Vorige 2 dagen weet ik niet wat er aan de hand is. Met een vriend speel ik voornamelijk Gunfight. We zijn niet bepaald goed ofzo en verliezen meer dan we winnen.
Eergisteren lag het winnen en verliezen ongeveer gelijk en hadden we op een gegeven moment een winstreak van 3 ofzo.
Gistermorgen nog eens opgestart en toen hadden we een winstreak van 6. Gisteravond was er ergens iets veranderd want we gingen de eerste 5 potjes met 6-1 ofzo onderuit. Leek wel of we in een andere divisie waren uitgekomen.
Na een aantal keren dik verliezen waarbij het lijkt of je tegen een stel cheaters speelt zo lijkt het

, maar besloten wat TDM te doen. Potje of 5 gedaab. Toen maar weer wat Gunfight. Verassende is. Nu winnen we een potje of 5 Gunfight achter elkaar. En vrijwel allemaal met een love game oftewel 6-0 Of 6-1. Geen flauw idee wat er aan het handje is. Maar lijkt alsof er iets niet helemaal klopt.
Verder ben ik gisteren level tot level 49 gekomen. Het begint dus op te schieten tot level 55. Ik weet dat dit voor de meeste niet hoog is. Maar aangezien ik bij andere Cod niet verder kom dan level 20 wil ik toch even zeggen dat ik dit een erg goede cod vind. Aangezien ik maar een uurtje of 1 a 2 per dag speel.
Vanmiddag ga ik maar eens aan mijn challenges werken door shoot the ship te spelen. Guns gaan tot level 65? Dan ben ik met mijn m4 al aardig in de richting. Als ik straks level 55 ben en mijn m4 op max level heb stap ik over op de mp7. Dan kan ik die voor de kleinere maps gebruiken en de m4 voor de langere range pakken.