewerkt naar laatste versie. (44.097)
- GPU driver ge-downgrade naar oudere versie (43.648) dit geeft dezelfde dev error, maar nu met melding dat geinstalleerde drivers te oud zijn.
- Game files verified in de Battlenet client.
- Game opnieuw geinstalleerd (2x)
- Safe mode aan/uit --> geen verschil.
- Direct X bijgewerkt.
- Chipset drivers bijgewerkt.
- 2e monitor disabled.
- Geen Intel Integraded graphics aanwezig.
- Win10 Clean boot leek het iets beter mee te gaan, ik kon zowaar 5 mins spelen, maar ook dan klapt ie eruit met DEV error 5759.
Hardware:
GTX 1080
4790K
16Gb RAM
En nog steeds elke keer na het laden van de map: Dev Error 5759 met een crash terug naar de desktop.
Beta draaide prima, maar nu is het 'Literally unplayable'.
Wat een @#$# zooi
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Anoniem: 170423
Mijn launch PS4 Pro blijft redelijk stil. Het is wel lang wachten op de game updates inderdaad.
Toch overstag gegaan en gister COD MW gehaald. Eerste indrukken; toffe game, speelt erg fijn en vooral niet te snel. Ik moet nog even flink zoeken naar de juiste sensitivity en ook enorm sleutelen aan de audio, man wat zijn sommige effecten hard (schrik mij soms de pleuris).
Hoe heb jij je ps4 staan? Die van mij wilt echt mijn kastje uit vliegen als ik een half uurtje heb gespeeld. Heb dit met nog geen enkele game gehad, heb hem ook al open gemaakt en hij is ook behoorlijk schoon, dus dat kan het ook niet zijn..Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:38:
Mijn launch PS4 Pro blijft redelijk stil. Het is wel lang wachten op de game updates inderdaad.
Horizontaal met aan alle kanten vrije ruimte. Afgelopen zomer was de PS4 Pro van mij luider.MyKey schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:07:
[...]
Hoe heb jij je ps4 staan? Die van mij wilt echt mijn kastje uit vliegen als ik een half uurtje heb gespeeld. Heb dit met nog geen enkele game gehad, heb hem ook al open gemaakt en hij is ook behoorlijk schoon, dus dat kan het ook niet zijn..
Hm ja, ik ga hem dit weekend wat meer vrije ruimte geven, maar vind het wel vreemd dat hij nu zoveel geluid maakte terwijl hij andere grote titels probleemloos heeft gedraaid.Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:14:
[...]
Horizontaal met aan alle kanten vrije ruimte. Afgelopen zomer was de PS4 Pro van mij luider.
Mensen die vandaag samen willen spelen? Ik speel op PC:
Protax#3320821 of Protax#2556 op Battle.net
Lmao gister even zitten kutten met die dubbelloops shotgun zonder attachments. Maar man man man dat ding is toch veel te goed? Zelfs zonder attachments pof je alles weg. One shot je ze niet dan kun je in miliseconden een tweede schot afvuren dat ze wel killed.
Ook elke pot die je met dat ding speelt heb je de huilers op de hand. En ik begrijp dat ook nog wel ook eigenlijk. Als je er al mee speelt voel je al dat het nergens over gaat dat ding. Had gister ook een chopper gunner gehaald, helaas aan het einde van de pot en hem niet kunnen inzetten. Killstreakje van 15 kills of zo.
Toch is het leuker om met een assault rifle te spelen IMO.
Ook elke pot die je met dat ding speelt heb je de huilers op de hand. En ik begrijp dat ook nog wel ook eigenlijk. Als je er al mee speelt voel je al dat het nergens over gaat dat ding. Had gister ook een chopper gunner gehaald, helaas aan het einde van de pot en hem niet kunnen inzetten. Killstreakje van 15 kills of zo.
Toch is het leuker om met een assault rifle te spelen IMO.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
haal hem uit je kast.Andets kan hij zn warmte niet kwijt.MyKey schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:07:
[...]
Hoe heb jij je ps4 staan? Die van mij wilt echt mijn kastje uit vliegen als ik een half uurtje heb gespeeld. Heb dit met nog geen enkele game gehad, heb hem ook al open gemaakt en hij is ook behoorlijk schoon, dus dat kan het ook niet zijn..
Heeft bij mij ook geholpen.
PS4 werd aardig warm.
PC topic is afgesplitstProtax schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:41:
Mensen die vandaag samen willen spelen? Ik speel op PC:
Oh lekker zonder mijn toestemming de post splitten en aanpassen.. 
Had graag in overleg gehad aan, maar goed het is gebeurd..
Had graag in overleg gehad aan, maar goed het is gebeurd..
[ Voor 30% gewijzigd door G_Dragon op 01-11-2019 11:52 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Snap met crossplay de noodzaak om te splitten ook niet echt...
Je zou het kunnen splitsen in cod zaken en pc zaken(Mocht er iets met de pc niet werken of niet lekker lopen)
Alsof dat mensen weerhoudt om over PC zaken te lullen in het normale topic. Ik vind het prima, al zou ik eerder gaan voor een problemen-topic om sowieso een hoop berichten daarin te dumpen. Maar wat mensen toch telkens beweegt om hun performance in dit soort topics te plempen begrijp ik echt niet. Kan daar niet gewoon een algemeen PC topic voor worden gemaakt? Benchmark topic of zo?chimera2 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:12:
Je zou het kunnen splitsen in cod zaken en pc zaken(Mocht er iets met de pc niet werken of niet lekker lopen)
[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 01-11-2019 12:18 ]
Ik dus ook niet, moeten we 2 topics in de gaten houden voor nieuwtjes. Die PC issue's zijn met een paar weken allemaal klaar en hebben we 2 topics voor spel informatie..servival7 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:04:
Snap met crossplay de noodzaak om te splitten ook niet echt...
terwijl dit juist zo mooi voorbeeld kan zijn mbt de perfect werkende crossplay.
Sorry voor de offtopic, maar wat is de rede dat het pc topic is afgesplitst.
Vind dat er niet duidelijker op worden, vooral ook niet voor mensen die op console en pc spelen.
Ook wat @kleefei zegt.
Vind dat er niet duidelijker op worden, vooral ook niet voor mensen die op console en pc spelen.
Ook wat @kleefei zegt.
Is nu een dag verder, al een paar games gespeeld, alles nog op lvl 1... Heel irritant, motiveert niet echt nu om wapens te lvlen ook al gebeurd het vgm mij xDDracoz schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 00:37:
[...]
Ja is een bug. Na een game is het vaak weer in orde
Zal wel met de PC gerelateerde problemen te maken hebben wat voor console spelers totaal niet interessant is.petjekel schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:31:
Sorry voor de offtopic, maar wat is de rede dat het pc topic is afgesplitst.
Ook wat @kleefei zegt.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Beetje belachelijk naast de lvl 1 wapens kan ik géén challanges meer halen, capture 30 flags in domination... al 2x gehaald en hij registreerd hem gewoon niet en selecteerd een andere challenge aan. Fix dit ff CoD!!!
Ik vind de mappen juist heel goed gemaakt. Weinig echt goede camp plekjes waar je maar vanaf 1 kant beschoten kan worden...je moet vrijwel altijd 2 kanten coveren. Dat er meer gecampt (kan) word(t/den) zorgt er ook voor dat het spel wat rustiger is wat ik zelf eigenlijk wel prettig vind. Met voorgaande series was ik na 1,5 uur echt kapot omdat het zo snel gaat.jeppekroezen schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 20:09:
@Voluptas85 tja maar die maps zijn ook niet de klassieke mappen van COD. waar alles kleine en snel moet.
ik vindt het juist super verfrissend dat cod eindelijk weer een leuk spel is.
maar smaken verschillen gelukkig
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Wel vreemd dat er voor die paar PC gerelateerde problemen een speciaal topic te maken, veel problemen van COD zijn voor zowel console als PC, enkel de crashes van de game zijn PC gerelateerd.Lekker Ventje schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:20:
[...]
Zal wel met de PC gerelateerde problemen te maken hebben wat voor console spelers totaal niet interessant is.
Vind het wel jammer, nu wordt crossplay met PC dus een stuk lastiger te doen, juist in een game die dit zo goed ondersteund.
Als het dan ook over de gameplay gaat is het prima,echter sinds het spel uit is gaat het alleen maar over setting problemen.MyKey schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:28:
[...]
Wel vreemd dat er voor die paar PC gerelateerde problemen een speciaal topic te maken, veel problemen van COD zijn voor zowel console als PC, enkel de crashes van de game zijn PC gerelateerd.
Vind het wel jammer, nu wordt crossplay met PC dus een stuk lastiger te doen, juist in een game die dit zo goed ondersteund.
@FireFoz ben ik helemaal mee eensFireFoz schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:21:
[...]
Ik vind de mappen juist heel goed gemaakt. Weinig echt goede camp plekjes waar je maar vanaf 1 kant beschoten kan worden...je moet vrijwel altijd 2 kanten coveren. Dat er meer gecampt (kan) word(t/den) zorgt er ook voor dat het spel wat rustiger is wat ik zelf eigenlijk wel prettig vind. Met voorgaande series was ik na 1,5 uur echt kapot omdat het zo snel gaat.
Dit dusGerardReintke schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:47:
[...]
Als het dan ook over de gameplay gaat is het prima,echter sinds het spel uit is gaat het alleen maar over setting problemen.
Precies dit. Wil het spel komend weekend halen, dus denk leuk om alvast wat over het spel te lezen. Is zoeken naar een speld in een hooiberg in dit topic.GerardReintke schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 13:47:
[...]
Als het dan ook over de gameplay gaat is het prima,echter sinds het spel uit is gaat het alleen maar over setting problemen.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1954180servival7 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:06:
Maak dan een problemen topic
De problemen dat de wapens niet levelen heb ik op die 2 dagen dat ik gespeeld heb niet gemerkt. Wat ik wel gemerkt heb is dat de missions af en toe niet helemaal geregistreerd worden. Nu maakt me die bij een missie wat me om een x-aantal kills vraagt niet zo erg. Maar bij de missie waarmee ik met een lethal weapon 3 kills moet maken heb ik wel effe geklooit.
Tot ik erachter kwam dat ik dt het beste met een claymore kan doen op de flats in de Ground war mode. Lekker om het hoekje boven op het dak een claymore zetten. Verder ofwel met de shotgun, of de perk die ik 2 potjes later vrijspeelde dat ik 2 primary weapons kan hebben op het dak de mensen uit een heli knallen.
Verder eindig ik vrijwel elk potje onderaan de ladder. Maar dat komt ook mede dat ik voor de missions ga wat eigenlijk niet goed is voor mijn KD
. Druk gebied inrennen met een grenade etc. Die missions heb ik nu gehad en kan nu dus lekker gaan knallen zoals het hoort. Hopelijk kan ik dan eens wat in de middenmoot terecht komen.
Nog een aantal vraagjes:
- Meerdere mensen die hier met de M4A1 spelen? Of ben ik een dombo dat ik nu met dit wapen speel?
- Ik blijf een groen blokje houden (nieuwe onderdelen/wapens vrijgespeeld) op de weapons tab. Deze krijg ik niet weg en ik zie geen wapen/onderdelen wat nieuw zijn? Kleine bug?
- Ik heb een mission voltooid waarbij ik de Piercer geunlockt heb. Hoe krijg ik deze in mijn loadout? Ik kan de gun wel bekijken, maar kan hem niet selecteren ofzo
Tot ik erachter kwam dat ik dt het beste met een claymore kan doen op de flats in de Ground war mode. Lekker om het hoekje boven op het dak een claymore zetten. Verder ofwel met de shotgun, of de perk die ik 2 potjes later vrijspeelde dat ik 2 primary weapons kan hebben op het dak de mensen uit een heli knallen.
Verder eindig ik vrijwel elk potje onderaan de ladder. Maar dat komt ook mede dat ik voor de missions ga wat eigenlijk niet goed is voor mijn KD
Nog een aantal vraagjes:
- Meerdere mensen die hier met de M4A1 spelen? Of ben ik een dombo dat ik nu met dit wapen speel?
- Ik blijf een groen blokje houden (nieuwe onderdelen/wapens vrijgespeeld) op de weapons tab. Deze krijg ik niet weg en ik zie geen wapen/onderdelen wat nieuw zijn? Kleine bug?
- Ik heb een mission voltooid waarbij ik de Piercer geunlockt heb. Hoe krijg ik deze in mijn loadout? Ik kan de gun wel bekijken, maar kan hem niet selecteren ofzo
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
1. Vaak, maar ik pak ook wel eens de M91 ofzo. AUG doet het ook lekkerOxigeon schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:20:
2. Ja, bij de M4 heb ik het dat ik bij een bepaalde armory keus de muzzle niet meer krijg geopend en daar zit soms een upgrade. Even in een ander slot de M4 kiezen en dan kan je hem opeens wel zien. Of je hebt iets vrijgespeeld bij een gun die je nu niet in loadout hebt.
Korte recap: Ik vind het een topgame! Inderdaad wat langzamer, maar he, echte soldaten rennen ook niet over het veld
And Bob's your uncle ...
Dan zit je aan de max attachments, eentje verwijderen en je kunt wel de upgrade voor bijv de muzzle zien.Scharnout schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:25:
[...]
1. Vaak, maar ik pak ook wel eens de M91 ofzo. AUG doet het ook lekker
2. Ja, bij de M4 heb ik het dat ik bij een bepaalde armory keus de muzzle niet meer krijg geopend en daar zit soms een upgrade. Even in een ander slot de M4 kiezen en dan kan je hem opeens wel zien. Of je hebt iets vrijgespeeld bij een gun die je nu niet in loadout hebt.
Korte recap: Ik vind het een topgame! Inderdaad wat langzamer, maar he, echte soldaten rennen ook niet over het veld
Nee, want ik kan wel de nieuw vrij gespeelde attachements van de andere categorie zienshoombak schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:27:
[...]
Dan zit je aan de max attachments, eentje verwijderen en je kunt wel de upgrade voor bijv de muzzle zien.
And Bob's your uncle ...
Is de GOT clan er nu al
?
[ Voor 8% gewijzigd door Nick25 op 01-11-2019 16:11 ]
A person who never made a mistake never tried anything new.
Maar is de M4 het sterkste wapen omdat iedereen er mee rondloopt of is het ook nog ergens op gebaseerd ?servival7 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:03:
@Oxigeon M4 is ongeveer het sterkste wapen uit het spel. Denk dat 60 tot 70% hier mee speelt.
Als je hoger wilt komen in ground war pak dan ook eens een tank. Hier kan je makkelijk veel kills mee maken.
Denk dat de kracht van de M4 vooral zit in het feit dat de damage en firerate goed zijn, met weinig tot geen recoil. Vandaar dat deze ook het meest wordt gebruikt. Daarnaast zijn de shotguns echt extreem overpowered op het moment.Nol_NL schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:29:
[...]
Maar is de M4 het sterkste wapen omdat iedereen er mee rondloopt of is het ook nog ergens op gebaseerd ?
Shotgun is van dichtbij een moordmachine. One shot one kill. De afstand waarmee je op iemand kan schieten weet ik echter niet. Schiet alleen maar van dichtbij op iemand.exoda schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:42:
[...]
Denk dat de kracht van de M4 vooral zit in het feit dat de damage en firerate goed zijn, met weinig tot geen recoil. Vandaar dat deze ook het meest wordt gebruikt. Daarnaast zijn de shotguns echt extreem overpowered op het moment.
Ik kan het reproduceren na een overclock. Gooi ik mijn 4690K ook maar 100mhz omhoog dan is het die dv error. Hij draait al sinds het begin op 4,2ghz maar dat mag niet van cod.Meelobee schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:28:
[...]
Help! Heb nog steeds dit issue en kan de game nog steeds niet spelen. Iemand hier enig idee hoe ik dit kan fixen?
Haal je overclock is van je gpu en cpu? Wellicht dat dat het is. Bij mij in ieder geval wel.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Je kunt net niet snipen met een shotgun (lichtelijk overdreven maar er is een behoorlijke range).Oxigeon schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 18:27:
[...]
Shotgun is van dichtbij een moordmachine. One shot one kill. De afstand waarmee je op iemand kan schieten weet ik echter niet. Schiet alleen maar van dichtbij op iemand.
Heb een aantal van jullie toegevoegd
Als ik je gemist heb kan je mij ook adden
PSN wauturr
Als ik je gemist heb kan je mij ook adden
PSN wauturr
Krijg net een patch voor de ps4 binnen, 1.06 1,8GB
Ha mooi. Kan ik die nu meteen even downloaden..... Zodat de rest van de zaterdag gebruikt kan worden om te copyen...
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Bij mij ook, is al aan het kopiëren. Ze hebben kill confirmed en night vision toegevoegd. Ze zouden beter de bug en de glitch van het levelen en de challenges eens fixen. Of is dit bij de update deze keer...Mortalboy[NL] schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 08:38:
Krijg net een patch voor de ps4 binnen, 1.06 1,8GB
Zo jammer dat ze niet gewoon ergens vermelden wat de patchnotes zijn. Lijkt me een kleine moeite om dat desnoods alleen op hun eigen site te zetten?
Nice! Kill Confirmed!!
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Idd nice,kill confirmed.toch een van mijn favorieten
Ja zit die er eindelijk bij? Vermaak me trouwens super met deze cod zeg. Vind sommige maps wel echt minder. Vooral Piccadilly pfff
Patch binnen 2 minuten gedownload, maar daarna nog een half uur copying.
Waarom zet ik mijn PS4 überhaupt nog in rust modus als hij het toch niet download....
Waarom zet ik mijn PS4 überhaupt nog in rust modus als hij het toch niet download....
Jaaah kill confirmed is speelbaar, eindelijk! Bijna geen kampeerders meer.
Nice.
[ Voor 92% gewijzigd door kesj op 02-11-2019 09:57 ]
90% van de player base haat die map volgens mij.. Daarom... waar blijft map voting??k1978 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 09:25:
Ja zit die er eindelijk bij? Vermaak me trouwens super met deze cod zeg. Vind sommige maps wel echt minder. Vooral Piccadilly pfff
Vind arklov peak ook niet zo goed. En de brug map gebruik ik puur om mijn sniping skills te verbeterenMortalboy[NL] schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 10:00:
[...]
90% van de player base haat die map volgens mij.. Daarom... waar blijft map voting??
Wat is kill confirmed voor modus? Ik heb de beta niet gespeeld.
Na een kill valt er een badge op de grond, die moet worden opgepakt om de kill te 'confirmen' op die manier krijg je punten. Zit volgens mij in iedere COD game, behalve dezeAnanas_NL schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:24:
Wat is kill confirmed voor modus? Ik heb de beta niet gespeeld.
edit;
Had verder niet gelezen, maar is blijkbaar nu speelbaar, nice!
[ Voor 9% gewijzigd door MyKey op 02-11-2019 11:57 ]
PSN Oldmen71
Activision Oldmen71#7227659
Speel nu voornamelijk KC
Activision Oldmen71#7227659
Speel nu voornamelijk KC
Oh nice! Thnx voor de uitleg!!
MyKey schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 11:55:
[...]
Na een kill valt er een badge op de grond, die moet worden opgepakt om de kill te 'confirmen' op die manier krijg je punten. Zit volgens mij in iedere COD game, behalve deze
edit;
Had verder niet gelezen, maar is blijkbaar nu speelbaar, nice!
Ja hier nog zo'n zeer teleurgestelde speler.. En daarvoor in de plaats krijgen we zo'n waardeloze night mode waar als je schiet je geen enkel idee meer hebt of je iets raakt of niet..D-Ed schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 13:37:
Hu? Realism verdwenen? Mijn meest gespeelde optie...
Haha ik zit hier precies om deze reden, dat updaten bij de PlayStation is zo k#t zegPoulske schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 09:28:
Patch binnen 2 minuten gedownload, maar daarna nog een half uur copying.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Even een online vraagje, het valt mij op dat ik eigenlijk elk 1 op 1 gevecht verlies. Met als hoogtepunten of eigenlijk diepte punten:
dat ik iemand een clip in zijn rug schiet, hij zich omdraait en mij met 1 kogel doodschiet. Op het filmpje erna zie ik dan dat hij niet voor mij stond (wat ik zag) maar naast mij stond.
Met een scope ingezoomd op iemand zijn hoofd, een lading kogels erin en toch weet hij mij na een 2 seconden met 1 kogel dood te schieten, ook op het filmpje er na zie ik dat dat ik gewoon op een muur sta te schieten.
Met de andere COD spellen had ik dit ook en met name door de lag compensation die men gebruikt, hie sneller de verbinding hoe meer COD je vertraging geeft.
Is er een manier om dit op te lossen behalve de in de volgende link genoemde oplossing om een telefoon als hotspot te gebruiken?
https://www.reddit.com/r/...sation_is_too_aggressive/
Bij de vorige delen liet ik gewoon mijn server grote bestanden downloaden om mijn verbinding dicht te trekken, dit hielp behoorlijk.
Als iemand een beter idee heeft.....
dat ik iemand een clip in zijn rug schiet, hij zich omdraait en mij met 1 kogel doodschiet. Op het filmpje erna zie ik dan dat hij niet voor mij stond (wat ik zag) maar naast mij stond.
Met een scope ingezoomd op iemand zijn hoofd, een lading kogels erin en toch weet hij mij na een 2 seconden met 1 kogel dood te schieten, ook op het filmpje er na zie ik dat dat ik gewoon op een muur sta te schieten.
Met de andere COD spellen had ik dit ook en met name door de lag compensation die men gebruikt, hie sneller de verbinding hoe meer COD je vertraging geeft.
Is er een manier om dit op te lossen behalve de in de volgende link genoemde oplossing om een telefoon als hotspot te gebruiken?
https://www.reddit.com/r/...sation_is_too_aggressive/
Bij de vorige delen liet ik gewoon mijn server grote bestanden downloaden om mijn verbinding dicht te trekken, dit hielp behoorlijk.
Als iemand een beter idee heeft.....
Dus die patch is 1.8gb, maar ik kan hem niet downloaden met 62gb vrije ruimte?
WTF sony?
WTF sony?
Kill Confirmed is altijd mijn meest gespeelde modi. Erg blij dat deze weer terug is. Verhelpt ook een hoop campers.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Sjeezus. Ze zijn nog wat van plan. Hoe kan een leek als ik die maar enkele uurtjes in de week speelt zoveel maps uit zijn hoofd gaan leren. Of wordt ik gewoon oud?
Neem aan dat die marksman en trainingsbaan ook echt trainingsbanen zijn.
Er is flink iets veranderd met die patch van vandaag. Van de een op de ander3 dag eindig ik niet meer bij de laatste 2 maar ergens bovenin. Of ik heb een compleet helder moment gekregen en ben gewoon beter gaan schieten.
Verder had ik voor dat ik het spel kocht al het idee dat ze niet alle game modussen erin gaan proppen wat ook in de topicstart staan. Dan speelt de playerbase te veel modus door elkaar.
Ik gok er dus op dat er een soort van rotatie in de game modussen zit.
Heb een squad aangemaakt op de app van cod. De squad noemt Belgium/Dutch Killers. Join maar Zou ik zeggen
Volgens mij zit er inderdaad een rotatie in de game modussen die per update komen.Oxigeon schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 15:52:
[...]
Verder had ik voor dat ik het spel kocht al het idee dat ze niet alle game modussen erin gaan proppen wat ook in de topicstart staan. Dan speelt de playerbase te veel modus door elkaar.
Nu is Realism eruit en hebben we KC en NVG gekregen. Die blijven dan paar weken erin en wordt het weer omgedraaid. Ga ik vanuit tenminste..
Het vreemde is dat er wel een tab is met patch notes, maar die is elke keer gewoon leeg.Vrijdag schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 09:02:
Zo jammer dat ze niet gewoon ergens vermelden wat de patchnotes zijn. Lijkt me een kleine moeite om dat desnoods alleen op hun eigen site te zetten?
Waar of hoe kan ik joinen?Wolverine9000 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 16:01:
Heb een squad aangemaakt op de app van cod. De squad noemt Belgium/Dutch Killers. Join maar Zou ik zeggen
Wellicht matchen ze meer skillbased? Net als bij Halo over het algemeen.. Sowieso had ik gisterenavond ook nog een paar potjes waar mijn k/d ratio richting 1.4 gingOxigeon schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 15:52:
[...]
Sjeezus. Ze zijn nog wat van plan. Hoe kan een leek als ik die maar enkele uurtjes in de week speelt zoveel maps uit zijn hoofd gaan leren. Of wordt ik gewoon oud?
Neem aan dat die marksman en trainingsbaan ook echt trainingsbanen zijn.
Er is flink iets veranderd met die patch van vandaag. Van de een op de ander3 dag eindig ik niet meer bij de laatste 2 maar ergens bovenin. Of ik heb een compleet helder moment gekregen en ben gewoon beter gaan schieten.

Voor zo’n old school gamer als ik voel ik me toch zwaar enthousiast over de game! Nu alweer zin maar gezinsplanning werkt niet mee
Die 725 shotgun wat een beest van een wapen.
Heerlijk als ze dichter komen dat je ze insta killed, en dat ding heeft nog range ook.
Mijn go to gun nu. Nog wat dingen unlocken, schijnt dat die nog meer range kan hebben.
Heerlijk als ze dichter komen dat je ze insta killed, en dat ding heeft nog range ook.
Mijn go to gun nu. Nog wat dingen unlocken, schijnt dat die nog meer range kan hebben.
Mag het hopen van niet. Bepaal graag zelf wat ik wil spelen. Player base is groot genoeg zodat elke mode wel actief isAri Gold schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 16:06:
[...]
Volgens mij zit er inderdaad een rotatie in de game modussen die per update komen.
Nu is Realism eruit en hebben we KC en NVG gekregen. Die blijven dan paar weken erin en wordt het weer omgedraaid. Ga ik vanuit tenminste..
Cid app op gsm downloaden en joinen maar
Hoe kan ik mijn operator een horloge geven? In de beta had die een horloge om waarop ik de actuele tijd kon zien. 
/edit: Zie het al, het Endownment Pack kopen...
/edit: Zie het al, het Endownment Pack kopen...
[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 02-11-2019 17:22 ]
Denk dat ik de Dutch Killers heb gejoined. Kunnen we nu makkelijker samen spelen?Wolverine9000 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 16:01:
Ja die heb ik maar zie nergens squads ofzoWolverine9000 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 17:14:
[...]
Gelukt denk ik! Blijkbaar zat ik al in een squad hahaWolverine9000 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 17:14:
[...]
Idd erg nice!Rivanov schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 15:22:
Kill Confirmed is altijd mijn meest gespeelde modi. Erg blij dat deze weer terug is. Verhelpt ook een hoop campers.
Hoe activeer ik level 56? Ik heb me rot gezocht ingame en op Google. En ja, ik ben aan het einde van level 55.
Is gewoon normaal hoor. Je zeurtAri Gold schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 18:21:
Die 725...what the hell?
Gaat dat niet gewoon over in officer ranks.Anoniem: 170423 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 18:20:
Hoe activeer ik level 56? Ik heb me rot gezocht ingame en op Google. En ja, ik ben aan het einde van level 55.
Klopt, het volgende potje nadat je level 55 hebt volgemaakt wordt het geactiveerd en dat automatisch.GerardReintke schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 18:26:
[...]
Gaat dat niet gewoon over in officer ranks.
Patch Notes 1.06
More fixes to prevent crashes and improve stability across all platforms
Battlechatter has been removed from tactical, one-life modes
APCs and Tanks in Ground War no longer award points towards a nuke
Fix for charms affecting weapon performance when firing from the hip
Claymores: Stun grenades can now force claymores into a disabled state for 3 seconds
Footsteps: Adjustments to tame the 3rd person footsteps. They will now filter out based on occlusion more.
Fix to an issue where Tac Inserts could cause players to spawn out of bounds
Fix for the gold camo not unlocking on the .357
Playlist Update
NVG (TDM only)
Ground War
Gunfight
Kill Confirmed
FFA
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Je gaat daarna door in de Officer ranks en je kan dan ribbons vrijspelen. Elke tien ribbons geven dan weer een extra seizoens embleem. Maar wat dát is, weet nog niemand want je kan het niet laten zien.Anoniem: 170423 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 18:45:
[...]
Klopt, het volgende potje nadat je level 55 hebt volgemaakt wordt het geactiveerd en dat automatisch.
Ik zit op dit moment op level 94 en heb de eerste vier rijen ribbons al open. Ik weet nu al dat ik een hoop van die ribbons nooit ga halen
St. Petersburg lijkt trouwens wel het nieuwe Picadilly. Als je pecht hebt, wordt je gespawntrapped bij het huisje, in het zuiden van de map zeg maar.
[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 02-11-2019 18:53 ]
Nog meer mensen met error code:262146
-vreselijke overbodige dubbelpost-
[ Voor 97% gewijzigd door Vrijdag op 02-11-2019 19:39 ]
Stond gewoon 1 post boven je vorige post..Vrijdag schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:31:
Nou, hèhè, de patchnotes:
Updates and Patch Notes from Infinity Ward
Infinity Ward
11/2/19 - Title Update/Playlist Update
More fixes to prevent crashes and improve stability across all platforms
Battlechatter has been removed from tactical, one-life modes
APCs and Tanks in Ground War no longer award points towards a nuke
Fix for charms affecting weapon performance when firing from the hip
Claymores: Stun grenades can now force claymores into a disabled state for 3 seconds
Footsteps: Adjustments to tame the 3rd person footsteps. They will now filter out based on occlusion more.
Fix to an issue where Tac Inserts could cause players to spawn out of bounds
Fix for the gold camo not unlocking on the .357
Playlist Update
NVG (TDM only)
Ground War
Gunfight
Kill Confirmed
FFA

JezusAri Gold schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:37:
[...]
Stond gewoon 1 post boven je vorige post..

Wel tof dat kill confirmed toegevoegd is 👌
psn: HertogJack
Kill Confirmed is tof idd en ook nog eens de mode waar je het snelste XP mee verdient (op Groundwar na wellicht maar die potten zijn veel langer). Ik zie het als de iets minder campy en meer objective-achtige variant van TDM.
Net een paar potjes KC gespeeld maar vond dat er juist veel gecamped werd. Overal lagen tags, kon ze wel lekker ophalen maar niet helemaal hoe het spel zou moeten werken lijkt me.
Heel goed nieuws, afwisseling kan geen kwaad.
Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.