Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
dutchgio schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 10:22:
Shipment is even groot maar in eerdere releases stonden de open containers aan de zijkant scheef.
Nu staan ze recht, waardoor je van hoek naar hoek kunt kijken, en schieten.
Dat zorgt voor een hoop spawn killing omdat je nergens echt veilig kunt spawnen.
Ja ik werd de laatste keer ook behoorlijk vaak gespawnkilled waarvan 5 keer op rij. Een keer stond die gast gewoon achter me in die gele Container te wachten tot er iemand spawnde.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:18
Ik heb wat rondjes geprobeerd en heb een paar puntjes bij elkaar geschraapt maar jezus wat een gecamp in TDM.... ik ga weer door met objectives!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyran
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09 14:55
Van mij had die hoge container ook niet echt gehoeven, nog een extra lijn om in de gaten te houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:32
Denken jullie dat dit werkt?

Ik verkoop mijn PS4 CD standard edition, nu 300 COD points

Ik download in de PS Store de Battlepass edition, met 3000 COD erin.

Zou ik dan vervolgens als de download klaar is 3300 COD points hebben?

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickoord
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 11:09
Jenzo schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:09:
Denken jullie dat dit werkt?

Ik verkoop mijn PS4 CD standard edition, nu 300 COD points

Ik download in de PS Store de Battlepass edition, met 3000 COD erin.

Zou ik dan vervolgens als de download klaar is 3300 COD points hebben?
Ik verwacht dat het wel gaat werken, zolang je maar hetzelfde activision account gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:32
nickoord schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:16:
[...]

Ik verwacht dat het wel gaat werken, zolang je maar hetzelfde activision account gebruikt.
Het enige verschil is dat ik van regio verander door de regio lock van Activision. De CD is alleen in de talen Spaans/Italiaans en als ik MW download in de PS Store NL krijg ik hem in het Engels.

Dit heeft (denk ik), alleen effect of de taal en niet op het activision account. Het is een gokje van 67 EUR...:)

Wat denken jullie?

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:28
Dat moet wel werken lijkt me, de cod points zijn account gebonden en niet aan de disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:39
Hallo iedereen
Ik zoek nog een clan voor cod mw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
GerGio schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:01:
[...]

Ja ik werd de laatste keer ook behoorlijk vaak gespawnkilled waarvan 5 keer op rij. Een keer stond die gast gewoon achter me in die gele Container te wachten tot er iemand spawnde.
Je wordt er veel gekilled, ook spawnkillen maar anderzijds maak je zelf ook veel kills. Ik heb regelmatig potjes waarbij er niemand van beide teams minder dan 60 kills heeft. Als je zelf meer dan gemiddeld kunt killen betekent dat automatisch ook dat je vaker dood gaat.

Ik vind het wel leuk, en ja soms is het ff vervelend als je 5x achter elkaar gekilled wordt bij het spawnen maar daarna kill jij er ook 5 die net spawnen. Ideaal om challenges te halen voor guns vind ik.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Ik vind Shipment niet zo leuk. Vaak gewoon 3/4x spawnen achter elkaar en direct dood. Ben volgens mij nog nooit positief gegaan op die map. Laatste keer was 12 om 40 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Net die RAM-7 unlocked, wat is dat een lekker wapen zeg! Vond die LMG uit de battle pass ook wel chill maar haalde het toch niet bij m’n M13... maar dit is toch wel een kanshebber hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:34
RAM-7 vind ik ook wel lekker als ik die onderweg ergens tegenkom (ben er zelf nog lang niet om te unlocken).

Ik switch beetje tussen de M4A1 en MP5, met lichte voorkeur voor die laatste.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:20
Wat is dat voor flauwekul,,,, een XPtoken telt gewoon door in het menu, je bent zo 4 minuten verder voor de volgende game. Welke idioot heeft dat bedacht bij IW :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
RoaDHouse schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 17:21:
Wat is dat voor flauwekul,,,, een XPtoken telt gewoon door in het menu, je bent zo 4 minuten verder voor de volgende game. Welke idioot heeft dat bedacht bij IW :(
Kom je hier nu pas achter? ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:20
Rivanov schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 18:08:
[...]

Kom je hier nu pas achter? ;)
lol ja :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:03
Shoot the ship playlist is live, alleen maar Shoothouse en Shipment. Daarnaast ook dubbel XP voor 3 dagen! Enjoy :)

Edit: Dubbel XP overigens op Battle pass XP en normale XP, niet op wapens.

[ Voor 25% gewijzigd door schaapiej op 24-12-2019 19:52 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

crimby schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 16:29:
Net die RAM-7 unlocked, wat is dat een lekker wapen zeg! Vond die LMG uit de battle pass ook wel chill maar haalde het toch niet bij m’n M13... maar dit is toch wel een kanshebber hoor!
De RAM7 is heel erg oké.... maar niet met scope, daar de de M4A1 nog steeds de beste.

Ik heb heel de RAM geleveld en gebruik hem nu met 3/4 attachments, zonder scope... je hebt dan snelheid qua ADS en movement, voor de lange afstanden de FR met scope, één burst in de borst/hoofd en één probleem minder. :*)

FR for the win.... :z

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 18:17
schaapiej schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 19:36:
Shoot the ship playlist is live, alleen maar Shoothouse en Shipment. Daarnaast ook dubbel XP voor 3 dagen! Enjoy :)
RAGGGEEEEENNNNNN

Edit: ah kak, vrouwlief wilt twee afleveringen Witcher kijken. Jammer. Minder tijd om te vlammen.

[ Voor 17% gewijzigd door dindr op 24-12-2019 19:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dindr
dindr schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 19:47:
[...]

RAGGGEEEEENNNNNN

Edit: ah kak, vrouwlief wilt twee afleveringen Witcher kijken. Jammer. Minder tijd om te vlammen.
Edit 2: schijnt ook 2x battle tier progression te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 13:50
Ieamand vanavond nog online? Add mij voor een potje op de ps4: beavbusi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dindr schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 19:47:
[...]

RAGGGEEEEENNNNNN

"Doesn't she has a phone?" :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20:05
VidaR-9 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 16:56:
RAM-7 vind ik ook wel lekker als ik die onderweg ergens tegenkom (ben er zelf nog lang niet om te unlocken).

Ik switch beetje tussen de M4A1 en MP5, met lichte voorkeur voor die laatste.
Ben tier 55dus de ram heb ik al tijdje, zeer goed wapen. Heb hem maw level en is een beest soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Dankzij ook de Dubbele Battle Pass XP kan ik de komende 2-3 dagen wel even van lvl 47 naar lvl 60 gaan! 😀

Edit: Het is geen Dubbele XP bij de Battlepas maar een kwart, tot 35% extra. Moet je maar is goed opletten ;-)

[ Voor 34% gewijzigd door Smit260 op 25-12-2019 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn de Christmas n00bs er al? :+

Niets brengt de kerstgedachte zo goed over als het afknallen van newbies met zware wapens 8)

[ Voor 59% gewijzigd door Vrijdag op 25-12-2019 13:46 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:30
Vrijdag schreef op woensdag 25 december 2019 @ 13:45:

Niets brengt de kerstgedachte zo goed over als het afknallen van newbies met zware wapens 8)
Die zul je niet zo snel tegen komen met SBMM ben ik bang ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20:05
Kan je niet gelijk bij bo4 reset stats doen en vanaf nul terug beginnen of zit deze functie er niet in??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:05
hoe zit dat eigenlijk met die horloges.
ik heb er een paar, maar ze zijn bijna niet zichtbaar in het spel
is dat afhankelijk per operator, wel soort wapen? tis zeker maar net hoe de operator het wapen vasthoud?
bij mij valt de horloge net buiten beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alexknl schreef op woensdag 25 december 2019 @ 13:53:
[...]

Crap. Dan maar een paar potjes grandioos verliezen en dan als een Eckten Online Held indruk op ze maken met mijn lvl 136 icoontje 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Vrijdag schreef op woensdag 25 december 2019 @ 13:45:

Denk het wel, mijn eerste potje vandaag en normaal moet ik wel even inkomen.. >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GRhpIZ7R8tPsJpEEHdJj19au/full.png

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op woensdag 25 december 2019 @ 15:26:
[...]

Denk het wel, mijn eerste potje vandaag en normaal moet ik wel even inkomen.. >:)

[Afbeelding]
>:) _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:30
murky123 schreef op woensdag 25 december 2019 @ 15:23:
hoe zit dat eigenlijk met die horloges.
ik heb er een paar, maar ze zijn bijna niet zichtbaar in het spel
is dat afhankelijk per operator, wel soort wapen? tis zeker maar net hoe de operator het wapen vasthoud?
bij mij valt de horloge net buiten beeld
Precies zoals je zegt inderdaad, is operator/wapen afhankelijk.

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Vandaag voor het eerst eens de ground-war modus gespeeld ivm een challenge, leuk zo'n grote kaart maar het is gewoon continu mensen die vanop daken zitten te campen, dan nog zo'n tank die ergens ver weg op een heuvel staat en het is meer verstoppertje spelen met die campers dan wat anders.

Of heb ik nu 5 matches achter elkaar zo'n pech gehad?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Rakward schreef op donderdag 26 december 2019 @ 00:42:
Vandaag voor het eerst eens de ground-war modus gespeeld ivm een challenge, leuk zo'n grote kaart maar het is gewoon continu mensen die vanop daken zitten te campen, dan nog zo'n tank die ergens ver weg op een heuvel staat en het is meer verstoppertje spelen met die campers dan wat anders.

Of heb ik nu 5 matches achter elkaar zo'n pech gehad?
Nope. That's Ground War.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• GerGio
  • Nu online
Ja je ziet in de verte een grote zee van lampjes die naar je zitten te kijken. Het nadeel vind ik een beetje dat je niet echt supression effect hebt op snipers. Dit hoef je bij Battlefield niet te doen als er dan iemand op je schiet met een assault rifle dan krijg je geen fatsoenlijk shot meer weg. Hier niet kun je gewoon blijven liggen en alsnog iemand killen. Ik speel nu de Ram 7 die heeft gewoon nog niet genoeg range voor deze modus. Ik voel me dan toch fijner met een Kilo 141 ofzo.

Ik ben overigens bezig met die challanges voor de verschillende red dots. Maar dat is echt wel een kriem man wat zitten daar slechte dingen tussen

Nickname KasPlantje.

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-09 09:01
Alexknl schreef op woensdag 25 december 2019 @ 13:53:
[...]

Ground war alleen maar noobs tegen gekomen, zelf met resultaat dat mijn neefje zijn aller eerste nuke heeft gehaald _O-

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:16

HaterFrame

Well... Poo came out!

Dus ik denk ff snel een potje te gaan knallen... Ja hoor daar zijn ze weer: shaderrrrrrs GRRRRR

I am the great Cornholio!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Iemand hier meer last van? Bij mij werkende dailys niet meer? Krijg voor alle 3 geen progressie. Terwijl ik ze allang gehaald zou moeten hebben.

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:36
zo vaag weer, zo veel potjes waarbij er schijnbaar geen autoaim meer is alles gaat naast, en op de kil cam zie ik dat de bullets meters naast gaan, sinds de laatste map's gaat het echtsuper slecht, niet best voor het humeur thuis zo met kerst ;-)

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik deed gister een oopsie in 2v2 😂

Nu maar hopen dat ze het niet reporten. Anders is het RIP

[ Voor 22% gewijzigd door DAMAGE op 26-12-2019 13:47 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:48
Hmmm Lange tijd goed geweest maar daarstraks 2 potjes waar ik 1 shot kill ervaarde, elke keer opnieuw en ik de andere niet neer kreeg.
We gaan 3e potje in en... connection lost to server. Der zit iets niet juist.
Laatste weken geen last van gehad.

Never ever financial advice...

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Wel heel erg jammer van de Battle Bass Dubbel XP...

Het is namelijk niet dubbel... Ik red hem uiteindelijk wel, maar was lvl 47 en nu pas 57 terwijl ik best veel gespeeld heb de afgelopen 48 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Dropzone tegen beginners wordt snel heel erg eenzijdig. Hier was het duidelijk niet zo goed gebalanced..
Twee al vertrokken.. Je zou er medelijden mee krijgen O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zY4kKdbtBhP3lvVy5DFRaVY7/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotr22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 17:13
Buizerd__NL schreef op donderdag 26 december 2019 @ 11:15:
[...]

Ground war alleen maar noobs tegen gekomen, zelf met resultaat dat mijn neefje zijn aller eerste nuke heeft gehaald _O-
Knap! Ik heb 10 potjes gespeeld (om een challenge te halen) en heb bij elkaar opgeteld 15 kills gehaald ofzo. Normaal potje kill confirmd hardcore haal ik 20 - 30 kills. Ground war is op zich wel vet maar het is gewoon niet te doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Vorige 2 dagen weet ik niet wat er aan de hand is. Met een vriend speel ik voornamelijk Gunfight. We zijn niet bepaald goed ofzo en verliezen meer dan we winnen.

Eergisteren lag het winnen en verliezen ongeveer gelijk en hadden we op een gegeven moment een winstreak van 3 ofzo.

Gistermorgen nog eens opgestart en toen hadden we een winstreak van 6. Gisteravond was er ergens iets veranderd want we gingen de eerste 5 potjes met 6-1 ofzo onderuit. Leek wel of we in een andere divisie waren uitgekomen.

Na een aantal keren dik verliezen waarbij het lijkt of je tegen een stel cheaters speelt zo lijkt het :P, maar besloten wat TDM te doen. Potje of 5 gedaab. Toen maar weer wat Gunfight. Verassende is. Nu winnen we een potje of 5 Gunfight achter elkaar. En vrijwel allemaal met een love game oftewel 6-0 Of 6-1. Geen flauw idee wat er aan het handje is. Maar lijkt alsof er iets niet helemaal klopt.

Verder ben ik gisteren level tot level 49 gekomen. Het begint dus op te schieten tot level 55. Ik weet dat dit voor de meeste niet hoog is. Maar aangezien ik bij andere Cod niet verder kom dan level 20 wil ik toch even zeggen dat ik dit een erg goede cod vind. Aangezien ik maar een uurtje of 1 a 2 per dag speel.

Vanmiddag ga ik maar eens aan mijn challenges werken door shoot the ship te spelen. Guns gaan tot level 65? Dan ben ik met mijn m4 al aardig in de richting. Als ik straks level 55 ben en mijn m4 op max level heb stap ik over op de mp7. Dan kan ik die voor de kleinere maps gebruiken en de m4 voor de langere range pakken.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:39
Welk wapen gebruiken jullie het meest in de playlist shoot the ship?
Ik gebruik
P90
M4
Bizon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Nu online
Yes Gathering of Tweakers staat bovenaan in onze weekly challange en we staan 130 punten boven de nummer 2 dat is 33% dat is best aanzienlijk. Mijn bijdrage is wat beperkt maar we zijn zeker goed bezig.
Jovinho99 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 09:43:
Ik gebruik
P90
M4
Bizon
Ram 7
P90
Aug

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 17-09 22:03
Jovinho99 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 09:43:
Ik gebruik
P90
M4
Bizon
Als shipment komt, en dat is helaas veel minder dan shoothouse, pak ik de shotgun 1886. Soms de p90. Voor shoothouse sowieso de p90, maar dat komt ook doordat ik de mp5 en mp7 al max level heb en ik daarna vaak met wat anders wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knorretje-
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-08 20:15

Knorretje-

How do you spell love – Piglet

De laatste update heeft de manier waarop player names boven iemand worden weergeven behoorlijk gesloopt zeg.. Soms komt er geen naampje boven, of veel te laat pas.

Zit continue te schieten op teammates en dan pas komt het naampje erboven.. :P
Of je dacht dat het een teammate was maar blijkt een enenmy te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 15:02
GerGio schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 09:56:
Yes Gathering of Tweakers staat bovenaan in onze weekly challange en we staan 130 punten boven de nummer 2 dat is 33% dat is best aanzienlijk. Mijn bijdrage is wat beperkt maar we zijn zeker goed bezig.
Daar ben ik deels schuldig aan, na mij eerder deze week in de squad aangemeld te hebben volgens mij iets te "enthousiast" geprobeerd een bijdrage te doen want zag net dat ik al meer dan 100 Headshots had bijgedragen :P :9 . Ben wel benieuwd naar die exclusieve reward als we het vast houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Zo, eerste launcher is ook goud :)
Nu denk ik verder om de AUG goud te krijgen.

De ribbons heb ik ook al zowat allemaal, bijna tijd voor een nieuw seizoen :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:58

Oekol

waka waka hey hey

Heb een sennheiser urbanite koptelefoon. Dacht eens proberen te linken met mijn tv (Sony xe9305) gaat het beeld ineens met vertraging. Nog nooit zo slecht gespeeld in twee potjes. Toen ik de koptelefoon uitzetten was 't weer normaal. Toen aan vriendin gevraagd of ik gek was en die zag 't ook duidelijk. Is dit inherent aan draadloze koptelefoon of gewoon slechte draadloze koptelefoon?
DAMAGE schreef op donderdag 26 december 2019 @ 13:46:
Ik deed gister een oopsie in 2v2 😂

Nu maar hopen dat ze het niet reporten. Anders is het RIP

[Video: Wallbanging the good calls on Christmas!]
Ik zie niet eens wat je doet serieus. Wat doe je hier? Aimbot of wat? Ik zie die spelers niet eens.. Zal wel te oud zijn

[ Voor 60% gewijzigd door Oekol op 28-12-2019 09:32 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Leoon. schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 22:50:
Heb een sennheiser urbanite koptelefoon. Dacht eens proberen te linken met mijn tv (Sony xe9305) gaat het beeld ineens met vertraging. Nog nooit zo slecht gespeeld in twee potjes. Toen ik de koptelefoon uitzetten was 't weer normaal. Toen aan vriendin gevraagd of ik gek was en die zag 't ook duidelijk. Is dit inherent aan draadloze koptelefoon of gewoon slechte draadloze koptelefoon?

[...]

Ik zie niet eens wat je doet serieus. Wat doe je hier? Aimbot of wat? Ik zie die spelers niet eens.. Zal wel te oud zijn
Chopper gunners en gunships krijgen van die drops die je krijgt in Dropzone.
Teammates ondertussen met een juggernaut, airstrikes etc..
Ondertussen zit je zo vol vertrouwen te spelen en de andere praktisch bang om buiten te komen, was na 1/4 van het spel al gameover :+

Meestal heb ik het omgekeerd voor trouwens, dat mijn teammates niet door hebben hoe die killstreaks het spel bepalen en niet hard genoeg pushen voor de drops.
Dit was een uitzonderlijke match

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 28-12-2019 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Laatst online: 08:14
poeh
shipment is niet goed voor je kd. We lekker voor de cahllenges :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

SmokingCrop schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 00:28:
[...]

Chopper gunners en gunships krijgen van die drops die je krijgt in Dropzone.
Teammates ondertussen met een juggernaut, airstrikes etc..
Ondertussen zit je zo vol vertrouwen te spelen en de andere praktisch bang om buiten te komen, was na 1/4 van het spel al gameover :+

Meestal heb ik het omgekeerd voor trouwens, dat mijn teammates niet door hebben hoe die killstreaks het spel bepalen en niet hard genoeg pushen voor de drops.
Dit was een uitzonderlijke match
Oh goedemorgen verkeerde bericht gequote. Ik wilde en probeerde dat filmpje die iemand poste te quoten. Daar snapte ik geen snars van

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 18:05

beany

Meeheheheheh

Zo moeilijk zijn al die officer progression dingen niet... ik heb ze al vol

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/421237016886247425/660105253743755284/unknown.png?width=1353&height=762

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

beany schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 10:47:

[Afbeelding]
'zo moeilijk' dat is natuurlijk subjectief. Je bent ook Level 272, dus je hebt er inderdaad tijd zat voor. Het is vooral tijd wat er in gaat zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18:34

[Afbeelding]
Ik zou hier veel over kunnen zeggen, maar ik hou het bij: 'gefeliciteerd!'.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:44
Yuppie! Zo'n kerstnoob hier, kill me. Modern Warfare is echt fantastisch, op een of andere manier veel gaver dan Black Ops 4. Kan mijn vinger er nog niet helemaal op leggen, maar ik denk dat het komt doordat de maps fuzzier zijn. Fuzzier als in je kan overal op klimmen, jezelf verstoppen en door waar bj BO4 het meer recht-toe-recht-aan is. Vet!

Ben inmiddels level 31 oid en heb Mo Money unlocked op mijn MP5. Shipment is aan mij niet echt besteed, teveel chaos, maar ik hoor dat je hier flink kan levelen.

Wat ik alleen een beetje mis zijn mensen die met microfoon spelen. En dan bedoel ik uiteraard niet van die irritante kinderen die geen idee hebben dat hun microfoon aanstaat, en ook niet van die klojos die echo's veroorzaken, maar gewoon mensen die even de moeite hebben genomen om hun microfoon te testen en waarmee je leuk tactisch en non-tactisch kunt ouwehoeren tijdens het spelen. Meer mensen met deze behoefte? Ik kan me nog herinneren dat in de Tweakscrew op GTA5 het altijd lachen was, dit hoop ik hier ook weer te gaan vinden. Jammer dat crews/squads zo klein zijn, had liever een infinite size gezien zodat ik niet iedereen individueel hoef toe te voegen. Zal vast een betaalde upgrade worden...

Daarnaast even een update rant. Wat the actuele neuk.... Even een uurtje tussendoor gamen zit er niet meer in tegenwoordig. Na het uitpakken van mijn kerstcadeautje eerst 6 uur moeten wachten op de installatie, nu moet dat kreng alweer een update uitvoeren van 86 (!) gig. En dat terwijl ik mijn PS4 op powersave mode heb staan en hij dus toestemming heeft om dit 's-nachts te doen. Maar dit gaat blijkbaar over system updates en niet over game updates... Ga over 6 uur maar weer eens kijken of ik dit ergens in de settings kan vinden, want dit is echt enorm kut. Hoopte lekker zaterdag te kunnen spelen...

edit: Graag voicechat en zin om te gamen? Add me: KUTHENK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
HenkEisDS schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 14:00:
Daarnaast even een update rant. Wat the actuele neuk.... Even een uurtje tussendoor gamen zit er niet meer in tegenwoordig. Na het uitpakken van mijn kerstcadeautje eerst 6 uur moeten wachten op de installatie, nu moet dat kreng alweer een update uitvoeren van 86 (!) gig. En dat terwijl ik mijn PS4 op powersave mode heb staan en hij dus toestemming heeft om dit 's-nachts te doen. Maar dit gaat blijkbaar over system updates en niet over game updates... Ga over 6 uur maar weer eens kijken of ik dit ergens in de settings kan vinden, want dit is echt enorm kut.
Dit zou dus ook moeten werken... alleen bij mij werkt het ook niet....

Your PS4™ system automatically downloads update files for games and other applications. To download while in rest mode, select (Settings) > [Power Saving Settings] > [Set Features Available in Rest Mode] and then select the checkbox for [Stay Connected to the Internet].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2

[Afbeelding]
netjes hoor. Maar hoe heb je die recon challenge gedaan?
Wat ik ook doe hij pakt ze niet bij mij.

Staat ook een free buddle. Maar kan niks vinden

[ Voor 5% gewijzigd door chimera2 op 29-12-2019 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15:58
Nvm

[ Voor 132% gewijzigd door Maurice079 op 29-12-2019 10:45 ]

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

chimera2 schreef op zondag 29 december 2019 @ 10:09:
[...]

netjes hoor. Maar hoe heb je die recon challenge gedaan?
Wat ik ook doe hij pakt ze niet bij mij.

Staat ook een free buddle. Maar kan niks vinden
Dat is momenteel bugged volgens mij... ben bezig met een missie waar je ook recon moet gebruiken, maar niks wordt geregistreerd

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
Vanmiddag leuk Search & Destroy gespeeld met MrHitman_NL. 😃 En voornamelijk gewonnen, maar dat lag niet aan mij. _O-

Nog een open-mic rant: waarom heeft de ps4 of de game geen functie waarbij het mic-level automatisch wordt aangepast?! Hoe moeilijk kan het zijn?
1) Het geluid van de game weet je. Als input mic = geluid uit game dan input threshold omhoog.
2) Als meerdere stemmen uit dezelfde mic, dan mute. Is dit bewust dan kan de player zich unmuten.
3) Mute eigenlijk iedereen maar standaard. :+ Als je een mic wil gebruiken dan moet dit een bewuste keuze zijn. Hoeveel jankende kinderen en Spaanse moeders ik vandaag wel niet heb gehoord... Kon hele gesprekken meeluisteren.
Je TV gaat het beeld vertragen vanwege de vertraging die ontstaat tussen je TV en je headset. Beter zou zijn direct te connecten met je PS4, nog beter zou wired zijn. Heb je een dongle bij je headset gekregen? Of misschien kun je in de instellingen van je TV de lipsync feature uitzetten, maar dan blijf je wel met een vertraging in je audio zitten en hoor je voetstappen te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

HenkEisDS schreef op zondag 29 december 2019 @ 20:42:

Je TV gaat het beeld vertragen vanwege de vertraging die ontstaat tussen je TV en je headset. Beter zou zijn direct te connecten met je PS4, nog beter zou wired zijn. Heb je een dongle bij je headset gekregen? Of misschien kun je in de instellingen van je TV de lipsync feature uitzetten, maar dan blijf je wel met een vertraging in je audio zitten en hoor je voetstappen te laat.
Je hebt gelijk! Kwam vanmiddag in het menu de lipsync feature tegen. Deze uitgezet en geprobeerd. Het werkte en de vertraging van geluid was er zo goed als niet als je het mij vraagt. Microfoon kan ik helaas niet draadloos gebruiken, probeerde namelijk via Bluetooth met ps4 te verbinden maar dat kan blijkbaar niet. Al met al tevreden, kan nu ook met koptelefoon op gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

[Afbeelding]
Holy moly. Wat is career level? Alle levels van de seizoenen bij elkaar opgeteld?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Oxigeon schreef op zondag 29 december 2019 @ 21:13:
[...]

Holy moly. Wat is career level? Alle levels van de seizoenen bij elkaar opgeteld?
Volgens mij wel ja.

En Battle Pass naar 100 ging ook vrij snel, vooral met die double battle pass XP dagen die we net hebben gehad.

En dankzij shipment/dropzone kan je killstreak items in de officer ranking heeeeeel snel halen. Lijkt allemaal heel moeilijk of dat er heel veel tijd voor nodig is, maar viel eigenlijk allemaal wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HenkEisDS schreef op zondag 29 december 2019 @ 20:42:
Vanmiddag leuk Search & Destroy gespeeld met MrHitman_NL. 😃 En voornamelijk gewonnen, maar dat lag niet aan mij. _O-

Nog een open-mic rant: waarom heeft de ps4 of de game geen functie waarbij het mic-level automatisch wordt aangepast?! Hoe moeilijk kan het zijn?
1) Het geluid van de game weet je. Als input mic = geluid uit game dan input threshold omhoog.
2) Als meerdere stemmen uit dezelfde mic, dan mute. Is dit bewust dan kan de player zich unmuten.
3) Mute eigenlijk iedereen maar standaard. :+ Als je een mic wil gebruiken dan moet dit een bewuste keuze zijn. Hoeveel jankende kinderen en Spaanse moeders ik vandaag wel niet heb gehoord... Kon hele gesprekken meeluisteren.
Kan je niet gewoon mute all doen? En dan bij de PS instellingen party only? Ik hoor nooit iemand, standaard staat iedereen op mute alleen party members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
beany schreef op zondag 29 december 2019 @ 21:33:
[...]

En Battle Pass naar 100 ging ook vrij snel, vooral met die double battle pass XP dagen die we net hebben gehad.
Damn doe je goed, heb aardig wat gespeeld en ben nu net de 70 voorbij. Heb wel de pass er qua geld alweer uit 8)

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 15:02
Weet iemand wanneer je die rewards krijgt van de squad? Want heb zowel de "exclusieve reward" als de 2x XP niet ontvangen maar het was ook de eerste week dat ik mee deed dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
Vrijdag schreef op zondag 29 december 2019 @ 22:01:
[...]
Kan je niet gewoon mute all doen? En dan bij de PS instellingen party only? Ik hoor nooit iemand, standaard staat iedereen op mute alleen party members.
Kan ik doen, maar zou ik dan niet een gezellige avond missen in het scenario dat ik gisternacht had:
- Ik zag een Nederlandse naam
- Ik riep de naam
- De speler unmute zichzelf
- Ik add hem als friend en aan mijn party
- De rest van de avond gezellig zitten ouwehoeren
Ik denk dat dit moeilijk wordt als ik moet whitelisten ipv blacklisten.

Daarnaast vind ik het moeilijk in-game een individuele, of alle, spelers te muten. In de lobby is het makkelijk met R3 (of L3) iedereen te muten, maar in-game heb ik die optie nog niet gevonden.
instaedit: :)
When you’re in-game, you can also bring up the team roster by pressing the touch pad on PS4 (or pressing the View button on Xbox One). Similar to the previous method, use the d-pad to highlight the name of the player you want to mute, then just press the X or A button to mute them quickly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werken de field upgrades op de PS4? Met welke knoppen activeer je die? Ik heb er nog twee ook nog.

Kan iemand mij dat uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Welke mode spelen jullie om zsm die mounted kills te halen? Heb bij een paar wapens alles uitgespeeld behalve de mounted kills. Nooit gedaan, omdat ik het maar saai vind. Beetje campen enzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 05:27
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2019 @ 12:16:
Hoe werken de field upgrades op de PS4? Met welke knoppen activeer je die? Ik heb er nog twee ook nog.

Je linker en rechter bumper tegelijk indrukken. Dan krijg je de optie om een van je twee upgrades te kiezen door op je linker óf rechter bumper te drukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@kesj

Ga ik z.s.m. uitproberen. Bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
fetix1 schreef op maandag 30 december 2019 @ 12:19:
Welke mode spelen jullie om zsm die mounted kills te halen? Heb bij een paar wapens alles uitgespeeld behalve de mounted kills. Nooit gedaan, omdat ik het maar saai vind. Beetje campen enzo.
.
Met de wapens die wat meer recoil hebben is dat mounten toch wel heel fijn. Je kan het bijna in elke mode wel gebruiken maar als je het campen vervelend vind kan je objective based modes doen waarbij je dan het verdedigen van een punt op je kan nemen.
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2019 @ 12:16:

Hou er bij twee wel rekening mee dat hij de recharge rate pakt van de langste. Dus als één fast is en de andere slow pakt hij de slow als recharge rate.

[ Voor 26% gewijzigd door Rappa1985 op 30-12-2019 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

crimby schreef op zondag 29 december 2019 @ 10:06:
[...]

Dit zou dus ook moeten werken... alleen bij mij werkt het ook niet....

Your PS4™ system automatically downloads update files for games and other applications. To download while in rest mode, select (Settings) > [Power Saving Settings] > [Set Features Available in Rest Mode] and then select the checkbox for [Stay Connected to the Internet].
Dit heeft voorheen altijd gewerkt bij mijn weten, kwam hier laatst ook achter dat die in de slaapmodus geen downloads meer ophaalt. Volgens mij komt dit door één van de ps4 firmware updates de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:28
Volgens mij is er elke nacht een check op updates, updates die daarna komen krijg je pas bij het aanzetten van de ps4.
En het is voor de 5 laatst gespeelde games.
Al met al vrij beperkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
dutchgio schreef op maandag 30 december 2019 @ 13:26:
Volgens mij is er elke nacht een check op updates, updates die daarna komen krijg je pas bij het aanzetten van de ps4.
En het is voor de 5 laatst gespeelde games.
Al met al vrij beperkt...
Ik zal er eens op letten maar volgens mij gaat het ook mis als ik de PS4 een aantal dagen/nachten op rustmodus heb staan. Dan lees ik hier dat er op dag 1 een update was en ik de PS4 op dag 4 aanzet, moet ik de update alsnog binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Rappa1985 schreef op maandag 30 december 2019 @ 12:37:
[...]

.
Met de wapens die wat meer recoil hebben is dat mounten toch wel heel fijn. Je kan het bijna in elke mode wel gebruiken maar als je het campen vervelend vind kan je objective based modes doen waarbij je dan het verdedigen van een punt op je kan nemen.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
het hacken van equipment: mbv de E.O.D & spotter perk.
en dan? moet je nog op een knop drukken ofzo? hoe werk dat hacken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
murky123 schreef op maandag 30 december 2019 @ 16:38:
het hacken van equipment: mbv de E.O.D & spotter perk.
en dan? moet je nog op een knop drukken ofzo? hoe werk dat hacken?
Als het goed is geeft hij aan welke knop je moet indrukken als je naast het ding zit wat je wilt hacken, die knop vasthouden en dan wachten tot de planter in zijn eigen mine/claymore loopt 8) Met een stun granaat kan je devices enkele secondes uitschakelen mocht je er langs moeten rennen om van de andere kant te hacken.

[ Voor 13% gewijzigd door Rappa1985 op 30-12-2019 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

[...]
Ik schoot de laatste enemy door de muur dood. Ik kreeg een call van mijn team mate dat hij in dat gebouw zat. Waar ik op schiet is waar de enemy langs moet lopen om het gebouw binnen te gaan. In dat gebouwtje zit aan die kant een ingang en een trap, daar komt hij sowieso langs om binnen te raken. Dat ik hem vervolgens raak is natuurlijk een beetje geluk hebben, want je ziet hem niet. Was gewoon een gok dat hij daar ergens moest zitten en ik raakte hem.

Ik ben zelf ook de jongste niet meer, maar speel al heel wat jaren competitieve shooters. Misschien helpt dat een beetje mee :+

[ Voor 8% gewijzigd door DAMAGE op 30-12-2019 22:28 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Die bug dat hij opeens geen daily/missies registreerd is wel irritant, zeker als je met dingen bezig bent als finishing moves :( Ook aantal potjes gehad waar het op leek dat ik geen xp/tier kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewanos
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-05 20:18
beany schreef op zondag 29 december 2019 @ 15:16:
[...]

Dat is momenteel bugged volgens mij... ben bezig met een missie waar je ook recon moet gebruiken, maar niks wordt geregistreerd
Ik word hier ook gek van. Probeer keurig alle Officer-challenges te doen maar die met de Recon Drone lukt niet, niks wordt geregistreerd. Hardcore, softcore, game-mode, niks lijkt uit te maken. Erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

meer mensen last dat je geen match XP punten krijgt bij Groundwar potjes?
Mega irritant als je net lekker ging en dan 0XP erbij ziet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
donvalentino schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 11:20:
Rappa1985 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 09:20:
Ook aantal potjes gehad waar het op leek dat ik geen xp/tier kreeg.
:S

echt klote

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Shoot the ship is weer veranderd naar 24/7 shoothouse. Jammer, harkte zoveel xp binnen op shipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 11:48
Nog mensen hier die Search & Destroy spelen? Add me op ps4: joyindostries
Speelt toch fijner als je met elkaar communiceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:57
donvalentino schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 11:20:
Is het niet zo dat ze die later dan nog toevoegen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Laatst online: 11:03
Gister m'n laatste challenge gehaald: de Juggernaut. Heerlijk om die 14e kill (Hardline) te halen en dat pak aan te trekken. En om het helemaal episch te maken; op een of andere manier ben ik op een Wheelson terecht gekomen! :p Snel door de map heen en alles kapot knallen, goed het oude jaar afgesloten haha

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
Aaaargh... gister leuk een co-op gedaan. Hoefde nog maar 1 punt te hacken. En toen... connection time-out en terug naar de lobby. Was bijna een uur bezig mijn mede-noobs in leven te houden en dan dit. Ook geen XP ontvangen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:32
ChrisLNFF schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 22:13:
Shoot the ship is weer veranderd naar 24/7 shoothouse. Jammer, harkte zoveel xp binnen op shipment.
Ik snap niet zo goed dat ze die playlist niet even zo laten zoals het is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dindr
R0y. schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 16:22:
[...]

Vanochtend had ik dan eindelijk een keer de tijd om de HELE dag te gamen. Besef dat ik dat een hele poos niet heb gedaan, vrouwlief en zoontjelief bij mijn ouders. Heerlijk. Dacht op shoot the ship gedrukt te hebben, om vervolgend 5/6 keer in Shoothouse terecht te komen. Wat was er aan de hand? Geen Shipment. Na een keer de main menu goed bekeken te hebben kwam ik er ook achter. Weer verdwenen... Jammer, ik snap dat er niet veel screen real estate op het hoofdmenu te vinden is, maar ze mogen van mij echt i.p.v. de constant veranderende lobbies, een keer een submenu maken. Custom rotations: waaronder dan shoot the ship, 24/7 Shipment, 24/7 Shoothouse, 3 lane godmaps etc etc te vinden zijn. Te weinig grip op eigen genot op deze manier. Oh the good old days, server browsers en admin mod tools om bijv sniper only en vele andere soort fun servers te maken....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ChrisLNFF
R0y. schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 16:22:
[...]

Eens.

Er zijn genoeg dingen mis met shipment, maar als je die map een tijdje gespeeld hebt en daarna weer naar 'gewone' maps moet, besef je ineens weer hoe irritant het gecamp is in deze game. Wachtend in een hoekje, luisterend naar de voetstappen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• murky123
Het lijkt mij een goed idee om het verschil in XP tussen een kill en het cappen van een objective te vergroten

Te veel spelers in domination, met veel kills op hun naam, maar hooguit nul tot 1 captures

Acties:
  • 0 Henk 'm!
murky123 schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 21:19:
Het lijkt mij een goed idee om het verschil in XP tussen een kill en het cappen van een objective te vergroten

Te veel spelers in domination, met veel kills op hun naam, maar hooguit nul tot 1 captures
Is altijd al zo geweest. Volgens mij zo al vanaf World at War of in elk geval Modern Warfare. CoD heeft er nooit om bekend gestaan dat objective gericht spelen wordt beloond. En zeker omdat "muh K/D ratio" een Heel Belangrijk Ding is, zal je het nooit anders zien. Tenzij de makers dit aanpassen, maar dan krijg je een hoop schreeuwers op social media en streamers enzo die gaan piepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murky123
Vind het wel een beetje vreemd, als je K/D ratio zo belangrijk is , maar je geeft niets om objectives, dan ga je toch lekker TDM doen?

Soiso vind ik het raar dat K/D ratio's heel belangrijk gevonden word. Het straalt niets uit. geen skill .
Het word ook niet beloond qua XP ( gelukkig maar ) . Je batlepass rank je er niet mee omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Laatst online: 10:13

watercoolertje

Untertitel

murky123 schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 23:17:
Vind het wel een beetje vreemd, als je K/D ratio zo belangrijk is , maar je geeft niets om objectives, dan ga je toch lekker TDM doen?
Nee want als jij niet naar een objective moet rennen en een ander wel kan je veel betere K/D halen, het is dus makkelijker voor ze wat het des te sneuer maakt ;)

Maarja des te leuker als ik die noobs kill, en het objective pak, pak lang niet altijd de meeste kills maar sta vrijwel altijd boven aan omdat ik wel voor het objective ga, snap de opmerkingen die ik lees dan ook niet dat objectives je niet genoeg belonen.

Wat ik wel vervelend vindt is dat het terug pakken van een punt met domination (die nog wel van je team is maar half door het andere team is geneutraliseerd), moet je soms bijna net zo lang voor staan als een capture maar krijg je maar 25XP en dan moet je er nog op blijven anders krijg je helemaal niks (dus geen assist).

[ Voor 3% gewijzigd door watercoolertje op 01-01-2020 23:25 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Ik zie ook heel vaak, dat als ik een punt aan het cappen ben, dat er dan andere van mijn team, ergens in een hoekje veilig liggen te wachten en dan de laatste paar seconden in eens op de objective jumpen om zo de puntjes mee te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
murky123 schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 23:17:

Soiso vind ik het raar dat K/D ratio's heel belangrijk gevonden word. Het straalt niets uit. geen skill .
Het word ook niet beloond qua XP ( gelukkig maar ) . Je batlepass rank je er niet mee omhoog.
TDM duurt dan veel t kort 75 kills
in hq of domi kunnen sommige 100+kills halen
Pagina: 1 ... 40 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.