Xenophoben schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:12:
[...]
Wat bij mij helpt is met een paar man echt objectives spelen ( Domination / Cyber Attack ) . Ik ben in een avond van level 40 naar 135 gegaan op die manier.

( Owja en tot frustratie van vele RPG ! )
Is het mischien een goed idee om een gebruikerslijst te maken waar we gamer taggs in kunnen delen? Dan kan je wat gemakkelijker samen spelen met tweakers.
Van 40 naar 135 is wel heel snel op één avond. Had je dan double exp geactiveerd?
Objective based spelen leek me inderdaad al het beste. Ik speel vaak domination.
Ik speel(de) wel alleen waardoor de efficiëntie er niet bepaald was, ik neem aan dat je een stuk gemakkelijker kan winnen en meer punten kan verzamelen als je premade speelt.
Mijn bnet tag is Phaex#2738, voeg me gerust toe voor wat (competitieve) games!
Vrijdag schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 14:31:
[...]
Ik concentreer me op de ribbons en challenges. Daar krijg je flink xp van waardoor je tiers ook sneller stijgen.
Ik zit nu op de tweede tier na de gratis LMG. En als je de battlepass heb, komen daar ook poppetjes bij. Die hebben dan weer hun eigen missies waarmee je xp kan binnen harken.
Bedoel je die 'missions' met challenges? Die heb ik nog niet getest, wist niet dat daar zoveel exp mee te rapen is

Dat zal ik vanavond testen, thanks
[
Voor 23% gewijzigd door
Phaex op 10-12-2019 14:57
]