Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:20
Down?

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:05

beany

Meeheheheheh

Ja, heel Battle.net ligt plat. Dus ook CoD kan je niet spelen. Ze weten er van en zijn er mee bezig.

edit: lijkt het weer te doen

[ Voor 6% gewijzigd door beany op 14-12-2019 16:43 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:26
Battle.net is gewoon ruk........ met Steam heb ik werkelijk nooit problemen.

Ik wil nu gratis 10 Tiers ontvangen als schade vergoeding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 14:05
Heeft iemand tips voor mij hoe ik die finishing moves kan doen? ik krijg dat maar niet voor elkaar. erg frustrerend en tijd rovend.

of wil iemand mij er mee helpen? ik heb er 2 nodig voor een operator skin bij wyatt operator
ingame heet ik Fernandez#7277524

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 08:14
murky123 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 17:51:
Heeft iemand tips voor mij hoe ik die finishing moves kan doen? ik krijg dat maar niet voor elkaar. erg frustrerend en tijd rovend.

of wil iemand mij er mee helpen? ik heb er 2 nodig voor een operator skin bij wyatt operator
Het is niets anders dan melee ingedrukt houden als je iemand van achteren / zijkant nadert. ik weet niet of het vanaf de voorkant werkt maar dan heb je toch al een aanzienlijke kans om het niet te halen :+

psn drad83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:31
Heb de Holger vrijgespeeld, wat een heerlijk wapen. Liep eerst met de M91 maar het magazijn van de Holger is veel sneller te wisselen.

Heb verder nog niet het idee dat ik wat mis zonder de battle pass.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 00:13
murky123 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 17:51:

Op zich niet zo heel moeilijk, keek er ook tegen op maar eenvoudig gehaald.

Heb ze vaak op een capture punt gehaald bij domination. Van achter komen als er iemand staat en de melee knop blijven inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
PFFF zat ik net voor de eerste keer in de animatie van een finishing move, gooit er 1 uit mijn team een semtex bovenop. GRRRR :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Valt niet mee om 25 kills met granaten te maken door de vertraging die er in zit. Je hebt teveel tijd om weg te rennen.

Systeem met de upgrades is nog steeds ruk. Waar ik geen upgrades meer kan krijgen heb ik groene blokjes en waar ik upgrades heb zie ik ze niet.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Lekker Ventje schreef op zondag 15 december 2019 @ 13:26:
Valt niet mee om 25 kills met granaten te maken door de vertraging die er in zit. Je hebt teveel tijd om weg te rennen.

Systeem met de upgrades is nog steeds ruk. Waar ik geen upgrades meer kan krijgen heb ik groene blokjes en waar ik upgrades heb zie ik ze niet.
Je kan granaten cooken... niet te lang vasthouden ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Hand granaat kills maken is ongeveer het makkelijkste in deze game, speel any objective mode en wacht tot iemand capped.
Granaatje koken, gratis multikills :)

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 15-12-2019 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

unfor schreef op zondag 15 december 2019 @ 13:59:
Hand granaat kills maken is ongeveer het makkelijkste in deze game, speel any objective mode en wacht tot iemand capped.
Granaatje koken, gratis multikills :)
Ook leuk met een launcher :Y
Al paar keer Play of the game gehad met een quadkill door een launcher op de vlag te schieten :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:14
com op boys nog even volhouden voor de challenge nog maar 700 kills voorsprong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
We moeten nog oppassen, ze zijn met een inhaalslag bezig :O

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kwLA1Bi.png

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 15:02
murky123 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 23:15:
PFFF zat ik net voor de eerste keer in de animatie van een finishing move, gooit er 1 uit mijn team een semtex bovenop. GRRRR :(
Ik had een keer dat terwijl ik de finishing move uitvoer een teamgenoot hem gewoon doodschiet, erg frustrerend ook omdat ik 15 finishing moves moet doen voor een challenge en alleen de animatie niet mee telt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59
Rappa1985 schreef op zondag 15 december 2019 @ 17:14:
We moeten nog oppassen, ze zijn met een inhaalslag bezig :O

[Afbeelding]
Kunnen jullie dit niet op discord bespreken? Of een clan topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudbosch83
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 16:30
chimera2 schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:25:
com op boys nog even volhouden voor de challenge nog maar 700 kills voorsprong
Vanavond ga ik weer even los. Zijn er nog meer Xbox spelers hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 16-09 14:22
Komt goed ... Vanavond ook nog ff wat knallen ;)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Bij handgranaten mag het weggooien van granaten van de tegenpartij wel wat sneller gaan. In real life ga je die toch ook niet op je gemakje vastpakken en dan pas weggooien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:52
ruudbosch83 schreef op zondag 15 december 2019 @ 17:45:
[...]

Vanavond ga ik weer even los. Zijn er nog meer Xbox spelers hier?
:w

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Hier kijken de dames vanavond de finale van Robinson dus vanaf een uurtje of 20.00 uur zet ik hem ook weer eens aan dus misschien met een klein clubje?
@ruudbosch83 hoe laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudbosch83
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 16:30
D-Ed schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:08:
[...]

Hier kijken de dames vanavond de finale van Robinson dus vanaf een uurtje of 20.00 uur zet ik hem ook weer eens aan dus misschien met een klein clubje?
@ruudbosch83 hoe laat?
Dan ben ik ook wel online. Voeg me maar toe: EvilBIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Tips om beter te worden ? deze cod lijkt weer heel anders in elkaar te steken dan voorgaande edities.

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Julian-Intel schreef op zondag 15 december 2019 @ 22:19:
Tips om beter te worden ? deze cod lijkt weer heel anders in elkaar te steken dan voorgaande edities.
Echt anders? Mwa, de run&gun is het zelfde, net als de killstreaks. Het is alleen 'bij de tijd' qua techniek en zo.

Tips? Veel spelen! En probeer verschillende wapens en verschillende attachments om te bepalen wat je fijn vindt spelen. M4 schijnt het beste te zijn, maar ik vind bv de MP7 heerlijk. Is persoonlijk, kwestie van veel proberen dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murky123
Pompi schreef op zondag 15 december 2019 @ 17:15:
[...]

Ik had een keer dat terwijl ik de finishing move uitvoer een teamgenoot hem gewoon doodschiet, erg frustrerend ook omdat ik 15 finishing moves moet doen voor een challenge en alleen de animatie niet mee telt
en als je dan net besluit om maar een andere challange te activeren, omdat het je toch niet lukt, doet zich 3x de situatie voor in 1 potje waarbij je iemand killed met een finishing move 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Met onze Tweakers.net Squad eindigen we wel eerste.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/ad6niegv2vo.png

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/83urd7.png

Met ruim 800 kills voorsprong, en nog een kleine 6 uur op de klok kunnen we in mijn ogen niet meer ingehaald worden. :-).

[ Voor 26% gewijzigd door Smit260 op 16-12-2019 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Smit260 schreef op maandag 16 december 2019 @ 02:37:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Met ruim 800 kills voorsprong, en nog een kleine 6 uur op de klok kunnen we in mijn ogen niet meer ingehaald worden. :-).
Met nog een klein 2 uur nog 800 kill voorsprong.Hun zijn nog bezig. Hoop dat het genoeg is. Ben wel benieuwd naar de "exclusive reward"

[ Voor 5% gewijzigd door chimera2 op 16-12-2019 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

chimera2 schreef op maandag 16 december 2019 @ 07:12:
[...]

. Ben wel benieuwd naar de "exclusive reward"
Ik ook, laat je het weten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op zondag 15 december 2019 @ 17:15:
[...]

De tijd van die animatie is iets verkort in een eerdere patch. Het duurde eerst nog een aantal seconden langer, in totaal bijna zeven seconden of zo 8)7 .

Alsnog is het veel te lang en iedereen kan alsnog jouw kill stelen.

Wat je het beste kan doen is in elk geval de dead silence field upgrade gebruiken en goed onthouden waar de campers zitten. De Spotter perk is ook wel handig, dan kan je eventuele claymores en mijnen zien liggen.

En dan modi als HQ en Dom spelen, zodat je achter de verdediging kan komen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
chimera2 schreef op maandag 16 december 2019 @ 07:12:
[...]

Ben wel benieuwd naar de "exclusive reward"
Ik gok een simpele calling card/emblem :P

Voor wie trouwens moeite heeft met de challenges van de missie waarbij je kills moet maken met verschillende lethals., kwam er bij de laatste (Thermite) pas achter dat lege voertuigen slopen in Groundwars ook tellen als kills.......

[ Voor 35% gewijzigd door Rappa1985 op 16-12-2019 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:59
Rappa1985 schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:16:
[...]

Voor wie trouwens moeite heeft met de challenges van de missie waarbij je kills moet maken met verschillende lethals., kwam er bij de laatste (Thermite) pas achter dat lege voertuigen slopen in Groundwars ook tellen als kills.......
Een toevoeging daar op. Blijkbaar tellens gewone killstreaks (UAV etc) ook mee als kill als je die neerhaalt. Zo halen mensen op Reddit die challanges van 10kills in 1 life. Gewon 10x een UAV neer halen en klaar.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

[...]

Of zon hangertje voor aan het wapen 8)7

Ben net begonnen met de PP19 Bizon, redelijk sterk wapen zeg.. Op afstand heb ik er nog een beetje moeite mee om onder controle te houden maar door het magazijn vliegen de triple kills je om de oren (speel Domination).

Denk dat ik gisteren ook wel wat mannetjes boos heb gemaakt, liep met de proximity mine, restock en het ammo kistje. De map een beetje her en der vol gelegd met mijnen en redelijk wat kills gemaakt :D
Alleen "jammer" als je dan zelf dood gaat en je weer opnieuw kan zaaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je die operators van die spec ops missies eigenlijk ook in solo/private match unlocken? Zie het niet zo zitten om met randoms een spec ops missie te gaan doen namelijk.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Leviathius schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:13:
[...]

Een toevoeging daar op. Blijkbaar tellens gewone killstreaks (UAV etc) ook mee als kill als je die neerhaalt. Zo halen mensen op Reddit die challanges van 10kills in 1 life. Gewon 10x een UAV neer halen en klaar.
Echt? Heb namelijk regelmatig met pointman niks anders gedaan dan killstreaks neerhalen in Groundwar om zo de hogere killstreaks te krijgen maar zo volgens mij niet de in 1 life challenges gehaald :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Vergeet niet een exclusieve gesture en spraypaint en een donkergrijze camo voor het mes 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:59
Rappa1985 schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:20:
[...]

Echt? Heb namelijk regelmatig met pointman niks anders gedaan dan killstreaks neerhalen in Groundwar om zo de hogere killstreaks te krijgen maar zo volgens mij niet de in 1 life challenges gehaald :o
Wellicht dat je die 'mission' toen niet geactiveerd had in de 'barracks'? Ik moet zeggen dat ik het zelf nog niet getest heb, maar dat veel mensen deze tactiek benoemden op Reddit. Als het echt werkt zou het wel nice zijn in ieder geval. :)

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Leviathius schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:23:
[...]

Wellicht dat je die 'mission' toen niet geactiveerd had in de 'barracks'? Ik moet zeggen dat ik het zelf nog niet getest heb, maar dat veel mensen deze tactiek benoemden op Reddit. Als het echt werkt zou het wel nice zijn in ieder geval. :)
Verklaard wel waarom er zoveel mensen met die calling card lopen :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rappa1985
Leviathius schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:23:
[...]

Ja zeker, bij volgende challenge even testen (y)
Vrijdag schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:21:
[...]
Vergeet niet een exclusieve gesture en spraypaint en een donkergrijze camo voor het mes 😂
_O-

"Played hours of CoD and all i got was this lousy camo" Calling card hahaha

[ Voor 26% gewijzigd door Rappa1985 op 16-12-2019 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Laatst online: 17-09 15:14

joskuiper

PapaCooper

Smit260 schreef op maandag 16 december 2019 @ 02:37:

Ik zit ook in dit groepje (RAGE, nr 4 zo te zien).
Heb me lid gemaakt toen het hier in topic werd gevraagd en schijnbaar nog redelijk gescoord.

Echter, wat is hier nu precies de bedoeling van, wat zijn de vereisten en waarmee haal je punten?
En gezien ik, als ik dan toch lid ben, een streber ben: Waarom hebben de onderste deelnemers 0 punten? Kunnen we die dan niet beter vervangen door wel spelende Tweakers?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
joskuiper schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:16:
[...]

Ik zit ook in dit groepje (RAGE, nr 4 zo te zien).
Heb me lid gemaakt toen het hier in topic werd gevraagd en schijnbaar nog redelijk gescoord.
Echter, wat is hier nu precies de bedoeling van, wat zijn de vereisten en waarmee haal je punten?
dit is elke week anders

En gezien ik, als ik dan toch lid ben, een streber ben: Waarom hebben de onderste deelnemers 0 punten?
omdat die niet spelen of niet kijken naar de challenge
Kunnen we die dan niet beter vervangen door wel spelende Tweakers?
dit moeten ze zelf doen. I kweet niet of de clanleader dit kan/mag/wil doen

[ Voor 3% gewijzigd door chimera2 op 16-12-2019 10:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Wij zijn ook eerste geworden, nieuwe challenge staat er al op maar van de oude nog niet gekregen lijkt het?

EDIT: letterlijk 10 sec na deze post: claim package in de app :D

[ Voor 24% gewijzigd door kazzzdafke op 16-12-2019 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Ik had ook claim package in de app.
Gedaan, maar pas ingame te zien wat je krijgt?
Iemand al gedaan? Ben nieuwsgierig en anders wordt het pas vanavond rond 20:30 uur :)

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Hmm zie enkel 1x 30 min xp token.,,.,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
Deze week is het matches winnen. Ik zou zeggen; allemaal Infected spelen en je hebt free win in 5 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Shoothouse 24/7 it is for me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 12:42
Zijn er nog die de battlepass niet hebben aangekocht?
Speel eigenlijk zo weinig dat ik het de moeite niet vind. (4 uur per week)

Mis ik dingen zonder de battlepass te kopen? (buiten cosmetica, skins interesseren met sowieso al niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Smit260 schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:56:
Deze week is het matches winnen. Ik zou zeggen; allemaal Infected spelen en je hebt free win in 5 min.
blijkt niet meer te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frye schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:53:

Mis ik dingen zonder de battlepass te kopen? (buiten cosmetica, skins interesseren met sowieso al niet.)
Ik ook niet. Zit nu op tier 31. Challenges en missies halen voor xp werkt best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

En terecht, het is praktisch altijd een win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ik heb hem zelf wel direct gekocht en ben nu ergens rond tier 57/58 voor de Battle pass en level 125 MP.
Je krijgt naast die dingen de dubbele (weapon) XP tokens en blueprints voor wapens.

Dat laatste is wel interessant als je nooit met een wapen speelt maar hem wel goud wil halen of een challenge moet doen. Dan heb je al wat attachments erop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 16:16
Famous schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:46:
[...]

Ik heb hem zelf wel direct gekocht en ben nu ergens rond tier 57/58 voor de Battle pass en level 125 MP.
Je krijgt naast die dingen de dubbele (weapon) XP tokens en blueprints voor wapens.

Dat laatste is wel interessant als je nooit met een wapen speelt maar hem wel goud wil halen of een challenge moet doen. Dan heb je al wat attachments erop :+
Ik heb veel 2v2 gespeeld. Hierdoor heb ik alle wapens zo rond level 20-25. Dan kan je lekker beginnen in de andere game modes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Xenophoben schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:19:
[...]

Ik heb veel 2v2 gespeeld. Hierdoor heb ik alle wapens zo rond level 20-25. Dan kan je lekker beginnen in de andere game modes
Ik had tijdens het Double Weapon XP Weekend vrijwel alle wapens rond lvl 20 geupgraded... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Famous schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:46:
[...]

Woh, nu al 57-58 battlepass, gaat hard haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

donvalentino schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:00:
[...]

Woh, nu al 57-58 battlepass, gaat hard haha
Domination + challenges (barracks + spelen dan gaat het best hard.
Potjes dat je 25k+ XP krijgt komen dan wel redelijk voor.

Natuurlijk de dubbele XP tokens gebruiken :Y

En ik ben natuurlijk ook gewoon een pro
*kuch* :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52

heel kort: nee. je mist niets. Niet als je vaak speelt, al helemaal niet als je weinig tijd hebt om te spelen. Ik heb het gekocht, ik zit op 60 of 61 denk ik. Ik ben niet een geweldige speler, maar ben ook niet super slecht. k/d is op 0,94.

voor mij is het tot nu een uur en een kwartier aan spelen geweest per tier. dus zeg iets van 40-45 uur speel tijd tot het einde van season 1 en je hebt iig de 2 wapens vrij gespeeld. (ook al heb je geen battle pass)

Dat gezegd hebbende: je mist niets. zelfs de 2 nieuwe wapens vind ik niet "game changing" dus je kan er goed zonder. als je niet vaak speelt, dan zal je vast genoeg te doen hebben aan de gewone wapens om die te maxen.

Verder krijg je een paar xp tokens, heel wat "eye candy" (aan emblems en calling cards enz enz). Waar je eventueel "iets" aan zou kunnen hebben, zijn de blueprints. Maar zelfs DIE vind ik tegenvallen. tot zover, heb ik er niets of weinig aan gehad. de blueprints geven je dan wapens met attachments die je nog niet vrij hebt gespeeld, maar het zijn vaak weinig attachments (3 stuks) en dan van zo een laag level, waar je zelf al vrij snel bij kan komen door een uur of 2-3 de base-weapon te gebruiken.

Dus wederom, je mist niets, tenzij je er een operator in zit dat je echt leuk vindt. En ik vind het allemaal geweldig zo. niemand heeft er nadeel aan als ze de battle pass niet kopen, of voordeel als ze het wel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
[...]

Dank voor de tip. Ik ben bezig voor de epic shotgun en moet eerst nog 20 knife kills maken voor ik aan de termiet begin. Heb de 2500 health met de stim in 10 minuten gedaan. Telkens door het vuur van mijn eigen molotov lopen en dan healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:10
Hoe join ik die Tweakers clan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:13
Weet iemand wat er gebeurt als je de nieuwe wapens niet unlocked dit seizoen?
Zelf ben ik nu net 16 en de 31 ga ik ook wel halen, maar spelers die het niet redden hebben dan pech? Of komt het op een later tijdstip alsnog in de game?

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Er zijn er meerdere. Sommige ztten vol ( er kunnen maar 20 man in)
Maar dan moet je de call of duty app even downloaden in de store.

Iemand enig idee wat de EXCLUSIVE rewars was/is?
Ik heb niks kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper

joskuiper

PapaCooper

Ik ook niet.
Ik zag wel iets van een bepaalde tijd dubbel xp token.
Kan best zijn dat die er nu in-game bij staat want ik heb geen idee hoeveel ik er had.
Heb er niet speciaal een in-game melding van gezien in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
chimera2 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 07:17:
[...]
Iemand enig idee wat de EXCLUSIVE rewars was/is?
Ik heb niks kunnen ontdekken.
Gister even door alle dingen heen gelopen maar Ik heb ook niks nieuws gevonden :( Zag gister nog wel een legendary calling card (going vertical was de naam dacht ik) maar geen idee of die van dit event was of dat ik die al eerder heb gehad. Stond niet gemarkeerd als nieuw.

edit:

Lijkt er trouwens wel op dat het gewoon een calling card is als ik deze lijst mag geloven (COD app rewards)

https://www.reddit.com/r/...ntent_for_modern_warfare/

[ Voor 43% gewijzigd door Rappa1985 op 17-12-2019 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gewoon de Nederlandse vlag als calling card 😎

En waar is de brug map? Die heb ik echt al in geen weken meer gezien 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:13
Vrijdag schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:27:

Gisteren 2x gedaan, dus weg is die niet ;)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Vrijdag schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:27:

Als je domination doet met grotere teams kom je hem regelmatig tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-09 09:01
Rappa1985 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 07:52:
[...]

Gister even door alle dingen heen gelopen maar Ik heb ook niks nieuws gevonden :( Zag gister nog wel een legendary calling card (going vertical was de naam dacht ik) maar geen idee of die van dit event was of dat ik die al eerder heb gehad. Stond niet gemarkeerd als nieuw.

edit:

Lijkt er trouwens wel op dat het gewoon een calling card is als ik deze lijst mag geloven (COD app rewards)

https://www.reddit.com/r/...ntent_for_modern_warfare/
Hij staat bij mij gewoon tussen calling cards, dus zal gek zijn als jullie hem niet hebben ontvangen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Buizerd__NL schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:29:
[...]

Hij staat bij mij gewoon tussen calling cards, dus zal gek zijn als jullie hem niet hebben ontvangen.
Welke is het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Rappa1985 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:40:
[...]

Als je domination doet met grotere teams kom je hem regelmatig tegen.
Vind ik zo kut dat ze hem gewoon niet in de gewone 6vs6 mode zetten ook.
Speelt echt kut als je niet ligt te snipen in max domination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:50:
[...]

Vind ik zo kut dat ze hem gewoon niet in de gewone 6vs6 mode zetten ook.
Speelt echt kut als je niet ligt te snipen in max domination
Ik niet! Laat ze dat gedrocht van een map zo ver mogelijk weghouden bij 6vs6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Rappa1985 en @R-utger ah dankjewel! Ik speel bijna alleen maar hardcore en daar komt ie eigenlijk nooit voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Vrijdag schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:42:
@Rappa1985 en @R-utger ah dankjewel! Ik speel bijna alleen maar hardcore en daar komt ie eigenlijk nooit voorbij
HC heeft ook geen 10vs10 toch? Grazna Raid zal je dan ook niet krijgen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-09 09:01

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:10:
[...]

HC heeft ook geen 10vs10 toch? Grazna Raid zal je dan ook niet krijgen
Dat is operation Gunrunner toch? Die komt best vaak voorbij, met mijnkarren aan de ene kant en een hek aan de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Vrijdag schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:42:
[...]

Dat is operation Gunrunner toch? Die komt best vaak voorbij, met mijnkarren aan de ene kant en een hek aan de andere kant.
Nee, Grazna Raid is met dat grote reuzenrad net buiten de map.

Afbeeldingslocatie: https://gamestoppd-a.akamaihd.net/694940074001/694940074001_6072067372001_6069239524001-vs.jpg?pubId=694940074001&videoId=6069239524001

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:23:
[...]

Nee, Grazna Raid is met dat grote reuzenrad net buiten de map.

[Afbeelding]
Oh die! Nee, die komt ook best vaak voorbij. Alleen die brug en Palace zie je vrijwel nooit in hardcore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 14:10

DirtyBird

Praktiserend denker

Het gebeurt me geregeld dat ik spawn, een deur door ga en dan gesandwiched word door twee tegenstanders. Is dit spel stuk? Of speel ik het verkeerd.
Ook heb ik vaak dat ik langs teammates loop en 2 sec later in mn rug wordt geschoten. Ik word er gek van, het voelt meer als een ffa met een paar dummie-spelers waar je niet op kan schieten.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

DirtyBird schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:02:
Het gebeurt me geregeld dat ik spawn, een deur door ga en dan gesandwiched word door twee tegenstanders. Is dit spel stuk? Of speel ik het verkeerd.
Ook heb ik vaak dat ik langs teammates loop en 2 sec later in mn rug wordt geschoten. Ik word er gek van, het voelt meer als een ffa met een paar dummie-spelers waar je niet op kan schieten.
Welke modi doe je?
Ik merk het zeker ook hoor (speel enkel domination) maar vaak heeft het twee redenen.

Situatie 1:
Stel wij hebben A en B, de enemy vlag C. Mijn teammates rennen naar C dan wordt de enemy in de buurt van A gespawnd, ze komen in de rug.

Situatie 2:
De enemy heeft vlag A en B, wij hebben vlag C. De enemy doet niet stom en blijft op de A en B vlag en zetten de Spawns vast bij C. Jouw spawn zal dicht bij een enemy zijn welke je al verwacht.

Voornamelijk situatie 1 zie je veel met Domination wat totaal niet nodig is om te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Dan heb je nog mazzel. In shoot house spawn ik regelmatig in de crosshair van een enemy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
servival7 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:45:
[...]

Dan heb je nog mazzel. In shoot house spawn ik regelmatig in de crosshair van een enemy.
Ja daar heb je ook plekken waar je kan zitten waarbij de vijand om je heen spawnt. Hier word zoveel misbruik van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Ik heb zelf 't gevoel dat de spawns kapot zijn bij Hardpoint, deels ook logisch omdat natuurlijk dat punt steeds verandert maar daar spawn ik vaak letterlijk voor/naast een tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

donvalentino schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:13:
[...]

Ik heb zelf 't gevoel dat de spawns kapot zijn bij Hardpoint, deels ook logisch omdat natuurlijk dat punt steeds verandert maar daar spawn ik vaak letterlijk voor/naast een tegenstander.
Ik heb t ook bij TDM. Ik ben wel een beetje geneigd om te proberen achter de linies van de tegenstander te komen. Ik vind het dan ook niet gek om oog in oog met een tegenstander te komen, maar om nou naast ze te spawnen, of dat ze in mijn rug spawnen waar net nog teammates stonden voelt erg kansloos (voor mij)

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:09
Hier net zo,
Speel alleen maar hardcore en regelmatig schiet je hele clips in de rug van de tegenstander met alleen maar hitmarkers.
In sommige gevallen is het handpistool zelfs sterker dan een snipergun.

Of je respawned 5 x achterelkaar onder het vliegtuig van de tegenstander...…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
akatar schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:24:
Of je respawned 5 x achterelkaar onder het vliegtuig van de tegenstander...…..
De spawns zijn echt verschrikkelijk, vooral in Shoothouse vind ik het een drama!

Net ook een mooie; werd in m'n eigen Cluster strike neergezet. Erg fijn! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:09
Het wordt tijd dat ze matchen op ping ipv ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 16:59
akatar schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 18:22:
Het wordt tijd dat ze matchen op ping ipv ranking.
Je zou toch denken dat er genoeg volume is in elke regio om beide te kunnen doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Als dit zo is hebben ze CoD wel een beetje de keel dicht geknepen, althans als ik het goed interpreteer.

https://mobile.twitter.com/CRXy0/status/1205724786334326784

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik kocht mw omdat ik FUT spuugzat was, maar de praktijken vinden hun weg wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call of Duty

Season One continues.

Jump in tomorrow and experience classic maps like Vacant and Shipment, new multiplayer modes, and much more. #ModernWarfare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Famous schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 18:38:
Als dit zo is hebben ze CoD wel een beetje de keel dicht geknepen, althans als ik het goed interpreteer.

https://mobile.twitter.com/CRXy0/status/1205724786334326784
Zou echt heel vreemd zijn als dit daadwerkelijk zo is. Weet alleen niet of ik het geloof.

SBMM is op zichzelf al ontzettend waardeloos in deze CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-07 18:39

Morgen komt dus de nieuwe content met o.a de maps Shipment en Vacant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou, het zal mij benieuwen wanneer we good old Chinatown/Carentan krijgen. Dat kan vast niet lang duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Maar dit zit dus achter de season 1 paywall als ik het goed begrijp?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:15
@DirtyBird Nee als het goed is zijn alle maps gratis. En wapens dacht ik ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

fetix1 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:09:
[...]

Zou echt heel vreemd zijn als dit daadwerkelijk zo is. Weet alleen niet of ik het geloof.

SBMM is op zichzelf al ontzettend waardeloos in deze CoD.
Tja.. ik merk soms wel “frustraties” dat ik echt ontzettend veel kogels in iemand moet duwen om vervolgens snel dood te gaan.
Ook tegen hetzelfde wapen, eerder hitmarkers en dan nog verliezen.

Ik heb het nu maar losgelaten maar als ik dit dan weer lees :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
MRDude22 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:11:
[Twitter]

Morgen komt dus de nieuwe content met o.a de maps Shipment en Vacant.
Eindelijk, de huidige maps begonnen al ontzettend saai te worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 00:16

HaterFrame

Well... Poo came out!

Famous schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:01:
[...]

Tja.. ik merk soms wel “frustraties” dat ik echt ontzettend veel kogels in iemand moet duwen om vervolgens snel dood te gaan.
Ook tegen hetzelfde wapen, eerder hitmarkers en dan nog verliezen.

Ik heb het nu maar losgelaten maar als ik dit dan weer lees :?
Vandaag was t voor mij wel echt extreem, voor mijn gevoel eerder iemand raken en dus meer lood er in gepompt om vervolgens met 2 shots gedropped te worden... Heel raar omdat ik een paar dagen geleden juist het gevoel had een beetje mee te kunnen komen maar kwam er echt niet aan te pas.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Zelfde hier, afgelopen 2 dagen echt compleet kansloos. Potjes met minder dan 10 kills zijn eerder regel dan uitzondering. Tegenstanders vliegen/sliden alle kanten op en hebben aan 2 kogels genoeg, ik heb er steevast een stuk of tien nodig. Frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Pfft van de week iemand gesproken waarmee ik samenspeel en die had Platinum unlocked voor de Assault wapens.

Gisteren de ochtend en avond ook bezig geweest met mijn eerste wapen de AK47. Ik moest naast een zooi headshots ook nog de mountkills (vreselijk die campkills)

Enfin rond 1:00 had ik de laaste mountkill en heb ik goud gehaald. Nu eens kijken met welk wapen ik verder ga spelen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Frostbite schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:14:
Pfft van de week iemand gesproken waarmee ik samenspeel en die had Platinum unlocked voor de Assault wapens.

Gisteren de ochtend en avond ook bezig geweest met mijn eerste wapen de AK47. Ik moest naast een zooi headshots ook nog de mountkills (vreselijk die campkills)

Enfin rond 1:00 had ik de laaste mountkill en heb ik goud gehaald. Nu eens kijken met welk wapen ik verder ga spelen.
Heb sinds gister ook mijn 1e goud (mp5) maar wat een gek*t zijn die mounted kills.
Pagina: 1 ... 37 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.