Acties:
  • +2 Henk 'm!
Poeh, Picadilly moeten ze écht fixen. Als je spawnt waar ook vlag C is, dan kan je gewoon echt geen kant meer op. Tegenstanders hoeven alleen maar een beetje achterover te leunen en te wachten totdat er iemand zo dom is om te bewegen.

Zolang ze niet al te ver naar voren gaan flipt de spawn ook niet. Hoewel de spawn daar vrijwel nooit flipt, heb ik het idee.

Mja, ik leave nu maar gewoon als ik in die map kom. Vind er niks aan.. Dan maar een loss, dat interesseert me toch geen fuck.

[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 30-10-2019 23:42 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Mijn eerste kills in als montage gemaakt, heb de leukste eruit gevist :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Wolverine9000 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 23:11:
Ben ondertussen al officier level 61 en je kan tot 155 gaan. Per Levek krijg je verschillende opdrachten. Maar daar zit een serieuze bug in denk. Bv maak 150 revenge kills. Heb er al veel gemaakt maar blijft op nul staan. Gaan ze dit aanpassen ofzo. En als het aangepast is komt het aantal er zal bij of moet je dit opnieuw doen. Wie heeft dit probleem ook
Ik ben level 55 (normaal) maar hoe kom je aan zo'n officier rank dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10:34
Smit260 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 02:05:
[...]

Ik ben level 55 (normaal) maar hoe kom je aan zo'n officier rank dan?
Gewoon level 55 volmaken meer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-05 18:45
Oxigeon schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 23:06:
[...]

Omdat er misschien mensen leaven omdat ze denken in een slecht team te zitten? Of start je gewoon al 6 tegen 4?

Zelf vanavond voor de eerste keer begonnen met spelen. Inmiddels na een klein aantal potjes level 5 aangetikt en mijn eigen loadout aan het maken (al stelt dit nog niets voor qua wapens haha).

Is het bij jullie trouwens ook dat dat het lijkt alsof de PS4 (pro) gaat opstijgen zo snel je op multiplayer drukt in het menu? Sjeezus mijn pro maakt dan een geluidje waar een gemiddelde F16 jaloers op mag zijn.
Nee het start al zo, al vaak gehad. Speel je domination met 3 teammates tegen een vol team van 6. Staat het 180-70 komen er 2 teammates bij, beetje laat tho :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-03-2024
is de tweakers clan al gemaakt? :+

[ Voor 4% gewijzigd door P33R op 31-10-2019 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-04 13:29
Lekker Ventje schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:58:
[...]

Niet denken maar doen. Heb twee Elite controllers en geen milliseconde spijt van gehad. Al is het maar omdat ie zo lekker in de hand ligt.
Zou je je settings (van de Elite in Xbox accessories app én in game) willen delen? Kan er geen tutorial over vinden.

Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Het valt mij op dat de potjes waar ik een positieve kdr haal juist vaak verlies :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:11
P33R schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 07:16:
is de tweakers clan al gemaakt? :+
Nee nog niet :) morgen heb ik tijd om die te maken. Of iemand anders moet het al willen doen? Leuk om te zien dat er animo is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-05 10:27
Gister opeens makkelijkere tegenstanders gehad waarbij het geen enorm sweatfest van pre-firen en claymore campen was. Dan speelt het toch een stuk leuker i.t.t. de andere dagen. Heb al een aantal keer PC /Keyboard+mouse spelers tegen gehad, daar heb je echt wel een nadeel tegen. Daarna ook meteen crossplay uitgezet.
Hoop dat ze echt iets gaan doen aan die claymores, sbmm en het volume van die voetstappen. Zou de game echt beter maken naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-05 11:22

Tijn96

In speed we trust

Zijn de clans dan ook cross platform? Dan hoeven we dus maar 1 tweakers clan te maken waar iedereen zich lekker bij aan kan sluiten?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:07
Van die voetstappen wordt ik ook echt gek. Hoor ze knetter hard van alle kanten... Weet niet welke kant ik op moet kijken. En dus meestal de verkeerde kant 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:13

Typhone

Who Dares Wins

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 08:28:
[...]

Nee nog niet :) morgen heb ik tijd om die te maken. Of iemand anders moet het al willen doen? Leuk om te zien dat er animo is!
Ik hou me warm aanbevolen! :)

P.S. waarom zijn zoveel mensen bezorgd over het feit dat NAT type 'moderate' staat? Volgens mij staat hij daar altijd op zodra er een router tussen staat. Background info: PS4 Pro, Unifi netwerk in huis, NAT: moderate nergens last van met matchmaking, joinen, invites you name it.

[ Voor 32% gewijzigd door Typhone op 31-10-2019 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-03-2024
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 08:28:
[...]

mwah ik ben fanatiek maar geen hardcore gamer... ik join wel

mijn battlenet: peer4k

add me maar, geld ook voor andere die gewoon zonder clan samen willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 17:42
Ik ben ook wel geïnteresseerd in de GoT Clan.
Mag ook voor andere die willen gamen.

Battlenet: ToxicTrojan1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Laatst online: 12-05 10:27
Typhone schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 08:54:
[...]

Ik hou me warm aanbevolen! :)

P.S. waarom zijn zoveel mensen bezorgd over het feit dat NAT type 'moderate' staat? Volgens mij staat hij daar altijd op zodra er een router tussen staat. Background info: PS4 Pro, Unifi netwerk in huis, NAT: moderate nergens last van met matchmaking, joinen, invites you name it.
Bij mij staat die gewoon op 'open'. Switch en router/modem (Ziggo) ertussen. In tegenstelling tot BO4 nog geen enkel probleem gehad met het joinen van partys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
heeft iemand de campaign uitgespeeld? is dit aan te raden? (verhaal, graphics)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-05 12:10
Ik heb hem nog niet uitgespeeld en de campaign is zeker aan te raden.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:52
je hebt op de telefoon wel een app:
call of duty companion app.
Maar volgens mij is dat per systeem afhankelijk en er kunnen dacht ik maar 20 man in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Hamazaki schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 09:24:
Yep, campaign is nogal kort maar dat vond ik géén probleem! Je zit 80% van de tijd vol in de actie. Een (voor mij) indrukwekkende game met af en toe heftige momenten.

Ik speel op Xbox One X met 4K monitor (en af en toe in de huiskamer op 1080p wat ook erg mooi is :) )

Edit: vwb clan, ik doen mee! Tag; Xwon NL117#2469080

[ Voor 5% gewijzigd door D-Ed op 31-10-2019 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyran
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-05 12:08
Oxigeon schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 23:06:
[...]
Is het bij jullie trouwens ook dat dat het lijkt alsof de PS4 (pro) gaat opstijgen zo snel je op multiplayer drukt in het menu? Sjeezus mijn pro maakt dan een geluidje waar een gemiddelde F16 jaloers op mag zijn.
Ja, ding maakt echt ongekend veel lawaai..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-05 12:09
Jaaa zeker aan te raden. Hij is erg kort maar je zit op het puntje van je stoel. Hij is ook erg actueel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08-05 14:11
servival7 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 09:41:
[...]

Jaaa zeker aan te raden. Hij is erg kort maar je zit op het puntje van je stoel. Hij is ook erg actueel.
Als je hem op Veteran of Realism speelt is hij niet heel kort hoor ;)

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:38
Gisteravond eerst de nieuwe game ready driver van nvidia geinstalleerd 441.08 .
En ik had tijdens de campaign Old Comrades missie rare artifacts .
PC eens opnieuw opgestart en toen was het wel weer aardig weg.
op de vorige driver, al 35uur gegamed in SP en MP maar no issues

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Laatst online: 09-05 09:42

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

HaterFrame schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 17:06:
[...]

Niet alleen de grote helpt dat ze in het voordeel, maar ook alle hoekjes/kiertjes en ramen icm met het contrast donker/licht.

Ondanks mijn slechte K/D ratio vind ik het nog steeds super leuk!
Yup, het 'realistische' aspect qua belichting helpt campers idd, maar tot nu toe speel ik ook nog met plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Wie heeft Operation Headhunter al gedaan? En hoe bevallen de andere? Zijn ze makkelijk? Moeilijk? Welke is het makkelijkste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-03 11:20
Is er buiten de cod app nog een andere manier om iets met een clan te doen eigenlijk? Ik zie daar namelijk wel een 'Tweakers' clan

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:05

Oxigeon

En zo is dat!

Een clan functie heeft de game zelf niet toch. Behalve je jezelf een clantag kan geven.

Of kun je net als in BF een eigen Emblem maken met je clan?

Ik kan er nog geen ballen van met mijn level 7. Maar wil wel graag in een clan wat samen spelen

[ Voor 51% gewijzigd door Oxigeon op 31-10-2019 10:10 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Oxigeon schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:09:
Een clan functie heeft de game zelf niet toch. Behalve je jezelf een clantag kan geven.

Of kun je net als in BF een eigen Emblem maken met je clan?

Ik kan er nog geen ballen van met mijn level 7. Maar wil wel graag in een clan wat samen spelen
Ik weet dat de companion app een clan heeft, waarin je kan joinen en dan zijn er 'missies' (haal meeste kills in TDM' en dan krijgen de mensen in de top 3 een reward

Maar volgens mij is er ingame geen 'clan' waardoor je met elkaar kan samen spelen (helaas)

[ Voor 8% gewijzigd door MyKey op 31-10-2019 10:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Call of Duty: Modern Warfare is uitstekende Call of Duty:

https://gamer.nl/artikele...uitstekende-call-of-duty/

De beste hamburger uit de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:03

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Terugvindpost *O*

Deze gaat op de lijst voor onder de boom/in de schoen d:)b

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Interessant leesvoer waarom de missie over de "Highway of Death" behoorlijk controversieel is van een Amerikaanse gamedeveloper. In die missie vecht je tegen het Russische leger als badguy, terwijl juist daar het Amerikaanse leger een flinke oorlogsmisdaad heeft begaan.

https://www.polygon.com/2...hway-of-death-controversy

One of the deadliest areas in the Gulf War was directly outside Kuwait City. There, on a major arterial road leading northwest toward the border with Iraq, U.S. Marine Corps attack aircraft caught a large convoy said to include armored vehicles in the open. Strikes in the front and rear of the convoy trapped around 2,000 vehicles on a six-lane highway, and subsequent waves of attack aircraft — including helicopter gunships and A-10 Warthogs — destroyed every single one. Pilots referred to it as a “turkey shoot.”

Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/1X-xHBjF9TMK7lJA5afNGjxZCUo=/0x0:2837x1901/1920x0/filters:focal(0x0:2837x1901):format(webp):no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/19325397/Demolished_vehicles_line_Highway_80_on_18_Apr_1991.jpg

De game is fictief, ook het land waar het zich afspeelt, maar de gelijkenis is eigenlijk niet te ontkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Recent op platinum gezet. Verhaal is tof, echt een actiefilm.

Op veteran is het ook niet moeilijk, echt de makkelijkste ooit.

Speel het op de og Playstation maar ziet er toch best oké uit.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GOskMet
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 16:14
Volgens mij nog niet voorbijgekomen, maar mijn game bleef in MP de eerste dagen crashen met een foutmelding DEV ERROR 6065. na een tijdje zoeken op Reddit de tip tegengekomen om beide cache opties de disablen gedaan en geen problemen meer gehad wat deze error betreft.

Doe er uw voordeel mee ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:34:
Interessant leesvoer waarom de missie over de "Highway of Death" behoorlijk controversieel is van een Amerikaanse gamedeveloper. In die missie vecht je tegen het Russische leger als badguy, terwijl juist daar het Amerikaanse leger een flinke oorlogsmisdaad heeft begaan.

https://www.polygon.com/2...hway-of-death-controversy

One of the deadliest areas in the Gulf War was directly outside Kuwait City. There, on a major arterial road leading northwest toward the border with Iraq, U.S. Marine Corps attack aircraft caught a large convoy said to include armored vehicles in the open. Strikes in the front and rear of the convoy trapped around 2,000 vehicles on a six-lane highway, and subsequent waves of attack aircraft — including helicopter gunships and A-10 Warthogs — destroyed every single one. Pilots referred to it as a “turkey shoot.”

[Afbeelding]

De game is fictief, ook het land waar het zich afspeelt, maar de gelijkenis is eigenlijk niet te ontkennen.
Afgelopen week heeft de NOS daar ook al een interessant artikel over geschreven:

https://nos.nl/artikel/23...anse-oorlogsmisdaden.html

Hoewel ik het een hele vette missie vind, vind ik het wel enigszins een dingetje dat ze dit zo overduidelijk hebben verdraaid.

spoiler:
"In de game wordt de 'Highway of Death' in het fictionele land Urzikstan gebombardeerd door Russen. "Ze vermoordden degenen die probeerden te vluchten", zegt een personage. Hier is een video te zien van de missie in het spel.

De Highway of Death, ofwel de Snelweg des Doods, bestaat echt. Die ligt alleen niet in 'Urzikstan', maar in Koeweit. De weg kreeg deze naam na een berucht bombardement. Dat werd niet uitgevoerd door Rusland, maar door westerse bommenwerpers onder leiding van de Verenigde Staten."
Bron: NOS (link hierboven)

Hun patriottisme slaat hierin wel door. Terwijl het helemaal niet nodig was geweest, want ik had het nog steeds een hele vette missie gevonden als ze het gewoon op de juiste wijze hadden weergegeven.

[ Voor 12% gewijzigd door Ethiron op 31-10-2019 11:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ethiron schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:00:
[...]
Hun patriottisme slaat hierin wel door. Terwijl het helemaal niet nodig was geweest, want ik had het nog steeds een hele vette missie gevonden als ze het gewoon op de juiste wijze hadden weergegeven.
Mee eens, ik vind het juist goed dat dit soort dingen verteld worden in een game maar dan wel wat accurater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:16

Phydomir

Dennis

Gisteren een lang kunnen spelen de meeste kritiek punten kan ik me niet echt in vinden. Ik vind de grote van de mappen en de spawns eigenlijk best wel mee vallen, heb maar één keer gehad in TDM op Picadilly dat wij gewoon niet mer van de spawn af kwamen. Normaal wordt je dan automatisch aan de andere kant van de mpa neer gezet maar dit gebeurde maar niet. De grote van de maps wil ik zelfs als perfect omschrijven. Ook dat er zoveel gangetjes en kamers zijn zie ik als iets positiefs.
Enige waar ik me wel in kan vinden is het geluid van de voetstappen. Deze zijn net iets te hard. Het hoeft wat mij betreft niet helemaal stil als je gebukt loopt maar mag wel iets minder. Doordat ze zo hard zijn heb ik het idee dat iemand heel dichtbij is en dit blijkt dan helemaal niet te kloppen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
@Ethiron Wij hadden het nog steeds een vette missie gevonden maar ik denk dat Amerikanen zelf hier toch iets anders over denken. En daar worden waarschijnlijk iets meer versies verkocht dan in Rusland.

@Phydomir Picadilly is voor mij een instant leave. 1 van de slechtste CoD maps ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Gisteravond opeens een hoop nieuwe maps gezien, eerder deze week beperkte de rotatie zich tot Picadilly, Hackney en Azhir. Weer een hoop leuke potjes gehad in TDM, DOM en HQ. Nog wat aan het experimenteren geweest met andere wapens maar ik blijf terugkomen bij de AUG, voor mij het ideale wapen op het grensgebied van SMG en AR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

@servival7 Ja dat zal waarschijnlijk zo zijn inderdaad.

Tegelijkertijd las ik nu dat de game in Rusland uit de (digitale) schappen van de Playstation Store is gehaald en dat de Russen niet blij zijn met deze game. En hoewel ik normaal gesproken een gezonde kritische houding ten aanzien van dit soort situaties, kan ik mij heel goed vinden in het standpunt van Rusland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:08
2080ti hier en 3440 120 hz monitor. Ik kan alles max draaien met raytracing maar damn wat is het spel dan lelijk. Gelukkig blurx2 uitgezet en wat mooier maar door raytracing krijg ik film AA. Dat maakt het weer lelijk.

Wat er nog op lijkt is SMAA op 1x zetten.

Iemand een tip om zo scherp mogelijk beeld te kregen en zo mooi mogelijk? FPS haal ik easy (32 gb 6800k, 2080ti).

Mss toch maar eens op mijn 4k scherm spelen want ik mis het echte scherpe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:54
@TweakerVincent Jup, check dit linkje even.
Paar dingen die ik zo ff kan opnoemen zijn:
-Anti-Aliasing Filmic Strength - Zet die slider op 0, dit zorgt simpelweg voor 'korrelig' beeld.
- Depth of Field - zorgt voor blur als je inzoomt
- Weapon / Motion - blur uitzetten

-Render Resolution; gooi die wat omhoog als je wat perfomance over hebt, zorgt ervoor dat het beeld op de achtergrond op een hogere resolutie word gerenderd en dus scherper getoond word.

Psst v-strom kopen? -klik-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik heb de laatste twee avonden multiplayer gedaan (met headset maar zonder teamoverleg). Omdat ik niet mondeling afspraken kon maken maken met mijn teammaten wachtte ik iedere keer op iemand om mee 'op te trekken' en dat ging erg goed eigenlijk!

Natuurlijk kom je wat campers tegen maar over het algemeen zie ik toch wel dat mensen samenwerken en posities proberen te veroveren. Ik speel op dit moment alleen de 'realism' multiplayer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyran
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-05 12:08
Meneer iCy schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:32:
[...]

De xbox speler zat op dat moment zelf niet in een xbox party?
Hmm dat zou eventueel nog kunnen, maar heb het nu al een paar keer meegemaakt. Wel een goeie om even uit te testen dan de volgende keer. Heb jij het wel al aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:20

Meneer iCy

swarma

Spyran schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 12:21:
[...]

Hmm dat zou eventueel nog kunnen, maar heb het nu al een paar keer meegemaakt. Wel een goeie om even uit te testen dan de volgende keer. Heb jij het wel al aan de praat gekregen?
Heb nog niet met een ps4 speler gespeeld qua COD. Wel met andere games weet ik dat de ingame voice niet meer werkt als je in een party zit. Heb niet altijd zin om andere spelers te horen en dan ga ik gewoon in een party zitten. Dan horen ze mij niet en ik hun niet.

Met fortnite heb ik wel ervaring. Als ik in een party zit horen ze mij ingame uiteraard niet.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel168
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-12-2021
Als ik mn gun "mount" op een muurtje/raam en dan door mn scope kijk heb ik ineens hele rare/lelijke graphics. Iemand hier nog meer last van? (op PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:19
Aangezien ik het op de pc er erg slecht vind uitzien overweeg ik een PS of XB te kopen,,, maar is het erg lastig om een controller aan te wennen, omdat namelijk ik al 25 jaar met een muis game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-05 22:13
Lvl 29 nu.

Doordat kills beloond worden met streaks is het nogal een campfest. Te vaak zitten er spelers in hoekjes te wachten tot er iemand voorbij komt lopen. Irritant, zeker bij een gamemode zoals domination.

De map Piccadilly is echt vreselijk, als de vijand punt B heeft kun je beter leaven, want je wordt bij je spawn gewoon al kapot geschoten. Zelfde voor de map met die brug. Gelukkig zijn er ook toffe maps met een betere balans.

De voetstappen zijn te luid. Mag best een tandje minder. Het schreeuwen van je personage, zodra hij/zij een vijand ziet doet meer kwaad dan goed. Graag ook een optie van maken.

Map votes. Waarom bij andere CoD’s wel en nu niet. Graag wel, laat de spelers stemmen over de aankomende maps.

Al met al speelt het wel weer erg lekker. Het customizen van je wapens is tof, het menu en het joinen van een game gaat als een speer. Benieuwd naar verdere updates.

Edit: speel met een vast clubje op de PS. PC spelers mijden wij als de pest, is gewoon niet te doen qua snelheid van bewegen. Heel het crossplay had van mij niet gehoeven, de playerbase van CoD is groot genoeg om de game in leven te houden.

[ Voor 11% gewijzigd door ChrisLNFF op 31-10-2019 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
RoaDHouse schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 13:13:
Aangezien ik het op de pc er erg slecht vind uitzien overweeg ik een PS of XB te kopen,,, maar is het erg lastig om een controller aan te wennen, omdat namelijk ik al 25 jaar met een muis game.
Dan heb je de settings niet goed staan. Bij mij is hij op pc gewoon scherp. Heb wel filmic strength op 75 staan ipv 100, dat helpt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Maar wat is de logica hiervan dan? Als je het op de PC er slecht uit vind zien, zal het op de console niet veel mooier worden.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:06
Aslanboy1905 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 13:29:
[...]

Maar wat is de logica hiervan dan? Als je het op de PC er slecht uit vind zien, zal het op de console niet veel mooier worden.
Vraag ik me ook af, een spel als dit speel je sowieso niet voor de graphics want die zijn nooit ''wow'' geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 14:23
Weer paar dagen verder met spelen en mijn record is 33 kills... Dat was bij de vorige cods wel 100+

Campen wordt beloond en de meeste maps zijn zo groot dat als je weer eens door een campende hond wordt neergeschoten je eerst een minuut moet rennen om hem af te straffen om vervolgens weer door een andere camper of claymore te worden genakt.....

Ook is de FPS op met name Picadelly echt geen 60 eerder <30 (XBOX ONE X)

Geluid van rondvliegende kogels is moeilijk herleidbaar naar de bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-04 17:53

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ik ga vandaag cod halen op de pc, maatje van me
Op de xbox. Hoe doen jullie voice? Gewoon ingame of bestaad er iets als discord ook op xbone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Aslanboy1905 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 13:29:
[...]

Playstation en xbox ondersteunen ook gewoon kb/m tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meneer iCy schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 13:02:
[...]

Heb nog niet met een ps4 speler gespeeld qua COD. Wel met andere games weet ik dat de ingame voice niet meer werkt als je in een party zit. Heb niet altijd zin om andere spelers te horen en dan ga ik gewoon in een party zitten. Dan horen ze mij niet en ik hun niet.

Met fortnite heb ik wel ervaring. Als ik in een party zit horen ze mij ingame uiteraard niet.
Bij mij komt er linksboven altijd iets in beeld te staan als ik in een party zit: "party chat has been prioritized". Dat zou het een en ander kunnen verklaren (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:57
Hier ook, ziet er behoorlijk slecht uit! Komende van BF5 is het net een game uit 2002.
Zal eens naar de aangeraden instellingen van Nvidia kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel168
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-12-2021
Vreemd, bij mij zijn de graphics erg mooi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Daniel168 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 14:02:
Vreemd, bij mij zijn de graphics erg mooi..
Hier ook. Speel het in 4K en het ziet er geweldig mooi uit. Maar dat doen COD4, MW2 en MW3 ook gewoon op 4K met een sharperning filter in Geforce Experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyKey
Coldbullet schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 13:45:
Ik ga vandaag cod halen op de pc, maatje van me
Op de xbox. Hoe doen jullie voice? Gewoon ingame of bestaad er iets als discord ook op xbone?
Ingame party voice is ook crossplay (als je het aanzet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor mooie graphics heb je nog nooit bij CoD moeten zijn. Als je het b.v. vergelijkt met de vooruitgang die Battlefield heeft geboekt van BC2 tot BFV dan lijkt het bij CoD alsof ze vanaf MW3 stil hebben gezeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:20

Meneer iCy

swarma

Heb er na een 1,5 jaar nog steeds moeite mee qua aimen, maar de aiming curve met en controller is met call of duty sneller te wennen dan met een andere game zoals PUBG :+

Maar ik vind het wel een verbetering om met vrienden uit de directe omgeving te gamen dan alleen of soms met een nieuwe "gamers" groepje te gamen via de pc. Vandaar mijn overstap naar de xbox.

Zit op dit moment zo goed als niet meer op de pc. Zoals de termen ik soms door collega's naar mijn kop krijg, ben ik dus een peasant gamer geworden. Maar het voelt nu meer als ontspanning door lekker in de luie stoel te zitten en beetje te knallen, ballen of een andere game te doen. :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 18:21
Mensen die klagen over de graphics van de PC versie zijn denk ik dringend toe aan een hardware upgrade :+ Ik vind de PC versie by far het mooiste (hier op max, 1440p, 165hz, 1080Ti), ziet er echt goed uit. Maar het fijnste spelen vind ik toch de PS4 (Pro) versie. COD blijft toch echt een console game voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

TakeAway schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 14:00:
[...]

Hier ook, ziet er behoorlijk slecht uit! Komende van BF5 is het net een game uit 2002.
Zal eens naar de aangeraden instellingen van Nvidia kijken.
Post eens een screenshot?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Heb nu de officer ranks behaald.. Maar die counter voor de ribbons zijn ook bugged af.. Kill 35 enemy's with any assault rifle.. Allang behaald maar staat op 1/35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:19
Ik heb alle settings geprobeerd maar op de pc ziet het er gewoon niet uit, overal onrustig beeld door de anti aliasing die voor geen meter werkt.

Overal kartel-randjes die over het hele beeld gaan.

FYI: ik heb een high-end pc dus daar ligt het niet aan. In andere games heb ik een perfect beeld zonder trilling van antialiasing.

Ik heb het op de PS4 gezien en daar ziet het er geweldig uit zonder ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
RoaDHouse schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 15:45:
Ik heb alle settings geprobeerd maar op de pc ziet het er gewoon niet uit, overal onrustig beeld door de anti aliasing die voor geen meter werkt.

FYI: ik heb een high-end pc dus daar ligt het niet aan. In andere games heb ik een perfect beeld zonder trilling van antialiasing.

Ik kijk veel streamers die op PC spelen en herken jouw problemen daarin niet, lijkt me toch een dingetje aan jouw kant.

Maar je moet het zelf weten, als je een PS4 wilt kopen, prima, speel zelf op de pro en het loopt heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
@Alexknl Ik speel met controller op PC :9

@RoaDHouse Post eens een screenshot dan. Ik heb dit ook helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe werkt dat SBMM eigenlijk? Zet dat altijd één sterk team tegen één zwak team? En mij dan altijd in dat zwakke team? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Laatst online: 15-05 18:45

Speel ook op de pc en het oogt meer dan prima. Kan me niet vinden in jouw verhaal.

Enige probleem wat ik heb is in de campaign. Het geluid loopt daar achter op het bewegen vd lippen van de characters. Echt een seconde ofzo, hierdoor nog niet echt begonnen aan de campaign.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-05 21:33
het spel ziet er toch wel goed uit. en loopt perfect hier!!.

alleen wat me opvalt is dat mn GPU maar 9% load haalt. tijdens het gamen op 1440P en 144 fps.

de CPU daar in tegen gebruikt een "normale" load van 70/80%.
waarom doet de GPU niks?
-edit- ik wil toch wel mn 165 fps pakken voor mn scherm...

[ Voor 10% gewijzigd door jeppekroezen op 31-10-2019 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-05 08:58

HaterFrame

Well... Poo came out!

Kijk eens naar de render resolution in de settings... Op de een of andere manier stond die bij mij tijdens de beta ineens op 85% en dan ziet t er niet uit idd.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Max AA gecombineerd met sharpening filter van amd of nvidia is overigens een must in deze game.
Zonder dat filter zit je tegen een scherm vol vaseline te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Ik twijfel vaak over of ik niet moet gaan gamen op een pc, maar als ik dan alleen in dit topic al 80+ pagina’s lees hoéveel problemen pc-spelers hebben met dit spel (niet alleen qua graphics maar ook qua performance en errors) dan ben ik zó blij dat ik ‘gewoon’ een disc in mijn console stop en het gewoon werkt (storingen/errors aan de serverkant bijv. daargelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:30
Ethiron schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 18:21:
Ik twijfel vaak over of ik niet moet gaan gamen op een pc, maar als ik dan alleen in dit topic al 80+ pagina’s lees hoéveel problemen pc-spelers hebben met dit spel (niet alleen qua graphics maar ook qua performance en errors) dan ben ik zó blij dat ik ‘gewoon’ een disc in mijn console stop en het gewoon werkt (storingen/errors aan de serverkant bijv. daargelaten).
Twijfel ook nog steeds voor hem te halen op pc, heb hem al op de ps4 en heb tot nu toe geen last met errors.
Daarvan ben ik wel blij dat ik voor de console versie heb gekozen.
Dan maar even wachten tot de problemen opgelost zijn voor ik hem ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Ik zie weinig issues eigenlijk, PC is altijd wel wat gevoeliger voor problemen door de diversiteit van hardware en drivers.
Hier zelf geen enkel issue, behalve de issues die ik met de game zelf heb: Claymores, Picadilly, Bridge, Camping, Callouts etc. ;) (En die double barrel, maar daar maak ik ook zelf gretig misbruik van.)

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 31-10-2019 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Hoe doen jullie met crossplay spelers samen spelen, is er een crossplay connect of
Friendlist of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Komt misschien ook omdat vaak de problemen gepost worden. Mensen posten nu eenmaal eerder hun probleem (om een oplossing te krijgen) dan een bericht om te laten weten dat het goed werkt.

Hier draait ie in ieder geval prima. Op de terugvallende framerate in de campaign cut scenes. Maar dat vind ik geen gamebreaker. En het wordt vast en zeker snel opgelost.

[ Voor 9% gewijzigd door kesj op 31-10-2019 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Coldbullet schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 18:44:
Hoe doen jullie met crossplay spelers samen spelen, is er een crossplay connect of
Friendlist of iets?
Meer info over hoe het crossplay systeem werkt en dergelijke er om heen:

https://support.activisio...ll-of-Duty-Modern-Warfare :)

Ik ervaar ook absoluut geen issues op mijn PC en draait enorm soepel d:)b

Overzicht met known issues:
https://support.activisio...ll-of-Duty-Modern-Warfare

Ze zijn bezig met verbeteringen door te voeren > https://charlieintel.com/...over-next-few-days/57744/

[ Voor 31% gewijzigd door falcon123 op 31-10-2019 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-05 21:19
Coldbullet schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 18:44:
Friendlist of iets?
Als je maat op de console speelt kan je zijn account toevoegen, vervolgens ingame een invite versturen.
Daarnaast heb je ergens in je settings een cross platform instelling, die moet op allow of iets dergelijks staan..
Ben nu niet thuis anders zou ik je stap voor stap begeleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Volgens mij zet de meerderheid van de mensen wie op console speelt crossplay uit of zie ik dat verkeerd? Mensen wie ik ken en op console spelen zetten het wel uit in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-05 12:10
Roshnak schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:59:
[...]

PSN ID is Roshgill, ingame naam van CoD is Roshnak 🥴
Ik heb je toegevoegd

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10:34
Weet er soms wat die trial tickets zijn. Krijg die doms bij het officier leveien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voluptas85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 04-05 18:50
“Maar” een 7,5 op de international IGN review, vooral kritiek op de maps. Hopelijk is dat beter zodra de afgeprijsd wordt verkocht.

https://www.google.nl/amp...eview-multiplayer%3famp=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-05 21:33
@Voluptas85 tja maar die maps zijn ook niet de klassieke mappen van COD. waar alles kleine en snel moet.
ik vindt het juist super verfrissend dat cod eindelijk weer een leuk spel is.
maar smaken verschillen gelukkig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:27

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Mochten er mensen samen willen spelen. Xbox = The Dutch Biker en andere id is the Dutch Biker#5533848

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 20:06:
Weet er soms wat die trial tickets zijn. Krijg die doms bij het officier leveien
Iets wat je vanaf level 55 krijgt of iig wanneer in de Officer Ranks bent ofzo >>
Zie onderaan voor meer info
UPDATE: We’ve turned off Trials while we investigate XP rewards not being awarded after completion. We’ll provide an update when we’re ready to turn them back on. Thank you for your patience.

Put your skills to the test in trial training operations and get XP rewards!

Here’s How Trials Work:

Once you’re in Officer Ranks, you'll earn tickets you can use to compete in Trials. Already in Officer Ranks? You’ll get access to tickets you already earned.

One ticket is needed to take part in a Trial

One ticket grants you 3 tries

Based on your performance, you’ll be given a 1, 2, or 3-star rating

Each star rating grants XP rewards:

0 Stars: 0 XP

1 Star: 5000 XP

2 Stars: 7500 XP

3 Stars: 10000 XP

Trials rotate, so spend those tickets!
https://www.reddit.com/r/...rials_now_live_in_modern/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 17:35
Met de nieuwe Nvidia drivers kan je met alt+F3 ingame een filter aanmaken, net als reshade. Als je dan op 1 klikt en een sharpness filter toevoegt op 75% is het beeld echt veel scherper, op een goede manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
kesj schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 19:02:
[...]

Komt misschien ook omdat vaak de problemen gepost worden. Mensen posten nu eenmaal eerder hun probleem (om een oplossing te krijgen) dan een bericht om te laten weten dat het goed werkt.

Hier draait ie in ieder geval prima. Op de terugvallende framerate in de campaign cut scenes. Maar dat vind ik geen gamebreaker. En het wordt vast en zeker snel opgelost.
Ok, toen ik bovenstaande typte dacht ik al dat ik er spijt van zou gaan krijgen... ;)

Ik kan op pc mijn grafische settings niet meer aanpassen. Sterker nog, ik kan het hele tabje niet meer openen. Als ik dat probeer, dan ga ik meteen het options scherm uit. Alle andere tabjes kan ik gewoon openen.

Geen idee wat dit heeft veroorzaakt. Ik heb wel even een potje via mijn 1080p plasma tv gespeeld. Die hangt via HDMI aan mijn gpu. Daarna teruggeschakeld naar mijn 4K monitor, die via de displayport aangesloten is. Een herstart van de game en mijn pc hielpen niet. Benieuwd of meer mensen dit ervaren.De HDMI kabel eruit halen en dus mijn tv disconnecten helpt ook niet.

EDIT:
Ik ben niet de enige en heb de oplossing gevonden:

Try hitting Alt + Enter to switch it to windowed mode. This should allow you to get into the graphics settings.

Link naar probleem én oplossing:
https://community.callofd...t-even-open/td-p/11209363

[ Voor 18% gewijzigd door kesj op 31-10-2019 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-04 19:48

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb de laatste driver geinstalleerd, maar dit werkt bij mij niet. Heb hier bij meerdere games last van. Druk je op Alt + F3 en dan zegt hij dat er een error is en dat je de game moet herstarten om het te gebruiken. Doe je dat en druk je weer op Alt + F3 en dan same error.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Erg vervelend want ik wil dit in meerdere games gebruiken maar dat lukt dus blijkbaar niet.
418O2 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 21:42:
Met de nieuwe Nvidia drivers kan je met alt+F3 ingame een filter aanmaken, net als reshade. Als je dan op 1 klikt en een sharpness filter toevoegt op 75% is het beeld echt veel scherper, op een goede manier

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
DAMAGE schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 22:13:
Ik heb de laatste driver geinstalleerd, maar dit werkt bij mij niet. Heb hier bij meerdere games last van. Druk je op Alt + F3 en dan zegt hij dat er een error is en dat je de game moet herstarten om het te gebruiken. Doe je dat en druk je weer op Alt + F3 en dan same error.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Erg vervelend want ik wil dit in meerdere games gebruiken maar dat lukt dus blijkbaar niet.

[...]
Iemand in mijn party had dat ook, dat zou je even moeten googlen. Misschien de Nvidia zooi opnieuw installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:23
Ben ik blij dat ik hem voor de PS4 Pro heb,na infinity warfare en remastered gestopt op de pc wegens de slechte port en anti cheat op pc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Ik ook blij dat ik op ps4 speel, gaat op dit forum ook wel heel veel over hoe slecht het op de pc speelt, dat is voor alle mensen wie op console speelt totaal niet interessant, zou prettig zijn als het iets meer over de game gaat dan over wat voor pc of videokaart je mee speelt haha😝

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
tukkerterror90 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 22:51:
Ik ook blij dat ik op ps4 speel, gaat op dit forum ook wel heel veel over hoe slecht het op de pc speelt, dat is voor alle mensen wie op console speelt totaal niet interessant, zou prettig zijn als het iets meer over de game gaat dan over wat voor pc of videokaart je mee speelt haha😝
Dus dit. Volgens mij is er voor Battlefield V ook een apart topic aangemaakt voor de PC. Misschien voor CoD ook wel handig, dan kunnen we het hier gewoon hebben over het gamen zelf. Daar gaat het volgens mij om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 18:03
Al sinds de release pc dit pc dat,graag een ps4/xbox only topic.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:16

Phydomir

Dennis

Amaze86 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 23:07:
Wat houd je tegen?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 19:00

RMX

Amaze86 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 23:07:
Haha echt he. Merk je in alle topics. Als het niet gaat over waarom er geen pc release is (rdr2), is het wel geneuzel over specs, instellingen en vastlopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:08
Pyr0_ schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:45:
@TweakerVincent Jup, check dit linkje even.
Paar dingen die ik zo ff kan opnoemen zijn:
-Anti-Aliasing Filmic Strength - Zet die slider op 0, dit zorgt simpelweg voor 'korrelig' beeld.
- Depth of Field - zorgt voor blur als je inzoomt
- Weapon / Motion - blur uitzetten

-Render Resolution; gooi die wat omhoog als je wat perfomance over hebt, zorgt ervoor dat het beeld op de achtergrond op een hogere resolutie word gerenderd en dus scherper getoond word.
Bovenstaande icm alt f3 sharpen is het spel goed.

Ik speel ultrawide en de minimap linksboven is te ver weg. Kan die verplaatst worden? Ik kan er nu niet snel naar kijken?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• 418O2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Sinds een uurtje of 20:00 geeft hij bij mij alle wapens op lvl 1 aan... terwijl alle skins etc er nog op zit.

is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:25
Smit260 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 00:24:
Sinds een uurtje of 20:00 geeft hij bij mij alle wapens op lvl 1 aan... terwijl alle skins etc er nog op zit.

is dit een bug?
Ja is een bug. Na een game is het vaak weer in orde

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

Pagina: 1 ... 23 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.