Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

chimera2 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:34:
[...]

Heb sinds gister ook mijn 1e goud (mp5) maar wat een gek*t zijn die mounted kills.
All COD players : F*cking campers !!!
IW: Let's F this game up and make it a camo challenge.....

Ik heb zelf een gruwelijke hekel aan campers. Ik wil gewoon een vlotte gameplay en lekker rushen en tussendoor schieten maar gisteren moest iedereen zijn mountkills halen denk ik :D
Er bewoog zowat niemand. :D

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:59
Frostbite schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:40:
[...]

All COD players : F*cking campers !!!
IW: Let's F this game up and make it a camo challenge.....

Ik heb zelf een gruwelijke hekel aan campers. Ik wil gewoon een vlotte gameplay en lekker rushen en tussendoor schieten maar gisteren moest iedereen zijn mountkills halen denk ik :D
Er bewoog zowat niemand. :D
Nu je het zegt ja. Gisteren slechts 2 potjes gedaan en beide keren zaten mensen nota bene op shoothouse te 'mounten'/campen. Zeer frustrerend in het begin, maar als je eenmaal weet dat ze het doen zijn ze zo neer met een goed gerichte semtex of pre-fire :P

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik heb nu de M4A1 en MP5 goud. Moet alleen nog de 0 attachments kills voor de mp7 en dan is die ook goud 8) Was ook al een behoorlijk eind met één van de snipers want dat is dikke fun in GW, helaas ben ik niet goed genoeg om de dubbel kills te halen XD

Ik voel mij inderdaad ook vaak genoeg schuldig als ik bezig ben met mounted kills of loop te campen voor bijvoorbeeld een throwing knife challenge.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:14
Rappa1985 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:11:
Ik heb nu de M4A1 en MP5 goud. Moet alleen nog de 0 attachments kills voor de mp7 en dan is die ook goud 8) Was ook al een behoorlijk eind met één van de snipers want dat is dikke fun in GW, helaas ben ik niet goed genoeg om de dubbel kills te halen XD

Ik voel mij inderdaad ook vaak genoeg schuldig als ik bezig ben met mounted kills of loop te campen voor bijvoorbeeld een throwing knife challenge.
don't hate the player
Hate the game ;)

dan hadden ze er maar een andere challenge van moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben erg blij met die roze, groene en gele wapenskins. Dat steekt lekker af in de andere grauwe omgeving. Dankjewel tegenstanders! 😂👍

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59
Vrijdag schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:39:
Ik ben erg blij met die roze, groene en gele wapenskins. Dat steekt lekker af in de andere grauwe omgeving. Dankjewel tegenstanders! 😂👍
Net als de lasers, handig voor de enemies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
Vrijdag schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:39:
Het blijft COD, dus kunnen zij zich nog omdraaien en jou neer maaien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:40:
[...]

Net als de lasers, handig voor de enemies!
Ja dat is ook best fijn, die groene straal is echt een weggevertje.
Ari Gold schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:42:
[...]

Het blijft COD, dus kunnen zij zich nog omdraaien en jou neer maaien. :+
Dead silence, advanced supressor, merc grip, flashbang, semtex en shrapnel.

They never saw me coming 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Frostbite schreef op woensdag 18 december 2019 @ 08:14:
Pfft van de week iemand gesproken waarmee ik samenspeel en die had Platinum unlocked voor de Assault wapens.

Gisteren de ochtend en avond ook bezig geweest met mijn eerste wapen de AK47. Ik moest naast een zooi headshots ook nog de mountkills (vreselijk die campkills)

Enfin rond 1:00 had ik de laaste mountkill en heb ik goud gehaald. Nu eens kijken met welk wapen ik verder ga spelen.
Denk als je snel platinum wilt dat je het beste voor de Sub kan gaan.
Toen ik eenmaal een wapen goud wilde (MP5) ben je zo klaar ermee. Je moet wat minder kills maken voor de Camo challenges :Y

Verder heb ik er niet meer op gelet al zag ik wel dat mijn Launcher bijna goud is, wellicht die nog even goud krijgen dat lijkt me dan wel weer nice ;)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
chimera2 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:36:
[...]

don't hate the player
Hate the game ;)

dan hadden ze er maar een andere challenge van moeten maken.
Dat is ook weer zo XD

Crash is trouwens awesome voor die throwing knife kills. Gewoon in trappengat staan in dat gebouw met 3 verdiepingen. iedereen die de hoek om komt en de trap op loopt krijgt een mes tussen zijn ogen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-09 09:01
Ook zo iets hoe kunnen mensen een shot nodig hebben met .357 (magmum) of Desert Eagle?
Terwijl ik 2 schoten moet hebben om iemand uberhaupt neer te krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door Buizerd__NL op 18-12-2019 10:10 ]

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:08:
Ook zo iets hoe kunnen mensen een shot nodig hebben met .357 (magmum) of Desert Eagle?
Hardcore spelen ;) en eventueel FMJ perk en wellicht nog wat mods gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 18-12-2019 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Vrijdag schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:25:
[...]

Hardcore spelen ;) en eventueel FMJ perk en wellicht nog wat mods gebruiken.
Ik speel niets anders dan HC.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frostbite schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:26:
[...]

Ik speel niets anders dan HC.
🤔 Da's gek, je zou met die zware handvuurwapens toch een one shot moeten kunnen maken? Ik zal het vanavond ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Vrijdag schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:29:
[...]

🤔 Da's gek, je zou met die zware handvuurwapens toch een one shot moeten kunnen maken? Ik zal het vanavond ook eens proberen.
Zal wel bovenlichaam en hoofd zijn in Core. Heb met revolver ook vaak genoeg met 1 schot iemand neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Rappa1985 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:03:
[...]

Dat is ook weer zo XD

Crash is trouwens awesome voor die throwing knife kills. Gewoon in trappengat staan in dat gebouw met 3 verdiepingen. iedereen die de hoek om komt en de trap op loopt krijgt een mes tussen zijn ogen O-)
Camper :+

Vanavond komt ook de normale Gunfight weer terug :7 . Vind dat OSP helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
O-)

Zag op twitter dat er ook weer twee oude mappen bij komen. Of zaten die al in andere modes?

edit:

Call of Duty: Modern Warfare gets Vacant and Shipment remakes, Cranked mode this week
The first season of content in Call of Duty: Modern Warfare is due for a refresh today.

Later today, Call of Duty: Modern Warfare will receive its last big patch before the holidays. The game’s first season remains underway, and it’s getting a content boost.

Activision confirmed that Vacant and Shipment, the classic Call of Duty 4 maps, are making a return this week. Both maps are playable in traditional multiplayer modes, and a smaller version of Shipment will also be available in Gunfight.

Cranked, the mode that debuted with Call of Duty: Ghosts, is also returning this week. Cranked is an amped up version of Team Deathmatch where players are given 30 seconds to get a kill, otherwise they’re going to explode.

Spec Ops mode gets new content, too, with Operation Strongbox and two classic Spec Ops missions: Disinform, and Bomb Squad.

Nikto joins the Allegiance forces today. He’s essentially Mara’s equivalent, as you may have seen in the recently added intro cutscene. Unlike Mara, however, he’s not part of the battle pass. Instead, he’ll be available in a 2,400 CP bundle.

The patch goes live today at 10am PT, 1pm ET, 6pm UK, and Infinity Ward has a surprise gift awaiting players in the ‘Just For You’ section of the store. Double weapon XP will also be active for the entire weekend, beginning Friday at 10am PT, 1pm ET, 6pm UK.

Een gift en dubbel wapen xp dit weekend *O*

[ Voor 97% gewijzigd door Rappa1985 op 18-12-2019 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spyran
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09 14:55
Vrijdag schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:19:
Nou, het zal mij benieuwen wanneer we good old Chinatown/Carentan krijgen. Dat kan vast niet lang duren :P
Haha ik zou Carentan, Dawnville of Toujane stiekem wel mega vinden voor een paar weken.

Probeer de M4 nu ook goud te krijgen. Moet alleen de longshot kills nog. Mounted gingen op zich best snel op mp_shooutout. Zat hoekjes waar je hem lekker op kunt mounten. Jammer dat hij niet op de trap richting B kan wel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
@Rappa1985 Vacant zit al in een ground war map verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 16:16
Vet!!!! Van mij mogen ze alle cod4 mappen uitbrengen. Hopelijk komt crossfire ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spyran schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:56:
[...]

Haha ik zou Carentan, Dawnville of Toujane stiekem wel mega vinden voor een paar weken.

Probeer de M4 nu ook goud te krijgen. Moet alleen de longshot kills nog. Mounted gingen op zich best snel op mp_shooutout. Zat hoekjes waar je hem lekker op kunt mounten. Jammer dat hij niet op de trap richting B kan wel..
Bocage O+ of wat World at War maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Die mounted kills mogen wel iets minder. Maak er 50 van of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
fetix1 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:47:
Die mounted kills mogen wel iets minder. Maak er 50 van of zo.
Het is wel afhankelijk van type wapen. Voor de Smg's moet je bijvoorbeeld stuk minder mounted kills maken dan voor de assault rifles.

Ben zelf wel blij dat die headshot grind niet meer een ding is in deze game. Zo irritant dat alles gelocked was tot je 100 headshots had.

[ Voor 18% gewijzigd door Rappa1985 op 18-12-2019 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:12
HaterFrame schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:13:
[...]

Vandaag was t voor mij wel echt extreem, voor mijn gevoel eerder iemand raken en dus meer lood er in gepompt om vervolgens met 2 shots gedropped te worden... Heel raar omdat ik een paar dagen geleden juist het gevoel had een beetje mee te kunnen komen maar kwam er echt niet aan te pas.
O dit had ik gisteren ook zo erg. Ik werd er niet goed van. Vooral als je dan nog longshot kills moet halen voor je camo. Die gasten wilde echt niet neer. Ik ben echt op den duur gestopt omdat ik er echt klaar mee was. ik schiet een gast raak met mijn assault rifle vervolgens switch ik naar mijn shotgun raak hem en niet dood. Hij krijgt het voor elkaar om tegelijk met mij te schieten en me te killen met zijn shotgun . Nee game natuurlijk dank je wel.

Iemand nog tips voor longshots?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
GerGio schreef op woensdag 18 december 2019 @ 12:49:
[...]

Groundwars ga ik altijd doen voor de longshots omdat iedereen als kip zonder kop rond rent en je bijna contstant wel op longshot afstand aan het vechten bent.

Of anders HC doen en gewoon plekken in maps zoeken waar de afstand lang genoeg is voor longshots. Dan word het wel campen.

[ Voor 16% gewijzigd door Rappa1985 op 18-12-2019 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
GerGio schreef op woensdag 18 december 2019 @ 12:49:
[...]
Hardcore spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Rappa1985 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 12:52:
[...]

Groundwars ga ik altijd doen voor de longshots omdat iedereen als kip zonder kop rond rent en je bijna contstant wel op longshot afstand aan het vechten bent.

Of anders HC doen en gewoon plekken in maps zoeken waar de afstand lang genoeg is voor longshots. Dan word het wel campen.
Ja dat campen hoeft totaal niet bij mounted kills dat scheelt.

Oke ik ga wel groundwar spelen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 18:17
Buizerd__NL schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:08:
Een van de heavy handcannons met stopping power gebruiken. Evt 33% snellere field upgrade perk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themubson
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 16-09 14:37
Op reddit gezien:

Spelers die 2 streepjes als naam hebben zodat in-game hun nametag slecht zichtbaar is:

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
themubson schreef op woensdag 18 december 2019 @ 18:32:
Op reddit gezien:

Spelers die 2 streepjes als naam hebben zodat in-game hun nametag slecht zichtbaar is:

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Dat deed ik vroegâh in UT99, Quake of Counterstrike ook. Was mijn naam twee punten, of twee komma's :+,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:18
En we hebben weer een update. 10GB, download is zo binnen. De installatie (ps4 pro) ... dat is weer een ander verhaal. :(

[ Voor 4% gewijzigd door R0y. op 18-12-2019 19:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R0y. schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:49:
En we hebben weer een update. 10GB, download is zo binnen. De installatie (ps4 pro) ... dat is weer een ander verhaal. :(
Ik ga maar even een episode van één of andere serie kijken ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Er is iets aangepast aan de voetstappen, maar voor mij nog niet helemaal duidelijk wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

fetix1 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:59:
Er is iets aangepast aan de voetstappen, maar voor mij nog niet helemaal duidelijk wat.
Beter of juist niet?

Man ik hoor die voetstappen echt slecht met boost high en een goede HS.
Als ik de killcam kijk hoor ik mijn eigen wel goed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Shoothouse 24/7 weer weg. Christus jongens, het enige wat lijkt op de dedicated server 24/7 gloryness van vroeger is er WEER uitgehaald....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Vrijdag schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:59:
[...]

Ik ga maar even een episode van één of andere serie kijken ja :P
Je bedoelt het laatste complete seizoen van de walking dead? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Shipment, man man man, daar hebben ze niet over nagedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
418O2 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:01:
Shipment, man man man, daar hebben ze niet over nagedacht
Vertel vertel, kan vanavond niet spelen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
dindr schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:19:
[...]

Vertel vertel, kan vanavond niet spelen. Ben benieuwd!
Je zit met twaalf man op 30m2... Complete chaos, niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 08:56
Twee leuke maps erbij vacant was mijn/onze absolute nummer 1 in cod4. Shipment wordt een beetje verkeerd ingezet als groundwar map.

En ik mis 24/7 shoothouse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themubson
  • Laatst online: 16-09 14:37
Vacant is voor de helft indoor. Veel gangen en kamertjes. Dus ook veel claymore’s en proximity mine’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
418O2 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:25:
[...]

Je zit met twaalf man op 30m2... Complete chaos, niet te doen
Eh ja, het was een CoD 4 funmap die je niet al te serieus moet nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
unfor schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:39:
[...]

Eh ja, het was een CoD 4 funmap die je niet al te serieus moet nemen.
Hij zit nu in de domination rotatie, beetje teveel van het goede imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
418O2 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:51:
[...]

Hij zit nu in de domination rotatie, beetje teveel van het goede imo
Dat valt tegen. Kill confirmed of TDM/FFA prima.

Wel ideaal om je knife te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Vacant erg leuk. Shipment vind ik niks, maar ben niet zo van de chaos.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:48
Waarom hebben ze shoothouse er weer uitgehaald :/

PSN: bollsie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruudbosch83
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 16:30
sjufke schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:05:
Waarom hebben ze shoothouse er weer uitgehaald :/
Ja erg jammer idd. Shoothouse 24/7 was _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Wat hebben ze gedaan met de game sinds de patch, ongelooflijk!!!
Letterlijk alle potjes werd ik spawnrape of baseraped en verloor alle potjes, SBMM was slecht maar dit slaat helemaal nergens op.

Misschien toch maar stoppen met spelen, want hier haalt je hele plezier vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Laatst online: 13-10-2024
Wéér Shoothouse 24/7 eruit gehaald.. Zowel normaal als HC.

Nou, hoe lang zal het deze keer duren voordat hij terug komt? :-)

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Shipment is uiteraard weer een belachelijke chaos, met meer spawnkills dan ooit tevoren. Dat gezegd hebbende, het is wel een prima manier om flink te levelen.

• chimera2
Shipment is bij mij meestal al binnen 1a2 min afgelopen zo hard gaat het (TDM)

• Rappa1985
Komt niet vaak voor dat deze speelstijl werkt in deze CoD maar als het lukt is het ook genieten

Gister niet meer kunnen spelen, morgen of overmorgen de patch testen.

[ Voor 15% gewijzigd door Rappa1985 op 19-12-2019 08:56 ]

• Spyran
R0y. schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:53:
[...]

Dat valt tegen. Kill confirmed of TDM/FFA prima.

Wel ideaal om je knife te levelen.
https://www.reddit.com/r/...t_summed_up_in_one_video/

:)

• Famous

Famous

R 400+

Rappa1985 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:55:
Komt niet vaak voor dat deze speelstijl werkt in deze CoD maar als het lukt is het ook genieten

[YouTube: Modern warfare (2019) - MP7 can be a beast!]

Het is nou niet dat je tegen goede tegenstanders speelt :+

• Rappa1985
Famous schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:06:
[...]

Haha nee maar meestal ben je al dood als je de hoek om sprint omdat iedereen hoekjes en gaatjes in de gaten houd. Dit voelde weer beetje aan als blops4.

• Oxigeon
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren de game nog eens aangeslingerd met een vriend en level 29 geworden. Ik speel voornamelijk ground war. Waar ik dan echt een hekel aan heb is dat ik steeds dezelfde maps tegen komen. Ik weet niet hoeveel er zijn maar heb er pas 3 gehad in totaal.
- Die stad met die wolkenkrabbers
- De kolenmijn(met die berg aan 1 kant)
- Die kleine map met alleen maar quads en een paleis in het midden.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Spyran
Wel opvallend dat je ze zo vaak hebt gespeeld, doch hun naam nog niet onthouden hebt. :+

• Rappa1985
Spyran schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:37:
Wel opvallend dat je ze zo vaak hebt gespeeld, doch hun naam nog niet onthouden hebt. :+
:*)

Hij weet ze wel goed te beschrijven, weet precies welke hij bedoelt :D

• Buizerd__NL
Oxigeon schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:24:
Gisteren de game nog eens aangeslingerd met een vriend en level 29 geworden. Ik speel voornamelijk ground war. Waar ik dan echt een hekel aan heb is dat ik steeds dezelfde maps tegen komen. Ik weet niet hoeveel er zijn maar heb er pas 3 gehad in totaal.
- Die stad met die wolkenkrabbers
- De kolenmijn(met die berg aan 1 kant)
- Die kleine map met alleen maar quads en een paleis in het midden.
Voor Ground War zijn er totaal 5 maps op dit moment, bij elke uitbreiding komt er een nieuwe map bij.

Ik moet wel zeggen dat dit ideaal is, want zo leer je wel steeds beter de maps kennen. Dan als je 10 verschillende maps hebt.

Famous schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:06:
[...]

Eerst een paar potjes expres verliezen? 😂

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Buizerd__NL schreef op donderdag 19 december 2019 @ 10:36:
[...]

Voor Ground War zijn er totaal 5 maps op dit moment, bij elke uitbreiding komt er een nieuwe map bij.

Ik moet wel zeggen dat dit ideaal is, want zo leer je wel steeds beter de maps kennen. Dan als je 10 verschillende maps hebt.
Ja dat klopt. Echter helaas krijg ik elk potje dezelfde haha. Een van bovenstaande 3. En die wolkenkrabber map en die met dat paleis bevallen me niet zo haha.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 00:13
Wat hebben ze met shipment gedaan. Speelde zo heerlijk op ww2 maar dit is niet speelbaar.
Spawns lijken helemaal nergens op en hardpoint en headquarters op zo'n map is gekkenwerk.
Iedereen spawnt ook gewoon op het hardpoint

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Call of Duty: Modern Warfare update nerfs footstep and killstreak sounds
The first mid-season patch for Call of Duty: Modern Warfare is here.

As promised, Call of Duty: Modern Warfare players everywhere received a big update last night. The patch added the Vacant and Shipment remakes, Cranked mode, the new operator Nikto and more.

Outside of the new content, the update also brought with it a number of bug fixes and a couple of balance tweaks worth highlighting. On the balance end, we got yet another reduction to footstep sounds in third-person.

This was done by reducing their audible range, increasing the degree walls and other solid objects block footstep sounds, and a reduction to rustling sounds that sometimes accompany footstep sounds. Although killstreak sounds were not reduced, Infinity Ward made it so their noise doesn’t deafen everyone indoors.

This week’s update also reduced flinch when using the Kar98k, EBR-14, and MK2 Carbine. The re-chamber time on the K98k was also reduced. The .357 Snake Shot has had its hip spread adjusted so it’s the same across all stances.

For players using keyboard and mouse, the new patch makes it possible to have a separate keybind for changing zoom levels/toggling hybrid sights. Previously, changing that keybind also changed your sprint button, unless you had set three separate keys for each of the functions.

There’s now a new toggle under gameplay that lets you control the behaviour of this particular function.

A few other notable changes include fixes for the bug that caused Turtle error to occur, and the bug that sent players into an infinite ‘Update Requires Restart’ loop. See the full set of patch notes on Reddit.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Hoeveel kills je daar maakt, krijg ik op avondje nog niet voor elkaar.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• dindr
Net shipment hardpoint gedaan en ik vond het GEWELDIG. TERING CHAOS OVERAL. Explosies, messen, shotguns. Geen gecamp maar gewoon RAGGEN MAAR. RAGE FEST. Ik ben een beetje raar maar ik heb er van genoten. Zal wel net als shoothouse 24/7 snel verdwijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:20
dindr schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:36:
Net shipment hardpoint gedaan en ik vond het GEWELDIG. TERING CHAOS OVERAL. Explosies, messen, shotguns. Geen gecamp maar gewoon RAGGEN MAAR. RAGE FEST. Ik ben een beetje raar maar ik heb er van genoten. Zal wel net als shoothouse 24/7 snel verdwijnen.
@beany

Never ever financial advice...

• dindr
Kan beany het net als ik ook waarderen?

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dat raggen vind ik persoonlijk maar niks. Moet wel bekennen dat ik deze map zelf nog niet gespeeld heb. Dan krijg ik meteen het gevoel van BO4.

Verder doe ik nu een kleine gok dat we vrijdag een Battle Royale variant krijgen. Er worden al een tijd lang bestanden gevonden wat erop gaat duiden dat er een battle royale komt. Nu gebruik ik voor de BR Fortnite. Maar er zijn genoeg spelers die dit ook in COD willen zien.

Aangezien het bijna kerst is ga ik er bijna vanuit dat ze dit vrijdag wel eens willen gaan toepassen zodat de kindertjes met de kerst nog een extra game onder de boom willen hebben.

EDIT: Vrijdag is natuurlijk morgen al. Lijkt me dan eigenlijk toch van niet. Want dan hadden we er al langs iets meer over gelezen

[ Voor 6% gewijzigd door Oxigeon op 19-12-2019 13:48 ]

• Rappa1985
Oxigeon schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:48:
[...]

Dat raggen vind ik persoonlijk maar niks. Moet wel bekennen dat ik deze map zelf nog niet gespeeld heb. Dan krijg ik meteen het gevoel van BO4.

Verder doe ik nu een kleine gok dat we vrijdag een Battle Royale variant krijgen. Er worden al een tijd lang bestanden gevonden wat erop gaat duiden dat er een battle royale komt. Nu gebruik ik voor de BR Fortnite. Maar er zijn genoeg spelers die dit ook in COD willen zien.

Aangezien het bijna kerst is ga ik er bijna vanuit dat ze dit vrijdag wel eens willen gaan toepassen zodat de kindertjes met de kerst nog een extra game onder de boom willen hebben.

EDIT: Vrijdag is natuurlijk morgen al. Lijkt me dan eigenlijk toch van niet. Want dan hadden we er al langs iets meer over gelezen
Ik denk dat ze dit wel redelijk goed willen testen ("beta" testen) en het aankondigen met veel reclame dus zie dit nog niet deze weken zo maar verschijnen. Hoop het natuurlijk wel want echt honderden uren in gestopt afgelopen game.

• 418O2
Volgens mij zeiden ze dat dit de laatste update voor de kerst was. Fwiw

• dindr
Oxigeon schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:48:
[...]

Blijf dan vooral alle andere game modes spelen. Nu hebben we alleen een mosh pit optie. Ik pleit dan ook voor een 24/7 chaos mode en de rest is er al. Perfect, voor ieder wat wils.

• kazzzdafke
dindr schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:47:
[...]

Nein... Het mag wat hectisch zijn (zoals HP op Shoot House) maar dit is blijkbaar TE... :)

• fetix1
Eens in de zoveel tijd vind ik best lekker om iets van chaos te hebben, maar volgens mij ben ik een vd weinigen die Shoot House (en dus ook Shipment) niet heel hoog op mijn lijst heb staan bij favoriete maps haha.

• Rappa1985
Shoot House vind ik zelf prima na een aantal andere maps maar mij zal je niet snel in de 24/7 playlist vinden (nu zeker niet omdat hij niet meer bestaat XD)

Shipment is wel echt dé plek om te werken aan equipment challenges enzo. Je moet alleen niet dramatisch willen doen over je K/D ratio daar :+

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 19-12-2019 14:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985
Vrijdag schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:48:
Shipment is wel echt dé plek om te werken aan equipment challenges enzo. Je moet alleen niet dramatisch willen doen over je K/D ratio daar :+
=D

Lethals strooien als een mofo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dindr
Vrijdag schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:48:
Ah K/D. Hetgeen we moeten verbannen uit shooters. Gewoon spelen en plezier hebben. Ik ken vriendjes die he-le-maal eng worden omdat ze net die ene kill, campend en al niet kunnen maken om de chopper gunner of gunship te halen. Daar sta ik dan, sprintend om me heen met me knife, of desert eagle en een shield op me rug met de tijd van me leven!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

dindr schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:37:
[...]

Ah K/D. Hetgeen we moeten verbannen uit shooters. Gewoon spelen en plezier hebben. Ik ken vriendjes die he-le-maal eng worden omdat ze net die ene kill, campend en al niet kunnen maken om de chopper gunner of gunship te halen. Daar sta ik dan, sprintend om me heen met me knife, of desert eagle en een shield op me rug met de tijd van me leven!
Mijn boeit die K/D ook helemaal voor geen meter. Ik weet dat ik vaak dood ga. Deal daar maar mee. Merk wel dat ik voorzichtiger ben als de game bijna voorbij is. Ook maak ik dan geen kills meer :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:54

Boh die motion blur :D :X

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
dindr schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:37:
[...]

Precies dit. Het gaat er toch om dat je plezier hebt in het spelen van het spel lijkt me :X

• dindr
plofkip schreef op donderdag 19 december 2019 @ 16:07:
[...]

Precies dit. Het gaat er toch om dat je plezier hebt in het spelen van het spel lijkt me :X
.

Juustm! Nu nog een 24/7 chaos mode en we zijn allemaal blij. De K/D boys op GW. De objective boys in overige modes, hardcore. VOOR IEDEREEN WAT!

• fetix1
Er had iemand bij mij net 134 kills op shipment. De tering :D

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Oxigeon schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:56:
[...]

Mijn boeit die K/D ook helemaal voor geen meter. Ik weet dat ik vaak dood ga. Deal daar maar mee. Merk wel dat ik voorzichtiger ben als de game bijna voorbij is. Ook maak ik dan geen kills meer :X
Als ik merk dat ik er niets van bak (komt te vaak voor eigenlijk :+ ) dan houd ik me ook in om mijn team niet teleur te stellen..

Sta ik daar in zo'n kamertje beetje heen en weer te bewegen om niet in het raam zichtbaar te zijn voor de onvermijdelijke snipers.. :*)

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
fetix1 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 16:47:
Er had iemand bij mij net 134 kills op shipment. De tering :D
Poh, ik ben al blij met 30ish kills op shipment domination.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:26
Shipment is veel te groot,,, ik kom bijna niemand tegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RoaDHouse schreef op donderdag 19 december 2019 @ 17:11:
Shipment is veel te groot,,, ik kom bijna niemand tegen.
Eigenlijk zouden ze er inderdaad ook tanks en quads in moeten laten spawnen. Duurt echt uren voordat je iemand tegenkomt, een beetje à la Battlefield :'(

• beany
  • Laatst online: 18:05

beany

Meeheheheheh

dindr schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:47:
[...]

Ja en nee... Het is leuk om even chaos te hebben. Maar als de tegenpartij de overhand heeft en flink met killstreaks gaat smijten is het al snel minder leuk.

Het is wel een prima map om bepaalde officer rank objectives te halen. Zoals fury kills of quad kills.

Leuke map, maar dan voor af en toe. Hoeft van mij niet in de standaard rotatie lijst te komen.

Crash is niet zo goed gelukt maar Vacant is een prima map!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dindr
beany schreef op donderdag 19 december 2019 @ 17:31:
[...]

Ja en nee... Het is leuk om even chaos te hebben. Maar als de tegenpartij de overhand heeft en flink met killstreaks gaat smijten is het al snel minder leuk.

Het is wel een prima map om bepaalde officer rank objectives te halen. Zoals fury kills of quad kills.

Leuke map, maar dan voor af en toe. Hoeft van mij niet in de standaard rotatie lijst te komen.

Crash is niet zo goed gelukt maar Vacant is een prima map!
Wat voel je voor een aparte rotatie, een chaos 24/7 die er altijd zal zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Free bundle. Met een eenhoorn calling card en een 1 tier skip! Te vinden onder "Store" en dan "Just for you" aanklikken.

Een gegeven paard niet in de bek kijken :P

[ Voor 24% gewijzigd door Vrijdag op 19-12-2019 18:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chimera2
Vrijdag schreef op donderdag 19 december 2019 @ 18:06:
Free bundle. Met een eenhoorn calling card en een 1 tier skip! Te vinden onder "Store" en dan "Just for you" aanklikken.

een gegeven eenhoorn ;)
Ik had het met shipment domi. Man man man wat een feest wast dat :D
denk het leukste potje tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18:34
Ik ben er niet mordicus tegen, maar shipment slaat helemaal nergens op als map. Spawns zijn midden in de actie, dus spawnkillen is daar een zekerheid. Werkt weliswaar beide kanten op, maar toch.

Gister had iemand de play of the game omdat er letterlijk 6 mensen achter elkaar voor zijn neus werden gespawnd. God wat knap.. 8)7

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joskuiper
  • Laatst online: 17-09 15:14

joskuiper

PapaCooper

Het gonst op twitter van de hashtag #BringBackShoothouse

En niet voor niets, ik speelde dat erg veel. Hele toffe mode.
Hopelijk komt die net als de vorige keer weer snel terug.

Iemand meer info? Ik kan niets vinden vanaf Activision ...

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
joskuiper schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 08:14:
Het gonst op twitter van de hashtag #BringBackShoothouse

En niet voor niets, ik speelde dat erg veel. Hele toffe mode.
Hopelijk komt die net als de vorige keer weer snel terug.

Iemand meer info? Ik kan niets vinden vanaf Activision ...
Reddit is de beste plek voor informatie.

Wat ze moeten doen is een mapkeuze maken. Elke update is er weer gezeur over maps en vaste rotaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
MJA shipment, leuk voor 1 of Max 2x op een dag.
Net team tegen gehad die in elk hoekje de spwans hielden; dan is het niet te doen. Gunner, airship, vtol, ... bleh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 18:05

beany

Meeheheheheh

kazzzdafke schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 11:28:
MJA shipment, leuk voor 1 of Max 2x op een dag.
Net team tegen gehad die in elk hoekje de spwans hielden; dan is het niet te doen. Gunner, airship, vtol, ... bleh
Dus de volgende keer ook de hoekjes houden ;)

Grappig om af en toe te doen, meer niet.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:31
Vrijdag schreef op donderdag 19 december 2019 @ 18:06:

Ik heb die niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Yes ik haalde gisteren mijn eerste golden wapen de kilo 141 wat een heerlijk ding. Nu door met de Ram 7

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet? Wat gek, ik dacht dat iedereen het zou hebben. 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
Vrijdag schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 15:13:
[...]

Misschien enkel als je de battle pass gehaald hebt? Dat zal vast en zeker niet iedereen gedaan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:31
Vrijdag schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 15:13:
[...]

Sorry ik keek in de PS store, maar in de COD Store zat ie wel :-D
Pagina: 1 ... 38 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.