De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ah oke, maar het is al uitgekomen zie ikVrijdag schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 17:05:
[...]
Ik heb de pass ook niet 😅
@crimby ah tof! Geniet er van
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
24 uro betalen! Krijg je er een blauwe tracer kilo 141 en een 1911 voor terug. Samen met wat andere dingetjes.Wolverine9000 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 22:12:
Hoe krijg je de nieuwe operator nikto ofzoiets
Gooi een granaat... word gekilled... spawn vervolgens op m'n zojuist gegooide granaat... suicide!

[ Voor 11% gewijzigd door Oekol op 21-12-2019 10:26 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Op een zaterdag? In de kerstvakantie?Leoon. schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 10:26:
Ik word beetje gek van de campers vandaag met mines, claymores etc. Moeten die kleine kindjes niet naar school of zo

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
MacBook Pro M4 iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra Apple Watch Ultra
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Even rechts in het scherm klikken (pijltje naar rechts)DirtyBird schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 12:04:
Ik heb net update gedraaid en nu staat er bij de store 'free bundle', maar als ik daar kijk kosten ze allemaal CP. Waar vind ik die gratis bundle die ik MOET hebben?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Bundle heet "for you". Je moet even naar rechts.DirtyBird schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 12:04:
Ik heb net update gedraaid en nu staat er bij de store 'free bundle', maar als ik daar kijk kosten ze allemaal CP. Waar vind ik die gratis bundle die ik MOET hebben?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
E.O.D en SpotterLeoon. schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 10:26:
Ik word beetje gek van de campers vandaag met mines, claymores etc. Moeten die kleine kindjes niet naar school of zo
De EMP field upgrade is ook een leuke, vooral in kleine maps.
Ik heb geen kinderen. Maar het is nu dubbelfeest merk ik dus lekker dan haha.
[ Voor 3% gewijzigd door Oekol op 21-12-2019 13:06 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik vind spotter echt heel slecht werken eigenlijk. Zie het nog steeds amper dan.
Over een paar dagen zijn de christmas noobs er weerLeoon. schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 13:06:
[...]
Ik heb geen kinderen. Maar het is nu dubbelfeest merk ik dus lekker dan haha.
Huh? Het is in elk geval een bundel met een eenhoorn callcard en een tier skip token. Die is gratis. Dacht dat die "Just for you" heette 🤔DirtyBird schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 12:17:
Just for you kost 2400CP
[ Voor 35% gewijzigd door Vrijdag op 21-12-2019 15:13 ]
Was die er twee of drie dagen geleden ook al niet? Of is dit er nog een met roze unicorn ofzo..Vrijdag schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 15:10:
[...]
Over een paar dagen zijn de christmas noobs er weer
[...]
Huh? Het is in elk geval een bundel met een eenhoorn callcard en een tier skip token. Die is gratis. Dacht dat die "Just for you" heette 🤔
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Gaat lekker zo. Wie heeft die k. map bedacht? Hoe boor ik het plezier van een gamer in 1 keer in de grond....
Goed bezig IW!
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Geweldige map om max 2-3x op een dag te spelen, had laatst 80+ kills en tussen de 20-30 deaths. Als je op die map toch eens een juggernaut zou halenFrostbite schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 16:31:
Tss net shipment gespeeld. Je spawnt en wordt gelijk neergeknald zonder dat je ook maar iets kan doen.
Gaat lekker zo. Wie heeft die k. map bedacht? Hoe boor ik het plezier van een gamer in 1 keer in de grond....
Goed bezig IW!
Zucht...
Knowledge reigns supreme over nearly anything
....ens dan heb je m en op het moment dat je het krat pakt doet iemand een finish op je. En pakt jouw 'naut 🤣SgtElPotato schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 16:35:
[...]
Geweldige map om max 2-3x op een dag te spelen, had laatst 80+ kills en tussen de 20-30 deaths. Als je op die map toch eens een juggernaut zou halen
MacBook Pro M4 iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra Apple Watch Ultra
Joh.Vrijdag schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 19:35:
Dubbel wapen XP weekend is live trouwens.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee, dat valt niet te stacken. Daar waarschuwt de game volgens mij ook voor. Die token is dan ook verloren als je 'm nu gebruikt.ChrisLNFF schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:28:
Werkt het stacken van een dubbel weapon xp token nu ook? Probeerde het vanmiddag maar zag slechts 1 icoontje met 'dubbel xp' in beeld?
Ok thanksPyr0_ schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:48:
[...]
Nee, dat valt niet te stacken. Daar waarschuwt de game volgens mij ook voor. Die token is dan ook verloren als je 'm nu gebruikt.
Opvallend; lobby’s met vacant lopen massaal leeg. Iedereen wil shipment spelen voor de xp.
Hoop dat het niet alleen vanwege dubbele xp weekend is maar omdat shipment gewoon freakin' amazing is!ChrisLNFF schreef op zondag 22 december 2019 @ 00:36:
[...]
Ok thanks
Opvallend; lobby’s met vacant lopen massaal leeg. Iedereen wil shipment spelen voor de xp.
Zwaar irritant inderdaad, moet je 5 minuten staan wachten tot er genoeg mensen niet leaven..ChrisLNFF schreef op zondag 22 december 2019 @ 00:36:
[...]
Ok thanks
Vacant is voor mij sowieso een top 3 map, speelt zoveel beter dan van die maps zoals picadilly.. Gewoon simpel houden in design en bam, je hebt een winner.
[ Voor 19% gewijzigd door SmokingCrop op 22-12-2019 01:52 ]
Eens, zelfs als je 40 keer doodgaat (en dat ga ik), hark ik nog 10k punten binnen. Beter maken ze even een 24/7 shipment server.dindr schreef op zondag 22 december 2019 @ 01:36:
[...]
Hoop dat het niet alleen vanwege dubbele xp weekend is maar omdat shipment gewoon freakin' amazing is!
Buiten de punten en de mogelijkheid om heel snel wapens te grinden is het gewoon heerlijk om eens echt plezier te hebben met wapens die je nooit gebruikt. Het is nu gewoon mogelijk om 'plays' te behalen die je de pros gewoon op normale maps ziet doen. Had vandaag vijf man achter elkaar met een throwing knife. Keigaaf, al is het minder zoet dan dat je het op een search and destroy clutch doet bijvoorbeeld.. Enfin, dikke fun. Je pakt soms vier man quickscopend en gaat vier keer dood op je respawn. Perfect in balans wat mij betreft. Win some fun and lose some vanwege de crappy spawns of clusterfuck. Feit is het is dolle pret als je de normale rotatie even zat bent. Snap echt niet waar de hele heisa over gaat op social media. Wil je het niet, queu dan andere maps!ChrisLNFF schreef op zondag 22 december 2019 @ 02:08:
[...]
Eens, zelfs als je 40 keer doodgaat (en dat ga ik), hark ik nog 10k punten binnen. Beter maken ze even een 24/7 shipment server.
Als vacant die map is met dat kantoorgebouw vind ik die persoonlijk best tof. Misschien wel een van de betere maps. Verschillende wegen die je op een plaats brengen.ChrisLNFF schreef op zondag 22 december 2019 @ 00:36:
[...]
Ok thanks
Shipment vind ik persoonlijk niks. Is me echt te zeer raggen. Als ik die tegen kom pak ik een wapen wat ik normaal niet snel pak. Of een wapen waarmee ik kills moet maken voor een mission. Laatst wat smg en shotgun kills gehaald op die map.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Eens over vacant. Simpelere maps zijn gaaf, vooral bij de setting die mw dit jaar aanhoudt. Een extreme snelle time to kill. Als je dan nog 360 graden om je heen uit zoveel verschillende kanten afgemaakt kan worden dan heb je weinig kans en komt het neer op wie de eerste schot lost, die wint. Met de ouderwetse 'drie lane' map layout heb je iets meer controle, minder situaties waarop je oppeens geflankt kan worden en speelt aim een iets grotere rol. Ik merk aan mezelf dat ik veeeeel beter presteer op de oude map layouts dan een picadulu waar je 14 angles hebt waarvan je beschoten kan worden.Oxigeon schreef op zondag 22 december 2019 @ 07:51:
[...]
Als vacant die map is met dat kantoorgebouw vind ik die persoonlijk best tof. Misschien wel een van de betere maps. Verschillende wegen die je op een plaats brengen.
Shipment vind ik persoonlijk niks. Is me echt te zeer raggen. Als ik die tegen kom pak ik een wapen wat ik normaal niet snel pak. Of een wapen waarmee ik kills moet maken voor een mission. Laatst wat smg en shotgun kills gehaald op die map.
Xbox Live: Miesjh NL
Puur en alleen voor de afwisseling.. voor mij mag er een 24/7 shipment en shoothouse komen.
Ja soms word je aan gort geschoten op shipment maar... het is echt raggen volle bak.
Spijtig dat de meeste potjes zoals KC al na 2 min gedaan zijn 🤣
Ja, ik vind het persoonlijk echt een leuke toevoeging! Hoeft niet in de normale rotatie te zitten maar wel als extra. Top!
Never ever financial advice...
Gisteren echt ontzettend veel kapot geschoten maar hij heeft er geen één meegerekend

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Auto's tellen ook niet mee...Famous schreef op zondag 22 december 2019 @ 11:46:
Nog wat auto’s kapot schieten voor de gouden Pila.
Gisteren echt ontzettend veel kapot geschoten maar hij heeft er geen één meegerekend![]()
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ben maar begonnen aan de mission waarmee je met elk soort wapen 35 kills moet maken. Is dat Warrior?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Lijkt ook gewoon dat je 9 op 10 vacant krijgt en het zelden shipment is.ChrisLNFF schreef op zondag 22 december 2019 @ 00:36:
[...]
Ok thanks
Zeker wel
Vandaag werkt het namelijk ook weer.
Dan denk ik bij mezelf waarom ga je niet lekker TDM spelen? Met welke gedachte kies je er dan voor om HQ te gaan spelen als je van te voren al van jezelf weet dat je niet de punten gaat pakken..
Wie deelt deze grote irritatie met ons?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nee, het is niet ranked, je wint en verliest er niets mee. Als ik zin heb in monster feeds dan speel ik HQ, zonder de objective te spelen. Je kan op HQ geniaal flanken als je een spawn goed weet te raden. Je kan in een niet ranked fps verwachten dat iedereen objective based speelt. Als je dat wilt dan kan je met Tweakers of een clan een groep maken en voor objectives gaan. Public? No no, voorkomt irritaties. Oh en vergeet vooral geen plezier te hebben!G_Dragon schreef op zondag 22 december 2019 @ 18:52:
Groote irritatie vanavond bij het spelen van HQ , mensen in het team die het gewoon beter niet kunnen spelen. Mijn vriendin en ik spelen in splitscreen online en waren de enige van ons hele team die telkens naar de HQ gingen, de rest liep ergens halverwege de map...
Dan denk ik bij mezelf waarom ga je niet lekker TDM spelen? Met welke gedachte kies je er dan voor om HQ te gaan spelen als je van te voren al van jezelf weet dat je niet de punten gaat pakken..
Cod is altijd van de kills geweest. Om het niet objective based spelen te counteren waren de scorestreaks geïntroduceerd als vervanger van de killstreaks, jammer dat ze dat niet hebben overgenomen.
Ook blij dat die ene map "Vacant" terug is
Shipment en Shoothouse een van mijn favo maps. Alleen Domination op Shipment is een drama!
Battlepas nu op lvl 39. Dus dat komt wel goed.
Hopelijk na de Dubbel Wapen XP komt 24/7 Shoothouse weer terug... Wat mis ik dat zeg!
Zeker irritant.G_Dragon schreef op zondag 22 december 2019 @ 18:52:
Groote irritatie vanavond bij het spelen van HQ , mensen in het team die het gewoon beter niet kunnen spelen. Mijn vriendin en ik spelen in splitscreen online en waren de enige van ons hele team die telkens naar de HQ gingen, de rest liep ergens halverwege de map...
Heeft er mee te maken dat je bij hq wel ongeveer weet waar de vijand spawnt, en bij tdm kan dat steeds veranderen, dus ook 3 meter achter jouw veilige camp plekje. Daarom spelen die mensen dus hq en verkloten ze het voor de rest.
Gathering of tweakers is derde geworden deze ronde, dus wij pakken wel een paar Rewards.Smit260 schreef op maandag 23 december 2019 @ 03:19:
6e geworden met Squad Tweakers.net... Geen schande we speelden in een lastigere poule en winnen is natuurlijk lastiger dan kills pakken.
Goed gedaan jongens dank je wel.
Nickname KasPlantje.
KD ratioChrisLNFF schreef op maandag 23 december 2019 @ 08:49:
[...]
Zeker irritant.
Heeft er mee te maken dat je bij hq wel ongeveer weet waar de vijand spawnt, en bij tdm kan dat steeds veranderen, dus ook 3 meter achter jouw veilige camp plekje. Daarom spelen die mensen dus hq en verkloten ze het voor de rest.
Wat ik enorm vet vond dit weekend met double xp was deagle hardcore headquarters! lekker dat ding vol raggen!
[ Voor 12% gewijzigd door Xenophoben op 23-12-2019 09:52 ]
Hoop echt dat ze dat snel fixen.chimera2 schreef op maandag 23 december 2019 @ 07:57:
bij mij pakt hij de challenge niet om 15 mensen te spoten met die recon drone
Ik vind challenges spelen wel leuk maar soms pakt die de voortgang gewoon niet.
Recon drone werkte hier ook niet

Hij doet het wel en dan zouden ze bijna met allemaal cold blood moeten spelen.Vrijdag schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:55:
Werkt de recon drone niet of komt dat omdat ze met cold blood/ghost perk spelen?
Ik kan ze wel taggen.
Gek. Maar het zal wel een tracking bug zijn. Anders eerst een andere missie doen voor een deel en dan weer terug? Soms werkt dat. Wel matig die tracking bugs steeds inderdaad.chimera2 schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:06:
[...]
Hij doet het wel en dan zouden ze bijna met allemaal cold blood moeten spelen.
Ik kan ze wel taggen.
Het is geen missie maar gewoon voor een RibbonVrijdag schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:14:
[...]
Gek. Maar het zal wel een tracking bug zijn. Anders eerst een andere missie doen voor een deel en dan weer terug? Soms werkt dat. Wel matig die tracking bugs steeds inderdaad.
🙈 Oepschimera2 schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:17:
[...]
Het is geen missie maar gewoon voor een Ribbon
Het is namelijk ook een missie 😅
Ik heb namelijk geen zin om online te gamen, maar gewoon offline. Of zitten er geen missies in dit spel?
Zo nee, welk spel is daar beter voor geschikt?
Bonus vraag: mijn laptop heeft geen cdspeler, is het mogelijk om het spel online te kopen en dan te downloaden?
[ Voor 21% gewijzigd door Pakhaas op 23-12-2019 11:36 ]
Zit gewoon een single player in, best vermakelijk!Pakhaas schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:35:
Is dit spel ook leuk om offline missies uit te voeren?
Ik heb namelijk geen zin om online te gamen, maar gewoon offline. Of zitten er geen missies in dit spel?
Zo nee, welk spel is daar beter voor geschikt?
Bonus vraag: mijn laptop heeft geen cdspeler, is het mogelijk om het spel online te kopen en dan te downloaden?
1. Shoothouse
2. Shipment
3. Vacant
4. Crash
5. Gun Runner
6. Grazna Raid
7. Hackney Yard
8.St. Petrograd
9. Rammaza
10. Arklov Peak
11. Piccadilly
12. Aniyah Palace
13. Euphrates Bridge
14. Azhir Cave
Je kan het - denk ik - zelf niet via cd player installeren. Spel is iets van een 120GB in download 👀Pakhaas schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:35:
In een fysieke aankoop zal gewoon een code zitten om te activeren in de Blizzard launcher
Kun je ook (achteraf) zien wie welke score heeft neergezet?GerGio schreef op maandag 23 december 2019 @ 09:02:
[...]
Gathering of tweakers is derde geworden deze ronde, dus wij pakken wel een paar Rewards.
Goed gedaan jongens dank je wel.
Na vorige week werd er hier wel deze screenshot gepost, maar in mijn app zie ik het niet?
[ Voor 5% gewijzigd door joskuiper op 23-12-2019 12:30 ]
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
PSN: Kidjuh
Je moet even zoeken op tweakers op de call of duty app.Kidjuh schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:31:
Is er nog plek in een squad? PS4
er zijn meerdere clans
Bij deze:joskuiper schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:29:
[...]
Kun je ook (achteraf) zien wie welke score heeft neergezet?
Na vorige week werd er hier wel deze screenshot gepost, maar in mijn app zie ik het niet?

Ja in Gathering of Tweakers is nog plek genoegKidjuh schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:31:
Is er nog plek in een squad? PS4
Nickname KasPlantje.
Weet nog steeds niet wat ik extra krijg eigenlijk van reward...
Never ever financial advice...
Is dat niet van die nieuwe operator?Pompi schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:29:
Volgens mij heb ik iets gemist de afgelopen week, want ik zie opeens mensen met een soort van blauwe tracer kogels schieten. Kan iemand mij daar iets meer over vertellen?
I am the great Cornholio!
Das die Kilo van de nieuwe 2400 punten pack waar ook die nieuwe operator in zitPompi schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:29:
Volgens mij heb ik iets gemist de afgelopen week, want ik zie opeens mensen met een soort van blauwe tracer kogels schieten. Kan iemand mij daar iets meer over vertellen?
huh? 3e? ik dacht dat we 5 of 6e geëindigd waren?GerGio schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:52:
[...]
Bij deze:
[Afbeelding]
[...]
Ja in Gathering of Tweakers is nog plek genoeg
Of is dat een andere? Ik zie nu trouwens dat ik niet meer in een Squad zit en vanochtend nog wel? what happened?
Er zijn er twee: tweakers.net en Gathering of Tweakerscrimby schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:50:
[...]
huh? 3e? ik dacht dat we 5 of 6e geëindigd waren?
Of is dat een andere? Ik zie nu trouwens dat ik niet meer in een Squad zit en vanochtend nog wel? what happened?
Tweakers.net is vol. Gathering of tweakers die later is opgericht heeft nog plek
Nickname KasPlantje.
Ingame naam = TurretZ
Ik doe vast iets verkeerd, maar als ik naar Tweakers zoek (of de volledige naam) dan krijg ik geen resultaat via de app. Voor zover ik weet kan ik in-game niks met squads, toch?GerGio schreef op maandag 23 december 2019 @ 15:23:
[...]
Er zijn er twee: tweakers.net en Gathering of Tweakers
Tweakers.net is vol. Gathering of tweakers die later is opgericht heeft nog plek
Hier hetzelfdeSmit260 schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:30:
Tweakers.net Squad is weg... Althans... Ik ben eruit?
Ingame naam = TurretZ

Thanks maar dat bedoel ik niet.
Ik bedoel de score per speler zoals ook in mijn screenshot stond
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Ik zat in Tweakers.net en sinds vanmiddag staat er “your squad is inactive”. Beide squads kan ik ook niet vinden als ik zoekGerGio schreef op maandag 23 december 2019 @ 15:23:
[...]
Er zijn er twee: tweakers.net en Gathering of Tweakers
Edit: ik zie dat ik niet de enige ben!
[ Voor 5% gewijzigd door crimby op 23-12-2019 16:54 ]
Edit: spelling
[ Voor 16% gewijzigd door themubson op 23-12-2019 17:10 ]
Merk trouwens dat Field upgrade pro bij mij vaak bugged is op die map, dan kan ik gewoon niets gebruiken. Al is dat daar niet heel erg, maar tactical insertion is soms wel lekker!
Same here, ik ben er ook ineens uit! (Rage_NL)crimby schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:53:
[...]
Ik zat in Tweakers.net en sinds vanmiddag staat er “your squad is inactive”. Beide squads kan ik ook niet vinden als ik zoek
Edit: ik zie dat ik niet de enige ben!
Search for a squad en dan vind hij tweakers.net ook helemaal niet
[ Voor 9% gewijzigd door joskuiper op 23-12-2019 17:34 ]
Same here en ik heb hem gemaakt. Makkelijk ditjoskuiper schreef op maandag 23 december 2019 @ 17:33:
[...]
Same here, ik ben er ook ineens uit! (Rage_NL)
Search for a squad en dan vind hij tweakers.net ook helemaal niet

Nickname KasPlantje.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Alleen nu ook geen idee wat de opdracht isrenzo4000 schreef op maandag 23 december 2019 @ 19:36:
Grrr eindelijk weer wat tijd voor cod is onze squad foetsie, kennelijk inderdaad iets fucked up. Misschien dat de scores toch worden opgeslagen.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Squads zijn weer terug!GerGio schreef op maandag 23 december 2019 @ 17:54:
[...]
Same here en ik heb hem gemaakt. Makkelijk dit
Heb zojuist Tweakers.net en Gathering of Tweakers kunnen vinden. Ook nog een normale Tweakers. Ben die van jou gejoined.
@crimby TDM headshots deze week. Ik ben echt totaal geen TDM fan dus zal niet veel scoren
[ Voor 13% gewijzigd door schaapiej op 24-12-2019 06:23 ]
Mooi hoe meer zielen hoe meer rewardsschaapiej schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 06:22:
[...]
Squads zijn weer terug!
Heb zojuist Tweakers.net en Gathering of Tweakers kunnen vinden. Ook nog een normale Tweakers. Ben die van jou gejoined.
@crimby TDM headshots deze week. Ik ben echt totaal geen TDM fan dus zal niet veel scoren
Nou ik hoop dat jullie er van genieten ik ga liever andere mappen spelen. Ik ben niet helemaal een shipment fan. Maar dat komt misschien ook omdat ik hem nog van COD 4 ken, waar hij 32 tegen 32 was. Dan moest je tussen de granaten naar de andere kant zwemmen.Buizerd__NL schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 08:01:
Nou... jullie krijgen je zin
https://charlieintel.com/...ment-only-playlist/58664/

[ Voor 32% gewijzigd door GerGio op 24-12-2019 08:07 ]
Nickname KasPlantje.
Niets gedaan, zit er gewoon weer in.
Schijnbaar gisteravond al gezien ik wel een aantal punten heb.
@Buizerd__NL Nice! Hopelijk bij de dinsdag-update
Yes ik zag het net! en Same here... ik zal vanmiddag wat TDM proberen maar doe mij maar any objective modeschaapiej schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 06:22:
[...]
Squads zijn weer terug!

Vacant vind ik ook erg gaaf om te spelen, vroeger helemaal blauw gespeeld in COD4 haha.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Volgens mij zijn ze het zelfde...sjorremans schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 08:40:
De map Shipment was in COD4 toch een stuk groter? Dat staat mijn in ieder geval bijNu is het echt een hele kleine map.
Vacant vind ik ook erg gaaf om te spelen, vroeger helemaal blauw gespeeld in COD4 haha.
Ik vind vacant erg geslaagd omdat deze op alle game modes leuk is. Crash is voor search and destroy en cyber attack erg gaaf maar naar mijn idee toch minder geschikt voor headquarters en domination.
Shipment was even groot maar meer een 1- a 2v2 map. Er was ook een grotere container map op een schip die als ik me niet vergis Cargo heette.sjorremans schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 08:40:
De map Shipment was in COD4 toch een stuk groter? Dat staat mijn in ieder geval bijNu is het echt een hele kleine map.
Ik mis shoothouse 24/7 met shipment erbij zal de playlist niet echt beter worden naar mijn mening maar ach het is beter dan niet.
Vandaar ook mijn sarcastische reactie, want ik ben er ook niet van maar ik dacht ik post het wel voor de andere.GerGio schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 08:03:
[...]
Mooi hoe meer zielen hoe meer rewardsIk ben zelf een redelijke TDM speler en ik ben voor wat skins nog op headshots aan het jagen dus dat komt wel goed.
[...]
Nou ik hoop dat jullie er van genieten ik ga liever andere mappen spelen. Ik ben niet helemaal een shipment fan. Maar dat komt misschien ook omdat ik hem nog van COD 4 ken, waar hij 32 tegen 32 was. Dan moest je tussen de granaten naar de andere kant zwemmen.
Dat word voor mij veel lobby's leaven tot ik shoothouse krijg. Als ik reddit moet geloven hoor ik bij de kleine minderheid die echt een tering hekel aan shipment heeft.GabberPiet schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:25:
[...]
Shipment was even groot maar meer een 1- a 2v2 map. Er was ook een grotere container map op een schip die als ik me niet vergis Cargo heette.
Ik mis shoothouse 24/7 met shipment erbij zal de playlist niet echt beter worden naar mijn mening maar ach het is beter dan niet.
Ik vind shipment ook nergens over gaan, terwijl shoothouse voor mij ver boven de rest staat....servival7 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:29:
[...]
Dat word voor mij veel lobby's leaven tot ik shoothouse krijg. Als ik reddit moet geloven hoor ik bij de kleine minderheid die echt een tering hekel aan shipment heeft.
Nu staan ze recht, waardoor je van hoek naar hoek kunt kijken, en schieten.
Dat zorgt voor een hoop spawn killing omdat je nergens echt veilig kunt spawnen.
Je hebt gelijk, ik was in de war met Cargo!GabberPiet schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:25:
[...]
Shipment was even groot maar meer een 1- a 2v2 map. Er was ook een grotere container map op een schip die als ik me niet vergis Cargo heette.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.