Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-02 19:57
Ik kan er werkelijk waar niet meer omheen. De sbmm is helemaal van de kaart in CoD. Het gooit me letterlijk alle kanten op. De ene potje sta ik bovenaan met een kar en pistooltje, 40 kill dom op shoothouse en zojuist ben ik 4 potjes lang afgemaakt. Vraag me af of jullie ook dit soort schommelingen meemaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:53
dindr schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 10:04:
Ik kan er werkelijk waar niet meer omheen. De sbmm is helemaal van de kaart in CoD. Het gooit me letterlijk alle kanten op. De ene potje sta ik bovenaan met een kar en pistooltje, 40 kill dom op shoothouse en zojuist ben ik 4 potjes lang afgemaakt. Vraag me af of jullie ook dit soort schommelingen meemaken?
Ja hier ook. En dat maakt het ook zo frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-07 21:21
HenkEisDS schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 16:05:
Aaaargh... gister leuk een co-op gedaan. Hoefde nog maar 1 punt te hacken. En toen... connection time-out en terug naar de lobby. Was bijna een uur bezig mijn mede-noobs in leven te houden en dan dit. Ook geen XP ontvangen.
Ja f*cking irritant! Hebben het al 3 keer meegemaakt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-07 13:59

DirtyBird

Praktiserend denker

Jup,ik ga ook alle kanten op. Ik heb ook wel eens het idee dat het te maken heeft met crossplay. Dat xbox/ps soms teveel bevoordeeld worden met aim assist ofzo.
Ook blijf ik last hebben van de spawn. Soms gaat het heel goed, en spawn ik duidelijk aan 'mijn' kant en kan ik even nadenken waar ik heen wil. Soms spawn ik ook naast de tegenstander en ben ik vrijwel meteen dood. Ik heb hierbij een beetje het idee dat het per potje wel stabiel is, maar tussen de potjes door niet. Dit draagt ook bij aan dat ik soms dus heeeel kut scoor, en soms gewoon goed scoor.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 00:30
ik vond dat geklaag over sbmm altijd maar onzin, maar ik moet zeggen dat de laatste maand het toch wel erg irritant is geworden. Ik heb het ook inderdaad dat je zomaar een aantal potjes achter elkaar praktisch geen kill meer kan maken.

Ik denk overigens dat dat maar weinig met SBMM te maken heeft, het heeft volgens mij veel meer met LAG te maken, in dat soort potjes schiet ik soms een complete clip op een persoon leeg die ergens achter een hoekje ligt te schuilen (terwijl ik achter hem sta) en vervolgens draait die zich om om mij dan met 2 kogels neer te schieten. In dat soort potjes gebeurd dat continu, wat het megafrustrerend maakt.

Ook is ons opgevallen dat degene die de party host (wij spelen altijd met drie man) een merkbaar nadeel heeft kwa lag en consequent lager scoort dan de potjes waarin die persoon geen host is. Gevolg is nu dat niemand meer de host wil zijn :*)

Er moet wel wat aan gedaan gaan worden want dit verziekt wel het plezier in deze game op deze manier, zeker gezien het feit dat het meerdere keren in een speelsessie voorkomt.

(wij hebben overigens crossplay uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik ben bezig om alle ribons te halen, nu vind ik er 1 eigenlijk best vervelend om te halen.

7 longshots na veel damage te hebben gehad (o.i.d.)

Iemand een tip of idee hoe deze het beste te halen? nu 2/7 maar geen idee hoe.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 08:09

beany

Meeheheheheh

Ricloo86 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 12:32:
Ik ben bezig om alle ribons te halen, nu vind ik er 1 eigenlijk best vervelend om te halen.

Vooral veel schieten op vijanden die verder weg zijn. Kwestie van geluk hebben! Dat je op dat moment veel damage moet hebben: ook kwestie van geluk hebben.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmashCruiser
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:57
robinez schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 11:17:
[...]

Ook is ons opgevallen dat degene die de party host (wij spelen altijd met drie man) een merkbaar nadeel heeft kwa lag en consequent lager scoort dan de potjes waarin die persoon geen host is. Gevolg is nu dat niemand meer de host wil zijn :*)

Er moet wel wat aan gedaan gaan worden want dit verziekt wel het plezier in deze game op deze manier, zeker gezien het feit dat het meerdere keren in een speelsessie voorkomt.
Lag compensation is al jaren een ding. Gigantisch irritant en frustrerend, je kan er ook niks tegen doen behalve uit de game stappen. Voorheen kon ik dat aardig maskeren, maar door SBMM is dat ook niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
beany schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 12:49:
[...]

Vooral veel schieten op vijanden die verder weg zijn. Kwestie van geluk hebben! Dat je op dat moment veel damage moet hebben: ook kwestie van geluk hebben.
Bah... vind het leuk als ik er zelf iets voor moet doen en het zelf in de hand heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Je moet ten alle tijden Crossplay uitzetten! Console players zijn het niet met mij eens maar ik vindt de aim assist (lees: lock) een te groot voordeel. Of je nou smokes plaatst, veel beweegt... etc het heeft toch geen nut, een knopje en voordat ze inzoemen zijn ze al op je body gelocked en schieten ze al >:(

Ik ben dus wél voorstander van SBMM ... Maar dan met Crossplay UIT... let maar op, als je het uit hebt staan is dit spel véél leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Nou doe mij maar een muis i.p.v. aim assist, ben ik veel sneller en preciezer mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-07 20:36

Gewoon spelen en zo veel mogelijk kills maken.. dan komt die ribbon van zelf wel.

Ik heb nu zelf ook 5/7 maar ik ben er niet fulltime mee bezig.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-07 11:00
Die longshots met low health waren bij mij echt een pain in the ass. Werd echt zo vaak niet meegeteld. O.a. geraakt worden door een RPG was niet laag genoeg? Tsja schiet mij maar lek :p (niet te ver haha)

Wat Buizerd zegt; gewoon spelen en dit soort challenges complete je dan vanzelf wel. Stuk relaxter dan je er op focussen en zien dat het niet lukt.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-07 08:00

Ik heb die gehaald in HC en zomaar. Sommige dingen haal je gewoon als je aan het spelen ben.
Ik ben er ook mee bezig.
Net die challenge gehaald van support helo. ( die ik nooit haal)
denk probeer het is met een care package, Kreeg alleen maar
uav
counter uav
allemaal lage streaks
heb hem nu in groud war gehaald. Telkens alle uav counter uav en de rest wat in de lucht vliegt eruit geshoten ( met de perk pointman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Groundwar, molotov gooien, er zelf doorheen lopen en dan met een sniper de campers pesten?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaMagnetron
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Iemand nog tips betreffende de Paladin Co-op missie, dit is de laatste coop missie die ik nog moet voltooien.
Echter blijft het misgaan bij de crates..
Iemand die hem misschien samen wil halen aangezien de meeste random mede spelers tegenvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:24
@MegaMagnetron Heb geen tips zo, maar wil je best helpen, grote kans dat ik 'm ook nog moet halen. Voeg me maar toe op battlenet: Crowntjens#2337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:03
MegaMagnetron schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 17:09:
Iemand nog tips betreffende de Paladin Co-op missie, dit is de laatste coop missie die ik nog moet voltooien.
Echter blijft het misgaan bij de crates..
Iemand die hem misschien samen wil halen aangezien de meeste random mede spelers tegenvallen.
Wat wel helpt is als je zelf wat achter de linies blijft sniperen zodat het spel niet voorbij is als iedereen dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaMagnetron
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
HenkEisDS schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 17:53:
[...]

Wat wel helpt is als je zelf wat achter de linies blijft sniperen zodat het spel niet voorbij is als iedereen dood gaat.
Dit werkt normaal inderdaad, alleen gaat die vlieger hier niet echt op aangezien je de crates moet defenden. En ook moet defusen wanneer de bomb geplant is.
En wave na wave blijft komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:58
Wat ook erg irritant is: Kill Confirmed met echte COD spelers..

Daar staan ze dan mooi te pronken met +40 kills en misschien 2 of 3 lucky confirms. Verlies je nog..
Ga toch TDM spelen kakkers..

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-07 13:52
75 kills maken met de high alert perk, als daily mission.

registreert het bij iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Wij, de vriendengroep, weten nu in elk geval dat SBMM echt een ding is,
Waren bij een maatje thuis die normaal onderaan staat. Er werd gespeeld op zijn account en de tegenstanders waren echt ontzettend slecht. 44-2 met twee chopper gunmers in Vacant (domination) bijvoorbeeld.

Eenmaal thuis merkte je echt verschil, een ontzettend verschil 8)7

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-07 12:22
@Famous: en potje daarna waren ze beter?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Amaze86 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 22:45:
@Famous: en potje daarna waren ze beter?
Niet het potje direct erna.
De eerste drie(?) potjes was het echt makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 19:36
Vandaag was weer zo’n dag dat sbmm op alle fronten tegenzat. Waar ik de afgelopen dagen bijna steevast 20+ kills haalde, kwam ik vandaag met moeite boven de 12 uit. Blijft een vermoeiende systematiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ik heb dit nu met wins en lose, ik heb alle potjes sinds Kerst alleen maar verloren, ik weet niet hoe dit zit maar dit valt wel heel erg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
:@ ik blijf moeite hebben met die finishing moves. Iemand tips?
Sta ik achter iemand en doe ik R3 slaat hij hem ipv die move

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-06 20:16
chimera2 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 07:39:
De setting is dat je de button vast moet houden en niet moet drukken voor finishing moves, had ik ook last van :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:16
Blij dat ik niet de enige was! Ik snapte dit dus ook niet, maar op een gegeven moment hield ik de R3 per ongeluk in (geen idee waarom) en ineens begon ie!
Maargoed ik kon in het begin ook de XP Tokens niet vinden....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
chimera2 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 16:53:
[...]

Ik heb die gehaald in HC en zomaar. Sommige dingen haal je gewoon als je aan het spelen ben.
Ik ben er ook mee bezig.
Net die challenge gehaald van support helo. ( die ik nooit haal)
denk probeer het is met een care package, Kreeg alleen maar
uav
counter uav
allemaal lage streaks
heb hem nu in groud war gehaald. Telkens alle uav counter uav en de rest wat in de lucht vliegt eruit geshoten ( met de perk pointman
Ga maar eens GW proberen dan om ze te halen, moet er nog 4 van de voor nu 147.
Famous schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 22:23:
Wij, de vriendengroep, weten nu in elk geval dat SBMM echt een ding is,
Waren bij een maatje thuis die normaal onderaan staat. Er werd gespeeld op zijn account en de tegenstanders waren echt ontzettend slecht. 44-2 met twee chopper gunmers in Vacant (domination) bijvoorbeeld.

Eenmaal thuis merkte je echt verschil, een ontzettend verschil 8)7
Ik zal wel een noob zijn maar waar staat SBMM voor? ......matchmaking?
JeRyZ schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 07:54:
[...]

De setting is dat je de button vast moet houden en niet moet drukken voor finishing moves, had ik ook last van :X
Vast houden? dus erachter en R3 inhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Ik had hem in één potje gehaald, ga hardcore spelen en dan 24/7 shoothouse.
Verband jezelf half dood met zo'n termite en ga dan met een assault op dat muurtje staan en mikken naar de andere kant.

Het kost je wel een hoop suicides, althans bij mij maar goed dan heb je ze wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
donvalentino schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 08:45:
[...]

Ik had hem in één potje gehaald, ga hardcore spelen en dan 24/7 shoothouse.
Verband jezelf half dood met zo'n termite en ga dan met een assault op dat muurtje staan en mikken naar de andere kant.

Het kost je wel een hoop suicides, althans bij mij maar goed dan heb je ze wel:)
Heb dat gisteren (core) met de molotov gedaan maar hij telt er niet 1 |:(

Zal het eens proberen, maar eerst eens GW proberen aangezien daar veel longshots gemaakt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Ricloo86 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 08:49:
[...]

Heb dat gisteren (core) met de molotov gedaan maar hij telt er niet 1 |:(

Zal het eens proberen, maar eerst eens GW proberen aangezien daar veel longshots gemaakt kunnen worden.
Ja op hardcore gaat het iig een stuk makkelijker, let er wel op dat je direct nadat je gedamaged bent die kil zo snel mogelijk pakt, eenmaal je health weer hersteld dan telt die niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-06 20:16
Ricloo86 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 08:39:
[...]

Ga maar eens GW proberen dan om ze te halen, moet er nog 4 van de voor nu 147.

[...]

Ik zal wel een noob zijn maar waar staat SBMM voor? ......matchmaking?

[...]

Vast houden? dus erachter en R3 inhouden?
Skill Based Match Making.

Ja, als je de keybind opzoekt staat het er ook bij, rechts bij de uitleg dacht ik. Iets van 'press to perform melee attack, hold to perform finishing move ofzo' Ben niet thuis, anders had ik even een screenshotje gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
donvalentino schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 08:50:
[...]

Ja op hardcore gaat het iig een stuk makkelijker, let er wel op dat je direct nadat je gedamaged bent die kil zo snel mogelijk pakt, eenmaal je health weer hersteld dan telt die niet meer.
Vind het een waardeloze ribbon eigenlijk haha, maar mijn autistische brein moet dit 100% zijn 8)7
JeRyZ schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 08:55:
[...]

Skill Based Match Making.

Ja, als je de keybind opzoekt staat het er ook bij, rechts bij de uitleg dacht ik. Iets van 'press to perform melee attack, hold to perform finishing move ofzo' Ben niet thuis, anders had ik even een screenshotje gemaakt.
Had ik toch 50% goed >:)

Ik ga het eens proberen, thanks voor de intenties d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Je hebt ook nog de wapen perk om sneller een finisher te maken. Is dat icoontje met die messen. Niet te verwarren met de extended stun, of je breacher loop.
crimby schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 08:39:
[...]

Blij dat ik niet de enige was! Ik snapte dit dus ook niet, maar op een gegeven moment hield ik de R3 per ongeluk in (geen idee waarom) en ineens begon ie!
Maargoed ik kon in het begin ook de XP Tokens niet vinden....
Het lastige van het spel is dat er overal heel veel opties, menu's en submenu's zijn die niet altijd (of altijd niet) logisch zijn ingedeeld.

Onder Barracks zit heel veel, maar dan weer niet je tokens.

[ Voor 40% gewijzigd door Vrijdag op 03-01-2020 09:46 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
tnx ga het is proberen. Moet nog allerlei challenges met die finishing moves.
Die ik dan maar oversla.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-06 16:13

Mijn truc was,

Hardcore spelen want dan staat healing uit, zelf damage met een termite tot grijs beeld en dan op een lange lane liggen met een mk1 carbine met scope.

Edit: ik zag dat donvalentino mij voor was.

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchone op 03-01-2020 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22-06 18:24
Is er een clan die ik kan joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Jovinho99 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 14:01:
Is er een clan die ik kan joinen?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plofkip
Welke je maar wilt joinen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Heel blij dat Shoothouse 24/7 er is maar ik mis Shipment 24/7 écht... Het is daar zo makkelijk om je wapens te levelen/goud te maken... Hoop dar hij heel gauw terugkomt👍🏼

Iemand een tip hoe je snel je BP omhoog krijgt? Gisteren kwam ik al achter een troef dat veel Gunfight matches helpen... iemand nog een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:47
@Jovinho99 Ik zal je maar een duidelijker antwoord geven dan de plofkip heeft gedaan. Als je in de CoD companion app zoekt naar 'tweakers' dan kun je er als het goed is 2 vinden. De Tweakers.net zit vaak vol en er is ook een Gathering of Tweakers squad dacht ik.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-07 16:30
Smit260 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 15:12:
Heel blij dat Shoothouse 24/7 er is maar ik mis Shipment 24/7 écht... Het is daar zo makkelijk om je wapens te levelen/goud te maken... Hoop dar hij heel gauw terugkomt👍🏼

Iemand een tip hoe je snel je BP omhoog krijgt? Gisteren kwam ik al achter een troef dat veel Gunfight matches helpen... iemand nog een andere?
Volgens mij is de BP puur ingame tijd dus ik zou een mode zoeken waar je ze min mogelijk in de matchmaking bent. Spec Ops zou dus denk ik de beste mode zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Laatst online: 00:43
Klopt het dat je die extra operators niet vrijkrijgt door je battle pass te levelen maar je de ze pas vrij krijgt als je het seizoen koopt?

Zou best kut zijn want zou wel wat meer challenges willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 17:24:
Klopt het dat je die extra operators niet vrijkrijgt door je battle pass te levelen maar je de ze pas vrij krijgt als je het seizoen koopt?

Zou best kut zijn want zou wel wat meer challenges willen
Klopt. Alleen de dingen waar "FREE!" bij staat, die krijg je. Dus wat stickers, cards, iets van 200 punten en enkele blueprints afaik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Double Weapon XP is actief tot 6 januari.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-07 11:59
Leviathius schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 15:16:
@Jovinho99 Ik zal je maar een duidelijker antwoord geven dan de plofkip heeft gedaan. Als je in de CoD companion app zoekt naar 'tweakers' dan kun je er als het goed is 2 vinden. De Tweakers.net zit vaak vol en er is ook een Gathering of Tweakers squad dacht ik.
Die zitten vol, ik ben die van “tweakers” (zonder verdere tekst) ingegaan.

psn drad83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Rivanov schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 19:11:
Double Weapon XP is actief tot 6 januari.
Ik vindt het top, maar snap alleen niet waarom ze het zo vaak invoeren,, betekent het dus echt dat de game maar maximaal 1 jaar geupdate blijft worden? Dit lijkt mij een game voor een langere termijn (2-3 jaar)...

Damascus halen,, dat is voor de gemiddelde gamer toch echt niet in 10 maanden weggelegd.... En het lijkt mij ook dat je daarvan wilt genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/M82Y13lexzxOXULXhfBKHZ6T/full.jpg

Gaan we nog even voor p1 dit weekend jongens, het is nog haalbaar!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Gathering of Tweakers staat bijna op 15k kills! *O*
Die 1e plek zit wel goed voor ons denk ik, op de 2e plek staan ze met net geen 5,5k kills...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
Leviathius schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 15:16:
Nog steeds in afwachting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
renzo4000 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 17:39:
[Afbeelding]

We hebben plaats 3 nog in de hand, nog 5 kills van nr3 af 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-07 13:52
Hoi.

Een klein stukje video , zelf opgenomen. 4k met RTX aan, alles hoogste settings

YouTube: Call of Duty Modern Warfare 4k with RTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
renzo4000 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 17:39:

Gaat helaas niet meer lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Laatst online: 27-11-2023
Had mijn best gedaan maar liepen te ver achter.

Hoop dat er snel een patch komt voor de exploits in GW. Bijna elke match zit er wel iemand in een muur of onder de map waardoor hij uiteindelijk een nuke haalt :(

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Dat heb je zeker @Rappa1985 ... Ik kon je niet bijhouden ;)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985

Verveel mij nog geen moment in deze game :D Afgelopen weekend weer max rank gehaald en nog maar paar tiers te gaan in de battlepas 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Rappa1985 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 11:22:
[YouTube: Modern warfare (2019) - Pistol and fun!]

[YouTube: Modern warfare (2019) - Helicopter,melee and marksman!]

Verveel mij nog geen moment in deze game :D Afgelopen weekend weer max rank gehaald en nog maar paar tiers te gaan in de battlepas 8)
Haha die helicopter kills _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Rappa1985 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 11:22:
[YouTube: Modern warfare (2019) - Pistol and fun!]

[YouTube: Modern warfare (2019) - Helicopter,melee and marksman!]

Ik vermaak me er ook nog elke minuut mee. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 18:44
schaapiej schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 21:14:
Die 1e plek zit wel goed voor ons denk ik, op de 2e plek staan ze met net geen 5,5k kills...
Wou vanochtend nog even kijken hoe we geëindigd waren, kon helaas niet maar ik zie nu iets staan over dat de squad inactive is :? . Zit er net zoals als laatst weer iets fout bij de servers van IW? Of is het een ander probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-06 12:54
Wel jammer dat de beheerder van de squad al een maand niet meer online is geweest ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Pompi schreef op maandag 6 januari 2020 @ 11:56:
[...]

Wou vanochtend nog even kijken hoe we geëindigd waren, kon helaas niet maar ik zie nu iets staan over dat de squad inactive is :? . Zit er net zoals als laatst weer iets fout bij de servers van IW? Of is het een ander probleem?
dit heb ik ook altijd.
dan moet je even de cache leeggooien en weer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 18:44
chimera2 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 12:27:
[...]

dit heb ik ook altijd.
dan moet je even de cache leeggooien en weer inloggen.
Geen idee hoe ik de cache kan leeggooien op de ios app, ik kijk het dus nog wel even aan voordat ik iets ga doen. Hoop alleen dat iemand t.z.t. dan kan zeggen wat de objective van deze week is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Pompi schreef op maandag 6 januari 2020 @ 11:56:
[...]

Was bij mij vorige week ook toen het weekly tournament net klaar was. Nu ook weer.
Ik verwacht dan ook dat dit ergens in de loop van de dag weer normaal is als het nieuwe tournament start.

@Kasplantje jij bent masterchief van de Gathering of Tweakers squad. Houd jij een beetje bij wie er constant 0 scoren? Zoals afgelopen tournament waren er een stuk of 4-5 0 scores en met de opdracht van afgelopen week betekent dat gewoon niet spelen. Zijn denk ik nog wel aardig wat mensen die de squad willen joinen en die wel actief zijn. (wil uiteraard niet zeggen dat iemand na 1 week meteen eruit moet i.v.m. vakanties etc)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

schaapiej schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:20:
[...]

Was bij mij vorige week ook toen het weekly tournament net klaar was. Nu ook weer.
Ik verwacht dan ook dat dit ergens in de loop van de dag weer normaal is als het nieuwe tournament start.

@Kasplantje jij bent masterchief van de Gathering of Tweakers squad. Houd jij een beetje bij wie er constant 0 scoren? Zoals afgelopen tournament waren er een stuk of 4-5 0 scores en met de opdracht van afgelopen week betekent dat gewoon niet spelen. Zijn denk ik nog wel aardig wat mensen die de squad willen joinen en die wel actief zijn. (wil uiteraard niet zeggen dat iemand na 1 week meteen eruit moet i.v.m. vakanties etc)
Precies, ik zit in de tweakers groep maar zowat de helft had 0 gescoord volgens mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
donvalentino schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:03:
[...]

Precies, ik zit in de tweakers groep maar zowat de helft had 0 gescoord volgens mij
misschien toch maar een nieuwe aanmaken met spelers die wel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Goed idee, ik weet niet of je als Squad owner statistieken kunt terug zien? Misschien een "Tweakers Pro Squad" aanmaken waarbij de top 10 spelers uit beide squads samengevoegd worden. Levert ook weer ruimte op voor andere tweakers die de bestaande squads willen joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 19:36
Ik krijg echt alleen maar piccadilly, petrogad en crash. Mijn minst favoriete maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
schaapiej schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 21:14:
Hoe werkt dit dan? Want in het screenshot is GoT niet eens zichtbaar. Zijn er meerdere competities of werkt het met poules?

Zelf zit ik in Tweakers, maar van het weekend echt te weinig gespeeld :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
chimera2 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:25:
[...]

misschien toch maar een nieuwe aanmaken met spelers die wel spelen.
Kunnen we die er niet uit gooien dan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Volgens mij kun je de spelers er gewoon uitgooien, zonder dat er weer een hoeft aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
crimby schreef op maandag 6 januari 2020 @ 16:46:
[...]

Kunnen we die er niet uit gooien dan ofzo?
ik kan het niet. Misschien de squad leader ( die ook niet meer speelt volgens mij)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
chimera2 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 17:26:
[...]

ik kan het niet. Misschien de squad leader ( die ook niet meer speelt volgens mij)
Nou laten we dan een nieuwe starten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-06 12:54
We kunnen ook proberen om de leader een bericht te sturen via dit forum.
Wellicht wil/kan hij één van ons leader maken om de squad te beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Ik had 550 kills afgelopen week en stond 6e meen ik (TurretZ)...

Door oud en nieuw ietsjes minder gespeeld😜

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crimby
@chimera2 @donvalentino @renzo4000 @vndk Zojuist een nieuwe aangemaakt 'Tweakers NL'

[ Voor 4% gewijzigd door crimby op 07-01-2020 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
crimby schreef op maandag 6 januari 2020 @ 16:45:
[...]

Hoe werkt dit dan? Want in het screenshot is GoT niet eens zichtbaar. Zijn er meerdere competities of werkt het met poules?

Zelf zit ik in Tweakers, maar van het weekend echt te weinig gespeeld :-(
Geen idee eigenlijk op basis van wat ze de groepen samenstellen.
Die van ons was vorige week in ieder geval erg makkelijk, meer dan 10k kills boven de nummer 2.
Samen met de persoon met wie ik in party speel hadden wij al iets van 4k kills.. lang leven vroeg wakker zijn :P

Deze week ga ik weinig scoren, ben echt geen TDM fan! Heb het gevoel dat ik als een kip zonder kop rondloop als er geen objective is...

Ben de snipers nu goud aan het maken. De AX-50 is goud. De HDR zit op max level en moet ik nog wat mee schieten. En dan die verschrikkelijke Dragunov nog, wat is dat een ruk wapen als je eerst met die andere 2 hebt gespeeld :/

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
schaapiej schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 09:19:
[...]

Geen idee eigenlijk op basis van wat ze de groepen samenstellen.
Die van ons was vorige week in ieder geval erg makkelijk, meer dan 10k kills boven de nummer 2.
Samen met de persoon met wie ik in party speel hadden wij al iets van 4k kills.. lang leven vroeg wakker zijn :P
Hmm oke, jammer dat het random is. Dan is de kans klein dat alle teams hier tegelijk in een lijst komen.
[...]
Deze week ga ik weinig scoren, ben echt geen TDM fan! Heb het gevoel dat ik als een kip zonder kop rondloop als er geen objective is...
Ja same, zal wel weer wat kills maken maar veel zullen het er niet worden. Zonder OBJ kan ik echt slecht tegen campers. En dan heb ik het niet over die campers die op een mooie plek met goed uitzicht liggen te snipen, maar die mensen die het tof vinden om ergens in een hoekje te liggen wachten tot er iemand langs loopt.
[...]
Ben de snipers nu goud aan het maken. De AX-50 is goud. De HDR zit op max level en moet ik nog wat mee schieten. En dan die verschrikkelijke Dragunov nog, wat is dat een ruk wapen als je eerst met die andere 2 hebt gespeeld :/
Daar dacht ik dus ook van de week aan! AX-50 is goud, ben nu met de HDR bezig maar vind die niet zo fijn als de AX-50 dus weet nog niet of ik het helemaal ga volbrengen

[ Voor 6% gewijzigd door crimby op 07-01-2020 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
[...]

Als het geen KC/Dom of kills/headshots is zal je ook weinig aan mij hebben.
[...]
Ja na de AX en HDR is die Dragunov echt poep, moet je echt voor headshots gaan wil je one shots :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dragunov met een reflex sight en een close quarters setup en dan hardcore spelen. Dan is het meer een soort marksman rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Vrijdag schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 09:38:
Dragunov met een reflex sight en een close quarters setup en dan hardcore spelen. Dan is het meer een soort marksman rifle.
Ja dat is inderdaad misschien nog de beste optie. De EBR is dan wel weer baas in GW. Fal is denk ik ook meer voor HC want 3 schoten zijn toch net even te veel.

Weer aardig wat niewue wapens gebruikt dit weekend om te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-07 14:27
Ik krijg in de app continu connection error of network token expired. Hoe is dit op te lossen? Ik heb het als ik via wifi zit, op verschillende plekken of op 4g, maakt allemaal geen verschil. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Laatst online: 09-07 15:16

Stimulate14

⭐⭐⭐

Nou, helemaal nieuw hier. COD heeft zondag een paar uur gedownload en geinstalleerd. Vanavond maar eens proberen.
Tips :P?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plofkip
Stimulate14 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 10:04:
Nou, helemaal nieuw hier. COD heeft zondag een paar uur gedownload en geinstalleerd. Vanavond maar eens proberen.
Gaan met die banaan ;-) De M4A1 is in mijn ogen een prettig wapen om mee te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik heb COD aangeschaft via de MS Store op de Xbox, is incl XRK wapenpakket. Ik zal de M4A1 ook meepakken :) thnx.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Vaker killen dan gekilled worden :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Dat is niet altijd (lees: meestal niet) het belangrijkste van een potje ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

plofkip schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 10:24:
Haha nee, dat denk ik ook niet. Meeste vanuit mijn sociale kring zitten op de PS, ik zelf op de Xbox dus dat Crossplay is voor mij hetgene wat COD heeft getriggerd, Meer gezellig even ontspannen dan moeten winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Nou ik doelde meer op game modes als Domination of Hardpoint, waarbij K/D ratio niet zo belangrijk is voor de objective ;-) Maar je hebt volkomen gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ik krijg toch wel vaak wat fouten met CoD.
Wij spelen meestal in de avond met een man of 4/5 en als we even bezig zijn krijg ik na een potje (en je terug gaat naar de lobby) de melding dat er een nieuwe update is. De game doet dan een "soft"restart en moet weer opnieuw verbinding maken met xbox live (wat altijd de eerste keer mislukt), loading assets, etc.

De rest van de groep heeft dit niet, erg irritant.
Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen dat hij bij mij (soms wel 3x per avond) zogenaamd een update heeft?

Buildnumber blijft hetzelfde en de xbox is gewoon per kabel aangesloten op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
plofkip schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 10:24:
Klopt, maar als je de obj goed speelt én minder gekilled wordt dan dat je killed is dat best een goede toch?
Er werd gevraagd om tips, niet wat het belangrijkste was ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Famous schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 10:48:
Ik krijg toch wel vaak wat fouten met CoD.
Wij spelen meestal in de avond met een man of 4/5 en als we even bezig zijn krijg ik na een potje (en je terug gaat naar de lobby) de melding dat er een nieuwe update is. De game doet dan een "soft"restart en moet weer opnieuw verbinding maken met xbox live (wat altijd de eerste keer mislukt), loading assets, etc.

De rest van de groep heeft dit niet, erg irritant.
Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen dat hij bij mij (soms wel 3x per avond) zogenaamd een update heeft?

Buildnumber blijft hetzelfde en de xbox is gewoon per kabel aangesloten op het internet.
Een vriend van mij heeft precies hetzelfde op de ps4, om de paar potjes krijgt hij de melding. Ik kan je helaas niet helpen maar mocht je nog een oplossing vinden hoor ik het graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Naast gewoon lekker spelen: let op de missies en challenges. Zo kan je in korte tijd veel xp binnen harken.

En gewoon wat wapenconfiguraties proberen. Blueprints zijn ook wel handig daarvoor.

En bovendien: vergeet de campagne niet. Die is erg meeslepend en gewoon tof. Op Veteran is deze ook prima te doen trouwens, by far de makkelijkste Veteran CoD ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Ik ben gejoined, helaas wel de 110 kills van gisteren kwijt... En TDM is niet bepaald mijn favoriete mode. We gaan ons best doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-06 21:02
plofkip schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 10:08:
[...]

Gaan met die banaan ;-) De M4A1 is in mijn ogen een prettig wapen om mee te starten.
Of de Kilo, fijnste wapen naar mijn mening en eens wat anders dan die M4 waar alle kindjes met lopen te knallen.
Probeer je ook snel te laten wennen om enkel op iron sight te richten, dan heb je geen scope nodig en heb je dus extra slot vrij voor andere wapen mods. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
renzo4000 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:46:
[...]

Ik ben gejoined, helaas wel de 110 kills van gisteren kwijt... En TDM is niet bepaald mijn favoriete mode. We gaan ons best doen!
Me2
En we lopen helaas al weer achter. C'mon guys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-07 14:27
Brubs schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 10:03:
Ik krijg in de app continu connection error of network token expired. Hoe is dit op te lossen? Ik heb het als ik via wifi zit, op verschillende plekken of op 4g, maakt allemaal geen verschil. Iemand een oplossing?
Niemand die dit probleem heeft verder met de app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Brubs schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:58:
[...]

Niemand die dit probleem heeft verder met de app?
Nee geen last!
Pagina: 1 ... 41 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.