Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 10:50
Weet iemand toevallig of er in Nederland ook Dorito's zakken zijn met codes voor dubbel XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyran
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-10 14:39
Wat is precies het idee van 'Bootcamp'? Ik heb de eerste nu 5/5 completed, maar ik kan hem nergens echt complete of iets. Heb ik de rewards nu al gekregen? In CODWWII moest je orders altijd nog even completen waarna je de rewards kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:51
Ik vind em top, enkel zijn de potjes heel erg afwisselend qua succes voor mij.
De ene keer haal ik relatief makkelijk de kills, de andere keer krijg ik ze maar niet neer en ervaar ik alles als een 1shot insta death.
Ik steek het op de netcode

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Spyran schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:21:
Wat is precies het idee van 'Bootcamp'? Ik heb de eerste nu 5/5 completed, maar ik kan hem nergens echt complete of iets. Heb ik de rewards nu al gekregen? In CODWWII moest je orders altijd nog even completen waarna je de rewards kreeg.
Yup, je krijgt ze zodra het completed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:29

Phydomir

Dennis

TheProf82 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:14:
[...]

Dus standaard speel je tegen de gehele console playerbase? Of zetten de meeste consolespelers uit dat ze tegen muis/tobo spelen?

Ik vraag dit omdat ik het belangrijk vind dat de game over 3-6maanden ook nog leeft :)
Ik weet niet waar hij standaard op staat bij de console gebruikers. Maar ik heb tegelijkertijd nog nooit gehoord dat een CoD helemaal geen playerbase meer had op de PC na 6 maanden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:55
PrimalFury schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:20:
Weet iemand toevallig of er in Nederland ook Dorito's zakken zijn met codes voor dubbel XP?
Ik lees mee..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:24
Dorito's zakken met dubbel XP codes? Dat zijn betaalde XP boosters! Pak de fakkels en hooivorken! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:42:
Dorito's zakken met dubbel XP codes? Dat zijn betaalde XP boosters! Pak de fakkels en hooivorken! :Y)
Van lootboxes naar lootbags! :o

*pakt Swiffer en Fleshlight zaklamp*

:Y)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 12:19
vinom schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:25:
Ik ben nog niet overtuigd om hem te kopen.
2. Ik lees in dit topic en op Reddit. Reddit is heel erg negatief, slechte maps, teveel camping, te grote maps (vind ik alleen maar fijn though), te luide voetstappen. In dit topic is er meer positiviteit te vinden
Is dat niet het verschil tussen hardcore call of duty spelers die ultra kritisch zijn op elke nieuwe editie (wat ik zelf heb met nieuwe Battlefields) en mensen die na lange tijd weer of voor het eerst Modern Warfare spelen en die positief verrast zijn?

Ik heb geen vergelijkingsmateriaal qua spawns of maps of balans qua wapens/killstreaks etc van vorige call of duties, maar deze knalt wel erg lekker vind ik.

Het enige waar ik en de mensen waar ik mee speel wel "last" van beginnen te krijgen is dat skill based matchmaking waar reddit moord en brand over schreeuwt. We worden me toch een partij ingedeeld met complete oelewappers als teamgenoten de laatste 2 dagen, dat begint echt op te vallen. Of het is echt botte pech dat er pot na pot onze teamgenoten allergisch zijn voor objectives, maar headquarters of domination bijvoorbeeld is echt 3 vs 10, pot na pot na pot gisteren. Dan staat het hele onderste zooitje 4 - 20 of slechter, dat valt echt niet te compenseren. Gewoon nul captures of uberhaubt pogingen daartoe.

Maarja, dat heb je in Battlefield of public servers in het algemeen al snel zo lijkt het, dus voor hetzelfde geld is het echt botte pech. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-10 21:20
vinom schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:25:
Ik ben nog niet overtuigd om hem te kopen.
1. Hij is alleen via Battlenet of 1 andere website te koop waar je de volle mep betaald.
2. Ik lees in dit topic en op Reddit. Reddit is heel erg negatief, slechte maps, teveel camping, te grote maps (vind ik alleen maar fijn though), te luide voetstappen. In dit topic is er meer positiviteit te vinden
3. Tot nu toe weinig communicatie vanuit IW welke grote pijnpunten ze gaan aanpakken
Overal het algemeen genomen is Reddit (zeker niet de sub van diezelfde game) zeker niet de beste plek om jezelf te overtuigen van het aanschaffen van een game.

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik heb het idee dat ik de singleplayer bijna uit heb en vermaak me er méér dan prima mee!

Vanavond dus online te vinden (Xbox maar ook crossplatform te vinden: Voeg maar toe als je met een trage, roestige en veel te oude gamer een potje aan wil vangen :+

[ Voor 3% gewijzigd door D-Ed op 27-09-2021 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:14

RMX

Prima singleplayer, helaas wel kort, maar kwalitatief goed.
Ik ga zeker wat missie's opnieuw spelen, wat ik normaal nooit doe!

MP ook prima, alleen sommige maps zijn idd ruk, dus die sla ik over.
Vind die van de beta nog het beste.

Spec Ops Survival is ook top! Veel vermaak, en benieuwd naar de komende gratis DLC's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:16
Zou het een goed idee zijn om op Battle.net een groep aan te maken waar mensen lid van kunnen worden om zo gemakkelijk party's te vormen?

Kan me namelijk wel vinden in @A.W.E.S.O.M.-0' reactie dat het af en toe erg slecht gesteld is met je teams skill niveau...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-10 22:03
Snap nog altijd niet waarom mijn NAT type op Moderate blijft staan (pc), krijg hem maar niet naar Open :/
- router overnieuw opgestart;
- firewall kan het niet zijn, uitzondering toegevoegd en zelfs gisteren compleet uitgezet.
Kan ik nog wat proberen? PS4 staat wel gewoon op Open..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troubled
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-08 19:23
Alexknl schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:50:
Snap nog altijd niet waarom mijn NAT type op Moderate blijft staan (pc), krijg hem maar niet naar Open :/
- firewall kan het niet zijn, uitzondering toegevoegd en zelfs gisteren compleet uitgezet.
Volgens mij moet je hiervoor je poorten forwarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Heb je problemen met online spelen? Staat bij mij ook op moderate maar geen enkel probleem om lobbys te joinen en online te spelen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:55
Voor de laatste patch was mijn NAT open, na de patch staat die op moderate. Voor de rest is er niks gewijzigd.

[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 29-10-2019 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

erger me enorm aan het gecamp in deze game.
Het lijkt wel of je gedwongen wordt om te campen omdat je er echt meer voordeel bij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:03

Oxigeon

En zo is dat!

Nog een laatste vraag om misschien toch maar overstag te gaan en vanavond de game te halen :P.

- Bij BO4 was het zo dat ik vrijwel geen Multiplayer heb gespeeld (alleen Battle Royale). Maar de potjes die ik gespeeld heb was alleen maar rennen en schieten. De filmpjes die ik bekijk zeggen me dat het in bepaalde maps wel nog is. En andere maps flink minder is. Ik ben het spoor bijster.... Maar als ik iedereen moet geloven is het minder geworden toch???

- Op de site van de media markt staat hij nu voor 59.99. Klopt dit? Of geldt de aanbieding nog dat hij voor 55 te krijgen is? Of krijg je hem voor die prijs alleen op de release?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:07
Oxigeon schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:27:
Nog een laatste vraag om misschien toch maar overstag te gaan en vanavond de game te halen :P.

- Bij BO4 was het zo dat ik vrijwel geen Multiplayer heb gespeeld (alleen Battle Royale). Maar de potjes die ik gespeeld heb was alleen maar rennen en schieten. De filmpjes die ik bekijk zeggen me dat het in bepaalde maps wel nog is. En andere maps flink minder is. Ik ben het spoor bijster.... Maar als ik iedereen moet geloven is het minder geworden toch???

- Op de site van de media markt staat hij nu voor 59.99. Klopt dit? Of geldt de aanbieding nog dat hij voor 55 te krijgen is? Of krijg je hem voor die prijs alleen op de release?
Het is absoluut minder geworden. Al blijft de game nog steeds fast-paced en is de TTK natuurlijk bijzonder laag.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:15
donvalentino schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:21:
Het lijkt wel of je gedwongen wordt om te campen omdat je er echt meer voordeel bij hebt.
Hier moet ik ook weer ongelofelijk aan 'wennen', super irritant maar het word dan mijn missie om die camper dan op zo'n vies mogelijke manier te killen, lees; granaat/semtex op zijn hoofd, melee...

Ook die ontelbare ramen, etc. die je toch over het hoofd ziet en dan gekilled word is nog vrij frustrerend, ik denk naarmate je de maps beter leert kennen je dit ook wel onder controle krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

donvalentino schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:21:
Ik heb me daar nog niet heel erg aan gestoord moet ik zeggen. Op TDM na zijn de meeste modi toch wel redelijk dynamisch waardoor het niet echt gunstig is om echt op één plek te blijven zitten. Doen ze dit wel dan zijn er ook echt meer dan genoeg mogelijkheden om te flanken en ze van achter te pakken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Zijn er meer mensen bij wie het even duurde voor ze doorhadden dat je in de ground war map ook gewoon met de lift omhoog kan?
Ik maar elke keer 16 verdiepingen met de trap. 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-10 01:42
Phydomir schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:36:
[...]

Ik heb me daar nog niet heel erg aan gestoord moet ik zeggen. Op TDM na zijn de meeste modi toch wel redelijk dynamisch waardoor het niet echt gunstig is om echt op één plek te blijven zitten. Doen ze dit wel dan zijn er ook echt meer dan genoeg mogelijkheden om te flanken en ze van achter te pakken.
Ik vind het campen vooral in headquarters een probleem. Sommige plekken kom je gewoon niet meer bij als die eenmaal door een team ingenomen zijn. Een voorbeeld is die grot in die middenoosten map.

In TDM vind ik het verder wel prima. Veel mensen rennen rond als een kip zonder kop. Tsja dan word je vaak neergeschoten. Het is in deze cod zaak wat rustiger te werk te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00tstok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 22:07
Phydomir schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:36:
[...]

Probleem zijn de luide voetstappen (Zelfs met crouchen!) Heb altijd mijn Dead Silence bij me en kan het niet vaak genoeg aanzetten. De reden dat er zoveel gecampt wordt is puur omdat er veel 'power positions' zijn en mensen gewoon dik aan het soundwhoren omdat de voetstappen dus zo luid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Laatst online: 15:56

Thompson

Beeromaniac

Zit er nou wel of geen bulletdrop in de multiplayer?
Op Tavorsk District (die grote groundwar map) meerdere keren over zeer lange afstand 100% zeker hits geschoten (althans, op basis van hit-scan principe) echter kreeg ik dus geen hitregistratie.

Nou zou het goed kunnen zijn dat ik op teamgenoten aan het schieten was, want ik vind de verschillende factions/skins erg moeilijk uit elkaar te houden en op hele lange afstand zie je volgens mij ook geen namen meer? Of valt dat in te stellen?
Ook die ontelbare ramen, etc. die je toch over het hoofd ziet en dan gekilled word is nog vrij frustrerend
Second that! Voor mijn gevoel hebben ze het er echt iets teveel om gedaan om alle maps maar te vullen met veel hoekjes/raampjes/barricades en dergelijke, tot het onrealistische aan toe.

[ Voor 23% gewijzigd door Thompson op 29-10-2019 13:57 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

FrankoNL schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:49:
[...]

Ik vind het campen vooral in headquarters een probleem. Sommige plekken kom je gewoon niet meer bij als die eenmaal door een team ingenomen zijn. Een voorbeeld is die grot in die middenoosten map.
Zodra je de HQ te pakken hebt dan is het toch juist de bedoeling om deze te verdedigen? Nogal logisch dat mensen dan een tactische positie innemen om dat voor elkaar te krijgen.

Meer in het algemeen is het wel grappig om de twee uiterste te zien in dit topic. De ene kant die vind dat er te veel gecamped wordt en er "power posities" zijn en de andere die klagen dat er te veel gangetjes en huisjes zijn om in te gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je een party willen, voeg me toe!
PSN: RuBenikweer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Phydomir schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:54:
[...]
Meer in het algemeen is het wel grappig om de twee uiterste te zien in dit topic. De ene kant die vind dat er te veel gecamped wordt en er "power posities" zijn en de andere die klagen dat er te veel gangetjes en huisjes zijn om in te gaan zitten.
Dat zijn toch juist niet twee uiterste? Door dat teveel aan gangetjes en huisjes om in te gaan zitten wordt er veel gecamped.
"Vroeger" kende je na een tijdje de standaard goede camp spots wel in de maps en kun je daar rekening mee houden, preventief een nade erop, hoekje om springen etc. Soms werd je dan nog eens verrast door een camper op een vreemde plek maar zelden. Nu is het bij elke beweging 5 mogelijk camp spots bekijken voordat je verder kan.

Dat in combinatie met een Time To Kill die voor mijn gevoel nog steeds echt net ff te snel is maakt het soms heel frustrerend. Al heb je nog zo'n goede aim en reactievermogen, iemand die ergens ligt te campen verlies je 99% van de keren.

[ Voor 36% gewijzigd door Thompson op 29-10-2019 14:01 ]

Beeromaniac

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Thompson schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:57:
[...]

Dat zijn toch juist niet twee uiterste? Door dat teveel aan gangetjes en huisjes om in te gaan zitten wordt er veel gecamped.
Maar wat wil je dan. Een lange gang waarbij iedereen aan het einde met een sniper zit? Misschien dat we een ander idee bij campen hebben maar als ik in een huisje zit en ik hoor je aan komen, dan ben ik toch gek als ik niet even op je wacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankoNL schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:49:
[...]

In TDM vind ik het verder wel prima. Veel mensen rennen rond als een kip zonder kop. Tsja dan word je vaak neergeschoten. Het is in deze cod zaak wat rustiger te werk te gaan.
smoke grenades :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-10 01:42
Phydomir schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:54:
[...]

Zodra je de HQ te pakken hebt dan is het toch juist de bedoeling om deze te verdedigen? Nogal logisch dat mensen dan een tactische positie innemen om dat voor elkaar te krijgen.

Ik snap dat dat de bedoeling is. Maar het is nu schier onmogelijk om die positie aan te vallen. Dat lijkt me ook weer niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Phydomir schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:00:
[...]

Maar wat wil je dan. Een lange gang waarbij iedereen aan het einde met een sniper zit? Misschien dat we een ander idee bij campen hebben maar als ik in een huisje zit en ik hoor je aan komen, dan ben ik toch gek als ik niet even op je wacht?
Klopt, maar het maakt wel een verschil of er in een map 1 zo'n huisje is waarin jij mij kan opwachten of 15.
En daarnaast of jij 3 minuten lang in dat huisje zit of daar toevallig doorheen liep en mij opwacht omdat je iets hoorde.
Ik zal eens kijken of ik een plattegrond van een map erbij kan pakken om wat punten aan te geven waarbij ze echt onnodig veel hoeken/opties hebben gecreëerd.

Iets wat je heel terecht al aangeeft, je hoort me aankomen. Geluid is i.m.o. echt té overdreven, ik mis Dead Silence ;( /edit; Als perk bedoel ik dan dus. Ik wil dat gewoon altijd actief hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Thompson op 29-10-2019 14:14 ]

Beeromaniac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Roshnak

PSN: Roshgill

Als iemand samen wilt knallen op de PS4.
Mijn PSN ID is Roshnak.

Ik speel bijna dagelijks in de avond. Vooral Domination en Ground Wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

FrankoNL schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:02:
[...]

Ik snap dat dat de bedoeling is. Maar het is nu schier onmogelijk om die positie aan te vallen. Dat lijkt me ook weer niet de bedoeling.
In HQ heb je geen respawns meer als je moet verdedigen. Ik vind dat wel redelijk gebalanceerd.

Doe nu zelf steeds te mode roulatie maar vind Cyber Attack wel een van de leukere. Round base maar wel met revives waardoor je ook wat tactischer kunt spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:40:
Zijn er meer mensen bij wie het even duurde voor ze doorhadden dat je in de ground war map ook gewoon met de lift omhoog kan?
Ik maar elke keer 16 verdiepingen met de trap. 8)7 |:(
Ik sprong een paar keer met mijn parachute naar beneden nadat ik was gespawned op een teamgenoot. Parachute lukte niet, dus splut :P

Toen kwam ik er ook achter. En dat je dus omhoog en weer naar beneden kan _O-
Thompson schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:54:

Nou zou het goed kunnen zijn dat ik op teamgenoten aan het schieten was, want ik vind de verschillende factions/skins erg moeilijk uit elkaar te houden en op hele lange afstand zie je volgens mij ook geen namen meer? Of valt dat in te stellen?
Spotter perk. Dan zie je ze van verderaf. Ik weet niet precies wat de "drop-off"is van een reguliere spot, eigenlijk.

[ Voor 32% gewijzigd door Vrijdag op 29-10-2019 14:40 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

w00tstok schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:49:
[...]

Probleem zijn de luide voetstappen (Zelfs met crouchen!) Heb altijd mijn Dead Silence bij me en kan het niet vaak genoeg aanzetten. De reden dat er zoveel gecampt wordt is puur omdat er veel 'power positions' zijn en mensen gewoon dik aan het soundwhoren omdat de voetstappen dus zo luid zijn.
Precies, de voetstappen hoor je echt van kilometers aankomen, vaak als ik een camper wil killen staat hij al met een gun naar me gericht voor ik hem zie hahaha
Voetstappen van medespelers mogen van mij sowieso wel wat minder hard door me speakers komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Phydomir schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:57:
[...]

Heb je problemen met online spelen? Staat bij mij ook op moderate maar geen enkel probleem om lobbys te joinen en online te spelen.
Het duurt lang om een lobby te zoeken en ingame heb ik af en toe last van lag. Bij PS4 (die op Open staat) heb ik dit niet.
Troubled schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:56:
[...]

Volgens mij moet je hiervoor je poorten forwarden
Dan moet ik eens gaan kijken hoe dat bij mijn standaard Ziggo modem allemaal werkt. Nooit hoeven doen eigenlijk, gek.
baronruud schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:02:
[...]

Voor de laatste patch was mijn NAT open, na de patch staat die op moderate. Voor de rest is er niks gewijzigd.
Bij mij heeft ie altijd op Moderate gestaan op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:58
Crossplay maar weer uitgezet, weet niet of het hier mee te maken heeft... maar ineens spelers van level 90+. en het is niet echt alsof ze echt pro zijn. Zelf gaat het aardig goed en loop nu richitng level 50, maar 90+ kan ik me nog niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

crimby schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:15:
Crossplay maar weer uitgezet, weet niet of het hier mee te maken heeft... maar ineens spelers van level 90+. en het is niet echt alsof ze echt pro zijn. Zelf gaat het aardig goed en loop nu richitng level 50, maar 90+ kan ik me nog niet voorstellen.
Maar je level zegt toch ook helemaal niets over hoe goed je bent. Puur hoeveel tijd je erin heb zitten.
Opzich zou een ranked systeem zoals in Overwatch bv geen overbodige luxe zijn. Dat maakt het voor iedereen leuker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Troubled
Ik ben gister trouwens al een cheater tegengekomen. Ging iets van 64 op 4. Ik heb zijn naam gegoogled en kwam uit op verschillende cheat forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06-10 16:33
Troubled schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:41:
Ik ben gister trouwens al een cheater tegengekomen. Ging iets van 64 op 4. Ik heb zijn naam gegoogled en kwam uit op verschillende cheat forums.
Welke spelmodus?

Want in Ground War zijn zulke scores niet bijzonder moeilijk te halen, heb zelf al 37 op 0 (vroegtijdig gestaakt door een defcon nuke) en 50 op 4 gelopen in een potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
Thompson schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:54:
Zit er nou wel of geen bulletdrop in de multiplayer?
Op Tavorsk District (die grote groundwar map) meerdere keren over zeer lange afstand 100% zeker hits geschoten (althans, op basis van hit-scan principe) echter kreeg ik dus geen hitregistratie.

[...]

Second that! Voor mijn gevoel hebben ze het er echt iets teveel om gedaan om alle maps maar te vullen met veel hoekjes/raampjes/barricades en dergelijke, tot het onrealistische aan toe.
Heb ergens gelezen dat er gebruik wordt gemaakt van 2 systemen. Een voor relatief korte afstand, hier heb je geen bullet drop en een voor lange afstand, waar je wel bullet drop zou hebben. Echter heb ik het idee dat er sowieso weinig bullet drop in de game zit. Snipen is echt veel makkelijker dan Battlefield.

Ik merk aan mezelf dat ik een hele andere speelstijl moet gaan gebruiken, alleen maar rennen zoals in BO4 zit er hier niet in. Kon amper boven de 1.0 KD uit blijven komen. Nu een wat tactische aanpak gepakt, wat rustiger bewegen en K/D is alweer wat gestegen. Nog steeds niet BO4 niveau maar toch.. alleen campen is niet mijn speelstijl / word ik niet blij van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:58
Phydomir schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:19:
[...]

Maar je level zegt toch ook helemaal niets over hoe goed je bent. Puur hoeveel tijd je erin heb zitten.
Opzich zou een ranked systeem zoals in Overwatch bv geen overbodige luxe zijn. Dat maakt het voor iedereen leuker.
Ja maar je moet wel iets raken om levels te halen...
Maar ik ben sowieso voor ranked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troubled
TIGER1125 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 15:46:
[...]

Welke spelmodus?

Want in Ground War zijn zulke scores niet bijzonder moeilijk te halen, heb zelf al 37 op 0 (vroegtijdig gestaakt door een defcon nuke) en 50 op 4 gelopen in een potje.
Hardcore team deathmatch volgens mij. Hij schoot soms meerdere teamgenoten tegelijk dood terwijl ze afstandje van elkaar stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Gisteren campaign gestart en die is toch wel leuk om te spelen, merk wel dat ik er meer moeite mee heb dan 'vroeger'. Toch wel een paar punten gehad waarbij ik zoiets had van 'wtf?!? willen jullie dat ik doe?' maar toch doorheen gekomen. Zit nu alleen vast in missie 8 op het stukje van 'Use Molotovs To Crowd Control' ja leuk maar ik krijg ze ook om de oren en dan is het einde oefening. Heb het nu al een 50+ keer geprobeerd maar geen idee wat ik moet doen om hier doorheen te komen. :/

Iemand een tip of suggestie? Zou het jammer vinden om hierom de campaign te staken maar op een gegeven moment is de lol er wel een beetje af. :'(

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:43
Crypts schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 16:19:
Gisteren campaign gestart en die is toch wel leuk om te spelen, merk wel dat ik er meer moeite mee heb dan 'vroeger'. Toch wel een paar punten gehad waarbij ik zoiets had van 'wtf?!? willen jullie dat ik doe?' maar toch doorheen gekomen. Zit nu alleen vast in missie 8 op het stukje van 'Use Molotovs To Crowd Control' ja leuk maar ik krijg ze ook om de oren en dan is het einde oefening. Heb het nu al een 50+ keer geprobeerd maar geen idee wat ik moet doen om hier doorheen te komen. :/

Iemand een tip of suggestie? Zou het jammer vinden om hierom de campaign te staken maar op een gegeven moment is de lol er wel een beetje af. :'(
Hoezo pak je niet een playthrough op youtube erbij? kijk je hoe iemand anders dat stukje haalt en klaar is kees, het is allemaal niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ambition88 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 16:30:
[...]

Hoezo pak je niet een playthrough op youtube erbij? kijk je hoe iemand anders dat stukje haalt en klaar is kees, het is allemaal niet zo moeilijk.
Haalt ook beetje de fun eruit toch...?

@Crypts Is dat het dat dak?

Ik sprong er op een gegeven moment gewoon vanaf en liep linksom de huisjes om die troepen te flanken, als je niet voorbij de huisjes gaat behoud je de dekking. Succes!

Vanavond ben ik toe aan de laatste twee missies en ga met met multi bezig houden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gister niet kunnen spelen maar ik ga vanavond mijn speelstijl eens aanpassen naar een iets defensieve speelstijl. Proberen 1 op 1 gunfights te vermijden ook. Daar is deze CoD gewoon niet echt voor gemaakt. Meer om mensen in de rug te schieten of van de zijkant of als mensen pushes proberen te maken. Kijken of ik dan een betere score kan neer zetten. Opzich ging het run en gunnen mij ook wel ok af maar het is gewoon niet echt handig hoe de game op dit moment werkt. For science!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
D-Ed schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 16:36:
[...]

Haalt ook beetje de fun eruit toch...?

@Crypts Is dat het dat dak?

Ik sprong er op een gegeven moment gewoon vanaf en liep linksom de huisjes om die troepen te flanken, als je niet voorbij de huisjes gaat behoud je de dekking. Succes!
Klopt, dat punt dus. Net nog maar eens geprobeerd en flikkerde van het dak af, dat was dus de 'oplossing'. :D Playthroughs halen voor mij echt de fun eruit maar blijkbaar kan ik toch niet zonder, kreeg die sniper ook maar niet te pakken of nou ja, eigenlijk wel want mikken kan ik prima maar blijkbaar kan dat niet vanaf het eerdere punt van snipen maar wel vanaf het punt bij die radio. :/

Had nog niet eerder echt puntjes dat ik dacht hmmmm maar deze missie zal me niet lang bij blijven, wat een draak van een ding zeg. 8)7

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:32
Roshnak schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:08:
Als iemand samen wilt knallen op de PS4.
Mijn PSN ID is Roshnak.

Ik speel bijna dagelijks in de avond. Vooral Domination en Ground Wars.
Ik zal je vanavond even toevoegen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:54
Snap dat gezeur over campers niet zo.. Dan pas je daar je speelstijl toch op aan. Ik vind zelf mooi om ook snel te spelen en door veld te rennen. Maar soms weet ik ook dat er tegenstanders aankomen en ja dan wacht ik ff is ook campen. Vind het soms ook ff lekker na lange tijd intensief spelen keer wat rustiger te spelen en me ff ergens verscholen te houden. Dan ben ik maar een camper boeie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:44
Wat is dat gezeur elke keer met installing shaders... dat gaat wel een paar keer per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 17:01:
[...]

Klopt, dat punt dus. Net nog maar eens geprobeerd en flikkerde van het dak af, dat was dus de 'oplossing'. :D Playthroughs halen voor mij echt de fun eruit maar blijkbaar kan ik toch niet zonder, kreeg die sniper ook maar niet te pakken of nou ja, eigenlijk wel want mikken kan ik prima maar blijkbaar kan dat niet vanaf het eerdere punt van snipen maar wel vanaf het punt bij die radio. :/

Had nog niet eerder echt puntjes dat ik dacht hmmmm maar deze missie zal me niet lang bij blijven, wat een draak van een ding zeg. 8)7
Die auto zeker? Haha, had ik ook ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
RoaDHouse schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 17:54:
Wat is dat gezeur elke keer met installing shaders... dat gaat wel een paar keer per dag.
Herkenbaar. Duurt ook lang. Maar goed, multiplayer is wel snel. Niet veel laadgedoe bij mij verder en het voelt stabiel aan. Enige waar ik wat commentaar op heb is dat ik met quickplay alleen maar TDM en Domination krijg, afaik zouden er veel meer modes in moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan toch filteren op type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Zojuist de fysieke versie (ps4) dan ook maar aangeschaft. Na het instaleren van de cd dat 3 kwartier duurde moet hij ook nog een lekkere patch downloaden van 57GB wat 4 uur bij me duurt. Dat wordt dus pas morgen spelen. Straks maar eens kijken of ik eventueel wel al kan beginnen aan de single player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troubled
Zojuist weer een cheater :(
Lijkt erop dat op hardcore alle cheaters zitten.
Bij de replay aan het einde van de map zag je letterlijk zijn wapen naar het hoofd toespringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-10 22:29
De namen van de teamleden in cod zijn erg onduidelijk.
Meer mensen hier last van, op YouTube ziet het er beter uit.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/ws9f9p.png

[ Voor 42% gewijzigd door Bassbounce op 29-10-2019 19:54 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morren
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-10 00:29
Oxigeon schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:31:
Zojuist de fysieke versie (ps4) dan ook maar aangeschaft. Na het instaleren van de cd dat 3 kwartier duurde moet hij ook nog een lekkere patch downloaden van 57GB wat 4 uur bij me duurt. Dat wordt dus pas morgen spelen. Straks maar eens kijken of ik eventueel wel al kan beginnen aan de single player
Same here, ik dacht even lekker een potje te knallen vanavond maar dat gaat hem niet meer worden met die download van 57gb 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:19
Hmmm, ik dacht na jaren geen COD meer aangeraakt te hebben laat ik het weer eens proberen. Ik heb wel dat ik wil spelen maar heb helaas niet zoiets van wow...

De TTK is in deze COD echt immens. Wellicht ben ik het verleerd. Binnenkort maar eens de SP spelen en als de MP verveelt verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, het is weer no-track-Tuesday :P Alleen de missies, en dan nog niet eens álle, tracken, De rest niet, of voor een deel ofzo.

Of komt dat omdat ik bij T-Mobile zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Oxigeon schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:31:
Dat gaat idd helemaal nergens meer over. Patch=pleister=klein? :+
Had hem zelf op launch day maar als je op dezelfde dag wil spelen moet je of de online versie gekocht hebben of heel veel geduld hebben met de fysieke versie. Sowieso is een patch van 57GB.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Ik ondervind een bug dat weapon levels gereset worden naar level 1. Toen ik dit voor het eerst zag kreeg ik wel even een hartverzakking, totdat bleek dat als ik weer even met de betreffende wapens speel, het oorspronkelijke level weer terug kwam. Attachments blijven gewoon nog unlocked, ook als het wapen opeens op level 1 staat. Wellicht iets te maken met dat ik op twee versies speel (PS4 en PC). Ben dit nog niet tegengekomen hier in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Roshnak

PSN: Roshgill

Buizerd__NL schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 17:19:
[...]

Ik zal je vanavond even toevoegen.
PSN ID is Roshgill, ingame naam van CoD is Roshnak 🥴

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Vrijdag schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:49:
Nou, het is weer no-track-Tuesday :P Alleen de missies, en dan nog niet eens álle, tracken, De rest niet, of voor een deel ofzo.

Of komt dat omdat ik bij T-Mobile zit?
Hier tracked hij ook niet alles. Kan ook niets terug vindne van wat ik gister avond heb gespeeld op de CoD website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Laatst online: 16-07-2021
Bij mij bugged die missie tracker in mijn voordeel nu.. Moet 10 finishing moves doen, had er gisteren 1 kunnen doen.. Staat opeens op 7/10.. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Voor het eerst sinds Modern Warfare weer eens een COD gekocht maar vermaak mij er goed mee. Game ziet er ondanks de oude hardware van mijn Ps4 Pro echt fantastisch uit zo nu en dan.

Bijvoorbeeld de missie het huis in Londen. Prachtig in HDR enz.

Nu maar even door de Single Player heen en dan duik ik als gewinterde Battlefield speler de MultiPlayer in :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bassbounce schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:49:
De namen van de teamleden in cod zijn erg onduidelijk.
Meer mensen hier last van, op YouTube ziet het er beter uit.

[Afbeelding]
Heb precies hetzelfde (op PC). Geen idee wat ik eraan moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Laatst online: 06-10 22:29
rodie83 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:12:
[...]

Heb precies hetzelfde (op PC). Geen idee wat ik eraan moet doen.
Ah, gelukkig dan ligt het niet aan de monitor of gpu.
Hopelijk veranderd dit nog, zie er weinig mensen over klagen.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:47

Oekol

waka waka hey hey

Meer mensen die connecting to online services oneindig lang hebben staan als melding en maar niet connecten? Op de ps4.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 20:51
Ik heb een aantal mensen in dit topic even toegevoegd.
Net een Ps4 pro gehaald en nu nog evebn 57 GB downloaden....
psn: avatar_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48
Gezien de game mijn Xbox helemaal kan uitschakelen nadat de game crashed, ga ik voorlopig effe niet meer spelen tot die bug eruit is. Zie namelijk ook reacties van mensen waarmee de console helemaal niet meer werkt, en daar heb ik weinig zin in. Heb Outer Worlds nog te doen, dus dat is op zich niet erg als de fix tenminste snel komt. Schijnt ook een dingetje te zijn van de Xbox One X en samen met Party Chat. Al is ook dat niet consequent volgens mij. In ieder geval is het vanaf zondag begonnen met crashen en daar ben ik niet blij mee. Vooral ook omdat het even duurt voordat je weer verder kunt (na opstarten van console, de game, meedoen met party en dan ook weer een game joinen). Heel raar dat ie het uberhaupt doet, is echt lang geleden dat een game uberhaupt een console kon laten crashen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Iemand dat de game op pc en console speelt ?
Had graag eens de pro's en cons gehad.

Speel hem zelf op ps4 pro nu, maar sta hier met zo een dure game pc en 144hz monitor dat ik misschien hem wel op pc wil spelen ipv ps4. Aangezien je toch controller in de pc kan steken en uitkomen in console lobbies lijkt het me wel wat. Er moet wel degelijk verschil zitten tussen 2 voor ik nog eens 60 euro uitgeef aan de pc versie. Lees op Reddit enorm veel errors en crashes dat het me wat tegen houd. Op ps4 draait de game wel goed, zonder enige crashes of errors.

Blijkbaar is Xbox en pc wel meest getroffen met problemen.
Is het grafisch beter, haal je de 144fps wel ( sommige games durven wel eens moeite te hebben vandaar de vraag )
Heb zelf een i7 7700k 4.2ghz 16b ram en 1070 gtx dus veronderstel wel dat ik die 144 fps ga halen met alles op low / medium.
Bedankt alvast voor te antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Laatst online: 11:49
man man man wat een mooi spel. Alleen nu de goeie scores nog. Speel bijna geen pot in de + :s
hopelijk doen ze snel wat aan de spawns ook.
De challenges pakt hij ook niet altijd lekker.

[ Voor 14% gewijzigd door chimera2 op 30-10-2019 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Zonet eventjes gekeken. Mijn ps4 heeft eens een keertje een nachtje doorgehaald om de update van 57gb binnen te hengelen. Deze was vanmorgen klaar.

Vanavond kan ik dan ook spelen. Heb er stiekem toch wel veel zin in.

Edit: zal natuurlijk wel met zo zijn dat er vanavond weer een nieuwe update komt. Er heeft namelijk iemand gezegd dat ze bezig waren met enkele bugs:
https://www.psx-sense.nl/...meer-voor-modern-warfare/

[ Voor 38% gewijzigd door Oxigeon op 30-10-2019 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 05-10 20:16
Met crossplay als je tegen console spelers speelt hebben die dan ook Aim assist? Zo ja, dan zou dit niet eerlijk zijn tov pc gamers die hier niet over beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

rutgergron schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 07:32:
Met crossplay als je tegen console spelers speelt hebben die dan ook Aim assist? Zo ja, dan zou dit niet eerlijk zijn tov pc gamers die hier niet over beschikken.
PC gamers hebben een muis en toetsenbord. Je moet dan wel iets hebben om de boel een beetje eerlijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
Martinspire schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 02:27:
Gezien de game mijn Xbox helemaal kan uitschakelen nadat de game crashed, ga ik voorlopig effe niet meer spelen tot die bug eruit is. Zie namelijk ook reacties van mensen waarmee de console helemaal niet meer werkt, en daar heb ik weinig zin in. Heb Outer Worlds nog te doen, dus dat is op zich niet erg als de fix tenminste snel komt. Schijnt ook een dingetje te zijn van de Xbox One X en samen met Party Chat. Al is ook dat niet consequent volgens mij. In ieder geval is het vanaf zondag begonnen met crashen en daar ben ik niet blij mee. Vooral ook omdat het even duurt voordat je weer verder kunt (na opstarten van console, de game, meedoen met party en dan ook weer een game joinen). Heel raar dat ie het uberhaupt doet, is echt lang geleden dat een game uberhaupt een console kon laten crashen.
Volgens mij spelen er meer dan een miljoen mensen dit spel op de Xbox en zijn er echt 2 ofzo waarbij hun console kapot is (en die was dat misschien ook geweest met een ander spel). Ik zou me er niet zo druk om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 05-10 20:16
Phydomir schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 07:49:
[...]

PC gamers hebben een muis en toetsenbord. Je moet dan wel iets hebben om de boel een beetje eerlijk te maken.
Dan vind ik alsnog geen argument voor Aim Assist, wat eigenlijk een vorm van Aimbot is.

Dat kb+m in voordeel is dat is nu eenmaal een feit, dan is het aan de console spelers om hier tegen te spelen of niet. En niet met een aangestuurde 'aimbot' wat het feitelijk gezien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:24
@rutgergron je overdrijft, console spelers worden iets geholpen bij hun aim maar dan nog moet je goed mikken voor een headshot. Het is niet alsof een speler de hoek om komt en je controller direct naar z'n hoofd gaat. Zelfs met die aim hulp op de controller hebben spelers met een muis vaak voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:59
Sterker nog, aim assist is niet altijd in je voordeel ... het komt regelmatig voor dat je daardoor te enthousiast (door) draait en je doel helemaal mist.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimmy J.
renzo4000 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:29:
Sterker nog, aim assist is niet altijd in je voordeel ... het komt regelmatig voor dat je daardoor te enthousiast (door) draait en je doel helemaal mist.
Of dat er een tweede enemy achterlangs loopt en je aim-assist precies tussen beide spelers in blijft hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Voor wie trouwens problemen heeft door dat NAT type op moderate of strict staat. De poorten die je moet forwarden in je router zijn 3074, zowel UDP als TCP. Bij mij stond het ook op moderate (maar ik had geen problemen) en hierna staat hij op open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 10:05
Ik vind het vrij belachelijk dat anno 2019 ik 5 uur moet wachten voordat ik een fysieke versie van de game kan spelen. Een maat van me koopt het spel via PSN en kan een uur later alles spelen...
Wie dat kopieren van de data op de PS4 heeft bedacht is een prima knuppel.

Gister gelukkig nog wel 3 potje kunnen doen en grafisch is het een goede stap vooruit vind ik! Het schiet lekker weg alleen heb ik het idee dat de TTK niet heel consistent is? Andere mensen die dat idee ook hebben?

Op een gegeven moment heb je onbewust door hoelang je moet schieten om iemand neer te krijgen maar heb al meerdere keren gehad dat ik dacht: hoor jij nu niet dood te zijn?

Maar MP voelt goed aan :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

Kan iemand vertellen hoe je de kleuren van je sights kan aanpassen?

Pik wel eens een random wapen op en dan zie ik dat er bijv. een green dot sight op zit.

Hoe en waar pas je dit aan? Gok bij gunsmith ergens.. maar zit wel heel goed verborgen

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Mon0lith schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:09:

Pik wel eens een random wapen op en dan zie ik dat er bijv. een green dot sight op zit.

Hoe en waar pas je dit aan? Gok bij gunsmith ergens.. maar zit wel heel goed verborgen
Zijn dat niet gewoon aparte sights die je moet vrijspelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chimera2

die moet je customizen.
als je in het menu van de attachments zit dan kan je linkboven kiezen voor je cammo.
daar zit ook ergens de reticle bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

418O2 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:09:
[...]

Zijn dat niet gewoon aparte sights die je moet vrijspelen?
Dat weet ik niet... Daarom vraag ik het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

chimera2 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:11:
[...]

die moet je customizen.
als je in het menu van de attachments zit dan kan je linkboven kiezen voor je cammo.
daar zit ook ergens de reticle bij
Aah top! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
aDutchCow schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:05:
Een maat van me koopt het spel via PSN en kan een uur later alles spelen...
Uh, vind ik vrij overdreven. Ik had vrijdag de game via PSN gekocht op mijn PS4 pro vrijdag, waarbij ik alleen het downloaden van de game + multiplayer had aangezet. Rond een uur of 16.00 was die begonnen en tegen 20.00 kon ik de game (pas) spelen. En dan heb ik mijn ps4 ook niet wired aangesloten op een 80mb download connectie, dus daar ligt het ook niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 10:05
MyKey schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:14:
[...]

Uh, vind ik vrij overdreven. Ik had vrijdag de game via PSN gekocht op mijn PS4 pro vrijdag, waarbij ik alleen het downloaden van de game + multiplayer had aangezet. Rond een uur of 16.00 was die begonnen en tegen 20.00 kon ik de game (pas) spelen. En dan heb ik mijn ps4 ook niet wired aangesloten op een 80mb download connectie, dus daar ligt het ook niet aan.
Dan heeft ie misschien alleen de MP gedownload want ik zag m een uur later toch echt spelen ;)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
aDutchCow schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:20:
[...]

Dan heeft ie misschien alleen de MP gedownload want ik zag m een uur later toch echt spelen ;)
75gig basic game download + 6gig multiplayer + day 1 patches, ik vind moeilijk te geloven, maar prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Laatst online: 16-07-2021
aDutchCow schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:20:
[...]

Hij had de game aan gezet bij ready to start en kon alleen local multiplayer doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Ik lees nu iets over Trials maar kan niet echt vinden wat het is, iemand meer info hier over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Per wapen type zijn het verschillende sights ook. Op assault rifles gaat het om die flip sight, SMG's reflex etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:04

Tijn96

In speed we trust

Maandag de game gekocht. Kon hem toen nog niet spelen dus gister mijn eerste potjes weggespeeld. Moet zeggen dat ik er wel weer echt blij van word! Dat ground war is niet mijn ding maar alle andere modi zijn wat mij betreft erg positief.

Ik heb vooralsnog weinig problemen, of eigenlijk geen, problemen ervaren met mijn xbox one S. Enige wat ik gister had was dat ik door een muur werd doodgeschoten omdat mijn been aan de buitenkant van de muur stond in een keer. Die vond ik wel creatief.

Echter wel het idee dat ik dit langer vol ga houden dan de afgelopen COD's. Merk wel dat het rushen vooralsnog niet echt beloond wordt en dat terwijl dat iets is waar ik meestal juist goed in ben. Dus nu moet ik in plaats van een ADHD konijn wat rustiger in de hoek gaan zitten als een pad wachtend op een vlieg en dan weer verder hobbelen.

We komen er wel!

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
MyKey schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:33:
Ik lees nu iets over Trials maar kan niet echt vinden wat het is, iemand meer info hier over?
Yes! Alsjeblieft: https://www.reddit.com/r/...rials_now_live_in_modern/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Haha die spawns.

https://www.reddit.com/r/...ce=share&utm_medium=web2x
Tijn96 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:44:
Maandag de game gekocht. Kon hem toen nog niet spelen dus gister mijn eerste potjes weggespeeld. Moet zeggen dat ik er wel weer echt blij van word! Dat ground war is niet mijn ding maar alle andere modi zijn wat mij betreft erg positief.

Ik heb vooralsnog weinig problemen, of eigenlijk geen, problemen ervaren met mijn xbox one S. Enige wat ik gister had was dat ik door een muur werd doodgeschoten omdat mijn been aan de buitenkant van de muur stond in een keer. Die vond ik wel creatief.

Echter wel het idee dat ik dit langer vol ga houden dan de afgelopen COD's. Merk wel dat het rushen vooralsnog niet echt beloond wordt en dat terwijl dat iets is waar ik meestal juist goed in ben. Dus nu moet ik in plaats van een ADHD konijn wat rustiger in de hoek gaan zitten als een pad wachtend op een vlieg en dan weer verder hobbelen.

We komen er wel!
Tenzij je de framerate niet als probleem ervaart (dips tot 30 bijna), is de normale Xbox versie toch wel echt een zorgenkindje als ik de analyses zie.

[ Voor 79% gewijzigd door bram1984 op 30-10-2019 09:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chimera2
haha dat had ik kunnen zijn :)
Pagina: 1 ... 21 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.