Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:33
De Double kill camo is echt te veel imo voor de sniper rifles om 25 double kills te maken.
Gisteren 12 games over gedaan om de laatste doublekill te halen.

Zooo vaak dat er gewoon net de lang tussen zit om als double kill te tellen.

Maargoed nu wel de HDR Gold :) Nu de dragunov nog maar daar zie ik heel erg tegen op haha dus ga eerst maar wat SMG's doen denk ik .MP7 zo goed als gold alleen nog wat mounted kills maarja dat doe je niet zo gauw met een SMG.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:25
Waarom blijven ze toch steeds wisselen van modussen pfff.. laat het er allemaal gewoon in zitten.
Lees op Charlie Intel dat Infected and Gunfight OSP deze week naar Modern Warfare komen, helemaal blij want ik mis die gunfight al vanaf release. Maar vervolgens staat eronder dat deze modus er maar tot 18 december in blijft :/

" The new modes will be available starting December 10 and leave the game on December 18 "
Bron: https://charlieintel.com/...-warfare-this-week/58512/

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:11
Ricmaniac schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:31:

Maargoed nu wel de HDR Gold :) Nu de dragunov nog maar daar zie ik heel erg tegen op haha dus ga eerst maar wat SMG's doen denk ik .MP7 zo goed als gold alleen nog wat mounted kills maarja dat doe je niet zo gauw met een SMG.
Nee dit is echt vaag de mounted SMG kills waarom zou ik op een muur plakken. Die is juist bedoeld om mobile te zijn. Maar goed ik ben ook bezig voor mijn Gouden P90 maar ik vind het echt waardeloos. Het lukt me wel met domination ofzo dan plak ik hem tegen een deurpost als ik moet verdedigen.

Ik heb een Gathering of Tweakers sqaud gemaakt voor de gene die nu geen squad hebben en graag met andere mensen van dit forum het tournament mee willen spelen

[ Voor 11% gewijzigd door GerGio op 10-12-2019 13:59 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phaex schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:18:

Echter gaan die battlepass ranks tergend traag omhoog. Gezien de vrouw de hele zondag weg was heb ik nagenoeg de hele dag gespeeld 8) en ben ik uiteindelijk op tier 7 gekomen terwijl mijn gewone level al was gestegen tot 25+

Kunnen jullie mij misschien wat tips geven om dit proces te versnellen? Anders weet ik niet hoe ik ooit aan 100 moet geraken binnen de looptijd van het event

Zijn er ook specifieke loadouts en perks die er uit springen op het moment? Ik speel graag met ARs en SMGs! Fast paced
Ik concentreer me op de ribbons en challenges. Daar krijg je flink xp van waardoor je tiers ook sneller stijgen.

Ik zit nu op de tweede tier na de gratis LMG. En als je de battlepass heb, komen daar ook poppetjes bij. Die hebben dan weer hun eigen missies waarmee je xp kan binnen harken.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-09 01:34
chimera2 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:06:
[...]

Dit net getest en het werkt nog ook.
Word je dan niet gekicked voor inactiviteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 12:24
Xenophoben schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:12:
[...]

Wat bij mij helpt is met een paar man echt objectives spelen ( Domination / Cyber Attack ) . Ik ben in een avond van level 40 naar 135 gegaan op die manier. :) ( Owja en tot frustratie van vele RPG ! )

Is het mischien een goed idee om een gebruikerslijst te maken waar we gamer taggs in kunnen delen? Dan kan je wat gemakkelijker samen spelen met tweakers.
Van 40 naar 135 is wel heel snel op één avond. Had je dan double exp geactiveerd?
Objective based spelen leek me inderdaad al het beste. Ik speel vaak domination.
Ik speel(de) wel alleen waardoor de efficiëntie er niet bepaald was, ik neem aan dat je een stuk gemakkelijker kan winnen en meer punten kan verzamelen als je premade speelt.

Mijn bnet tag is Phaex#2738, voeg me gerust toe voor wat (competitieve) games!
Vrijdag schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 14:31:
[...]
Ik concentreer me op de ribbons en challenges. Daar krijg je flink xp van waardoor je tiers ook sneller stijgen.

Ik zit nu op de tweede tier na de gratis LMG. En als je de battlepass heb, komen daar ook poppetjes bij. Die hebben dan weer hun eigen missies waarmee je xp kan binnen harken.
Bedoel je die 'missions' met challenges? Die heb ik nog niet getest, wist niet dat daar zoveel exp mee te rapen is :o Dat zal ik vanavond testen, thanks

[ Voor 23% gewijzigd door Phaex op 10-12-2019 14:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:14
dm-dutchman schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 14:46:
[...]

Word je dan niet gekicked voor inactiviteit?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:25
chimera2 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:06:
[...]

Dit net getest en het werkt nog ook.
Is er ook een manier voor de Xbox?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 16:16
Phaex schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 14:54:
[...]

Van 40 naar 135 is wel heel snel op één avond. Had je dan double exp geactiveerd?
Objective based spelen leek me inderdaad al het beste. Ik speel vaak domination.
Ik speel(de) wel alleen waardoor de efficiëntie er niet bepaald was, ik neem aan dat je een stuk gemakkelijker kan winnen en meer punten kan verzamelen als je premade speelt.

Mijn bnet tag is Phaex#2738, voeg me gerust toe voor wat (competitieve) games!
Ik zal je toevoegen! Ik had een lan party georganiseerd dus we waren full premade ;-) dat helpt! Geen double xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSmooth-
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 15:54
GerGio schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 13:54:
[...]

Ik heb een Gathering of Tweakers sqaud gemaakt voor de gene die nu geen squad hebben en graag met andere mensen van dit forum het tournament mee willen spelen
Gezien de Tweakers squad vol zit wil ik mij hier wel voor aanmelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Phaex inderdaad. Je krijgt per challenge in de missies zo tussen de 2000 tot soms wel 10.000 xp. Een aantal zijn best lastig maar ik wissel meestal gewoon een beetje af. Als je dat dan combineert met de daily challenges kan je best snel stijgen. Zeker als je ook nog wat dubbel xp tokens hebt.

Ook wel aardig zijn die officer rank challenges. Daar heb je tickets voor nodig, per level (na 55) krijg je er eentje, en die tikken ook wel aan als je die goed doet. Had er gisteren één waarbij je als juggernaught X tijd moest blijven leven. Nou, dat was appeltje eitje en hopsakee, 10k xp erbij :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Xenophoben schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:18:
Selectief kijken bij wie je wilt ? :P
Ah joh K/d zegt niets... laatst was 2v2 tournament en die won ik samen met een maat van mij 5x achter elkaar haha dat terwijl ik bij domination kei hard rush voor de objectives en vaak 40/30 sta ofzo
Haha nee hoor, ik (wij) spelen gewoon lekker voor de fun met de focus op winnen.
Ik speel altijd met vrienden, hiervan zijn er 3 die een gemiddeld K/D hebben van 0.18 denk ik :D
Wij doen enkel Domination en ze gaan wel goed voor de captures dus helemaal prima!

Mijn W/L ratio is helaas gezakt, K/D juist goed omhoog (van 1.02 naar 1.30). Nu wat meer bezig met challenges maar over het algemeen blijf ik nog stijgen.
Mag alleen wel wat meer headshots maken als ik deze statistieken zien 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/T0m7J1eKdugxS2qmFDoSC4mZ/full.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TK9VH2qiBxo3o8wxhsLRASUN/full.png

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuatree
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 16:41
balen....gisteren Private Match lekker knallen in een kleine ruimte Free for All tegen bots en vandaag is die optie niet meer te vinden ;w

@fetix...bij mij niet ?? vandaag alleen de optie Private Match->Start Match
Gisteren een hele setup voor map/bots/speltype/ of heb ik zo slecht geslapen dat ik iets helemaal over het hoofd zie 8)7

@fetix even youtube .... heeeeeeeeeeeeeeeel slecht geslapen... zit onder multiplayer ... :X foutje...
tx voor de remark.. :)

[ Voor 58% gewijzigd door Joshuatree op 10-12-2019 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Joshuatree schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 16:35:
balen....gisteren Private Match lekker knallen in een kleine ruimte Free for All tegen bots en vandaag is die optie niet meer te vinden ;w
Huh? Kan gewoon nog hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Nou mn ps4 staat aan, eens kijken of ik het nu red om aan het einde van season 1 alle 100 tiers te hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:20
deze avond er al 2x uitgeklapt op 30 min tijd, connection lost.
Andere teammate ook.. :/

en 3e keer...

stomme turtle error..

[ Voor 19% gewijzigd door kazzzdafke op 10-12-2019 21:09 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:27
Helaas is de "destroy killstreak" camo challenge voor de RPG bugged bij mij, anders had ik hem goud gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Playlist update *O*

Hardcore heeft nu:
* TDM
* FFA
* Cyber attack
* Domination
* S&D
* HQ
* KC
* Shoothouse 24/7
* Night mosh pit

Daarnaast zijn Infected en Gunfight OSP er ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
dm-dutchman schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:21:
[...]

Nou mn ps4 staat aan, eens kijken of ik het nu red om aan het einde van season 1 alle 100 tiers te hebben :+
ben benieuwd hoe lang je hem aan hebt laten staan en wat je aan xp hebt gekregen en hoeveel tiers je omhoog gegaan ben

als we nu die challenge niet halen weet ik het niet meer. We staan bijna 1000 kills voor op de nummer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Alexknl schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 21:12:
Helaas is de "destroy killstreak" camo challenge voor de RPG bugged bij mij, anders had ik hem goud gehad.
Dit dacht ik eerst ook maar voor sommige challenges moet je een bepaalde operator selecteren kwam ik gister achter :+

Als je die selecteert pakt die de progressie wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
chimera2 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 07:23:
[...]

als we nu die challenge niet halen weet ik het niet meer. We staan bijna 1000 kills voor op de nummer 2
De progressie binnen de Tweakers Squad gaat gestaag inderdaad, al lijkt het nu wel alsof wij de kar trekken. Dus Tweakers.net verenigd u in de squad en laten we deze week de challenge binnen halen!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
renzo4000 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 08:31:
[...]

De progressie binnen de Tweakers Squad gaat gestaag inderdaad, al lijkt het nu wel alsof wij de kar trekken. Dus Tweakers.net verenigd u in de squad en laten we deze week de challenge binnen halen!
Ik heb met mijn nieuwe squad nog een beetje verzaakt maar misschien kom ik nog aardig bij. Ik moest overwerken en ik was zo gesloopt dat ik geen zin en tijd meer had. Maar dat komt de komende dagen zeker goed

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
renzo4000 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 08:31:
[...]

Waar speel je op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
PS4, ik had je nog request gestuurd (via activision account).

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
renzo4000 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 08:41:
[...]

PS4, ik had je nog request gestuurd (via activision account).
Die zal wel weg zijn. Wat is je psn dan voeg ik je toe. Of voeg mij anders toe Ch1mera2 :)
andere mogen me ook toevoegen hoor :P

[ Voor 6% gewijzigd door chimera2 op 11-12-2019 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-09 11:59
je hebt een app nodig om de tweakers groep te joinen>?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
[...]

ben benieuwd hoe lang je hem aan hebt laten staan en wat je aan xp hebt gekregen en hoeveel tiers je omhoog gegaan ben

Gister avond heeft die ongeveer 2 uur aangestaan, wat me iets meer dan 2 tiers op leverde, de ps4 staat vandaag ook de hele dag aan, ik zal je laten weten of het heeft gewerkt en hoeveel eht me heeft opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-09 09:01
[...]

Hoeveel waren we geworden afgelopen week?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Buizerd__NL schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:49:
[...]

Hoeveel waren we geworden afgelopen week?
Tweede maar ook ruim want nummer 1 zat 300 a 400 kills voor ons.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vndk
  • Laatst online: 17-09 14:42
chimera2 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 08:53:
[...]

....voeg mij anders toe Ch1mera2 :)
andere mogen me ook toevoegen hoor :P
Doe ik vanavond ook ff 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Rappa1985 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 12:56:
[...]

Tweede maar ook ruim want nummer 1 zat 300 a 400 kills voor ons.
Oke, ik heb even gemist wat voor reward zouden krijgen als je als 2e eindigd.
Want ik heb namelijk niks gezien of ontvangen van reward.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
Ik heb voor het gemak even een spreadsheet online gemaakt. Wel fijn als we elkaar kunnen toevoegen en vinden: https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

@Buizerd__NL misschien kan je dit toevoegen aan de startpost? En onderaan bij de topicwarning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Buizerd__NL schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:24:
[...]

nummer 3 krijgt 15 minuten dubble xp
nummer 2 krijgt 30 minuten dubble xp
nummer 1 krijgt een exlusive reward (geen idee wat het is) en 30 minuten dubble xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Laatst online: 17-09 14:42
Buizerd__NL schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:24:
[...]

In de app krijg je de reward te zien en kun je klikken om deze te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
renzo4000 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:25:
Ik heb voor het gemak even een spreadsheet online gemaakt. Wel fijn als we elkaar kunnen toevoegen en vinden: https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

@Buizerd__NL misschien kan je dit toevoegen aan de startpost? En onderaan bij de topicwarning?
Start post aangepast,voor onderaan de topic kunnen alleen moderators doen dacht ik.
Ik heb gelijk ook even mijn PSN ID erbij gezet.

Mocht nog suggeties of feedback hebben, let me know.

Update:

Ik kon de reward inderdaad claimen via de app. Even kijken of het vanavond ook in het spel staat.

[ Voor 13% gewijzigd door Buizerd__NL op 11-12-2019 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Bij overige Tweakers heb ik er een tabel bij geplaatst met "Squad".
Veel spelen op de PS4 zo te zien, jammer :+

Na 20 december heb ik vakantie en dan gaan we mooi eens ouderwets "kerstnoobs" afknallen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buizerd__NL schreef op woensdag 11 december 2019 @ 13:36:
[...]

Start post aangepast,voor onderaan de topic kunnen alleen moderators doen dacht ik.
Ik heb gelijk ook even mijn PSN ID erbij gezet.

Mocht nog suggeties of feedback hebben, let me know.

Update:

Ik kon de reward inderdaad claimen via de app. Even kijken of het vanavond ook in het spel staat.
Staat erbij. Wel met deze opmerking: linkje toevoegen voor samenspelen is prima. Eventuele clandiscussie mag elders gevoerd worden. Bijvoorbeeld op de Tweakers discord. We hebben matige ervaringen met het modden van hoge emoties om capture point B en andere interne 'fitties' op het forum. Chatten in een MW kamer lost zaken vaak vriendelijker en vlotter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
Ik heb een aantal rewards gekregen via het kijken van wat streamers, maar ik zie de rewards niet terug in de game. Mijn account is gelinked, iemand een idee hoe ik de rewards kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben

Wat is het verschil tussen tweakers.net squad en overig?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Famous schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:02:
[...]

Na 20 december heb ik vakantie en dan gaan we mooi eens ouderwets "kerstnoobs" afknallen })
Dankzij SBMM zul je weinig noobs tegenkomen vrees ik. Dus helaas niet meer "ouderwets kerstnoobs" afknallen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Famous schreef op woensdag 11 december 2019 @ 14:02:
[...]

Hoezo jammer? Je kan toch gewoon samen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

dm-dutchman schreef op woensdag 11 december 2019 @ 16:06:
[...]

Dankzij SBMM zul je weinig noobs tegenkomen vrees ik. Dus helaas niet meer "ouderwets kerstnoobs" afknallen |:(
Zal wel meevallen toch.
9/10 potjes ga ik gewoon goed en ik ben totaal geen pro speler.
servival7 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 16:09:
[...]

Hoezo jammer? Je kan toch gewoon samen spelen?
Dat kan zeker en dat deed ik ook wel eens toen ik nog Fortnite speelde! Alleen dan moet je ingame chatfunctie gebruiken. Wij gebruiken eigenlijk altijd de Xbox live chat en dit werkt perfect.

En ik heb cross play uitstaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
@Famous ah vandaar. Bij ons joinen de PS4 gasten gewoon op discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Hoe is de lifecycle van deze game? Ik heb hem gekocht maar gerefund, o.a. omdat ik geen tijd had en omdat mijn GTX 970 het niet zo goed trok @ 1440p. Maar toch lijkt het me een leuke game.

Is de game op PC levend? En hoe zijn de verwachtingen? Ik was altijd dik fan van CoD4 MW en zag de crash-map en begon zwaar te twijfelen! Maar een nieuwe GPU is dan ook benodigd... :-).

Zo'n investering maak ik alleen als de game niet dood gaat op korte termijn

[ Voor 9% gewijzigd door TheProf82 op 11-12-2019 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

servival7 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 14:11:
Vacant maakt al wel onderdeel uit van de nieuwe groundwar map

@donvalentino je kan toch gewoon je class ingame aanpassen dan heb je er toch helemaal niet meer nodig?
Klopt maar ik had altijd verschillende classes voor verschillende speelstylen, rustiger, rushen etc
Als ik dat steeds ingame moet aanpassen ben je elke keer wel wat tijd kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 18:05

beany

Meeheheheheh

TheProf82 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 17:33:
Hoe is de lifecycle van deze game? Ik heb hem gekocht maar gerefund, o.a. omdat ik geen tijd had en omdat mijn GTX 970 het niet zo goed trok @ 1440p. Maar toch lijkt het me een leuke game.

Is de game op PC levend? En hoe zijn de verwachtingen? Ik was altijd dik fan van CoD4 MW en zag de crash-map en begon zwaar te twijfelen! Maar een nieuwe GPU is dan ook benodigd... :-).

Zo'n investering maak ik alleen als de game niet dood gaat op korte termijn
Niemand kan voorspellen hoe de lifecycle zal zijn. Maar het feit dat je als PC speler in een potje met console spelers kan spelen zal de houdbaarheid aanzienlijk oprekken lijkt me.

Ik vermoed dat we nog lang CoD:MW kunnen spelen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Laatst online: 18-09 16:02
beany schreef op woensdag 11 december 2019 @ 17:37:
[...]

Niemand kan voorspellen hoe de lifecycle zal zijn. Maar het feit dat je als PC speler in een potje met console spelers kan spelen zal de houdbaarheid aanzienlijk oprekken lijkt me.

Ik vermoed dat we nog lang CoD:MW kunnen spelen.
Al eens eerder gevraagd hier; maar is het zo dat je crossplay uit kan zetten op PC? En doen veel spelers dit? Ik vind geen cijfers over in hoeverre de playerbase is uitgebreid sinds CoD MW Xplay ondersteunt. Maar in het verleden waren PC-ports vaak snel dood (zie ook steamcijfers van oudere releases).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

TheProf82 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 17:38:
[...]

Al eens eerder gevraagd hier; maar is het zo dat je crossplay uit kan zetten op PC? En doen veel spelers dit? Ik vind geen cijfers over in hoeverre de playerbase is uitgebreid sinds CoD MW Xplay ondersteunt. Maar in het verleden waren PC-ports vaak snel dood (zie ook steamcijfers van oudere releases).
Je kan crossplay uitzetten (opties -> Account. Eerste optie die je daar ziet geloof ik).

Geen idee of veel spelers dit doen. Als je Groundwar wil spelen moet je overigens crossplay aan hebben staan, voor alle andere spelmodussen hoeft dat niet.

En CoD 4: Modern Warfare (de originele dus) wordt overigens nog steeds(!) gespeeld. Zijn nog zat volle servers van te vinden. Maar nogmaals: niemand kan voorspellen hoe lang deze CoD het zal blijven doen. Maar als alle twijfelaars het gewoon gaan spelen kunnen we met zijn allen nog lang spelen ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Laatst online: 19-09 08:56
beany schreef op woensdag 11 december 2019 @ 17:42:
[...]
CoD 4: Modern Warfare (de originele dus) wordt overigens nog steeds(!) gespeeld. Zijn nog zat volle servers van te vinden. Maar nogmaals: niemand kan voorspellen hoe lang deze CoD het zal blijven doen. Maar als alle twijfelaars het gewoon gaan spelen kunnen we met zijn allen nog lang spelen ;)
De laatste CoD met dedicated servers. Pak je een andere meer vergelijkbare CoD zoals MW2 dan blijven er alleen nog maar servers lobby's vol met russen en hackers over kort nadat de nieuwe CoD live gaat.

Echter met alle geplande content en roadmap in het achterhoofd zal deze CoD nog wel even actief zijn. Maar naar mijn mening heb je toch alleen groot deel van het échte feest gemist als je 2maanden na launch aan boord springt bij een call of duty...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 09:33
Hier is sommige ingame tekst nog steeds wat wazig, geen last van crashes enz.
Wel soms flinke fps drops, maar begrijp dat de game sowieso in zijn geheel op de pc niet lekker draait.

Hopelijk lossen ze het op, maar ben bang dat we op de laatste plaats komen.

[ Voor 51% gewijzigd door Bassbounce op 11-12-2019 19:32 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 17:33:
Hoe is de lifecycle van deze game?
Gewoon een jaar. Dan koop ik weer een nieuwe :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
@chimera2
Vanaf 8:00 uur tot ongeveer 17:00 uur leverde mij het volgende op:
Level 82 naar 87
Tier 17 naar 29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Modern Warfare December 11 Update – Bug Fixes And More

Infinity Ward has released a new in-game patch update for Call of Duty: Modern Warfare on PlayStation 4, Xbox One, and PC.

The new update is an in-game patch, so the in-game settings will be updated to download the new updates. This is not a new title update.

Infinity Ward has shared the patch notes on Reddit, which details updates to weapons not appearing correctly in-game, bug fixes across the board in challenges and and more.

GENERAL FIXES:

Fix for the R9-0 Smoothebore not appearing correctly in-game
Fix for the “Smooth Dominator” not appearing correctly in-game
Fix for the “Heat Cycle” weapon not appearing correctly in-game
Fix for a bug where equipping the “Old Wounds” LMG could cause an error, kicking players out of the menu
Operator challenge descriptions have been updated to indicate that a specific Operator must be equipped in order to complete the challenge
If you reached a new rank while in the middle of a match and perform the criteria to complete a challenge you just unlocked, progress would not show in the UI until you entered a new match. We’ve done some backend work to help improve this.
Fix for Objective 2 of Mara’s Operator Mission showing a placeholder name ‘Desert Work’ for the reward
Fix for Wyatt’s Calling Card appearing with the incorrect rarity
Fix for the Cluster Strike’s missiles getting stuck on surfaces without detonating and playing looping audio the remainder of the match
Fix for exploits in Special Operations: Survival

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:09

Oekol

waka waka hey hey

Speelde net groundwar en werd tot 3 keer toe gekilled van onder de grond zag ik aan de killcams. Is dat iets bekends? Is dat dan maar de downside van crossplay?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/366240788402929674/654405757135093771/unknown.png
Nummers 1, 2 en 3 samen 1 cap. Lekker bezig

(had net alt+tab gedaan, vandaar de lage fps en hoge ping)

[ Voor 16% gewijzigd door 418O2 op 11-12-2019 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Leoon. schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:09:
Speelde net groundwar en werd tot 3 keer toe gekilled van onder de grond zag ik aan de killcams. Is dat iets bekends? Is dat dan maar de downside van crossplay?
Speel zelf geen Groundwar, maar in de andere game modes werkt crossplay echt prima bij mij. Nog geen gekke dingen gezien. Alleen dat onze PC speler de enige is met crashes en soms party problemen... Maar dat ligt volgens mij meer aan de PC versie dan aan t crossplay gebeuren.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Nou nogmaals geprobeerd om AFK te farmen maar ik word gekicked na ongeveer 15 min. Ik vermoed dat ze het hebben gepatched

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb crossplay uit staan. Hoef niet met aimbotters te spelen
dm-dutchman schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:07:
Nou nogmaals geprobeerd om AFK te farmen maar ik word gekicked na ongeveer 15 min. Ik vermoed dat ze het hebben gepatched
Terecht. Sowieso best raar dat het kon, qua farmen. Daarnaast irritant voor teamgenoten

[ Voor 8% gewijzigd door 418O2 op 11-12-2019 21:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15:58
Leoon. schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:09:
Heeft niks met crossplay te maken. Op de map Verdansk is inderdaad een glitch dat men onder de map kan. Vanavond ook meermaals meegemaakt ja.

PSN: xMaurice93

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Loopt nochtans super hier op mijn pc zonder een enkel probleem.
En ik draai op 1440p 144hz met op een i7 9900 en een gtx1080
Haal gemiddeld toch 140 a 150fps ook.
Bassbounce schreef op woensdag 11 december 2019 @ 19:30:
Hier is sommige ingame tekst nog steeds wat wazig, geen last van crashes enz.
Wel soms flinke fps drops, maar begrijp dat de game sowieso in zijn geheel op de pc niet lekker draait.

Hopelijk lossen ze het op, maar ben bang dat we op de laatste plaats komen.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Dan heb jij pech want heb nog geen enkele aimbotter tegengekomen.
Wel mensen die met een modded controller spelen of met een script voor anti recoil en drop/jump shots en rapid fire enzo.
418O2 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:19:
Ik heb crossplay uit staan. Hoef niet met aimbotters te spelen

[...]

Terecht. Sowieso best raar dat het kon, qua farmen. Daarnaast irritant voor teamgenoten

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Opuske schreef op donderdag 12 december 2019 @ 00:12:
Dan heb jij pech want heb nog geen enkele aimbotter tegengekomen.
Wel mensen die met een modded controller spelen of met een script voor anti recoil en drop/jump shots en rapid fire enzo.

[...]
Doelde meer op aim assist. Vind dat toch wat lame. Prima als je daar mee wil spelen, maar ik heb liever een level playing field

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

418O2 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 00:17:
[...]

Doelde meer op aim assist. Vind dat toch wat lame. Prima als je daar mee wil spelen, maar ik heb liever een level playing field
Als je twee (of meer) enemies tegenkomt die langs elkaar heen lopen dan kan het je zeker tegen werken.
Al meerdere keren gehad dat ik op persoon A schoot, aim assist volgt persoon B maar op zon manier dat ze beide niet dood gaan 8)7

• Xenophoben
Wat mij vooral opvalt is dat ik het pc tegen xbox en ps4 verhaal veel eerlijker en gebalanceerder vind dan ik had verwacht. Tuurlijk je ziet aan de beweging of iemand met een muis of controller speelt maar kwa skill schiet geen van beide er uit... ik vind dit vooral goed zichtbaar in 2v2. Ik speel pc en xbox

• kazzzdafke
Famous schreef op donderdag 12 december 2019 @ 08:08:
[...]

Als je twee (of meer) enemies tegenkomt die langs elkaar heen lopen dan kan het je zeker tegen werken.
Al meerdere keren gehad dat ik op persoon A schoot, aim assist volgt persoon B maar op zon manier dat ze beide niet dood gaan 8)7
Mja maar als je eentje ziet die alleen is, andere kant van de map, blijft die domme aim assist ook op dat mannetje... Dat is lame..
X-play staat uit hier om deze reden. We verliezen heel weinig potjes met onze groep, maar als die Xplay aan gaat komen de zotste one shots en jumping rabbits door. Nee dank je.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:33
Klopt ik vind ook dat ze de cross platform erg goed hebben gedaan.
Maar als je alleen console speelt kom je al gauw bij alleen console spelers en dan merk je wel een groot verschil vind ik.

Het gaat allemaal wat trager dan wanneer je met pc speelt.

Maar toffe werkende functionaliteit. Kan eindelijk met een andere vriendengroep ook mee gamen die full consoleplebs zijn haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Famous

Famous

R 400+

kazzzdafke schreef op donderdag 12 december 2019 @ 08:24:
[...]

Mja maar als je eentje ziet die alleen is, andere kant van de map, blijft die domme aim assist ook op dat mannetje... Dat is lame..
X-play staat uit hier om deze reden. We verliezen heel weinig potjes met onze groep, maar als die Xplay aan gaat komen de zotste one shots en jumping rabbits door. Nee dank je.
Muah, dat valt goed mee hoor!
Als jij je stick niet aanraakt is het niet dat hij de speler helemaal volgt -dead on- als je ADS gebruikt. Hij volgt lichtjes maar niet direct 'op' de vijand. Er is natuurlijk ook nog recoil in de game, zeker als je een grote afstand hebt.

Ik heb CoD 1 t/m MW op de PC gespeeld en heb toen de switch gemaakt omdat vrienden op console speelde. Met de muis speelde ik op een zeer hoge sensitivity en kon echt een aardig potje knallen. Console kwam ik niet verder dan 8, nu met de nieuwe MW blijf ik zelfs op 4 (zal de leeftijd wel zijn). 8)7

Over het algemeen vond ik destijds de spelers op de PC echt met een grote stap beter. Veel snellere gameplay en reactie vermogen. Nu is dat verschil natuurlijk wat kleiner geworden met controllers als Scuff maar in mijn ogen is het echt langzamer (op een uitzondering daar natuurlijk).

Wij (de vriendengroep) hebben juist de crossplay uitgezet voor de PC Spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
dm-dutchman schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:07:
Rivanov schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:07:
Modern Warfare December 11 Update – Bug Fixes And More

Fix for exploits in Special Operations: Survival
Daarom dus :P

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Zelf toegevoegd aan de Google Excel file. Wist niet precies waar ik mezelf neer moest zetten dus in 2de kolom geplaatst. Tweakers kunnen mij adden op XBO (m00n22). Activision id is zover ik weet ook gewoon m00n22.

[ Voor 9% gewijzigd door m00n op 12-12-2019 12:53 ]

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

• dm-dutchman
418O2 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:19:

Het is inderdaad raar dat het kon, en ergens ook wel goed dat het is gefixed. Maar teamgenoten hebben er geen last van aangezien het iets is wat je solo doet. Het is alleen dat iedereen er veel tijd in moet stoppen om de seasonpass uit te spelen en door de exploit het gewoon kon zonder moeite.

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Heb de Google Document ingevuld.

Met de Squad deze week minder actief ivm Shoot House op Hardcore! :D

• Pyr0_
  • Laatst online: 23:15
Hier ook google document ingevuld. Zou graag eens Spec Ops fatsoenlijk willen proberen.

V.w.b. het document, misschien handig om even te verduidelijken welke nick je waar moet invullen. Onderscheid tussen je gewone nick en je tweakers nick bv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke

Het valt in veel van de clipjes op dat de netcode toch nog niet echt geweldig is...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• renzo4000
Mooie voorsprong jongens _/-\o_ ... Ff doorzetten dit weekend en we hebben hem!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PZfE3D606mRa4tpY23wH9n8M/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 11:57
renzo4000 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 00:32:

[Afbeelding]
Kan je ook als niet super actief joinen.
Altijd leuk potje met zijn allen doen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio

[Afbeelding]
Ik weet niet onze top 3 squads hebben er meer dan 12.000 kills dus misschien wordt het een op den duur qua niveau ingedeeld

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2

[Afbeelding]
Als dit nog fout gaat is er iets goed mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

chimera2 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 07:56:
[...]

Als dit nog fout gaat is er iets goed mis :)
Zo ging het vorige week ook toch, zowel bij jullie als bij mijn squad.

Moest 60 kills maken met een pistol voor de weapon master challenge, toch wat lastig op core. Gelukkig na een potje of 7/8 gelukt. Met een .50 tweemaal moeten hitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Zo... lekker 30 euro betalen om te zien hoe vaak je dood bent gegaan 8)7

https://www.gamebyte.com/...ee-in-game-deaths-for-20/

[ Voor 45% gewijzigd door beany op 13-12-2019 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Iemand ervaring met een xbox + muis en keyboard ? Speelt dit net zo goed als een pc ( als in hoe het voelt en reageerd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 11:24:

Staat ook gewoon in Barracks 8)7

Dafuq |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
beany schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 11:24:

Ja dit is tijdens een potje. Zou ik wel graag willen weten maar om daar nu 20 euro voor te betalen.

Ik vind de prijzen van die pakketten overigens wel stevig. Ik heb een battlepas en ik ga mijn uiterste best doen om ervoor te zorgen dat ik die punten weer terug krijg voor de volgende battlepas. Maar die uitbreidingen zijn best duur 20 euro voor dit. Daar koop ik een heel seizoen Anno 1800 voor en dan krijg ik 3 uitbreidingen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Ik heb nu al een aantal keer gehad in groundwars dat ik na het vallen van de nuke opeens van 7 kills naar bijvoorbeeld 25 ga (kreeg er zelfs een quad feed voor toen ik bezig was met die challenge). Krijgt iedereen van het winnende team (bij het pakken van alle vlaggen) de kills van de nuke opgeteld bij hun score? Of is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ik denk dat dit een bug is, al zal ik dit ook wel graag willen gezien ik de laatste potjes slechter ga.

Ik zag wel een aantal theorieen op internet verschijnen, als je een killstreak uitvoerd bijv. Gunship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Rappa1985 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 13:17:
Ik heb nu al een aantal keer gehad in groundwars dat ik na het vallen van de nuke opeens van 7 kills naar bijvoorbeeld 25 ga (kreeg er zelfs een quad feed voor toen ik bezig was met die challenge). Krijgt iedereen van het winnende team (bij het pakken van alle vlaggen) de kills van de nuke opgeteld bij hun score? Of is dit een bug?
Het volledige andere team gaat dood door die nuke. Die kills zullen wel met een bepaalde formule verdeeld worden over het winnende team.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Waarschijnlijk de nr1 krijgt alle kills van die nuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu de twee nieuwe wapens en tot op heden ben ik er nog niet echt zo van onder de indruk. De LMG heeft vrij lage dmg en de AR schiet nogal snel omhoog, ook met een grip er op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Vrijdag schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 16:25:
Ik heb nu de twee nieuwe wapens en tot op heden ben ik er nog niet echt zo van onder de indruk. De LMG heeft vrij lage dmg en de AR schiet nogal snel omhoog, ook met een grip er op.
Die Holger? Heerlijk wapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 17:14:
[...]

Die Holger? Heerlijk wapen!
Ma, met meer attachments er dan misschien op. Ik heb die nog maar op level 16 ofzo.

Maar die LMG, wat een flutwapen is dat. Trekt enorm omhoog, doet nauwelijks schade... Allemaal hitmarkers, mannetje draait zich om en schiet me neer met een simpel handvuurwapen.In HC is het nog prima, maar in Groundwar of softcore ben je beter af met een AR of SMG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Vrijdag schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 17:37:
[...]
Maar die LMG, wat een flutwapen is dat. Trekt enorm omhoog, doet nauwelijks schade... Allemaal hitmarkers, mannetje draait zich om en schiet me neer met een simpel handvuurwapen.In HC is het nog prima, maar in Groundwar of softcore ben je beter af met een AR of SMG.
Over welk wapen heb je het nu? De RAM 7?

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GetaGrip schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 19:52:
[...]

Over welk wapen heb je het nu? De RAM 7?
Nee, die Holger. Dat ding is qua handeling net zo traag als een LMG maar heeft de damage output van een SMG en een enorme recoil. In softcore modi is het gewoon een onhandig ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 08:14
Vrijdag schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 23:16:
[...]

Nee, die Holger. Dat ding is qua handeling net zo traag als een LMG maar heeft de damage output van een SMG en een enorme recoil. In softcore modi is het gewoon een onhandig ding.
Prop er de 30 round magazine in en de xrk barrel en je bent gewoon snel.

psn drad83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Laatst online: 19-09 08:56
Famous schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:08:
[...]

Zo ging het vorige week ook toch, zowel bij jullie als bij mijn squad.

Moest 60 kills maken met een pistol voor de weapon master challenge, toch wat lastig op core. Gelukkig na een potje of 7/8 gelukt. Met een .50 tweemaal moeten hitten 8)7
Tip voor als het nog een keer voorbij komt in je daily's. Pak lekker die m9 piston met een lightweight trigger. Dan heb je een fire rate van heb ik jouw daar, meer precision aiming en 3 hits voor een kill als je torso of beter schiet.

De deagle is met z'n logge sway en trage firerate echt underpowered...

[ Voor 5% gewijzigd door GabberPiet op 14-12-2019 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Voor mij wordt het een uninstall denk ik. Veel lol haal ik er niet meer uit en nu Activision heeft besloten voor allerlei flauwekul geld te gaan vragen is het een mooi moment om doeidoei te zwaaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

rodie83 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 12:44:
Voor mij wordt het een uninstall denk ik. Veel lol haal ik er niet meer uit en nu Activision heeft besloten voor allerlei flauwekul geld te gaan vragen is het een mooi moment om doeidoei te zwaaien :)
Want je moet echt geld erin steken om goed te worden! 8)7

@GabberPiet Als ik hem als daily krijg sla ik hem over. Speel altijd met een launcher :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DRaD schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:47:
[...]

Prop er de 30 round magazine in en de xrk barrel en je bent gewoon snel.
Hmm, dat ga ik eens proberen. Maar dan heb je er op de langere afstand niet zoveel meer aan denk ik, vanwege de recoil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Wat is dit voor verschrikkelijke matchmaking zeg. Ik moet 2 TDM overwinningen halen. Ben al 8 potjes daarmee bezig. Kom echt alleen maar bij noobs in het team. Echt die matchmaking is incl die SBMM echt de slechtste van alle COD’s die ik heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 08:14
Vrijdag schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 13:09:
[...]

Hmm, dat ga ik eens proberen. Maar dan heb je er op de langere afstand niet zoveel meer aan denk ik, vanwege de recoil?
Op lange afstand is de recoil en ttk niet denderend nee, het is geen M4.
Vooral leuk om eens met iets anders te spelen waar je nog redelijk mee kan rennen, of voor de 500 kills te maken om die operator vrij te spelen.

psn drad83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
rodie83 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 12:44:
Meh. Het is vooral de sbmm wat het echt een minder leuk spel maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:00
fetix1 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:52:
[...]

Meh. Het is vooral de sbmm wat het echt een minder leuk spel maakt.
Dat vooral en de nog steeds te luide voetstappen.
Pagina: 1 ... 36 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.