• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Je kan natuurlijk ook gewoon ergens anders spawnen ipv op dezelfde teammaat blijven spawnen 8)7

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11 09:08

Tijn96

In speed we trust

bram1984 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:52:

[...]

Tenzij je de framerate niet als probleem ervaart (dips tot 30 bijna), is de normale Xbox versie toch wel echt een zorgenkindje als ik de analyses zie.
Vooralsnog geen problemen gehad met de dips maar wie weet komt dat nog. Hoop het uiteraard van niet. Laat mij maar ff geluk hebben :+

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
servival7 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:56:
[...]

Je kan natuurlijk ook gewoon ergens anders spawnen ipv op dezelfde teammaat blijven spawnen 8)7
Ja of misschien is het iedere keer een andere speler? Geen idee hoe de spawns werken, verder.
Tijn96 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:00:
[...]

Vooralsnog geen problemen gehad met de dips maar wie weet komt dat nog. Hoop het uiteraard van niet. Laat mij maar ff geluk hebben :+
Ik denk eerder dat je het dan gewoon niet door hebt. Het zal niet per systeem verschillen, lijkt me.

Verwijderd

Ik heb de game sinds de 25ste op de PS4 Pro met FullHD scherm en zonder surround. De singleplayer heeft zijn leuke momenten en heb ik uitgespeeld toen ik problemen had met de multiplayer. Na een welkome update deed mijn multiplayer het weer en ik ben level 44 nu. Ik speel vanaf nu alleen hardcore Search and Destroy omdat dat mijn favoriete gamemode is en altijd in andere CoD's ook mijn favoriet was.

Ik zie al levels boven de 100 tussen de multiplayer mensen, dus mijn vraag? Bij welk level ben je maximum level?

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:26
de max is 155

Verwijderd

Dat is te doen en misschien verhogen ze het met een update nog, wat ze bij andere CoD's ook deden.

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:48
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:17:
[...]

Dat is te doen en misschien verhogen ze het met een update nog, wat ze bij andere CoD's ook deden.
Je unlocked na die 55 iets, waarvan ik zelf nog niet veel af weet ook. Maar je krijg dan speciale levels, maar volgens mij is nog niet bekent wat er uiteindelijk met die extra levels gebeurd.

Hoor / lees dingen over dat je met een battle pass idee rewards krijgt aan het eind van een season? (Let op, dit heb ik enkel vaag gehoord, dus geen garantie dat wat ik nu zeg ook maar een kern van waarheid in zit)

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• Papimo
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-10 12:35
Singleplayer was weer genieten. Ik ben enkel zwaar teleurgesteld in de Spec ops modus. Dit is niet eens te vergelijken met MW2. Komt nog dat de co-op missies gewoon niet af lijken momenteel. Al 2 keer een in een pot terecht gekomen waar er gewoon geen objectives zijn. Andere keer is de missie gehaald maar kun je niet in de heli stappen, lekker dan :(

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Ik zie veel mensen discussiëren over de 'strijd' tussen controller vs. keyboard & mouse, maar dat kan toch helemaal niet?

Zoals ik het heb begrepen wordt je áltijd gematcht op basis van input device. Oftewel:

- PC-spelers met controller bij console gamers met controller
- PC-spelers met keyboard & mouse bij console gamers met keyboard & mouse (dat kan tegenwoordig op je console)

Je zult in de praktijk dus nooit met je controller tegen een keyboard & mouse spelen. of vice versa.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-11 16:40
Ethiron schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:26:
Ik zie veel mensen discussiëren over de 'strijd' tussen controller vs. keyboard & mouse, maar dat kan toch helemaal niet?

Zoals ik het heb begrepen wordt je áltijd gematcht op basis van input device. Oftewel:

- PC-spelers met keyboard & mouse bij console gamers met keyboard & mouse (dat kan tegenwoordig op je console)

Je zult in de praktijk dus nooit met je controller tegen een keyboard & mouse spelen. of vice versa.
Nee, het is een opt-out systeem. Je kan default tegen alle systemen en alle input devices worden gematched. Bij je account instellingen kan je aangeven dat je dat niet wil, maar anders kan je zo in een potje terecht komen waar letterlijk alle combinaties gebruikt worden. Gebeurt ons regelmatig moet ik zeggen, al blijft (in mijn geval) naar schatting 80% van de potjes tegen andere pc met muis en toetsenbord spelers.

• exoda
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-11 13:34
Ethiron schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:26:

Je kunt in het menu selecteren of je ook crossplay wil spelen. Wanneer dit aan staat kun je ook tegen andere input devices worden gematcht.

Edit: iemand was met net voor :)

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-11 15:09
Al enig idee of nieuws wanneer die night maps eens komen...

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

@A.W.E.S.O.M.-0 & @exoda Thanks voor jullie snelle reacties.

Ik heb zelf in de settings crossplay uitgezet, maar ik heb eerlijk gezegd geen optie gezien om te filteren op input device. Ik zal nog eens kijken zo!

Ik dacht dat wél spelen met crossplay alsnog betekende dat er naar input device wordt gekeken. Ik heb ook zoiets gelezen in een tweet of bericht van Activision dacht ik. Zal eens even gaan zoeken.

Edit: zelfs Tweakers heeft dit gemeld: nieuws: Crossplay Call of Duty: Modern Warfare gaat input-based matchmaking g...

[ Voor 28% gewijzigd door Ethiron op 30-10-2019 10:47 ]

• MyKey
Ethiron schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:47:
@A.W.E.S.O.M.-0 & @exoda Thanks voor jullie snelle reacties.

Ik heb zelf in de settings crossplay uitgezet, maar ik heb eerlijk gezegd geen optie gezien om te filteren op input device. Ik zal nog eens kijken zo!

Ik dacht dat wél spelen met crossplay alsnog betekende dat er naar input device wordt gekeken. Ik heb ook zoiets gelezen in een tweet of bericht van Activision dacht ik. Zal eens even gaan zoeken.

Edit: zelfs Tweakers heeft dit gemeld: nieuws: Crossplay Call of Duty: Modern Warfare gaat input-based matchmaking g...
Ik dacht ook dat de crossplay stond voor zelfde input, maar wel ander platform.. Heb het namelijk wel aan staan en ben nog nooit iemand m&kb speler tegen gekomen in mijn lobbies :?

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

@A.W.E.S.O.M.-0 & @exoda (en anderen)

Hier nog een bron vanuit Infinity Ward die aangeeft dat het gaat om 'input based matchmaking':

Infinity Ward’s MP Design Director Joe Cecot
We’re going to be matchmaking by peripheral, so if you’re a keyboard player you’re going to play with other keyboard players. But, if you’re a console player and you’re playing on a gamepad you can actually opt in…We also don’t let you change your controller or peripheral mid-match, so once you’ve chosen it, it’s locked in.
Bron: https://charlieintel.com/...ed-on-input-device/55635/

Oftewel: altijd input based matchmaking, ténzij je er zelf voor kiest door middel van opt in om gematcht te worden met andere inputs. Maar dat hoeft dus niet. Hoe die opt in werkt weet ik niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Ethiron op 30-10-2019 10:59 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:28
Poulske schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:45:
Al enig idee of nieuws wanneer die night maps eens komen...
Nee.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• servival7
bram1984 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:05:
[...]

Ja of misschien is het iedere keer een andere speler? Geen idee hoe de spawns werken, verder.

[...]

Ik denk eerder dat je het dan gewoon niet door hebt. Het zal niet per systeem verschillen, lijkt me.
Volgens de maker van de clip is het elke keer dezelfde en spawnt hij in hun basis op een teamgenoot.
Je kan in ground war gewoon zelf je spawn kiezen dus deze speler kiest er toch zelf voor om elke keer hier te beginnen. 8)7 8)7

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 18:26
Zit er ook weather dynamics in het spel?

Vind het wel wat toevoegen, sneeuw, regen druppels op je scherm. Met battlefield heb je dan wel een extra dimensie.

• A.W.E.S.O.M.-0
Ethiron schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:55:
@A.W.E.S.O.M.-0 & @exoda (en anderen)

Hier nog een bron vanuit Infinity Ward die aangeeft dat het gaat om 'input based matchmaking':

Infinity Ward’s MP Design Director Joe Cecot
[...]

Bron: https://charlieintel.com/...ed-on-input-device/55635/

Oftewel: altijd input based matchmaking, ténzij je er zelf voor kiest door middel van opt in om gematcht te worden met andere inputs. Maar dat hoeft dus niet. Hoe die opt in werkt weet ik niet.
Dat is vrij apart, misschien dat er verschil zit tussen PC en consoles? Bij mij op de pc stond crossplay in elk geval default aan, ik heb letterlijke alle combinaties van platformen en input devices meerdere keren gezien. Misschien hangt het ook af van de populariteit van de map/gamemode. Ik speel voornamelijk domination en headquarters.

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
rutgergron schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:03:
Zit er ook weather dynamics in het spel?

Vind het wel wat toevoegen, sneeuw, regen druppels op je scherm. Met battlefield heb je dan wel een extra dimensie.
Nee helaas niet, het blijft een Call of Duty game en geen Battlefield.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• chimera2
bij de vorige black ops4 had je dit ook. Dus het is niet alleen bij BF

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-11 14:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UtLAwrOglwmarekxyr7ktcL3/full.jpg

LoL, denk niet dat die stats up to date zijn maar die K/D moet echt ff omhoog!! }:O

Level 17 inmiddels

[ Voor 6% gewijzigd door Rebel-Rebel op 30-10-2019 11:39 ]

• Buizerd__NL
  • Nu online
Black ops 4 is alleen door andere ontwikkelaar ontworpen.

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Inmiddels al wat meer verschillende wapens uitgeprobeerd maar 1v1 vuurgevechten tegen een M4A1 zijn in zeer veel gevallen bijna niet te winnen. Je merkt het ook wel aan hoe extreem veel dat wapen gebruikt wordt (ook nog steeds door lvl 50+ spelers die dus al lang veel meer hebben vrijgespeeld, niet puur omdat het het eerste wapen is dit je hebt). Combinatie van damage/stabiliteit/snelle ADS/veel (goede) attachments in de huidige speelstijl maakt de M4A1 toch wel iets OP, wat denken jullie? Met name de combinatie van de lage recoil / vrij hoge damage t.o.v. andere assault rifles.

Beeromaniac

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-11 11:31

Meneer iCy

swarma

Rebel-Rebel schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:38:
[Afbeelding]

LoL, denk niet dat die stats up to date zijn maar die K/D moet echt ff omhoog!! }:O

Level 17 inmiddels
Mijne wijkt niet veel af zag ik net, maar goed speel nu 1,5 jaar shooters op de console en merk dat ik er af en toe echt moeite mee heb.

Zit zelf op 0.67 en het boeit mij eigenlijk geen f*** tegenwoordig. Speel omdat ik het leuk vind en niet om mijn cijfertjes hoog te hebben. :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• MyKey
Thompson schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:41:
Inmiddels al wat meer verschillende wapens uitgeprobeerd maar 1v1 vuurgevechten tegen een M4A1 zijn in zeer veel gevallen bijna niet te winnen. Je merkt het ook wel aan hoe extreem veel dat wapen gebruikt wordt (ook nog steeds door lvl 50+ spelers die dus al lang veel meer hebben vrijgespeeld, niet puur omdat het het eerste wapen is dit je hebt). Combinatie van damage/stabiliteit/snelle ADS/veel (goede) attachments in de huidige speelstijl maakt de M4A1 toch wel iets OP, wat denken jullie? Met name de combinatie van de lage recoil / vrij hoge damage t.o.v. andere assault rifles.
Ben zelf eigenlijk helemaal niet zo'n fan van dat ding, vind hem behoorlijk overhyped en denk ook dat de meeste hem gebruiken omdat iedereen hem maar 'de beste' noemt, zelf gebruik in de MP5 echt een heerlijk wapen en heb daar behoorlijk goed succes mee.

• chimera2
Meneer iCy schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:46:
[...]

Mijne wijkt niet veel af zag ik net, maar goed speel nu 1,5 jaar shooters op de console en merk dat ik er af en toe echt moeite mee heb.

Zit zelf op 0.67 en het boeit mij eigenlijk geen f*** tegenwoordig. Speel omdat ik het leuk vind en niet om mijn cijfertjes hoog te hebben. :+
me 2 maar eindig graag wel in de +
als mijn kd boven de 1.0 is be nik tevreden :)

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

MyKey schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:46:
[...]

Ben zelf eigenlijk helemaal niet zo'n fan van dat ding, vind hem behoorlijk overhyped en denk ook dat de meeste hem gebruiken omdat iedereen hem maar 'de beste' noemt, zelf gebruik in de MP5 echt een heerlijk wapen en heb daar behoorlijk goed succes mee.
MP5 vind ik in close combat zeker op kunnen boksen tegen de M4A1. Maar vanaf midrange leg ik het met een MP5 toch structureel af tegen M4A1 gebruikers, long range sowieso.

Met de juiste scope is het met die M4A1 door z'n lage recoil en daarbij toch vrij hoge damage prima te doen om over bijna heel de map snipers neer te schieten...

Beeromaniac

• Rebel-Rebel
Meneer iCy schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:46:
[...]

De cijfers maken me ook niet veel uit, echter wil ik wel winnen en zo min mogelijk gekilled worden.

• MyKey
Thompson schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:51:
[...]

MP5 vind ik in close combat zeker op kunnen boksen tegen de M4A1. Maar vanaf midrange leg ik het met een MP5 toch structureel af tegen M4A1 gebruikers, long range sowieso.

Met de juiste scope is het met die M4A1 door z'n lage recoil en daarbij toch vrij hoge damage prima te doen om over bijna heel de map snipers neer te schieten...
Misschien is het mijn speelstyle die gewoon erg goed aanpast bij de MP5 en doordat ik weet dat ik op long range vaak in het nadeel ben, voorkom ik die gevechten, al hoewel ik toch echt vaak gewoon op long range battles win, tegen alle soorten wapens.

Mid range en close range win ik praktisch al mijn 1v1 gevechten wel, natuurlijk ligt dit aan veel aspecten.

Laat ik het zo zeggen, als ik mijn 1 op 1 gevecht verlies dan is het in ieder geval niet omdat ik de MP5 gebruik ipv de M4 of dat die gene de M4 gebruikte, maar vaak gewoon mijn aim die het verkloot, of slecht positie etc etc.

Ik vind de wapen balans in deze game echt best wel goed, en vind de hype rond de M4 daarom ook niet terecht. Ik denk dat gewoon veel mensen met de 'hype' mee gaan en niet alle andere wapens levelen om te zien of ze het zelfde kunnen bereiken.

Let op; ik zeg niet dat het een slechte gun is, want dat is het zeker niet, maar ik vind hem niet zo OP als iedereen nu roept

[ Voor 4% gewijzigd door MyKey op 30-10-2019 11:59 ]

• A.W.E.S.O.M.-0
Thompson schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:41:
Geen idee, ik heb de andere assault rifles, laat staan andere wapens, nog niet geleveld. Ik weet niet hoe het met jullie gesteld is, maar ik wil nu eerst wel eens zien wat die attachments voor de m4 allemaal zijn en doen. Daar ben ik wel even mee bezig voor dat kreng op level 80 is.

Daarna gaat de M13 diezelfde behandeling krijgen, daarna de MP5 en daarna zien we wel wat de volgende is. Overigens is de 725 shotgun nu heer en meester lijkt het. Alle level 100+ spelers die ik gisteren tegen ben gekomen speelden ermee, close-range/long-range, dat ding is een monster.

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Nou ik heb 'm gisteren ook geïnstalleerd op de PC, maar wat is dit weer wennen zeg!
Ben normaal gesproken een 'rusher' maar dat wordt in dit deel flink afgestraft.. :)
Tevens speel ik voornamelijk Hardcore en een goede headset is een must.
Waar ik eerder potjes afsloot met meer deaths dan kills, gaat het met een headset ('boost-high' alle sliders op 100 en music op 0)
stukken beter! Hoop wel dat ze dit gaan nerfen, stilzitten wordt hierdoor beloond.

Voor de rest geen gekke dingen op de PC, spel draait soepel en het lijkt erop dat ze iets aan de lag-compensation/netcode hebben gedaan.
Het lijkt erop dat ik vaker de kill krijg, wat in voorgaande delen weleens anders was.

Voor degene die samen willen spelen, voeg me maar toe: Deurstopper#2699

Steam/Epic: Deurstopper

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik ben fan van de Oden met long barrel en Colossus suppressor :P. Maakt het onmogelijk om in hoekjes te campen, je gun steekt overal uit, haha.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb de god m4a1 in elkaar gesleuteld. Ik zal vanavond wel ff kijken welke attachements ik er allemaal op heb maar ik gebruik sowieso de pre order versie en dan haal ik de scope eraf zodat ik sneller ADS kan gaan. Dat vind ik persoonlijk wel het fijnste. Gister trouwens al wel gemerkt dat als je bijv free for all speelt en niet te veel rent maar gewoon mensen in de rug en de zij afmaait dat je gewoon lekker boven aan het score bord staat. Het is wel een beetje lame om op die manier te spelen. Hou daar niet zo van. maar ach.

Die call outs die je character doen zijn inderdaad uitermate irritant. Vooral dat de enemy die dingen gewoon kan horen. Als er ergens een enemy in je scherm komt en je zit op de flank of zo dan begint ie in eens te schreeuwen zo van: JOEHOE HIER BEN IK! Heel stom.

[ Voor 54% gewijzigd door DAMAGE op 30-10-2019 12:05 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Propane schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:00:
Ik ben fan van de Oden met long barrel en Colossus suppressor :P. Maakt het onmogelijk om in hoekjes te campen, je gun steekt overal uit, haha.
'Contact!!' :D

Steam/Epic: Deurstopper

De M4A1 met die hoge kaliber kogels is ook best fijn eigenlijk. Hoewel je dan maar 10 patronen hebt.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
ik vind dat het spel niet heel best loopt op de pc.

[Battle.net: Forsaken#22243]

• Spyran
  • Laatst online: 10:01
Het spelen in (ingame) party's werkt nog niet helemaal ideaal bij mij. Als ik bijvoorbeeld met een Xbox speler in een party (middels Activision ID's gekoppeld) zat, werkte het voicechatten niet.

In een andere situatie sloot m'n maat zijn game af, maar bleef hij nog zeker 2 uur in mijn partylobby staan.

Ook nog meegemaakt: twee tegenstanders van een Gunfight zaten ineens in mijn party met mijn clan-tag. De originele party was ineens verdwenen. De maat waarmee ik origineel in een party zat kreeg hetzelfde..

Iemand hier al problemen mee ondervonden?

• chimera2
waar ik ook nog wel gek van word is het geluid.
Als er een VTOL overkomt kan je beter je headset af doen.
Voicechat hoor je bijna niet.

• Spyran
  • Laatst online: 10:01
Kun je harder zetten in Options -> Sound.

• john65
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09-2022
Op de officele forums lees ik dat er nog veel problemen zijn,beta speelde goed hoe is het nu met chrases dev fouten lag etc ,twijfel nog om het aan te schaffen zou het alleen kopen voor groundwar dat vondt ik vet in de beta.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 20:32

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ja zet je alles zacht en je start de game op dan krijg je van IW wel een earrape .. (ik kan dat niet zachter zetten)

Op de PC loopt hij voor mij gewoon niet lekker. Teamspeak stottert en er vallen gesprekken weg. Niet handig als je met een team speelt en je hoort de helft niet of... Blijkbaar komt dat alles weer om MW de CPU tot 100% belast en het proces (modernwarfare.exe) zichzelf prio high geeft. Enige remedie is om die prio terug te zetten van High naar Normal. (I5 6600K). Ik heb wat filmpjes moeten skippen in de Campaign mode dus ik mis wel een deel van het verhaaltje.

Maar ja het is een IW game en eerlijk gezegd wisten we dat al van te voren... (op basis van al hun COD games)

BO4 draait gewoon prima en lekker vlot en deze game happert al een gek en benut de GPU niet goed. Als ik zie dat de CPU 100 zit en de GPU op een paar procent...

Gelukkig dan te lezen (op oa. reddit) dat ik niet de enige ben..

De game zelf is wel erg mooi dat wel. De campaign bevat ook momenten en elementen dat je niet gelijk schieten binnen moet stormen en zeker ook wel deed op je gevoel inspeelt (huis bestormen waarbij je een baby hoort huilen...)

[ Voor 31% gewijzigd door Frostbite op 30-10-2019 12:37 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-11 11:31

Meneer iCy

swarma

Spyran schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:21:
Het spelen in (ingame) party's werkt nog niet helemaal ideaal bij mij. Als ik bijvoorbeeld met een Xbox speler in een party (middels Activision ID's gekoppeld) zat, werkte het voicechatten niet.
De xbox speler zat op dat moment zelf niet in een xbox party?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Speelt lekker weg, enige waar ik op dit moment moeite mee hebt zijn de ******* grote maps, waar 75% niet gebruikt wordt, en de challanges die niet progressen. Voor de rest lekker old school S&D :)

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:07
chimera2 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:22:
waar ik ook nog wel gek van word is het geluid.
Als er een VTOL overkomt kan je beter je headset af doen.
Voicechat hoor je bijna niet.
Geluid staat sowieso kneiter hard bij deze game. Mijn surround set gaat elke keer bij het opstarten op een door mijzelf ingestelde waarde aan, en die is voor alles perfect (alle games, Netflix, live TV e.d,) maar alleen al het opstart schermpje van Call of Duty maakt de hele buurt kenbaar wat ik van plan ben.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Jimmy J. schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:55:
[...]
maar alleen al het opstart schermpje van Call of Duty maakt de hele buurt kenbaar wat ik van plan ben.
"Enemy spotted on the couch" 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Unknown Alien
  • Laatst online: 16:50
Speel sinds COD modern warfare 2 weer een COD en vermaak me opperbest.

De SP vind ik ook erg gaaf en behoorlijk GROF O_o donders hahaha

Ik vind alleen het communiceren (Mic) in de game erg slecht. Kan ook geen team members vinden helaas :(

Aangezien ik ook stream, vind ik dat wel extra jammer, want zelfs in een spel als COD, wordt het leuker .

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06:05
Frostbite schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:32:
Op de PC loopt hij voor mij gewoon niet lekker.
Intelcorei7 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:17:
ik vind dat het spel niet heel best loopt op de pc.
Wat zijn de specs van jullie pc? Ik heb er namelijk 0 problemen mee, draait super strak op 1440P

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:55
dm-dutchman schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:00:
[...]

[...]

Wat zijn de specs van jullie pc? Ik heb er namelijk 0 problemen mee, draait super strak op 1440P
Draait hier ook constant 100+ FPS op 1440p met redelijk hoge settings, maar ik heb ook wel een beefy PC (2700x op 4.2ghz, 2080 en 32gb ram).

Je kan in de opties trouwens het opstartfilmpje uitzetten, net als wat overlaysettings voor je FPS en cpu time

• Intelcorei7
418O2 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:10:
[...]

Draait hier ook constant 100+ FPS op 1440p met redelijk hoge settings, maar ik heb ook wel een beefy PC (2700x op 4.2ghz, 2080 en 32gb ram).

Je kan in de opties trouwens het opstartfilmpje uitzetten, net als wat overlaysettings voor je FPS en cpu time
ik heb een i7 9700k en RTX 2080 16gb ram, draai ook op 100fps+ 1440P ultra wide. alleen in het menu bijvoorbeeld hapert alles aardig.

• 418O2
Intelcorei7 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:19:
[...]

ik heb een i7 9700k en RTX 2080 16gb ram, draai ook op 100fps+ 1440P ultra wide. alleen in het menu bijvoorbeeld hapert alles aardig.
Ja het menu is vrij matig, maar dat boeit me niet zoveel

• GIBSS
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-10 21:06
de performance is wel om te janken tho. De beta liep veeeel soepeler (FPS)

• Intelcorei7
418O2 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:24:
[...]

Ja het menu is vrij matig, maar dat boeit me niet zoveel
Oke ligt dus niet aan mij :D

• 418O2
Nope. Ingame loopt het allemaal top. Daar gaat het me om

• Bas81
  • Registratie: Mei 2013
  • Nu online
Frostbite schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:32:
Ja zet je alles zacht en je start de game op dan krijg je van IW wel een earrape .. (ik kan dat niet zachter zetten)
Ingame zit een optie om de intro/splashscreen uit te zetten. Onder general.

• servival7
[...]

[...]

Bij mij draait hij ook opper best met alle settings op high.
Verder altijd 130+ fps met i7 9700K + RTX 2080TI en 16 GB werkgeheugen.

Wat ik wel irritant vind is dat hij bijna elke dag Shades gaat downloaden. Meer mensen hier last van op pc?

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:43
Iemand toevallig al Survival CO-OP gespeeld die verder is gekomen dan Wave 5? Ik en m'n schiet maatje komen niet verder dan Wave 5 door de Juggernaut. We hebben granaten geprobeerd, zwaar geschut qua wapens, maar telkens redden we het niet om verder te komen. Iemand een oplossing? Is op de PS4.

[ Voor 6% gewijzigd door CarJunkyXL op 30-10-2019 14:02 ]

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:40
Jammer dat de potjes tdm vaak voor 70% leeg zijn, speel nu ook met een team van 4 man tegen een team van 6 man..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:22
m.lammers schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:59:
Iemand toevallig al Survival CO-OP gespeeld die verder is gekomen dan Wave 5? Ik en m'n schiet maatje komen niet verder dan Wave 5 door de Juggernaut. We hebben granaten geprobeerd, zwaar geschut qua wapens, maar telkens redden we het niet om verder te komen. Iemand een oplossing? Is op de PS4.
In vorige versies gooide je een Predator missile in zijn nek..kan dit hier ook?
Waarom maak je eigenlijk bijna altijd tijdens het spawnen zo'n kek pirouetje :?

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:43
internaut schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:14:
[...]

In vorige versies gooide je een Predator missile in zijn nek..kan dit hier ook?
Hmmm... zou ik eens moeten bekijken wat de mogelijkheden daar voor zijn. Vroegah konden we ze met gemak aan en 25 Waves gewoon knallen. Dus we voelden ons behoorlijke n00bs. :-)

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
Ik wil geen camper zijn in mutliplayer, maar rondrennen wordt aardig hard afgestraft heb ik het idee. Mijn K:D ratio is zóveel beter als ik rustig aan / defensief speel
Nog zoiets:
Waarom zie je bij DOM op het scorebord de Kills/Deaths, en bij TDM Kills/Assists?

Kills/Captures lijkt me logischer bij DOM :?

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-11 16:33
G_Dragon schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:12:
Jammer dat de potjes tdm vaak voor 70% leeg zijn, speel nu ook met een team van 4 man tegen een team van 6 man..
dat heb ik dus ook vrij vaak, tot in het extreme toe (bijvoorbeeld maar 2 man in het andere team bij domination).

Zeker bij cross platform verwacht je dit toch helemaal niet.

Voor de rest vind ik het een top game. die paar bugs die ik tegen ben gekomen worden vast nog wel gefixt (zoals die mission tellingen die vaker niet werken dan wel, of het af en toe zelfs geen XP verdient te hebben na een match).

De maps vind ik in deze versie echt heel goed, het campen is inderdaad volop aanwezig maar ik heb niet de indruk dat het nu erger is dan in de vorige versies, daar zie je mensen ook redelijk vaak gewoon in hoekjes wachten tot je voorbij loopt. Dat lost vanzelf op als je de maps beter kent dan weet je wel waar ze zitten.

Ik vind in ieder geval het campen niet storend van anderen ondanks mijn run en gun stijl (dan weet je gewoon dat je meer risico loopt). Wel zijn de objective modes wat saai, het is vrij eenvoudig om in domination 2 vlaggetjes te pakken en dan weet je dat je bijna altijd wel de game wint zodra je dat gelukt is omdat veel toch niet voor de vlaggen gaan. Dat is in de vorige games wel iets minder een probleem doordat daar de maps kleiner zijn, nu is er gewoon wat minder beweging in de maps (zeker in de DOM 10 mode, in DOM 20 mode is het beter), maar nog steeds leuk om te spelen.

Maar al met al, heerlijke gameplay en de missies voegen veel toe aan de manier waarop ik het spel speel (zoals die 10 finishing kills heeft me toch wel een uur of drie gekost om die te halen, wat een leuke opdracht was uiteindelijk)

De spec ops mode heeft wel potentie, maar je wordt met randoms in een match gegooid, dat is op zich wel storend tot nu toe aangezien niet iedereen echt voor de objectives gaat en de game voor mij te moeilijk is om zonder iedereen zijn inzet te halen. Liever had ik gezien dat ik gewoon in coop met 2 man die mode had kunnen spelen.

• Buizerd__NL
  • Nu online
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:42:
Ik wil geen camper zijn in mutliplayer, maar rondrennen wordt aardig hard afgestraft heb ik het idee. Mijn K:D ratio is zóveel beter als ik rustig aan / defensief speel
Precies dit!

Vanavond mensen die zin hebben in Ground War of Domination?

[ Voor 9% gewijzigd door Buizerd__NL op 30-10-2019 15:34 ]

• servival7
In de singleplayer kill je de Juggernaut met een sniper shot door zijn hoofd. Lijkt mij dat dit in CO-OP ook wel moet kunnen?

• A.W.E.S.O.M.-0
Bedoel je die buiten het stadion bij dat viaduct?

Dat was een kwestie van headshots en we hadden nog zo'n sentry gun bovenop gezet, ging vrij snel toen. Helaas is mijn game nog geen minuut daarna gecrasht dus verder kan ik je niet helpen. :)

• Frostbite
  • Laatst online: 03-11 20:32

Frostbite

🤦🏻‍♂️

[...]

[...]

Zie sig. (I5 6600K, 16Gb, GTX1080, 27 inch monitor op 144Hz)
servival7 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:54:
[...]

Bij mij draait hij ook opper best met alle settings op high.
Verder altijd 130+ fps met i7 9700K + RTX 2080TI en 16 GB werkgeheugen.

Wat ik wel irritant vind is dat hij bijna elke dag Shades gaat downloaden. Meer mensen hier last van op pc?
Ja wat ik al eerder zei op reddit en op het officiële forum lees ik dat iedereen dat heeft.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 00:58

invincible30

Psn: pelter29

Ondersteunt de basic ps4 ook hdr graphics voor deze game? De pro versie wel in ieder geval.

[ Voor 40% gewijzigd door invincible30 op 30-10-2019 16:54 ]

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:07
invincible30 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 16:35:
Ondersteunt de basic ps4 ook hdr graphics?
Ik kan hier niets over vinden op het web.
Lijkt er wel op.

[ Voor 26% gewijzigd door Jimmy J. op 30-10-2019 16:39 ]

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

• invincible30

invincible30

Jimmy J. schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 16:37:
[...]
Nee. (niet alleen CoD, geen enkele game).
Nvm

[ Voor 30% gewijzigd door invincible30 op 30-10-2019 16:42 ]

• Rebel-Rebel
Ik weet niet hoe jij zoekt op het 'web' maar een van de 1e resultaten is van de PlayStation site waar onderstaande te vinden is bij de 'basic' PS4:
AV-uitvoer HDMI™ OUT-aansluiting (HDR-uitvoer ondersteund)

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 14:42:
Meh, is even wennen aan de spots waar gekampeerd wordt. Aan de andere kant zijn de maps zo groot geworden dat het voor campers wel aantrekkelijk is geworden ja..

• invincible30

invincible30

Rebel-Rebel schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 16:47:
[...]

Ik weet niet hoe jij zoekt op het 'web' maar een van de 1e resultaten is van de PlayStation site waar onderstaande te vinden is bij de 'basic' PS4:

[...]
Ik bedoelde hdr specifiek voor deze game.
Ik kon alleen vinden dat de pro versie hdr ondersteunt voor CoD mw.

Tuurlijk weet ik dat de basic ps4 hdr ondersteunt. Speel graag gt sports bijvoorbeeld.

Sorry voor de verwarring.

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-11 10:42

HaterFrame

Well... Poo came out!

Uzuhl schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 16:48:
[...]

Meh, is even wennen aan de spots waar gekampeerd wordt. Aan de andere kant zijn de maps zo groot geworden dat het voor campers wel aantrekkelijk is geworden ja..
Niet alleen de grote helpt dat ze in het voordeel, maar ook alle hoekjes/kiertjes en ramen icm met het contrast donker/licht.

Ondanks mijn slechte K/D ratio vind ik het nog steeds super leuk!

I am the great Cornholio!

• Pjotr22
  • Laatst online: 08-11 08:21
Heb tijdje terug de Nacon Revolution Pro 2 gekocht voor ps4, maar na een paar uur spelen weer teruggestuurd. Kan niet wennen aan de knoppen indeling. Wel handig dat je knoppen kunt configureren zoals direct liggen. op de standaard controller gaat dat altijd erg langzaam

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
Is er animo om een tweakers clan te maken?

Wat is Ramaza trouwens een schijt map, tering.

[ Voor 37% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 30-10-2019 17:39 ]

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-11 09:49
Nog niet online kunnen spelen op PS4 sinds gisteren. Werkelijk alles nagekeken en geprobeerd op de router staat de hele PS4 open. Wel gaar. Nergens anders problemen mee.

Verwijderd

@Intronic

Spel en savegame al verwijderd en opnieuw gedownload? Mij hielp dat.

• MyKey
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 17:32:

Ik was beetje sad dat deze er nog niet was

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-11 10:42

HaterFrame

Well... Poo came out!

MyKey schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:33:
[...]

Ik was beetje sad dat deze er nog niet was
Ik ben voor...

I am the great Cornholio!

• SmashCruiser
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-11 16:26
Leoon. schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:30:
Meer mensen die connecting to online services oneindig lang hebben staan als melding en maar niet connecten? Op de ps4.
Ik heb er last van.. ben elke keer 30 minuten aan het kutten voordat ik kan spelen. Kan er helaas niks over vinden, alleen issues tijdens de beta en de release, maar toen had iedereen er last van.

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-11 09:49
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:02:
@Intronic

Spel en savegame al verwijderd en opnieuw gedownload? Mij hielp dat.
Mocht niet baten helaas, connection failed nog steeds.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:08
Word wel echt helemaal lijp vd campers vanavond :(

[ Voor 75% gewijzigd door HertogJack op 30-10-2019 20:28 ]

psn: HertogJack

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-11 14:56
Iam in!

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
HertogJack schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 20:23:
Word wel echt helemaal lijp vd campers vanavond :(
Ben nu level 53 maar heb me nu voor het eerst ook geërgerd aan campers in mijn team... JULLIE SPELEN DOMINATION! Goddamn.. Ik had 3 captures de rest 1

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-11 16:55
Ik ben echt moedeloos.

Dit spel blijft maar vastlopen op de pc. Alles geprobeerd, repair, laatste drivers, overlays van nvidia uitgeschakeld. Blijf maar directx failures krijgen. Of ik nou aan het spelen ben of dat ik in het hoofdmenu aan het wachten ben voor de zoveelste installatie van de shaders....

Heeft iemand nog een gouden tip?

i53570k, 16gb ddr3 geheugen, 500GB ssd, GTX1070TI..

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:28

(y)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• HertogJack
Rumpelstiltskin schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 21:09:
Ik ben echt moedeloos.

Dit spel blijft maar vastlopen op de pc. Alles geprobeerd, repair, laatste drivers, overlays van nvidia uitgeschakeld. Blijf maar directx failures krijgen. Of ik nou aan het spelen ben of dat ik in het hoofdmenu aan het wachten ben voor de zoveelste installatie van de shaders....

Heeft iemand nog een gouden tip?

i53570k, 16gb ddr3 geheugen, 500GB ssd, GTX1070TI..
Hier komt de tip: koop een ps4 pro :>

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-11 16:55
HertogJack schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 21:23:
[...]

Thanks, but no thanks.

Verwijderd

HertogJack schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 21:23:
[...]

Slechte tip wanneer de PS5 over 1 jaar uitkomt :)

• HertogJack
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 21:25:
[...]

Slechte tip wanneer de PS5 over 1 jaar uitkomt :)
Zo blijft het 😛

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:17
Rondrennen en schieten met de 725 is best leuk maar deze shotgun zal nog wel een nerfje gaan krijgen vermoed ik, de range waarop je nog dodelijk bent is inderdaad best groot.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Typhone
  • Laatst online: 16:03

Typhone

Who Dares Wins

(y)

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:35

Oekol

waka waka hey hey

SmashCruiser schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 20:19:
[...]

Ik heb er last van.. ben elke keer 30 minuten aan het kutten voordat ik kan spelen. Kan er helaas niks over vinden, alleen issues tijdens de beta en de release, maar toen had iedereen er last van.
Same same. Het is heel lang wachten en uiteindelijk kom je er in. Raar. Even snel potje zit er niet bij.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Moet zeggen dat de gewone multiplayer-modes mij niet zo aanstaan. Veel gecamp helaas. Gunfight aan de andere kant...wat kan ik daar van genieten (bijna verslaafd). Mochten er meer mensen op Tweakers dit graag spelen, hoor ik het graag! Altijd leuk om met mede-Tweakers samen te spelen!

• Korkss
  • Nu online
Deze game wordt massaal gespeeld, waarom zit ik dan 80% vd potjes in 6 vs 4 gevechten?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Oxigeon
  • Laatst online: 17:52

Oxigeon

En zo is dat!

Korkss schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 22:40:
Deze game wordt massaal gespeeld, waarom zit ik dan 80% vd potjes in 6 vs 4 gevechten?
Omdat er misschien mensen leaven omdat ze denken in een slecht team te zitten? Of start je gewoon al 6 tegen 4?

Zelf vanavond voor de eerste keer begonnen met spelen. Inmiddels na een klein aantal potjes level 5 aangetikt en mijn eigen loadout aan het maken (al stelt dit nog niets voor qua wapens haha).

Is het bij jullie trouwens ook dat dat het lijkt alsof de PS4 (pro) gaat opstijgen zo snel je op multiplayer drukt in het menu? Sjeezus mijn pro maakt dan een geluidje waar een gemiddelde F16 jaloers op mag zijn.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Nu online
Ben ondertussen al officier level 61 en je kan tot 155 gaan. Per Levek krijg je verschillende opdrachten. Maar daar zit een serieuze bug in denk. Bv maak 150 revenge kills. Heb er al veel gemaakt maar blijft op nul staan. Gaan ze dit aanpassen ofzo. En als het aangepast is komt het aantal er zal bij of moet je dit opnieuw doen. Wie heeft dit probleem ook

• FireFoz
  • Laatst online: 29-10 20:49
SmashCruiser schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 20:19:
[...]

Ik ook, maar dan op de xbox. Ben gewoon nat en open maar toch steeds problemen

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Pagina: 1 ... 22 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.