Nice nu nog even 3 dagen door knallenRappa1985 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:35:
[Afbeelding]
Lekker bezig! Zal dit weekend ook mijn steentje bijdragen.
jammer dat de onderste 6 niet mee doen.
Nice nu nog even 3 dagen door knallenRappa1985 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:35:
[Afbeelding]
Ach, ik werd gisteren nog across "cave" met een silenced MP7 gedood.Hann1BaL schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:36:
[...]
De beschikbare gear zorgt er voor dat je snel beschikt over goede wapens. De M4 is bijv een van de populairste ARs. Als nieuwe speler moet je ook de maps leren kennen en daarom verlies je in het begin wel wat vaker. Ach, who cares?
Pas maar opRappa1985 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:35:
[Afbeelding]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ja na dit weekend zal het er wel heel anders uit zienFamous schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:48:
[...]
Pas maar op![]()
De nummer 2 bij ons in het tournament stond gisteren nog niet eens in de top 20 en nu opeens hete adam in onze nek![]()
[Afbeelding]
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Nickname KasPlantje.
[ Voor 48% gewijzigd door iNFiNiTY- op 06-12-2019 12:38 ]
Kom hem nog vaak zat tegen.iNFiNiTY- schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:36:
Vind het fijn dat Crash er is, maar Shoothouse weghalen is echt ZUUR. Zet die map gewoon in de playlist terug!
[ Voor 10% gewijzigd door Famous op 06-12-2019 12:42 ]
Tweakers.net is vol.GerGio schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:18:
Hoe is de activiteit in de tweakers
Squad als er mensen niet actief zijn wil ik er wel bij
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zo goed als 1:1. Vanaf (in Domination) vlag A is er nu achter het gebouw om een kleine gang. De rest is volgens mij identiek aan het origineelVrijdag schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:00:
Nieuwe wegen in Crash? Die map is toch gewoon een 1:1 van het origineel? Afaik is daar niks nieuws aan toegevoegd.
[ Voor 19% gewijzigd door beany op 06-12-2019 13:23 ]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ha. Echt hè? Ja ik ben ook fan van Crash speelde 4 al vanaf het begin ook competitive, heerlijke avondjes op gehad met s&d. Voor mij hadden die extra stukjes niet gehoeven. Ik was ehm.. rond de 19/20 toen 😆Famous schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:41:
[...]
Kom hem nog vaak zat tegen.
Veel vaker dan de Crash map met Domination.
Crash heeft ook veel meer nostalgie!
Die nieuwe "wegen" welke ze toegevoegd hebben was alleen even wennen. Ik snap wel dat ze het gewisseld hebben. Denk dat ze dit ook met Vacant gaan doen als ze hem toevoegen.
Wij (de vriendengroep) vinden Crash juist leuk omdat we alle voorgaande CoD's gespeeld hebben. Hoopte stiekem nog op de Christmas Crash maar helaas
* Famous was 13 jaar toen die begon aan CoD 1
Wat betreft het geluid, dit ervaren wij ook ja.
Zeer irritant, zeker omdat die geluiden juist al zo MEGA luid zijn. Snap echt niet hoe ze dat voor elkaar gebokst hebben.
@beanyVrijdag schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:00:
Nieuwe wegen in Crash? Die map is toch gewoon een 1:1 van het origineel? Afaik is daar niks nieuws aan toegevoegd.
MacBook Pro M4 iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra Apple Watch Ultra
[ Voor 47% gewijzigd door servival7 op 06-12-2019 14:12 ]
Ik denk dat je hier sneller een antwoord zal krijgen:koetsier88 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 14:22:
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik wild e EOD perk gebruiken. Maar welke Key is dat op de computer.
Ik kan het niet vinden
https://gamewith.net/cod-modernwarfare/article/show/12240koetsier88 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 14:22:
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik wild e EOD perk gebruiken. Maar welke Key is dat op de computer.
Ik kan het niet vinden
No drama
heel erg bedankt ga het proberenWish schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 14:32:
[...]
https://gamewith.net/cod-modernwarfare/article/show/12240
De standaard key is bij mij "F".
Als je bij bijvoorbeeld een enemy claymore komt, verschijnt de "hack" key als prompt in beeld overigens.
No drama
Hoe krijg je eigenlijk punten? Zijn dat kills of scores of hoe werkt dat?Rappa1985 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 09:35:
[Afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door Nol_NL op 07-12-2019 03:05 ]
Ik heb maar 1 loadout.donvalentino schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:58:
iemand enig idee of ze het aantal loadouts nog eens gaan verhogen? Merk dat 5 echt te weinig is haha
[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 07-12-2019 08:13 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Waarom wel de M4 dan? Lekker safe, makkelijk, loopt iedereen mee. Gebruik dat ding helemaal juist daarom niet. Gewoon vanalles proberen, lekker boeiend toch, k/d ratio. Genoeg keuze en dan voor safe gaan....Oxigeon schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 08:12:
[...]
Ik heb maar 1 loadout.
Ik speel in slot 1 met de m4 en slot 2 met de HDR? (Sniper).
Zou niet weten wat ik in andere loadouts moest zetten. Hooguit een shotgun.
Ben wel.pas.level 26 ofzo
[ Voor 28% gewijzigd door DeBaroN op 07-12-2019 09:49 ]
Die hebben de game modus gevonden op de tv en spelen de sterren van de hemel?Nol_NL schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 03:00:
Hahahaha... Ik was er altijd van overtuigd dat mijn televisie teveel input lag had. Totdat ik mijn zoons oud genoeg vond om CoD online te gaan spelen
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
[ Voor 34% gewijzigd door beany op 07-12-2019 11:37 ]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ik heb dit (op de playstation) ook. Zit continu hetzelfde te doen voor mijn gevoel.Dakdoef schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 00:51:
Hoe zit het bij jullie met de map rotation. Ik heb het gevoel dat ik continue dezelfde maps speel, Hackney Yard, Azhir Cave, Gun Runner, Piccadilly, en Rammaza en Shoot House en St. Petrograd in mindere mate.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Er is een 24/7 Shoot House.ChrisLNFF schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 14:02:
Als ik de game start en voor het eerst een game zoek, is de kans echt 90% dat het Piccadilly is. Irritant, aangezien ik dit een van de minst leuke maps vind. Hackney yard, shoot house, gun runner zijn wel goede maps.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En toch kan ik piccadilly inmiddels wel redelijk waarderen... In het begin vond ik het een rotmap. Ik heb eerder moeite met Crash momenteel, speelt niet zoals vroeger.ChrisLNFF schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 14:02:
Als ik de game start en voor het eerst een game zoek, is de kans echt 90% dat het Piccadilly is. Irritant, aangezien ik dit een van de minst leuke maps vind. Hackney yard, shoot house, gun runner zijn wel goede maps.
Wij niet hoor.Smit260 schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 11:37:
Het ziet er naar uit dat we alsnog 1e eindigen met 'Tweakers.net'... :-)
Ik ga vanavond/morgen nog even een paar potjes Domination spelen!
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ik vermoed dat het in de cloud bij battle.net wordt opgeslagen?RoaDHouse schreef op zondag 8 december 2019 @ 10:48:
Heeft iemand ook een idee waar de saved games staan van de SP,, onder docs staat wel een Modern Warfare map die ik kan backuppen maar verder kan ik geen andere locaties vinden.
Er moet nog ergens een andere locatie zijn waar de saved games staan. Als ik nu een image terug ga zetten zijn mijn saved games weg.
Nee helaas nietbeany schreef op zondag 8 december 2019 @ 10:56:
[...]
Ik vermoed dat het in de cloud bij battle.net wordt opgeslagen?
Wel jammer dat het bij mij 24/7 HQ is. Afwisseling is er helaas niet.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
I am the great Cornholio!
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
my.callofduty.comMitchell-CWD schreef op zondag 8 december 2019 @ 22:57:
Iemand die weet waar je je KD kunt zien op PC? Kan het echt niet vinden...
[ Voor 102% gewijzigd door G_Dragon op 09-12-2019 10:23 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
https://codstats.net/Mitchell-CWD schreef op zondag 8 december 2019 @ 22:57:
Iemand die weet waar je je KD kunt zien op PC? Kan het echt niet vinden...
GetaGrip is net een mens.......
[ Voor 13% gewijzigd door Smit260 op 09-12-2019 00:48 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik verbaasde me er ook al over.Smit260 schreef op maandag 9 december 2019 @ 00:47:
Wij eindigen tweede in de Tournement met Tweakers.net... Eigenlijk wel een schande... de nummer 1 Kloud heeft met 7(!) spelers in hun team gewonnen...
Denk toch echt diegene die de de squad gemaakt heeft mensen onder de <100 moet kicken. Dat is bijna 50% van je squad...
Ik eigenlijk ook maar ik heb wel door om de max uit puccadily te halen moet je onwijs rustig spelen en proberen rond de buitenkant van de map te nemen. In het midden heb je gewoon teveel hoeken die je niet kunt coveren. Daarnaast helpt een trofee system enorm bij Bbeany schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 16:34:
[...]
En toch kan ik piccadilly inmiddels wel redelijk waarderen... In het begin vond ik het een rotmap. Ik heb eerder moeite met Crash momenteel, speelt niet zoals vroeger.
Dat is minder dan 10 potjes domination in een weekSmit260 schreef op maandag 9 december 2019 @ 00:47:
Wij eindigen tweede in de Tournement met Tweakers.net... Eigenlijk wel een schande... de nummer 1 Kloud heeft met 7(!) spelers in hun team gewonnen...
Denk toch echt diegene die de de squad gemaakt heeft mensen onder de <100 moet kicken. Dat is bijna 50% van je squad...
Nickname KasPlantje.
Ja wel jammer, toen ik gister keek scheelde het nog weinig maar vanochtend toch weer 300 a 400 kills verschil.Smit260 schreef op maandag 9 december 2019 @ 00:47:
nieuwe ronden nieuwe kansenRappa1985 schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:58:
[...]
Ja wel jammer, toen ik gister keek scheelde het nog weinig maar vanochtend toch weer 300 a 400 kills verschil.
[ Voor 7% gewijzigd door chimera2 op 09-12-2019 09:05 ]
Nice, DoM en KC zijn de modes die ik voornamelijk speel.chimera2 schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:04:
[...]
nieuwe ronden nieuwe kansen
deze week Kill confirmed kills
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Ik heb het ook wel eens ja, ga ik juist met een bepaalde load out spelen om een challenge te halen werkt het niet.. Heb er eigenlijk nooit op gelet of het later wel "synct".Ricloo86 schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:22:
De season challenges (met die Ribbons) tellen bij mij erg vaak niet door.
Claymore kills 79/80 en heb er gisteren wel stuk om 10 gepakt en hij telt gewoon niet verder.
Is er wat aan te doen?
Ik weet niet hoeveel punten zij en jullie hadden.Smit260 schreef op maandag 9 december 2019 @ 00:47:
Ik vind ffa ook wel leuk, maar dan wel hardcore zonder killcam. Ik snap niet waarom er maar zo weinig hardcore modussen zijn...HaterFrame schreef op zondag 8 december 2019 @ 20:22:
Heb net een paar potjes free for all gedaan, ook wel lekker. Tempo ligt wat lager waar ik het wel goed op doe zeg maar
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Ik speel eigenlijk alleen maar hardcore. Van het weekend toch maar eens 1 van de nieuwe playlists geprobeerd op normal. Het is gewoon niet leuk dat je een complete clip leeg moet schieten op 1 vijand voordat hij neer gaat.FireFoz schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:34:
[...]
Ik vind ffa ook wel leuk, maar dan wel hardcore zonder killcam. Ik snap niet waarom er maar zo weinig hardcore modussen zijn...
[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 09-12-2019 10:24 ]
G_Dragon schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:23:
Is elke tier van de gamepas dezelfde xp of hoe hoger de tier hoe meer xp je nodig hebt?
[ Voor 8% gewijzigd door Xenophoben op 09-12-2019 10:34 ]
Dank u, deze moet ik vanavond thuis even kijken.
Die game en of deze goed runned is echt een roll of the dice lijkt wel...Xenophoben schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:29:
Zijn er hier meer mensen die vaak crashes hebben in Call of duty op de pc?
Mijn spel loopt zeer regelmatig vast. De enige game mode waar ik dit niet heb is 2v2.... Echt heel ruk
Specs:
Ryzen 2700x
RTX2080
32GB 3000mhz ram
1tb SSD
[PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019 (vragen en problemen)Xenophoben schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:29:
Zijn er hier meer mensen die vaak crashes hebben in Call of duty op de pc?
Mijn spel loopt zeer regelmatig vast. De enige game mode waar ik dit niet heb is 2v2.... Echt heel ruk
Specs:
Ryzen 2700x
RTX2080
32GB 3000mhz ram
1tb SSD
Vaak met de melding devocode error 62xx
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Thanks!Vrijdag schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:39:
[...]
[PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019 (vragen en problemen)
Zo, gisteren dat eerste nieuwe wapen vrijgespeeld. Lmg. Nog niet geprobeerd maar ziet er wel gaaf uit.
Nou nou ... dat is wel meteen heel rigoreus ... Soms zit er een week tussen dat iemand misschien niet kan spelen maar de week erop wellicht wel een grote bijdrage levert. Ik ben het met je eens als er weken lang geen bijdrage wordt geleverd, maar dan zou ik zelf sowieso uit de squad stappen.Smit260 schreef op maandag 9 december 2019 @ 00:47:
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Je kunt ondertitels aanzetten op YouTube.G_Dragon schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:31:
[...]
Dank u, deze moet ik vanavond thuis even kijken.
Heb geen geluid op het werk, is er toevallig ook nog uitleg in tekst?
Gister 7 uurtjes TDM , HQ en Gunfight gespeeld met me vriendin, maar viel me tegen hoe sloom die tiers gingen.
Ik speel ook alleen maar hardcore en het aantal maps en game modi is dan zeer beperkt. Ik begin me zelfs al te vervelen....weer die map... ben blij dat er nu twee nieuwe maps in zitten maar dan houdt het nog niet over.Patrock schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:02:
[...]
Ik speel eigenlijk alleen maar hardcore. Van het weekend toch maar eens 1 van de nieuwe playlists geprobeerd op normal. Het is gewoon niet leuk dat je een complete clip leeg moet schieten op 1 vijand voordat hij neer gaat.
De hardcore playlists worden ook nog eens verpest door heel vaak nu de nachtelijke maps er in te hebben. Daarbij heb ik niet meer dan 4 maps voorbij zien komen.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
[ Voor 44% gewijzigd door Vrijdag op 09-12-2019 12:33 ]
[ Voor 62% gewijzigd door chimera2 op 09-12-2019 12:31 ]
Bedankt voor je reactie
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 09-12-2019 13:35 ]
het weekend ben ik gewoon brak geweest en niet gegamed. Dus zal inderdaad weer anders kunnen zijn. Heb crash en grazna dan ook nog niet voorbij zien komen.Vrijdag schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:30:
Nacht maps in hardcore? Die hebben ze er toch juist net uitgehaald met de laatste update?
Die vond ik juist zo leuk
Nu is het continu:
* Picadilly
* Azhir
* Grazna
* Hackney
* Shoothouse
* Crash
* St. Petersburg
En dan af en toe die grotere map op het platteland met die twee tanks in het midden.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Nee, niet gekeken idd. Bij de meeste video's die ik op YouTube zie, is bij instellingen een optie te vinden om automatisch Engelse ondertiteling te laten genereren. Mijn nederige excuses als dat bij deze niet zo is.G_Dragon schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:56:
[...]
Bedankt voor je reactie
Heb je de video al geopend voordat je de tip geeft?
Want er zit namelijk geen ondertiteling bij de video
Een excuses is niet nodig, was meer benieuwd of je het zelf had getestkesj schreef op maandag 9 december 2019 @ 14:48:
[...]
Nee, niet gekeken idd. Bij de meeste video's die ik op YouTube zie, is bij instellingen een optie te vinden om automatisch Engelse ondertiteling te laten genereren. Mijn nederige excuses als dat bij deze niet zo is.
Ikchimera2 schreef op maandag 9 december 2019 @ 09:04:
[...]
nieuwe ronden nieuwe kansen
deze week Kill confirmed kills
Wie zit er in de clan en speelt op de PS4?
Ingame editten is ook meer voor even snel een attachment te wijzigen, imo vrij logisch dat je dan gekickt wordt als het te lang duurtG_Dragon schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:05:
Tot me grote verbazing werd ik gisteren gekicked voor inactivity toen ik mijn wapen ging aanpassen in de match, was stom verbaast. Aangezien dit een optie is die er gewoon inzit
Zit jij in een clan
Ben het wel met je eens , maar was zelf even verbaast op het moment dat het gebeurdeAlexknl schreef op maandag 9 december 2019 @ 18:09:
[...]
Ingame editten is ook meer voor even snel een attachment te wijzigen, imo vrij logisch dat je dan gekickt wordt als het te lang duurtNiets zo irritant als een teammate die afk staat.
net niet, gaat beterChelseamarre123 schreef op maandag 9 december 2019 @ 19:32:
Ervaren jullie sinds de update vorige week ook meer lag?
Never ever financial advice...
Haha, dit klopt inderdaad. Hoorde het ook.D-Ed schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:45:
Mijn vrouw zit Expeditie Robinson terug te kijken.. Hoor ik nu dezelfde muziek als bij COD in de menu’s? Of wil ik dit gewoon horen omdat ik van plan was te gaan gamen in de woonkamer?
[ Voor 3% gewijzigd door HaterFrame op 09-12-2019 23:13 ]
I am the great Cornholio!
Of (en?) de editor is een shooter liefhebberHaterFrame schreef op maandag 9 december 2019 @ 23:10:
Grappiger nog, niet alleen COD. Ik heb een nummer door shazam getrokken (tijdens interviews) en kreeg deze: [Afbeelding]
Nu maakt die artiest wel veel spannende muziek, zou zo maar kunnen dat het in games en series gebruikt word.
Ik had net gewoon night maps hoor.Vrijdag schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:30:
Nacht maps in hardcore? Die hebben ze er toch juist net uitgehaald met de laatste update?
Die vond ik juist zo leuk
Nu is het continu:
* Picadilly
* Azhir
* Grazna
* Hackney
* Shoothouse
* Crash
* St. Petersburg
En dan af en toe die grotere map op het platteland met die twee tanks in het midden.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Denk je Expeditie Robinson te kijken, komen er allemaal care packages uit de lucht vallen 🤣D-Ed schreef op maandag 9 december 2019 @ 22:45:
Mijn vrouw zit Expeditie Robinson terug te kijken.. Hoor ik nu dezelfde muziek als bij COD in de menu’s? Of wil ik dit gewoon horen omdat ik van plan was te gaan gamen in de woonkamer?
Huh? Welke modi speel je dan? Want ik ben ze op hardcore sinds vorige week niet meer tegengekomen
Dit net getest en het werkt nog ook.chimera2 schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:31:
[YouTube: FASTEST Way to AFK All 100 Tiers & Complete The Battle Pass | Modern Warfare (PS4)]Hier nog een manier om de tiers makkelijk te doen:
Wat bij mij helpt is met een paar man echt objectives spelen ( Domination / Cyber Attack ) . Ik ben in een avond van level 40 naar 135 gegaan op die manier.Phaex schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:18:
Met de leuke battle.net korting heb ik afgelopen weekend MW gekocht en het bevalt me goed. Het is geleden sinds de oudere mw en black ops dat ik nog cod heb gespeeld zelfs!
In ieder geval, na een beetje SP te testen en mijn keybindings en sensitivity te configureren ben ik in MP gesprongen. De battlepass had ik onmiddellijk geactiveerd (is dit altijd gratis?) om de gewone ranks en battle ranks samen te zien groeien.
Echter gaan die battlepass ranks tergend traag omhoog. Gezien de vrouw de hele zondag weg was heb ik nagenoeg de hele dag gespeelden ben ik uiteindelijk op tier 7 gekomen terwijl mijn gewone level al was gestegen tot 25+
Kunnen jullie mij misschien wat tips geven om dit proces te versnellen? Anders weet ik niet hoe ik ooit aan 100 moet geraken binnen de looptijd van het event
Zijn er ook specifieke loadouts en perks die er uit springen op het moment? Ik speel graag met ARs en SMGs! Fast paced
[ Voor 6% gewijzigd door Xenophoben op 10-12-2019 11:13 ]
Dan graag wel met K/D, Score per minute en W/L ratio erbijXenophoben schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:12:
[...]
Is het mischien een goed idee om een gebruikerslijst te maken waar we gamer taggs in kunnen delen? Dan kan je wat gemakkelijker samen spelen met tweakers.
[ Voor 5% gewijzigd door Xenophoben op 10-12-2019 11:18 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq